Nog niet klaar De campingvrienden

briekje

Superlid
Hey allemaal vond dat het eens tijd werd om mijn eerste verhaal te posten. Het zal nog rustig beginnen, maar heb geduld

Hey allemaal ik ben tom. Ik ben 16 jaar en zit op het vwo. Ik ben 1.80m dus niet heel lang. Wel ben ik nog redelijk mager dat komt waarschijnlijk door de groeispurt die ik heb gehad.
Deze zomer ga ik met mijn ouders en lisette, mijn zusje, camperen in Nederland. Mijn zusje is 12 jaar oud en gaat dit jaar naar de middelbare school.
Omdat jullie een aantal namen nog vaak gaan horen zal ik jullie alvast voorstellen aan de drie meiden die ik ga ontmoeten:
- Eline is bijna 14 jaar en zit al op de middelbare school. Ondanks dat ze jonger is dan ik, is ze even groot. Eline heeft een broertje (robin) van 7 en een zusje (sarah) van 2.
- Jayda en Alicia staan deze zomer ook op de camping. Jayda en Alicia zijn een tweeling en allebei 12 jaar oud. Ook zij gaan dit jaar naar de middelbare school.

***

Zoef, zoef, zoef... ik kijk naar buiten terwijl de bomen aan ons voorbij razen. "Hier rechts afslaan". Met een hoog stemmetje herhaalt mijn zusje "hier rechts afslaan". Ik weet niet wat ik bijzonderder vind, dat mijn zusje al een half uur de tomtom herhaalt of dat mijn moeder er al een half uur om lacht. 'Ik hoop dat je je dalijk niet zo op de middelbare school gedraagt' zegt mijn vader geïrriteerd. Om die opmerking kan ik dan weer lachen. "Ik ben bang dat het nooit meer stopt" zegt mijn zusje weer met het hoge stemmetje. Hier kan iedereen gelukkig om lachen.

Tien minuten later bereiken we onze bestemming en mijn vader haalt opgelucht adem. 'Zo jongens we zijn op de camping aangekomen. Even zonder games en YouTube voor een week. Denken jullie dat jullie het overleven?'. 'Haha leuk hoor pap' mopperd mijn zusje. Stiekem baal ik er ook wel van. Omdat ik wat stiller ben op school ben ik daar niet een van de populairste, maar op de playstation heb ik wel veel "vrienden" waar ik mee spreek. Desondanks had ik toch zin in deze week. Wie weet kan ik hier wel nieuwe vrienden maken. Als dat niet lukt kan mijn zusje altijd helpen want in tegenstelling tot mij stapt zij wel makkelijk op vreemden af.

We pakken allemaal onze spullen uit de auto en lopen naar de receptie toe. De receptie is een huisje in de buurt van het parkeerterrein. In dit huisje zitten ook de douches, wc's en de wasruimte. Eenmaal binnen neemt mijn vader meteen de leiding. 'Goedemiddag we hebben voor een week een hut gehuurd op naam van Roland Storm.' Van de receptie kregen we twee sleutels voor hut nummer 5. 'De hutten bevinden zich op het tweede veldje. Het is even het hoofdveld oversteken, dan loop je over het paadje door de bomen en kom je ze vanzelf tegen.' zei de receptioniste. Op het hoofdveld staan voornamelijk caravans en een aantal tenten. Daarnaast is er ook een plek voor een kampvuur. De rest van de omgeving bestaat vooral uit bos. Naar een café gaan zit er dus niet in. Al moet ik eerlijk zeggen dat feestjes en cafés mij toch nog niet interesseren.

Eenmaal in het hutje moeten we eerst onze spullen opruimen. Het hutje is echt een klein houten hutje en het ziet er een beetje ouderwets uit. In het hutje zelf zit helaas geen wc dus we moeten wel een stukje lopen. Wel hebben we een klein gaspitje, een plekje om te eten en twee kleine kamers met tweepersoonsbedden.
'We slapen gezellig samen tom.' zegt lisette met een glimlach op haar gezicht. Ze weet dondersgoed dat ik daar niet op zit te wachten, maar het is niet anders.
Nadat we onze spullen hebben uitgepakt zijn mijn zusje en ik de buurt gaan verkennen. Helaas is er naast een zwembad en veel bomen niet veel te beleven. Na een tijdje rondgelopen te hebben besluiten we weer terug te keren naar het hutje. 'Jeetje waar bleven jullie het eten is al lang klaar.' Zei mijn moeder. De lucht van warme pannenkoeken vult het houten hutje. 'Oeh lekker.' Zei ik toen het bord vol pannenkoeken op tafel werd gezet.
'Vanavond is er een kampvuur op het hoofdveld misschien dat hier wel meer kinderen van jullie leeftijd zijn?' Mijn vader was blijkbaar nog terug gegaan naar de receptie en daar had hij over het kampvuur gehoord. 'Leuk! Zullen we daar vanavond kijken Tom?' Vraagt Lisette opgewekt. 'Ja lijkt me gezellig.' Reageer ik.

Tegen een uur of 8 besluiten ik en mijn zusje bij het kampvuur te kijken. Het kampvuur staat in het midden van het veld en iedereen zit er op een campingstoeltje omheen. Er zit een meisje die van mijn leeftijd lijkt met haar broertje, zusje en ouders.
'Hey ik ben Eline.' Zegt het meisje van mijn leeftijd enthousiast.
'Hey ik ben Lisette en dit is mijn broer Tom.'
Eline is ongeveer even groot als ik, toch lijkt ze ouder omdat ze al wel borsten heeft en wat breder is dan ik. Wat meteen opvalt zijn haar lieve glimlach en groene ogen met haar donkere lokken.
Eline neemt meteen het voortouw 'Dit zijn mijn broertje Robin, zusje Sarah en mijn ouders.'
Eline's ouders en haar broertje groeten ons ook. Haar zusje is waarschijnlijk nog te jong om te praten.
'Zijn jullie vandaag aangekomen?' vroeg de vader van Eline.
'Ja' reageer ik, 'We zijn vanmiddag aangekomen en hebben toen de omgeving verkend, maar er is volgens mij niet veel hier.'
'Nou wij zijn morgen bij het zwembad te vinden het zou gezellig zijn als jullie ook komen!' Zegt Eline.
'We moeten even...', maar ik word onderbroken door Lisette. 'Dat is goed morgen zien we elkaar bij het zwembad!'
'Gezellig' zei Eline 'waar staan jullie? Dan haal ik jullie morgen op.'
'We zitten in hut nummer 5.' zeg ik.
'Dat is ver lopen naar de wc' reageert Eline's broertje.
'Haha ja hopen dat ik het wel op tijd haal.' Maakte ik als grapje. Waarop Eline reageerde 'En als het lastig word mag je altijd een luier van Sarah hoor haha.'
Ik kleurde roder dan eigenlijk zou moeten en wist niet zo goed wat ik moest zeggen, maar de stilte werd snel verbroken.
'Haha ja staat je vast heel goed Tom.' Reageert mijn zusje lachend.
'Nou ik denk dat Tom oud genoeg is om op tijd naar de wc te gaan' zegt Eline's vader op het voorval.
Om eerlijk te zijn weet ik niet wat ik erger vind. De opmerking van Eline of de opmerking van haar vader. Gelukkig ging het gesprek snel verder.
'Hoe oud zijn jullie dan?' Vraagt Eline.
'Ik ben 16 en mijn zusje is 12.' reageer ik.
'Hoe oud zijn jullie?' vraagt lisette.
'Ik ben bijna 14, Robin is 7, Sarah is 2 en mijn ouders stammen nog uit de oertijd.' Verteld Eline lachend.
'Zo kan die wel weer Eline' haar vader vind de grap minder leuk, maar haar moeder kan er wel om lachen.
Het kampvuur was nog licht aan het knisperen, maar ik en Lisette vinden het tijd om naar het hutje toe te gaan. We hadden nog wat met elkaar gepraat en Eline kon het niet laten om bij het afscheid nog een grapje te maken. 'Zo zal ik je dan eerst maar je luier omdoen of ga je de wc redden vanacht?'
Hier kon mijn zusje wel om lachen.
'Nee denk dat ik het nog wel red vanacht.' reageerde ik met een rood hoofd.

Eenmaal in bed kan ik moeilijk in slaap komen. Het idee van de luier blijft in mijn hoofd spoken. Ik kijk naar het donkere plafon terwijl ik zachtjes een mug hoor zoemen. Hoe zou het eigenlijk zijn om weer een luier om te hebben...
 

briekje

Superlid
'Hey Tom kom je de tent in dan doe ik je luier om voor vanacht.' In het donker loop ik naar de tent van Eline toe.
'Waar zijn je ouders?' Vraag ik aan haar.
'Die zijn uit eten dat weet je toch haha.'
Zelf kan ik het niet herinneren. Ook vraag ik me af waarom ze zo laat ineens uit eten gaan.
Langzaam kruip ik de tent in van Eline en zie haar grote glimlach naar mij kijken. In haar hand heeft ze een luier van haar zusje. Wapperend met de luier zegt ze 'kom maar liggen dan hoef je vanavond niet bang te zijn dat je in je broekje plast.'
Ondanks ze wat jonger is doe ik wat me wordt opgedragen. Ik ga bij haar liggen als ineens...
PATS, de deur knalt dicht en ik wordt met de schrik wakker.
'Sorry' zegt mijn zusje 'ik wist niet dat de deur zo makkelijk dicht zou gaan, maar heb je lekker geslapen slaapkop?'
'Ja opzich wel, hoelaat is het eigenlijk?' Reageer ik nog half slapend. De klap heeft me dan wel wakker gemaakt, maar als ik nu mijn ogen sluit lig ik gewoon weer te slapen hoor.
'Het is half 9.' reageert mijn zusje 'we gaan over een uurtje ontbijten.'
Zonder te reageren draai ik mij weer om. Misschien zit er nog wel een klein uurtje slaap in. Vroeger kon ik altijd erg vroeg opstaan maar sinds de puberteit is opstaan een lastige taak geworden. Terwijl ik mijn ogen sluit denk ik terug aan de droom die ik had. "Waarom droom ik ineens zo raar" vraag ik mij af.

Een uurtje later wordt ik gewekt door mijn moeder. Blijkbaar ben ik toch nog even in slaap gevallen. 'Goedemorgen het is tijd om te ontbijten, kom je mee?'
Ik kruip mijn bed uit en kleed me aan. Buiten staat de tafel gedekt met verse broodjes, croissantjes en beleg. Het begint al een beetje op te warmen buiten, perfect weer om te zwemmen vandaag. Ik pak een croissant van de stapel en zie in mij ooghoek dat er nieuwe mensen naast ons in het huisje komen. Het zijn 2 meisjes allebei met bruine krullen en ongeveer net zo groot als Lisette.
'Hey!' schreeuwt Lisette bijna naar ze'leuk dat jullie hiernaast zitten. Gaan jullie dalijk mee zwemmen?'
'Ja dat is goed.' Zei het ene meisje.
'Dan halen we jullie vanmiddag op oke?'
Mijn zusje had alweer nieuwe vrienden gemaakt. Voor mij zitten er waarschijnlijk minder leeftijdsgenootjes hier ben ik bang.

Tegen de middag komt Eline bij ons naar binnen gelopen.
'Hebben jullie je zwembroeken al aan? Iedereen bij ons zit al aan het zwembad hoor.' Zegt Eline opgewekt.
'Ja zeker ik ben er helemaal klaar voor.' Zeg ik.
Ik had er best zin in samen te zwemmen. In ieder geval alles beter dan met mijn ouders op pad gaan deze week.
'Ik ben klaar!' Reageert mijn zusje. 'Ik heb alleen wel de nieuwe buurmeisjes uitgenodigd ik hoop niet dat je dat erg vind?'
'Neehoor des te meer zielen des te meer vreugd.'
Zei Eline.
We gaan bij de buurmeisjes naar binnen en het eerste waar mijn oog op valt is een pak pampers dat op de tafel staat. "Dat heb ik weer" denk ik. Het lijkt wel alsof ik heel de vakantie aan luiers wordt herinnerd, bijna alsof ik in een slecht luierverhaal zit.
'Hey ik ben Eline.' Zei Eline meteen. 'Leuk dat jullie hier ook zitten, hebben jullie zin om te zwemmen?'
'Hey ik ben Jayda'.
'En ik ben Alicia, we snappen het trouwens als je onze namen door elkaar haalt. We zijn namelijk een tweeling.'
We vertrekken naar het zwembad waar de familie van Eline al op ons wachtte. Na een paar uur gezwommen en gerelaxed te hebben besluiten ik en mijn zusje naar huis toe te gaan. Wel hadden we afgesproken om savonds naar het kampvuur te gaan met elkaar.

'Iewl boontjes' zei Lissette wanneer het avondeten op tafel word gezet.
'Maar het zijn wel verse boontjes uit de buurt' zei mijn vader vrolijk.
'Wij zijn vanavond trouwens bij het kampvuur, het was echt gezellig gister.' Zeg ik.
'Goed om te horen jongen. Zijn er ook mensen van jouw leeftijd?' Zei mijn moeder tegen mij.
'Nee helaas niet, maar met de meiden is het ook leuk hoor.'

Wederom komen ik en mijn zusje als laatste bij het kampvuur aan. Het is al flink donker, maar de warmte van het knisperende kampvuur is wel lekker want ondanks de warme dag is het buiten toch flink aan het afkoelen. Robin en Eline hebben een marshmallow die ze op een stokje hebben geprikt en boven het kampvuur houden.
'Hey' zei Eline 'daar zijn ze weer. Lekker gegeten?'
'Mwah we hadden boontjes op' zei Lissete.
'Ik vroeg mij trouwens nog af, hebben jullie een broertje of zusje?' Vraagt Eline aan Jayda en Alicia.
'Nee hoezo?' Vraagt Jayda.
'Omdat er luiers in jullie huisje staan'. Zegt Eline.
'Nee die zijn van mij' Zegt Alicia. 'Vroeger plaste ik nog wel eens in bed en omdat we zo ver van de wc zitten leek onze ouders het een goed idee een pak voor mij mee te nemen.'
Ik zit met volledige aandacht naar het gesprek te luisteren. Terwijl het over luiers gaat merk ik een vreemd gevoel in mijn buik. Stiekem zou ik ook wel willen weten hoe het is om een luier te dragen en niet s' nachts mijn bed uit hoeven om te gaan plassen.
'Oh wat vervelend hopen dat ze niet nodig zijn' zegt Lissette.
'Nee inderdaad, maar dat komt vast goed' zegt Eline er vrolijk achter aan. 'Over 2 dagen is er trouwens een spooktocht gaan jullie daar ook heen?'
'Ja lijkt me leuk, kijken hoe stoer jullie zijn' zeg ik.
helaas word ik onderbroken door de vader van Eline met de mededeling dat de spooktocht alleen onder de 14 jaar is. De kans is dus groot dat ik alleen in het huisje zit...
Na nog een halfuurtje bij het kampvuur te hebben gezeten besluiten ik en mijn zusje naar het huisje toe te gaan. Ik kruip onder mijn dekbed en denk nog na over de luiers.
 

briekje

Superlid
Bedankt voor alle lieve en leuke reacties! Zoals jullie misschien doorhebben probeer ik iedere week en stuk te plaatsen. Hopelijk vinden jullie de volgende stukken ook leuk. ;)
 

briekje

Superlid
De volgende dagen verlopen hetzelfde als de eerste dagen. Zwemmen, chillen en naar het kampvuur. Het is inmiddels de op een na laatste dag dat we op de camping staan en tevens ook de dag van de spooktocht. Stiekem ben ik wel blij dat het bijna over is. Ten eerste kan ik niet wachten om weer te gamen en ten tweede ben ik best moe geworden van de drukke dagen. Gelukkig ben ik vanavond even alleen omdat mijn ouders helpen met de spooktocht.
Ook deze dag verloopt zoals de andere, alleen blijft vandaag Eline mee eten.
'En dames zijn jullie klaar voor de spooktocht?' Vraagt mijn vader.
'Ja heel erg! Wel jammer dat Tom er niet bij kan zijn'. Zei Eline. 'Bedankt trouwens dat ik mee mag eten.'
'Ja ik had het ook leuk gevonden, maar het is helaas niet anders.' Reageer ik op Eline.
'Pap, mam. Ik en Eline vroegen ons af of Eline mag blijven slapen vanacht?' Vraagt Lissette aan mijn ouders.
'Ja omdat het al jullie laatste dag is hoopten we dat het wel zou mogen.' Zei Eline.
'Maar waar gaan jullie slapen dan?' Vroeg mijn moeder.
'Kunnen we niet met ze drieën in bed?' Vroeg Lissette.
'Dat moet je toch echt aan Tom en Eline vragen.' reageerde mijn vader.
'Nee ik vind het niet erg.' Zei Eline meteen.
'Vooruit dan maar' zei ik.

Na het eten vertrok iedereen (zonder mij) naar de spooktocht. Nu moet ik mezelf zien te vermaken op een plek afgezonderd van de buitenwereld. Ik besluit om op een stoeltje voor het huisje te gaan zitten. Vanaf deze plek zie je de weilanden en de bossen, wat er prachtig uit ziet met de ondergaande zon. De groene velden en donkergroene bossen met daar boven de paars oranje gloed van het zonlicht... *tok* *tok* alleen jammer van dat klapperende geluid op de achtergrond. *tok* *tok* daar is het weer. Omdat ik niks beters te doen heb besluit ik te kijken waar het geluid vandaan komt. Na een korte speurtocht kom ik er achter dat het het raam van de buren is. Wat ik achter dat raam zag staan laat mijn maag omkeren...
Het pak pampers van Alicia. Al heel de vakantie word ik achtervolgd door luiers en dit is het moment om er weer een van dicht bij te zien. Alleen moet ik er dan wel een stelen...

Het zweet breekt me uit en ik voel mijn hart tegen mijn borst bonken. "Wat als er iemand achter komt? Dan blijft dit de rest van mijn leven achtervolgen, of erger misschien wordt ik wel opgepakt". Ik besluit terug te keren en de luiers achter mij te laten.
"Nee!" Denk ik bij mijzelf, dit is HET moment.
Ik keer mij om en loop met lood in mijn schoenen naar het raam toe. Elke stap richting het pak lijkt zwaarder te worden. Met trillende handen reik ik maar het pak om er een luier uit te pakken.
*beet* de luiers zitten nog stevig in het pak. snel trek ik de luier uit het pak. "Shit" Ik merk dat ik er per ongeluk meerdere heb gepakt. De paniek slaat weer toe, maar iets in mij verteld me dat ik moet rennen. Vol adrenaline ren ik terug naar het huisje. Trek de deur dicht en ik snel mijn kamer in. Mijn ademhaling is hoog en mijn hart bonst in mijn keel. De luiers leg ik naast mij op bed en ik probeer een beetje tot rust te komen.

3 heb ik er meegenomen. "Shit" denk ik weer bij mijzelf. "Hoe kan ik nou zo stom zijn."

Nadat ik weer een beetje tot rust ben gekomen besluit ik een kijkje te nemen bij mijn buit. Ik ga rechtop in het bed zitten en bekijk de pampers goed. Ze zien er kinderachtig uit met Sesamstraat figuurtjes op de voorkant. Ze voelen zacht maar toch stevig aan. Langzaam breng ik er een naar mij toe en ruik er eens aan. "Wat een lekkere geur". Ik leg de pampers weer naast me en vouw er een open, de binnenkant voelt ook al zo lekker zacht. Terwijl mijn handen nog een klein beetje trillen trek ik mijn shirt over mijn hoofd. Langzaam volgen mijn broek en onderbroek. Nu lig ik helemaal naakt met drie luiers op het bed. Ik leg de opengevouwen luier in het midden op het bed en ik probeer er zo recht mogelijk op te gaan liggen. Terwijl ik mijn billen op de luier plaats voel ik pas echt hoe zacht die aanvoelt. Daarnaast zorgt het gekraak van de luier dat er een rilling door mijn lijf gaat. Ik probeer de luier nog wat beter onder mij te krijgen en met elke verschuiving kom ik dieper in een trance. Wanneer ik vind dat die goed ligt trek ik de zachte luier over mijn overgevoelige piemel heen, die door alle spanning niet eens hard wordt. Ik trek de linker strip als eerste los en probeer hem zo goed mogelijk vast te maken. "Gelukt". Ook de rechter strip trek ik los en plak hem op de voorkant van de luier. Tot mijn verbazing past de luier mij nog goed. Nieuwsgierig kijk ik naar de luier om mijn middel en wrijf er wat over met mijn hand. "Wow wat voelt dit heerlijk, veel lekkerder dan een onderbroek" denk ik bij mezelf.

Na alle inspanning merk ik dat ik dorst heb gekregen dus ik trek mijn pyjama broek aan en besluit ik om een paar glazen water te drinken. "Tijdens het gamen zou dit ook perfect zijn" denk ik bij mijzelf. "Nooit meer plaspauzes tijdens de online games". Na de glazen water loop ik nog even snel de kamer van mijn ouders in om te kijken hoe ik er uit zie. Ik ga voor de spiegel staan en trek mijn pyjamabroek op mijn enkels. In plaats van een jongen van 16 lijk ik nu meer op een jongetje van 12 dat zijn bed nog niet weet droog te houden. Mijn tengere bouw helpt daar ook niet zo bij. Ik trek mijn broek weer op en loop terug naar mijn eigen kamer waar ik nog even op bed ga liggen. Al die spanning hebben mij best moe gemaakt. De twee andere luiers leg ik even naast mij in bed aan mijn zusjes kant. Die moet ik niet vergeten voordat ze terug komen.

Liggend op mijn rug wrijf ik nog een keer over de voorkant van mijn broek. De luier kraakt bij elke beweging en opnieuw raak ik in een trance. Ik sluit mijn ogen om er extra van te genieten. "Hoe lekker zou het wel niet zijn om een dag als klein kind behandeld te worden. Geen zorgen, geen stress en geen wc." Ik wrijf en wrijf... wrijf... en wri...
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Oeh spannende cliffhanger, hoe gaan de meisjes hierop reageren als ze Tom zo zien? :O
 
Bovenaan