Verhaal Klaar De Twee Zusjes

Hoe goed is dit verhaal?

• 1

Stemmen: 1 100,0%
  • 2

Stemmen: 0 0,0%
  • 3

• 4

• 5

• 6

• 7

• 8

• 9

• 10

• Totaal stemmers
    1

luiergek1

Beginneling
De 2 zusjes en die ene dag

Wij zijn 2 zusjes van 18 leonie en manuela en we zijn nog niet zindelijk incontinent dus maar dat vinden we helemaal niet erg…….

We hebben een leuk flatje middden in amsterdam gehuurd voor 250 euro per maand moet kunnen dus lekker ruim en we kunnen dus alle kanten op op een dag gingen we lekker samen geluierd in onze dikste luiers naar de albert heijn om ff wat boodschappen te doen en nog naar de abdl shop om nog wat luiers te halen toen we onderweg waren naar huis zagen we een grijze opel corsa staan met 2 mannen erin de deuren gingen open en ze keken ons 3 tellen aan en grepen ons en drukte iets op onze monden waardoor we snel wegzakten op de achterbank zodat we niet wisten waar we heen gingen.
na een uurtje werden we wakker gemaakt door dezelfde 2 mannen en werden op een brancard vastgelegd en in een grote villa naar binnen gereden en werden daar in een grote donkere kamer achtergelaten ongeveer een minuutje of 17 later sprongen de lichten en zagen we dat we waren beland in een luierkamer voor echte babytjes.
Zow zij de ene man we volgen jullie al een tijdje en we zien jullie altijd met luiers aan en dachten laten we jullie eens lekker verwennen he lieve babytjes van me.
Maar dat willen we niet en leonie probeerde los te komen van de brancard waarop de andere man meteeen ingreep en de banden nog strakker aantrok auwwww schreeuwde ik.
Ja moet je maar niet tegenstribbelen en ik huilde zachtjes verder ahh moet ons babytje huilen hou je kop dicht *lul* waarop de 2 mannen meteen leonie grepen en haar vastlegde op een bed met banden om haar middel en handen en voeten en benen en een ballgag aan brachten op haar mond zo jij blijft wel even stil mmmm schreeuwde ik maar wist dat het onmogelijk was en hield me dus maar stil.
Manuela was nu aan de beurd en ze schreeuwde ook van maak haar los en laat ons gaan stelletje debielen en ook zij werd vastgelegd op een bed met een ballgag in zow blijven jullie maar even liggen jullie papa’s komen over een uurtje terug….
In het vervolg lezen jullie meer vervolg in 1 tot 2 weken

luiergek1

Beginneling
De 2 zusjes deel 2

Wat vooraf ging we waren gegrepen door 2 rare mannen die ons wilden behandelen als baby’s

1 uur later…..

Het licht klikte aan en ze kwamen binnen lopen en ze zeiden zo zijn jullie al wat gekalmeerd en we zeiden maar ja want die banden zaten aardig strak .

We zagen ze staan met dikke luiers en een plastic broekje allebij in het roze en vroegen aan ons om ons uittekleden nadat ze ons los hadden gemaakt we deden wat ze zeiden en we kleden ons dus uit nee zei de ene man slipje en bh ook anders liggen jullie zo weer 1 uur vast en dat wilden we niej dus we keken elkaar aan en trokken het dus maar uit oke zeiden de mannen ga maar liggen op die commodes dus we gingen liggen en ze zeiden oke billetjes omhoog en dat deden we maar en de dikke luier werd eronder geschoven en we werden flink gepoedert en daarna ging de luier dicht en een plastic broekje eroverheen hoe zit het dames we zeiden zit opzich best goed dat d8 ik ook zei de man.

Nou ga maar lief spelen in de box jullie 2 en ze draagte ons naar de box en zette ons erin en we gingen lief spelen na 3 kwartier gingen de mannen even boodschappen doen en ik zei tegen me zusje ik moet nodig plassen ze zei nou doe het maar in je luier ik heb het ook al laten lopen oke zei ik en liet het dus ook maar lopen het was een heerlijk gevoel en de luier bolde nog meer en lekkerder op we hoorden de deur en we deden net of we sliepen we hoorden ze dichter bij komen en we lieten ze schrikken gvd we schrokken ons dood vinden jullie dit grappig???

Ja eigenlijk wel antwoorde leonie degene met de grootste mond nou oke dus jullie vonden dit grappig ga ze tilden ons uit de box en zetten ons weer op het bed vast met de ballgag shit he hadden we dat maar niet gedaan d8ten we bij onszelf.

hoe dit verder gaat horen jullie in deel 3

luiergek1

Beginneling
De 2 zusjes deel 3

Ppff we lagen nu al 3 uur vast en we waren zo moe geworden dat we maar gingen slapen 7 uur later werden we ruw wakker gemaakt door de 2 mannen en ze zeiden verschoon tijd en ze maakte ons los zo zeg dat voelde lekker weer je heerlijk kunnen bewegen.

We moesten weer op de commode gaan liggen en we kregen weer een dikke luier om met inlegger en plastic broekje met slotje we vroegen waarom met slotje nou zeiden ze dan kunnen onze stoute baby meisjes niet aan hun luiertje komen.

We werden mee genomen naar de eettafel en we werden in een grote babystoel gezet met slabbertje en riempjes zodat we niet op konden staan we kregen allebij een bordje met babyeten voor en we werden gevoerd gadverdamme zeg wat smaakt dat vies he.

Toen kregen we nog wat warme melk en we gingen naar de stad zeiden dew mannen onee he dachten we bij ons zelf maar we deden wat ze zeiden en we gingen mee we werden achterin in 2 kinderstoeltjes strak vast met riempjes.

We reden weg en gingen naar de stad onderweg hadden we al in onze luiertjes geplast.

We waren aangekomen en we stapten uit op een grote parkeerplaats we werden meteen vast gemaakt met tuigjes en we moesten meelopen naar het winkelcentrum vanaf de parkeerplaats.

We gingen door de deuren naar binnen (overdekt winkelcentrum) en we liepen naar binnen ze zeiden okee we gaan eerst maar even wat drinken en we gingen naar de V&D en gingen naar de 2de etagen en zochten wat drinken uit dat werd Fristi voor ons dus en we gingen naar de kassa om aftereken en we zochten een tafeltje om te zitten we gingen zitten en dronken ons drinken snel op.
We stonden op en ze vroegen zijn jullie luiertjes al nat we knikte van Ja en we moesten mee lopen naar de Wc van onze (papies) .
Er zat zo’n toiletjuffrouw achter en onze (papies) vroegen waar we ons even konden verschonen en ze keek ons raar en ze zei ah wat schattig die grote baby’s ja lief he?

Ze zei ja echt heel lief we schamde ons dood en we wilden weg maar we hadden tuigjes om dus dat kon niet ho blijven staan meisjes.
Nou je kunt ze daar verschonen en er werd naar een hoek gewezen waar een baby verschoon tafel stond we liepen er heen en we werden weer verschoond toen we klaar waren legde we 50 cent neer voor de toiletjuffrouw en we liepen weg.
In deel 4 komt er meer……..

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
F Nog niet klaar Nog Steeds een Grote Meid? N 101