de Wasserette

  • Onderwerp starter Augur_DL
  • Startdatum

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 50,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 1 50,0%

  • Totaal stemmers
    2
A

Augur_DL

Guest
geschreven door: Peutertje


Ik zat op een stoel en kon niets anders dan alleen maar naar mijn tenen te kijken die uit mijn sandalen staken. Ik voelde dat ik werd aangestaard. En ik hoorde dat er over me werd gepraat. Meer giechelen was het eigenlijk van een paar stomme meiden en ik schaamde me rot.

"Pak maar een boekje lieverd" hoorde ik mijn moeder zeggen. En tegelijkertijd duwde ze me richting leestafel. Ik moest nu als ik wilde of niet langs die giechelende meiden en ik wist niet eens hoeveel het er nu waren. Ik durfde het niet aan om te kijken. Tot ik een duw kreeg en hoorde "uitkijken" nu moest ik wel in de richting kijken waar de waarschuwing vandaan kwam. Ik keek in het lachende en spottende gezicht van een meisje van mijn leeftijd.

Schuchter keek ik haar aan en het huilen stond me nader als lachen. Het scheelde echt niet veel allemaal. Ik voelde me klein en belachelijk en ik schaamde me vreselijk. Ik keek niet alleen in het gezicht van dat meisje maar ze zag er knap uit ook en ze waren met zijn drieen. Ik was me heel goed bewust van de situatie.

Ineens riep mijn moeder, "lieverd?" Ik kon wel door de grond zakken, ik had er erg veel voor over gehad om even van de aardbodem te verdwijnen. "Lieverd", zei mijn moeder nogmaals terwijl ze achter me stond en ik haar hand over mijn billen voelde gaan. "Heb je al een boekje gevonden?" Ik keek mijn moeder aan en schudde van ja en blind pakte ik een boekje. Lachend pakte mijn moeder het boekje af en zei me, "daar ben je nog een beetje te klein voor", en toen pas had ik door dat ik de playboy had gepakt. "Neem maar de donald duck" zei ze me en drukte me dit reuze spannende boekje in handen.

Die meiden kwamen niet meer bij van het lachen en de andere mensen die in de wasserette waren leek het allemaal niet op te vallen. "Het is een luier" hoorde ik uit de richting van die meiden komen. "Ik ga het vragen aan zijn moeder", hoorde ik weer een ander meisje zeggen. Mijn moeder stond bij een wasmachine en ik voelde me machteloos. Ik wist wat er stond te gebeuren. Omdat thuis de wasmachine stuk is en ik weer eens in bed heb geplast, (gelukkig wel in de luier) en deze gewassen moeten worden heeft mijn moeder besloten om dit in de wasserette te doen.

Vandaar dat ik hier nu ongelukkig zit. Want zekerheid voor alles volgens de opvatting van mijn moeder heb ik een luier aan. En niet alleen dat ik heb een dikke katoenen luier met voor de zekerheid een katoenen inlegluier erbij aan een plastic broekje. En een luierpakje. Als overbroekje heb ik een korte tuinbroek aan met een drukknoopsluiting voor een eventuele snelle luierwissel. Mijn benen kan ik vanwege de dikte van de luier niet goed sluiten en die meiden kijken eigenlijk zo mijn kruis in en kijken tegen de luiervorm en de drukknoopsluiting op.

Ik durfde niet goed op te kijken maar ik voelde dat er wat stond te gebeuren. Een van de meisjes stond op en liep op mijn moeder af. Mijn moeder stopte de was in de machine en ik wist precies wat. Voorgevormde nachtluiers met een babyprint en plastic broekjes ook met babyprint en luierpakjes.

"Wat een vreemde broekjes". Hoorde ik dat meisje vragen aan mijn moeder. "Dit zijn luierbroekjes". Antwoordde mijn moeder, "broekjes die gebruikt worden om over een luier te dragen als bescherming". Ik durfde haast niet te kijken. "Oh?", zei het meisje, "voor baby'tjes, maar deze broekjes zijn toch veel te groot voor een baby, die luiers ook trouwens".

"Niet alleen baby's dragen luiers" zei mijn moeder weer. Ik schaamde me kapot. "Peter?, kom eens?" Hoorde ik mijn moeder vragen en ik stond op en liep op mijn moeder af. Uit ervaring wist ik dat dit de beste oplossing was. Het meisje keek me aan en ik keek het meisje aan en mijn moeder. Ik voelde me behoorlijk opgelaten om zo te staan voor mijn moeder en dat meisje wat moeite deed om haar lachen in te houden.

"Kijk" zei mijn moeder en wees op mijn broekje. "Het was ons al opgevallen", zei het meisje. "Hij heeft zo een lekker dik kontje, dat viel ons al héél erg op". Mijn moeder streek me even over mijn ingepakte billen. Ze keek me aan en zei, het was eigenlijk meer op een vragende toon, "toe zeg eens tegen dat meisje waarom je een luier draag, dat zal het meisje vast wel willen weten". Ik begon een beetje te stotteren en had een gevoel over me net of dat meisje het wel een leuke situatie vond. Ik kreeg een tik tegen mijn billen als aanmoediging om te vertellen. Het deed geen zeer maar het geluid wat er af komt is wel héél duidelijk hoorbaar en héél erg denken aan een luier. Een dof droog geluid.

"Nou, komt er wat van", vroeg het meisje; "ik ben wel benieuwd waarom je zo een lekker kontje hebt"? En haar ogen keken me met een spottende blik aan terwijl ik bijna in de armen van mijn moeder was. Mijn moeder ging onverstoorbaar door met het uitslaan ven de plastic broekjes en luiers en bleef de wasmachine maar vullen.

"Je gebruikt nogal wat luiers knulletje?" zei ze een beetje spottend. Ieder woord sneed diep bij me ik had een waanzinnig gevoel van schaamte en opwinding over me. Een vreemde combinatie. En ik voelde hoe mijn moeder onder mijn broek naar mijn luier voelde.

Het meisje bekeek alles zeer aandachtig. Ik had nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag en voelde me warm en koud gelijk worden. Ik kreeg nog een aai en werd naar de stoel gestuurd. Mijn moeder gaf het meisje antwoord en vertelde dat ik in bed plaste en overdag ook nog wel eens ongelukjes had en dat dit een goede oplossing was.

Mijn moeder kwam ook weer naar haar plaats gevolgd door het meisje wat naast haar ging zitten. "Het staat hem", en ze wees op me "heel erg lief, zo"n lief mannetje is het nu". Ik was behoorlijk verlegen en dat maakte de situatie alleen maar spannender volgens de twee dames.

"Ik moet even naar mijn vriendinnen, misschien willen ze hier wel komen zitten". Ik keek verschrikt mijn moeder aan. Bijna huppelend ging ze haar vriendinnen halen. "Dat is voor jou wel leuk" zei mijn moeder, "heb je eens een andere oppas dan alleen je moeder". Vreemde gedachten en een beetje angst overvielen me. Wat zouden ze in hun schild voeren en wat zou er gaan gebeuren.

De meisjes kwamen samen met het meisje wat al eerder met mijn moeder aan het praten was voorop. En ze was duidelijk opgetogen. De andere leken het erg leuk te gaan vinden! Het voorspelde niet veel goeds allemaal. De meisjes gingen zitten en ik was ingesloten! En mijn moeder was duidelijk iets van plan. De meisjes stelden zich voor en mijn moeder deed hetzelfde en ik hoefde helemaal niets te zeggen.

"Nu heb ik een klein probleempje" zei mijn moeder, "ik moet even een paar boodschappen gaan doen en zo een klein handenbindertje". (ze wees op mij) "Is alleen maar lastig". Een instemmend gemompel kwam er uit de groep. Dit voorspelde niet véél goeds allemaal. "Peter heeft nog een droge kont, maar als hij een verschoning nodig heeft is hier zijn luiertas met alle benodigde spulletjes".

De tas werd aan een grondige inspectie onderworpen en ik wist wat er in zat! Een schoon rompertje, natuurlijk luiers en een plastic broekje en voor de zekerheid een schone korte tuinbroek met drukkertjes in het kruis. Precies het model zoals ik aanhad alleen een ander motiefje.

Waarom is dat? En er werd gewezen op de bijzondere sluiting van het broekje. "Kom eens hier Peter", vroeg mijn moeder. Ik liep als in een droom op mijn moeder af en deze stak haar hand tussen mijn benen en trok de sluiting los. En deed mijn broekje omhoog zodat ik niets kon verbergen op dat moment van mijn luierpakje. "Dit is om de luierwisselingen wat makkelijker te maken". "Gewoon broekje losmaken en het pakje en meneertje zijn luier kan verschoond worden".

Het zweet brak me aan alle kanten uit. Mijn moeder streek even over de voorkant van de luier om te controleren of de luier nog droog was. "Je bent nog een flinke jongen", zei ze terwijl mijn broekje weer op zijn plaats werd getrokken en werd dichtgemaakt. De meisjes moesten duidelijk moeite doen om hun lachen in te houden. "Zal je jezelf gedragen" vroeg mijn moeder terwijl haar hand mijn kin vasthield en we elkaar recht in de ogen aan keken. Ik wist dat ik een antwoord moest geven en zei zachtjes "ja, mama".

Ik kreeg een klopje op mijn luierkontje en moest mijn moeder een zoentje geven. Ze haalde me even aan en ik werd overgedragen aan drie meiden die gedurende ongeveer een uur waren aangewezen om als oppas te gaan fungeren. Ze hoopten alle drie dat ik verschoond zou moeten worden. Ik voelde me een beetje opgelaten om zo te zitten en alleen maar vreemde mensen om me heen. De meisjes lieten me even met rust maar als ze mijn richting uitkeken konden het niet nalaten om even spottend aan me te vragen of ik nog "een groot knulletje" was. En er dan een beetje spottend bij lachen.

Toch op de één of andere manier wond me dit wel schandalig op. En ik voelde héél duidelijk een stijve penis en met het schuren tegen de luier op, werd mijn opwinding alleen maar groter. In eerste instantie leken ze het niet door te hebben waar ik mee bezig was. Maar de opwinding werd maar erger en erger en zo ook mijn opgewonden kleurtje en ik maakte een beetje wilde en ongecontroleerde bewegingen. Ineens werd dit opgemerkt door de meisjes en één van de meisjes kwam naar me toe. Ze keek me aan en zwijgend ging haar hand naar de voorkant van de luier en ze begon in de luier te knijpen en over de luier te wrijven. Hele diepe en rustige bewegingen.

"Dit schijnt het mannetje een verschrikkelijk fijn gevoel te vinden"? En ik kon gewoon niet antwoorden, al zou ik gewild hebben. Ik snakte gewoon naar adem. De andere meisjes schoven wat dichterbij en hielpen om me een beetje uit het zicht te houden. Ik moest gaan staan en mijn broek werd losgemaakt en over mijn hoofd uitgetrokken en ik mocht weer gaan zitten. Alleen op schoot bij één van de meisjes die me stevig beetpakte een beetje aan mijn oorlelletje sabbelde haar hand over mijn luier bewoog en me allerlei lieve woordjes influisterde.

Ik zat nu alleen in een luierpakje op schoot en werd op een zeer vakkundige manier bevredigd. Iedere keer als ik mijn hoogtepunt voelde opkomen stopte ze abrubt met het wrijven over mijn luier. Ik zat te spartelen en voelde heel duidelijk de luierprop tussen mijn benen zitten en genoot er heftig van. En toch vlugger dan werd verwacht kwam ik op schoot klaar en voelde een ontlading in mijn onderlijf. Ik schokte en schokte terwijl het meisje in mijn oor fluisterde "ga maar lekker klaarkomen mannetje, laat alles maar lekker in je luier stromen". "daar heb je tenslotte een beetje een luier voor aan". "Je hoeft je niet te schamen".

Ik werd met zorg aangekleed en kort hierop kwam mijn moeder terug van boodschappen doen. De eerste vraag was natuurlijk of ik lief was geweest. Ik voelde een kleur opkomen en de meisjes giechelden dat ik een bere lief jongetje was geweest en dat ik me voorbeeldig had gedragen. "Dan krijg je als beloning een ijsje" zei mijn moeder en ik mocht met één van de meisjes naar de ijswinkel om een lekker "kinderijsje" uit te zoeken. Ik werd aan het handje meegenomen en onder het lopen voelde ik een plasje opkomen. Ik kreeg het er benauwd van. In de ijssalon moesten we even wachten en ik mocht alvast wat uitzoeken terwijl ik stond te wiebelen op mijn benen om die druk maar weg te laten gaan die de blaas gaf.

Het meisje streek me over mijn wang en fluisterde "laat je plasje maar lekker lopen in die dikke luier van je". En ik voelde een warme gloed in mijn luier lopen. "Je bent een lekker lief jongetje" zei mijn begeleidster. En ik was aan de beurt voor mijn ijsje uit te zoeken. Terug in de wasserette gebaarde mijn moeder om te komen en tot mijn grote schrik zag ik dat ze een grote slab in haar handen had. Ik kreeg de slab voor en ik werd door één van de meisjes weer op schoot genomen en zo mocht ik mijn ijsje eten. Een heerlijk gevoel.

De wasmachines waren uitgedraaid en de luiers en pakjes werden in de centrifuge gestopt en daarna in de droger, geassisteerd door de twee overgebleven meisjes. Wat een leuk rompertje hoorde ik iedere keer zeggen. En ook werd opgemerkt dat ik speciale luiers voor de zondag had. Luiers met een opdruk van smurfen. Onder héél gegiechel werd mijn luierwas opgevouwen. En af en toe moest ik komen om te zeggen dat ik het ook wel leuke luiers vond. Als ik dan daar stond konden ze het niet nalaten om even een tikje of tikjes tegen mijn dik ingepakte billen te geven. Wat niet alleen een verschrikkelijk fijn gevoel gaf maar ook een heel leuk geluid.

Het gevoel wat de luier me geeft is niet te beschrijven. Ik vind het een heerlijk zacht gevoel tussen mijn benen. En het zit ook lekker warm. En als de luier een beetje dik is voel je bij iedere stap die je zet een dik gevoel tussen je benen. Het kinderachtige en een beetje het vernederende is een gevoel wat me verschrikkelijk opwind en geil maakt. Het klinkt wel raar dat weet ik ook, maar toch. Ik had geplast en ik wist dat ik nog verschoond zou worden en in de wasserette. Ik had dat gevoel nu éénmaal en als ik dat gevoel heb zit ik er niet ver naast.

En om te protesteren? Vergeet het maar dat is een onmogelijke situatie. Want je krijgt de kans niet om alleen maar je mond open te doen om wat te zeggen. En dan erbij, elk protest wat je aandraagt wordt streng afgestraft. De luier te dik naar meneer's zin? Krijg je er nog een luier bij aan! Ik weet dat al helemaal uit mijn hoofd, ik heb te veel en te vaak meegemaakt. En dan leer je het wel af om tegen te werken. Ik hoorde al een flink gegiechel, niet echt een hele leuke voorbode. En ik zag dat de voorbereidingen ook werden getroffen. Mijn moeder pakte een luier en een inlegger en vouwde de inlegger al in de voorgevormde katoenen luier met smurfenopdruk.

"Wat zal hem dat lief staan"? Ik begon me een beetje zorgen te maken. En dat er toen een plastic broekje bij werd gezocht wist ik voor mezelf genoeg. En onder veel gegiechel werd ik geroepen. Ik liep zo mijn vernederende behandeling tegemoet.

Ben je nog droog lieverd? En meteen voelde ik de hand van mijn moeder over de luier, gadeslagen door een groepje meiden. Ik schaamde me kapot en ik kon bijna niet meer op mijn benen staan van geiligheid. Mijn moeder merkte dit dit en zei; je hormoontjes werken weer op volle toeren? En onderwijl maakte ze in mijn kruis mijn broekje los en ik moest zelf het broekje omhooghouden. Ik stond een beetje te kijken naar een willekeurig punt in de ruimte en als je gevraagd had waar kijk je naar? Moest ik je het antwoord schuldig blijven. Het was eerder meer een idee om even weg te kruipen voor de grote boze wereld.

Ik stond ook in een verschrikkelijke onaangename situatie. In een wasserette met een luier aan. Die natgeplast was en waarin ik nog een keer op een ongelofelijke manier was klaargekomen. Mijn luierpakje werd losgemaakt en ik moest uit mijn broekje stappen. Mijn plastic broekje wel te verstaan. Een van de meisjes was zo gedienstig om het broekje te helpen uit doen. Nu voelde pas echt hoe verschrikkelijk nat de luier was geworden en ik voelde me dood en dood ongelukkig. Dat gevoel begon zelfs mijn geiligheid te overheersen. Mijn hart bonkte als een gek en ik voelde de hartslag bij mijn slapen. Ik was bang voor het commentaar dat er ongetwijfeld zou volgen!

Het werd wel tijd voor mijn lieve knulletje om een lekkere droge broek te krijgen. Begon mijn moeder en ze trok de plakstrips van de luier los. Ik hoopte dat ze me niet zouden uitlachen. Ik had dat beter uit mijn hoofd kunnen laten. Dat wist ik wel maar goed. Het kon me niet veel meer schelen ook. Ik kon wel tegenwerken, ik kon wel tegenspartelen, uit ervaring heb ik geleerd dat dit me niet echt helpt. Ik probeerde me maar af te sluiten.

Ik stond in mijn blote billen en voelde een bekend gevoel bij mijn piemel opkomen. "Ook dat nog" bedacht ik me, "een stijve op een wel erg ongewenst moment". Ik voelde dat mijn billen werden ingevet en ik kreeg de dikke "smurfenluier" aan onder veel gegiechel natuurlijk. Mijn plastic broekje werd aangetrokken en ik moest showen hoe het broekje goed over de luier aansloot. Het luierpakje ging naar beneden en werd tussen mijn benen vastgemaakt en goed over de luier getrokken. Ik kreeg een schoon tuinbroekje aan en ik werd geprezen. Ik was al een hele grote jongen aan het worden, de luier stond me zo lief. En meer van die grappen.

De meisjes hadden het niet meer van het lachen en bij één zelfs werd een natte plek zichtbaar aan de voorkant van haar broek. Héél strategisch, dom genoeg moest ik wijzen op de plek in de hoop dat de aandacht even werd afgeleid. Mis gedacht dus, ik kreeg een standje en werd betiteld als een vies klein kruizenruikertje. Ik kreeg nog een pets op mijn luierkont ook. Het doet geen zeer maar de vernedering is des te groter.

Gelukkig was mijn moeder nu bijna zover dat de luierwas bijna gereed was. Was wel een beetje geluk bij een ongeluk dat ik een gewone pamper aanhad, die dus weggegooid kon worden. "Zo", zei mijn moeder; "ga je mee"? En wees op mij en stak haar kand uit met als teken dat ik mijn moeder een handje moest geven. "Zeg de meisjes maar gedag" en verlegen probeerde ik te doen wat mijn moeder van me vroeg. De brutaalste van het stel gaf me een kus en streek me over mijn billen en sprak zachtjes in mijn oor; "je bent een snoepertje" goed voorbeeld doet goed volgen en ik liep nog meer kusjes op. "Lopen jullie met ons mee" vroeg mijn moeder aan de meisjes?
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A de Wasserette (vervolg) W 0
Similar threads

Bovenaan