De vier vrienden.

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Re: De vier vrienden. hoofdstuk 9

Hier is weer een nieuw hoofdstuk, de volgende hoofdstukken kunnen wat langer duren omdat ik moet bedenken hoe ik verder zal gaan tot die tijd veel lees plezier.

Hoofdstuk. 9 de beproeving.

Nadat Evelien in de winkel geweest gaat ze terug naar de jongens ze belt het nummer en krijgt Jasper aan de lijn en vraagt waar moet ik naartoe komen?
En Jasper antwoord je moet naar de eikenlaan 558 komen als je weet waar dat is.
Ja ik weet waar het is en ben er in ongeveer 15 minuten. 15 minuten later komt Evelien aan bij het adres en belt aan de deur word open gedaan door jorrit die gelijk meld dat ze eerst naar de 2e kamer moet gaan en daar zich haar producten moet aandoen. Daarna verlaat jorrit de kamer weer en sluit de deur achter zich. En denkt bij zichzelf zo omdat ik haar wel mag gun ik haar bij de eerste x wat privacy de volgende keer doet een van ons het.
Na ongeveer 10 minuten klopt jorrit op de deur en vraagt: "hoever ben je?" vanuit de kamer komt de reactie: ik ben bijna klaar. Oke maar schiet wel een beetje op!
Na een paar minuten komt Evelien weer naar buiten gehuld in een gele luier met doorzichtig plasticbroekje en daar overheen een roze romper.
Jorrit: oké volg mij maar we moeten maar boven.
En Evelien volgt na 5 minuten komen ze bij een deur aan en jorrit zegt we zijn er! Open den deur. De deur Word van binnenuit geopend en dan stappen jorrit en Evelien de kamer binnen Evelien ziet eerst niets omdat alles donker is om haar heen maar dan hoort ze de stem van Jasper zeggen oké loop maar rechtdoor 7 stappen en ga daar zitten. Evelien doet wat haar gevraagd word en zodra ze zit merkt ze dat ze van achter benaderd word en zodra de persoon achter haar staat er een tuigje om gedaan wordt en vast gemaakt. Daarna gaat het licht aan en ziet Evelien dat de vier jongens zich in een halve cirkel hebben opgesteld. En haar aanschouwen zodra de jongens klaar zijn gaan ze over op de volgende stap. En ook zij onthullen hun luiers. En zeggen tegen Evelien dat de reden dat ze vast zit is omdat ze de luier moet gaan gebruiken en dat ze zal blijven vast zitten tot ze het gedaan heeft.
Evelien denkt bij zich zelf als dat is wat jullie willen, dan kunnen jullie het krijgen ook.
En even later als de jongens weer druk met elkaar in gesprek zijn denkt Evelien nu moet ik het gaan doen en ze begint met lichte dwang aan zichzelf te persen en binnen no-time is haar luier gevuld. Zo dat zit er in denkt ze. Na een tijdje komt Jasper naar haar toe en controleerd of ze haar luier al gebruikt heeft en ziet bij het naderen een greins op haar gezicht waarvan hij denkt dit kan nooit veel goeds betekenen en jij draait zich om en loopt terug naar de andere en zegt jongens volgens mij krijgen wij een behoorlijke klus zometeen ik denk dat we haar met zijn vieren moeten gaan verschonen. En ze gaan met zijn vieren terug naar Evelien die inmiddels al half in slaap is gevallen.
Hey wakker worden dametje je mag zo weer weg maar eerst zul je je door ons moeten laten verschonen. Hoort ze jorrit zeggen op een rustige toon.
Evelien: zegt nog half in slaap oke jullie doen maar en ze probeert om op te staan maar dat lukt niet. Ze vraagt aan jorrit of hij haar ff wil helpen. Omdat haar benen slapen.
Jorrit: nou dat moet wel kunnen en hij steekt zijn schouder onder haar arm en begeleid haar richting de douche alwaar de 2 andere jongens al staan te wachten om haar goed schoon te maken. Als Evelien eenmaal onder de douche staat word de eerst goed afgespoeld zodat alle restjes weer weg zijn daarna word ze ingezeept en word haar gezegd dat ze haar onderste regio ff zelf moet doen. Zodra Evelien dat heeft gedaan word ze weer afgespoeld en kan Jasper het niet laten om even het warme water uit te draaien zodat Evelien een flinke straal koud water over zich krijgt. Hierna krijgt ze de opdracht om zichzelf af te gaan drogen en daarna weer naar de kamer te gaan waar zij was toen ze binnen kwam zodat ze zich weer kan aankleden met haar eigen kleding. Nadat Evelien zich afgedroogd heeft gaat ze naar die kamer toe en ziet dat de jongens een schone luier bovenop haar kleding hebben gelegd. Evelien snapt de hint en doet eerst de luier om en kleed zich daarna verder aan en ze gaat nog ff naar boven om de jongens gedag te zeggen en gaat daarna weer naar huis.

Wordt vervolgd
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Geduld is een schone zaak en ik werk in tegenstelling tot de meeste mijn verhaal niet uit op de pc maar op mijn telefoon uit veiligheidsoverwegingen.
Maar voor het einde van de aankomende week staat hoofdstuk 11 online.
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
De vier vrienden Hoofdstuk 11 & 12

Zoals altijd zal wachten beloond worden en zijn hier 2 nieuwe hoofdstukken van de vier vrienden.

Hoofdstuk 11 het gesprek.

Nadat evelien is vertrokken bij de jongens komt ze na ongeveer 15 minuten thuis aan en bedenkt zich oh ja ik heb straks nog een gesprek met mijn moeder, maar dat is voor latere zorg eerst ff mijn spullen boven zetten en dan wat eten. Evelien loopt de trap op en komt bij haar kamer deur die vreemd genoeg op slot zit en als ze opkijkt ziet ze een briefje op de deur zitten ze pakt het briefje en leest het: hoi schat ik heb het een en ander al op mijn werk meegenomen voor jouw nieuwe kamer je huidige kamer is verhuist naar de zolder en deze deur gaat pas vanavond open.
Ps. Ik ben er vanavond niet met eten dus ligt er geld op tafel zodat je wat kunt halen/ bestellen.
Evelien zet haar tas met de spullen die ze vanmiddag had gekocht neer voor de deur van de kamer en gaat weer naar beneden ze gaat zitten en ziet 20 euro op tafel liggen. Ze denkt bij zichzelf wat moet ik doen qua eten ik bestel maar een portie Chinees.
Nadat evelien de telefoon weer neer heeft gelegd moet ze nog 15 minuten wachten en besluit om maar ff haar telefoon te checken of ze nog nieuwe berichten heeft en zodra de telefoon is opgestart ziet ze dat er een nieuwe email is ze kijkt naar de afzender en ziet dat het een mail is van jorrit.
Ze denkt wat nou weer en hoe komt hij aan mijn email adres. Ze besluit om de mail maar te lezen.
Aan evelien,
Ik wil je laten weten dat je bent toegelaten tot onze groep.

Word vervolgd. .

Hoofdstuk 12. De verandering

Na het bericht te hebben gelezen kijkt evelien op de klok en ziet dat haar eten zo komt. Na 2 minuten gaat de deur bel en gaat evelien naar de deur doet open en neemt haar bestelling on ontvangst ze betaalt de bezorger welke daarna weer vertrekt.
Nadat Evelien haar eten op heeft bedekt ze zich dat ze nog zeeën van tijd heeft tot haar moeder terug is. (2uur)
Ze besluit om maar naar haar nieuw geplaatste kamer te gaan op zolder en zet de pc aan maar deze is nog niet aangesloten evelien denkt bij zichzelf: "als dit alles is wat nog gedaan moet worden dan kan ik het ook zelf wel eens bekijken."
Na een half uurtje te hebben gewerkt zet evelien de computer opnieuw aan en dit maal start hij wel op en evelien bekijkt wie er online zijn. Hmm niemand online zegt evelien in zichzelf das balen.
Dan hoord ze de voordeur open gaan en haar moeder komt binnen en loopt naar boven naar haar kamer toe en klopt even op de muur om toestemming te vragen om binnen te mogen komen.
Ze komt de kamer in en gaat naast haar dochter zitten en op bed en zegt ik neem aan dat je het briefje hebt gelezen en dat je misschien wat vragen hebt.
Evelien zegt dat ze het resultaat van de kamer graag wil zien. Haar moeder zegt dat zul je straks nog wel zien eerst wil ik dat je gaat douchen en dan kom je me een handdoek omgeslagen of zonder iets weer naar mij toe en dan zal ik de kamer open maken en de rest doen. Oke zegt evelien en loopt richting badkamer.
Wordt vervolgd.
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
luierman zei:
het is weer een leuk vervolg
en het leest erg makkelijk
Bedankt voor de reactie ik ga zeker door met schrijven volgende week zal er waarschijnlijk weer een nieuw hoofdstuk komen.
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
het is inmiddels weer even geleden dat ik wat nieuws geplaatst heb maar goed nieuws hoofdstuk 13 is inmiddels klaar.
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
De vier vrienden hoofdstuk 13

Hoofdstuk 13 de verandering II
Nadat evelien zich naar de douche heeft begeven roept haar moeder dat zij zodra ze klaar is haar moet roepen. Evelien denkt oké dat dacht ik dus niet en loopt de douche in, na 15 minuten vindt evelien het wel genoeg en draait de kraan uit en loopt de gang op opzoek naar een handdoek om zichzelf aftedrogen maar dan hoort ze in eens uhum ik had gezegd mij te roepen als je klaar was. Oh reageert evelien dat had ik niet gehoord. Haar moeder zegt kom op dan maar wijfie ga ik jouw eens goed droog maken en ze neemt een grote maar erg zachte handdoek uit de kast en begint evelien aftedrogen. Als haar moeder klaar is zegt ze kom gaan we je kamer bekijken. En evelien volgt zodra ze bij de kamer komen pakt haar moeder een sleutel uit haar zak vandaan en opent het hangslot en haalt deze van de deur af en maakt de deur open evelien die langs haar moeder een blik van de ruimte probeert op te vangen valt bijna als haar moeder naar voren stapt. Ze loopt de kamer binnen en haar moeder zegt nou meid dit is het geworden wat vind je ervan? Evelien kijkt de kamer rond en ziet dat de muren zacht roze zijn geschilderd met Disney behang aan de kant van het bed welke ook een railling heeft aan de zijkant. Ook ziet ze een verstevigd bureau met een verschoningskussen erop en een kast daarnaast. Haar ogen worden zo groot als theeschoteltjes en beginnen te twinkelen en zegt wow dit is echt mooi geworden mam. Haar moeder zegt kom ga maar liggen dan kan ik je verder aankleden en evelien doet wat haar moeder haar vraagt. Ze gaat liggen en haar moeder loopt naar de kast toe ze pakt daar uit een luier die evelien niet kent groot en paars van kleur en hij lijkt ook dikker dan de gene die zij kent ook pakt haar moeder een grijs potje en een blauw busje uit de kast vandaan. Ook pakt haar moeder een romper en een pyjama die uit een deel bestaat uit de kast. Ze zegt nou meid eerst maar wat crème op dat kontje van je doen en daarna nog wat poeder als je goed mee werkt mag je nog ff beneden tv kijken zo niet dan ga je gelijk naar bed.
Evelien weet wel wat de juiste keuze is in dit geval alles doen wat je moeder je vraagt. Haar moeder vraagt Evelien om haar knieën in te trekken zodat ze de luier goed onder haar kan leggen en haar makkelijker kan insmeren en poederen zodra dat gedaan is zegt haar moeder je mag je benen weer neer leggen dan kan de luier dicht. En evelien doet wat haar moeder vraagt nog geen 2 minuten later is evelien ingepakt van onder haar moeder tilt haar weer op de grond en zegt dat ze even moet blijven staan omdat ze nog niet klaar is even later komt haar moeder terug met de romper en evelien ziet dat deze roze is met een zeepaardje er op haar moeder trekt hem aan en pakt dan de pyjama maar legt deze slechts op het bed klaar ze pakt eerst een grote spiegel en zet deze in de kamer ze zegt tegen evelien nou meis bekijk jezelf maar eens. Evelien bekijkt zichzelf in de spiegel en denkt bij zich zelf nou dat is niet verkeerd.
maar ik vraag me af wat de jongens aan het doen zouden zijn.
Wordt vervolgd
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
De vier vrienden stopt

Ik heb besloten om dit verhaal niet verder te vervolgen.
Ga aan een nieuw verhaal beginnen. Dat binnenkort zal verschijnen het eerste deel.
 
[size=12pt]Beste Silverbaby,
Een leuk verhaal en jammer dat U er (opeens) mee stop.
Maar nu dat U bent gestopt, is het niet mogelijk, om al dé hoofdstukken bij elkaar te voegen???
Ik bedoel: Dat de hoofdstukken wel gewoon blijven, maar dat het hele verhaal bij elkaar staat???
Ik ga NU, naar U verhaal: "Bas"???
De hartelijke groeten en ga zo door!!!
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Schoenmaker-333. zei:
[size=12pt]Beste Silverbaby,
Een leuk verhaal en jammer dat U er (opeens) mee stop.
Maar nu dat U bent gestopt, is het niet mogelijk, om al dé hoofdstukken bij elkaar te voegen???
Ik bedoel: Dat de hoofdstukken wel gewoon blijven, maar dat het hele verhaal bij elkaar staat???
Ik ga NU, naar U verhaal: "Bas"???
De hartelijke groeten en ga zo door!!!

dat kan wel ik moet er alleen wat tijd voor hebben. En die heb ik niet veel.
Ps mocht iemand zin krijgen om voor dit verhaal nog een goed slot of vervolg te maken dan krijgt mijn toestemming.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
G Stiekem luier om bij vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
slushpuppy ABDL vrienden/zelfde interessen Contact advertenties 9
I Vrienden maken/afpreken (liefst in twente/overijssel) Contact advertenties 3
B Plas en poep expres stiekem ophouden in bijzijn van vrienden en vriendinnen. Broekplassers en Poepers 2
C Verschonen bij vrienden of familie ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
Luierboyamersfoort Luier vrienden Contact advertenties 12
tirinty89 Vrienden gezocht voor avonturen en plezier in Spijkenisse Contact advertenties 14
M Omgeving Zuid holland Contact advertenties 10
I Opzoek naar mama/papa/vrienden Contact advertenties 2
L Luier vrienden Contact advertenties 4
D Jong volwassen in Rotterdam Contact advertenties 3
I Op zoek naar DL vrienden Contact advertenties 6
D DL zoekt luier vrienden Contact advertenties 14
A Vrienden IRL die into broekplassen zijn? Broekplassers en Poepers 2
L♡. ✨️Nieuw op dit forum✨️ NH babygirl Voorstellen 94
D Contact/vrienden maken (chat of real life) Contact advertenties 1
D Vrienden 16+ Verhalen 15
Ninakoekjes Nog niet klaar Vrije dag V 30
F Vrienden gezocht, dicht bij flevoland Contact advertenties 7
D Vrienden gezocht Contact advertenties 0
L Ik zoek vrienden en dan oppas Contact advertenties 14
pamperlover1 iemand ideeën voor leuke opdrachten? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
Mike_y Hoe maak je vrienden op bijeenkomsten? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
stiekemedler Luier vrienden gezocht in Amersfoort Contact advertenties 19
L Vrienden maken Voorstellen 14
S Belgische vrienden > mondmasker overheid mogelijk giftig Pub 8
pvcscout Vrienden van de plastic broek Plastic broekjes liefhebbers 35
luierboy15yo Op zoek naar Dl vrienden of DL relatie (den bosch) Contact advertenties 5
A Foute vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
dirkje87 luiers verschonen bij vrienden thuis Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Little/daddy_Q Ik zoek vrienden regio rotterdam Contact advertenties (T) 1
T ABDL Skype Vrienden (30+) 16+ Board 9
slaaf.johannes Facebook Vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Little Endy Verhaal Klaar Van veel verdriet naar een verhuizing en veel vrienden V 22
D Beste vrienden. (23-10-2016) Deel 1 B 0
C Nieuwe vrienden en meeten(?) Voorstellen 20
D Vakantie met mijn vrienden (Waargebeur V 19
DiaperWeeb177013 Van Je Vrienden Moet Je Ze Maar Omkrijgen. V 38
D vertellen aan vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Thomas555 Samenwonen met vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Bab Diap Vernederd door vrienden V 24
P DL vrienden D 12
Diaperdude11 "De geluierde vrienden Bart en David" G 18
DL_Michel Verhaal Klaar De Drie Vrienden D 3
DL_Michel Verhaal Klaar de 2 Vrienden (18-) 1 t/m 9 5
Similar threads













































Bovenaan