aprilgrap (deel 1 tot 11) NIEUWE DELEN BESCHIKBAAR

hoe vind je dit verhaal?


  • Totaal stemmers
    20

thebestwinner

Ik hou zoveel van luiers
Kzal een keer mijn eerste verhaal schrijven dus alsjeblieft houdt er rekening mee dat dit mn eerste verhaal is. Het verhaal gaat over een meisje dat sofie heet. Sofie heeft donkerbruin halflang haar en ze heeft dus niets met luiers. Ze heeft nog een broer Killian.
Het verhaal begint 3 dagen voor 1 april.
Sofie riep killian dat beneden aan het spelen was op de xbox. Ze vraagt aan hem waarom dat zijn kamer zo vuil is en dat hij dringend moet opruimen of dat ze het anders tegen hun ouders gaat zeggen die op dat moment voor 3 dagen weg zijn naar Parijs. Als killian aan het opruimen is vind hij onder zijn rommel nog een boekje genaamd 1001 pranks. Hij begint hierin te lezen tot als hij een artikel ziet over laxeermiddelen en plaspillen. Nadien heeft hij nog een halfuurtje werk voor zijn kamer op te ruimen. De volgende dag na een saaie schooldag gaat hij naar de apotheker en vraagt hij daar dulcolax laxeermiddel en plaspillen. Eens thuisgekomen leest hij de verpakking grondig samen met de bijsluiter. Als hij daarop ziet staan dat bij een overdosis tijdelijke incontinentie kan ontstaan dan lacht hij even in zichzelf...
 

thebestwinner

Ik hou zoveel van luiers
Re: aprilgrap ( desastreus)

Killian wachte met zn plan uit te voeren tot 1 april zodanig als zijn ouders er achter kwamen dan kon hij zeggen dat het gewoon een aprilgrap was.
Op 1 april was hij als eerste wakker en hij pakte het doosje dulcolax mee naar beneden en deed het vervolgens in de mel. Zijn zus dronk elke morgen melk en niemand anders dronk hiervan. Hij deed er maar liefst 6 pillen in terwijl dr maximum was 1 om de 2 dagen. *ik ga overschakrlen naar ik personage en dat is dus sofie* langzaam word ik wakker en ik gaap nog even hard voordat ik traag uit mn bed stap. Zoals elke morgen check ik effe mn fb-profiel en kleed me daarna aan. Mn ouders zijn al wakker en zitten al op mij en mn broertje te wachten om te eten. Ik pak een halve tas koffie en doe er nog wat melk bij. Ook pak ik de cornflakes met redelijk wat melk. Ik maak me na het eten klaar om naar school te gaan. Ik pak mn brommer uit de garage en vertrek de 7 km naar school. Na ongeveer een 15 tal minuten te hebben gereden kom ik aan op school. Eerste uur chemie saaai maar ja wat kan ik er aan doen. Eenmaal in de klas praat ik nog even bij met mn vriendinnen v
oordat ik ga zitten.
 

thebestwinner

Ik hou zoveel van luiers
Re: aprilgrap ( desastreus)

Na het 1ste lesuur ging ik met mijn vriendinnen naar de turnzaal waar we een turnpakje moesten aandoen. Het mijne was blauw met rood en van rubber. In een stuk met een broekje erbij. Ik voelde wat pijn in mn buik maar ik dacht dat het mn regels waren die ik nog moest krijgen dus maakte ik er geen problemen van. De leerkracht lo bij ons was mr hallet. Hij zij dat we vandazg dubbele saltos gingen doen hier was ik minder blij mee want ik faal daar echt in. Ik moest derdes. Na even gewacht te hebben was het mij beurt. Ik nam een aanloop en sprong op de trampoline. En wonder boven wonder lukte het me om een dubbele salto te maken. Mazr ik kwam wel op men rug terecht en toen ik bijkwam vorlde ik een stekende pijn in mn onderbuik. Ik zei dit tegen mn lo-leerkracht en hij liet me naar de kleedkamers gaan. Onderweg in de trap nazr boven kreeg ik zo een kramp met perswee dat ik gewoon mn turnpakje onderpoepte. Ik voelde de warme plakkerige brui zich uitspreiden tot op mn rug en ik voelde hoe de poep zich verspreide tussen mn schaamlippen en ik rilde even want dit was echt afschuwelijkn ondertussen voelde ik ook nog eens vocht tussen mn benen doorlopen. Blijkbaar had ik ook nog geplast zonder het te weten.
 

thebestwinner

Ik hou zoveel van luiers
Re: aprilgrap ( desastreus)

Ik ging zo snel als ik kon naar boven naar de kleedkamers zonder dat ik te veel van mn stinkende lading liet verschuiven. Eens in de kleedkamer sloot ik mezelf op in een douchehokje en begon ik mezelf uit te kleden. Toe ik ter hoogte van mn roze string kwam kon ik deze wel weggooien. Ik zette de douche aan nadat ik mn bh en schoen droog had weggezet. Ik paktr meteen dr douchekop zodat mn haar niet nat werd en spoeldr mezelf af toen ik met de douchekop tussen mn schaamlippen kwam kwam ik al kreunend klaar. Nadien nog effe mn turnpakje uitgespoeld en laten drogen. Ondertussen bedacht ik dat ik mij zou laten ziek melden en eens ging zoeken waarom ik nu juist zo een kramp had en dat ik zonder het te willen had geplast. Dus ik ging op weg naar get secretariaat en zei dat ik mij niet lekker vorldr,ik vroeg of ik naar huis mocht. Ze zeiden dat het mocht als ik.morgen of wanneer ik terugkom een briefje van mn ouders meehad. Ik ging moeizaam naar buiten en pakte mn brommer. Ik reed ongeveet 45km/uur toen ik opeens nattigheid tussen mn benen voelde. Dus ik reed om naar de supermarkt om daar extra large maandverband te kopen omdat ik dacht dat dit alles te maken had met mn regels. Eenmaal aan dr kassa bekeek de kassierster mij wel raar want normaal is extra absorberend extra large maandverband alleen voor oudere vrouwen. Nadat ik dat gekocht had ging ik naar huis toe. Eenmaal daar azngekomen hoopte ik dat er niemand thuid was omdat ik dan moest verklaren waarom ik zo vroeg thuis was.
 

thebestwinner

Ik hou zoveel van luiers
Re: aprilgrap ( desastreus)

Eenmaal boven deed ik het pak open en verslikte me bijna van hoe groot deze dingen wel niet waren. Omdat mn ouders niet thuis waren heb ik er direct een aangedaan. Ik voelde direct dat did veel dikker en onconfortabeler zat. Ik zette me aan mn pc en zocht naar mn probleem ik kwan na een halfuurtje uit op stressincontinentie. Het enigste was om de stresserende factor weg te nemen. Maar ik wist niet wat deze was.
Terwijl ik nog aan het nadenken was voelde ik opeens dat mn kruis klam aanvoelde. En ik zag tot mn verbazing dar mn volledige broek nat was en dat die inlegger nauwelijks geholpen had. Dus ik ging vervolgens op zoek naar iets beters en dat vond ik. Tena maxi slips, stond er op de site. Na vlug op de klok te hebben gekeken en een jurk aan te doen was ik op weg naar een speciale handelaar. Daar aangekomen zocht ik de verpakking maar toe ik me uitrekte om het pak te pakken stroomde de urine uit mn blaas. Er lag dus een grote plas urine in het gangpad. Vlug liep ik door naar de kassas. Om zo het pak af te rekenen. Weer reed ik terug naar huis en thuis deed ik zo een luier om. Ik moest huiveren toen ik deed omdar ik me een klein kind voelde. Ik deed mn kleding goed en na 2 uur hoorde ik mn ouders thuiskomen.
En ik zei dus dat ik mei niet goed voelde en dat ik vroeger vant school was gegaan.
 

thebestwinner

Ik hou zoveel van luiers
Re: aprilgrap ( desastreus)

Wil_93 zei:
leuk eerste verhaal ga zo door zou ik zeggen :)
dank je wel maar het is nog niet gedaan. Ik denk nog aan een 3 delen maar die zijn voor motlrgen nu moetk effe lere voor mn examens en tis duits en aarderijkskunde...
 

thebestwinner

Ik hou zoveel van luiers
Re: aprilgrap ( desastreus)

Kheb nog tijd gevonden om nog een hoofdstuk te maken. Mn ouders waren redelijk bezorgd maar ik kon moeilijk vertellen dat ik in mn broek had gepoept dus deed ik alsof ik gewoon een beetje buikpijn had. Die avond heb ik zo een luier proberen aantrekken en dan de volgende morgen werd ik verschrikt wakker met een poepluier. Ik had het zelfs niet gemerkt. Ook zag ik dat de luier een beetje had gelekt dus ik vlug mn lakens schoongemaakt en dan ze in de wasmand gegooid. Die dag heb ik niet meer zoveel problemen gehad,toe ik savonds thuiskwam stond mn moeder me op te wachten. Ze vroeg aan mij wat die vuile lakens hadden te betekenen. Ik voelde mn hart tot in mn keel kloppen maar ik zei dat ik mn maandstonden had gehad en dat ik vergeten maanverband aan te doen en mn moeder geloofde dat. Die avond kreeg ik een verschrikkelijke pijnsteek vanuit mn buik dus ik kan een grom niet onderdrukken.mn vader vroeg direct wat er was maar ik zei gewoon beetje buikpijn. Die avond nog geprobeerd om tr poepen maar dat ging niet dus nog effe een onderbroek van mn broertje van 15 gepakt en aangedaan boven mn luier zodanig dat mn bed niet voor de tweede keer nat werd. De volgende morgen....
 

thebestwinner

Ik hou zoveel van luiers
Re: aprilgrap ( desastreus)

De volgende morgen werden ik gewekt door gestommel in mn kamer. Ik deed slaperig mn ogen open en mn moeder stond in mn kamer. Ze zei tegen mij dat ze wist dat ik iets verborgen hield en dat ik het haar gerust kon vertellen. Ze zei ook nog dat ze het aan niemand zou vertellen. Dus ik heb het haar vertelt. Ze rezgeerde heel nuchter. Want zei ze ik wist het al toen ik die poepvlekken op je laken zag + de geur in je kamer + diezelfde geur hangt hier nu ook dus ik denk dat je wel aan een verschoning toebent is het niet?
Ik zei dus van ja. Zei pakte mij op en bracht me naar hun kamer en opende daar een doos met oude babyspullen van mij. Ze hazlde talkpoeder zalfjes en een buttplug eruit. (Buttplug is nieuw he niet van in haar kindertijd he) en ze heeft mij dus grondig gewassen en die buttplug met veel vaseline ingebracht en dan mn luier strak vastgedaan...
 

FairryNL

Meer een AT dan een AB, maar sowieso een DL…
Re: aprilgrap (deel 1 tot 7)

TIP:
Stuur het viade mail naar jezelf.
Dan kun je op de PC misschien de fouten eruit halen en de lappen tekst wat overzichtelijker maken.
Niet dat het nu slecht is, maar dat zou het nog wat verbeteren…
Voor de rest een leuk verhaal.
Totdat de buttplug voorbij komt blijft het een geloofwaardig verhaal.
Vanwaar zou je moeder een buttplug hebben en die bij jou gebruiken?!? A bit strange.
 

Paddy

Superlid
Re: aprilgrap (deel 1 tot 7)

Tot op nu leuk verhaal. Makkelijk weg te lezen. De butplug snap ik ook niet maar ik heb daar ook geen verstan van. Geen idee wat zo'n ding doet, dus ik heb er geen last van.
 

thebestwinner

Ik hou zoveel van luiers
Re: aprilgrap (deel 1 tot 7)

Ik ging het beschrijven in mn volgend deel maar het is omda de moeder geen poepluiers wilt hebben...
En mn computer is geblokkeerd door mn ouders omda ik op deze site zat :'(
 

Paddy

Superlid
Re: aprilgrap (deel 1 tot 7)

tiny1 zei:
En je bent 32 en woont bij je ouders?
Lees zen onderschrift eens ;-).
Maar is daar niet wat aan te doen? Dat de leeftijd gewoon klopt onder de naam?
Want ik ben dit al eerder voorbij gekomen. Vandaar dat ik weet hoe of wat. Anders had ik de zelfde vraag.
 

thebestwinner

Ik hou zoveel van luiers
Re: aprilgrap (deel 1 tot 7)

In mn profiel staat al dat ik 15 ben dus als je op mn naam klikt dan zie je de goeie leeftijd....
 

thebestwinner

Ik hou zoveel van luiers
Re: aprilgrap (deel 1 tot 7)

Mn moeder zei tegen mij dat ze niks ten mn vader zou zeggen als ik meeging naar een paar dokters. Ik ging akkoord maar enkel omdat ik bang was voor de reactie van mn vader. De hele dag heeft ze mij verzorgd en om een uur of 3 's namidags heeftn moeder die butplug verwijderd omda ik pijn had in mn maag. Ze zei tegen mij dat ze een butplug gebruikt had omdat ze niet graag poepluiers verschoonde. Ook dat ze had gebeld naar een aantal dokters en dat we morgen op consultatie kunnen gaan. De volgende morgen stond ik op en bestudeerde ik nog even mn doorweekte luier. Ik ging naar de kamer van mn moeder om daar om een verschoning te vragen, want mn moeder had gezegd dat ik niet zelf aan mn luier mocht komen. Ik sloop dus op mn blote voeten naar de kamer van mn ouders en ik keek met een bang gezicht rond de hoek van hun kamer. Toen ik zag dat de plaats waar mn vader normaal moet liggen leeg was kon ik een verlichtte zucht niet onderdrukken. Mn moeder had dit blijkbaar gehoord en zij dat mn vader al vroeg was vertrokken naar het werk. Ik mocht voor 1 keer zelf mn luier uitdoen zodanig dat ik me een douche kon nemen. Daarna nog ontbeten en samen vertrokken naar het ziekenhuis. Na een tijdje gewacht te hebben waren we dan eindelijk aan de beurt. Ik moest van de ene scanner onder de andere en ik moest dus ook veel testjes laten doen. Na ongeveer 3 uur van dit, kwam de dokter ons halen. Maar opeens zei hij " ik denk dat we slecht nieuws hebben voor jou!"
 

thebestwinner

Ik hou zoveel van luiers
Re: aprilgrap (deel 1 tot 8)

We hebben geconstateerd dar je sluitspieren beschadigd zijn geraakt bij een overdosis laxeermiddelen. Ofwel heb je geluk en is dit tijdelijk. Ofwel zul je voortaan heel je leven incontinent blijven. Toen ik dit hoorde barstte ik in tranen uit. Ik kon me niet voorstellen om heel mn leven in luiers rond te moeten lopen. Mn moeder zeoli tegen de dokter dat ik nog nooit laxeermiddelen had ingenomen. De dokter zei dat het mischien onrechtstrerks in mn lichaam was gekomen. Mn moeder begeleidde me naar de auto en zo reden we naar huis. Thuis aangekomen vroeg mn moeder of ik haar wou helpen met de opruim van de kamer van mn broertje. Ik zei dat het me een goed idee leek zo kon ik mn gedachten nog eens verzetten. Dus we gingen aan de slag in de mesthoop. Zijn kleren weggehangen bed opgemaakt enz toen men moeder wou stofzuigen stootte ze op een gebruiksaanwijzing. Ze riep mij en vroeg me wat er stond. Dus ik las dulcolax laxeermiddel. Ik schrok hiervan want wat deed mn broer met laxeermiddel. Ik zag mn moeder witheet worden van woede.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
Daddy54 Voorstellen deel 2 Voorstellen 8
Den-boy123 Ik ga verhuizen, gratis luiers in een deel komen ophalen Algemeen 10
Thunder2016 Naarste deel-moment-van-een-luier-dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
G Fijnste deel/moment van een luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
A Jongens met een handicap, deel ervaringen. 16+ Board 31
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 2 M 12
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 1 M 4
AB / DL25 DEEL 3 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 7
AB / DL25 DEEL 2 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
AB / DL25 DEEL 1 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
TedWheel Het wordt tijd dat ik mijn voorliefde voor plasticbroeken met gelijkgestemde deel. Voorstellen 16
A In broek geplast op kamp deel 1 I 1
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
A Carolien geluierd op Pinkpop (Deel 1 en aangevuld met deel 2) C 14
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
D Nog niet klaar Julia & Kevin, **deel 7 toegevoegd 02-01-23** 16+ Verhalen 37
T Iris en Ilse deel 2 16+ Verhalen 12
T Iris en Ilse deel 1 16+ Verhalen 0
Bedplasser91 Nieuw deel "Bedplaskamp" - uiteraard met plasticbroekjes! Plastic broekjes liefhebbers 0
R Nick & Tom **DEEL 3 toegevoegd** 12/6 16+ Verhalen 32
A Axel en Angela 1e deel 16+ Verhalen 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
katejingle Het Kamp: deel 2 K 133
D Beste vrienden. (23-10-2016) Deel 1 B 0
M De Loodgieter deel 1 16+ Verhalen 7
Pamper86 Mijn eerste verhaal; zuster Kim *Weer een nieuw deel 15 september 2023* 16+ Verhalen 207
K Als je niet eerlijk bent! deel 2 A 26
LBV 1995, volwassen en toch op tiener deel.. moderator talk 3
T De ontlading. NIEUW DEEL O 13
T ///De vakantie.\\\ (DL,TB,AB,16+) Deel 1 t/m 6 V 9
T renate deel 1 Q R 2
T renate deel 2 Q R 0
T renate deel 6 Q R 5
T renate deel 5 Q R 0
T renate deel 4 Q R 0
T renate deel 3 Q R 0
luiergek1 De SM Meesteres Deel 6 (26-07-2012) S 13
scenekid Het Slot [laatste deel:19mei12] S 62
diaperdrenthe Verhaal Klaar Alleen thuis met vakantie ,deel 2(1hoofdstuk) A 3
diaper ed betrapt deel 2 ja nu heb ik echt een probleem Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
luiergek1 de twee zusjes deel 3 T 1
luiergek1 de twee zusjes deel 2 T 0
luiergek1 de ontdekking deel 3 laatste deel O 0
luiergek1 de ontdekking deel 2 O 1
B Barbara poept haar broek nog altijd helemaal vol ! DEEL 2 + 3 B 6
Winfield Katelijne deel I ( 18- ML LG DL WL BL NL ) K 88
B Glenda deel 4 en EPILOOG G 5
Similar threads


















































Bovenaan