De SM Meesteres Deel 6 (26-07-2012)

luiergek1

Beginneling
EVEN TER VERMELDING DIT VEHAAL IS NIET ECHT GEBEURT!!!


De SM Meesteres. Deel 1

Hallo ik ben Rens en heb iets Geweldigs meegemaakt Tenminste dat dacht ik aan het begin dat het een normale afspraak werd maar toen…..
Ik stond op en dacht bij mezelf Yes eindelijk Zomervakantie en liep naar de douche ik was lekker drie weken alleen thuis, me ouders ware op vakantie naar spanje en in was enigskind dus lekker het huis voor me alleen! Ik had me gedoucht en ging achter me Pc zitten ik zag een mailtje binnenkomen van een 1 of andere Site daar stond in:

De mail:

Hallo Rens,
Ik zag je wel eens langskomen op deze site en dacht bijmezelf ow das een leuke knappe Knul en vroeg me af, wil je een keertje langskomen?
Adres gegevens:

FAKE ADRESS:

SMstraat 132
1235TB SMstad
012-34567890

Veel liefs van je nieuwe Meesteres Sascha.

Ik dacht bijmezelf Wat Is dit nou weer ik heb nog nooit op die hele site gezeten En begon wel te twijfelen moet ik bellen? Hmmm….
Nouja waarom ook niet je leeft maar 1X en pakte me mobieltje en belde het nummer…….
Hallo met Sascha met wie spreek ik Ehmm antwoorde ik zenuwachtig met Rens van de site ow Hoi rens hoe is het? Ja goed Met jou? Ook goed Nou Wat dacht je ervan wil je langs komen of niet? Ehm ik weet het niet antwoorde ik Nouja zeg antwoorde Sascha Kom gewoon alleen even langs om te kijken dan?
Ehm…… Oke dan! Okee dan zie ik je morgen om 12 uur bij mijn huis tot morgen en ze hing op.

Volgende deel zo snel mogelijk.
 

luiergek1

Beginneling
Re: De SM Meesteres Deel 2

De SM meesteres deel 2

Hmmm … het was dan zover het was half 12 en ik stapte op de fiets en fietste naar Naar de ‘’meesteres’’ haar huis Ik zette mijn fiets opslot en belde aan er deed meteen een Jonge Knappe vrouw de deur open, Hallo Jij bent Rens he? Ja dat klopt zei ik Okee nou ik ben sascha dus maar dat snapte je waarschijnlijk al? Waarop ik ja antwoorde Nou kom lekker binnen en loop maar mee, ik kwam binnen en liep achter Sascha aan we liepen naar een grote woonkamer met alleen 2 stoelen en een bankstel, ze zei tegen mij ga maar zitten hoor waarop ik oke antwoorde en ging zitten, ze vroeg wil je wat drinken?
Ja is goed en ze Ging Thee halen en schonk het voor ons in, zo Rens en wat vind je van mij? Waarop ik even moest slikken en zei: Ehm mooi en knap Okee dankje wel zei sascha Ik dronk mijn thee op en vroeg wat we gingen doen vandaag, Ow dat heb ik je nog helemaal niet verteld ik laat je vandaag eerst alles even zien en ik laat je weten wat ik graag van je wil en met je wil doen, waarop ik Okee antwoorde, Nou zullen we dan maar vroeg sascha waarop ik ja antwoorde en achter haar aan liep nou Rens hier is de WC die zal jij hier niet nodig hebben zij ze triomfantelijk, en liep achter haar aan met een gevoel van waarom niet maar liet dat dat maar even achterwegen, nou Hier is de Grote SM kamer hier zal je wel veel komen en veel meemaken, waarop ik dacht okee! En we liepen door naar een andere kamer zo Sven en dit word jou kamer wat echt op een babykamertje leek, en wat vind je ervan? Waarop ik antwoorde jaa wel mooi hoor maar waarom zo babyachtig? Ja dat vertel ik je zo, zo kom je mee terug naar de woonkamer dan vertel ik wat ik morgen en de rest dat je hier bent van je wil verwachten, Okee en liep achter sascha aan We gingen weer zitten en ze zei okee wat ik van je wil is dat je vanmiddag zometeen dus meteen een pak met Tena Luiers gaat kopen bij de apotheek Maar waarom dan? Waarop ze antwoorde nu even geen vragen Ik ben aan het woord Okee antwoorde ik heel onschuldig, en ze ging verder nadat je dat gedaan hebt ga je online naar een ab webshop en koop je 2 plasticbroekjes in de kleur roze en een rompertje met teddybeertjes, Zo dat was het wel ojaa en je spreekt me voortaan aan met meesteres Sascha of Mamma is dat duidelijk Ja Wat ja? Ja Mamma! Zo mag ik het horen Ojaa en je komt morgen met luier en plastic broekje en rompertje aan hiernaartoe begrepen? Jaa Mamma Okee tot morgen dan he morgen om 9 uur S’ochtends hier Begrepen? Ja Mamma mooizo jochie en ze gaf me een kus en zwaaide me uit doeggg riep ik nog en ze deed de deur dicht.

ojeetje waar ben ik nu in beland dacht ik en fietste naar de apotheek want wilde mamma niet teleurstellen of nu al straf krijgen, ik kwam bij te apotheek aan en zette mijn fiets neer en liep naar binnen, Gelukkig was er niemand en kon het zo vragen Ik liep naar de balie en vroeg aan de dame 1 pak Tena luiers alstublieft ze keek me raar aan en liep naar achter het duurde ongeveer een minuutje maar ze kwam met een vol pak terug en ze zei dat word dan 30 euro Okee antwoorde ik en pinde het bedrag ik kreeg een tas om de luiers heen en fietste naar huis ik zette het pak luiers op me kamer en maakte het open Ik pakte een luier eruit een keek en voelde eraan en stopte het toen weer terug, okee nu nog een romper en 2 plastic broekjes roze bestellen Ik ging naar de site die ik had gekregen van mamma en bestelde alleen een rompertje met beertjes want de plastic broekjes waren uitverkocht, 2 uur later was mijn bestelling bezorgd en was het inmiddels avond om 11 uur ging ik naar bed en ging lekker slapen.

Triiiiiing daar ging mijn wekker om 8 uur ik stapte uit me bed en rende snel onder de douche door en hapte nog even snel een boterham weg, daarna ging ik weer naar boven en ging me luier en romper aan doen het voelde heel raar maar het moest van Mamma dus dan deed ik het ook ik ging naar beneden en liep de voordeur uit en pakte me fiets, reed toen naar me ‘’mamma’’ toe en belde aan ze deed open…………


Volgende deel Zaterdag avond!
 

luiergek1

Beginneling
Re: De SM Meesteres Deel 3

De SM meesteres deel 3

Ik stond voor de deur en belde aan Sascha deed open en zei goedemorgen jochie kom erin en ik liep achter haar aan ik moest mee naar de ‘’Babykamer’’ en moest gaan staan voor Sascha ze bekeek me en vroeg me mijn Broek en Shirt uit te doen, ik deed wat me gevraagd werd en deed het uit, ow kijk is me kleine jochie heeft geluisterd naar wat ik vroeg, doe je rompertje is uit! En deed wat me gevraagd werd en deed het dus uit, Ow Geen plastic broekje in het roze aan jochie? Nee Mamma sorry het was er niet het was uitverkocht, JaJa dat zeggen ze altijd, nou trek je romper maar helemaal uit en loop in je luier achter me aan, ik deed weer wat me gevraagd werd en deed me rompertje uit, ik moest achter Sascha aan lopen en we gingen naar de SM ruimte (kamer) O nee he dacht ik bij mezelf, okee jochie ga maar op die bank liggen ben zo terug ik ging liggen en na 5 minuten kwam sascha terug en ze had 4 korte touwen bij zich en een BallGag ze deed eerst de Ballgag in me mond en daarna bond ze me voeten en armen vast aan de poten van de tafel, ze zei zo lig je er mooi bij ben zo weer terug eventjes wat voor je pakken en ze was snel weer terug, ze deed me luier los een schoof 3 pillen laxeermiddel naar binnen en deed me luier weer dicht, zo nu blijf je hier liggen totdat je luiertje helemaal vol is gepoept dan haal ik je weer los en mag je een schone luier aan, ik probeerde me los te wurmen maar het werkte niet, tot strakjes jochie en Sascha liep weg.

Onee he dacht ik ik heb vannochtend heel veel gegeten en moest best nodig, Ik kon het nog echt 10 minuten ophouden maar daarna liep het er zo uit en me hele luier voelde vies en nat en warm aan Bluhh dacht ik en begon te huilen, blijkbaar had ‘’mamma’’ dat gehoord en ze kwam naar me toe wat is er jochie en ik wees naar beneden met me ogen, ojeetje das al snel moet ik je dan maar losmaken? Jaa mompelde ik Jaa Wat? Jaa Mamma zo mag ik het horen en ze maakte me los ik moest achter haar aan lopen naar de Comode en daar op gaan liggen ik voelde me Poep overal echt vies dacht ik mamma maakte me luier open en trok die weg ze maakte me schoon en poederde me en ik kreeg een nieuwe luier om, zo jochie das beter he? Ja Mamma, okee dan ga ik nu eventjes wat kleertjes voor je pakken en ze liep weg, Mamma kwam terug met een Sissy jurkje en een mailot Zo Vanaf vandaag word je mijn Meisje vind je dat leuk? Nee antwoorde ik, Jammer dan zij Sascha je hebt vrij weinig te willen en ze beval me te gaan staan ik ging staan en sascha deed me de mailot over de luier aan Ik kreeg daarna het sissy jurkje aan en moest meelopen in de woonkamer kreeg ik nog een halsbandje om en ik werd opgemaakt en een pruik opgedaan, Zo meisje je bent prachtig Je mag nu naar huis en morgen kom je zo hier weer naartoe met een mooi opgemaakt gezichtje en je halsbandje,jurkje en mailiot aan en natuurlijk je luier en rompertje, Ze duwde me naar de deur en deed hem open gelukkig was het al avond dus donker ik pakte me fiets mamma riep nog morgen hier weer om 9 uur he ja mamma mooi zo meisje Tot morgen Tot morgen mamma.

Volgende deel morgen.
 

luiergek1

Beginneling
Re: De SM Meesteres Deel 4

De SM meesteres deel 4.

Zo ik was eindelijk thuis en deed de deur achter me dicht, gelukkig was er bijna niemand op straat en was het aardig donker, ik liep naar boven naar de badkamer om me Make-Up eraf te halen ik bekeek mezelf is goed Hmmm…. Ik zag er echt belachelijk uit, maarja en ging door met me gezicht schoon te maken, daarna liep ik naar mijn kamer en trok me Sissy Jurkje uit ik deed me pruik af en legde ze bijde op een stoel en dook me bed in en ging slapen, tringggg a shit he nu al het was nog maar half 8, ow dan kan ik nog wel even een half uurtje blijven liggen en zo werd het dus Kwart voor 9 dat ik weer wakker werd SHIT nee he nu kom ik al helemaal te laat, ik trok snel me mailot aan en me Sissy Jurkje daarna rende ik naar de badkamer en maakte me op met het setje dat ik had gekregen van mamma, ik rende terug naar me kamer en deed me pruik netjes op het was inmiddels al 5 voor 9, ik rende naar beneden en stapte de deur uit deed de deur opslot en racede op me fiets naar ‘’mamma’’ ik nam allemaal tussen weggetjes om zo min mogelijk gezien te worden, uiteindelijk kwam ik om kwart over 9 aan bij ‘’mamma’’ en gooide me fiets neer ik belde aan en de deur werd met een enorme zwaai open geklapt Zo meisje en waarom ben jij zo laat?

Nou dat kan ik uitleggen zij ik ik was om half 8 wakker en dacht ik kan nog wel een half uurtje blijven liggen, en dat werd dus kwart voor 9 en toen was het dus al te laat maar een kwartiertje te laat maakt toch niet heel veel uit? MAAKT NIET HEEL VEEL UIT schreewde ‘’mamma’’ tegen me en trok me aan me haren naar binnen en gooide de deur dicht hoe durf je dat tegen me te zeggen? Je hoort te gehoorzamen en naar mij te luisteren en dus ook optijd te komen, ik had bedacht om vandaag leuke dingen te doen maar dat word dus een leuk SM dagje voor je meisje, NEEE riep ik ‘’mamma’’ pakte me vast en trok me mee naar de SM kamer in het enorme huis Nouw meisje wat zullen we is doen eerst maar is je luier lekker vies maken of moet ik dat voor je doen ? ik antwoorde niet en daarop volgde een harde klap in me gezicht Nou? Maar ik wil niet SM dagje doen je hebt niks te willen okee dan doen we het zo je wilt je luier dus niet vies maken? Waarop ik nee antwoorde Okee dan doe ik het voor je waarna ze alles bij me uit deed inclusief de luier en deed hem aan ze stond daar heel even maar daarna poepte en plaste ze hem helemaal vol zo meisje nu mag jij hem weer lekker aan doen, en ze trok de luier uit ze hield me vast en deed de hele vieze luier bij me om zo deze hou je de rest van de dag aan! NEEE riep ik en ze begon te lachen daarop volgend bond ze me vast aan een rad en liep weg.

Volgend deel ergens deze week!
 

bas

Superlid
Re: De SM Meesteres Deel 1 Update deel 4

ik wacht nog steeds met smart op de rest
 

luiergek1

Beginneling
Re: De SM Meesteres Deel 5

De SM meesteres Deel 5

Daar hing ik dan vastgebonden aan een groot rad het duurde niet lag voordat Sascha terug kwam met een oppompbare buttplug en een schattig jurkje ik vroeg aan haar wat ga je daarmee doen waarop ze niets zij en me los maakte van het rad ga maar liggen op die tafel daar en ik ging liggen ik werd weer vastgebonden en me luier werd af gedaan, zo we gaan even naar de stad dus moet je er wel goed uitzien toch? Jaa Sascha zo mag ik het horen zij ze okee je krijgt een schone luier van mij maar alleen omdat je geen kick hebt gegeven op het rad en ik kreeg me schone luier om daarna kreeg ik me jurkje aan en witte kousen en zwarte lak schoentjes, zo nu alleen nog even je pruik en je make-up en dan kunnen we gaan, ik werd meegenomen naar een make-up tafel en kreeg me pruik en make-up op, ik zag er eigenlijk best wel lekker uit en liep een klein plasje lopen in me luier, ojaa dat is waar ook bijna vergeten en ze deed me jurkje en luier uit je buttplugje moet je ook nog in, waarna ze hem insmeerde met glijmiddel en in mijn kont duwde daarna zij ze elke keer als jij een kick geeft in de stad pomp ik je buttplug een stukje verder op begrepen meisje? Jaa Sascha mooizo de buttplug zat in me kont en er werde 3 pompjes lucht in geblazen en dat was al behoorlijk vervelend ik kreeg me luier weer om en sascha liet het slangteje met het pompje aan de buitenkant eruit hangen ik kreeg me jurkje weer aan en we liepen naar buiten.

Mamma vroeg ik? Ja Schatje wat is er? Ik durf niet! Haha lachte ze je hebt vrij weinig te willen en ze trok me mee naar haar auto ik werd vastgezet op de achterbank in een kinderstoeltje daarna ging ze zelf achter het stuur zitten en reden we naar de stad we parkeerde de auto in de parkeergarage en ik werd losgemaakt en moet uit stappen ik bleef zitten waarop sascha in de auto kroop en mij eruit tilde, dat zag er echt heel gênant uit ik moest gaan staan en Mamma een handje geven zo liepen we samen de parkeergarage uit de drukke stad van Amsterdam in!

Wat daar allemaal in de stad gebeurt horen jullie in het volgende deel!

Volgende deel snel
 

luiergek1

Beginneling
Re: De SM Meesteres Deel 1 Update deel 5

Ja sorry ben heel druk werk nu 32 uur in een week in probeer het zo snel mogelijk voor jullie!

Knuffies!

gelukkig klaar met school
 

bas

Superlid
Re: De SM Meesteres Deel 1 Update deel 5

ik zit nog steeds met smart te wachten
 

luiergek1

Beginneling
Yeey Nog een deel Voor iedereen die er zat op te wachten!!!

SM Meesteres deel 6

We Liepen de Grote stad in Mamma zij tegen mij stevig me handje vasthouden want ik wil je niet kwijtraken, Mamma vroeg aan mij waar wil je als eerste heen? Ehm ik zou wel wat eten en drinken lusten Mamma, Hmmm Okee Dan en we liepen naar de V&D we gingen met de roltrap omhoog naar de 5de etage en we liepen het restaurant in Zo dan zal mamma wel even wat voor je uitzoeken aan eten en drinken en mamma pakte een flesje flesje fristi en Een aarbeiengebakje, We liepen naar de kassa an Mamma vroeg om een Bakie Koffie, We rekende af en gingen zitten Het eerste wat je Gelijk hoorde was Mijn Luier die aan het Kraken was, Gellukig lette niemand erop en viel er een last van me schouders af, ik Dronk mijn fristi op en at samen met mijn Mamma het gebakje op en we Brachten de spullen naar de afruimband Ik Moest plots heel nodig plassen en liet alles lopen!, ik zij tegen Mamma: Mamma ik heb Geplast heel veel mag ik een nieuwe luier om? maar natuurlijk mag dat alleen heb ik geen luiers bij mij Lieverd Nouja loop maar even mee en ik liep mee met Mamma we gingen naar het Toilet waar het Gelukkig Rustig was, Mamma Vroeg aan de Dame die daar Bij de WC'S zat: Mevrouw heeft u messchien een schone luier voor mijn Kleine Jochie daarzo en ze wees naar mij, Op dat moment kwam er een Bloedmooi Meisje langslopen en Begon te Gniffelen en liep snel door, De mevrouw achter de balie keek mij raar aan en wees naar een hokje en Zij tegen Mamma U kunt hem daar wel even verschonen, Mamma nam mij mee en we gingen het hokje In!

Ik wil het nog even spannend houden dus volgend deel snel!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 2 M 12
luiernl Mijn meesteres, mama – terug in luiers - deel 1 M 4
emar007 Verhaal Klaar Meesteres Anna en Donny 16+ Verhalen 14
Diaperman Beginselen van BDSM via meesteres Contact advertenties 7
B Meesteres gezocht Contact advertenties 1
Luierman1983 Meesteres Petra was echt een fijne ervaring Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
S Meester/meesteres gezocht 16+ Board 16
Sissy Charlotte Een sessie met meesteres Petra 16+ Verhalen 7
N Meesteres sue VVV 1
N meesteres 16+ Board 6
R De switch tussen mama en meesteres 16+ Verhalen 14
R Ik als meesteres 16+ Verhalen 13
N Mijn eerste ervaring met mijn meesteres 16+ Verhalen 15
Luierman1983 Meesteres bezoek 16+ Board 8
Luierman1983 Meesteres bezoek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 26
Luierman1983 Meesteres Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
N afspraak gemaakt met meesteres jennifer 16+ Board 6
babybenz110 Meesteres Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
Daddy54 Voorstellen deel 2 Voorstellen 8
Den-boy123 Ik ga verhuizen, gratis luiers in een deel komen ophalen Algemeen 10
Thunder2016 Naarste deel-moment-van-een-luier-dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
G Fijnste deel/moment van een luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
A Jongens met een handicap, deel ervaringen. 16+ Board 31
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
AB / DL25 DEEL 3 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 7
AB / DL25 DEEL 2 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
AB / DL25 DEEL 1 Uitverkoop 18+ artikelen die voorheen in de webshop stonden Vragen & Info Shop 0
TedWheel Het wordt tijd dat ik mijn voorliefde voor plasticbroeken met gelijkgestemde deel. Voorstellen 16
A In broek geplast op kamp deel 1 I 1
luierjong Tess haar eerste keer Deel 3 (DL 18+) 16+ Board 4
A Carolien geluierd op Pinkpop (Deel 1 en aangevuld met deel 2) C 14
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
D Nog niet klaar Julia & Kevin, **deel 7 toegevoegd 02-01-23** 16+ Verhalen 37
T Iris en Ilse deel 2 16+ Verhalen 12
T Iris en Ilse deel 1 16+ Verhalen 0
Bedplasser91 Nieuw deel "Bedplaskamp" - uiteraard met plasticbroekjes! Plastic broekjes liefhebbers 0
R Nick & Tom **DEEL 3 toegevoegd** 12/6 16+ Verhalen 32
A Axel en Angela 1e deel 16+ Verhalen 6
Little Endy Verhaal Klaar Plotselinge verandering in een groot deel van mijn leven... P 11
katejingle Het Kamp: deel 2 K 133
D Beste vrienden. (23-10-2016) Deel 1 B 0
M De Loodgieter deel 1 16+ Verhalen 7
Pamper86 Mijn eerste verhaal; zuster Kim *Weer een nieuw deel 15 september 2023* 16+ Verhalen 207
K Als je niet eerlijk bent! deel 2 A 26
LBV 1995, volwassen en toch op tiener deel.. moderator talk 3
T De ontlading. NIEUW DEEL O 13
T aprilgrap (deel 1 tot 11) NIEUWE DELEN BESCHIKBAAR A 29
T ///De vakantie.\\\ (DL,TB,AB,16+) Deel 1 t/m 6 V 9
Similar threads


















































Bovenaan