De vier vrienden.

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Dit verhaal is puur fictief en mijn eerste verhaal. Ik hoop dat het bevalt.

hoofdstuk 1. Introductie.
Rens de oudste van de groep is één lange magere jongen van 15 jaar en de zogezegd de leider van de groep.
Jorrit de jongste van de groep is 13 maar erg klein voor zijn leeftijd (je zou hem zo 8 schatten) met zijn blonde haren en smalle bouw is heeft hij één ondeugend voorkomen.
Jasper is één stevige jongen met een behoorlijke lading spieren met zijn 14 jaren is hij van de groep de sterkste en is niet vies van een potje knokken.
En dan is de laatste nico een rustige jongen die het moet hebben van zijn hersens. Het is woensdag middag en de jongens hebben vrij van school.
ze hebben afgesproken om in de stad wat rond te hangen.

Hoofdstuk 2. In de stad. Half 4 de jongens zijn in het centrum aangekomen en verzamelen bij hun favoriete stekje: de bioscoop. Na ongeveer 10 minuten vraagt rens: "wat zullen we nu gaan doen iemand een idee?"
Jasper zegt gelijk nou we toch bij de bios zijn kunnen we net zo goed een filmpje pakken."
Jorrit kijkt op het scherm van de bios welke films er draaien en komt tot de conclusie dat er geen interessante films draaien.
En stelt voor om te kijken aan de andere kant van het centrum in die nieuwe winkel. Jorrit "he jongens ik heb gehoord dat die nieuwe winkel een speciaal zaak is voor luiers en toebehoren speciaal voor tieners en volwassenen laten we daar eens gaan kijken.
Rest: "klinkt goed.

Hoofdstuk 3. De winkel.
Even later komen de jongens aan bij de winkel. Nico: "jongens er klopt iets niet volgens mij aan deze winkel.
Waarop jasper antwoord: ach joh stel je niet aan het zal allemaal best meevallen. En ze stappen de winkel binnen. Rens: wow dit is groter dan ik verwacht had. Jorrit: kijk al die spullen eens er staan hier kinderstoelen waar wij zelfs nog in kunnen zwemmen. Niet lang daarna horen ze ineens gekuch achter zich gevolgd door goede middag kan ik jullie misschien helpen?
Rens: misschien wel ja wij zijn op zoek naar een aantal goed passende luiers. Verkoper: oké heren loopt u dan maar even mee naar achter dan zullen we kijken welke geschikt zijn.
En ze lopen achter de verkoper aan.
Even later komen ze achter in de winkel aan en de verkoper zegt: zo heren we zijn er nu wil ik graag jullie maten weten zodat ik het beste model selecteren.

word vervolgd​
graag jullie reacties en evt tips.
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Veelbelovend begin !1
De jongens weten kennelijk al van elkaar dat ze luierliefhebbers of bedplassers zijn?
Ik had het op m'n 14e, 15e niet zo makkelijk gevonden om met mijn vrienden over luiers te praten, hoewel ik ze toen nog elke nacht moest dragen - laat staan dat ik zelf zo'n winkel was binnengestapt ;)

Eén klein foutje: hoofdstuk 3 staat er twee keer!

Ben benieuwd naar het vervolg!
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
De vier vrienden. Hoofdstuk 4

Hier is het 4e hoofdstuk.
Tips en reacties zijn altijd welkom.

De verkoper voert de gegevens in het systeem in en laat dat de beste luier berekenen. Voor jouw jongeman is als beste naar voren gekomen: de tena slip maxi. Jasper: " das nou net mijn favoriete."
Verkoper: de volgende. Nico gaat naar de balie.
De verkoper voert de gegevens in en komt met een verrassende mededeling: jongeman voor jouw is geselecteerd: een katoenen luier met inleggers en een plasticbroekje. De andere jongens beginnen te grinniken. Nico die katoen moet dragen wie had dat verwacht. En dan nu de laatste zegt de verkoper. Dus moet jorrit nu naar de balie toekomen. Verkoper: hmm dit gaat geen gemakkelijke opgave worden om voor jouw iets passends te vinden hier jongeman.
Jorrits gegevens gaan de computer in en na een paar minuten te hebben gewacht komt de computer met het antwoord dat hij misschien de abu cuschies in maat s kan proberen en anders moet hij terug vallen op de traditionele pampers maat 6. Dan gaan ze nadat de kassa en rekenen de producten af. Waarna de verkoper nadat het magazijn loopt en terug komt met de 4 pakken.

wordt vervolgd​
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
De vier vrienden. 5

Hoofdstuk 5. Het addertje.
Nadat de jongens ieder hun pak in ontvangt genomen hebben zegt de verkoper nog een ding jongens vanaf nu staan jullie 4 aan mijn gekoppeld in deze winkel dus voor vragen kunnen jullie altijd hier komen en de vragen stellen hoor. En jullie zijn verplicht om minimaal 1x per 2 maanden iets te kopen hier. En jullie moeten ook hier andere producten dan jullie luiers kopen. Dan lopen de jongens naar buiten en nico zegt ineens ik zij toch dat er iets niet klopte nu zitten we er aan vast. Rens:" ja dat is zo." Jorrit:" maar jongens bekijk het ook van de zonnige kant we weten nu wel precies wat we moeten hebben."
Jasper:" das ook wel weer waar maar ik ben niet zo blij met mijn product keuze door die computer."
Rens: ja jij niet maar het meer en deel wel gelukkig.
wordt vervolgd​

Dit keer een iets korter hoofdstuk. Volgend hoofdstuk is weer langer.
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Preview komende hoofdstukken de vier vrienden.

Bij dit verhaal is ruimte voor op of aanmerkingen.

Hier alvast een preview van de komende hoofdstukken.

Hoofdstuk 6 het mysterieuze persoon. (online)
De jongens merken dat ze gevolgd worden maar door wie en waarom.
Hoofdstuk 7 in het bos.( w.i.p.)
Nadat de jongens geprobeerd hebben het mysterieuze persoon afteschudden komen ze in het bos aan en confronteren het mysterieuze persoon.
Hoofdstuk 8 de ontmoeting.(begin schrijven als hoofdstuk 7 af is)
Nadat het mysterieuze persoon zich bekend gemaakt heeft gaan de jongens verder het bos in en wordt het mysterieuze persoon opnieuw geconfronteerd.
 

dlrobin

Nieuw lid
als dat ding op android draait is het mogelijk terug te halen. je moet maar even op het internet zoeken
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
hoofdstuk 6 de vier vrienden

Hoofdstuk 6 het mysterieuze persoon.

Na een aantal weken is het dan zover de vakantie is begonnen.
De jongens besluiten om bij de bioscoop weet te verzamelen en naar een afgelegen stuk bos te gaan. Even later komen de jongens bij de bios aan en zegt jorrit: jongens ik heb het idee dat ik gevolgd word door iemand.
Rens: ach joh dat zal wel mee vallen.
Jorrit ja denk ik ook maar toch.
Nico: we merken het wel. Laten we maar onderweg gaan.
En zogezegd zogedaan de jongens gaan opweg naar het bos. Als ze even later halverwege zijn kijkt jorrit achterom en ziet dat het persoon hem weer volgt. En zegt tegen de rest: jongens niet omkijken maar dat persoon volgt ons weer. Rens oké we gaan nu zien of dat persoon achter ons aan wil blijven rijden en gaan bij de volgende straat afslaan naar links daardoor snijden we een stukje af voor het bos. Nadat de jongens links zijn afgeslagen zien ze dat het persoon hun nog steeds volgt en rens zegt: nog even dan zijn we in het bos en gaan we over tot de confrontatie. De jongens rijden verder het bos in en als ze op se plek zijn gekomen zetten ze de fietsen in de struiken net buiten het zicht rens zegt jongens ik zal naar het midden gaan en de persoon aanspreken jullie kijken toe en komen evt later er bij.
Jorrit: prima plan rens als ieder van ons een kant kiest dan hebben we het verrassingseffect met ons.
Na ongeveer 5 minuten komt het mysterieuze persoon aan.

Wordt vervolgd
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Het heeft lang geduurd maar heb inmiddels de draad weer kunnen oppakken en ben weer aan het schrijven hoofdstuk 6 is nu online en hoofdstuk 7 volgt volgende week.
 

DLGuido

Superlid
Ik kan niet anders zeggen dat ik het een leuk verhaal vind.
Ik ben benieuwd naar de rest van het verhaal.
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
DLGuido zei:
Ik kan niet anders zeggen dat ik het een leuk verhaal vind.
Ik ben benieuwd naar de rest van het verhaal.
dankje en ben bezig was mijn bestanden kwijt maar gelukkig laat mijn geheugen mij niét in de steek.
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Re: De vier vrienden hoofdstuk 7

Hier is dan het aangekondigde hoofdstuk 7 ga nu beginnen aan hoofdstuk 8 waarin weer een aantal leuke verrassingen verwerkt zitten.
Voor nu veel leesplezier en tips zijn altijd welkom

Hoofdstuk 7 de confrontatie.

Nadat de jongens zich rondom de plek verspreid hebben komt ook het mysterieuze persoon aan. Rens: oké ik heb 2 vragen voor je! Vraag 1: wie ben je?
Vraag 2: wat wil je van ons?
Mysterieuze persoon: mijn naam is Evelien en wat ik wil is bij jullie groep komen.
Rens: oké maar dan zul je moeten weten dat wij elkaar al kennen sinds dat we in groep 3 zaten en dus een hecht groepje zijn. Rens: jongens bij komen!
Evelien: ik snap je uitgangspunt en ik volg jullie al een tijdje onopvallend en weet dus dat jullie bij die nieuwe winkel komen. En dus luiers hebben ik houd er zelf ook van om ze te gebruiken voor de fun.
Rens: oke ik zal met de andere jongens in overleg moeten gaan over hoe en wat voor jouw om er bij te kunnen horen.
En de jongens gaan in overleg.
Na enige tijd staat rens op en zegt: je mag er bij komen mits je eerst een aantal opdrachten doet. Hier heb je een briefje met een aantal dingen erop die jij bij de nieuwe winkel moet gaan halen op de achterkant staat een telefoon nummer dat je zult moeten bellen voor nadere instructies. En voor een volgende opdracht.
Evelien: oké dat zal ik gaan doen en ze stapt op haar fiets en rijd richting de stad.
Jorrit: nou die is voorlopig nog wel ff zoet, maar wat staat er nou precies op dat lijstje wat ze moest halen? Rens: nou dat zal ik je zeggen ze moest halen 1x een pakket katoenen luiers in haar maat 1x een fles met reserve speen en een paar plastic broekjes. En ze moet naar jouw nummer bellen voor de volgende opdracht.
Jorrit dat is prima maar we moeten we een uitvalsbasis hebben.
Nico: jongens jullie kunnen bij mij thuis terecht mijn ouders zijn op gecombineerd zakenreis en vakantie dus die zijn voorlopig nog niet terug. Jorrit: lijkt mij. een strak plan. Even later in het centrum van de stad komt Evelien aan bij de winkel.
Ze staat voor de deur en even twijfelt ze of ze naar binnen zal gaan. Fijn denkt ze nou wil ik graag met deze jongens omgaan maar heb ik dit er wel voor over. Ze besluit om de jongens te bellen en te vragen of het ipv katoenen ook wegwerp mogen zijn. Na een kort telefoon gesprek hangt ze op met de toestemming om wegwerpluiers te halen ipv katoenen. Ze stapt de winkel binnen en ziet...

Wordt vervolgd
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
De vier vrienden. hoofdstuk 8

Hoofdstuk 8 Evelien

Zodra Evelien de winkel is binnen gegaan ziet ze plots haar eigen moeder achter de toonbank staan en denkt shit hoe praat ik mijzelf uit deze nogal netelige situatie.
Dan bedenkt ze zich dat ze het beste eerlijk kan zijn tegenover haar moeder en loopt naar haar toe en zegt hey mam.
Haar moeder die in gedachten verzonken was kijkt op en zegt "hey lieverd wat brengt jouw hier?!" Evelien:" nou das een lang verhaal laat ik maar zeggen. Nadat Evelien het verhaal aan haar moeder heeft verteld zegt die dus als ik het goed begrijp heb jij contact met een groepje jongens welke dl zijn!? Evelien: ja klopt en om er bij te mogen horen moet ik de dingen mee nemen die op het briefje staan. Haar moeder bekijkt het briefje aandachtig en loopt naar achter het magazijn in en komt terug met de gewenste artikelen. En zegt: zo hier zijn je spullen en nu gauw naar die jongens toe nadat je het natuurlijk hebt afgerekend.
En we zullen het hier vanavond thuis met zijn tweeën nog eens rustig over hebben.
Evelien antwoord: oké dan zie ik je vanavond. En ze gaat naar buiten stapt op gaar fiets en ziet ineens een oude bekende staan die ze al in geen jaren meer gezien had. Evelien bedenkt zich geen 2x en stapt af en loopt naar de persoon toe en zegt hey das langgelden. De persoon kijkt om en denkt even na en zegt uiteindelijk ik herken je gezicht maar ben je naam kwijt.
Evelien reageert: Evelien ben ik uit groep 5 toen zaten we samen in de klas. Het persoon kijkt nog eens en zegt ja nu zie ik het goh das idd lang geleden maar ik heb nu niet veel tijd maar ik geef je mijn mail adres. [email protected]. Evelien noteert het adres in haar telefoon en zegt ter afsluiting spreek je. En bijde gaan er weer vandoor Evelien gaat nu richting de jongens.

Wordt vervolgd.
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Het is weer zover een nieuw hoofdstuk in mijn verhaal.
Voor de volgende hoofdstukken ga ik zsm beginnen.
Prognose ongeveer 1 tot 3 weken tot hoofdstuk 9.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
G Stiekem luier om bij vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
slushpuppy ABDL vrienden/zelfde interessen Contact advertenties 9
I Vrienden maken/afpreken (liefst in twente/overijssel) Contact advertenties 3
B Plas en poep expres stiekem ophouden in bijzijn van vrienden en vriendinnen. Broekplassers en Poepers 2
C Verschonen bij vrienden of familie ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
Luierboyamersfoort Luier vrienden Contact advertenties 12
tirinty89 Vrienden gezocht voor avonturen en plezier in Spijkenisse Contact advertenties 14
M Omgeving Zuid holland Contact advertenties 10
I Opzoek naar mama/papa/vrienden Contact advertenties 2
L Luier vrienden Contact advertenties 4
D Jong volwassen in Rotterdam Contact advertenties 3
I Op zoek naar DL vrienden Contact advertenties 6
D DL zoekt luier vrienden Contact advertenties 14
A Vrienden IRL die into broekplassen zijn? Broekplassers en Poepers 2
L♡. ✨️Nieuw op dit forum✨️ NH babygirl Voorstellen 94
D Contact/vrienden maken (chat of real life) Contact advertenties 1
D Vrienden 16+ Verhalen 15
Ninakoekjes Nog niet klaar Vrije dag V 30
F Vrienden gezocht, dicht bij flevoland Contact advertenties 7
D Vrienden gezocht Contact advertenties 0
L Ik zoek vrienden en dan oppas Contact advertenties 14
pamperlover1 iemand ideeën voor leuke opdrachten? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
Mike_y Hoe maak je vrienden op bijeenkomsten? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
stiekemedler Luier vrienden gezocht in Amersfoort Contact advertenties 19
L Vrienden maken Voorstellen 14
S Belgische vrienden > mondmasker overheid mogelijk giftig Pub 8
pvcscout Vrienden van de plastic broek Plastic broekjes liefhebbers 35
luierboy15yo Op zoek naar Dl vrienden of DL relatie (den bosch) Contact advertenties 5
A Foute vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
dirkje87 luiers verschonen bij vrienden thuis Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Little/daddy_Q Ik zoek vrienden regio rotterdam Contact advertenties (T) 1
T ABDL Skype Vrienden (30+) 16+ Board 9
slaaf.johannes Facebook Vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Little Endy Verhaal Klaar Van veel verdriet naar een verhuizing en veel vrienden V 22
D Beste vrienden. (23-10-2016) Deel 1 B 0
C Nieuwe vrienden en meeten(?) Voorstellen 20
D Vakantie met mijn vrienden (Waargebeur V 19
DiaperWeeb177013 Van Je Vrienden Moet Je Ze Maar Omkrijgen. V 38
D vertellen aan vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Thomas555 Samenwonen met vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Bab Diap Vernederd door vrienden V 24
P DL vrienden D 12
Diaperdude11 "De geluierde vrienden Bart en David" G 18
DL_Michel Verhaal Klaar De Drie Vrienden D 3
DL_Michel Verhaal Klaar de 2 Vrienden (18-) 1 t/m 9 5
Similar threads













































Bovenaan