Verhaal Klaar De Wraak van Lotte

Jappie1996

Superlid
DE WRAAK VAN LOTTE!

De bel gaat, iedereen pakt zijn eigen rugtas weer op en verlaat de kantine. Ook Lotte, ze was blij dat de pauze eindelijk weer voorbij was. Haar klas kreeg nu twee uur les over het eindexamen. Wat was ze blij dat dat nu in de buurt kwam. Na dat examen was ze eindelijk klaar op deze school.

Lotte is een normaal en rustig meisje maar omdat ze nogal last heeft van puistjes en een bril draagt is ze niet het populairste meisje van de klas. Zelf haalt ze altijd dikke voldoendes en ze heeft haar huiswerk altijd keurig op tijd af. Dit wordt ook niet echt gewaardeerd door de stoerdere klasgenoten. Ze pesten haar en maken grapjes over haar bril. Er zijn wel leerlingen waarmee ze kan opschieten maar dat zijn geen echte vrienden, meer medeleerlingen. Dus het is nu wachten totdat de examens af zijn zodat ze eindelijk van deze stomme mensen af is.

De ergste van de klas is een ander meisje, Roxanne. Ze is vrij brutaal en valt meerdere leerlingen lastig. Naast Lotte pest ze nog meerdere leerlingen maar Lotte is wel het ergste slachtoffer van Roxanne. Ze is nooit aardig geweest tegen Lotte en haar vriendinnen volgen Roxanne constant en doen alles wat Roxanne hun opdraagt.

Na de informatielessen hebben ze nog een uurtje Engels. Ook hier heeft Lotte haar huiswerk tijdens de les al afgemaakt en in de laatste tien minuten doet ze wat ze het liefste doet, tekenen. Achter in haar kladblok begint ze een beetje te krabbelen en te schetsen. Ze heeft een mooi idee en wilt alvast wat maken zodat ze na school een mooie tekening kan maken. Vlak voordat de bel gaat komt Roxanne langs gelopen en ziet wat Lotte getekend heeft. Roxanne pakt haar kladblok en scheurt de schets eruit en verfrommeld het papiertje. ‘Wat een lelijke tekening zeg’ en ze gooit het papiertje weg terwijl ze hard lacht. Haar domme vriendinnen lachen ook mee, terwijl de andere leerlingen Lotte betreurd aankijken. Ook hun vinden het zielig wat er zojuist gebeurd is

Lotte fietst naar huis en denkt een beetje na over vandaag. De examens komen dichterbij, dus de verlossing duurt niet lang meer. Met die gedachte houdt ze haar hoofd hoog en blijft positief. ‘s middags komt ze thuis en omdat haar tekening toch al weg is heeft ze geen zin meer om een nieuwe te maken. Ze wilt zichzelf even verwennen en gaat een cake bakken. Dat kan ze dan ook lekker naar school meenemen. Dan worden de schooldagen tenminste nog een beetje leuk, denk ze. Zodra ze thuis komt met alle benodigdheden begint ze te bakken en de avond verloopt zoals gewoonlijk. Na het avondeten gaat ze naar boven en begint toch weer aan een nieuwe tekening.

De volgende ochtend gaat de wekker en Lotte maakt zich klaar voor een lange schooldag. Vlak voordat ze de deur uitgaat roept haar moeder haar terug. “Lotte! Heb je je medicatie mee?” oja, shit. Dat vergeet ik steeds, denkt Lotte. Ze heeft de afgelopen maanden last van constipatie. Daardoor moet ze elke dag een klein beetje laxeermiddel nemen. Hierdoor kan ze dan makkelijker naar de wc. Ook op school is dit bekend en daardoor mag ze altijd naar de wc van de leraren. Na de dagelijkse dosis meegenomen te hebben, fietst ze snel naar school. Onderweg komt ze wat vrienden tegen en zo komt ze gelukkig niet alleen aan. De dag verloopt prima. Roxanne terroriseert de klas zoals gewoonlijk en ook Lotte krijgt weer een volle laag van grappen en opmerkingen over haar heen. Om 12:30 gaat de bel en het is tijd voor de middagpauze. Lotte had de hele cake meegenomen zodat ze deze kon delen met een paar vrienden waarmee ze altijd luncht. ‘Kijk eens wat ik gemaakt heb gister’ zegt Lotte trots. ‘Woooow, vet lekker! Is dat voor ons?’ zeggen een paar vrienden blij. ‘Ja dat heb ik gister gemaakt en ik dacht zo kunnen we wat delen. Wel zo leuk toch?’ Nog voordat de cake verdeeld kan worden pakt Roxanne de cake af en neemt deze mee naar haar vriendinnen. De leraren die rondlopen zien niks en voordat de ze wat doorhebben is de cake al op. Lotte is erg verdrietig en dit is al de zoveelste keer dat haar lunch is afgepakt door die stomme Roxanne. Ook haar vrienden vinden het jammer. Ze had zo haar best gedaan.

Toen de lessen voorbij waren pakte Lotte snel haar fiets en ging naar huis. Onderweg moest ze ineens nodig naar de wc. Ze voelde haar buik rommelen. Ze begon sneller te fietsen en ze was net op tijd om naar de wc te rennen. ‘Stom laxeerspul’ dacht ze. Hierdoor moest ze zomaar naar de wc zonder dat ze het doorhad. Terwijl ze aan het poepen was kreeg ze ineens een heel goed idee. Wat nou als ze Roxanne eens goed kon aanpakken door laxeermiddel te geven. Na het poepen ging ze direct nadenken en begon een plannetje te maken.

Het is vloeibaar spul en dat werkt het beste als het gedronken wordt. Hmm, ze had wel een idee. Ze pakte een sinaasappelpers en begon sinaasappelsap te maken. Ze zou elke dag twee flesjes meenemen naar school, een die ze door Roxanne liet afpakken en een voor haarzelf, die ze daarna kon opdrinken. De eerste twee dagen zou ze flesjes voor Roxanne meenemen waar alleen sap in zat. De derde dag zou ze toeslaan met een fles sap gemixt met laxeermiddel. Op deze manier zou ze enorme wraak kunnen nemen voor elke keer dat Roxanne haar en haar medeleerlingen gepest heeft. Dit hield ze natuurlijk geheim, niemand mocht dit weten.

De eerstvolgende dagen verliepen zoals gewoonlijk. De lessen waren chaotisch en Lotte maakte er zelf het beste van. Tijdens de lunch liet Lotte haar flesje sinaasappelsap goed zien zodat het Roxanne haar aandacht trok. En zoals gepland pakte Roxanne deze af en nam hem mee. ‘Dit is veel te gezond voor jou domme en dikke lichaam’ zei ze. De vrienden van Lotte keken haar aan en zeiden; Dit moet echt stoppen hoor, ze blijft je pesten’. ‘Het maakt niet uit’ zei Lotte en ze haalde nog een fles uit haar tas. ‘Deze is voor mij’ zei ze. De rest van de dag maakte Roxanne geen nare opmerkingen naar Lotte.

De volgende dag verliep hetzelfde en ook tijdens de lunch pakte Roxanne weer de fles met sap af. Ook nu toverde Lotte weer een eigen fles uit haar tas. Dit zagen haar vrienden nu ook. ‘Je gaat toch niet constant een fles voor Roxanne meenemen zodat ze je niet meer pest hé? Dat hoort niet!’ zei een jongen aan haar tafel. ‘Nee dat klopt. Maar zo ben ik wel een beetje van het gepest af’ zei Lotte. Ze wist maar al te goed wat er morgen zou gebeuren.

Lotte werd de volgende ochtend wakker en was een beetje gespannen. Ze maakte weer verse sinaasappelsap en deed er dit keer een flinke scheut laxeermiddel bij. ‘Dit krijg je ervan, Roxanne!’ dacht Lotte. De ochtend verliep hetzelfde als normaal. Roxanne hield zich vrij rustig tegen Lotte, wetende dat ze toch weer sap krijgt in de luncht. Het was nu lunchtijd en Lotte pakte de fles uit haar tas. Roxanne zag de fles en kreeg er weer dorst van. ‘Lotte hij is zo lekker, ik neem deze fles ook van je af hoor. Neem je volgende week weer wat anders mee? Dit gaat een beetje vervelen zo’ zei ze met een gemene lach. Lotte keek expres een beetje betreurd zodat Roxanne er extra van zou genieten. Het was nu zo erg dat Roxanne de fles bijna helemaal leegdronk voor het gezicht van Lotte. De rest dronk ze op toen ze terug liep naar haar plek in de kantine.

De bel ging en Lotte kon niet meer nadenken, ze was heel erg gespannen. Haar klas had nu een blokuur Duits. De lerares hiervan was altijd erg streng en de lessen moesten altijd in het Duits plaatsvinden, iets van niemand echt leuk vond. In de eerste minuten kon Lotte niks anders dan Roxanne in de gaten houden. Na een kwartier begon Roxanne met haar hand over haar buik te wrijven en keek een beetje paniekerig om haar heen. Een minuut later ging de hand van Roxanne omhoog. ‘Mevrouw… mag ik naar de W..’. Was sagst du? Ich kann dich nicht hören’ (wat zeg je? Ik kan je niet verstaan?) zei de lerares terug. Roxanne was een beetje in paniek en na een paar minuten ging haar hand weer omhoog.
‘Lehrer, kann ich auf die Toilette gehen’ (Mevrouw mag ik naar het toilet) vroeg Roxanne dit keer. ‘Nein, die Pause ist gerade vorbei. Dann gab es viel Zeit’ (Nee, de pauze is net voorbij. Toen had je tijd genoeg) zei de lerares terug. Lotte zag dat Roxanne onrustig met haar benen zat te wippen en dat Roxanne steeds naar de klok keek. Het kon niet lang meer duren dacht ze.

Lotte bleef aandachtig naar Roxanne kijken totdat Roxanne ineens opstond. ‘Mevrouw! Ik moet nu naa… moet nu echt... heel no… naa. ..’ met knikkende knieën stond ze te stotteren en ze klampte haar handen vast aan haar tafel. Haar buik rommelde en met een flinke scheet spoot er een straal dunne poep in haar strakke spijkerbroek. Iedereen was geschokt en de leraar stopte direct haar les. Haar vriendinnen gilde het uit en een paar jongens zaten een beetje te gniffelen. Roxanne stond nog verstijfd tegen haar tafel en met veel gepruttel stroomde er nog een golf diarree haar broek in. Nu werd de achterkant van haar broek helemaal nat en bruin. Lotte keek aandachtig hoe Roxanne haar spijkerbroek helemaal volpoepte. ‘Eruit! Snel! Naar de WC!’ schreeuwde de lerares naar Roxanne. Roxanne deed dit en met elke stap liet ze een natte scheet en vulde ze haar bruine poepbroek steeds een beetje meer. De warme brei stroomde al over haar benen en haar broekspijpen waren ook al nat. In de WC barste Roxanne in tranen uit en haar buik van helemaal van slag. Ze pakte de wasbak vast en durfde niet in de spiegel te kijken. Het bleef borrelen in haar buik en er bleef een langzame stroom van warme poep haar broek inlopen. Haar hele spijkerbroek was nat en vies en uit angst plaste ze nog in haar broek. Het maakte allemaal niet meer uit. Haar knieën hielden het niet meer en ze zakte op de grond. Haar volle poepbroek werd nu helemaal platgedrukt en op de grond lag al een bruine plas onder haar schoenen. De dunne poep perste zich overal doorheen en kwam zelf bij haar rug omhoog. Ze zat daar als de vieste meid die de school ooit gekend had, huilend in haar volgepoepte spijkerbroek op de grond. De WC vulde zich met een zure poeplucht en alle studenten moesten de verdieping verlaten zodat niemand Roxanne nog kon zien. Haar moeder werd gebeld en ze werd met een tuinslang in de wc afgespoeld. Daarna kreeg ze een handdoek en wat droge kleren toegeworpen.

Toen Roxanne in bed lag, wist ze dat er iets niet klopte en bedacht dat het kwam door het flesje van Lotte. Daarom hadden Roxanne en haar moeder een week later een gesprek aangevraagd bij de decaan, waar Lotte en haar moeder ook bij moest zijn. ‘Het is allemaal haar schuld!’ riep Roxanne en ze wees direct naar Lotte. ‘Oh en waarom dan? Vroeg de decaan. Lotte keek expres een beetje verlegen en hield zich gedeisd. ‘Nou omdat.. omdat… gewoon…’ zei Roxanne. ‘Nou? Zeg het maar Roxanne?’ Lotte begon te praten en zei ‘ik denk dat ik het weet, Meneer de decaan’. De decaan keek naar Lotte en ze mocht haar verhaal vertellen. ‘Nou, zoals u weet heb ik nogal last van mijn darmen en gebruik ik altijd laxeermiddel. Dit helpt voor mij goed en zo kan ik zonder pijn naar de wc. Lottes moeder knikte, ‘ja dat klopt. Lotte heeft dat altijd mee’. De decaan knikte en zei ‘inderdaad, dat hebben jullie voortijdig met mij overlegd. ‘Maar Roxanne pakt sinds een week elke keer mijn flesje drinken af, om mij te pesten. Dat deed ze ook al met een cake die ik gebakken had. Ook heeft ze al tekeningen van mij kapot gemaakt. Eigenlijk pest ze me al heel lang maar sinds kort pakt ze dus ook mijn drinken af, alleen denk ik niet dat ze wist dat ik altijd een beetje laxeermiddel in mijn flesjes heb, zodat ik dus goed naar de wc kan’ vervolgd Lotte. De decaan knikt en zegt ‘dus Roxanne, het is eigenlijk je eigen schuld’ zei de decaan met een serieuze blik ‘je mag niet zomaar andermans spullen afpakken. En pesten wordt niet getolereerd op deze school, dat weet je dondersgoed!’ Roxannes moeder keek ook boos naar Roxanne, ‘zo heb ik je niet opgevoed meisje!’ Roxanne keek betreurd en wist dat ze niks meer in te brengen had, ze had verloren. Van binnen kon Lotte niet meer stuk. Ze had het gedaan, ze had Roxanne namens alle leerlingen stiekem terug kunnen pakken en niemand zal ooit weten dat het door Lotte kwam!


Einde
 

Jappie1996

Superlid
Zo af en toe, heb nog een ander verhaal welke ik wil afschrijven, waarvan er al veel delen online staan. maar heb er gewoonweg te weinig tijd voor.
 
Bovenaan