Verhaal Klaar De lift (meerkeuzeverhaal)

Wat is je favoriete einde?

  • Einde 1

    Stemmen: 1 16,7%
  • Einde 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • Einde 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • Einde 4

    Stemmen: 2 33,3%
  • Einde 5

    Stemmen: 1 16,7%
  • Einde 6

    Stemmen: 1 16,7%
  • Einde 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • Einde 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • Einde 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • Einde 10

    Stemmen: 2 33,3%

  • Totaal stemmers
    6

Jappie1996

Superlid
Hallo allemaal,

De afgelopen periode ben ik bezig geweest met een nieuw verhaal. Dit keer had ik meerdere ideetjes in mijn hoofd en wist niet hoe ik dit op het digitale papier kon uitwerken, totdat ik bij een meerkeuze verhaal uitkwam.

Het verhaal begint hetzelfde maar wordt opgesplitst in twee delen; (broek)plassen en (broek)poepen. Dit wilde ik graag gescheiden houden zodat lezers met verschillende interesses dit verhaal willen lezen. Elk deel heeft 5 verschillende eindes, oplopend van een goed einde tot luiergebruik tot vernedering. De twee delen zijn qua verhaal en (meerdere) plot(ten) zo goed als hetzelfde, alleen de invulling is anders geschreven. Elk hoofdstuk eindigt met een keuze. Als je op de gekleurde tekst met de gewenste keuze klikt, zal je naar dat hoofdstuk geleid worden.

Ik heb een poll aangemaakt en ben benieuwd welk einde jouw favoriet is!

Veel leesplezier!
 
Laatst bewerkt:

Jappie1996

Superlid
De lift

Met enige haast fietste Rosalie het fietspad op, richting het metrostation. Ze hoopt de eerstvolgende metro nog te halen zodat ze nog 10 minuten voorafgaand haar sollicitatiegesprek zou aankomen. Met haar lange benen kan Rosalie gelukkig flink doortrappen. Aangekomen bij het metrostation stapt ze snel af en plaatst haar fiets in de fietsenstalling. Met een flinke pas loopt ze het station binnen. Rosalie checkt in en haalt nog ruim op tijd de gewenste metro. Pff, denkt Rosalie, terwijl ze op een leeg stoeltje kon zitten, dit was het harde fietsen zeker waard. Met een spiegeltje, welke ze met een zwaai uit haar handtasje toverde, kon Rosalie haarzelf even fatsoeneren. Ze zag er goed uit al vond ze het zelf. Ze heeft casual maar zeker trendy kleding aan, al was het niet te overdreven.

Rosalie bestudeerd nogmaals even de vacature, die ze ook in haar tas had gestopt. Ze gaat solliciteren voor de functie ‘Junior marketing advisor’ bij het grote communicatiebedrijf ‘Master Business Marketing’ op de Zuidas in Amsterdam. Dit zou perfect bij haar passen. Na haar studie Marketing en Business en meerdere stages bij concurrerende bedrijven gelopen te hebben, lijkt dit de perfecte baan om zichzelf flink omhoog te werken. Dit bedrijf stond wel bekend als de top in de gehele sector. Daar zou Rosalie maar al te graag bij willen horen, kostte wat het kost. Dit bedrijf staat namelijk ook bekend om de harde werkomgeving, waar geen grappen worden gemaakt. Het schijnt er keihard aan toe te gaan, om zo aan de top te blijven. Zelf was Rosalie lang en slank. Haar bruine lange haar, blauwe ogen en volle rode lippen hebben haar wel vaker in het voordeel gewerkt. Ook had ze vandaag een strakke spijkerbroek aan waarmee haar ronde billen goed zichtbaar zijn, wat misschien nog extra voordeel zou bieden. Daarnaast was ze zelf erg sociaal en ondernemend, wat binnen dit vakgebied erg op prijs gesteld wordt.

De metro komt aan op station Zuid. Vanaf hier is het nog zeker 10 minuten lopen naar het kantoorgebouw, dat moet sneller kunnen denkt Rosalie. Door haar lange benen kan ze flinke stappen zetten en stevig doorlopen. Na een stevige en snelle wandeling staat Rosalie voor de ingang van het imposante kantoorgebouw. Het is een enorm hoge toren van weerspiegelend glas en staal. Wat een indrukwekkend gebouw, denkt Rosalie wanneer ze de toren van beneden naar boven bestudeerd. De ingang zelf bestaat uit een mooi versierde pui van messing met een grote draaideur. Hierdoor ziet ze zichzelf elke dag wel naar binnen lopen.

Wanneer Rosalie de draaideur door loopt, nemen de zenuwen lichtelijk toe. Rosalie loopt richting de balie, haar hakjes tikken op de stenen vloer wat een galmend geluid veroorzaakt in de hal. De vrouw achter de balie kijkt op, “Wat kan ik voor u doen mevrouw?” Rosalie geeft aan dat ze een afspraak heeft met Dhr. Van der Broek. “Een momentje geduld alstublieft, ik zal hem even voor je bellen” klinkt de charmante stem van de vrouw achter de balie. Rosalie kijkt even rond. De hal is enorm groot. Overal lopen mannen in pakken en er lopen meerdere welverzorgde en goed uitziende vrouwen zoals Rosalie, sommigen zijn vrij sexy en verleidelijk verkleed, de andere lopen in nette mantelpakken.
De vrouw laat weten dat Dhr. Van der Broek even niet bereikbaar is. Hij zit nog in een overleg en dat het nog even kan duren. “U kunt wel alvast naar boven als u wilt, ik laat hem weten dat u wacht. U mag hier verderop naar links, daar zijn de liften. Hij zit op de 45e verdieping, helemaal bovenin de toren.”
Rosalie slikt even wanneer ze de woorden ‘de liften’ hoort. Ze heeft een hekel aan liften en vertrouwt ze niet. Hoe kan je nu zonder angst in een bak stappen welke door een paar kabels omhoog wordt getrokken… dat doe je niet voor je eigen plezier, denkt Rosalie. “Dank u wel, maar is het misschien ook mogelijk om met de trap te gaan?” Vraagt Rosalie beleefd aan de receptioniste. “Euh, ja. Dat kan zeker. Maar dat is niet gemakkelijk hoor, helemaal niet naar de 45e verdieping. Dat zijn ruim 90 trappen, ik denk dat je dan aardig bezweet boven komt” zegt de vrouw achter de balie. Rosalie knikt en bedankt de receptioniste nogmaals.

Ze kijkt op haar horloge. In principe heeft ze nog genoeg tijd om rustig met de trap omhoog te gaan. Eigenlijk zou ze ook nog een bezoek moeten brengen aan het toilet maar ze zal eerst naar de bovenverdieping gaan, dan kan ze boven bij voldoende tijd nog wel een toilet zoeken. Ze loopt naar het trappenhuis, welke naast de liften gevestigd is. Wanneer ze de klapdeur opent, komt Rosalie in een slecht verlichte ruimte uit waar het erg muf ruikt. De trappen zijn van kaal, grijs beton. Hier zullen weinig mensen gebruik van maken denkt Rosalie. Eerlijk gezegd zou ze dit ook niet prettig vinden. Ze kijkt tussen de twee trappen omhoog en het trappenhuis lijkt wel oneindig omhoog te gaan.
Eigenlijk heeft Rosalie nu geen keuze, ze zal wel met die stalen doodskisten, zoals ze liften zelf noemt, omhoog moeten. Rosalie blijft even wachten voordat ze instapt. Ze bestudeert de liften en ziet hoeveel mensen in- en uitstappen. De liften gaan constant op en neer, zonder enige problemen, en ze vervoeren zo veel mensen. Ze bestudeerd de openschuivende liftdeuren. Al deze werknemers en klanten stappen zo de liften in en uit. Soms komen er wel 15 personen uit een enkele cabine. Dan zou ik ook wel met de lift kunnen gaan. Dit moet lukken, denkt Rosalie terwijl ze twijfelachtig voor de grote goudkleurige liftdeuren staat.

Het wordt wat rustiger in de lobby en Rosalie drukt op de grote knop om een van de drie liften naar beneden te laten zakken. Met een luide ‘PING!’ Gaan de meest linker liftdeuren open. De liftcabine is prachtig versierd van binnen. De linkerwand is een grote spiegel terwijl de rechterwand een grote luchtfoto afbeeld van de grote flatgebouwen op de Amsterdamse Zuidas en verderop het centrum van Amsterdam. Bij de spiegel zit een klein, uitklapbaar stoeltje. Rosalie drukt op de knop van de 45e verdieping en de liftdeuren sluiten geruisloos. Als een raket schiet de lift omhoog. Rosalie schrikt er zelfs van en voelt de G-krachten haar lichaam naar beneden trekken. Wat een ervaring, en het is helemaal niet zo eng als ze zich had voorgesteld. Op een schermpje kon je zo zien op welke verdieping Rosalie was. 10… 11… 12… de lift bleef maar omhoog gaan. Langzaam stopte de lift op de 15e verdieping en de deuren gingen open. Een paar mannen in nette maatpakken stapte in en drukte op allemaal verschillende verdiepingen. Voordat Rosalie naar de 45e verdieping wordt gebracht, worden deze mannen eerst afgezet aangezien hun verdiepingen dichterbij zijn.

Lekker dan, denkt Rosalie, zo kom ik natuurlijk nooit boven. Wanneer de laatste welgeklede man is uitgestapt drukt Rosalie flink wat keren op de ronde knop waarmee de deuren direct sluiten. Zo blijft die deur mooi dicht denkt ze. Ondertussen was ze namelijk weer helemaal naar de 3e verdieping gezakt. Het lampje van de 45ste verdieping brandde nu als enige en de lift vliegt weer omhoog. Om te voorkomen dat de lift ergens zal stoppen, blijft Rosalie op de knop met ‘deuren sluiten’ drukken. De lift zoeft omhoog, voorbij de 13e verdieping totdat deze met een harde klap en veel geratel tot stilstand komt. Boven in de lift hoort ze geluiden van vallende onderdelen op de cabine. Rosalie kan nog net op tijd de leuning vastgrijpen om niet te vallen. Wat krijgen we nu! De verlichting in de lift begint te knipperen en het lijkt erop dat de lift enigszins scheef hangt. “Nee... Nee, nee, nee! Niet Nu. Niet nu met mij!” schreeuwt Rosalie.

Direct slaat de gemoedstoestand van Rosalie om. Het ging zo goed maar nu zit ze toch echt vast. Rosalie wilt niet in paniek raken en probeert rustig te ademen al gaat dit niet gemakkelijk met claustrofobie en een angst voor liften. Ze drukt op de gele knop waardoor er een melding wordt gemaakt bij de receptie. “Hallo, dit is de receptie. U heeft de knop ingedrukt, is er een noodgeval?” klinkt dezelfde charmante stem van de receptioniste uit de speaker. Rosalie vermeld dat de lift vast is komen te zitten en dat ze er niet meer uit kan. De receptioniste is verbaasd, dit is in haar hele carrière nog nooit voorgekomen. Ook zij raakt in lichtelijke paniek en kan zich helemaal inleven in de situatie van Rosalie. “Ik ga direct de monteur bellen voor je en ik houd je op de hoogte. Ik zal het ook doorgeven aan Dhr. Van der Broek. Excuses voor het ongemak”. Met een klikgeluid verbreekt de verbinding en is het weer doodstil in de hangende liftcabine. Daar stond ze dan. Helemaal alleen in een kapotte lift. Een van de lampen is kapot gegaan tijdens de klap waardoor de lift nu maar gedeeltelijk verlicht is. Rosalie kan wel janken.

Na enkele minuten klonk een krakerige stem door de speaker. “Goedemiddag, Dit is de monteur. Ik ben onderweg, ik heb geen idee hoe lang het kan duren maar ik ben er zo snel mogelijk. Mocht u het eng vinden, De lift is bij een storing compleet geblokkeerd. Hierdoor zal de lift niet meer verder zakken of bewegen. Hopelijk stelt dit u een beetje gerust”. Rosalie bedankte de monteur voor zijn mededeling en ging op een uitklapbaar stoeltje zitten. Om de tijd wat de doden, en om de angst van het gevangen zitten af te laten nemen, pakt Rosalie haar telefoon en begint wat te scrollen op Instagram. Haar aandacht richt zich naar het verlichte scherm in haar hand.
Helaas voor Rosalie was zowel de WFfi verbinding als haar eigen 5G-bereik erg slecht in deze lift. Na enkele minuten is Rosalie al uitgekeken op Instagram aangezien er geen nieuwe foto’s meer geladen worden. Aan haar telefoon heeft ze, zonder internet of bereik, ook niks meer.
Elke minuut voelt als een uur en Rosalie voelt de muren op haar af komen. Ze wilt er uit. Waar blijft die monteur, het duurt nu al zo lang. Op haar horloge zijn pas net 10 minuutjes verstreken sinds de melding van de monteur. Rosalie begint al spijt te krijgen van het overslaan van haar toiletbezoek. Had ze dat nou maar vooraf gedaan. In stressvolle situaties zoals deze kan de druk op haar blaas / haar darmen nog wel eens opspelen.
 
Laatst bewerkt:

Jappie1996

Superlid
Het klapstoeltje zat alles behalve comfortabel. Met haar benen gekruist kon ze de druk op haar blaas nog enigszins beperken. Haar gedachten zijn ondertussen niet meer van het plassen af te slaan, waardoor de druk op haar blaas gevoelsmatig alleen maar groter wordt. Ze bekijkt de grote luchtfoto aan de andere kant van de lift. Op de achtergrond van de foto is ook het centrum van Amsterdam nog te zien, waar Rosalie woont. Als enige afleiding probeert Rosalie herkenbare gebouwen te zoeken. Alleen vanaf dat rottige klapstoeltje kan ze het net niet goed zien, dus besluit ze op te staan. Meteen neemt de druk op haar blaas toe. Dit was geen goede beslissing geweest…

Met haar benen gekruist staat ze geforceerd op de panoramafoto te zoeken. Hopelijk verplaatst haar focus alsnog naar de foto en niet naar haar volle blaas. Helaas helpt het niet. De druk op haar blaas blijft toenemen en kleine zweetdruppels vormen zich op het voorhoofd van Rosalie. Ze begint het er warm van te krijgen. Maar ze zal niet opgeven, dat nooit.

De afgelopen jaren is het altijd goed gegaan. Ook in stressvolle situaties. Vroeger plaste Rosalie wel vaker in haar broek. Tot in de vroege puberteit sliep ze nog met Drynites. Ze heeft zelfs tijdens haar examens op de HAVO drynites gedragen en dat was zeker nodig. Nadat ze toen de zaal uitliep, was het luierbroekje warm van de plas. Dit is absoluut het verkeerde moment voor Rosalie om over deze gebeurtenis na te denken…

Het begint pijn te doen en Rosalie zou het niet veel langer meer kunnen ophouden. Nogmaals kijkt ze haar horloge, waarop de grote wijzer vier minuten is verplaatst sinds de vorige keer. Die monteur zou er nu toch wel bijna moeten zijn? Ze bijt op haar lip en knijpt de aluminium leuning in de lift bijna fijn. Haar benen staan stevig in elkaar gekruist. Met haar linkerhand drukt ze tegen haar kruis aan om de druk te verminderen. Maar het mag niet baten…

Het hoofd van Rosalie wordt vuurrood wanneer ze een warme, kleine scheut plas in haar onderbroekje voelt stromen. Ze slaat een hand voor haar mond en kan erger voorkomen. Haar hartslag stijgt en de paniek breekt uit. Voorzichtig kijkt ze in de spiegel. Op haar broek is nog geen plasvlekje te zien, gelukkig maar. “Adem In, adem uit. Heel rustig, heel gecontroleerd. Kom op, je kunt het. Kom op, je kunt het” herhaalt Rosalie meerdere keren tegen zichzelf. Het doet pijn en direct neemt de druk weer toe. Een flinke kramp in haar blaas zorgt voor een volgende scheut urine in haar slipje. Deze keer kan ze het niet meer stoppen. Ze zet haar beide benen geforceerd uit elkaar en voelt hoe een enorme straal plas in haar onderbroek stroomt. Deze houdt na een korte tijd niks meer tegen en het warme vocht druipt langs haar dijbenen naar beneden. In de spiegel ziet Rosalie een grote donkerblauwe vlek ontstaan bij haar kruis, welke steeds groter en groter wordt. Haar lichtblauwe lievelingsbroek wordt drijfnat van de plas. Ze ziet hoe ze machteloos haar broek volplast. Rosalie kan niet meer stoppen met plassen. De straal warme urine blijft stromen. Haar broek is nu tot de onderkant van de broekspijpen zeiknat en de plas loopt hier de broek uit. Het voelt beschamend om haar eigen plas op de vloer van de lift te horen kletteren. Maar het stopt niet. Door de adrenaline voelt het alsof ze nu minutenlang aan het plassen is. Ook haar goed gevormde billen beginnen ondertussen nat te worden. De straal is zo hevig, en haar broek is al zo verzadigd dat de plas direct bij haar kruis, uit de broek op de grond klettert.

Na meer dan 30 seconden, wat voor Rosalie gevoelsmatig uren duurde, is haar blaas eindelijk helemaal geleegd. Haar hele broek is zeiknat van de warme plas. Vanuit haar kruis en bij de broekspijpen vallen nog wat kleine druppeltjes urine op de natte liftvloer. De voeten en sokken van Rosalie zijn zelfs nat geworden.
Een traan rolt over de roodgloeiende wang van Rosalie. Meerdere tranen volgen en langzaam begint Rosalie te snikken. Waarom.. Waarom precies nu, denkt ze wanneer ze in de spiegel kijkt. Daar staat geen spontane en hippe meid meer. Daar staat een klein, huilend peutertje met een vieze, volgeplaste broek. De zwarte mascara is over haar wangen uitgelopen en haar onderbroek, broek, sokken en schoenen zijn drijfnat. Deze sollicitatie kan ze wel op haar buik schrijven…

Een sterke geur van urine vult de hermetisch afgesloten liftcabine. Rosalie kan niks meer doen. Niks anders dan wachten en hopen. Ze klapt het stoeltje maar weer uit en gaat zitten. Door het samenpersen van de spijkerstof en haar katoenen onderbroek, druppelt er een kleine straal plas tussen de benen op de grond. Met haar hoofd leunend in haar handen wacht Rosalie op die verlossende stem. Dan bedenkt Rosalie zich. In films zie je altijd een noodluik in de lift. Ze kijkt naar het plafond en boven haar, precies onder het klapstoeltje lijkt inderdaad een soort luikje te zitten, dat moet het zijn. Rosalie staat op en voelt de koud geworden, klamme broek aan haar benen plakken.
Wanneer ze op het stoeltje staat, kan ze gemakkelijk het luik opzij schuiven / blijft het luik vastzitten.
 
Laatst bewerkt:

Jappie1996

Superlid
Gelukkig is het luik geopend. Nu probeert Rosalie zichzelf uit de liftcabine te tillen. Alleen is ze nog in paniek en kan ze niet genoeg kracht verzamelen om te ontsnappen. In ieder geval komt er frisse lucht binnen wat het ademhalen in de cabine al aangenamer maakt. Rosalie gaat weer zitten en blijft wachten.

Er komt een krakend geluid uit de speaker. “Hallo.. Ik ben de monteur en sta op dit moment boven in de liftschacht. Ik zal mij laten zakken en je uit de lift bevrijden. Ik zie dat je het luik al hebt kunnen openen. Wanneer je op het klapstoeltje gaat staan, zou je uit de cabine moeten kunnen klimmen”. “Dat Heb ik geprobeerd maar het lukte niet” antwoord Rosalie. “Geen probleem, ik kom eraan”. De verbinding wordt weer verbroken en boven de lift hoor Rosalie verschillende geluiden. Ze kijkt nog eens om haar heen, de vloer is nat, haar kleding is nat en er hangt een sterke plaslucht. Moet ze dit melden? Anders schrikt de monteur misschien wel, of erger. Misschien wilt hij haar niet eens meer helpen. Nog voordat ze op de spreekknop kan drukken, hoort ze de voetstappen van de monteur op het dak van de lift. Shit, net te laat.

Rosalie hoort het geluid van ijzeren kabels en karabijnen die worden vastgeklikt… Ze wordt stil en ze verstijft. In een hoekje van de lift staat ze te wachten en ziet hoe de voeten van de monteur de lift in zakken. Nu de monteur dichtbij is, verstokt de adem van Rosalie weer. Rosalie heeft een rood aangelopen hoofd wanneer de monteur volledig door het noodluik is gezakt en de natgeplaste lift vloer ziet. De monteur reageert kalm / boos .
 
Laatst bewerkt:

Jappie1996

Superlid
Rosalie gaat op het klapstoeltje staan. Ze kan net aan bij het luik maar er zit weinig beweging in. Ze veert het stoeltje op en neer en kan zo met haar arm net even meer kracht zetten. Het luik beweegt wel maar net niet genoeg. Met haar benen zet ze nog meer kracht en het stoeltje wipt Rosalie steeds een stukje hoger. Het lijkt alsof het luik vast zit. Met een laatste poging probeert Rosalie goed af te zetten. Ze springt omhoog en duwt tegen het luik maar deze gaat nog niet open. Wanneer haar voeten weer op het klapstoeltje landen, kan deze het gewicht niet aan. Met een harde krak breekt het stoeltje af en Rosalie valt op de natte grond. De kleding welke nog droog was is ook nu nat geworden van haar eigen plas. Het ondertussen afgekoelde vocht druppelt van haar handen. Rosalie voelt zich viezer dan ooit.

Er komt een krakend geluid uit de speaker. “Hallo.. Ik ben de monteur en sta op dit moment boven in de liftschacht. Ik zal mij laten zakken en je uit de lift bevrijden”. De verbinding wordt weer verbroken en boven de lift hoor Rosalie verschillende geluiden. Ze kijkt nog eens om haar heen, de vloer is nat, haar kleding is nat en er hangt een sterke plaslucht. Moet ze dit melden? Anders schrikt de monteur misschien wel, of erger. Misschien wilt hij haar niet eens meer helpen. Nog voordat ze op de spreekknop kan drukken, hoort ze de voetstappen van de monteur op het dak van de lift. Shit, net te laat. Nu de monteur dichtbij is, verstokt de adem van Rosalie weer.

Rosalie hoort het geluid van ijzeren kabels en karabijnen die worden vastgeklikt… Ze wordt stil en ze verstijft. In een hoekje van de lift staat ze te wachten en ze ziet hoe de voeten van de monteur de lift in zakken, nadat hij het noodluik van bovenaf heeft geopend. Rosalie heeft een rood aangelopen hoofd wanneer de monteur volledig door het noodluik is gezakt en de natgeplaste lift vloer ziet. De monteur reageert kalm / boos .
 
Laatst bewerkt:

Jappie1996

Superlid
“Sor… Sorry, het duurde te lang. Ik raakte in paniek en het lukte mij niet om het op te houden” zegt Rosalie stotterend. “Maakt niets uit, je bent echt niet de eerste die ik op deze manier aantref. Al heb je het wel erg bont gemaakt” zegt de monteur bijzonder vriendelijk en geruststellend. Hij reikt een harnas naar Rosalie welke aan een lier gemonteerd wordt. “Hiermee gaan we zo samen, tegelijk, naar boven. Daar zal ik wel melden dat je naar de huisarts moet voor controle. Dan zal ik je thuis afzetten, als je dat goed vindt tenminste”. De monteur doet er alles aan om Rosalie gerust te stellen. Ze knikt en een kleine glimlach verschijnt weer op haar gezicht.

“Vertrouw me maar dat we veilig boven aan zullen komen. Als je wilt, houd ik je vast”. Rosalie knikt. Ze heeft wel vertrouwen in de monteur. Wanneer hij op een rode knop drukt, klinken er geluiden bovenin de liftschacht. “Daar gaan we!” langzaam worden beide kabels aangespannen en worden Rosalie en de monteur omhoog getild. Eenmaal uit de liftcabine voelt Rosalie zich al enorm opgelucht, eindelijk bevrijdt uit dat krappe, benauwende hok. Na een rustige rit omhoog, komen ze beide boven in de liftschacht. “Wij gaan via de noodtrap aan de buitenkant naar beneden, dan ziet niemand ons. Ik zal de receptie melden dat ik je naar de huisarts breng. Nadat hij alles heeft opgeruimd, zet de monteur de nooddeur open en begint met de afdaling, Rosalie volgt. Haar natte kleding wordt koud door de wind. Het is een flinke tocht met veel trappen en na een kwartier trappen afdalen, komen ze beneden aan. De werkbus van de monteur staat al onderaan deze trappen en Rosalie kan zo ongezien instappen. Eerst wordt er meerdere handdoeken over de passagiersstoel gehangen en gelegd, zodat deze de nattigheid van Rosalies kleding absorberen. Gelukkig heeft niemand Rosalie zien instappen. In de auto praat de monteur door zijn walkietalkie naar de receptie. “De jongedame is succesvol uit de lift gehaald. Helaas moet ze wel voor controle naar de huisarts, waar ik haar nu naar toe zal brengen. Daarna kom ik terug om de lift repareren en opnieuw controleren.

De receptioniste reageert met veel blijdschap op de goed uitgevoerde redding, ze bedankt de monteur en de verbinding wordt weer verbroken. De monteur start de bus en rijdt van het terrein af. Nadat Rosalie haar adres opgegeven heeft, is ze door het goede handelen van de monteur alweer aardig bijgekomen. Het is een aardige man, al schaamt ze zich nog enorm voor haar plasbroek. De monteur zet zijn werkbus stil voor de deur van Rosalies appartement. “hoe kan ik je ooit bedanken?” vraagt Rosalie “het is echt fantastisch dat je mij zo hebt kunnen redden en dat niemand dit heeft gezien zegt ze terwijl ze naar haar broek wijst. “Ik zie er niet uit… en ik schaam mij echt dood. Het is heel fijn dat het zo is afgelopen, ik ben je eeuwig dankbaar” vertelt ze verder. haar mondhoeken gaan weer omhoog staan, terwijl haar wangen nog zwart zijn van de uitgelopen make-up. De monteur knikt. “Graag gedaan, ik heb het wel eens vaker zo opgelost en dit werkt eigenlijk altijd. Eeuh… en eeuh, ik wil niet te opdringerig en brutaal zijn en dit is misschien een beetje een vreemd moment maar ik dacht misschien heb je wel eens zin om samen eens wat te eten, of ergens een terrasje te pakken? geheel vrijblijvend maar zelfs in deze situatie zie je er goed uit” zegt de monteur. Hij loopt net als Rosalie rood aan en geeft zijn visitekaartje aan Rosalie. Ze wordt helemaal warm van binnen, het is namelijk wel een knappe en aardige vent, die haar heel goed geholpen heeft. Een keer samen wat drinken is het minste wat ze zou kunnen doen na deze heldendaad. Rosalie bedankt de monteur nogmaals “Ik bel je binnenkort, eerst ga ik mij opknappen maar dat snap je denk ik wel”.

Eenmaal binnen trekt ze haar natte kleding uit en stapt onder de douche. Enkele dagen later wordt ze door de receptioniste gebeld. Ze wordt uitgenodigd voor een tweede kans, ditmaal op de benedenverdieping. Na een enorme verontschuldiging, een groot bloemen boeket en een goed gesprek wordt Rosalie aangenomen. Ook krijgt ze een eigen kantoor, al is dit niet op de begane grond. Op de terugweg in de metro belt ze direct de monteur op om te vragen of hij vanavond tijd heeft. Ze spreken af om samen te eten. Rosalie is echt enorm opgelucht dat het zo heeft kunnen aflopen.

Einde 1
(terug naar start)
 
Laatst bewerkt:

Jappie1996

Superlid
Rosalie staat in de hoek met een rood hoofd te wachten. “Gadverdamme, dat meen je niet hé.. Heb je in die korte tijd dat je vast zit in je broek staan zeiken…?” Rosalie kijkt de monteur beteuterd aan. Hij staat met een zuur gezicht te kijken naar de natte kleding van Rosalie. “Dit Is echt goor… ik heb al veel mensen bevrijd uit liften maar dit? Nee, dit heb ik nog nooit meegemaakt”. De monteur is enorm geïrriteerd.

Rosalie is bang en slaat dicht. Een warme straal plas stroomt weer in haar broek, uit paniek kan ze dit niet meer ophouden. “So.. Sorry… het duurde echt te lang. Ik was doodsbang” stamelde ze. “Je bent toch een volwassen vrouw of niet dan… met je pisbroek, tjonge jonge” klonk de stem van de geïrriteerde monteur. “Hier, trek dit ding maar aan en dan hijs ik je naar boven. Ik ga je gore piskleding niet aanraken hoor. Dat moet je zelf maar doen”. Ze krijgt een soort harnas in haar handen gedrukt, waar ze haar benen doorheen moet steken. Dit harnas zal bevestigd worden aan de lier, welke haar en de monteur naar boven zullen hijsen.

Rosalie voelt zich totaal niet op haar gemak. Ze kan wel door de grond zakken van schaamte. De monteur gaat als eerste naar boven en staat na een paar minuten bovenin de liftschaft. Met een druk op de knop wordt ook de lier met het harnas waar Rosalie in hangt, omhoog getild. Het harnas trekt haar broek strak tegen haar lichaam. De koude en natte broek plakt weer tegen haar dijbenen aan. Ze bungelt in haar eentje omhoog en de monteur staat geïrriteerd om zich heen te kijken, wachtend totdat Rosalie boven is. Eenmaal boven maakt hij het harnas los. "Zo, je afspraak staat achter deze deur, dus je kan meteen heen! Dat is wel fijn hé?”

“Ik... Ik.. Nu? Nee, echt niet!” Zegt Rosalie hardop. Dit kan hij niet menen, denkt ze. “Oh ja wel hoor! Kijk!” De monteur klapt de deur open en geeft met zijn hand een gebaar dat ze door moet lopen. Rosalie stribbelt tegen maar het geduld van de monteur is al snel op. Met een lichte por in haar rug wordt ze de gang opgeduwd. De deur valt achter haar dicht en deze kan alleen met een speciale sleutel worden geopend, ze kan dus niet meer terug en beland op een luxe aangeklede gang, bovenin de toren.

Godver, daar gaat mijn goede eerste indruk…, denkt Rosalie. Misschien kan ze nog wel met de trap naar beneden, die gebruikt toch niemand en kan ze ongezien misschien de benedenverdieping halen. Ze kijkt in beide richtingen van de gang en deze lijkt leeg. Snel loopt ze richting de deur welke volgens haar naar de trappen leidt.

Helaas hoort ze achter haar een kalme /strenge / harde stem.
 
Laatst bewerkt:

Jappie1996

Superlid
"Ah jij bent vast Rosalie! Mijn enorme excuses dat je zo lang hebt moeten wachten in de lift. Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt op mijn bedrijf, het spijt mij echt enorm”.
De ademhaling van Rosalie verstokt, ze kan niet meer bewegen. Met een rood hoofd draait ze zich om en ziet de directeur in een net, donkerblauw pak staan. Met zijn hand reikt hij naar die van Rosalie om zich voor te stellen.
“Oei, ik zie het al. Dat is niet helemaal goed gegaan... Mijn excuses, snel ga maar mijn kantoor in. Daar komt niemand en dan zal ik wat voor je regelen”.
Rosalie twijfelt, het liefst gaat ze hier zo snel mogelijk weg, voor eeuwig en altijd. Toch bedenkt ze zich en volgt het advies van Dhr. van der Broek op. “Bedankt... Ik schaam me dood” antwoordt ze.

Snel loopt Rosalie het kantoor van Dhr. van der Broek in. Een enorm modern en groot kantoor met het uitzicht over Amsterdam. Wat een prachtige plek. “Ik.. ik had het zelf ook heel graag anders gewild dat snapt u hopelijk wel” vertelt Rosalie met een rood aangelopen gezicht. ”Ik hield het niet meer en was bang. En die monteur heeft me zo op de gang geduwd zonder enige medelijden. Als u denkt dat het nu niks meer wordt dan kan ik dat goed begrijpen… Misschien moet ik gewoon maar gaan…”

“Nee, natuurlijk niet. Zolang wij geen gesprek hebben gehad, maak je bij mij altijd een kans. Misschien is vandaag geen goed moment meer maar dat komt wel. Ik zal even wat schone kleding voor je regelen. Normaal zou ik je een stoel aanbieden, maar je begrijpt dat ik dat liever niet heb, hé” zei hij met een welgemeende glimlach. “Wacht maar even, ik ben zo terug”. Na enkele minuten waarin Rosalie vol spanning hoopte dat er geen andere mensen binnen komen lopen, komt Dhr. van der Broek terug met een nette pantalon en een wit overhemd met de bedrijfsnaam er op. Dit is onze werkkleding voor op beurzen, ondergoed hebben we helaas niet dus je zal het even zonder moeten doen. En hier heb je ook een vuilniszak voor de vuile kleren. Om de hoek hier, staat een kleine wasbak met wat handdoeken en washandjes, dat gebruik ik altijd als ik mijzelf even wil opfrissen na lange vergaderingen. Ik zal buiten wachten en pas binnenkomen als je aangeeft wanneer je klaar bent.

“Dank u meneer”. Rosalie trekt haar natte spijkerbroek en onderbroek uit en kijkt in de spiegel. Daar staat ze dan, poedelnaakt in een van de hoogste en meest prominente kantoorgebouwen van Amsterdam... Met een pisbroek. Ergens is het wel spannend, aan de andere kant zeer, en dan ook zeer, beschamend.

Binnen enkele minuten heeft Rosalie haarzelf opgefrist en is weer netjes aangekleed. Ze doet haar haren even goed en ze heeft al haar kleding, de washand en de handdoek in de vuilniszak gedaan en heeft deze goed dichtgeknoopt. Ze maakt de deur van het kantoor open en Dhr. van der Broek staat netjes met zijn handen achter zijn rug te wachten. “U bent klaar, fantastisch. Ik heb nog even twee koppen koffie gehaald, dan kunnen we misschien op een informele manier nog even bijpraten en kan u zo even tot rust komen”. “Dat is heel erg aardig van u, graag”.

Na een kop koffie en een informele kennismaking, wordt er een nieuwe afspraak gemaakt voor een tweede gesprek, ditmaal op de benedenverdieping. Na een enorme verontschuldiging, een groot boeket met bloemen en een goed gesprek wordt Rosalie aangenomen. Ook krijgt ze een eigen kantoor, al is dit niet op de begane grond. Dhr. van der Broek en Rosalie spreken af dat niemand anders van deze gebeurtenis mag komen te weten.

Einde 2
(terug naar start)
 
Laatst bewerkt:

Jappie1996

Superlid
“Oh... Ik wist niet dat we een baby op gesprek hadden vandaag”. De ademhaling van Rosalie verstokt, ze kan niet meer bewegen. Met een rood hoofd draait ze zich om en ziet de directeur in een net, donkerblauw pak staan. “Komt u maar met mij mee, wilt u wat drinken? Koffie of thee? Of plast u dan nog meer in uw broek” vraagt Dhr. van der Broek humilerend. “Dhr. van der Broek, het spijt mij verschrikkelijk maar ik kon het niet meer ophouden. Stelt u het zich eens voor… een paar uur lang opgesloten zitten in een lift. Please, laat mij een andere keer terugkomen” smeekt Rosalie.

“Nee, helaas kan dat niet. Ik moet aan het einde van deze middag nog een keuze maken en heb de afgelopen uren uw cv en brief aandachtig bestudeerd. Daar wil ik wel een gesprek voor terughebben. Volgt u mij alstublieft”. Twee grote deuren slaan open en een groot ruim kantoor wordt zichtbaar. Het liefste keert Rosalie om, maar Dhr. van der Broek loopt achter haar aan en dwingt haar naar binnen te gaan. Daarna sluit hij de deuren en draait deze op slot. “Graag nog even wachten met zitten. Ik pak nog even wat bescherming voor de stoelen, begrijpt u. Ik heb dit eigenlijk nooit nodig gehad”.

Hij scheurt twee vuilniszakken van een rol en vouwt deze over een leren stoel. “Goed, neemt u plaats.” Rosalie staat perplex maar kan nu ook niet meer omkeren. Misschien moet ze maar gewoon doen alsof er niets aan de hand is. Gewoon doen alsof dit de normaalste zaak van de wereld is. Ze schuift de stoel naar achter en gaat zitten. De koude spijkerstof wordt tegen haar dijbenen gedrukt. Een rilling schiet door haar lichaam. Het voelt erg onwennig maar Rosalie laat het niet blijken.

“Goed, fijn dat u er bent. Welkom. Hij verontschuldigd zich niet over de kapotte lift en leeft totaal niet mee met Rosalie. Dhr. van der Broek stelt vragen over Rosalie’s CV en ergens lijkt het toch naar een serieus gesprek te gaan, al houdt dat ook weer snel op.

“Mijn werknemers moeten onder hoge druk kunnen werken”, gaat hij verder terwijl hij zijn handen tegen elkaar zet. “Ziet u, dit is namelijk de top, weinig bedrijven kunnen aan ons tippen. Maar als ik u zo zie, kunt u niet alle vormen van druk aan denk ik. Broekplassen is echt iets voor kinderen. Of baby’s. Niet voor u. Kijkt u eens naar uzelf. Je spijkerbroek is zeiknat van de pis. Ik moet speciaal voor jou een piszeiltje op deze stoel neerleggen. Omdat je je plas niet kon ophouden”. Zijn hoofd schudt weer. “Dit is geen peuterspeelzaal. Dit is hardcore business, wat 24/7 doorgaat, hoe dan ook. Dan moet je als een hard persoon kunnen leven, prioriteiten stellen. Je moet constant de goede beslissing maken. Wat daar niet bij hoort is in je broek pissen omdat je even vastzit… Ik hoop dat u mijn manier van denken kan volgen”. Rosalie voelt zich niet serieus genomen en wilt niet meer. Ze gaat het toch niet halen. Dit is voor haar alleen maar een gênante vertoning. Dhr. van der Broek voert het gesprek verder met hier en daar een opmerking over een plasbroek en ander baby gedrag.

“Goed, ik wil het gesprek graag afronden. Dank u wel voor de tijd en moeite. Ik zal vanmiddag nog een beslissing nemen en dit zal u telefonisch te horen krijgen. En nog een goede reis naar huis…” hij kijkt nogmaals verontwaardigd naar de natte spijkerbroek terwijl hij zijn hoofd voor de laatste keer schud. Rosalie bedankt hem ook, al wilt ze nu zo snel mogelijk dit afschuwelijke kantoorgebouw verlaten. Zelfs als ze aangenomen zal worden, gaat ze nee zeggen. haar goede gevoel over dit bedrijf is na deze actie compleet verdwenen.

Om zoveel mogelijk mensen te vermijden, gaat ze met de trap. De natte spijkerbroek schuurt tegen haar dijbenen maar dit maakt haar niks uit op dit moment. Rosalie wilt maar één ding, dit pand zo snel mogelijk verlaten. Eenmaal beneden aangekomen lijkt haar broek al enigszins opgedroogd, dit zal de reis naar huis in ieder geval iets gemakkelijker maken. Ze kan voorkomen dat andere mensen op de benedenverdieping haar broek zien en loopt snel naar buiten. Ze moet helaas nog wel met de metro, al is het spitsuur gelukkig wel voorbij. Nadat Rosalie thuis is aangekomen, gaat vrijwel direct de telefoon. Ze herkent het nummer en weet dat het Dhr. van der Broek zal zijn. Rosalie heeft hier geen zin in en drukt de oproep weg, gooit haar vieze kleding in de wasmachine en stapt onder de douche. Nadat ze weer goed is opgefrist ontvangt ze een mail, ook van Dhr. van der Broek. Ze besluit deze snel door te lezen. Wanneer ze het opent staat er het volgende:

Geachte Rosalie,

Zoals u waarschijnlijk had verwacht, bent u niet aangenomen.
Succes met je zoektocht. Misschien is een peuterspeelzaal wel een goede start voor je.

Dhr. van der Broek
CEO Master Business Marketing


Wat een eikel is het toch ook denkt Rosalie. En wat een ongelooflijk stom rotbedrijf. Dat ze hier zo graag had willen werken kan ze zich totaal niet meer voorstellen. Ze verwijderd alle mails, contacten en berichten van het bedrijf en stuurt direct een sollicitatiebrief naar de concurrent. Misschien maakt ze hier meer kans.

Einde 3
(terug naar start)
 
Laatst bewerkt:

Jappie1996

Superlid
"Ah Jij bent vast Rosalie! Mijn enorme excuses dat je zo lang hebt moeten wachten in de lift. Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt op mijn bedrijf, het spijt mij echt enorm”.
De ademhaling van Rosalie verstokt, ze kan niet meer bewegen. Met een rood hoofd draait ze zich om en ziet de directeur in een net, donkerblauw pak staan. Met zijn hand reikt hij naar die van Rosalie om zich voor te stellen. “Oei, Ik zie het al. Dat is niet helemaal goed gegaan... Mijn excuses, snel ga maar mijn kantoor in. Daar komt niemand en dan zal ik wat voor je regelen”. Rosalie twijfelt, het liefst gaat ze hier zo snel mogelijk weg, voor eeuwig en altijd. Toch bedenkt ze zich en volgt het advies van Dhr. van der Broek op. “Bedankt... Ik schaam me dood” antwoordt ze.

Snel loopt rosalie het kantoor van Dhr. van der Broek in. Een enorm modern en groot kantoor met het uitzicht over Amsterdam. Wat een prachtige plek. “Ik.. Ik had het zelf ook heel graag anders gewild dat snapt u hopelijk wel” vertelt Rosalie met een rood aangelopen gezicht. ”Ik Hield het niet meer en was bang. En die monteur heeft me zo op de gang geduwd zonder enige medelijden. Als u denkt dat het nu niks meer wordt dan kan ik dat goed begrijpen… Misschien moet ik gewoon maar gaan…”

“Nee, natuurlijk niet. Zolang wij geen gesprek hebben gehad, maak je bij mij altijd een kans. Blijf maar even staan. Ik wil niet dat mijn stoel vies en nat wordt. Het maakt echt niet uit hoor, maak je maar niet druk”. Het gesprek loopt nog enigszins soepel maar Rosalie voelt zich niet op haar gemak. Het voelt ongemakkelijk, ondanks dat Dhr. van der Broek zich niets lijkt aan te trekken van de plasbroek en een serieus gesprek voert. Nadat Dhr. van der Broek het gesprek afrondt, geeft hij een pakket met kleding en een vuilniszak aan Rosalie. “Hier, trek dit op het toilet maar aan. Ik bel je vanmiddag en dan hoor je van me”. Rosalie Bedankt Dhr. van der Broek en loopt ongezien naar het toilet op dezelfde verdieping. Hier trekt ze de aangeboden kleding aan en was haar gezicht even af. Haar natte kleding stopt ze in de vuilniszak.

Onderweg naar huis heeft Rosalie gemengde gevoelens over het gesprek. Aan de ene kant leek het serieus maar aan de andere kant… ze stond daar wel met een nat gezeken broek. Dhr. van der Broek leek het door de vingers te zien maar toch leek het alsof hij zijn lach telkens maar net kon inhouden. Eenmaal thuisgekomen en opgefrist, heeft Rosalie maar een fles wijn opengetrokken. Zo kan ze deze ellendige en beschamende dag misschien vergeten. Hoe kon het nou zo aflopen... In je broek plassen in de lift voor je sollicitatiegesprek, wat een afgang. Ze drinkt in een teug haar tweede glas en daarna ook haar derde glas leeg tot plots haar telefoon gaat. Ze herkent het telefoonnummer, dit is Dhr. van der Broek of zijn assistente. Hier komt de genadeklap, de afwijzing. Met tegenzin neemt ze de telefoon op.

“Goede.. middag met Rosalie van euh… Linden”. Ze moet haar best doen om weer een beetje nuchter te praten.
“Goedemiddag Rosalie, met Dhr. van der Broek. Vanmiddag hebben wij een gesprek gehad en hierbij wil ik je laten weten dat je bent aangenomen! We kunnen mensen met een CV als de jouwe zeer goed gebruiken!” Rosalie Valt bijna van de bank. Verstaat ze dit nu goed? “Echt waar? Dank u wel meneer! Dat had ik zeker niet verwacht. Niet na mijn vertoning van vanmiddag”. “We zien dat ongelukje door de vingers en zullen passende maatregelen nemen zodat dit niet vaker zal gebeuren. Je kan wat ons betreft aankomende maandag beginnen. Dan zullen we de contracten ook opstellen en tekenen. Tot dan!” Rosalie bedankt Dhr. van der Broek nogmaals en hangt daarna de telefoon op. Ongelooflijk, ze heeft het nog gehaald ook! En waarschijnlijk zullen ze de liften ook goed laten nakijken, Tenminste dat zou hij toch wel bedoeld hebben met het nemen van maatregelen?

Nadat de contracten zijn besproken en getekend, zal Rosalie beginnen aan haar eerste dag. Ze ontmoet haar team en haar leidinggevende, Mevr. Van de Zijck. Rosalie krijgt een klein afgedankt hokje toegewezen, wat eerst een soort opslagruimte geweest zal zijn en op het laatste moment is ingericht als kantoortje. Dit hokje staat pal naast de wc, wat Rosalie meteen opvalt. Ook valt het haar op dat ze een andere bureaustoel heeft dan de stoelen van haar collega’s. Rosalie heeft een oudere lederen stoel met een soort rubber zeiltje erover, terwijl de andere een nette stoffen stoel hebben. Dit wekt ook wat argwaan bij Rosalie. Na een dag vol informatie rondt Rosalie haar eerste dag af. Vlak voordat ze wilt vertrekken, komt Mevr. Van de Zijck nog even langs. “Oh ja, ik ben het bijna vergeten te vertellen maar morgenochtend kan je je bedrijfskleding ophalen bij de receptie. Deze blouses zal je elke dag aan moeten, net als de andere werknemers. Tot morgen”. Mevr. Van de Zijck verliet het kantoortje van Rosalie en ging naar huis.

De volgende ochtend loopt Rosalie naar de receptie en vraagt naar de bedrijfskleding wat klaar zou liggen. “Oh ja, ik zal het zo op kantoor komen brengen, je zit bij Mevr. Van de Zijck toch? Rosalie knikt en bedankt de receptioniste. Boven heeft Rosalie eerst een meeting met haar leidinggevende over bepaalde projecten en nieuwe opdrachtgevers. Dit was voor Rosalie zeer leerzaam en gaf inzicht in haar komende opdrachten. Eenmaal terug in het kantoor staat er een grote doos op haar bureau. Er hangt een label aan met haar naam er op. Dit zal wel de bedrijfskleding zijn. Ze vouwt de doos open en ziet verschillende blousjes met de bedrijfsnaam erop, net als haar collega's dat hebben. Ook zit er een Dopper in en een doosje met visitekaartjes en pennen met de bedrijfsnaam erop. Daaronder zit nog een groot pakket. Ze haalt het uit de doos en zet het op het bureau neer. Misschien is dit wel een welkomstpakketje, een lekker flesje wijn ofzo. Ze haalt het papier eraf en al snel verandert haar glimlach in een gesloten mond. Uit de papieren verpakking haalt ze twee grote pakken met luiers.

Er hangt een memobriefje aan; Dagelijks 1 luier aan. Aan het einde van elke dag laten controleren door de leidinggevende.
Wanneer het pak op is en er geen onprofessioneel gedrag is waargenomen, dan zonder maatregelen verder.
Bij onprofessioneel gedrag andere worden andere maatregelen verplicht.


Rosalie is stomverbaasd. Omdat ze 3 uur in een lift heeft vastgezeten en daardoor een ongelukje heeft gehad, wordt ze zo behandeld?
Rosalie staat op en loopt direct naar het kantoor van Dhr. van der Broek om verhaal te halen, ze is woest. Ze bonst op de grote houten deur en mag binnen komen. “Ah Rosalie, Ik had u al verwacht en weet ook al waarvoor u komt”. Rosalie komt al snauwend binnen gestormd en wilt losbarsten maar weet de rust te bewaren. Dhr. van der Broek biedt haar een stoel aan. “Je hebt het pakket gevonden neem ik aan? We hebben dit lastige besluit genomen omdat we dit een erg onvolwassen actie vonden. Om zeker te weten dat dit niet vaker gebeurd, lijkt dit ons een logische stap”. Rosalie kijkt vol argwaan naar Dhr. van der Broek. “Het dragen van luiers lijkt u een logische stap? Ik dat ruim 3 uur opgesloten in een kapotte lift met claustrofobie. Wat had u verwacht? Ik zou doodgraag gewild hebben dat het anders liep dan dit. Ik had nooit in mijn broek willen plassen. Dat snapt u hopelijk ook wel. Ik ga toch niet als klein kind naar Mevr. Van de Zijck voor een luiercontrole? En dat rubberen zeiltje over mijn bureaustoel kan er ook wel af hoor. Ik ben geen klein kind. Ik kan net zo goed direct weer vertrekken…”

Haar tirade was afgelopen. “Sorry. Ik ben het hier gewoon echt niet mee eens” zegt ze er nog snel achteraan terwijl ze weer op adem komt. “Luister, dit is voor ons ook de eerste keer dat zoiets gebeurd. We kunnen wel een andere afspraak maken, maar in elk geval willen we niet dat je je onprofessioneel gedraagt, oftewel in je broek plast” antwoord Dhr. van der Broek.

“DAT WAS EEN ONGELUK. IK ZAT VAST IN EEN LIFT. EN NIET VOOR MIJN EIGEN PLEZIER” brult Rosalie woest.
“Dat snap ik. We willen het alleen uitsluiten. En u hoeft niet zo te schreeuwen hoor. Ik zit namelijk gewoon tegenover u”, Dhr. van der Broek blijft kalm. “Vijf dagen. Niet langer. Ik ben een volwassen en welgemanierde vrouw” zegt Rosalie. “Hmm, oké. Misschien zijn wij te hard geweest. Vijf dagen. Deal. Maar… mocht het niet goed gaan dan volgt ontslag. Rosalie steekt haar hand uit. “Deal”. Dat moet gewoon makkelijk te doen zijn denkt Rosalie, daar durft ze haar baan wel voor op het spel te zetten.

Na de gemaakte afspraak begint Rosalie in haar kantoortje te werken. Ze is blij dat deze afspraak gemaakt is met Dhr. van der Broek. Het voelt als een hele opluchting. Toch zal ze vanaf nu vijf dagen lang een luier aan moeten, iets waar ze zich aan zal houden / waar ze spijt van zal krijgen.
 
Laatst bewerkt:

Jappie1996

Superlid
Zo braaf en gehoorzaam als Rosalie is, zal ze, zoals afgesproken, de aankomende dagen een luier dragen. Ze zou het toch gemakkelijk halen, dus waarom dan niet meteen je commitment aan de directeur laten zien, dacht Rosalie.

Ze scheurt de plastic verpakking open en kijkt er in. 15 witte plastic luiers, netjes op een rijtje. Het ziet er bijzonder uit. Ze pakt er een en deze voelt verrassend zacht, het plastic kraakt een beetje. Ze draait haar kantoordeur op slot en gaat uit het zicht staan. Daarna trekt ze haar broek en onderbroekje naar beneden en plaatst de luier tussen haar dijbenen. Alle plakkers worden vastgemaakt en de luier zit lekker zacht tegen haar billen aan. hmmm, dit voelt verrassend goed eigenlijk, denkt Rosalie. Met beide handen glijdt ze over haar geluierde billen en het zachte plastic voelt heerlijk aan terwijl het plastic kraakt. Dit zou ze wel langer dan vijf dagen kunnen volhouden denkt ze. Ze is spontaan verliefd op dit warme en zachte gevoel. Haar onderbroekje en spijkerbroek gaan weer omhoog. Gelukkig zijn er geen contouren van de luier te zien. Ook valt het gekraak eigenlijk niet op wanneer Rosalie meerdere bewegingen maakt om dit te testen.

Het blijft spannend om met de onwetende collega’s samen koffie te drinken in de pauze, of vergaderingen te houden terwijl Rosalie geluierd is. Het gevoel van de zachte luier bevalt haar wel. Tijdens het werken haalt ze dan ook meerdere keren haar handen langs de luier. Dit windt Rosalie flink op. Ook is ze wel benieuwd naar het gevoel hoe het zal zijn als ze haar luier zal gebruiken in plaats van een bezoek aan het toilet. Toch gaat ze haar carrière niet op het spel zetten en de afspraak met Dhr. van der Broek niet verbreken. Daarom gaat ze gewoon naar het toilet wanneer dit nodig is. Dit houdt ze gemakkelijk vijf dagen vol. Al heeft ze elke dag wel een klein momentje van vreugde wanneer ze elke ochtend een zachte, witte plastic luier uit de verpakking kan halen en deze om mag doen.

Haar leidinggevende controleert Rosalie eigenlijk niet eens, ze vindt het een extreme maatregel en heeft veel medelijden met Rosalie. Na vijf dagen komt Dhr. van der Broek naar Rosalie toe. “Ik heb goede berichten gehoord. Chapeau. Hierbij wil ik ook laten weten dat dit niet meer hoeft. Ik moet toegeven dat we misschien wat streng zijn geweest en dat je vanaf nu gewoon normaal aan het werk kan. Dit kantoor was dan ook even een tijdelijke oplossing, je nieuwe werkplek is klaargemaakt en vanaf dit moment ben je ook officieel werknemer van Master Business Marketing. Rosalie juicht en geeft Dhr. van der Broek een hand.

De volgende dag komt Rosalie al vroeg bij het kantoor aan. Haar oog valt direct op de vuilnisbakken naast het kantoorgebouw. Hier lijkt de doos, welke Rosalie gekregen heeft, op de grond te staan. Ze loopt langs de doos en gluurt er in. En jawel! Alle overgebleven luiers zaten er nog in! Dit zou zomaar weggegooid worden. Wat zonde, dacht Rosalie.

Ze kijkt om haar heen, het is op deze ochtend nog erg rustig. Snel grijpt ze de doos op en loopt hiermee het gebouw in. Met mazzel komt ze niemand tegen die haar aankijkt of iets opmerkt aan de, met luiers gevulde, doos. Deze verstopt ze goed in haar kantoor, zodat niemand, vooral Mevr. van de Zijck, dit niet zal zien. Ze zal raar opkijken als die doos met luiers ineens weer op het kantoor van Rosalie staat.

Aan het einde van de dag neemt Rosalie de kartonnen doos weer mee naar huis. Het idee dat ze vandaag met anderhalf pak luiers naar huis loopt windt haar erg op. In de metro, onderweg naar huis, is het toch wel spannend om zoveel luiers bij je te hebben. Enkel een dun laagje karton omhuld de luiers en zorgt dat niemand anders het doorheeft. Naast een nieuwe en goede baan, heeft Rosalie nu ook een nieuwe fetish ontwikkeld. De luiers zorgen voor een enorm fijn en veilig gevoel wanneer Rosalie na een lange werkdag thuiskomt. Op de derde werkdag besluit ze dan ook om de luier maar eens te gebruiken waar deze voor gemaakt is.

Deze ochtend heeft Rosalie een luier in haar tas verstopt en deze trekt ze dan ook aan vlak voordat ze het kantoor verlaat. Lopend naar het metrostation ziet ze overal mensen lopen en fietsen. De luier zit strak om haar middel en het voelt heerlijk zacht. Al deze mensen zouden eens moeten weten wat Rosalie op dit moment draagt. Het is erg druk op het metrostation wat het extra spannend maakt om hier geluierd rond te lopen. Rosalie heeft de hele middag expres veel thee en water gedronken en ze moet eigenlijk al nodig plassen. Toch besluit ze om hier nog even mee te wachten. In de metro heeft ze het gevoel dat ze door iedereen aangekeken wordt, alsof iedereen ziet dat ze een dikke luier draagt. Toch weet Rosalie dat dit niet zo is. Onderweg naar huis wordt de drang om te plassen steeds groter en groter. Toch durft ze nog niet, misschien gaat het wel helemaal mis en loopt alles eruit en is haar broek weer zeiknat. Dat zou niet kunnen zo midden op straat.

Ze wacht totdat ze bij haar appartementencomplex is aangekomen. Eenmaal door de hoofdingang gelopen, blijft Rosalie op de benedenverdieping wachten en besluit dat het nu een goed moment is. Rosalie zet haar benen uit elkaar en houdt de hoofdingang in de gaten. In eerste instantie lukt het niet om zichzelf over te geven om zomaar te plassen. Ze haalt een paar keer rustig adem en voelt hoe dan toch een rustige straal plas haar luier begint te vullen. Een enorm overweldigend gevoel zorgt voor kippenvel over het hele lichaam van Rosalie. De straal wordt steeds harder en harder en de plas begint zich door de luier te verspreiden. Het warme vocht bereikt de billen en kruipt ook omhoog bij het kruis van Rosalie. De warme gloed straalt tegen haar zachte huid. Wanneer ze uitgeplast is, lijkt Rosalie te ontwaken uit een trance, en land ze weer op aarde. Ze staat met knikkende knieën op de grond. Wat een ongelooflijk gevoel, zo’n warme plasluier tussen je benen. Dit keer totaal geen paniek of stress. Juist het tegenovergestelde, opluchting, rust en een gevoel van genot. Met beide handen voelt ze aan de opgezwollen luier, deze is dik en warm. Snel, voordat ze andere mensen tegenkomt, loopt ze de trappen op richting haar appartement. De dikke luier voelt zwaar wanneer Rosalie de trappen oploopt. Ook moet ze een beetje wijdbeens lopen doordat de luier zo opgezwollen is.

Eenmaal aangekomen in haar appartementje, loopt Rosalie direct naar de slaapkamer. Hier doet ze haar gordijnen dicht en kleed zich helemaal uit, totdat ze daar enkel in haar natte plasluier staat. Ze bekijkt zichzelf in de spiegel. De luier is deels verkleurd. Met een sissend geluid laat Rosalie nog een plasje in haar luier lopen. Kijkend in de spiegel kan ze goed zien hoe deze plas zich door de luier verspreid, de verkleurde vlek wordt groter en groter. De luier wordt weer lekker warm en is heerlijk gevuld. Ze raakt opgewonden van deze warme gloed en begint aan de luier te voelen. Steeds heftiger beweegt ze haar hand over de luier. Het gekraak van het plastic wordt harder. Ze knijpt langzaam in de zachte, warme vulling en bereikt na enkele minuten een hoogtepunt. Uithijgend blijft Rosalie even op bed liggen totdat ze helemaal bijgekomen is. Ze kijkt nog een keer in spiegel en trekt de luier uit. Na het douchen trekt ze direct weer een nieuwe aan. Eigenlijk kan ze voor haar gevoel nu al niet meer zonder!

Einde 4
(terug naar start)
 
Laatst bewerkt:

Jappie1996

Superlid
Rosalie heeft een plannetje bedacht. Als ze namelijk alleen aan het einde van de dag een controle hoeft te doen, dan kan ze die luier ook net zo goed pas een half uur van te voren omdoen. Dat zal vast niemand doorhebben.

Dhr. van der Broek zit ondertussen op zijn bureaustoel en is niet blij. Dhr. van der Broek laat zich namelijk niet zomaar afsnauwen, al helemaal niet door een net gestarte werknemer. Geïrriteerd belt Mevr. van de Zijck. “Zou je even langs willen komen. We moeten iets bespreken”. Mevr. van de Zijck loopt enkele minuten later het hoofdkantoor in en gaat aan het bureau van Dhr. van der Broek zitten. “Ik heb net een gesprek gehad met die nieuwe, Rosalie. Ze was het niet eens over de getroffen maatregelen. Vooral het luiergebruik kon ze niet hebben. Nu hebben we een afspraak dat ze vijf dagen een luier draagt, in plaats van de hele maand. Ze was brutaal, heel erg brutaal en zoals je weet accepteer ik dat gedrag absoluut niet. Ik zou graag willen dat je haar zo veel mogelijk gaat dwarsbomen. Het mag Rosalie hoe dan ook niet lukken om naar het toilet te gaan. Laat het haar maar berouwen dat ze zo tegen mij tekeer is gegaan. Ik zou graag willen dat je het haar zo ongemakkelijk mogelijk maakt. Graag dus voorkomen dat ze naar het toilet kan en laat haar maar merken dat ze een luier draagt, dus vaak controleren of opmerkingen over luiers naar haar maken. Mevr. van de Zijck knikt. “Komt goed. We zullen haar een lesje leren. Ik zal ervoor zorgen dat ze die vijf dagen niet gaat halen”. Daarna schuift ze haar stoel naar achter en loopt het kantoor uit. “Dank je” zegt Dhr. van der Broek, “ik wist dat je mij niet teleur zou stellen”.

Ondertussen doet Rosalie, zover het kan, haar werk. Het voelt nog allemaal wat vreemd en nieuw. Zoveel informatie over klanten en bedrijven, welke allemaal extreem hoge eisen hebben. Het is lastig om nu al echt iets zelf te kunnen doen en haar werk bestaat dan ook vooral uit inlezen van klantenbestanden en uitgevoerde opdrachten. Na de koffiepauze, welke om half 10 wordt gehouden, loopt Mevr. van de Zijck achter Rosalie aan. “Kan ik je even spreken?” Rosalie nodigt haar uit in het kantoortje. “Ik was even benieuwd of je je aan onze gemaakte maatregelen houdt? Ik zie dat het pak nog dicht is namelijk”. Rosalie wordt een beetje verlegen, haar plannetje is nu al mislukt. “Ik raad het je aan om nu direct zo’n ding aan te doen en je aan de maatregelen te houden. ik zal namelijk op willekeurige momenten een controle gaan uitvoeren” vervolgt Mevr. van de Zijck.

Rosalie knikt onderdanig, wetende dat er geen andere mogelijkheid meer bestaat om dit te ontlopen. “Weten andere collega’s hiervan?” vraagt Rosalie. “Nee, nee. Dit blijft tussen jou, Dhr. van der Broek en mij. Maak je daar maar niet druk om. Tenminste, als je geen ‘onprofessioneel gedrag’ laat zien, dan zullen je collega’s niks te weten komen”. Rosalie knikt en accepteert haar lot. Dus alleen een luier aan, en dan gewoon naar de wc gaan, dan zal niemand het door hebben en dan is dit na een werkweek voorbij, denkt ze in zichzelf.
“Sorry, het voelt alleen zo onnatuurlijk dus vandaar dat ik het niet aandurfde” zegt Rosalie verontschuldigend. “Dat snap ik, maar het blijft tot zover tussen ons en als je dit doorstaat dan hebben we het er nooit meer over. Je snapt dat het enkel een controlemaatregel is hé, dus wanneer je naar het toilet moet, dan moet je gewoon gaan uiteraard”. Rosalie knikt en gaat akkoord.

Even later scheurt Rosalie de plastic verpakking open en kijkt in de verpakking. 15 witte plastic luiers, netjes op een rijtje. Het ziet er bijzonder uit. Ze pakt er een en deze voelt verrassend zacht, het plastic kraakt een beetje. Ze draait haar kantoor deur op slot en gaat uit het zicht staan. Daarna trekt ze haar broek en onderbroekje naar beneden en plaatst de luier tussen haar dijbenen. Alle plakkers worden vastgemaakt en de luier zit strak om haar middel. Het voelt niet prettig en erg kinderachtig maar het zal nou eenmaal moeten. De dikke prop tussen haar benen voelt raar. Ze durft bijna niet zo door het kantoor te lopen, haar strakke spijkerbroek laat de contouren van de luier goed zien. Ook kraakt de luier flink als ze een beweging maakt.

Na een paar uur werken, moet Rosalie toch echt een keer naar het toilet. in het toilethokje maakt ze de plakstrips met veel geluid los. het harde geluid van de loslatende plakstrips echoët door de toiletruimte. Hopelijk voor Rosalie hoort niemand dit. Na haar toiletbezoek plakt ze de luier weer goed vast, aangezien Mevr. van de Zijck toch nog weer een controle op een onverwacht moment zal uitvoeren. Rosalie had ook gelijk, ze is nog geen 10 minuten terug van het toilet en Mevr. van de Zijck loopt het kantoortje van Rosalie binnen. “Controle! Laat je luier maar even zien” roept ze commanderend. Rosalie staat op en maakt haar broek gehoorzaam los en laat deze zakken. “Netjes, nog mooi droog. Trek maar snel je broek weer aan”. Rosalie gehoorzaamt. Doorbijten, doorbijten. Het is na een paar dagen voorbij, spookt telkens door haar hoofd. Ze moet en zal bewijzen dat ze thuishoort binnen dit bedrijf. Ze moet bewijzen dat ze zich niet laat gek maken.

De rest van de werkdag verloopt soepel. Tegen half 5 begint Rosalie met het inpakken van haar tas om daarna naar huis te gaan. Misschien is het wel verstandig om de luier alvast uit te doen. Nog voordat ze dit kan uitvoeren, komt Mevr. van de Zijck onaangekondigd het kantoortje van Rosalie binnengelopen. “Een laatste controle voor vandaag”, ze staat nu met een fotocamera in haar hand. “En ik moet ook een bewijs hebben dus we gaan even wat foto’s maken”. Rosalie is voor de zoveelste keer stomgeslagen. “Waa… Waarom.. wat gaat er met die foto’s gebeuren?” “Niks. Het is een bewijs dat je je professioneel gedraagt. Deze laat ik aan Dhr. van der Broek zien en daarna wordt het gewist”. “Is een bevestiging van jou niet voldoende dan?” vraagt Rosalie ongerust. Mevr. van de Zijck schudt haar hoofd. “Trek je broek maar even uit, dan zijn we zo klaar”. Rosalie twijfelt maar heeft weinig keus.

Rosalie maakt de broeksknopen weer los en laat de broek zakken. “Houd je truitje even omhoog alsjeblieft, dan is de hele luier goed zichtbaar op de foto. Mevr. van de zijck maakt meerdere foto’s van het kruis van Rosalie, omhuld door de schone luier. “Oke, nu even van de achterkant”. Rosalie draait zich om en laat het over haar heen komen. Nogmaals gaat de gedachte weer door haar hoofd; Het is maar voor even, gewoon jezelf bewijzen. Haar volle, ronde billen, deels verborgen achter de luier worden goed gedetailleerd vastgelegd. “Ik heb genoeg bewijs. Trek je broek maar weer aan” dirigeert Mevr. van de Zijck.

De tweede dag verloopt net als de vorige. Rosalie heeft drie willekeurige luiercontroles gedurende de dag. Vandaag heeft rosalie een lange rok aangetrokken, zodat de luier veel minder zichtbaar is. Toch voelt het elke keer weer erg vernederend wanneer Rosalie haar rok moet laten zakken om de luier te laten zien tijdens een van de controles.
Ook na deze werkdag komt Mevr. van de Zijck met de fotocamera het kantoor in. Met oog voor detail, als een professionele fotografe, legt ze de luierbillen van Rosalie vast. Nog maar twee dagen… dan is het voorbij, denkt Rosalie.

Vlak voordat Rosalie naar huis gaat, kijkt ze nog een keer in haar agenda en checkt nogmaals de mail. Voor morgen staan er veel aaneengesloten vergaderingen gepland… en nu komt er nog eentje bij… lekker dan. Eigenlijk staat haar hele dag volgepland, zonder ook maar een enkele pauze. Mevr. van de Zijck zal ook bij alle vergaderingen aanwezig zijn. Dat kan er ook nog wel bij, denkt Rosalie.

De volgende ochtend begint voor Rosalie al vroeg. Ze is de eerste van haar afdeling deze ochtend. Nu kan ze zich nog even snel inlezen voor de komende vergaderingen. Pas wanneer ze ziet dat Mevr. van de Zijck op de verdieping aankomt, trekt ze snel een nieuwe luier aan. Het blijft een onwennig gevoel, dat rare witte ding tussen haar benen maar hierna hoeft ze dit nog maar een dag vol te houden! Nog even doorgaan dus, denkt Rosalie. Het zal een lange en zware dag worden voor Rosalie en Mevr. van de Zijck. De laatstgenoemde heeft een manier bedacht om het brutale gedrag van Rosalie tegen Dhr. van der Broek af te leren. Vandaag zal ze geen mogelijkheid krijgen om naar het toilet te kunnen. Mevr. van de Zijck heeft expres de hele dag afspraken ingepland en daarnaast is iedereen, behalve Rosalie, op de hoogte dat de toiletten op de verdiepingen gesloten zijn vanwege ‘onderhoud’. Mevr. van de Zijck heeft zelf een lint voor de deur gehangen en heeft met de sleutel de deur op slot gedraaid. Daarnaast heeft ze een bordje aan de deur gehangen, 'onderhoud, geen toegang' staat er op.

Het eerste overleg begon al om 8 uur. Alhoewel dit overleg goed verliep en de klanten positief de zaal verlieten, was Rosalie al genoodzaakt om naar het toilet te gaan. Hiervoor was helaas geen tijd. De volgende klanten waren al eerder aangekomen Rosalie werd door Mevr. van de Zijck gevraagd om deze alvast naar de vergaderruimte te brengen en koffie aan te bieden. Ondertussen ging Mevr. van de Zijck snel naar het toilet, wat zogenaamd is afgesloten voor 'onderhoud'.

Het tweede overleg met de klanten duurt nogal lang. Mevr van de zijck schenkt voor haarzelf en Rosalie nog een kop thee in. Rosalie had hier niet echt om gevraagd en haar blaas is al aardig vol maar dit kopje thee laten staan is ook onbeleefd. Met enige tegenzin drinkt ze het kopje maar leeg. De klanten verlaten na 1,5 uur overleg de vergaderruimte en Rosalie neemt ze mee naar de liften, waarmee de klanten naar beneden gaan. Nu heeft Rosalie mooi de kans om op de terugweg even langs het toilet te lopen. Helaas voor haar hangt er voor de deur van het toilet een rood wit gestreept lint en een bordje met 'onderhoud, geen toegang'. Rosalie moet heel nodig plassen en kijkt snel om haar heen. De gang is leeg dus zal ze toch proberen om de deur te openen. Misschien kan ze wel gewoon naar binnen toe. Ze trekt en duwt aan de deur maar er zit geen beweging in, ze kan er echt niet in. Misschien een verdieping lager! Ze snelt zich naar de lift maar wanneer de deuren opengaan hoort ze die akelige stem van Mevr. van de Zijck weer. "Rosalie! Kom je even hier? We moeten even wat bespreken voordat de volgende meeting begint”. Ze had al lang door dat Rosalie naar het toilet zou gaan en ze wilt de opdracht van Dhr. van der Broek goed uitvoeren. Rosalie keert teleurgesteld om, terug naar de vergaderruimte.

“Voordat het volgende overleg begint, wil ik nog even een controle uitvoeren. Dus trek maar even snel je broek uit, dan is het zo gedaan”. Rosalie heeft hier echt geen zin meer in. Haar blaas staat ondertussen ook echt op springen. Mevr. van de Zijck pakt de fotocamera weer en maakt meerdere fotos van Rosalie in haar luier. “Zo, ik heb genoeg gezien hoor. trek je broek maar weer aan” zegt Mevr. van de Zijck. Wanneer Rosalie klaar is, loopt ze snel de vergaderruimte uit en snelt zich naar de liften om naar de toiletten op de verdieping hieronder te gaan. Op de gang komt Dhr. van der Broek voorbij gelopen. “Hallo Rosalie, hoe gaat het. Je hebt een drukke dag vandaag zag ik in de agenda. Hoe ging het met de vorige klanten?” Rosalie baalt, ze kan dit gesprek met de directeur niet zomaar afkappen en weglopen. Respectvol gaat ze het gesprek aan met Dhr. van der Broek, ondanks dat ze zo nodig naar het toilet moet. Plots gaan de liftdeuren open en de personen voor de volgende meeting komen alweer naar de vergaderzaal gelopen. Rosalie baalt enorm, ze kan weer niet naar het toilet.

TIjdens de meeting schenkt Mevr. van de Zijck weer een volle kop thee in voor haar en Rosalie. Rosalie kijkt Mevr. van de Zijck enigszins verbaasd aan maar die geeft geen reactie. Rosalie besluit om de thee niet op te drinken, anders kan ze echt niet meer ophouden. Het overleg verloopt gelukkig soepel en de klanten zijn tevreden. “Je thee wordt koud hoor, drink maar snel op” dringt Mevr. van de Zijck op een dirigerende manier aan. Dit doet ze meerdere malen en bij de derde keer drinkt Rosalie de koud geworden thee maar met tegenzin op. In een teug drinkt ze de kop leeg. Ze voelt hoe de grote hoeveelheid thee door haar lichaam stroomt. Ook haar blaas begint meteen te drukken. Ze krijgt buikpijn door de grote druk op haar blaas, het begint te steken. Dit kan niet lang meer goed gaan.

Langzaam druppelt er een klein beetje plas in haar luier. Rosalie schrikt op en laat hierdoor nog een kleine scheut lopen. Een klein warm vlekje ontstaat tussen haar benen. De luier vangt het gelukkig goed op. Ze kijkt op haar horloge, het overleg zal nog wel minimaal drie kwartier duren… Dit kan, en mag, niet zo aflopen. “Ik moet even naar het toilet. mag ik even?” Rosalie onderbreekt een discussie tussen de klanten en Mevr. van de Zijck, die Rosalie geïrriteerd aankijkt. Daarna schudt ze haar hoofd. “Nee rosalie, we zijn net met een heel belangrijk stuk bezig… snap je dat nou echt niet? Sorry hoor, ze is nog nieuw hier. Rosalie levert goed werk maar moet hier en daar nog wel wat leren. Het zijn soms net kleine kinderen” verontschuldigd Mevr. van de Zijck zich tegen de klanten. Ze knikken en gaan verder waar de discussie gebleven was. Rosalie probeert haar aandacht te verleggen op de vragen van de klanten maar door de aanhoudende druk op haar blaas kan ze niet goed volgen waar het gesprek over gaat. Onder tafel knijpt ze in haar vingers maar het helpt niet. Een langzame straal plas begint de luier te vullen. De warme gloed verspreid zich door de hele luier. Zachtjes hoort Rosalie het gesis onder de tafel vandaan komen. Haar luier begint al aardig op te zwellen. Voorzichtig tilt ze haar billen van de zitting, om zo haar zithouding te veranderen. De warme plas stroomt nu ook naar de achterkant van de luier. Pff.., wat een enorme opluchting.

Nadat Rosalie uitgeplast is, voelt ze een enorme warme gloed tussen haar benen en tegen haar billen aan. De opgezwollen luier heeft al haar plas goed opgenomen en voelt enorm dik aan. Het is wel fijn dat ze nu geen pijn in haar buik meer heeft maar de focus van Rosalie gaat evengoed niet meer naar het gesprek. De volle plasluier tussen haar benen is misschien nog wel erger dan de buikpijn. Ze zal zometeen toch echt zo snel mogelijk naar haar kantoor moeten gaan en een nieuwe luier aan moeten trekken voordat de volgende controle wordt gedaan. Ze voelt een tweede golf komen en aangezien haar luier toch al nat is, lijkt het Rosalie wel prima om het maar te laten lopen. Weer verspreid een warme gloed zich door de luier waardoor deze nog verder opzwelt. Het warme vocht stroomt door de hele luier heen.
Ondertussen leidt de warme plasluier Rosalie enorm af. Mevr. van de Zijck merkt ook dat Rosalie veel beweegt en zich niet kan concentreren. Ze heeft al een vermoeden wat er gebeurt is.

De klanten ronden het gesprek na een uur af en Rosalie en Mevr. van de Zijck geven de klanten een hand. Dit zou voorlopig de laatste meeting zijn dus Rosalie heeft nu tijd om zo snel mogelijk naar haar kantoor te gaan om haar luier te verschonen. “ruim jij dit even op Rosalie, dan leid ik de klanten even naar de uitgang”. Rosalie knikt en verzameld de kopjes. Als Rosalie op staat, voelt ze de zware plasluier tussen haar benen hangen. “Mijn god, dit is heel beschamend, denkt ze in zichzelf. Ze zal eerst toch maar naar haar kantoor moeten. Daarna heeft ze genoeg tijd om de vergaderruimte in orde te maken. Wijdbeens waggelt Rosalie naar de deuren van de vergaderzaal maar Mevr. van de Zijck is al sneller terug en verspert de doorgang.

“ik heb zo’n vermoeden…”, begint mevr. van de Zijck, “dat het hoog tijd is voor een controle”. Rosalie loopt rood aan. “Als u mij nu naar het toilet laat gaan dan is dat niet nodig”. Mevr. van de Zijck schudt haar hoofd. Ze is niet om te praten en wijst naar de vergadertafel. “Ga daar maar even staan. als je droog bent en er niks aan de hand is, dan mag je over een half minuutje naar het toilet. Rosalie kan er niet onderuit komen. Met een rood aangelopen hoofd waggelt ze wijdbeens terug naar de tafel. Mevr. van de Zijck ziet aan de contouren van Rosalies broek al dat de luier niet meer droog zal zijn.

“Goed, laat het maar weer even zien”. Rosalie trekt haar broek naar beneden maar krijgt deze maar lastig over de dikke plasluier heen. “Oke, trek je trui ook maar even uit, anders kan ik het niet goed vastleggen”. De dikke plasluier is helemaal verkleurd en hangt tussen de benen van Rosalie. Ze houdt haar handen voor haar hoofd wanneer er uitgebreid gefotografeerd wordt. “Goh, ik wist niet dat je het echt kon doen, zo in je luier pissen. Je bent echt nog een peuter. Draai je maar even om”. Ook de achterkant van de luier was deels verkleurd en erg opgezwollen. Het was zo te zien tot hoever de plas gekomen is. Rosalie staat daar nu enkel in een topje en een volgeplaste luier, met haar handen voor haar hoofd in de vergaderzaal. Mevr. van de Zijck maakt gedetailleerde foto’s van de plasluier en voelt met haar hand aan de volle luier. ze drukt de vulling tegen de billen van Rosalie aan. “Goed. Ik weet genoeg, trek je broek maar weer aan kleine meid”.

Daarna, om de situatie nog erger te maken, komt Dhr. van der Broek de vergaderzaal ingelopen. Hij kijkt naar Mevr. van de Zijck en hij weet genoeg. “Rosalie, wat is dit nu? Dit lijkt niet op wat wij afgesproken hebben? Zo’n volle luier heb ik nog nooit gezien en ik heb thuis drie kinderen. Dit had ik niet van je verwacht hoor. Onze afspraak was vijf dagen droog blijven en nu heb je je luier echt helemaal vol geplast”. Hij schudt zijn hoofd. “Helaas Rosalie. Dit is niet het niveau wat wij eisen. Zoals ik eerder heb gezegd; wij zoeken volwassen mensen en geen onzindelijke broekplassende meisjes. Ik denk dat het beter is dat je gaat”. Rosalie denkt hetzelfde. Zonder een woord te wisselen, trekt ze haar broek omhoog, doet haar trui aan en loopt zonder Dhr. van der Broek en Mevr. van de Zijck aan te kijken de vergaderruimte uit. Met een beetje geluk weet ze de camera uit de handen van Mevr. van de Zijck te grijpen. Snel loopt ze naar haar kantoor en pakt hier haar jas. Ook haalt ze het geheugenkaartje uit de camera en stopt deze in haar broekzak. De camera smijt ze stuk tegen de muur.

Daarna vlucht ze snel naar het toilet. Hier doet ze de zware plasluier af, welke met een doffe dreun op de betegelde vloer valt. Met toiletpapier veegt ze haar kruis schoon. De luier vouwt ze dicht en stopt deze in het vuilnisbakje. Rosalie loopt de gang weer op en wilt zo snel mogelijk naar de liften lopen totdat ze opmerkt dat het kantoor van Dhr. van der Broek open staat. Er is helemaal niemand in aanwezig en Rosalie bedenkt zich razendsnel. Het is tijd voor wraak! Snel loopt ze terug naar het toilet. Ze haalt de zware plasluier uit de vuilnisbak vandaan. Uit de vuilnisbak in haar kantoortje haalt ze ook nog luiers van de voorgaande dagen, welke nog wel droog waren. Snel loopt ze weer naar het kantoor van de directeur, welke nog steeds leeg en open is. De schone luiers vouwt ze open. Eentje hangt ze over het scherm en de andere legt ze met de vulling naar beneden op de bureaustoel. de zware plasluier legt ze uitgevouwen over het toetsenbord en het bureau. Zo, die krijg je terug, denkt Rosalie. Daarna stapt ze ongezien de liften in en verlaat het gebouw. Tot nooit meer ziens, zegt Rosalie in haar hoofd.

Een paar verdiepingen lager wast Rosalie haar handen en spoelt haar gezicht af. haar lichaam staat stijf van de adrenaline. In de metro weet Rosalie het zeker, dit is toch niet het mooie bedrijf zoals ze dat in gedachte had. Het was eigenlijk het tegenovergestelde, de mensen hier zijn allemaal vreselijk, vals en enorm gemeen. Ze zal hier nooit meer terugkomen.

Na een paar weken is ze aangenomen bij een ander reclamebureau, waar ze nu met plezier werkt en precies het werk kan doen wat ze leuk vindt. Van Dhr. van der Broek heeft ze nooit meer iets gehoord.

Einde 5
(terug naar start)
 
Laatst bewerkt:

Jappie1996

Superlid
Het klapstoeltje zat alles behalve comfortabel. Met haar benen gekruist kon ze de druk op haar sluitspier nog enigszins beperken. Haar gedacht zijn niet meer van de druk op haar buik af te slaan, waardoor dit gevoelsmatig alleen maar erger wordt. Ze bekijkt de grote panoramafoto aan de andere kant van de lift. Op de achtergrond van de foto is ook het centrum van Amsterdam nog te zien, waar Rosalie woont. Als enige afleiding probeert Rosalie herkenbare gebouwen te zoeken. Alleen vanaf dat rottige klapstoeltje kan ze het net niet goed zien, dus besluit ze op te staan. Meteen neemt de druk op haar sluitspier toe. Dit was geen goede beslissing geweest…

Met samengeknepen billen staat ze geforceerd op de panoramafoto te zoeken. Hopelijk verplaatst haar focus alsnog naar de foto en niet naar haar rommelende buik. Helaas helpt het niet. De druk blijft toenemen en leine zweetdruppels vormen zich op het voorhoofd van Rosalie. Ze begint het er warm van te krijgen. Maar ze zal niet opgeven, dat nooit.
Rosalie kan het niet meer ophouden. Met haar linkerhand drukt ze tussen haar billen en probeert alles tegen te houden. Waarom moet dit haar precies nu weer overkomen? Vroeger had ze wel vaker last van haar darmen in stressvolle situaties. Dan moest ze snel een toilet vinden anders zat haar onderbroek vol. En ja, helaas ging dat wel eens helemaal mis. Ze moet meteen denken aan de laatste keer dat dit haar overkwam. Rosalie stond voor een dichte deur, haar sleutels lagen nog bij haar vriendin waar ze net vandaan kwam. De druk voor een toiletbezoek lag al hoog, helemaal na het half uurtje met de auto. Door de paniek van haar ontbrekende huissleutel speelde haar darmen nog erger op. Voordat ze het doorhad, stroomde en drukte de hele darminhoud in haar onderbroekje. Een warme hoop zat in haar broek gedrukt, terwijl ze voor een dichte deur stond. Wijdbeens is ze naar een steegje gewaggeld. Hier deed ze haar broek en schoenen uit. Snel trok ze de zware, met poep gevulde, onderbroek uit en liet deze in de steeg achter, waarna Rosalie snel de auto in stapte om haar sleutel op te halen. Wat was dat verschrikkelijk…

En… wat was dit een stom moment om precies daar aan te denken, bedenkt Rosalie zich. Deze gedachten laten haar darmen sneller te rommelen. Ze weet dat het niet meer te stoppen is en dat de situatie snel moet veranderen. Hopelijk is de monteur er binnen een paar minuten, anders gaat het fout aflopen en dat weet Rosalie maar al te goed. De tijd verstrijkt en langzaam voelt rosalie haar billen uit elkaar gaan. Een stevige drol lijkt een uitgang gevonden te hebben. Rosalie kreunt en knijpt haar volle ronde billen met al haar kracht weer samen en houdt zo haar onderbroekje voorlopig nog schoon. Het blijft rommelen en haar gedachten zijn volledig gevestigd op de krampen in haar buik. Ze heeft haar best gedaan maar tevergeefs. Ook Rosalie weet dat het nu toch echt te laat is. Niks zal het nog kunnen stoppen.

Kostte wat het kost probeert ze alles binnen te houden. Haar handen klampen zich vast aan de aluminium reling. Het zweet begint zich langzaam op de handen en het voorhoofd te vormen en de knieën beginnen te knikken. Langzaam zet ze haar benen wijd.

Hou… nog… even…. vol…. zegt Rosalie tegen haarzelf. Maar het lukt niet.

Ze voelt hoe een stevige drol tussen haar ronde billen wordt geperst. De warme massa drukt tegen haar onderbroekje. Nog een paar grote keutels duwen de spijkerstof verder naar achter. Met een flink gepruttel volgt een slappe lading poep, welke zich door de gehele onderbroek perst. Haar mooie, tot zover witte, onderbroekje was helemaal gevuld met een warme, dikke hoop poep. Rosalie staat voorovergebogen en durft niet meer te bewegen. Ze voelt zich vies en schaamt zich enorm.
Voorzichtig beweegt ze zichzelf omhoog. Haar billen pletten de warme, plakkerige inhoud waardoor deze nog verder door de onderbroek worden geperst. Met haar hand voelt ze aan de opgebolde achterkant van haar spijkerbroek. Een bobbel zo groot als een sinaasappel. Ondertussen voelt ze ook een warme stroom plas haar onderbroekje instromen. Ook dit kan ze niet meer stoppen en haar broekspijpen worden langzamerhand nat. Vanuit haar kruis en bij de broekspijpen vallen nog wat kleine druppeltjes urine op de natte liftvloer.

De sterke, penetrante geur van haar warme poepbroek vult de hermetisch afgesloten cabine. Een traan rolt over de roodgloeiende wang van Rosalie. Meerdere tranen volgen en langzaam begint Rosalie te snikken. Waarom.. Waarom precies nu, denkt ze wanneer ze in de spiegel kijkt. Daar staat geen spontane en hippe meid meer. Daar staat een klein, huilend peutertje met een vieze, volgepoepte en natgeplaste broek. De zwarte mascara is over haar wangen uitgelopen, haar onderbroek is volgepoept en zeiknat. Deze sollicitatie kan ze wel op haar buik schrijven.

Rosalie kan nu niks anders meer doen dan wachten. Staand, in een hoekje wacht ze op die verlossende stem van de monteur. Dan bedenkt Rosalie zich. In films zie je altijd een noodluik in de lift. Ze kijkt naar het plafond en boven het klapstoeltje zit een ander soort plafond. Dat moet het zijn, het noodluik. Rosalie staat op en voelt de klamme poepbroek aan haar benen en billen plakken.
Wanneer ze op het stoeltje staat, kan ze gemakkelijk het luik opzij schuiven / blijft het luik vastzitten.
 
Laatst bewerkt:

Jappie1996

Superlid
Gelukkig is het luik geopend. Nu probeert Rosalie zichzelf uit de liftcabine te tillen. Alleen is ze nog in paniek en kan ze niet genoeg kracht verzamelen om te ontsnappen. In ieder geval komt er frisse lucht binnen wat het ademhalen in de cabine al aangenamer maakt. Ook wordt de penetrante poeplucht al wat minder heftig.

Er komt een krakend geluid uit de speaker. “Hallo.. Ik ben de monteur en sta op dit moment boven in de liftschacht. Ik zal mij laten zakken en je uit de lift bevrijden. Ik zie dat je het luik al hebt kunnen openen. Wanneer je op het klapstoeltje gaat staan, zou je uit de cabine moeten kunnen klimmen”. “Dat Heb ik geprobeerd maar het lukte niet” antwoord Rosalie. “Geen probleem, ik kom eraan”. De verbinding wordt weer verbroken en boven de lift hoor Rosalie verschillende geluiden. Ze kijkt in de spiegel en ziet haar vieze kleding. Ook hangt er een enorme poeplucht. Moet ze dit melden? Anders schrikt de monteur misschien wel, of erger. Misschien wilt hij haar niet eens meer helpen. Nog voordat ze op de spreekknop kan drukken, hoort ze de voetstappen van de monteur op het dak van de lift. Shit, net te laat.

Rosalie hoort het geluid van ijzeren kabels en karabijnen die worden vastgeklikt… Ze wordt stil en ze verstijft. In een hoekje van de lift staat ze te wachten en ziet hoe de voeten van de monteur de lift in zakken. Nu de monteur dichtbij is, verstokt de adem van Rosalie weer. ze heeft een rood aangelopen hoofd wanneer de monteur volledig door het noodluik is gezakt en de verstijfde Rosalie ziet staan. De monteur reageert verbaasd (#16)/boos (#18).
 

Jappie1996

Superlid
Rosalie gaat op het klapstoeltje staan. Ze kan met haar handen het luik omhoog duwen, maar er zit weinig beweging in. Ze veert het stoeltje op en neer en kan zo met haar arm net even meer kracht zetten. Het luik beweegt wel maar net niet genoeg. Met haar benen zet ze nog meer kracht en het stoeltje wipt Rosalie steeds een stukje hoger, als een kleine springplank. Het lijkt wel alsof het luik vast zit... Met een laatste poging probeert Rosalie goed af te zetten. Ze springt omhoog en duwt tegen het luik maar deze gaat nog niet open. Wanneer haar voeten weer op het klapstoeltje landen, kan deze het gewicht niet aan. Met een harde krak breekt het stoeltje af en Rosalie valt met haar billen op de liftvloer. De bruine stinkende inhoud wordt volledig door haar hele onderbroek gedrukt en perst zich de onderbroek uit, tegen haar lange benen aan. Haar spijkerbroek vertoond nu ook een flinke bruine vlek. Rosalie voelt zich viezer dan ooit tevoren.

Er komt een krakend geluid uit de speaker. “Hallo.. Ik ben de monteur en sta op dit moment boven in de liftschacht. Ik zal mij laten zakken en je uit de lift bevrijden”. De verbinding wordt weer verbroken en boven de lift hoor Rosalie verschillende geluiden. Ze kijkt in de spiegel en ziet haar vieze kleding. Ook hangt er een enorme poeplucht. Moet ze dit melden? Anders schrikt de monteur misschien wel, of erger. Misschien wilt hij haar niet eens meer helpen. Nog voordat ze op de spreekknop kan drukken, hoort ze de voetstappen van de monteur op het dak van de lift. Shit, net te laat. Nu de monteur dichtbij is, verstokt de adem van Rosalie weer.

Rosalie hoort het geluid van ijzeren kabels en karabijnen die worden vastgeklikt… Ze wordt stil en ze verstijft. In een hoekje van de lift staat ze te wachten en ziet hoe de voeten van de monteur de lift in zakken. Nu de monteur dichtbij is, verstokt de adem van Rosalie weer. ze heeft een rood aangelopen hoofd wanneer de monteur volledig door het noodluik is gezakt en de verstijfde Rosalie ziet staan. De monteur reageert kalm / boos.
 
Laatst bewerkt:

Jappie1996

Superlid
Rosalie heeft een rood aangelopen hoofd wanneer de monteur volledig door het noodluik is gezakt en sterke geur ruikt. Hij kijkt verbaasd naar het beschaamde hoofd van Rosalie “Sor… Sorry, het duurde te lang. Ik raakte in paniek en het lukte mij niet om het op te houden” zegt ze stotterend.

“Maakt niets uit, je bent echt niet de eerste die ik op deze manier aantref. Het stinkt alleen wel een beetje” zegt de monteur bijzonder vriendelijk en geruststellend. Hij reikt een harnas naar Rosalie welke aan een lier gemonteerd wordt. “Hiermee gaan we zo samen, tegelijk, naar boven. Daar zal ik wel melden dat je naar de huisarts moet voor controle. Dan zal ik je thuis afzetten, als je dat goed vindt tenminste.” de monteur doet er alles aan om Rosalie gerust te stellen. Ze knikt en een kleine glimlach verschijnt weer op haar gezicht.

“Vertrouw mij maar dat we veilig boven aan zullen komen. Als je wilt, houd ik je vast”. Rosalie knikt. Ze heeft wel vertrouwen in de monteur. Wanneer hij op een rode knop drukt, klinken er geluiden bovenin de liftschacht. “Daar gaan we!” langzaam worden beide kabels aangespannen en worden Rosalie en de monteur omhoog getild. Eenmaal ontsnapt uit de liftcabine voelt Rosalie zich al enorm opgelucht, eindelijk bevrijdt uit dat krappe, benauwende hok en wat frisse lucht. Na een rustige rit omhoog, komen ze beide boven in de liftschacht. “Wij gaan via de noodtrap aan de buitenkant naar beneden, dan ziet niemand ons. Ik zal de receptie melden dat ik je naar de huisarts breng. Nadat hij alles heeft opgeruimd, begint de monteur aan de afdaling en Rosalie volgt. De natte vlek bij haar kruis wordt koud door de wind en de dikke bult bij haar kont voelt nu extra warm tegen haar billen. Het is een flinke afdaling. Door de bewegingen op de trap wordt de klam geworden lading in Rosalie haar broek flink heen en weer geperst. Na ruim vijf minuten trappen afdalen, komen ze beneden aan. De bus van de monteur staat al onderaan deze trappen klaar en ze kan zo instappen. “Wacht maar even met instappen” zegt de monteur. “Ik kan het wel begrijpen dat je nu niet wilt zitten. Je kan achterin de bus staan, aan de buizen kan je je vasthouden, net als in de metro zegmaar”. Dat lijkt Rosalie ook de meest verstandige keuze en ze stapt ongezien via de schuifdeur aan de zijkant in. Gelukkig zit er nog een raampje aan de voorkant waardoor Rosalie kan zien waar ze rijden. In de auto praat de monteur door zijn walkietalkie met de receptie. “De mevrouw is succesvol uit de lift gehaald. Helaas moet ze wel voor controle naar de huisarts, waar ik haar nu naar toe zal brengen. Daarna kom ik terug om de lift repareren en opnieuw controleren”.

De receptioniste reageert met veel blijdschap op de goed uitgevoerde redding, ze bedankt de monteur en de verbinding wordt weer verbroken. De monteur start de bus en rijdt van het terrein af. Nadat Rosalie haar adres opgegeven heeft, is ze door het goede handelen van de monteur alweer aardig bijgekomen. Het is een aardige man, al schaamt ze zich nog enorm voor haar vieze poepbroek. De monteur zet zijn werkbus stil voor de deur van Rosalie’s appartement. “Hoe kan ik je ooit bedanken?” vraagt Rosalie “het is echt fantastisch dat je mij zo hebt kunnen redden en dat niemand dit heeft gezien zegt ze terwijl ze naar haar broek wijst. “Ik zie er niet uit… en ik schaam mij echt dood. Het is heel fijn dat het zo is afgelopen, ik ben je eeuwig dankbaar” vertelt ze verder. Haar mondhoeken gaan weer omhoog staan, terwijl haar wangen nog zwart zijn van de uitgelopen make-up. De monteur knikt. “Graag gedaan, ik heb het wel eens vaker zo opgelost en dit werkt eigenlijk altijd. En eeuh… Ik wil niet te opdringerig of brutaal zijn en dit is misschien een beetje een vreemd moment maar ik dacht misschien heb je wel eens zin om samen eens wat te eten, of ergens een terrasje te pakken? Geheel vrijblijvend hoor maar zelfs in deze situatie zie je er goed uit” zegt de monteur. Hij loopt net als Rosalie rood aan en geeft zijn visitekaartje aan Rosalie. Ze wordt helemaal warm van binnen, het was namelijk wel een knappe en aardige vent, die haar heel goed geholpen heeft. Een keer samen wat drinken is het minste wat ze na deze reddingsactie zou kunnen doen.

Rosalie bedankt de monteur nogmaals “Ik bel je binnenkort, eerst ga ik mij opknappen maar dat snap je denk ik wel”. Eenmaal binnen trekt ze haar vieze kleding uit en stapt onder de douche. Enkele dagen later wordt ze door het bedrijf gebeld. Ze wordt uitgenodigd voor een tweede kans, ditmaal op de benedenverdieping. Na een enorme verontschuldiging, een groot bloemen boeket en een goed gesprek wordt Rosalie aangenomen. Ook krijgt ze een eigen kantoor, al is dit niet op de begane grond. Op de terugweg in de metro belt ze de monteur op om te vragen of hij vanavond tijd heeft.

Einde 6
(terug naar start)
 
Laatst bewerkt:

Jappie1996

Superlid
De monteur zakt langzaam de cabine in. Rosalie staat in de hoek met een rood hoofd te wachten. “Gadverdamme, Dat meen je niet he.. Heb je in die korte tijd dat je vast zit in je broek staan schijten…?” Rosalie Kijkt de monteur beteuterd aan. Hij staat met een zuur gezicht te kijken naar de natte en stinkende kleding van Rosalie. “Dit Is echt goor… ik heb al veel mensen bevrijd uit liften maar dit? Nee, dit heb ik nog nooit meegemaakt”.

Rosalie is bang en slaat dicht. “So.. Sorry… het duurde echt te lang. Ik was doodsbang” stamelde ze. “Je Bent toch een volwassen vrouw of niet dan… met je poepbroek, tjonge jonge” klonk de stem van de geïrriteerde monteur. “Hier, trek dit ding maar aan en dan hijs ik je naar boven. Ik ga die gore kleding niet aanraken hoor. Dat moet je zelf maar doen”. Ze krijgt een soort harnas in haar handen gedrukt, waar ze haar benen doorheen moet steken. Dit harnas zal bevestigd worden aan de lier, welke haar en de monteur naar boven zullen hijsen. Rosalie voelt zich totaal niet op haar gemak. Ze kan wel door de grond zakken van schaamte. De monteur gaat als eerste naar boven en staat na een paar minuten bovenin de liftschaft. Met een druk op de knop wordt ook de lier met de teugel waar Rosalie in hangt, omhoog getild. Het harnas trekt haar broek strak tegen haar lichaam. De klamme inhoud wordt door het harnas tegen haar billen gedrukt. Ze bungelt in haar eentje omhoog en de monteur staat geïrriteerd om zich heen te kijken, wachtend totdat Rosalie boven is. Eenmaal boven maakt hij het harnas los. "Zo, je afspraak staat achter deze deur, dus je kan meteen heen! Dat is fijn hé?”

“Ik... Ik.. Nu? Nee, echt niet!” Zegt Rosalie hardop. Dit kan hij niet menen, denkt ze. “Oh ja wel hoor! Kijk!” De monteur klapt de deur open en geeft met zijn hand een gebaar dat ze door moet lopen. Rosalie stribbelt tegen maar het geduld van de monteur is al snel op. Met een lichte por in haar rug wordt ze de gang opgeduwd. De deur valt achter haar dicht en deze kan alleen met een speciale sleutel worden geopend, ze kan dus niet meer terug en beland op een luxe aangeklede gang, bovenin de toren.

Godver, daar gaat mijn goede eerste indruk…, denkt Rosalie. Misschien kan ze nog wel met de trap naar beneden, die gebruikt toch niemand en kan ze ongezien misschien de benedenverdieping halen. Ze kijkt in beide richtingen van de gang en deze lijkt leeg. Snel loopt ze richting de deur welke volgens haar naar de trappen leidt.

Helaas hoort ze achter haar een kalme /strenge / harde stem.
 
Laatst bewerkt:

Jappie1996

Superlid
"Ah jij bent vast Rosalie! Mijn enorme excuses dat je zo lang hebt moeten wachten in de lift. Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt op mijn bedrijf, het spijt mij echt enorm”. De ademhaling van Rosalie verstokt, ze kan niet meer bewegen. Met een rood hoofd draait ze zich om en ziet de directeur in een net, donkerblauw pak staan. Met zijn hand reikt hij naar die van Rosalie om zich voor te stellen. “Oei, ik ruik het al. Dat is niet helemaal goed gegaan... Mijn excuses, snel ga maar mijn kantoor in. Daar komt niemand en dan zal ik wat voor je regelen”. Rosalie twijfelt, het liefst gaat ze hier zo snel mogelijk weg, voor eeuwig en altijd. Toch bedenkt ze zich en volgt het advies van Dhr. van der Broek op. “Bedankt... Ik schaam me dood” antwoordt ze.

Snel loopt Rosalie het kantoor van Dhr. van der Broek in. Een enorm modern en groot kantoor met het uitzicht over Amsterdam. Wat een prachtige plek. “Ik.. ik had het zelf ook heel graag anders gewild dat snapt u hopelijk wel” vertelt Rosalie met een rood aangelopen gezicht. ”Ik hield het niet meer en was bang. En die monteur heeft me zo op de gang geduwd zonder enige medelijden. Als u denkt dat het nu niks meer wordt dan kan ik dat goed begrijpen… Misschien moet ik gewoon maar gaan…”

“Nee, natuurlijk niet. Zolang wij geen gesprek hebben gehad, maak je bij mij altijd een kans. Misschien is vandaag geen goed moment meer maar dat komt wel. Ik zal even wat schone kleding voor je regelen, normaal zou ik je een stoel aanbieden, maar je begrijpt dat ik dat liever niet heb, hé” zei hij met een welgemeende glimlach. “Wacht maar even, ik ben zo terug”. Na enkele minuten waarin Rosalie vol spanning hoopte dat er geen andere mensen binnenkwamen, kwam Dhr. van der Broek terug met een nette pantalon en een wit overhemd met de bedrijfsnaam er op. Dit is onze werkkleding voor op beurzen, ondergoed hebben we helaas niet dus je zal het even zonder moeten doen. En hier heb je ook een vuilniszak voor de vuile kleren. Ik heb een eigen toilet met een kleine wasbak. Daar liggen ook handdoeken en washandjes, dat gebruik ik altijd als ik mijzelf even wil opfrissen na lange vergaderingen. Fris je daar maar op en trek deze kleding aan. Ik zal buiten wachten en pas binnenkomen als je aangeeft wanneer je klaar bent.

Dank u meneer. Rosalie trekt haar natte spijkerbroek en de volgepoepte onderbroek uit. De bruine plakkaat welke in haar onderbroek zit geplakt is enorm. Ook haar billen zijn besmeurd in een dikke bruine laag poep. Rosalie kijkt in de spiegel. Daar staat ze dan, poedelnaakt in een van de hoogste en meest prominente kantoorgebouwen van Amsterdam, met een enorme poepbroek en vieze billen. Rosalie heeft zich nog nooit zo beschamend gevoeld.

Het heeft zeker een half uur geduurd maar Rosalie is weer opgefrist en netjes aangekleed. Ze doet haar haren even goed en ze heeft al haar kleding en de washandjes en handdoeken in de vuilniszak gedaan en deze goed dichtgeknoopt, hopend dat de stank niet erger wordt. Ook heeft ze de wc goed schoongemaakt en heeft ze voor de stank maar wat ramen open gezet. Daarna maakt ze de deur van het kantoor open en Dhr. van der Broek staat netjes met zijn handen achter zijn rug te wachten. “U bent klaar, fantastisch. Ik heb nog even twee koppen koffie gehaald, dan kunnen we misschien op een informele manier nog even bijpraten en kan u zo even tot rust komen”. “Dat is heel erg aardig van u, graag” antwoordt Rosalie.

Na een kop koffie en een informele kennismaking in de kantine, wordt er een nieuwe afspraak gemaakt voor een tweede gesprek, ditmaal op de benedenverdieping. Na een enorme verontschuldiging, een groot boeket met bloemen en een goed gesprek wordt Rosalie aangenomen. Ook krijgt ze een eigen kantoor, al is dit niet op de begane grond. Dhr. van der Broek en Rosalie spreken af dat niemand anders van deze gebeurtenis mag komen te weten.

Einde 7
(terug naar start)
 
Laatst bewerkt:

Jappie1996

Superlid
“Oh... Ik wist niet dat we een baby op gesprek hadden vandaag”. De ademhaling van Rosalie verstokt, ze kan niet meer bewegen. Met een rood hoofd draait ze zich om en ziet de directeur in een net, donkerblauw pak staan. “Komt u maar met mij mee, wilt u wat drinken? Koffie? Of poept u dan nog meer in uw broek?” vraagt Dhr. van der Broek huminilerend. “Dhr. van der Broek, het spijt mij verschrikkelijk maar ik kon het niet meer ophouden. Stelt u het zich eens voor… een paar uur lang opgesloten zitten in een lift. Please, laat mij een andere keer terugkomen”.

“Nee, helaas kan dat niet. Ik moet aan het einde van deze middag nog een keuze maken en heb de afgelopen uren uw cv en brief aandachtig bestudeerd. Daar wil ik wel een gesprek voor terughebben. Volgt u mij alstublieft”. Twee grote deuren slaan open en een groot ruim kantoor wordt zichtbaar. Het liefste keert Rosalie om, maar Dhr. van der Broek loopt achter haar aan en dwingt haar naar binnen te gaan. Daarna sluit hij de deuren en draait deze op slot. “Gaat u daar maar in de hoek staan”. Rosalie staat perplex maar kan nu ook niet meer omkeren. Misschien moet ze maar gewoon doen alsof er niets aan de hand is, gewoon doen alsof dit de normaalste zaak van de wereld is. Ze volgt de order van Dhr. van der Broek op.

“Goed, fijn dat u er bent. Welkom. Hij verontschuldigd zich niet over de kapotte lift en leeft totaal niet mee met Rosalie. Dhr. van der Broek stelt vragen over Rosalie’s CV en ergens lijkt het toch naar een serieus gesprek te gaan, al houdt dat ook weer snel op. “Mijn werknemers moeten onder hoge druk kunnen werken”, gaat hij verder terwijl hij zijn handen tegen elkaar zet en weer aan het bureau zit. “Ziet u, dit is namelijk de top. Weinig bedrijven kunnen aan ons niveau tippen. Maar als ik u zo zie, kunt u niet alle vormen van druk aan denk ik. Een poepbroek is echt iets voor kinderen. Of baby’s. Niet voor u. Kijk nou eens naar jezelf. Je spijkerbroek is zeiknat van de pis en je onderbroek zit vol met stront. Je moet nu in de hoek staan omdat ik je niet met die volle poepbroek op mijn leren stoel laat zitten. Omdat je je darmen niet onder controle kon houden”, zijn hoofd schudt weer. “Dit is geen peuterspeelzaal. Dit is hardcore business, wat 24/7 doorgaat, hoe dan ook. Dan moet je als een hard persoon kunnen leven, prioriteiten stellen. Je moet constant de goede beslissing maken. Wat daar niet bij hoort is in je broek poepen omdat je even vastzit… Ik hoop dat u mijn manier van denken kan volgen”. Rosalie voelt zich niet serieus genomen en wilt niet meer verder. Ze gaat het toch niet halen. Dit is voor haar alleen maar een gênante vertoning. Dhr. van der Broek voert het gesprek verder met hier en daar een opmerking over broekpoepen en ander baby gedrag.

“Goed, ik wil het gesprek graag afronden. Dank u wel voor je tijd en moeite. Ik zal vanmiddag nog een beslissing nemen en dit zal u zal je telefonisch te horen krijgen. En nog een goede reis naar huis…” hij kijkt nogmaals verontwaardigd naar de volle, stinkende spijkerbroek terwijl hij zijn hoofd voor de laatste keer schudt. Rosalie bedankt hem ook, al wilt ze nu zo snel mogelijk dit afschuwelijke kantoorgebouw verlaten. Zelfs als ze aangenomen zal worden, gaat ze nee zeggen. haar goede gevoel over dit bedrijf is na deze respectloze actie compleet verdwenen.

Om zoveel mogelijk mensen te vermijden, gaat ze met de trap. De klamme, koud geworden inhoud van haar onderbroekje schuurt tegen de billen van Rosalie maar dat maakt haar niks uit op dit moment. Rosalie wilt maar één ding, dit pand zo snel mogelijk verlaten. Eenmaal beneden aangekomen loopt ze ongezien naar het toilet. Hier trekt ze haar volgepoepte onderbroek uit en propt deze in de vuilnisbak. Met wat wc papier veegt ze haar poepbillen schoon. Zonder onderbroek loopt Rosalie snel naar buiten. Ze moet helaas nog wel met de metro, al is het spitsuur gelukkig wel voorbij. Met een beetje geluk is het rustig in de metro.
Nadat Rosalie thuis is aangekomen, gaat vrijwel direct de telefoon. Ze herkent het nummer en weet dat het Dhr. van der Broek zal zijn. Rosalie heeft hier geen zin in en drukt de oproep weg, gooit haar vieze kleding in de wasmachine en stapt onder de douche. Nadat ze weer goed is opgefrist ontvangt ze een mail, ook van Dhr. van der Broek. Ze besluit deze snel door te lezen. Wanneer ze het opent staat er het volgende:

Geachte Rosalie,

Zoals u waarschijnlijk had verwacht, bent u niet aangenomen. Succes met je zoektocht. Misschien is een peuterspeelzaal wel een goede start voor je.

Dhr. van der Broek
CEO Master Business Marketing


Wat een eikel is het toch ook denkt Rosalie. En wat een ongelooflijk stom rotbedrijf. Dat ze hier zo graag had willen werken kan ze zich niet meer voorstellen. Ze verwijderd alle mails en berichten van het bedrijf en stuurt een sollicitatiebrief naar de concurrent. Misschien maakt ze hier meer kans.

Einde 8
(terug naar start)
 
Laatst bewerkt:

Jappie1996

Superlid
"Ah Jij bent vast Rosalie! Mijn enorme excuses dat je zo lang hebt moeten wachten in de lift. Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt op mijn bedrijf, het spijt mij echt enorm”. De ademhaling van Rosalie verstokt, ze kan niet meer bewegen. Met een rood hoofd draait ze zich om en ziet de directeur in een net, donkerblauw pak staan. Met zijn hand reikt hij naar die van Rosalie om zich voor te stellen.
“Oei, ik ruik het al. Dat is niet helemaal goed gegaan... Mijn excuses, snel ga maar mijn kantoor in. Daar komt niemand en dan zal ik wat voor je regelen”.
Rosalie twijfelt, het liefst gaat ze hier zo snel mogelijk weg, voor eeuwig en altijd. Toch bedenkt ze zich en volgt het advies van Dhr. van der Broek op. “Bedankt... Ik schaam me dood” antwoordt ze.

Snel loopt Rosalie het kantoor van Dhr. van der Broek in. Een enorm modern en groot kantoor met het uitzicht over Amsterdam. Wat een prachtige plek. “Ik.. Ik had het zelf ook heel graag anders gewild dat snapt u hopelijk wel” vertelt Rosalie met een rood aangelopen gezicht. ”Ik hield het niet meer en was bang. En die monteur heeft me zo op de gang geduwd zonder enige medelijden. Als u denkt dat het nu niks meer wordt dan kan ik dat goed begrijpen… Misschien moet ik gewoon maar gaan…”

“Nee, natuurlijk niet. Zolang wij geen gesprek hebben gehad, maak je bij mij altijd een kans. Blijf maar even staan. Ik wil niet dat mijn stoel vies en nat wordt. Het maakt echt niet uit hoor, maak je maar niet druk”. Het gesprek loopt nog enigszins soepel maar Rosalie voelt zich niet op haar gemak. Het voelt ongemakkelijk, ondanks dat Dhr. van der Broek zich niets lijkt aan te trekken van de stinkende poepbroek en een serieus gesprek voert. Nadat Dhr. van der Broek het gesprek afrondt, geeft hij een pakket met kleding en een vuilniszak aan Rosalie. “Hier, trek dit op het toilet maar aan. Ik bel je vanmiddag en dan hoor je van me”. Rosalie bedankt Dhr. van der Broek en loopt ongezien naar het toilet op dezelfde verdieping. Hier trekt ze de aangeboden kleding aan en was haar gezicht even af. Rosalie trekt haar natte spijkerbroek en de volgepoepte onderbroek uit. De bruine plakkaat welke in haar onderbroek zit geplakt is enorm. Ook haar billen zijn besmeurd in een dikke bruine laag poep.

Onderweg naar huis heeft Rosalie gemengde gevoelens over het gesprek. Aan de ene kant leek het serieus maar aan de andere kant… ze stond daar wel met een volgepoepte broek. Dhr. van der Broek leek het door de vingers te zien maar toch leek het alsof hij zijn lach telkens maar net kon inhouden. Eenmaal thuisgekomen en opgefrist, heeft Rosalie maar een fles wijn opengetrokken. Zo kan ze deze ellendige en beschamende dag misschien vergeten. Hoe kon het nou zo aflopen... In je broek poepen in de lift voor je sollicitatiegesprek, godsamme wat een afgang. Ze drinkt in een teug haar tweede glas en daarna ook haar derde glas leeg tot plots haar telefoon gaat. Ze herkent het telefoonnummer, dit is Dhr. van der Broek of zijn assistente. Hier komt de genadeklap, de afwijzing. Met tegenzin neemt ze de telefoon op.

“Goede.. middag met Rosalie van euh… Linden”. Ze moet haar best doen om weer een beetje nuchter te praten. “Goedemiddag Rosalie, met Dhr. van der Broek. Vanmiddag hebben wij een gesprek gehad en hierbij wil ik je laten weten dat je bent aangenomen! We kunnen mensen met een CV als de jouwe zeer goed gebruiken!”, Rosalie valt bijna van de bank. Verstaat ze dit nu goed? “Echt waar? Dank u wel meneer! Dat had ik zeker niet verwacht. Niet na mijn vertoning van vanmiddag”. “We zien dat ongelukje door de vingers en zullen passende maatregelen nemen zodat dit niet vaker zal gebeuren. Je kan wat ons betreft aankomende maandag beginnen. Dan zullen we de contracten ook opstellen en tekenen. Tot dan!” Rosalie bedankt Dhr. van der Broek nogmaals en hangt daarna de telefoon op. Ongelooflijk, ze heeft het nog gehaald ook! En waarschijnlijk zullen ze de liften ook goed laten nakijken, Tenminste dat zou hij toch wel bedoeld hebben met het nemen van maatregelen?

Nadat de contracten zijn besproken en getekend, zal Rosalie beginnen aan haar eerste dag. Ze ontmoet haar team en haar leidinggevende, Mevr. Van der Kack. Rosalie krijgt een klein afgedankt hokje toegewezen, wat eerst een soort opslagruimte geweest zal zijn en op het laatste moment is ingericht als kantoortje. Dit hokje staat pal naast de wc, wat Rosalie meteen opvalt. Ook valt het haar op dat ze een andere bureaustoel heeft dan de stoelen van haar collega’s. Rosalie heeft een oudere lederen stoel met een soort rubber zeiltje erover, terwijl de andere een nette stoffen stoel hebben. Dit wekt ook wat argwaan bij Rosalie..

Na een dag vol informatie rondt Rosalie haar eerste dag af. Vlak voordat ze wilt vertrekken, komt Mevr. Van der Kack nog even langs. “Oh ja, ik ben het bijna vergeten te vertellen maar morgenochtend kan je je bedrijfskleding ophalen bij de receptie. Deze blouses zal je elke dag aan moeten, net als de andere werknemers. Tot morgen”. Mevr. Van der Kack verliet het kantoortje van Rosalie en ging naar huis.

De volgende ochtend loopt Rosalie naar de receptie en vraagt naar de bedrijfskleding wat klaar zou liggen. “Oh ja, ik zal het zo op kantoor komen brengen, je zit bij Mevr. Van der Kack toch? Rosalie knikt en bedankt de receptioniste. Boven heeft Rosalie eerst een meeting met haar leidinggevende over bepaalde projecten en nieuwe opdrachtgevers. Dit was voor Rosalie zeer leerzaam en gaf inzicht in haar komende opdrachten. Eenmaal terug in het kantoor staat er een grote doos op haar bureau. Er hangt een label aan met haar naam er op. Dit zal wel de bedrijfskleding zijn. Ze vouwt de doos open en ziet verschillende blousjes met de bedrijfsnaam erop, net als haar collega's dat hebben. Ook zit er een Dopper in en een doosje met visitekaartjes en pennen met de bedrijfsnaam erop. Daaronder zit nog een groot pakket. Ze haalt het uit de doos en zet het op het bureau neer. Misschien is dit wel een welkomstpakketje, een lekker flesje wijn ofzo. Ze haalt het papier eraf en al snel verandert haar glimlach in een gesloten mond. Uit de papieren verpakking haalt ze twee grote pakken met luiers.

Er hangt een memobriefje aan; Dagelijks 1 luier aan. Aan het einde van elke dag laten controleren door de leidinggevende.
Wanneer het pak op is en er geen onprofessioneel gedrag is waargenomen, dan zonder maatregelen verder.
Bij onprofessioneel gedrag volgen strengere maatregelen.


Rosalie is stomverbaasd. Omdat ze 3 uur in een lift heeft vastgezeten en daardoor een ongelukje heeft gehad, wordt ze zo behandeld?
Rosalie staat op en loopt direct naar het kantoor van Dhr. van der Broek om verhaal te halen. Rosalie is woest. Ze bonst op de grote houten deur en mag binnen komen. “Ah Rosalie, Ik had u al verwacht en weet ook al waarvoor u komt”. Rosalie komt al snauwend binnen gestormd en wilt losbarsten maar weet de rust te bewaren. Dhr. van der Broek biedt haar een stoel aan. “Je hebt het pakket gevonden neem ik aan? We hebben dit lastige besluit genomen omdat we dit een erg onvolwassen actie vonden. Om zeker te weten dat dit niet vaker gebeurd, lijkt dit ons een logische stap”. Rosalie kijkt vol argwaan naar Dhr. van der Broek. “Het dragen van luiers lijkt u een logische stap? Ik zat ruim 3 uur opgesloten in een kapotte lift met claustrofobie. Wat had u verwacht? Ik zou doodgraag gewild hebben dat het anders liep dan dit. Ik had nooit in mijn broek willen poepen. Dat snapt u hopelijk ook wel. Ik ga toch niet als klein kind naar Mevr. Van der Kack voor een luiercontrole? En dat rubberen zeiltje over mijn bureaustoel kan er ook wel af hoor. Ik ben geen klein kind. Ik kan net zo goed direct weer vertrekken…”

Haar tirade was afgelopen. “Sorry. Ik ben het hier gewoon echt niet mee eens” zegt ze er nog snel achteraan terwijl ze weer op adem komt. “Luister, dit is voor ons ook de eerste keer dat zoiets gebeurd. We kunnen wel een andere afspraak maken, maar in elk geval willen we niet dat je je onprofessioneel gedraagt, oftewel in je broek poept”.

“DAT WAS EEN ONGELUK. IK ZAT VAST IN EEN LIFT. EN NIET VOOR MIJN EIGEN PLEZIER” brult Rosalie woest. “Dat snap ik. We willen het alleen uitsluiten. En u hoeft niet zo te schreeuwen hoor. Ik zit namelijk gewoon tegenover u”, Dhr. van der Broek blijft kalm. “Vijf dagen. Niet langer. Ik ben een volwassen en welgemanierde vrouw” zegt Rosalie. “Hmm, oké. Misschien zijn wij te hard geweest. Vijf dagen. Deal. Maar… mocht het niet goed gaan dan volgt ontslag”. Rosalie steekt haar hand uit. “Deal”. Dat moet gewoon makkelijk te doen zijn denkt Rosalie, daar durft ze haar nieuwe baan nu al voor op het spel te zetten.

Na de gemaakte afspraak begint Rosalie in haar kantoortje te werken. Ze is blij dat deze afspraak gemaakt is met Dhr. van der Broek. Het voelt als een hele opluchting. Toch zal ze vanaf nu vijf dagen lang een luier aan moeten, iets waar ze zich aan zal houden/ waar ze spijt van zal krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Dancer Lift naar abdl weekeinde 29 juli tot 31 juli Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
Similar threads

Bovenaan