Buurman Bas

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 12,5%
  • 8

    Stemmen: 1 12,5%
  • 9

    Stemmen: 2 25,0%
  • 10

    Stemmen: 4 50,0%

  • Totaal stemmers
    8

littlel

Toplid

Inleiding.


In de straat van Matthijs woont nu ongeveer een jaar een nieuwe buurman hij heeft één kindje Aron hij is 3 jaar. De man heet Bas. Bas is lang, gespierd, niet ouder dan 25 heeft zwart haar en een zwart baardje. Matthijs groet de buurman altijd vriendelijk maar meer dan dat niet.


“Matthijs je moet straks even langs gaan bij Bas.” “Hoezo?” “Dat hoor je daar wel denk ik.” “Hoe laat dan mam?” “Een uur of 2.” “Oké.” Het is nu 1 uur dus over een uurtje eerst nog maar even computeren. Waarom moet ik daar heen vraag ik me af. Misschien mag ik oppassen op Aron of zo. Na een tijdje computeren roept me moeder weer “Matthijs ga je?” “Ja ik ga al.” Ik loop naar beneden en trek me schoenen aan. “Doei schat” en me moeder geeft me een kus. Ik loop naar de hoek van de straat ik ben best zenuwachtig geen idee waarom. Ik bel aan en Bas doet open.

“Hé kom binnen.” Ik trek mijn jas en schoenen uit en ga zitten. “Wil je wat drinken?” “Ja lekker een frisje is wel goed.” Bas loopt weg en Aron zit in de box. Bas komt weer terug met een cola en koffie. “Hoe gaat het op school?” “Goed ik ga gewoon over naar de 4e.” “Super man.” “Maar waarom moest ik langs komen?” “Dat laat ik zo wel zien drink eerst maar rustig je beker leeg.” “Oké.” Als mijn beker leeg is drinkt Bas nog van zijn koffie. We praten nog wat. “Zo kom maar mee naar boven.” Bas staat op en ik loop achter hem aan. We lopen de trap op niet wetend waar heen.

Boven zie ik Aron zijn kamer. Bas opent een deur en ik zie een baby kamer. “Zo hier slaap jij voorlopig”, en Bas doet de deur achter zich dicht. “Zal ik je even helpen” en hij probeert mijn shirt uit te doen. “Blijf van me af! Ik ga hier niet slapen!” Bas gaat gewoon door. Ik probeer los te komen maar het lukt niet hij is te sterk. “Rustig maar ik leg zo alles uit.” Bas heeft mijn shirt al uit en probeert nu mijn broek los te maken. Ik spartel tegen maar hij heeft zijn handen stevig om mij heen. “Laat me los ik wil niet naakt!” Wat doe ik hier wat wil hij van me? Ik sta nu alleen nog maar in mijn onderbroek voor mijn buurman die ik niet heel goed ken. Nu trekt hij ook mijn onderbroek uit. Ik sta hier naakt en schaam me dood. Ik ben helemaal rood en super nerveus voor wat er gaat gebeuren. Bas pakt me nu stevig vast en tilt me op de commode. “Stil blijven liggen.” “Wat wil je van me?” “Ik leg straks alles uit.” Ik schaam me echt dood. Ik moet bijna huilen en ben knal rood.

Bas pakt een washand en doopt die in de kom met water die er al stond. “Leg je armen maar languit achter je hoofd zodat ik bij je oksels kan.” Ik doe het maar wetend dat ik niks heb in te brengen tegen Bas. Hij maakt mijn oksels nat en smeert er scheerschuim op. Ik schaam me dood en ben woedend, want ik kan niks doen. Ik lig hier op een commode bij mijn buurman die nu mijn oksels scheert. Bas haalt met de washand het schuim en de haren van mijn oksels. Ik moet weer bijna huilen. Bas maakt de washand weer nat en maakt me benen nat. Al het haar verdwijnt van mijn benen. Ik ben gebroken van binnen. Nu is mijn penis ook aan de beurt Bas scheert mijn schaamhaar weg met een lach op zijn gezicht. Dit is het ergste wat er ooit met me is gebeurt. “Draai je maar even om.” “Ik doe niks.” Bas pakt me weer beet en ik voel zijn warme handen die mij omdraaien. Nu wordt ook mijn bilnaad gedaan. Als Bas klaar is draait hij me weer om. Ik ben al mijn lichaamshaar kwijt en lig in een baby kamer. Bas pakt een pot en doet wat zalf op zijn vingers. Een dikke laag smeert hij rond mijn penis en ballen en ook mijn billen krijgen een dikke laag.

En dan opeens krijg ik een vermoeden waarom ik hier zou kunnen zijn. Door deze gedachte word ik doodsbang mijn hart gaat te keer. Na de zalf krijg ik nu een dikke laag baby poeder. Hij pakt een dikke luier uit de commode. “Zo jongen bijna klaar”, en Bas tilt me op aan mijn enkels en schuift de dikke luier onder me billen door. Ik probeer mezelf rustig te houden er schiet nu zoveel door me heen. Bas maakt de luier strak vast ik voel me vreselijk. Hij tilt me van de commode en zet me neer. De luier is enorm dik en voelt heel raar. Uit de kast die vol ligt met baby kleding in mijn maat pakt hij een blauwe romper en trekt deze bij me aan. Door de romper wordt de luier extra tegen me aan gedrukt. “Zo zal ik je even naar beneden tillen en dan leg ik alles uit.” Ik voel me verlamd en misselijk door de zenuwen en heb moeite met mijn tranen in te houden. Bas pakt me weer stevig en tilt me de trap af. Beneden gaat hij op de bank zitten en moet ik op zijn schoot liggen. Ik schaam me echt dood.

“Zo jij blijft hier nog een hele tijd, want jongens van 16 die weer een luier aan willen dat klopt niet helemaal. Ik ga je weer helemaal opnieuw opvoeden tot je je gedraagt als een jongen van 16 dus reken er maar niet op dat je weer snel naar huis kan. Het wordt misschien niet zo leuk voor jou maar aan de andere kant misschien wel want je krijgt nu eindelijk een luier aan. En ik doe het om jou te helpen. Je vader en moeder kwamen gister naar mij toe en vertelden dat jij dingen opzoekt over luiers en baby’s op de computer en vroegen aan mij of ik jou wilde helpen omdat ik een kindje heb. Je ouders leek het leuk voor jou om met een klein kindje te spelen en het is handig omdat ik alle spulletjes al heb voor een baby. Ik twijfelde maar besloot het te doen want zeg nou zelf een jongen van 16 die weer een baby wil worden moet geholpen worden. En nu ben je een baby en voor de baby’s hebben we regels die vanaf nu ingaan. Ik ben je papa. Je doet alles wat ik zeg en als je niet luistert krijg je straf. De wc is verboden terrein voor jou. Je mag je luier niet aanraken. Een baby kan niet lopen en praten dus dat kan jij ook niet. Aron is je broertje en je doet lief tegen hem. De rest wordt vanzelf nog wel duidelijk.” Mijn ouders zijn er dus achter gekomen dat ik iets met luiers heb. Ik zoek regelmatig dingen op over teenbaby’s en adult baby’s en denk daar ook vaak aan. Ik heb sinds mijn 13e een fantasie om behandeld te worden als een baby niemand wist ervan en nu weten me ouders het. Ik ben woedend op mijn ouders hoe kunnen ze naar de buurman gaan en dit voor mij bedenken? Ik lig hier op de schoot van mijn buurman in een luier en een romper. Ik begin te huilen. “Ahh stil maar kleintje”, en Bas geeft me kusjes. “Zal papa lekker wat drinken voor je maken?” Bas zet mij in de Box bij Aron en gaat naar de keuken.

Hij komt terug met een flesje en een slabbetje. Hij tilt me weer uit de box en legt me weer op schoot. Ik krijg de slab met een kinderprint om en Bas stopt het speentje van de fles in mijn mond. Ik begin te drinken en de limonade komt langzaam in mijn mond. Het drinken uit de speen gaat nog best moeilijk. “Lekker hè kleintje?” Ik knik voorzichtig terwijl de tranen nog over mijn wangen rollen. “Stil maar lieve baby van me.” Mijn flesje is leeg maar ik blijf huilen ik wil weg hier. Bas doet mijn slabbetje af en legt me stevig tegen zich aan en begint me te aaien. Ook krijg ik een speen in mijn mond. “Ga maar lief sabbelen dan wordt je misschien een beetje rustig.”

Ik haal de speen uit mijn mond “ik wil niet rustig worden ik wil hier weg. Laat me gaan ik wil hier weg”, roep ik door de tranen heen. “Wat zei papa nou net? Baby’s kunnen niet praten dus jij ook niet wil je nu al straf?” “Laat me gaan ik wil dit niet”, en ik begin nog harder te huilen. “Je hebt nu even niks te willen de komende tijd is niet leuk voor jou maar je wilt een klein kind zijn dus ben je dat nu ook. Als je helemaal opnieuw bent opgevoed ben je eindelijke een stoere jongen die zich gedraagt als 16 jarige.” Bas stopt de speen weer in me mond en houd me stevig tegen zich aan. “En nu ga je rustig doen anders krijg je alsnog straf.” Bas knuffelt met me en ik wordt iets rustiger, omdat ik toch niks kan doen. Ik ben nu afhankelijk van Bas en mag niks meer. Van binnen is er iets gebroken, iemand heeft nu de macht over mij ik ben kansloos tegenover Bas. De hoop om te ontsnappen geef ik nu al op.

“Zo genoeg gehuild nu, papa gaat jou lekker naar bed brengen voor een middag slaapje.” Ik word naar mijn kamer getild en op de commode gelegd. “Is mijn kleine mannetje nog droog?” Bas maakt mijn romper los en voelt uitgebreid in mijn luier. “Nog helemaal droog.” Hij doet een plastic broekje bij me aan en een pyjama met voeten. Ik word in mijn bed getild en het hekje wordt dicht gedaan. Nu kan ik er niet meer uit. In het bed liggen heel veel knuffels en boven me draait een mobiel met maantjes en sterretjes. Bas doet de gordijnen dicht en het licht uit. “Welterusten kleine man slaap lief en kom maar wat tot rust.” De deur gaat dicht en alleen lig ik als een baby met een dikke luier tussen mijn benen op kinderkamer. Is dit wat ik wil? Ik hoop dat mijn verblijf hier niet te lang gaat duren. Ik sluit mijn ogen en hoop in slaap te vallen. Ondertussen hoor ik dat Aron ook naar bed moet.

“Hallo kleine man, ik hoorde door de babyfoon dat jij heerlijk geslapen hebt.” Langzaam word ik wakker. Bas maakt het hek van mijn bed open en tilt me uit bed op de commode. Mijn pyjama gaat uit en weer wordt mijn luier uitgebreid gecontroleerd. “Je hoeft je plasjes en poepjes niet op te houden hoor, doe het maar lekker in je dikke luier. Ik krijg mijn romper weer aan en aan mijn voeten krijg ik warme pantoffels in de vorm van leeuwen. “Jij bent papa’s kleine mannetje hoor.” Bas tilt me op en zet me aan de eettafel in een kinderstoel. De riempjes gaan dicht en ik krijg een kleurboek en een doosje potloden. “Maak maar een hele mooie kleurplaat.” Ik wil niet kleuren ik wel weg denk ik maar ik durf niks te zeggen. Ik pak een potlood en begin als een baby te krassen op het blaadje. Bas gaat Aron halen en ik kleur gewoon door. Als ze beneden komen wordt ook Aron in een stoel gezet en hij gaat ook kleuren. “Wat kunnen jullie mooi kleuren zeg.” Bas gaat de keuken in om te koken en ik zit met Aron te kleuren. Ik voel me zo klein. Dit is wel mijn wens om zo behandeld te worden, maar niet gedwongen door mijn ouders en buurman.

“Zo kleintjes we gaan eten, papa zal jullie spulletjes even opruimen. Bas pakt onze kleurtjes en tekeningen en ruimt ze op. Aron begint te huilen. “Stil maar kleintje een andere keer mag je weer verder kleuren.” Aron en ik krijgen een slab om en vanuit de keuken komt Bas met een bord met een warme groente hap. Hij zet het bord bij Aron en begint hem te voeren. “Matthijs krijgt ook zo meteen hoor.” Al snel zit Aron’s gezicht vol met de groente pap. Als hij zijn bord leeg heeft maakt Bas zijn gezicht schoon met een natte washand. “Zo nu mijn andere baby'tje.” In de keuken wordt ook voor mij een bord in de magnetron gedaan. “Doe je mondje maar open.” Ik open mijn mond en de eerste lepel gaat naar binnen. Het is niet echt lekker, maar ik heb honger dus eet het toch. Al snel zit mijn gezicht ook onder. En alsof alles nog niet erg genoeg is moet ik ook nog plassen. Ik besluit het niet op te houden en laat mijn plas lopen. De luier wordt dikker en voelt warm. Dit is het gevoel wat ik altijd al wilde ervaren maar ik kan er niet echt van genieten. Ook ik krijg een natte washand over mijn gezicht. Aron en ik krijgen allebei nog een flesje appelsap van Bas. Als die op is gaat hij zelf eten.

Na het eten mogen Aron en ik vanuit de box Sesamstraat kijken. Als dat afgelopen is krijg ik bij Bas op schoot een flesje warme melk. “Zo jongen het is bedtijd.” Ik word naar de badkamer getild en op een krukje gezet. “Mondje goed open dan zal ik je tandjes poetsen.” Met teletubbie tandpasta en een kinder tandenborsteltje worden mijn tanden gepoetst. Met één hand houdt Bas mijn kin vast en met de andere hand poetst hij zachtjes mijn tanden. “Spuug maar uit.” Ik spuug de tandpasta uit en krijg van Bas een slokje water. “Kruip je zelf naar je kamertje? Of zal papa je tillen?” Ik begin te kruipen maar al snel tilt Bas me op. “Ik til mijn lieve baby wel dan kunnen we jou snel een schone luier om doen en kan je lekker slapen.” Op de commode gaat mijn romper en plastic broek uit. Bas maakt mijn luier los en trekt deze onder mijn billen vandaan. “Heb jij een plasje gedaan? Papa geeft je wel een schone luier hoor.” Met een billendoekje maakt hij mijn kale piemel en billen schoon. Met een dikke klodder luierzalf aan zijn handen begint hij mijn schaamstreken in te smeren. Aan mijn enkels tilt hij me op zodat hij mijn billen ook kan insmeren. Daarna krijg ik een dikke laag talkpoeder en dan weer een luier onder mijn billen. “Zo dat is weer schoon.” Bas kietelt me en ik begin te spartelen met mijn armen en benen. “Vind jij dit leuk? Ja hé, ik zie het wel.” Hij stopt met kietelen en begint me kusjes te geven op mijn buik en gezicht. “Papa vind je lief.” Ik vind dit heel raar, ik weet niet hoe ik moet reageren. Bas doet mijn plastic broek en pyjama aan, tilt me in bed en leest me een verhaaltje voor van bob de bouwer, waarin alle auto’s in de modder gespeeld hebben en daarna gewassen moeten worden. Daarna krijg ik een kus en gaat het hek dicht en licht uit.

De volgende ochtend word ik wakker, omdat ik nodig moet poepen. Plassen vond ik nog wel een fijn gevoel maar ik wil echt niet in mijn luier poepen. Ik probeer het op te houden en wil wachten op Bas. Ik bedenk me dat ik niet mag praten en dat er eigenlijk geen oplossing is voor dit probleem. Ik sluit mijn ogen en begin toch maar te poepen. Alles verspreid zich in de luier het gevoel en de stank zijn vreselijk. Tot overmaat van ramp moet ik ook nog plassen wat alles nog viezer maakt. Ik begin te huilen. Al snel staat Bas naast mijn bed. “Wat is er kleintje? Stil maar.” Hij maakt het hek los en knuffelt met me. “Oh ik ruik het al, mijn baby’tje heeft een poepie gedaan in zijn luiertje. Stil maar dat maakt toch niks uit, elk baby’tje poept in zijn luiertje.” Hij tilt me uit bed en legt me op de commode. Mijn pyjama en plastic broek gaan uit. Bas maakt mijn luier los en trekt hem onder mijn billen vandaan. Het ziet er vreselijk uit, het stinkt en het gevoel van poep aan je lichaam is verschrikkelijk. “Dat is een grote poep, papa zal je zo lekker schoon maken in bad.” Met billendoekjes maakt hij het ergste schoon. Mijn hele piemel is bruin en ook mijn billen zijn niet wit meer. “Zo bad tijd voor deze kleine man, blijf je even lief liggen dan laat ik het bad vol lopen.” Bas gaat weg de badkamer in en vult het bad. Al snel is hij terug om mij op te halen. “Doe je wel even stil Aron slaapt nog.”

In de badkamer word ik in bad gezet. Het warme water om me heen voelt goed. Ik krijg wat speelgoed en ga daar mee spelen. Bas spettert wat naar me en speelt ook een beetje mee. Na wat spelen ruimt Bas het speelgoed op. “Tijd om jou eens flink in het sop te zetten.” Hij pakt de sproeier en maakt mijn haren nat. Met zwitsal worden mijn haren gewassen. “Nu gaan jouw haartjes lekker ruiken hoor, geloof papa maar.” Bas spoelt mijn haren uit en hangt de sproeier weer terug. Van een plank pakt hij een gele zwitsal washand. Hij maakt mijn gezicht nat en met wat baby zeep wast hij mijn gezicht. “Kom kleine ga maar even staan dan kan ik de rest wassen.” Hij helpt me met opstaan en spoelt de washand uit. Met nieuwe zeep wast hij mijn armen, oksels, borst en rug. Met de sproeier spoelt hij de zeep af en nu zijn mijn voeten en benen aan de beurt. “Jij wordt de schoonste baby die ik ken.” Als ook mijn benen en voeten zijn afgespoeld gaat papa Bas met nieuwe zeep mijn piemel en billen doen. “Zo zullen we je smerigste plekjes doen en dan wast papa alle vieze poepjes weg. Dan ben jij mijn schone baby en hoef je niet meer verdrietig te zijn, omdat je een poepje moest doen.” Hij begint met mijn piemel en balzak. Het is best lekker maar tegelijk schaam ik me dood. “Wat zal jou kleine plassertje lekker ruiken.” Daarna moet ik me omdraaien en wast papa Bas mijn billen. “Papa gaat nu alle poepjes wegwassen en dan ruik jij weer heerlijk en ben je niet meer verdrietig.” Met de washand gaat hij door mijn naad en als ook dat klaar is spoelt en droogt hij me af.

“Zullen we jou is lekker insmeren met body lotion dan wordt je huidje lekker zacht.” Op de commode smeert Bas me heerlijk in met body lotion. Ik krijg een beetje stijve piemel ervan en schaam me dood. “Baby’tjes hebben geen stijve plassertjes hoor, ik zal er snel een luier over heen doen.” Met een dikke laag talkpoeder gaat de luier strak om me heen. Daarna gaan mijn kleertjes aan, een romper met een beer en een konijn. “Ik zal je beneden even ontbijt geven en daarna Aron wakker maken en dan gaan we wat leuks doen.” Ik schrik een beetje en hoop dat we niet naar buiten gaan. Als iemand me zo ziet in deze baby kleding met een dikke luier en speen in mijn mond lacht hij me vast uit. Ik word naar beneden getild en vast gezet in de baby stoel. Ik krijg mijn slab om en papa voert me een bord brinta pap, heel vies en ik zit helemaal onder. “Wat kan je knoeien zeg jeetje.” Bas klopt op mijn rug en ik laat een boertje. Hij maakt mijn mond schoon en tilt me in de box. Ga maar lief spelen dan was ik Aron even en dan kunnen we daarna gaan. We gaan dus echt naar buiten ik wil dat niet en zie er nu al tegen op. In de box ligt allemaal speelgoed en ik begin te spelen met een auto. Al snel verveelt het en pak ik wat anders. Ik realiseer me hoe ik er uit zie en wat ik doe. Een jongen van 16 die in babykleding, een luier en met een speen in zijn mond met auto’s zit te spelen in een box.

“Wat speel je lief een echt baby’tje hoor.” Bas is beneden gekomen met Aron die naar mij zwaait. “Zo te zien vindt je grote broer je lief.” Grote broer? Ik ben toch ouder dan Aron. Ik besef me dat ik voor Bas, misschien maar een paar maanden of zelfs weken oud ben. Ik speel door terwijl Bas Aron voert. “Zo tijd om de schoentjes aan te trekken. Aron gaat uit zijn stoel en met Bas naar de gang. “Zo nu jij Matthijs.” Bas tilt me uit de box wat weer aantoont hoe sterk hij wel niet is. In de gang zit Aron in een grote kinderwagen. Naast hem is nog een plek en daar word ik in gezet. Bas doet de riempjes vast en trekt mijn schoenen aan. “Het is mooi weer dus een jas is niet nodig.” De deur gaat open en in de kinderwagen rijden we de straat op. Ik zie gelukkig niemand buiten. Bas duwt ons gewoon door en we rijden het park in. In het park zijn de eerste mensen, ik wil dit niet ik schaam me zo erg. Ik begin te huilen. “Wat is er kleintje? Papa heeft een speentje en een knuffelbeer voor je.” Bas duwt de speen in mijn mond en legt de knuffel in mijn armen. Het wordt alleen maar erger. We rijden door en passeren de mensen. Ze kijken me heel raar aan en ik kijk snel weg. Dit is het ergste wat ik ooit mee gemaakt heb. We lopen verder naar het plein met een spar, een bibliotheek en een slagerij. Op het plein is het best druk en iedereen kijkt me aan. Ik huil nog steeds terwijl Bas lieve dingen tegen me zegt om me te troosten. Dit maakt het alleen maar erger. We rijden naar de bibliotheek waar een poster hangt met de tekst: Voorleesochtend voor de kleintjes en hun ouders.

In de bibliotheek is een poppenkast met daaromheen stoelen voor de ouders en kleine stoeltjes voor de kinderen. Het is erg druk met kleine kinderen en ouders die allemaal naar mij kijken. Bas zet de kinderwagen met ons erin aan de zijkant zodat we vanuit de kinderwagen kunnen kijken. Ik schaam me zo erg en blijf huilen. Hoe kunnen me ouders en Bas mij dit aandoen. “Kom maar kleine jij mag bij papa op schoot dan kan ik je troosten.” Bas maakt me los en tilt me op schoot. “Wat is er met mijn kleine man? Stil maar. Het gaat zo beginnen.” Bas knuffelt met me en ik zie dat iedereen naar me kijkt. Wat kleine kinderen wijzen naar mij en lachen. “Stil maar, je bent gewoon een baby’tje je hoeft je nergens voor te schamen hoor. Je wordt vanzelf wel groot en volwassen maar nu nog even niet. Dat is helemaal niet erg hoor. Papa vindt jou een hele lieve baby.” Deze woorden helpen niet, ik voel me steeds kleiner worden ik wil weg. Bas begint me te knuffelen en kusjes te geven en met zijn knieën hobbelt hij langzaam zodat ik op en neer ga. Met mijn oor lig ik tegen Bas, borstkas en ik hoor zijn hart kloppen wat rustgevend werkt. Ik begin wat rustiger te worden en Bas fluistert allemaal lieve dingen tegen me.

Als ik wat rustiger ben geworden gaat het beginnen. Een mevrouw gaat naast de poppenkast zitten om voor te lezen en een andere mevrouw gaat de kast in om voor ons te spelen. Alle kinderen kijken gespannen toe wachtend op wat er gaat gebeuren. “Hallo kinderen ik ben Pip de muis.” Alle kinderen zeggen hallo terug. Aron geniet in de kinderwagen en ik schaam me nog steeds heel erg. Ik probeer af en toe weg te kijken maar Bas verteld me dan dat ik moet kijken. Het hele verhaal duurt wel langer dan een uur en ik moet nodig plassen. Ik besluit het te laten gaan in mijn luier. Bas heeft het blijkbaar door en voelt me zijn hand aan mijn romper. “Ik verschoon je als het afgelopen is hoor kleine man van me.” De vrouw naast ons kijkt me heel raar aan en ik kijk snel weg.

Als het eindelijk afgelopen is moet ik weer in de kinderwagen. We lopen naar een medewerker van de bibliotheek en Bas vraagt of ik ergens verschoond kan worden. “Ja achter in de hoek in de wc is er een verschoonruimte. Vonden de twee kleintjes het leuk?” “Nou, één van de twee niet de ander wel. Deze kleine man is nog een beetje eigenwijs.” Ik krijg een aai door mijn haar en snel kijk ik weer weg. Ik voel me steeds kleiner worden. We rijden naar de wc en Aron blijft in de kinderwagen zitten. Ik word op een verschoonplank gelegd en mijn luier wordt los gemaakt. In de tas had Bas doekjes, zalf, poeder en schone luiers mee genomen en die krijg ik nu om. “Dit kun je niet maken, je zette me voor schut in de bibliotheek.” Ik krijg een speen in mijn mond en dat is al genoeg. Ik heb geen kracht om me meer te verzetten. “Stil maar kleine, je bent gewoon nog niet groot genoeg jij bent een lieve baby en daar is niks mis mee. Je wordt vanzelf een grote jongen.” Inmiddels heb ik mijn luier al om en word ik weer in de kinderwagen gezet voor de terugweg.

Ik heb heel weinig tijd om nog verhalen te schrijven en het duurt me te lang om dit verhaal af te schrijven. Nu lijkt het mij wel leuk als iemand anders het af schrijft. Plaats een reactie in dit forum of stuur een berichtje naar mij als je dit wilt doen. Ik kan eventueel wat vertellen over hoe ik het verhaal verder zou schrijven, maar gebruik natuurlijk ook je eigen fantasie! (als het maar geschikt blijft voor mensen onder de 16.)
 

anoniemer

Superlid
hey,

Je hebt een heel mooi verhaal gemaakt, vind het spijtig dat je geen tijd hebt voor hier een vervolg aan te schrijven.
het vervolg zal door een ander niet op hetzelfde niveau geschreven worden.

heel mooi verhaal !1

mvg anoniemer
 

littlel

Toplid
Ik heb door de vakantie weer tijd gehad om een stuk te schrijven. Tips en tops zijn altijd welkom! Veel plezier met lezen.

Thuis doet Bas onze schoenen uit. Aron tilt hij in de box zodat hij kan spelen. “Zo en jij mag mee naar boven.” Bas tilt me uit de kinderwagen en loopt met mij de trap op. Boven tilt hij me naar de badkamer en zet me op een kruk. “Papa houdt helemaal niet van straf geven, maar jij bent in de bibliotheek toch weer gaan praten en dat is niet de afspraak. En weet je wat papa doet met kleine jongetjes die dingen zeggen die ze niet mogen zeggen?” Uit de kast pakt hij een spons en een fles zeep. “Dan wast papa hun vieze mondje.” Hij maakt de spons nat onder de kraan. “Mond open.” Ik weet precies wat hij van plan is, maar hij moet niet denken dat ik hieraan ga meewerken. “Je mag nu zelf kiezen of je doet je mond open of papa moet het nog vervelender voor je maken.” Ik houd mijn mond dicht ook al weet ik dat het kansloos is. “Prima dan doen we het zo.” Hij legt zijn spullen in de wasbak en pakt met een hand mijn kin. Met zijn andere hand pakt hij mijn kaak scharnieren stevig vast en begint te knijpen. Van de pijn gaat mijn mond nu automatisch open en Bas blijft mijn kin stevig vast houden. Net als ik wil schreeuwen van de pijn knijpt hij met zijn andere hand een klodder zeep in mijn mond. Bas zijn hand houdt mijn kin heel stevig vast. Het doet zoveel pijn dat ik begin te huilen. De afgelopen tijd heeft hij een vrij lieve indruk gemaakt, maar nu laat hij zijn sadistische kant zien die hij ook had bij het omdoen van mijn eerste luier. De tranen lopen over mijn wang, de smaak is vreselijk, de pijn ondragelijk en alsof het niet erger kan begint Bas met de natte spons mijn mond te schrobben. “Eigen schuld kleintje je had er ook voor kunnen kiezen om mee te werken, maar dat deed je niet.”
Mijn mond schuimt inmiddels al behoorlijk, maar Bas vindt het blijkbaar nog niet genoeg want hij haalt de spons weer uit mijn mond en spuit er een grote klodder zeep op. Weer begint hij ruw te wassen. De hand die om mijn kin zat zit nu in mijn mond om mijn wang opzij te trekken zodat er goed diep gewassen kan worden. Ook mijn lippen trekt hij naar voren om tussen mijn tanden en lippen te kunnen wassen. Er lopen af en toe stroompjes schuim via mijn kin naar beneden. En zo gaat hij nog een tijdje door met wassen. Zijn hand gaat weer terug naar mijn kin en Bas haalt de spons met flink wat kracht over mijn gezicht. “Zo en die was om de traantjes weg te wassen.” Bas legt mijn hoofd boven de wasbak en met de kraan en een natte washand spoelt hij de zeep uit mijn mond en van mijn gezicht. “Jij hebt je lesje wel geleerd denk ik. Niet meer doen, want ik doe het zo weer.”

Beneden zet Bas Aron en mij vast in de kinderstoel aan tafel en krijgen we allebei een slab om. Aron krijgt een broodje zonder korstjes en ik krijg een groentehapje. Mijn mond zit helemaal onder en ik ben jaloers op Bas en Aron die allebei brood mogen eten. Bas maakt onze gezichten schoon met een nat doekje en brengt daarna Aron naar bed. Mij laat hij nog even in de box zitten. Al snel komt hij terug en tilt mij ook naar mijn kamer. Hij doet mijn romper uit en steekt uitgebreid een hand in mijn luier die nog droog is. Ik krijg mijn pyjama weer aan en wordt in mijn bed getild. Ik krijg een kus van Bas dit keer op mijn mond en niet meer op mijn wang en hij wenst me welterusten. Het hek gaat omhoog en het licht gaat uit. Terwijl de maan en sterren met een zacht melodietje boven mijn hoofd ronddraaien denk ik na over de afgelopen twee dagen. Het is verschrikkelijk, maar aan de andere kant ook mijn droom wat er allemaal met mij gebeurt. En Bas is wel echt een verzorger zoals ik die in mijn fantasie had. Super lief, maar aan de andere kant ook hard. Ik weet niet wat ik van deze situatie moet vinden, maar in de bibliotheek was echt vreselijk. Of ook wel weer spannend? En hoe komt Bas aan deze spullen voor adult baby’s? Heeft hij die speciaal voor mij gekocht of had hij die al?

“Hallo kleintje ik heb je heerlijk horen snurken.” Ik word wakker met een knuffel onder mijn arm en het gevoel dat ik moet plassen. Bas heeft het hek al open van mijn bed. Dit is het ideale moment om te plassen, want hij gaat zo meteen waarschijnlijk mijn luier controleren. Bas tilt me op en ik begin te plassen. Het is een grote plas en voordat ik het weet lig ik op de commode en steekt Bas een hand in mijn luier. Ik kan de straal niet stoppen en plas over zijn hand heen. “Bah, moest mijn kleine man zo nodig plasje doen?” Ik word diep rood en schaam me dood. Bas maakt zijn hand schoon met een baby doekje en maakt als ik klaar ben met plassen mijn luier open. Hij tilt me op aan mijn enkels en maakt met een doekje alles schoon. Daarna smeert hij me in met zalf en poeder en krijg ik weer een dikke luier onder mijn kont. De luier gaat stevig dicht en ik krijg dit keer geen plastic broekje aan. Bas tilt me van de trap af. “Het is heerlijk weer dus mag je lief met Aron buiten in de tuin spelen.

Buiten ligt Aron al op het gras met een bal te spelen. Ik word naast Aron neer gezet en het eerste wat ik doe is kijken of de buren me niet kunnen zien. Het is een rijtjeshuis en straks ziet de hele wijk me. “Willen jullie een lekker ijsje?” “Isje!” Schreeuwt Aron. Ondanks zijn leeftijd praat hij nog niet veel en ook nog niet zo goed. Bas gaat naar binnen en Aron loopt met wankele stappen achter een bal aan. Ik zit voor me uit te staren op het gras, met de luier als kussen onder mijn kont. Bas komt terug met twee slabbetjes en twee ijsjes. “Kom maar kleine mannetjes van me.” Aron wankelt richting zijn vader en ik begin te kruipen. Aron is er als eerst en Bas tilt hem hoog boven zijn hoofd op om hem vervolgens op een stoel neer te zetten en een slab om te doen. Ik zit te wachten tot Bas klaar is met Aron zodat ik ook op een stoel neergezet kan worden. Bas tilt me op met een kreun en ik krijg ondanks het feit dat ik alleen een luier draag ook een slab. “Goed vasthouden en niet morsen he.” Aron krijgt zijn raketje en begint onhandig te likken. Bas houdt mijn raketje vast en pakken is blijkbaar niet de bedoeling. “Nee gekkie papa houdt je ijsje vast anders wordt het een kliederboel.” Bas houdt het ijsje bij mijn mond en ik begin te likken. Ik ben helemaal rood door deze situatie. “Lekker hé?” Aron knikt enthousiast naast me. Doordat Bas mijn ijsje vast houdt kan ik niet zo snel eten als ik wil en al snel begint het ijsje te lekken. En zoals ouder wel vaker doen bij een klein kind met een lekkend ijsje doet Bas een paar grote likken aan mijn raketje. “Anders zitten we zo meteen helemaal onder en dat willen we niet.” Weer zo’n ongemakkelijke situatie waar ik in terecht kom. Bas houdt het ijsje weer voor mijn mond en voorzichtig lik ik verder. Ook bij Aron likt Bas een paar keer aan zijn ijsje en bij mij ook nog een paar keer. Gelukkig is het ijsje na een tijdje op.

Terwijl Aron en ik nog in de tuin aan het spelen waren heeft Bas gekookt en buiten de tafel gedekt. Ik word opgetild en in mijn stoel vast gezet en krijg mijn slab om. Bij Aron gebeurt hetzelfde. Ik krijg weer een vies babyhapje en een flesje appelsap. Bas voert eerst mij en daarna Aron. Na het eten zit mijn mond helemaal onder, maar word nog niet schoongemaakt. Als ook Aron gevoerd is eet Bas zijn maaltijd op. Ik verveel me aan tafel en kan geen kant op door die stomme baby stoel. Als Bas ook zijn eten op heeft gaat hij weer naar binnen en komt terug met een pak vla en drie kommetjes. Aron en ik krijgen een plastic Bob de bouwer kommetje en Bas een grote stenen kom. De vla wordt met een plastic lepel aan mij gevoerd en is heerlijk. Ook Aron geniet zichtbaar van zijn vla. “Stelletje kleine rotzooi makers zijn jullie.” Bas begint met een hand in mijn buik te kietelen en met zijn andere hand kietelt hij Aron, die giert van het lachen. Ook ik kan mijn lach niet inhouden. “Dus je kan wel lachen klein monstertje van me”, zegt Bas terwijl hij me nu met twee handen kietelt. Bas gaat naar binnen om een natte washand te halen en maakt onze monden schoon. Daarna maakt hij ons los en zet ons weer op het gras.

“Zo jullie zullen wel moe zijn van het spelen dus het is bedtijd.” Bas komt op ons afgelopen en Aron wankelt snel weg waardoor ik als eerste naar boven wordt getild. In de badkamer maakt Bas mijn luier los die nog helemaal droog is. Uit de kast pakt hij een spons die hij nat maakt en begint mijn lichaam met de spons te wassen. Al snel is hij klaar en droogt hij me af, poets mijn tanden en tilt me naar mijn kamer waar hij me op de commode legt. Op de commode smeert hij me heerlijk in met baby olie. Hij doet het heel uitgebreid en masseert elke plek van mijn lichaam totdat de olie in mijn huid is getrokken. Daarna krijg ik nog een laag luierzalf en talkpoeder en vervolgens een dikke nachtluier met baby print. Om het geheel af te maken krijg ik een dunne baby blauwe pyjama aan en word vervolgens in bed gelegd. Bas komt op de rand van het bed zitten om een verhaaltje voor te lezen en daarna krijg ik een kus en, doet het hek van mijn bed dicht zodat ik er niet meer uit kan, doet hij het licht uit en de deur dicht.

“Hallo kleintje wat dacht je ervan? Het is al half 11.” Ik word wakker in een natte luier, omdat ik vannacht al wakker werd door een volle blaas. Bas maakt het hek los en tilt me naar beneden waar Aron al zit te spelen in de box. Bas tilt me gelijk in mijn stoel en zet me vast zodat ik kan ontbijten. Ik krijg een slab om en Bas begint me warme havermout te voeren. Echt niet te eten die troep, maar ik eet lief door. “Toet toet daar komt de brinta bood aan.” Ik doe mijn mond open en dan voel ik mijn buik. Ik moet poepen. Waarschijnlijk ga ik zo in bad dus hoef ik niet heel lang in mijn vieze luier te zitten. Ik begin licht de persen en mijn luier begint zich te vullen. Het gevoel is echt vreselijk en het blijft maar doorgaan. Ik heb het gevoel dat de luier het niet meer aankan. De geur begint zich ook te verspreiden. “Heb jij een poepluier voor papa gemaakt?” Bas begint in mijn luier te knijpen waardoor de inhoud zich verspreid, verschrikkelijk. “Ja papa voelt het al. Dan gaan we je maar snel wassen, voordat zo meteen alles onder zit.”

Bas legt me boven op de commode en doet mijn pyjama uit. Daarna maakt hij mijn luier los en werkelijk alles is bruin. “Je hebt goed je best gedaan kleine viezerik.” Met babydoekjes maakt Bas het meeste schoon en tilt me daarna naar de badkamer. Terwijl het bad volloopt poets hij alvast mijn tanden. Daarna mag ik in bad gaan zitten en het warme water voelt heerlijk. Het blijft vreemd om naakt bij je buurman te zijn en ik weet dat ik rood ben. Mijn haren worden als eerst gewassen en daarna pakt Bas een grote washand. Het is zo’n washand die ze wel eens gebruiken voor het wassen van auto’s. Er zitten allemaal sliertjes aan de washand en hij is volgens mij super zacht. Bas maakt hem nat in bad en spuit er een grote klodder zwitsal op en begint mijn gezicht te wassen. De washand is inderdaad super zacht en schuimt heel erg. De geur van zwitsal is heerlijk en ook het wassen is geweldig. Na mijn gezicht zijn mijn armen en oksels aan de beurt. Daarna werkt hij via mijn buik en rug naar mijn benen. Mijn kont en piemel zijn als laatst aan de beurt. “Papa gaat die vieze poepjes voor je wegwassen hoor en dan ben je weer helemaal schoon. Je ruikt alweer heerlijk.” Bas geeft een kusje op mijn navel en begint dan met nieuwe zeep bij mijn balzak te wassen. In ronddraaiende beweging wast hij mijn billen, en stevig in mijn bilnaad en vervolgens weer naar mijn piemel en balzak. Door de super zachte washand en al het schuim begin ik stijf te worden. Ik schaam me echt dood en probeer aan iets anders te denken, maar het helpt niet. “Een stijf plassertje hebben baby’s zoals jij niet hoor.” En voor ik het weet spoelt Bas me af met een koude straal water en al snel zakt mijn penis in. Hij droogt me af, smeert me in met bodylotion en doet me een nieuwe luier om en trekt een romper aan.

Beneden mag ik in de box gaan spelen met Aron. Het weer buiten is regenachtig en Bas heeft voor vandaag niks bijzonders op de planning staan. Al snel is het tijd voor het middageten en daarna tijd voor mijn middagslaapje. Ook na mijn slaapje gebeurt er niet veel. Ik mag op het speelkleed naar een kinderzender kijken met Aron en we spelen wat met auto’s. Bas is druk bezig op zijn laptop en heeft ook niet echt aandacht voor ons. Ondanks het lange slapen ben ik super moe. Gelukkig eten we vroeg en ziet Bas aan me dat ik mijn dag niet heb en mag ik meteen na het eten naar bed. “Is mijn kleine man zo moe van het spelen? Of begin je ziek te worden? Ga maar lief slapen dan ben je morgen weer helemaal goed.” Nadat mijn tanden gepoetst zijn en ik een nachtluier om heb mag ik eindelijk slapen. En al snel lig ik in een hele diepe slaap.

“Hey kleine voel je je alweer beter?” Ik word wakker in een natte luier, omdat ik vannacht weer moest plassen, maar voel me al wel beter. Bas maakt het hek van mijn bed los en tilt me naar beneden. Daar zet hij me in mijn stoel vast en doet een slab om. Daarna gaat hij weer naar boven om Aron te halen. Ik ben benieuwd wat Bas vandaag met ons van plan is. Ik hoor hem de trap af lopen en beneden zet hij Aron ook vast in zijn stoel. “Jody”, schreeuwt Aron. “Ja heel goed vanmiddag komt Jordy weer oppassen kleine slimmerik.” En terwijl Bas de keuken ingaat om ontbijt te maken schrik ik me dood. Een oppas. Moet die mij dan verzorgen en zo zien? Tijdens het ontbijt kan ik nergens anders meer aandenken.

“Zo badtijd kleine Matthijs.” Bas maakt me los uit de stoel en tilt me naar boven terwijl Aron lief in de box aan het spelen en tv kijken is. Bas tilt me op de commode en zet het bad alvast aan. Dan maakt hij soepel mijn luier los en tilt me naar de badkamer. Het water heeft een lekkere temperatuur en ik mag van Bas spelen met een boot en een bad eend. “Zo genoeg gespeeld nu gaat papa je gezichtje, je oortjes, je piemeltje en je poepertje en al het andere eens even wassen. Daar komt de regen.” Bas zet de sproeier aan op mijn haar en wast het daarna met zwitsal. Daarna mijn gezicht en in dezelfde volgorde als altijd wast hij de rest. Daarna afdrogen en tandenpoetsen. Met een wattenstaafje maakt hij mijn oren schoon en daarna mag ik naar de commode. “Voor een zacht huidje.” En hij smeert me in met bodylotion. Daarna luierzalf, talkpoeder en een luier. Ik krijg een blauwe romper aan met brandweerman Sam erop. Tot slot knipt Bas mijn nagels en mag ik naar beneden.

Terwijl Bas Aron gaat wassen kijk ik een kinderserie vanuit de box. Mijn hoofd leg ik neer op een knuffel die in de box ligt. Blijkbaar was ik zo geconcentreerd dat ik niet eens doorhad dat Bas alweer beneden is gekomen. “Wat lig jij lief! Je bent wel een lief baby’tje.” Bas legt Aron naast me neer in de box en zelf verdwijnt hij weer naar boven. Niet veel later komt hij terug met een grote sporttas. Bas gaat op de bank zitten en speelt wat met zijn mobiel. Na een tijdje komt hij op ons af en tilt eerst mij en daarna Aron op de bank. Bas gaat in het midden tussen ons inzitten en we mogen allebei tegen hem aanliggen. “Nu gaan jullie even goed naar papa luisteren. Vanmiddag gaat papa naar de sportschool en naar zaalvoetbal dat doe ik elke week. Dus ik breng jullie straks naar bed en dan komt Jordy jullie wakker maken. Jordy is de oppas en jullie gaan lief tegen hem doen. Hij brengt jullie s’avonds ook naar bed. Als jullie niet luisteren dan verteld hij dat tegen mij en geef ik jullie straf, maar Jordy mag jullie ook straf geven, maar ik ga er vanuit dat dat niet nodig is begrepen?” “Ja paha”, zegt Aron en ik knik. “Goedzo.” We blijven nog een tijdje tegen hem aanliggen en het geluid van zijn hart maakt me heel rustig.

“Zo zullen we dan maar gaan eten?” Bas tilt ons in de stoelen en dekt snel de tafel. Aron en ik krijgen een slab om. Als eten krijgt Aron weer een broodje zonder korstjes en ik een smerige pap van groente uit de magnetron. Bas voert me en tijdens het voeren moet ik plassen. Ik ben al gewend aan het plassen in mijn luier en vind het niet heel erg meer dus ik laat het gewoon lopen. Bas kan het waarschijnlijk aan me zien en legt gelijk zijn hand in mijn kruis. Hij laat zijn hand een hele tijd liggen op de buitenkant van mijn romper en begint tijdens het eten zelfs een beetje te knijpen. De inmiddels natte sponsachtige luier wrijft over mijn penis en ik begin een beetje stijf te worden. Het gevoel is heerlijk, maar Bas geeft me vanuit het niets een afkeurende blik en haalt zijn hand weg. Staat op en komt terug met een nat doekje om de mond van Aron en mijn mond schoon te maken. Hij ruimt de tafel op en maakt ons los.

Op de bank mogen we weer tegen Bas aanliggen en krijgen we allebei een flesje warme melk met anijs. Daarna gaat Aron met Bas naar boven en blijf ik beneden achter. Het duurt een tijdje voordat Aron in bed ligt, maar uiteindelijk ga ik ook naar boven. Bas legt me op de commode en trekt mijn romper uit. “Ga je zo lief doen tegen de oppas?” Ik knik. “Goed en ik wil geen stijf plassertje meer bij je voelen begrepen?” Weer knik ik. Bas maakt mijn luier los en maakt me schoon met babydoekjes. Daarna weer zalf, poeder en een nieuwe luier. Ik krijg een pyjama aan en word in mijn bed getild. Bas geeft me een kus en doet het hek omhoog. “Welterusten kleintje en tot morgen.” En Bas doet de deur dicht.

Ik ben al een tijdje wakker als de deur open gaat. Een jongen van een jaar of 18 met blond haar, een stone island vest en een gespierd lichaam staat in mijn kamer. Hij ziet er stoer, maar tegelijk ook wel aardig uit. “Lekker geslapen? Dus jij bent de nieuwe baby van Bas. Ik ben Jordy en ik pas elke week op als papa sporten en zaalvoetballen is. Zal ik je uit je bed halen?” Hij maakt het hek los en tilt me uit bed. Hij is zeker niet slap. Op de commode trekt hij mijn pyjama uit en voelt aan mijn luier. “Nog helemaal droog knap hoor!” En hij geeft me een aai over mijn wang. Ik voel dat ik rood wordt. “Ik zal je romper aan doen en dan kunnen we in het park de eendjes voeren. Het is super mooi weer en Aron gaat ook mee.” Nee niet weer naar buiten. Ik krijg dezelfde romper als vanochtend aan en daarna tilt Jordy me naar beneden. Aron heeft zijn schoenen al aan en zit in de box. Ik word op de bank gezet en Jordy loopt de gang in om mijn schoenen te halen. Hij doet ze rustig bij me aan en zet me dan bij Aron in de box. Jordy loopt de keuken in en komt terug met wat oud brood, twee pakjes fristi en twee dora koeken. Uit de gang haalt hij de kinderwagen en zet mij er als eerst in en daarna Aron. “Zullen we dan maar gaan?” “Jody”, schreeuwt Aron met een lach op zijn gezicht. Jordy komt gehurkt voor ons zitten. “Je vindt het leuk dat ik er weer ben hé kleine vriend van me.” Aron knikt en krijgt een kus van Jordy. “En vind jij het ook leuk dat ik er ben kleintje?” Ik knik en ik krijg ook een kus van Jordy. “Jullie zijn super lief en dat zal ik ook tegen papa zeggen.”

Met de kinderwagen rijden we door mijn straat heen en ik hoop dat niemand me ziet. Het is inderdaad super lekker weer en ik heb best wel zin om naar het park te gaan. De route naar het park is ongeveer tien minuten en er zijn gelukkig weinig mensen op straat. Na een tijdje zie ik het park al liggen en het is goed te zien dat het druk is. We lopen een brug over en komen aan in het park. De meeste mensen zijn te druk bezig en zien me niet eens, gelukkig. Andere kijken me raar aan, maar ik schaam me niet zo erg als in de bibliotheek. Daar was Bas er echt op uit om mij te vernederen, maar volgens mij is Jordy dat niet. Jordy rijdt de kinderwagen door het gras heen richting de waterkant en komt gehurkt naast ons zitten. Hij pakt het brood uit de kinderwagen en scheurt het in stukjes en geeft het aan ons. “Ga ze maar lief voeren.” Aron begint met brood in het water te gooien en daarna ik. “Kijk daar komen ze al.” Jordy blijft het brood scheuren en aan ons uitdelen. Zelf gooit hij ook af en toe een stukje. “Eedje”, roept Aron. “Ja heel goed eendje, wat ben jij slim kleintje.” Als het brood op is rijd Jordy ons naar een picknicktafel.

“Willen jullie een pakje drinken en een koekje?” Jordy prikt het rietje door het gaatje en geeft een pakje aan Aron. De ander houdt hij vast en houdt hij bij mijn mond. “Niet knoeien hè Aron.” “Jody”, zegt Aron weer. Jordy lacht en stopt het rietje in mijn mond. Ik begin te zuigen en de fristi is lekker koel in dit warme weer. Als we allebei ons koekje op hebben pakt Jordy de koekjes en geeft die aan ons. Aron mag zelf eten, maar mijn koekje wordt eerst in kleine stukjes gebroken. “Voorzichtig eten en goed kauwen.” Het koekje smaakt goed en ik geniet ervan. We blijven nog een tijdje zitten en rijden daarna weer naar huis.

Thuis mogen Aron en ik kleuren terwijl Jordy wat op zijn mobiel zit en alvast tafel dekt. “Wat hebben jullie gekleurd?” Ik heb alleen wat strepen op mijn papier gezet. “Mooi hoor kleine man”,en ik krijg een aai door mijn haar. “En jij grote kleine vriend?” “Eedje jody.” “Ik zie het dit is de eend en dit ben ik! Wat zijn jullie lief.” Jordy begint onze kleur spullen op te ruimen zodat we kunnen eten. Ik krijg weer een babyhapje, Aron ook een soort prakje van groente en Jordy heeft voor zichzelf een pizza. We krijgen allebei een slab om en Jordy voert Aron en mij om de beurt. Het is deze keer nog best wel lekker. Als het op is eet Jordy zijn pizza en moet ik plassen. Ik laat het gewoon lopen. Jordy is echt super lief en ik vond het vandaag een leuke dag. Van mij mag Jordy wel vaker komen dan een keer per week. Als hij zijn pizza op heeft loopt hij de keuken in en komt terug met twee danoontjes en een kommetje vla flip. Hij voert ons de danoontjes en hij eet zelf zijn vla. “Ik zal jullie zo om de beurt boven in bad doen en daarna mogen jullie nog heel even tv kijken en dan is het bed tijd.”

Als de tafel afgeruimd is gaat Aron mee naar boven en mag ik in de box spelen en tv kijken. Het duurt lang voordat ze weer beneden zijn, omdat het bad nog gevuld moest worden. Aron komt in de box en ik word er uitgetild. Hij tilt me de trap op en legt me op de commode. Mijn romper gaat uit en mijn luier gaat af. “Oh heb jij een plasje gedaan? Is helemaal niet erg hoor dat kan gebeuren.” Dit is de eerste keer dat Jordy me naakt ziet. Hij tilt me weer op en zet me in bad. Het is vrij warm in de badkamer, maar het water is lekker van temperatuur. “Zo deze kan wel uit het is hier zo warm.” Jordy trekt zijn vest uit en hij heeft er niks onder aan. Met ontbloot bovenlichaam staat hij nu naast me en hij heeft een heel strak lichaam. “De volgende keer mag je ook spelen in bad, maar het is nu al een beetje laat en je wil ook nog tv kijken dus zal ik je gelijk wassen.” Hij pakt de sproeier en maakt mijn haar nat. Met babyshampoo wast hij heel uitgebreid mijn haar en het is heel ontspannend. Daarna spoelt hij mijn haar uit en helpt me overeind. Uit de kast pakt hij de super zachte washand die Bas ook al een keer gebruikt heeft en maakt hem nat. “Doe je oogjes maar even dicht anders prikt het.” Hij spuit zeep op de washand en begint mijn gezicht uitgebreid te wassen. Daarna spoelt hij mijn gezicht af en begint mijn armen en borst te wassen. “Ook goed onder de armpjes, want het was warm vanmiddag en dan ga je een beetje stinken en dat wil je niet. Misschien stink ik ook wel?” Hij spoelt de washand uit in het bad en begint zijn eigen oksels te wassen. Daarna spoelt hij de washand weer uit en doet er nieuwe zeep op. Ik kan er niks aan doen, maar ik begin stijf te worden. Mijn fantasie wordt echt werkelijkheid en dat ook nog is met een verzorger waar ik zelfs in mijn stoutste dromen niet over durfde te dromen. Hij begint mijn buik en rug te doen en zakt daarna door naar mijn benen. Daarna is het met nieuwe zeep tijd voor een wasbeurt van mijn piemel en kont. Ik sluit mijn ogen en geniet van alles wat er gebeurt. Als ik mijn ogen open doe zie ik Jordy die rustig en zacht met een washand vol zeep tussen mijn benen en billen wast. “Zo het is mooi geweest.” En hij spoelt me helemaal af.

Na het afdrogen tilt hij me op de commode en pakt de tube babyolie. Hij spuit mijn buik en benen helemaal onder en begint met zijn stevige armen en nog steeds ontblote bovenlichaam mijn lichaam te masseren. Het is echt heerlijk en hij vergeet geen enkel plekje. Als hij klaar is met de voorkant draait hij mij om en begint de achterkant te masseren met baby olie. Met zijn handen knijpt hij stevig in mijn billen en mijn stijve penis schuurt over het zachte verschoonkussen. Hij gaat met zijn handen tussen mijn billen door en draait me daarna om. Hij wrijft wat talkpoeder over mijn penis die op elke aanraking reageert. “Je bent zo lief geweest vandaag dat ik niks tegen je papa zal zeggen over je plassertje goed?” Ik knik en Jordy schuift een dikke nachtluier onder mijn billen en plakt deze dicht. Ik krijg mijn pyjama aan en ik mag nog even naar beneden.

Beneden mogen Aron en ik tegen Jordy aanliggen die inmiddels zijn vest weer aan heeft. We krijgen allebei een flesje warme melk. Jordy aait ons en ik snap precies waarom Aron zo dol is op Jordy. Hij is echt de liefste oppas ooit. Als onze melk op is brengt Jordy eerst Aron naar bed en daarna mij. Hij tilt me in bed en geeft me een kus. “Welterusten lief mannetje van me. Ik vond het super leuk met je vandaag en ik zie je volgende week weer en misschien als papa een wedstrijd heeft nog eerder.” Hij geeft me nog een kus en een aai en doet daarna het licht uit en de deur dicht. Vandaag was echt geweldig en Jordy is echt super lief. Het bad en de babyolie massage waren echt heerlijk. Ik begin het steeds minder erg te vinden om hier te zijn en ik kan niet wachten op volgende week en misschien zelfs eerder met Jordy.

Midden in de nacht word ik wakker van iets plakkerigs in mijn luier. Een natte droom dit gaat Bas niet leuk vinden...
 

littlel

Toplid
“Goeiemorgen klein mannetje van me.” Bas maakt het hek van het bed los en tilt me, terwijl ik nog half slaap de trap af richting de eettafel waar het tijd is voor ontbijt. Hij zet me vast in de kinderstoel naast Aron en loopt de keuken in. Ik ben nu de enige die weet wat er in mijn luier zit en ik wil dit het liefst zo houden, maar Aron is al aangekleed dus is het voor mij zo bad tijd en dat houdt in dat mijn luier open moet. Bas komt terug met twee schaaltjes warme Brinta pap en doet Aron en mij een slab om. “Ik heb van Jordy gehoord dat jullie allebei heel lief zijn geweest en dat is mooi om te horen.” Bas haalt een plastic lepel door de pap en begint Aron en mij omstebeurt te voeren. De pap is heel vies, maar ik ben er met mijn gedachte niet helemaal bij. “Zo Aron gaat even lief in de box spelen en Matthijs zullen we eens van top tot teen in het sop zetten.” Bas tilt eerst Aron in de box en maakt mij daarna los, doet mijn slab af en tilt me richting mijn kamer.


Als ik op de commode lig trekt Bas mijn pyjama uit en begint daarna mijn luier los te maken. Mijn hart begint sneller te kloppen en ik wil niet weten hoe Bas reageert. Zodra de plakkers los zijn vouwt hij de luier open en mijn hart gaat als een gek tekeer. “Wat is dit?”, schreeuwt Bas boos. Ik kom een klein stukje omhoog en zie dat mijn penis helemaal onder zit. “Heb jij vannacht met je luier gespeelt! Ben je helemaal gek geworden?” Ik schud mijn hoofd, omdat ik echt niet met mijn luier gespeeld heb en wil dit ook zeggen, maar ik bedenk me net op tijd dat dit het waarschijnlijk alleen maar erger maakt. “Jij kan een flinke straf verwachten en dat begint zo al in bad.” Bas loopt weg naar de badkamer en geschrokken blijf ik achter. Hij is echt heel boos en ik ben benieuwd wat me allemaal nog te wachten staat. “Jij gaat er echt spijt van krijgen dat je grote mensen dingen hebt gedaan, dit doen kleintjes niet.” Hij tilt me op en brengt me naar de badkamer.


Ik word in bad gelegd en het water is heel warm. Ook is er geen speelgoed zoals normaal. Bas pakt gelijk de sproeier en begint ruig mijn haar te wassen en spoelt het al snel weer uit. “Hup opstaan en snel een beetje.” Bas helpt me overeind en pakt uit de kast twee borstels, een met een stok en de andere zonder. Hij maakt eerst de borstel zonder stok nat in bad en spuit er een klodder zwitsal op. Zonder waarschuwing begint hij ruig mijn gezicht te wassen en de borstel is nog behoorlijk hard en ruw. Hij spoelt niet eerst mijn gezicht af, maar gaat gelijk door met mijn armen en oksels. Ik zie dat mijn huid rood wordt en het wassen doet ook echt pijn. Daarna is hij klaar met deze borstel en maakt hij de borstel met stok nat. Ook hier gaat een flinke klodder zeep op en hij begint met mijn rug te wassen, of zeg maar gerust schrobben. Het is duidelijk te merken dat Bas vol zit met woede, want hij zet behoorlijk veel kracht, maar ik weet niet of de woede ook echt woede is. Hij leek wel teleurgesteld in me. Inmiddels is hij begonnen aan mijn borst en buik en ik probeer de borstel te ontwijken, want het doet zoveel pijn, maar Bas is het niet eens met mijn gedrag. “Blijf stil staan! Heb je dat begrepen?” Ik knik. Mijn hele huid is rood en Bas is inmiddels met nieuwe zeep begonnen aan mijn benen, maar hier doet hij niet heel lang over en al snel begint hij aan mijn billen en penis. Weer probeer ik de borstel te ontwijken, maar Bas pakt me stevig bij mijn kin. “Heb je me niet begrepen net? Blijf stilstaan!” Ik voel me zo klein worden en het wordt me allemaal teveel en ik begin te huilen. Bas spoelt en droogt me af en brengt me naar mijn kamer.


Hij gaat op de rand van mijn bed zitten en legt me over zijn knie. Hij haalt zijn arm omhoog en begint hard op mijn billen te slaan. De tranen rollen over mijn wangen, maar na ongeveer 25 tikken stopt hij en tilt hij me op de commode. Met zijn zachte handen smeert hij mijn pijnlijke rode billen in met zalf en poedert hij me en vervolgens krijg ik een heerlijke zachte luier om. Hij gaat op mijn bed zitten en legt me half op schoot tegen hem aan. De tranen lopen nog steeds over mijn wangen. “Kleine man van me luister je even naar papa?” Ik knik terwijl ik ook half luister naar het hart van Bas dat in een rustig tempo klopt. “Ik ben net niet lief tegen je geweest en heb je hard gestraft, maar jij bent ook niet lief geweest vannacht en dat terwijl je tegen Jordy wel heel lief bent geweest. Ook speel je elke keer zo lief met je broertje. Voor je stoute gedrag heb je nu straf gehad en nu is het weer goed en papa houdt van je. Vanmiddag gaan we naar de speelgoedwinkel en mag je wat leuks uitzoeken.” Ik knik en blijf nog een tijdje bij Bas liggen die me knuffelt en kust. Hij is nu echt enorm lief en ik geniet enorm van de liefde die hij me geeft, mijn tranen zijn al weer weg. De zwarte haren van Bas zijn baardje raken mijn wangen tijdens zijn kusjes en zijn kusjes doen me goed. Bas houdt echt van me.


Na een hele tijd gelegen en vertroeteld te zijn tilt Bas me de trap af. “Ga maar even met je broertje buitenspelen dan zal ik buiten de tafel even dekken. We gaan een beetje vroeg eten, want we gaan naar het winkelcentrum en jullie moeten ook allebei nog een slaapje doen.” Bas legt me op het gras en brengt al snel Aron en wat speelgoed naar buiten. Aron komt naast me liggen en speelt enthousiast met de autootjes. Ik heb een grote knuffelbeer die heel zacht is en de zon schijnt ook heerlijk. Ik voel me alweer beter, ook al ben ik een beetje bang voor het bezoek aan het winkelcentrum. Bas is de kinderstoelen naar buiten aan het tillen en is klaar met tafel dekken. “Kom kleintjes we gaan eten.” Aron loopt al ziet het er meer uit als kruipen richting Bas en Bas tilt hem op, draait hem hoog boven zijn hoofd rond en zet hem vervolgens in zijn stoel. Aron begint hard te lachen en Bas loopt inmiddels op mij af. “Nu dit boefje nog!” Hij tilt mij met een lichte kreun op en draait mij ook met gestrekte armen door de lucht om vervolgens een landing te maken in mijn stoel.


Wat ik te eten krijg is weer een smakeloos groente prakje uit de magnetron. “Zo bedtijd kleintjes, vanmiddag gaan we naar het grote speelgoedparadijs en mogen jullie allebei iets leuks uitkiezen.” Aron begint te gillen van geluk. “Jij bent nog veel te druk en kan voorlopig toch niet slapen dus zullen we Mathijs eerst maar naar bed brengen.” Bas maakt me los uit de stoel en tilt me de trap op. Op de commode gaat mijn romper uit en mijn pyjama wordt alweer uit de kast gehaald. Voordat ik deze aan krijg voelt Bas uitgebreid in mijn luier. “Je houdt het wel lang droog, misschien moet ik je iets meer laten drinken met dit warme weer.” Ik krijg mijn pyjama aan en Bas tilt me in bed, maar laat het hek nog open. Hij loopt mijn kamer uit en komt al snel weer terug met twee pakjes multivitamine. Hij steekt het rietje in de pakjes en helpt me rustig met drinken. “Als ik je straks wakker maak wil ik dat je hele luier doorweekt is kleintje, maar ga eerst maar lekker slapen.” Hij geeft me een kus, doet het hek dicht en het licht uit en verlaat dan mijn kamer. Al snel slaap ik diep, maar mijn slaap wordt niet een keer maar zelfs twee keer onderbroken voor een plas, mijn luier voelt als een warme natte spons.


“Hey kleine man van me heb je lekker geslapen?” Het hek gaat los en Bas tilt me op de commode en trekt mijn pyjama uit. “Je luier is goed nat zo te zien, snel tijd voor een schone luier.” Bas maakt de plakkers los en trekt de luier onder mijn billen vandaan. Met babydoekjes maakt hij mijn schaamstreek schoon daarna zalft, poedert en luiert hij mijn billen en penis weer. Ik krijg een blauwe romper aan met een beer erop en vervolgens tilt hij me naar beneden, waar Aron in de box al zit te wachten. Bas zet ons allebei op de bank en helpt ons met schoenen aandoen en vervolgens tilt hij eerst Aron en daarna mij naar de auto buiten. In de auto zit Aron al in zijn kinderzitje en ook voor mij is er een kinderzitje, die een stuk groter is dan die van Aron. Ik word met meerdere gordels vastgezet en het zit niet heel prettig, maar volgens Bas zit ik prima. Hij tilt de kinderwagen achterin de auto en gaat vervolgens achter het stuur. Met kindermuziek aan in de auto rijden we richting het winkelcentrum.


Na ongeveer een kwartiertje rijden we de parkeergarage van het winkelcentrum in, zelf ben ik nog nooit in dit winkelcentrum geweest, want het ligt net buiten de stad en ik vind het centrum gezelliger. Er staan behoorlijk veel auto’s dus het zal wel druk zijn. Bas zet de muziek uit en stapt uit en vouwt buiten de kinderwagen in elkaar. Als eerste tilt hij mij erin en zet me met riemen vast, vervolgens tilt hij Aron naast mij in de kinderwagen. Hij pakt wat bigshoppers en doet vervolgens de auto op slot. Met de lift gaan we omhoog en komen we uit in het winkelcentrum. Het is er inderdaad heel druk en het is groter dan ik verwacht had. Ik voel me niet prettig met al die mensen om me heen, maar ik moet het maar over me heen laten komen. “We gaan eerst even naar de supermarkt en daarna mogen jullie naar de speelgoedwinkel en moet papa misschien nog even naar wat andere winkels.” Bij het woordje speelgoedwinkel begint Aron enthousiast te praten en bewegen naast me.


We rijden een grote supermarkt binnen en de mensen kijken me vreemd aan. Bas pakt een winkelwagentje en begint rustig boodschappen te doen. Hij koopt normale dingen en heel wat babyhapjes en pakjes drinken. Na een hele tijd in de supermarkt rijdt Bas ons eindelijk richting de kassa, waar een hele rij met mensen staat. Ik word van alle kanten bekeken en wil zo snel mogelijk deze winkel uit. Onder de romper is de luier duidelijk zichtbaar en waarschijnlijk ziet iedereen dat in deze winkel. Bas rekent de boodschappen af en doet alles in de bigshopper en verlaten we de supermarkt. “Zo kleintjes we gaan op zoek naar een speelgoedwinkel.” Bas rijdt ons een tijdje door het winkelcentrum, wat nog behoorlijk groot is, tot we aankomen bij de intertoys. Bas rijdt ons naar binnen en komt dan gehurkt voor ons zitten. “Jullie mogen allebei iets uitkiezen, maar papa moet het ook leuk vinden. Als jullie iets leuks zien wijzen jullie het maar aan.” Aron kan bijna niet meer wachten. Bas komt nu heel dichtbij me. “Matthijs je gedraagt je al veel beter dan in de bibliotheek en papa is heel trots op je”, fluistert hij in me oor en ik krijg een kus. “Ik ook kus”, zegt Aron en ook Aron krijgt een kus.


“Ik weet al wat jij wilt hebben Aron”, zegt Bas en we rijden naar de playmobile. “Tie, Tie!” En Aron wijst naar een enorme brandweerkazerne van playmobile. “Ik wist het”, zegt Bas en hij pakt de grote doos. “Nu gaan we nog iets leuks zoeken voor Matthijs.” We rijden weer terug naar de voorkant van de winkel waar het speelgoed staat voor echt kleine kinderen. Bas pakt een houten trein en wat rails. “Vind je dit leuk?” Ik knik, terwijl ik het niet leuk vind, maar het speelgoed wat ik wel leuk vind zal Bas niet voor me kopen. “Oke dan nemen we die, maar jij mag nog wel wat dingen kiezen, want het cadeau van Aron is veel duurder.” Bas pakt nog een bijtring voor me en ikzelf wijs nog een boom aan waar je ballen door kan laten rollen. “Oh die is wel leuk ja, kijk Matthijs hij maakt ook muziek als je er ballen in doet.” Bas komt gehurkt voor de kinderwagen zitten. “Probeer maar, druk maar hier.” Ik druk en er begint een vrolijk kinder muziekje te spelen. De verkoopster van de winkel kijkt vrolijk naar ons. “Zo hebben jullie denk ik wel genoeg en we gaan zo nog naar de action dus daar zal papa ook nog wat knutselspulletjes voor jullie kopen.” Aron kijkt vol verwondering naar de grote doos die zijn papa vast heeft. “Wat doen jullie dan om papa te bedanken?” En Bas tikt met zijn op zijn mond. Ik weet precies wat Bas wil en voorzichtig geef ik hem een kus. “Dat is wel een heel klein kusjes hoor.” Ik merk dat ik helemaal rood word en ik geef Bas een betere kus op zijn lippen. Daarna geeft ook Aron Bas een kus. Bas rekent alles af. “Die twee kleintjes zijn zo te zien heel blij met hun cadeautjes, lief hoor”, zegt de verkoopster en ik word nog roder dan ik al was.


We zijn inmiddels in een restaurantje gaan zitten waar Bas twee appelsap in tuitbekers en een koffie heeft besteld. De ober keek vreemd op toen Bas twee tuitbekers bestelde, maar besloot de bestelling maar gewoon op te nemen. Bas helpt mij met het vasthouden van de beker en Aron mag zelf drinken. Net als mijn beker op is is mijn blaas ook vol en ik besluit het maar gewoon te laten lopen. Een natte luier begint inmiddels te wennen en mezelf kwellen door het lang op te houden heeft ook geen zin. Als Bas zijn koffie op heeft rekent hij af en gaan we de action binnen.


Bas rijdt ons richting de luiers en koopt twee pakken voor Aron. “Wees maar gerust Matthijs voor jou heb ik er ook nog meer dan genoeg.” Een vrouw die bij ons in het gangpad staat kijkt me raar aan. In dit pad koopt Bas ook nog talkpoeder, babydoekjes, en verschillende zwitsal producten. Vlakbij liggen ook de knutselspullen en Bas pakt wat lijm, papier en vingerverf. Bas rijdt ons door de winkel en pakt een stapeltje washanden. “Met twee kleintjes in huis zijn die washandjes wel heel snel vies en ook papa wil zich goed wassen.” We lopen naar de auto spullen toe. “Ik heb gemerkt dat Matthijs dit nogal lekker vind dus nemen we er daar ook nog maar een van mee.” Bas pakt eenzelfde grote auto-washand als die hij thuis al heeft en hij neemt ook nog twee grote sponzen. “Misschien vind jij die ook wel lekker Aron?” Bas koopt voor zichzelf axe deo, gel, douche fris, shampoo en gezichtscrème. Verder koopt hij een tube normale tandpasta en een tube teletubbies tandpasta voor Aron en mij. “Zo dit was het wel we gaan afrekenen en weer naar huis.” Onderweg naar de kassa komen we langs een grote brandweerauto die je kan vullen met water zodat je echt kan blussen. “Omdat ik jullie zo lief vind koop ik deze ook nog dan kunnen jullie er in de tuin, maar ook binnen meespelen.” De jongen achter de kassa kijkt eerst naar de producten die Bas koopt en daarna raar naar mij, gelukkig verlaten we de winkel snel.


Bij de auto tilt Bas ons weer in de kinderzitjes en legt alle aankopen achterin de auto. We rijden weer richting huis en het is behoorlijk druk op de weg. Tot overmaat van ramp voel ik de drang opkomen om te poepen. Ik moet voorlopig nog wel luiers dragen dus ik zal moeten wennen aan het feit dat ik zo ook voor grote boodschappen moet gebruiken. Met tegenzin begin ik te persen en ik voel hoe de luier zich vult. De poep zit in het begin alleen rond mijn billen, maar hoe meer ik poep hoe meer het door de hele luier zit. Al snel begint het te stinken in de auto en het gevoel is vreselijk. “Volgens mij heeft er iemand een poepbroek”, zegt Bas. Ik schaam me dood en hoop dat we snel thuis zijn.


Thuis zet Bas Aron in de box en tilt mij tot mijn verbazing niet meteen naar boven, maar ook in de box. “Je krijgt zo een nieuwe broek maar eerst moeten de boodschappen in de koelkast anders gaat het bederven.” Ik baal enorm, want ik wil nu een schone luier. De luier jeukt en stinkt enorm en het gevoel is verschrikkelijk. In de box probeer ik een houding te vinden waarbij ik de poep zo min mogelijk voel. Bas tilt de boodschappen de keuken in en zet alles in de koelkast en dat duurt voor mijn gevoel lang, te lang.


Na voor mijn gevoel een half uur komt Bas richting de box en tilt me naar boven. Op de commode maakt hij mijn romper los en opent mijn luier. “Zo je hebt goed je best gedaan wat een stank!” En het stinkt inderdaad heel erg. Met een schoon gedeelte van de luier haalt Bas het ergste weg en met babydoekjes maakt hij de rest schoon. Het voelt goed om weer schoon te zijn. Bas smeert een enorm dikke laag zalf op mijn piemel, onder mijn balzak en tussen mijn billen. Vervolgens een laag poeder en een nieuwe luier. De romper gaat weer dicht en ik mag weer beneden. Het is inmiddels al behoorlijk en eigenlijk moeten we meteen eten. “Het is al laat dus morgen mogen jullie met het nieuwe speelgoed spelen.” Na het eten wast Bas me bij de wasbak met een washandje. “De gekochte spulletjes bewaren we voor een andere keer, nu is het bedtijd.” Na het wassen poetst Bas mijn tanden, doet een inlegger in mijn luier, omdat hij het zonde vindt om een schone luier weg te gooien voor een nachtluier, doet mijn pyjama aan en tilt me in bed. Hij leest me nog een boekje voor en wenst me dan welterusten. “Krijgt papa nog een kus voor het speelgoed?” Hij komt boven me hangen en ik geef hem een kus op zijn lippen en op zijn wang. Dan gaat het hek dicht en licht uit en val ik in slaap.


Bas maakt me wakker en ik weet dat mijn luier nat is. “Goedemorgen kleine man lekker geslapen? Je krijgt nu meteen een schone luier, want papa gaat je niet wassen.” Bas tilt me op de commode, trekt mijn pyjama uit en pakt een schone luier. Het is een nieuwe luier die ik nog nooit gedragen heb. “Dit is een zwemluier, want we gaan zo naar het zwembad.” Bas kleed me aan terwijl ik nadenk over zijn opmerking. Moet ik gaan zwemmen in een luier? Als mijn romper dicht is tilt Bas me naar beneden waar Aron al aan tafel zit. Bas gaat ons ontbijt halen en weer krijg ik smerige pap. “Gaan jullie nog maar even in de box spelen dan gaat papa de zwemspullen pakken. Aron en ik worden in de box gezet waar ik wat met een knuffel speel. Al snel is Bas weer terug. “Zo schoentjes aan dan gaan we.” Bas helpt ons met schoenen aan doen en tilt ons dan naar buiten in de bakfiets. Bas zet de tas met zwemspullen tussen ons in en stapt dan achterop de fiets. Het is prachtig weer en ik heb alleen een romper aan, gelukkig is het heel rustig op straat.


Na tien minuten fietsen komen we aan bij het zwembad, waar het vanwege het mooie weer erg druk is. Bas helpt ons uit de bakfiets en we lopen naar de kassa. Bas koopt drie kaartjes en ik voel dat iedereen naar me kijkt. Al snel gaan we naar de kleedhokjes waar we met z'n drieën in een hokje gaan. Bas kleed eerst Aron uit en ook Aron heeft een speciale luier aan. Aron krijgt een nemo zwembroek aan. Daarna kleed Bas mij uit en ik krijg een cars zwembroekje aan, waaronder de luier duidelijk uitsteekt. Het zwembroekje is een echte ballenknijper en eigenlijk te klein voor mij. Als laatste kleed Bas zichzelf uit en na een tijdje staat hij naakt naast me. Ik vind de hele situatie erg ongemakkelijk, maar in het hokje is niet echt ruimte om weg te kijken. Bas trekt snel een lange zwembroek aan. Uit de tas haalt Bas vier opblaasbare zwembandjes die hij opblaast en bij Aron en bij mij omdoet. Ik zie er echt niet uit in de kleine zwembroek en met de zwembandjes. We verlaten het kleedhokje en Bas stopt de tas in een kluisje. Het is echt heel druk in het zwembad en iedereen kijkt me aan. Ik voel dat ik helemaal rood word.


Bas neemt ons mee naar het kinderbadje waar we mogen spelen. In het bad zijn heel veel kleine kinderen van Aron’s leeftijd met hun ouders aan het spelen. In het bad staan allemaal beelden van dieren die water spuiten, er zijn emmertjes met water die af en toe omvallen en er is een klimtoestel met kleine glijbaantjes. Bas gaat op de rand van het bad zitten en zet ons in het water. Ik had verwacht dat de luier zich helemaal vol zou zuigen, maar dit gebeurt juist niet. Aron klimt onhandig de trap op om van een van de glijbanen te gaan en ik probeer een beetje naar hem toe te gaan, maar Bas roept me terug. “Blijf jij maar bij papa jij bent daar nog te klein voor en papa kan er ook niet me je af, want ik ben daar te groot voor”, zegt Bas. “Papa kan straks misschien samen met jullie van de grote mensen glijbaan.” De andere ouders die op de rand zitten kijken Bas en mij raar aan. Ik wil weg hier. Aron heeft de grootste lol met glijden. “Kom Matthijs wij gaan met de slang spelen.” Ik kruip door het water richting een slang die vol zit met gaatjes waar water uitkomt en als je aan zijn tong trekt komen er nog meer fonteintjes. Bas komt naast me zitten en doet voor hoe de slang werkt. “Probeer het maar.” Ik trek aan de tong en het water spuit alle kanten op.


Zo gaan Bas en ik alle dieren af in het zwembadje en Aron blijft maar glijden en komt af en toe ook bij ons kijken. Bas heeft duidelijk plezier in het zwemmen en het spelen en probeert mij ook een beetje op te vrolijken, maar ik voel me totaal niet op me gemak in het zwembad. Als Aron weer bij ons komt kijken en mee komt spelen spreekt Bas hem aan. “Aron jij gaat nu even goed naar papa luisteren. Papa gaat met Matthijs van de grote mensen glijbaan en jij blijft hier spelen tot we terug zijn. De mensen in dit bad zullen ook op je letten en als er iets is kun je dat ook tegen ze zeggen.” Aron knikt en gaat weer door met spelen. Bas loopt met mij richting de grote glijbaan en gaat in de rij staan.


“Je gaat zo tussen papa zijn benen liggen en houdt je goed vast aan mij oké?” Ik knik en een paar grote jongens voor ons draaien zich om en lachen met elkaar om mij. Als we aan de beurt zijn zet bas me neer op een droog stuk en komt hij met zijn benen om mij heen. “Pak mijn benen maar vast kleintje.” Ik pak Bas zijn behaarde benen en moet van Bas gaan liggen. Met mijn hoofd lig ik op Bas zijn zwembroek. Langzaam zet hij zich af en beginnen we door de donkere buis te glijden. We gaan erg langzaam en de positie van mij is erg ongemakkelijk, omdat ik precies met mijn hoofd op Bas zijn geslachtsdeel lig. Na een paar bochten vol met lichtjes komen we uit in de uitglijbak en de jongens die me in de rij al uitlachte staan aan het einde van de bak te wachten en lachen zich dood als ze Bas en mij uit de glijbaan zien komen. Bas tilt me uit de glijbaan en we gaan weer terug naar Aron die nog druk aan het spelen is. “Dat was gaaf he Matthijs?” Ik knik maar.


Na nog een hele tijd gespeeld te hebben brengt Bas ons naar het restaurant. “We gaan lekker patatjes eten en daarna naar huis.” Bas zet ons op een stoel en gaat bestellen. Op mijn stoel merk ik dat mijn blaas weer vol is dus doe ik een plas. Bas komt terug met drie bakjes patat, een cola en twee tuitbekers appelsap. Bas helpt ons met eten en breekt de patatjes in hele kleine stukjes voor mij en blaast goed voordat ik mag eten, maar het maakt mij niet zoveel uit, want eindelijk een keer normaal eten is voor mij nu het belangrijkst. De patatjes zijn echt heerlijk. Als we allemaal onze patatjes op hebben gaan we terug naar de kluisjes waar Bas een fles axe shampoo en douche fris voor zichzelf pakt en voor ons zwitsal shampoo en douche fris en twee washandjes. Daarna lopen we naar de douches.


Bij de douches is het best wel druk, maar er zijn er nog wel een paar vrij. Bas wast eerst zijn eigen haar en wast daarna uitgebreid zijn gespierde lichaam. Daarna maakt Bas de haren van Aron en mij nat en begint deze te wassen met de zwitsal. Iedereen in de douches staat verbaast naar mij te kijken en ik probeer zoveel mogelijk weg te kijken. Bas spoelt onze haren uit en maakt de washand nat. Met een klodder zeep begint hij mijn gezicht en armen te wassen en doet hetzelfde bij Aron. “Doe je armpjes maar omhoog.” Ik doe het en Bas begint mijn oksels en borst te wassen. Daarna mijn buik en benen en hij spoelt me dan af. Hij doet precies hetzelfde bij Aron en daarna gaan we naar de kleedhokjes. De blikken van andere mensen in de douches waren verwonderd en sommige lachte om me, maar ik probeer het te negeren. In het kleedhokje moeten Aron en ik op het bankje gaan liggen en krijgen we een droge luier om. Ik merk dat het een nachtluier is en ik heb geen idee waar dat goed voor is. Als Aron en ik helemaal zijn aangekleed kleed ook Bas zich om. Weer staat hij naakt bij mij, maar Bas zelf lijkt zich totaal niet te schamen. We verlaten het zwembad en met de bakfiets rijden we weer naar huis. Thuis moeten Aron en ik meteen naar bed.


Als Bas mijn kamer binnenkomt ben ik al een tijdje wakker. Bas checkt mijn luier en doet mijn romper aan. Beneden zit Aron op de grond en al ons nieuwe speelgoed staat er. Bas zet mij naast Aron neer en hij gaat de keuken in om twee flesjes met siroop te halen en een dora koek voor ons tweeën. Bas zit bij ons op de grond en helpt ons met eten en drinken. Daarna haalt hij eerst mijn speelgoed uit de verpakking. Hij geeft me de bijtring en zet de rest op de grond. Ik hou de ring onhandig in mijn handen niet wetend wat ik ermee moet doen. “Dat is een bijtring gekkie die moet je in je mond stoppen.” Voorzichtig stop ik hem maar in mijn mond terwijl ik dat eigenlijk niet wil. Ik stop wat ballen in de ballenboom en de vrolijke muziekjes komen me tegemoet. Bas en Aron zijn de grote playmobile doos open aan het maken en Bas helpt Aron met het in elkaar zetten. De brandweerkazerne is echt enorm groot en heeft licht en geluid en allemaal geheime dingen die je ermee kan doen. Mijn gedachte zijn helemaal bij het speelgoed en zonder ook maar ergens over na te denken sabbel ik op de ring en speel ik met de ballen en de houten trein. Ook Bas is heerlijk aan het spelen en ik voel me op de een of andere manier heel veilig met hem in de buurt. Dit is het gevoel dat ik altijd altijd in mijn gedachten had bij het adult baby zijn.


Na een hele tijd gespeeld te hebben met Aron en Bas verlaat Bas ons om te gaan koken. Al snel is de buitentafel gedekt en worden Aron en ik in onze stoel gezet en krijgen we ons babyhapje. De siroop is inmiddels in mijn blaas en ik laat mijn plas lopen, maar het blijft bij een klein plasje. Na het eten krijgen we van Bas nog een ijsje. Net zoals de vorige keer moet Bas heel vaak aan mijn ijsje likken om te voorkomen dat het gaat lekken. Binnen mogen Aron en ik op de bank tegen Bas aan liggen om sesamstraat te kijken en daarna moet eerst ik en daarna Aron naar bed. In de badkamer haalt Bas snel een natte washand over mijn gezicht en onder mijn oksels door, poets mijn tandjes en komt tot de conclusie dat mijn luier nog wel een nachtje mee kan. Ik krijg mijn pyjama aan en Bas leest mij het gouden boekje van Joris en de Draak voor. Daarna krijg ik een kus en gaat het hek dicht en het licht uit.


Ik heb echt heerlijk geslapen en ben maar een keer wakker geweest om te plassen. “Papa heeft de grote washand en de spons al voor je klaarliggen hoor.” Bas doet mijn pyjama uit en maakt de luier los en tilt me vervolgens naar de badkamer. Het bad is heerlijk warm en ik speel vrolijk met al het speelgoed in bad. Bas zit op de rand en speelt vrolijk mee met de badeendjes, bootjes en andere dingen. Na een hele tijd spelen pakt Bas het speelgoed op en spuit mijn haar nat. Met shampoo was hij mijn haren heerlijk uitgebreid en zijn grote handen masseren mijn hoofdhuid. “Papa wast je haartjes heel goed, want vanmiddag gaat de kapper jou een heel lief kapsel geven.” Bas heeft gewoon alweer een uitstapje gepland, maar daar wil ik op dit moment nog niet over nadenken ik wil nu eerst genieten van mijn bad. Bas spoelt mijn haren uit en pakt de grote spons. Hij maakt de spons nat en begint met zwitsal mijn gezicht te wassen. Hij doet alles heel uitgebreid en de spons is heerlijk zacht en super groot. Hij spoelt mijn gezicht af zodat ik mijn ogen weer kan openen en helpt me dan overeind. Met nieuwe zeep begint Bas mijn armen, oksels, rug en borst te wassen. Ik geniet enorm van het gevoel van de spons en de geur van zwitsal is ook heerlijk. Bas doet er alles aan om mij te laten genieten. Met een nieuwe klodder zeep doet hij mijn benen en daarna begint hij aan mijn billen en penis. Hier heb ik van gedroomd en ik vind het heerlijk. Langzaam draait Bas rondjes over mijn billen en over mijn penis.


Na de spons pakt Bas de grote washand en maakt deze ook nat. Hij begint weer bij mijn gezicht en zakt zo naar beneden. En ook de washand eindigt met een grote klodder zeep tussen mijn billen en op mijn penis. Ik probeer niet stijf te worden, want ik ben bang voor straf, maar tot nu toe blijft mijn penis ondanks de heerlijke bewegingen slap. Met een hand spreidt Bas mijn billen en met de washand beweegt hij langzaam door mijn bilnaad. Daarna haalt hij zijn vinger door mijn naad en ruikt eraan. “Dat ruikt weer helemaal fris kleine vriend van me.” Bas wast mijn penis nog even en geeft me kusjes over mijn hele lichaam. Hij is zo ontzettend lief en dit bad mag van mij nog wel een hele tijd duren, maar Bas besluit na een tijdje dat het genoeg is geweest. Hij droogt me af met een zachte handdoek en tilt me naar de commode. Op de commode masseert hij me met babyolie en weer kust hij me over mijn hele lichaam. Ik begin me steeds minder te schamen alleen in het openbaar vind ik nog een beetje eng. Ik krijg een luier aan en een lieve romper. Beneden ontbijten we en daarna mogen Aron en ik met het nieuwe speelgoed spelen. Ook Bas speelt af en toe mee, maar hij is ook het huis aan het schoonmaken.


Na super leuk gespeeld te hebben moeten we eten en daarna brengt Bas ons naar bed. Tijdens het spelen en tijdens het eten heb ik een plas gedaan, omdat Bas me nog een flesje drinken had gegeven. Op mijn kamer verschoond Bas mijn luier, trekt mijn pyjama aan en legt me in bed. Ik krijg een kus en Bas doet het hek omhoog en het licht uit. “Welterusten liefje en tot straks.” Voordat Bas de kamer verlaat trekt hij aan het touwtje van de mobiel boven mijn bed en deze begint te draaien en een slaapliedje te spelen. In mijn bed denk ik terug aan het heerlijke bad van deze ochtend en al snel slaap ik. Halverwege mijn slaap word ik wakker om een plas te doen en ik voel ook de aandrang om een grote boodschap te doen. Ik pers en ik voel dat de luier zich vult. Ook dit gevoel begint inmiddels te wennen. Ik pak een knuffelbeer leg deze onder mijn arm stevig tegen me aan en slaap weer verder.


Bas komt mijn kamer binnen en maakt me wakker. Hij tilt me de commode op. “Zo te ruiken heb jij voor papa een verrassing.” De pyjama gaat uit en Bas maakt de luier open. “Je hebt weer goed je best gedaan zeg.” Echt alles zit onder met poep. Bas maakt me schoon met babydoekjes en doet me een nieuwe luier om. Ik krijg weer een mooie romper aan en daarna brengt Bas me naar beneden. Aron zit al helemaal klaar met zijn schoenen aan in de box. Bas doet ook mijn schoenen aan, maar voordat we gaan krijgen we allebei nog een flesje met appelsap. Als de flesjes op zijn tilt Bas ons in de bakfiets en rijden we naar de kapper.


Na ongeveer 20 minuutjes fietsen komen we aan bij de kapper. Bas zet zijn fiets neer en helpt ons met uitstappen. Er zijn gelukkig geen andere klanten bij de kapper. “Zo zijn jullie er weer? En dit keer met nog een kleintje?”, zegt een vrouwelijke kapper. “Ja we hebben Matthijs meegenomen, hij is heel lief hoor.”, zegt Bas en meteen ben ik alweer rood. “Ik heb bij beide kleintjes hun haartjes al gewassen en ze mogen allebei een lief kinderkapsel krijgen.” Bas helpt Aron en mij in de kappersstoel en hij zelf gaat bij de wastafel zitten. “Lief luisteren naar de kapper hé.” Bas wordt geholpen door een man en Aron en ik krijgen allebei een vrouw. “Wil je wat drinken kleintje?”, vraagt mijn kapster. “Geef ze allebei maar een flesje appelsap”, zegt Bas. De kapster loopt het keukentje in om twee flesjes te halen en al snel is ze terug.


Ik krijg een cape om en de vrouw begint mijn haren te knippen. Af en toe laat ze me een slokje drinken en ik zie in de spiegel dat ik helemaal rood ben. Ook Bas zijn haren worden geknipt en zijn baardje wordt ook weer in model geknipt. Hij kijkt constant naar Aron en mij. Van mijn stoere kapsel is niet veel meer over. Mijn haar zit nu echt in een kindermodel en ik vind het helemaal niet mooi. “Zo klaar is kees en omdat jij zo goed stilgezeten hebt krijg je een mooie sticker en een lekker koekje.” De kapster pakt uit het keukentje een grote disney sticker met bambi erop en plakt deze op mijn hand. Ook voert ze me een koekje met chocola. Bij Aron gebeurt precies hetzelfde en hij kijkt verwonderd naar zijn sticker. Als ook Bas zijn haar weer goed zit betaald hij de kapper. “Tot de volgende keer kleintjes en natuurlijk ook papa Bas weer tot de volgende keer.” Met de bakfiets rijden we weer naar huis.


Thuis spelen Aron en ik nog met het nieuwe en oude speelgoed en we mogen buiten voor het eerst de brandweerwagen proberen. Bas heeft de tank gevuld met water en met een knopje kan je heel ver spuiten. Ook maakt de auto allerlei geluidjes en heeft hij een echte sirene met lampjes. Bas geniet in een tuinstoel van de zon en van ons. Na een tijdje gaat Bas koken en blijven Aron en ik nog lekker spelen. “Kom kleine monstertjes we gaan eten.” Bas tilt ons in de kinderstoelen, zet ons vast en doet een slab om. Het is een heerlijke temperatuur buiten en het eten in de tuin is echt even genieten.


Als alles op is maakt Bas onze mond schoon en mogen we op de bank nog even een uurtje tv kijken. Bas heeft warme flesjes anijsmelk gemaakt en we liggen heerlijk tegen hem aan. Zijn hartslag werkt zo rustgevend en ik droom even helemaal weg. Ik laat nog een plasje lopen en ga nog steviger tegen papa Bas aanliggen. Hij legt een arm om me heen en begint me te knuffelen.


“Goedemorgen kleine man. Je was gister bij papa op de bank in slaap gevallen dus heb ik je maar heel voorzichtig naar je bedje gebracht.” Nu weet ik het weer en ik merk dat ik echt heerlijk geslapen heb zonder wakker te worden voor een plas. “We gaan eerst even lekker ontbijten.” Bas tilt me naar beneden en zet me vast in mijn stoel en hij gaat vervolgens Aron halen. Als Aron ook weer beneden is voert Bas ons de brinta pap en een flesje siroop. “We zullen eerst Aron even een bad doen en daarna mag jij Matthijs.” Bas zet me in de box geeft mijn bijtring en neemt Aron mee naar boven. Ik stop de bijtring in mijn mond en begin met de houten trein, de ballen en een knuffel te spelen om de tijd te doden.


Na een hele tijd komt Bas met Aron beneden en ik mag mee naar boven. Bas kleed me helemaal uit op de commode en gooit mijn vieze luier weg. In bad wast Bas me net zo lekker als gister en ik geniet er weer van. En als Bas helemaal klaar is met het wassen droogt hij me af, poetst mijn tanden, geeft me een schone luier en kleed me aan. “We gaan vandaag niks speciaals doen dus jullie mogen lekker de hele dag spelen of tv kijken.” En het klopt inderdaad, want Aron en ik hebben de hele ochtend met de brandweerwagen gespeeld en Bas heeft hem wel vijf keer moeten vullen met nieuw water. Na het eten liet Bas ons weer twee uurtjes slapen en daarna hebben Aron en ik met papa Bas big hero six gekeken.


“Kom kleintjes het is alweer tijd om te eten.” Bas zet Aron en mij vast in de stoel en begint ons dan een babyhapje met groente en vis te voeren. Ik hou totaal niet van vis en ik slik elke hap met tegenzin door. “We gaan nou niet moeilijk doen over het eten hè Matthijs? Gewoon even lief en lekker eten dan krijg je van papa zo lekkere vla als je bordje leeg is.” Een lekker toetje is voor mij wel een goede reden om door te eten en mijn bordje is al snel leeg. “Lief gegeten hoor papa is trots op je.” Bas ruimt onze bordjes op en komt terug met twee danoontjes. Hij voert eerst Aron een danoontje en daarna mij. “Mag papa ook een hapje?” Ik knik en papa neemt ook een klein beetje van mijn lepel en voert me daarna verder. Tijdens het voeren van mijn toetje laat ik een plas lopen en ik weet niet hoe Bas het doorheeft, maar hij legt meteen een hand op mijn luier. “Je krijgt zo een schone luier papa is bijna klaar met voeren.”


Na het eten wast Bas me bij de wasbak en krijg ik een schone nachtluier. Bas doet mijn pyjama aan en legt me in bed. “Gisteravond viel je ook heel snel in bed dus ik denk dat jij vandaag maar vroeg naar bed moet.” Bas leest me een verhaaltje voor een geeft me tijdens het voorlezen een warm flesje melk. “Zo is het verhaaltje uit en is het bedtijd voor papa’s lieve baby.” Bas komt naast me liggen in bed en legt me stevig tegen hem aan. “Ga maar lief slapen papa knuffelt je lekker in slaap.” Bas beweegt zijn arm zachtjes om me heen en geeft me kusjes in mijn nek. Hij fluistert lieve woordjes in mijn oor en na een tijdje val ik heerlijk in slaap. Zacht doet Bas het hek dicht en verlaat mijn kamer.


De volgende ochtend komt Bas me voorzichtig wakker maken en ik heb heerlijk geslapen. Bas tilt me naar beneden en Aron en ik krijgen een bordje pap als ontbijt. Na het ontbijt wast Bas ons omstebeurt en trekt ons een nieuwe luier aan. Beneden spelen we weer de hele ochtend met ons speelgoed en ik mag van Aron ook met de brandweerkazerne spelen. Aron laat me alle geheime knopjes zien en als ik ze indruk gaan er allemaal lampjes en geluidjes aan. Bas geeft ons ook de brandweerwagen, maar zonder water helaas. Bas is bezig op zijn laptop en maakt schoon in huis. Na een heerlijke tijd spelen moeten we van Bas vroeg lunchen en daarna middagslaapje doen. “Luister eens goed naar papa. Jordy komt straks oppassen en die maakt jullie ook wakker en papa wil dat jullie net zo lief doen als de vorige keer. Jullie gaan nu vroeg naar bed zodat jullie langer met Jordy kunnen spelen.” Ik vind het super leuk dat Jordy weer komt en ook Aron vind het heel leuk. Bas brengt ons naar bed en ik kan niet wachten tot Jordy me wakker maakt.


“Hey lief kleintje van me.” Jordy maakt het hek van mijn bedje los en tilt me op de commode. Hij doet mijn pyjama uit en maakt mijn luier los. “Jordy heeft iets leuks voor jullie gekocht.” Jordy die een korte broek aan heeft en een zomers hemdje aan heeft zalft en poedert me en trekt vervolgens een zwemluier aan. Ook trekt hij mijn zwembroek weer aan en hij tilt me naar beneden. In de achtertuin hoor ik Aron spelen en als Jordy me buiten brengt zie ik een opblaaszwembadje staan. “Nu kunnen jullie lekker zwemmen met dit warme weer. Wil je er al in Matthijs?” Ik knik en Jordy tilt me in het water. Het water heeft een lekkere temperatuur en is een prima afkoeling voor dit warme weer. “Jody lief!”, schreeuwt Aron en Jordy lacht naar hem en spettert wat water naar ons. “Zal ik lekker bij jullie komen zwemmen?” En ik knik en Aron schreeuwt iets onverstaanbaars, maar het zal wel ja betekenen.


Jordy heeft zich binnen omgekleed en komt in het zwembadje zitten. Het badje is eigenlijk te klein voor hem, maar hij vindt het toch leuk. “Vinden jullie het cadeautje leuk?” Aron komt wild en onhandig op Jordy af en geeft hem een kus en ook ik besluit Jordy een kus te geven. “Wat zijn jullie toch lief!” We spetteren nog wat met het water en Jordy pakt wat speelgoed uit de badkamer voor in het zwembadje. Ook heeft hij een schatkist ijsje voor ons en die mogen Aron en ik in het zwembad opeten. Ik speel leuk met badeendjes en bootjes en Aron en Jordy doen ook leuk mee. Bas is super lief, maar met Jordy is het ook zo geweldig. Aron ruimt de doosjes van onze ijsjes op en komt terug met zijn mobiel en een bluetooth speaker. “Dan kunnen we leuke kinderliedjes luisteren.” Hij zet de speaker aan en Aron begint vrolijk te bewegen in het badje. We spelen nog een hele tijd door en Jordy doet er alles aan om ons te vermaken en hij geniet enorm van ons.


“Zo kleintjes wat hebben jullie voor moois gehad van Jordy?” Bas is weer thuis. “Wat lief van je Jordy dat je dit voor ze koopt!” “Zo te zien zijn ze er erg blij mee”, zegt Jordy. “Goede wedstrijd gespeeld Bas?” “Ja we hebben ze helemaal ingemaakt, eigenlijk zou je ook een keer mee moeten gaan naar een training ofzo, maar dan heb ik geen oppas meer en ik denk ook niet dat de kleintjes je kunnen missen. In de auto dacht ik even na, maar als je wil kan je hier gewoon een hapje mee eten en daarna die kleine opdondertjes naar bed brengen dat vinden ze wel leuk denk ik.” “Ja gezellig”, zegt Jordy. “Oke top als jij die kleintjes dan wilt afdrogen en verschonen dan ga ik koken.” Jordy stapt uit het bad en droogt zich af en loopt het huis in. Bas gaat de keuken in om te koken en dekt buiten de tafel. Jordy komt snel en aangekleed weer terug met twee schone luiers, een handdoek en twee rompers. Hij tilt eerst mij uit het zwembad en legt me op zijn eigen handdoek in het gras en droogt me af. “Heb jij in het zwembad een groot plasje in je luier gedaan?” Ik knik en Jordy verschoont mijn luier, trekt een romper aan en zet me vast in mijn kinderstoel. Vervolgens doet hij hetzelfde met Aron.


Na een tijdje zitten komt Bas met twee pizza’s en twee babyhapjes naar buiten. Jordy zit naast mij en doet mijn slab om en begint me te voeren. Bas helpt Aron met eten. Jordy maakt allerlei geluidjes bij het eten en af en toe moet ik lachen van zijn rare verhaaltjes en geluidjes. “Matthijs heeft nog nooit zo snel een babyhapje opgegeten dus je doet het goed”, zegt Bas. Als Bas en Jordy klaar zijn met ons helpen gaan ze zelf eten en de pizza’s zien er heerlijk uit en ook de geur is geweldig. Jordy en Bas voeren ons nog een toetje als zij ook klaar zijn met eten. Vervolgens helpen ze ons uit de stoel. “Papa was laat terug van het sporten en jullie hebben druk gespeeld dus nu meteen naar bed.” Bas zet Aron in de box en loopt met mij naar boven en ook Jordy volgt ons.
Op de commode wordt mijn luier afgedaan en Jordy vult het bad. “Dan gaan we baby Matthijs met z’n tweeën wassen.” Bas tilt me in bad en Jordy heeft in de badkamer zijn shirt uitgedaan. Het water is lekker warm en ik mag eerst nog even spelen. Na een tijdje pakt Bas de sproeier en maakt mijn haar nat. Hij wast mijn haren en Jordy pakt uit de kast een spons en de grote washand. Als Bas klaar is met mijn haren helpen ze me met opstaan en krijgt Bas de washand en Jordy de spons. Beide spuiten een grote klodder zeep op hun washand en beginnen me heerlijk te wassen. “Ons baby’tje gaat weer helemaal fris ruiken hoor”, zegt Bas. “Dat weet ik wel zeker en dit vind mijn kleine vriend zo lekker. Vorige keer genoot hij ook al zo van zijn bad.”
De washand en de spons voelen zo lekker en Bas en Jordy zijn allebei zulke geweldige verzorgers. In werkelijkheid zijn ze al heel lang bezig met wassen als ze stoppen, maar voor mijn gevoel is het maar heel kort geweest. Bas en Jordy drogen me lekker af en brengen me dan naar mijn kamer.


Op de commode smeren ze me allebei heerlijk in met babyolie en de vier zachte handen glijden heerlijk over mijn lichaam. Bas tilt me in bed en wenst me alvast welterusten, omdat hij Aron van beneden gaat halen voor zijn bad. “Welterusten kleintje en morgen wordt het een spannende dag.” Bas geeft me een kus en verlaat de kamer. Jordy leest me nog een verhaaltje voor en kust me uiteindelijk ook welterusten. “Vrijdag komt ik weer oppassen hoor en nu ga jij als het schoonste baby’tje ter wereld slapen.” Jordy doet het hek dicht en doet het licht uit.


“Goeiemorgen kleine vriend van me. Papa komt even bij je in bed zitten, want we moeten even wat nieuwe regeltjes maken.” Bas maakt het hek los en komt naast me zitten en legt me tegen hem aan. “Vanaf vandaag krijg je geen dikke luiers meer aan, maar luierbroekjes. Als je een plasje of een poepje moet doen zeg je dat als een klein kindje tegen papa en dan zal ik je helpen op het potje. De luierbroekjes zijn alleen voor ongelukjes, maar papa weet zeker dat jij een grote jongen begint te worden en je plasjes en poepjes lief in het potje kan doen. Voordat je gaat slapen krijg je van mij nog wel een luier aan, maar ook die kun jij denk ik wel droog houden. Verder blijven de regels hetzelfde en je zult vanzelf wel zien wat er nog meer veranderd.” Bas gaat me dus echt opnieuw opvoeden en gaat me nu zindelijk proberen te maken. Ik ga de dikke luiers hoe gek het ook klinkt denk ik wel missen. Bas tilt me naar beneden en zet me in mijn stoel en wat me opvalt is dat hij me niet vast zet.


Als ontbijt heeft bas een broodje met jam voor me gemaakt. Een broodje! Hopelijk ben ik nu eindelijk af van die vieze brinta pap. Bas snijdt mijn broodje in kleine stukjes en voert mij mijn broodje. “Goed kauwen he anders dan stik je er misschien in.” Bas helpt Aron ook met het eten van zijn broodje. “Zo te zien vind je dit lekkerder dan de pap die je altijd kreeg.”
Bas maakt mijn mond schoon en tilt me naar boven. Aan het wassen heeft Bas niks veranderd en ik geniet er echt weer van. Op de commode smeert Bas me in met zalf en poeder en vervolgens krijg ik een luierbroekje aan. Dit broekje trek je aan als een onderbroek en ze zijn veel dunner dan gewone luiers. Ik krijg ook geen romper meer aan, maar een schattig t-shirt met I love my daddy erop en een groene korte broek met mickey mouse erop. Beneden hoef ik niet meer in de box als Bas Aron gaat wassen. Ik speel met de brandweerkazerne en wacht tot Bas terugkomt.


Het duurt niet heel lang voor Bas en Aron weer terug zijn en Aron komt weer bij mij spelen. Bas maakt in de keuken twee tuitbekers appelsap en gaat daarmee op de bank zitten. “Kom is lief naar papa toe.” Ik kruip naar Bas toch en ik krijg mijn beker. “Rustig drinken en de beker met twee handen vasthouden.” Ik ben in de ogen van Bas dus echt ouder geworden en mag nu beginnen met praten, kruipen, zelf drinken en andere kleren dragen. “Matthijs ik wil dat jij even probeert een plasje te doen op het potje, want we gaan zo eendjes voeren en daar kan je niet plassen.”


Bas haalt een groot potje tevoorschijn en zet deze midden in de kamer. Ik kruip naar het potje en mag van Bas zelf proberen op te staan. Als ik sta maakt Bas mijn broek los, trekt mijn luier broekje naar beneden en ik ga op het potje zitten. Ik vind het lastig om te plassen, omdat Bas me aan staat te kijken, maar na een tijdje begint er een straaltje te lopen. Het voelt vreemd om voor het eerst sinds een lange tijd weer op een soort van wc een plasje te doen. “Papa ik klaar”, zeg ik en Bas schud mijn piemeltje om de laatste druppels eruit te krijgen en helpt me dan met mijn broekje weer aan te doen. “Papa is heel trots op je en je begint een echte grote jongen te worden zo. Jij hebt wel een lekker snoepje verdient.” Bas geeft mij een lekker zakje haribo die ik zelf voorzichtig mag eten. Daarna trekt Bas Aron en mij de schoenen aan en met een zak brood gaan we op stap.


Aron moet in de kinderwagen en Bas vindt dat ik nu groot genoeg ben om aan zijn hand te lopen. In een langzaam tempo lopen we naar een meer in de buurt. “Niet te snel lopen hoor Matthijs straks val je nog en dat willen we natuurlijk niet.” Na ongeveer tien minuutjes lopen komen we bij het meer aan. Bas breekt stukjes brood af en laat ons de eendjes voeren. Ik voel me al een stuk veiliger buiten zonder romper en dikke luier, maar mis het gevoel van een zachte luier ook wel. Als het brood op is gaan we aan een picknicktafel zitten en Bas haalt uit een tas pakjes drinken en kadetjes met kaas en voor Aron nog een babyhapje. Het pakje mag ik zelf drinken, maar het kadetje scheurt Bas in hele kleine stukjes. Ik vind kaas heel vies, maar probeer het kadetje toch op te eten. “Eerst goed klein kauwen he Matthijs.”


Als we klaar zijn lopen we langzaam terug naar huis. Thuis moet Aron meteen naar bed en ik mag van Bas eerst nog even tv kijken, omdat ik niet meer zoveel slaap nodig heb. Als de bruine beer in het blauwe huis is afgelopen moet ik van Bas ook nog even naar bed, maar ik moet van hem eerst een plasje doen. Bas zet het potje weer neer en helpt met het uittrekken van mijn broekje. Het duurt een tijdje voordat er een plas komt en al snel is het stroompje alweer gestopt. Boven krijg ik weer een dikke luier aan en een pyjama, maar niet meer de pyjama met voetjes. Bas wenst me welterusten en ik val snel in slaap.


Voor mijn gevoel maakt Bas me alweer heel snel wakker en krijg ik mijn luierbroekje en kleding weer aan. Beneden krijgen Aron en ik een lekker koekje en een beker drinken en vervolgens mogen we in de tuin gaan spelen met de brandweerwagen en ander speelgoed. We spelen een hele poos en Bas is binnen bezig als ik merk dat ik moet poepen. Ik kruip naar binnen en kom Bas in de keuken tegen. “Papa ik poepen.” “Ben je helemaal zelfstandig hierheen gekropen? Knap hoor!” Bas pakt het potje en zet deze neer en hij helpt me weer op het potje. Ik pers en terwijl Bas kijkt voel ik de drol het potje invallen. “Ben je klaar?” Ik knik. Bas haalt een rol wc papier en ik moet gaan staan. Bas pakt mijn billen en veegt met zijn andere hand. Na een paar keer vegen haalt hij nog een babydoekje door mijn bilnaad en trekt dan mijn luierbroekje en gewone broek weer omhoog. “Papa is heel trots op je dat je zo goed op het potje kan poepen en plassen en binnenkort mag je op de grote mensen wc je behoefte doen en dan zal papa je ook leren hoe je je billen afveegt.” Ik kruip weer naar buiten om met Aron te spelen en Bas leegt het potje in de wc.


Na een hele tijd spelen moeten we eten en ik krijg van Bas een bordje geprakte bloemkool met een worstje die in hele kleine stukjes is gesneden. Bas voert me en het echte eten smaakt zo enorm veel beter dan een babyhapje of pap. Ook krijgen we na het eten een ijsje en ik mag van Bas het ijsje helemaal zelf opeten. Bas maakt onze monden schoon en zet mij daarna voor de tv. Hij neemt Aron mee naar boven zodat hij die kan wassen en naar bed kan brengen. Op tv kijk ik de tweenies en sesamstraat en ook de tekenfilm van kikker is op tv. Bas komt na een tijdje weer beneden en maakt een flesje warme melk voor me. Ik mag tegen Bas aanliggen en ik mag het flesje melk helemaal zelf opdrinken. Het is al veel later dan dat ik normaal naar bed ging. “Je mag dit filmpje van kikker nog afkijken en dan gaat papa je wassen en mag je een plasje doen op het potje. Papa is heel trots dat jij zo zelfstandig bent geworden en daarom mag je als beloning vanavond bij papa in bed slapen.” Het lijkt me zo leuk om bij Bas in bed te slapen.


Als het filmpje van kikker af is tilt Bas me naar boven, want traplopen vindt hij nog te gevaarlijk. Bas wast me snel, maar wel heel lekker ook poetst hij mijn tanden en mag ik nog een plas doen op het potje. Op de commode krijg ik een nacht luier en pyjama aan en daarna gaan we de kamer van Bas in en mag ik in het tweepersoons bed gaan liggen. Bas leest me een verhaaltje voor en geeft me alvast een kus. “Papa gaat zich even wassen, want ook echt grote mensen moeten dat doen, maar daarna kom ik lekker bij je liggen.” Ik probeer alvast een beetje in te slapen en hoor Bas bezig zijn in de douche. Na een tijdje komt hij in alleen een boxer de kamer binnen en duikt zo in bed. Hij legt een arm om me heen en drukt me stevig tegen zich aan. Zijn huid is heerlijk zacht en hij ruikt heel erg lekker naar axe douche fris. Hij geeft me heel veel kusjes en fluistert allemaal lieve woordjes in mijn oor. Zijn adem ruikt heel fris naar pepermunt, omdat hij net zijn tanden heeft gepoetst. Bas steekt nog even een hand in mijn luier om te controleren of deze nog droog is. Het lijkt echt alsof ik aan het dromen ben, maar het is allemaal werkelijkheid. Bas knuffelt me nog lekker door en na een tijdje val ik heerlijk in slaap.


De volgende ochtend word ik wakker van een arm die me knuffelt en iemand die me kusjes geeft. Ik draai me om en lig bij Bas in bed. “Goedemorgen liefje.” Bas steekt een hand in mijn luier om deze te controleren. Hij geeft me kusjes op mijn lippen. We blijven zo nog een tijdje liggen en ik vind het heerlijk wat Bas met me doet. “Zal ik je lekker wassen?” Ik knik en langzaam gaat Bas uit bed en laat het bad vol lopen. “Wel stil zijn, want je broertje slaapt nog.” Bas doet mijn pyjama en droge luier uit en ik stap vervolgens in bad. Ik speel wat en daarna wast Bas me heerlijk met de washand en de spons. Na het bad krijg ik een luierbroekje om en mag ik beneden spelen terwijl Bas Aron gaat wassen, maar ze zijn al snel beneden. We ontbijten en ik krijg een broodje appelstroop. Na het ontbijt gaan we in de tuin spelen.


Vlak voor het middageten moet ik een plasje doen en Bas neemt me tot mijn verbazing mee naar de grote wc. “Ik vind dat jij het gister heel goed hebt gedaan en je mag als echt stoere jongen proberen een plasje te doen op de grote mensen wc.” Bas houdt mijn hand vast als ik me laat zakken op de wc en voorzichtig begin ik te plassen. “Goed gedaan hoor zie je wel hoe grote jongen je bent!” Bas neemt me mee naar de keuken en leert me hoe ik mijn handjes moet wassen. “Zo en nu gaan we eten.” Aron en ik worden in de kinderstoel gezet en Bas heeft voor Aron een babyhapje en voor mij een geroosterd broodje met boterkaas. Ik mag zelf eten en smul mijn broodje op. Na het eten moet Aron naar bed en ik blijf nog even tv kijken, maar ook ik moet na een tijdje slapen en ik weet wie me straks komt wakker maken.


“Hallo vriendje van me.” Jordy maakt het hek van mijn bed open, geeft me een kus en doet mijn pyjama uit. Hij controleert mijn luier, maar kan geen nattigheid vinden en ruilt mijn dikke nachtluier om voor een luierbroekje. “Ik zag dat papa allemaal leuke knutselspulletjes had gekocht dus mag je zo lekker gaan vingerverven met je broertje.” Beneden zet Jordy me in mijn stoel en geeft me een klein bakje met patat chipjes en een tuitbeker limonade. “Ik ga dat andere kleine monstertje even halen en ben zo weer terug, maar jij red jezelf wel.” Niet veel later komt Jordy beneden met Aron en ook Aron gaat in zijn stoel.


Jordy legt een oud zeiltje over de tafel en geeft ons papier. Hij pakt de verf die Bas voor ons gekocht had in de action. “Ga maar lief kleuren, maar probeer jullie kleding niet te vies te maken.” Aron steekt zijn vingers diep in het potje met de rode verf en begint zijn hele blad onder te smeren. Ik ga iets voorzichtiger te werk, maar na een tijdje begin ik het ook leuk te vinden om te kliederen. Ook Jordy pakt nu een blaadje en begint te verven met zijn vingers. Het is super gezellig en al snel zitten onze handen, het papier en het zeiltje helemaal onder. Aron smeert een groene veeg over zijn gezicht, maar dit kan Jordy niet echt waarderen. “Aron ik vind het prima als je kliedert op je papier, maar niet je kleding of gezicht vies maken vies monstertje.” Jordy pakt een natte washand en spuit er een klein beetje afwasmiddel op en wast Aron’s gezicht, die vervolgens begint te huilen omdat de zeep prikt. “Matthijs klein boefje wat zit je nou te lachen? Ik weet precies wat jij wilt doen. Ook een streep op je gezicht zetten zodat je de washand krijgt. Nou die washand kan je krijgen hoor.” Jordy wast ook mijn gezicht met afwasmiddel en ik lach erom. Ook Aron lacht inmiddels weer en we kliederen met z’n drieën heerlijk verder.


Als we na een hele tijd klaar zijn met kliederen wast Jordy onze handen en mogen we op het speelkleed spelen terwijl Jordy alles opruimt. Als hij bijna klaar is met opruimen kruip ik naar hem toe. “Jody ik plas toen.” “Moet jij een plasje doen? Ik heb van je papa gehoord dat jij dat op de grote mensen wc kan.” Jordy neemt me mee naar de wc en helpt me mijn broekje uit te doen. Ik doe mijn plas en Jordy dept met een wc papiertje mijn piemeltje schoon. “Stoer hoor dat jij dat op de grote mensen wc kan en durft.” We spelen nog wat met Jordy en na een tijdje hoor ik de deur open gaan. Bas is vroeg terug, omdat hij na zijn voetbaltraining niet meer naar de sportschool ging. “Jordy ik ga mezelf even douchen, want ik zweet me kapot met dit weer en als ik klaar ben zal ik je betalen en kan je gaan. Hebben die kleintjes zich een beetje gedragen?” “Ja ze hebben lief gespeeld en geverfd en Matthijs heeft een plasje op de grote mensen wc gedaan”, zegt Jordy. “Ja hij is een echte grote jongen aan het worden.” Bas gaat naar boven en Jordy speelt samen met ons met de brandweerkazerne.


Na een tijdje komt Bas naar beneden en hij ruikt weer heerlijk fris. “Zo kleintjes ik ga weer, krijg ik een kus?” Jordy loopt naar ons toe en geeft eerst Aron en daarna mij een kus. “Jody lief”, zeg ik. “Jij bent ook lief hoor kleine vriend. Bas laat Jordy uit en begint daarna met koken. Na een tijdje voel ik de aandrang om te poepen en ik kruip naar Bas toe. “Papa ik poepie doen.” Bas neemt me mee naar de wc en doet mijn broekje uit. Ik begin te poepen en Bas blijft maar naar me kijken. “Papa gaat je leren hoe je je billetjes weer schoonmaakt na het poepen, want papa Bas kan dat natuurlijk niet altijd voor je blijven doen.” Ik moet gebukt gaan staan en Bas geeft me een papiertje. “Je vouwt hem twee keer dubbel en haalt hem dan zachtjes door je naadje.” Op een of andere manier is dit nog erger dan een luier om krijgen en ik schaam me dood. “Je veegt net zo lang tot er geen viezigheid meer op de papiertjes zit en als je een schoon papiertje hebt haal je nog een vochtig toilet doekje eroverheen zodat je geen vieze onderbroekjes krijgt.” Ik spoel mijn drol weg en verlaat het toilet. Bas helpt me met handen wassen en kookt dan verder.


Ik eet spinazie met een gehaktbal en het is echt heerlijk. Het eten gaat vrij snel en na het eten moet Aron snel naar bed. Als Aron gewassen is komt Bas weer naar beneden. “Kom we gaan even praten, want ik denk dat ik wel wat uit te leggen heb.” Bas schenkt twee glazen cola in.


“Oke laat ik bij het begin beginnen. Je ouders kwamen een tijdje terug naar mij toe met het verhaal dat er op jouw computer nog wat luier- en adult baby sites openstonden. Ze waren hier een beetje van geschrokken en vroegen of ik je wilde helpen en het leek ze makkelijk vanwege de spullen die ik heb voor Aron. Ik moest hier lang over nadenken, omdat ik jou moest gaan dwingen luiers te gaan dragen en je zou dwingen een baby te zijn. Uiteindelijk heb ik het toch gedaan, omdat ik je duidelijk wilde maken hoe voorzichtig je in deze wereld om moet gaan met het internet. Je ouders hebben helemaal niks tegen het feit dat je adult baby wilt zijn, maar vonden dat je er onvoorzichtig mee omging. Alles wat je op internet plaatst is te vinden Matthijs en het feit dat je een adult baby bent wordt door lang niet iedereen geaccepteerd. Je kan het maar beter voor je houden en dat wilde je ouders en ik je leren. In het begin dreigde ik ook met een hele heropvoeding, maar uiteindelijk heb ik het proces van groter worden in twee dagen gestopt, omdat het mij daar totaal niet om gaat. Je hoeft van je ouders en mij niet opnieuw opgevoed te worden het was meer om je een beetje bang te maken. In het openbaar heb ik je ook als baby verkleed, maar ik heb dit gedaan op plekken waar jij normaal niet komt zodat niemand je zou herkennen en je lesje toch nog een beetje duidelijk te maken. Het plan is uiteindelijk best gemeen geweest, maar ik heb ook gemerkt dat je enorm heb genoten van sommige dingen en dat heb ik vooral de laatste dagen duidelijk proberen te maken door extra veel leuke dingen voor je te doen. Dit is het hele verhaal achter de sessie, maar wat vond je er zelf van en wil je nog iets weten?”


Ik moet hier wel over nadenken, maar denk dat mijn ouders en Bas gelijk hebben. Ik heb over het algemeen een positieve indruk over het spel en mijn fantasie is wel waarheid geworden. “Ik vond het in het begin echt verschrikkelijk wat je met me deed, maar later ben ik gaan realiseren dat dit is wat ik wil en dat dit mijn fantasie is. Ik vond je samen met Jordy echt een stel top verzorgers en moet eerlijk bekennen dat ik baalde toen ik geen dikke luiers meer om kreeg.”


“En daar wil ik het inderdaad ook nog over hebben. Je ouders vinden het prima als je af en toe even naar mij toekomt voor een Baby spel en Jordy staat er ook nog voor open. Natuurlijk zullen we dan meer naar je eigen wensen luisteren, maar ik denk dat ik nu precies weet wat je wel en niet leuk vind. Ik zal je straks mijn telefoonnummer geven zodat je me een berichtje kan sturen als je zin hebt in een baby spel of als je een keer geen zin hebt om jezelf te douchen dan weet je me wel te vinden haha.”


“Dat lijkt me echt geweldig. En Bas mag ik nog wat vragen? Heb je die adult baby spullen en kamer alleen voor mij gekocht en gemaakt?” Bas denkt even na en geeft dan antwoord. “Nee ik had alle spullen al. Ik vind het zelf leuk om mensen te verzorgen en af en toe een beetje te vernederen of te straffen. Als je deze dingen leuk vind kom je al snel uit op adult baby sites. Daar ben ik in contact gekomen met verschillende mannen die ik verzorgd heb. Het spel was in het begin leuk, maar niet realistisch omdat ik geen grote baby kamer had. Sommige mannen stopten dan ook met het bezoeken van mij, maar drie mannen waren bereid mee te betalen aan een babykamer en zo het spel voor hun, maar ook voor mij leuker te maken. We hebben alles langzaam opgebouwd en ik speel af en toe nog met ze. Dus die spullen zijn niet alleen voor jou, maar vooral omdat ik het leuk vind. Misschien kunnen we een keer een spel doen met jou en met een van die mannen, maar alleen als jij het wilt.” Ik had dit echt niet verwacht van Bas, maar vind het wel heel gaaf dat hij zijn fantasie gewoon waar maakt.


“Bas euhm misschien een beetje onbeleefd om te vragen, maar wat vond je vrouw van het baby spel?” “Ze vond het zelf niks, maar ze vond het goed als ik af en toe met iemand een spel deed als ze niet thuis was. Ook wilde ze niet dat ik een spel zou doen met vrouwen, maar dat was voor mij geen probleem ik vind het spel met een man veel leuker. Verder wilde ze niet dat Jordy iets zou merken van het spel dat ik deed dus die bracht ik altijd naar de kinderopvang als er weer iemand voor een spel. Het is dus trouwens niet zo dat mijn vrouw en ik uit elkaar zijn gegaan door het babyspel. Heb je nog meer vragen?”


“Nee niet echt ik weet genoeg en waardeer het dat je zo eerlijk bent Bas.” “Natuurlijk ben ik eerlijk naar je en ik weet dat jij dat ook bent naar mij toe. Matthijs wat vind je ervan als ik je vanavond nog lekker een nachtje hier hou, met of zonder luier dat bepaal jij en je dan morgenochtend nog helemaal goed in bad stopt zodat je fris en schoon terug gaat naar je ouders?” Dat zie ik wel zitten en ik slaap die avond met een dikke luier in mijn zachte pyjama en een lieve knuffel bij Bas in bed en als hij me de volgende ochtend helemaal in het sop gezet heeft loop ik terug naar mijn eigen huis. Ik ben niet meer boos op mijn ouders en ik weet zeker dat ik zo snel mogelijk weer wil afspreken met Bas en Jordy.
 

anoniemer

Superlid
Na het verhaal nog een keertje gelezen te hebben.

blijft het fantastisch. mooi geschreven.

het is een van mijn favoriete verhalen op de site
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
P Bas van Nimwegen als baby op Qmusic Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Abbjornnl BAS B 22
Similar threads

BAS

Bovenaan