de Tweeling

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 1 1,4%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 1,4%
  • 7

    Stemmen: 3 4,3%
  • 8

    Stemmen: 7 10,0%
  • 9

    Stemmen: 12 17,1%
  • 10

    Stemmen: 46 65,7%

  • Totaal stemmers
    70

jhonny11

Life's short. Enjoy it, every time you can!
woooooow....
Ik weet dat het een verhaal is maar ik begin echt medelijden te krijgen met peter:O
okee hij heeft wat fouten gemaakt maar zo'n vernedering en woede kan hij toch niet verdragen..
verder, gigantisch goed verhaal echt ik kan me op een een of andere manier helemaal in het verhaal verdiepen! (wat ik normaal bijna nooit kan:p)
Echt Ga Zo Door!:D !1

groetjes,
Jhonny
 

Attend

Heerlijk om weer nat te zijn !!
Heerlijk verhaal Ga zo door met schrijven en maak er een boek van als je klaar bent ik koop hem zeker van je.
 

joo

Geen puzzel, maar een mens!
Echt mega goed!!!

Je kan goed verhalen schrijven, daar mag je trots op zijn ;)
 

Sardonyx

Perry het vogelbekdier!!! :P
Ik hoop dat er snel weer een vervolg komt ;)
Het verhaal wordt steeds beter dance
 

Attend

Heerlijk om weer nat te zijn !!
Wat een geweldig stuk dat je geschreven hebt. En nog zoveel openingen voor een vervolg!!!

Ik wacht rustig op het volgende deel !!!
 

kleine81

Beginneling
Het is bijna zonde om ieder hoofdstuk gelijk te lezen beter kan ik een week wachten en dan hopelijk meerdere hoodstukken achterelkaar lezen wat een GOED verhaal !1 complimenten voor de schrijver
 

LV

Toplid
Top 5 maar? Ik ga voor niets minder dan nummer 1!

En... Als jullie nu al medelijden met die arme jongen hebben kun je beter ophouden met lezen. :D
 

jhonny11

Life's short. Enjoy it, every time you can!
nog meerXD wow die Sandra is echt Sadistisch:D

ik heb het echt met hem te doen:p
 

jhonny11

Life's short. Enjoy it, every time you can!
Over sadisme gesproken, hangt u ons weer aan een draadje tijdens een spannend momentXD:D

gaat goed gaat goed:D

keep em coming!:D
 

LV

Toplid
Dank je wel John.

Maar laten we het nog net even iets anders doen. Deel 1 van het verhaal was net afgelopen, en dat heb ik vernieuwd en bij elkaar gezet. Ik had (op mijn eigen pc) al wat kleine wijzigingen aangebracht, en dit is nu de versie zoals ik hem ook lokaal heb.

Deel 2 bestaat ook weer uit negen hoofdstukken. Die zal ik eerst los plaatsen, en na afloop ook weer samenvoegen. In dit deel komen trouwens 'eindelijk' luiers voor. Daar moeten jullie nog heel even op wachten, want eerst had ik nog een sadistische bui toen ik aan het schrijven was.

Deel 3 is ook al geschreven en bestaat uit 14 hoofdstukken, dus jullie hebben nog heel wat tegoed!

Veel plezier met lezen, en laat maar horen wat jullie ervan vinden.

Groetjes, LV
 

qawsedrf

Toplid
ik vind het verhaal echt geweldig ik hoop op snel een vervolg
jammer dat je niet sneller plaatst maar ik begrijp het wel beetje de spaning er in houden
 
Bovenaan