de Wasserette (vervolg)

  • Onderwerp starter Augur_DL
  • Startdatum

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 1 100,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    1
A

Augur_DL

Guest
geschreven door: DvP

Dit is een vervolg op De wasserette van Peutertje.


De meisjes liepen nog een stukje met ons mee en wat ze met mijn moeder bespraken, daar kwam ik later achter. Jullie hoeven geen medelijden met me te hebben omdat ik zo vernederd ben, want het is mijn eigen schuld. Ik vind het dragen van luiers erg lekker en ik ben op een gegeven moment begonnen met luiers te kopen. Daar is mijn moeder achter gekomen en we hebben toen afspraken gemaakt. Als je luiers wilt dragen, prima, maar dan moet je ze ook gebruiken. Je wordt dan mijn grote baby. Je draagt de luiers in de vakanties en als ik het nodig vind. Ook zal ik je soms als baby meenemen naar bepaalde gelegenheden, Ik ging akkoord en zodoende wordt ik nu al een jaar in de vakanties als baby behandeld en aangekleed.

Het was nu voorjaarsvakantie en de gebeurtenis in de wasserette vond plaats aan het begin van de vakantie. Zoals reeds gezegd word ik in de vakantie als baby behandeld. 's Nachts krijg ik een dikke luier om, een plasticbroek aan, een luierhemdje en een pyjama met voetjes. Op een morgen werd ik al bijtijds door mijn moeder wakker gemaakt. Ik had zoals gewoonlijk weer in mijn luier geplast en was flink nat. Petertje, opstaan, ik moet zo meteen weg en zal de hele dag wegblijven, maar kom maar gauw mee naar beneden, dan heb ik een verrassing voor je. Ik stapte uit bed en ging mee naar beneden.

Tot mijn grote schrik zaten daar de meisjes uit de wasserette. Hoi Petertje, we komen vandaag op je passen. Wat zie je er lief uit. Mijn moeder zei dat de meisjes met mij zouden eten. Daarna laat je ze je kamertje en je kleertjes maar zien en zullen ze je aankleden. Ik moet nu gaan. Zul je de meisjes gehoorzamen en lief zijn? Tot vanavond. Toen ze weg was begonnen de meisjes me als een echte baby te behandelen. Ik moest op een stoel gaan zitten aan de tafel en zij maakten brood voor me klaar. De boterhammen werden in kleine stukjes gesneden en ik werd door een van de meisjes gevoerd. Ook kreeg ik drinken uit mijn tuitbeker, die mijn moeder al had klaargezet. Na het eten werd ik meegenomen naar de badkamer en werd door een van de meisjes uitgekleed, terwijl de andere het bad klaar maakte. Ik schaamde me naar om poedelnaakt voor de meisjes te staan, maar had geen keus, want als ik niet mee zou werken zou ik een week lang ook in een luier naar school moeten, en daar had ik geen zin in.

Ik moest in bad stappen en werd door de meisjes gewassen. Daarna moest ik uit bed en werd door hen afgedroogd. Kijk eens, het jochie heeft haar op piemeltje en balletjes, dat heeft een baby toch nooit. Dat zullen we eerst eens afscheren. Marjan, zo heette het ene meisje knipte eerst het meeste haar weg en daarna werd mijn kruis met scheerzeep ingesmeerd. Daarna werd ik door Els geschoren en toen ze klaar was werden de zeepresten weggewassen. Zo zeiden ze, dat ziet er beter uit; een lekker kaal pikkie en balletjes. Nu gaan we eens leuk aankleden. Laat maar eens zien wat je voor leuke kleren je hebt. Ik werd aan de hand meegenomen naar mijn babykamer. Dit is de kamer waar al mij babyspullen in worden bewaard en die alleen door mij wordt gebruikt als ik als baby behandeld wordt.

Ik moest op bed gaan liggen en ze smeerden eerst mijn kruis in met zalf. Dit had tot gevolg dat ik prompt een stijve pik kreeg. Daar moesten de meisjes geweldig om lachen, Kijk eens wat een grappig gezicht, een klein jochie met een stijf pikkie. Zullen we je er eens van verlossen? Zonder te vragen begonnen ze me af te trekken en even later kwam ik klaar en spoot mijn sperma over hun handen. Voor straf moest ik hun handen schoon likken en mijn eigen sperma doorslikken. Daarna pakten ze een luier en deden die me om. Daaroverheen kreeg ik een plastic broek aan en een luierhemdje. Zo, nu zullen we eens kijken wat je voor leuke kleren je hebt. Ze gingen voor de kast staan en zagen al gauw een blauw T-shirt en trokken mij dat aan. Wat voor broek zullen we je daarbij aandoen? Ik vond die korte tuinbroek die je in de wasserette aanhad wel erg leuk staan.

Marjan zag echter wat anders, He, dit lijkt wel een pofbroek, laten we hem die aan doen. Ze pakte de pofbroek met kabouters er op en die werd me aangetrokken, De bandjes over mijn schouder en aan de achterzijde werden die vastgezet aan een knoop. Door het elastiek in de pijpen en de plastic broek stond het broekje leuk bol. Kijk eens wat ben je nu een lekker jochie, je ziet er schattig uit. Zo werd ik mee naar beneden genomen en mij werd gezegd dat in niet meer mocht lopen, maar moest kruipen. Ik moest maar leuk met de blokken gaan spelen. Na enige tijd werd ik geroepen en moest ik bij Els op schoot komen zitten. Marjan haalde uit de keuken een zuigfles met melk, die ik moest leegdrinken. Wat voelde ik me van een kant vernederd, maar van de andere kant wond het met ook geweldig op. Tijdens het drinken van de fles wreef Els regelmatig over de voorkant van mijn broek, totdat ze merkte dat mijn pik stijf werd.

Zodra ze dat merkte hield ze op. Ik werd zo opgegeild, maar klaarkomen ho maar. Toen de fles leeg was werd gevoeld of mijn luier nog droog was. Hij was nog droog en ik moest maar weer op de grond gaan spelen. Ik kreeg die morgen wel drie flessen melk te drinken, steeds weer bij een van de meisjes op schoot. Bij de derde fles werd door de luier met mijn pik gespeeld totdat ik klaar kwam. Ik spoot mijn zaad in de luier, hetgeen de dames erg leuk vonden. Ik moest weer op de grond gaan spelen, maar moest al gauw plassen. Doordat ik stilletjes ging zitten, hadden de meisjes het in de gaten.

Kijk ons knulletje plast in zijn broekje, Gelukkig heeft hij een luier aan, want zonder kan hij nog niet. Zo werd ik nog even geplaagd. Blijf nog maar even tot na het eten in je natte luier lopen, daarna zullen we je verschonen. Zo gezegd, zo gedaan. Mijn brood werd weer in kleine stukjes gesneden en ik werd weer gevoerd. Na het eten werd ik mee naar boven genomen. Ik werd door de meisjes uitgekleed. de vieze luier werd afgedaan en mijn billen werden gewassen. Zo zei marjan, nu ga je babykleertjes maar eens voor ons showen

Ik moest op bed gaan liggen en ze deden me een dikke katoenen luier om met dierenfiguurtjes. Hierover heen een plastic broekje en een lichtblauw rompertje. Zo nu gaan we beginnen met de show. Marjan, kies jij eerst uit de kast? Marjan pakte een lichtblauw T-shirt met een grote beer voorop. Deze werd me aangetrokken. Als broek kreeg ik de tuinbroek aan die ik ook in de wasserette aan had. Het geheel werd compleet gemaakt met en paar lichtblauwe babysokjes.

Ik moest gaan staan en werd door de meiden bekeken. Staat hem erg schattig zei Els, maar nu ben ik aan de beurt. Ik werd weer uitgekleed tot het rompertje en Els trok me een boxpakje aan met korte broek en gebreide babysokjes.

Zo moest ik alle kledingstukken showen, ook mijn pyjama. Erg vernederend, maar ook erg opwindend. Mijn pik stond eigenlijk constant stijf, hetgeen de meiden goed in de gaten hadden. Aan het eind van de show werd ik weer aangekleed in een pofbroek en mee naar beneden genomen. Ik werd door Els op schoot genomen terwijl Marjan een fles drinken voor me haalde. Terwijl ik mijn fles leegdronk speelde Els met mijn pik en kwam ik al gauw weer klaar. Daarna moest ik maar weer gaan spelen op de grond terwijl de meiden me bekeken. Was is het toch een lekker jochie, en zo lief zeiden ze na een tijd tegen elkaar, jammer dat onze oppasdienst er bijna opzit. Heb je gezien hoe laat het is? We moeten Peter zijn eten geven en naar bed brengen.

Ik moet op een stoel gaan zitten bij de tafel en kreeg een slab om. Marjan voerde mij een warme prak, die mijn moeder al klaargezet had. Daarna werd ik naar bed gebracht. Omdat mijn luier nog droog was, hoefde ik niet verschoond te worden en kreeg mijn pyjama aan. En werd in bed gestopt met een speen in mijn mond. Wel te rusten Petertje, je bent erg lief geweest, misschien komen we nog eens op je passen. De meiden gingen naar beneden en even later kwam mijn moeder thuis. Nadat ze gesproken had met de meiden en ze uitgeleide had gedaan, kwam ze naar mij.

Ze vroeg en? Ik antwoordde dat ik best had genoten en dat ze nog wel eens mochten komen oppassen.
 
Bovenaan