de twee zusjes

luiergek1

Beginneling
De 2 zusjes en die ene dag

Wij zijn 2 zusjes van 18 leonie en manuela en we zijn nog niet zindelijk incontinent dus maar dat vinden we helemaal niet erg…….

We hebben een leuk flatje middden in amsterdam gehuurd voor 250 euro per maand moet kunnen dus lekker ruim en we kunnen dus alle kanten op op een dag gingen we lekker samen geluierd in onze dikste luiers naar de albert heijn om ff wat boodschappen te doen en nog naar de abdl shop om nog wat luiers te halen toen we onderweg waren naar huis zagen we een grijze opel corsa staan met 2 mannen erin de deuren gingen open en ze keken ons 3 tellen aan en grepen ons en drukte iets op onze monden waardoor we snel wegzakten op de achterbank zodat we niet wisten waar we heen gingen.
na een uurtje werden we wakker gemaakt door dezelfde 2 mannen en werden op een brancard vastgelegd en in een grote villa naar binnen gereden en werden daar in een grote donkere kamer achtergelaten ongeveer een minuutje of 17 later sprongen de lichten en zagen we dat we waren beland in een luierkamer voor echte babytjes.
Zow zij de ene man we volgen jullie al een tijdje en we zien jullie altijd met luiers aan en dachten laten we jullie eens lekker verwennen he lieve babytjes van me.
Maar dat willen we niet en leonie probeerde los te komen van de brancard waarop de andere man meteeen ingreep en de banden nog strakker aantrok auwwww schreeuwde ik.
Ja moet je maar niet tegenstribbelen en ik huilde zachtjes verder ahh moet ons babytje huilen hou je kop dicht *lul* waarop de 2 mannen meteen leonie grepen en haar vastlegde op een bed met banden om haar middel en handen en voeten en benen en een ballgag aan brachten op haar mond zo jij blijft wel even stil mmmm schreeuwde ik maar wist dat het onmogelijk was en hield me dus maar stil.
Manuela was nu aan de beurd en ze schreeuwde ook van maak haar los en laat ons gaan stelletje debielen en ook zij werd vastgelegd op een bed met een ballgag in zow blijven jullie maar even liggen jullie papa’s komen over een uurtje terug….
In het vervolg lezen jullie meer vervolg in 1 tot 2 weken
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 95
luiergek1 de twee zusjes deel 3 T 1
luiergek1 de twee zusjes deel 2 T 0
DL_Michel Mijn zusjes luier M 4
Similar threads




Bovenaan