de twee zusjes deel 2

luiergek1

Beginneling
De 2 zusjes deel 2

Wat vooraf ging we waren gegrepen door 2 rare mannen die ons wilden behandelen als baby’s

1 uur later…..

Het licht klikte aan en ze kwamen binnen lopen en ze zeiden zo zijn jullie al wat gekalmeerd en we zeiden maar ja want die banden zaten aardig strak .

We zagen ze staan met dikke luiers en een plastic broekje allebij in het roze en vroegen aan ons om ons uittekleden nadat ze ons los hadden gemaakt we deden wat ze zeiden en we kleden ons dus uit nee zei de ene man slipje en bh ook anders liggen jullie zo weer 1 uur vast en dat wilden we niej dus we keken elkaar aan en trokken het dus maar uit oke zeiden de mannen ga maar liggen op die commodes dus we gingen liggen en ze zeiden oke billetjes omhoog en dat deden we maar en de dikke luier werd eronder geschoven en we werden flink gepoedert en daarna ging de luier dicht en een plastic broekje eroverheen hoe zit het dames we zeiden zit opzich best goed dat d8 ik ook zei de man.

Nou ga maar lief spelen in de box jullie 2 en ze draagte ons naar de box en zette ons erin en we gingen lief spelen na 3 kwartier gingen de mannen even boodschappen doen en ik zei tegen me zusje ik moet nodig plassen ze zei nou doe het maar in je luier ik heb het ook al laten lopen oke zei ik en liet het dus ook maar lopen het was een heerlijk gevoel en de luier bolde nog meer en lekkerder op we hoorden de deur en we deden net of we sliepen we hoorden ze dichter bij komen en we lieten ze schrikken gvd we schrokken ons dood vinden jullie dit grappig???

Ja eigenlijk wel antwoorde leonie degene met de grootste mond nou oke dus jullie vonden dit grappig ga ze tilden ons uit de box en zetten ons weer op het bed vast met de ballgag shit he hadden we dat maar niet gedaan d8ten we bij onszelf.

hoe dit verder gaat horen jullie in deel 3
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
luiergek1 de twee zusjes deel 3 T 1
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 95
luiergek1 de twee zusjes T 3
DL_Michel Mijn zusjes luier M 4
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
Daddy54 Voorstellen deel 2 Voorstellen 8
Den-boy123 Ik ga verhuizen, gratis luiers in een deel komen ophalen Algemeen 10
Thunder2016 Naarste deel-moment-van-een-luier-dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
G Fijnste deel/moment van een luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
A Jongens met een handicap, deel ervaringen. 16+ Board 31
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 2 M 12
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 1 M 4
AB / DL25 DEEL 3 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 7
AB / DL25 DEEL 2 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
AB / DL25 DEEL 1 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
TedWheel Het wordt tijd dat ik mijn voorliefde voor plasticbroeken met gelijkgestemde deel. Voorstellen 16
A In broek geplast op kamp deel 1 I 1
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
A Carolien geluierd op Pinkpop (Deel 1 en aangevuld met deel 2) C 14
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
D Nog niet klaar Julia & Kevin, **deel 7 toegevoegd 02-01-23** 16+ Verhalen 37
T Iris en Ilse deel 2 16+ Verhalen 12
T Iris en Ilse deel 1 16+ Verhalen 0
Bedplasser91 Nieuw deel "Bedplaskamp" - uiteraard met plasticbroekjes! Plastic broekjes liefhebbers 0
R Nick & Tom **DEEL 3 toegevoegd** 12/6 16+ Verhalen 32
A Axel en Angela 1e deel 16+ Verhalen 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
katejingle Het Kamp: deel 2 K 133
D Beste vrienden. (23-10-2016) Deel 1 B 0
M De Loodgieter deel 1 16+ Verhalen 7
Pamper86 Mijn eerste verhaal; zuster Kim *Weer een nieuw deel 15 september 2023* 16+ Verhalen 207
K Als je niet eerlijk bent! deel 2 A 26
LBV 1995, volwassen en toch op tiener deel.. moderator talk 3
T De ontlading. NIEUW DEEL O 13
T aprilgrap (deel 1 tot 11) NIEUWE DELEN BESCHIKBAAR A 29
T ///De vakantie.\\\ (DL,TB,AB,16+) Deel 1 t/m 6 V 9
T renate deel 1 Q R 2
T renate deel 2 Q R 0
T renate deel 6 Q R 5
T renate deel 5 Q R 0
T renate deel 4 Q R 0
T renate deel 3 Q R 0
luiergek1 De SM Meesteres Deel 6 (26-07-2012) S 13
scenekid Het Slot [laatste deel:19mei12] S 62
diaperdrenthe Verhaal Klaar Alleen thuis met vakantie ,deel 2(1hoofdstuk) A 3
diaper ed betrapt deel 2 ja nu heb ik echt een probleem Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
luiergek1 de ontdekking deel 3 laatste deel O 0
luiergek1 de ontdekking deel 2 O 1
Similar threads


















































Bovenaan