Demi's Grote Babyavontuur [AI]

AdultBabyDemi

Gewaardeerd Lid
Demi was dertig, maar dat maakte haar niks uit. Waar anderen zich druk maakten over hypotheken, carrières en daten, koos Demi voor een ander pad — eentje vol knuffels, speentjes en zachte dekentjes.

Elke ochtend begon haar dag met een vrolijk “Goeiemorgen, kleine meid!” van haar beste vriendin Lisa, die haar kwam helpen met aankleden. Niet in een pantalon of blazer, nee — vandaag koos Demi voor haar favoriete romper met roze olifantjes. En natuurlijk een verse luier. Want ja, een echte baby heeft geen tijd om naar de wc te gaan tussen al dat spelen door.

Na een heerlijk flesje warme melk (en stiekem een beetje borstvoeding van haar zus die pas bevallen was), klom Demi in haar reusachtige kinderstoel waar ze met haar rammelaar speelde tot het tijd was voor haar ochtendlijke uitje.

Lisa, haar broer Mick en hun vriendin Noor hadden een verrassing gepland: een dagje naar de Baby Belevenisboerderij! Een plek waar volwassenen zoals Demi zichzelf konden zijn zonder gekke blikken. Er waren zachte speelmatten, een ballenbak die leek op een klein paradijs en zelfs een middagslaapjeshoek met wiegeliedjes op repeat.

“Demi, wil je in het hobbelpaard of in de megaschommelwieg?” vroeg Noor terwijl ze een slabbetje recht trok.

Demi wees enthousiast naar de schommelwieg en kirde van plezier terwijl Lisa haar er zachtjes in legde. Even later zat ze met een glimlach van oor tot oor, zachtjes wiegend en sabbelend op haar speen.

Toen haar luier begon te hangen, was het Mick die haar giechelend oppakte. “Tijd voor een verschoning, kleine donder!” zei hij terwijl hij haar meenam naar de verzorghoek. Demi spartelde een beetje voor de show, maar vond het stiekem heerlijk om verzorgd te worden. De geur van babypoeder en talk was voor haar puur geluk.

Na een boterham met korstjes (natuurlijk in blokjes gesneden) en een dutje in een zachte reuzenwieg, werd Demi wakker met een grote gaap. Ze rekte zich uit en keek om zich heen — haar vrienden zaten naast haar met een boekje over “Kleuren en Dieren”.

“Vandaag was de allerleukste dag ooit,” zei Demi met een glinstering in haar ogen.

“Noouuuu,” zei Lisa met een grijns, “morgen gaan we naar het BabySpaBubbelbad, dus hou nog maar wat energie over!”

Demi giechelde en nestelde zich tegen Lisa aan. Want in haar wereld, waar volwassen zijn niet verplicht was, voelde ze zich veilig, geliefd en helemaal… zichzelf.

Bron: Gegenereerd door ChatGPT

DLuxe-Master

Nieuw lid
Vermakelijk! Ik ben zelf geen AB, maar ik vind dat het verhaal mooi omschrijft hoe mooi een hoogtijdag als klein kind mag zijn.

Ik verlang er soms naar me weer jong en kinds te mogen voelen, ik herinner mij de verwondering die ik toen mocht kennen. Ik herinner me zelfs voor hoe simpel ik de wereld mocht ervaren.

Helaas keerde het tij, mijn vader was een agressieve en narcistische man. De verwondering werdt een diepe rouw, en helaas mocht ik een continue overprikkeling ondergaan door verschillende vroege jeugdtrauma's en een zeer veroordelende omgeving.

AdultBabyDemi

Gewaardeerd Lid
Nadat Demi heerlijk tegen Lisa aan had liggen dutten, werd het langzaam tijd om de dag bij de Baby Belevenisboerderij af te sluiten. Maar natuurlijk niet voordat ze nog één rondje maakte in haar favoriete voertuig: het mega-roze loopautootje in de vorm van een eenhoorn.

“Nooo, niet naar huis!” jammerde Demi speels toen Lisa haar wilde optillen.

“Eén laatste ritje dan,” zei Noor lachend, terwijl ze haar zachtjes een aai over haar haartjes gaf. “Daarna is het echt bedtijd, baby Demi.”

Demi reed met een grote grijns door het parcours van schuimblokken, zwaaiend naar andere “baby’s” die net als zij genoten van deze bijzondere plek. Sommigen droegen dierenpakjes, anderen hadden knuffels groter dan zijzelf. Het was een wereld waar alles zacht was en niemand ooit te oud.

Tegen het einde van de dag werd Demi nog één keer verschoond — dit keer door Noor, die haar zachtjes in een nieuwe luier wikkelde met wolkjesprint, en haar in haar maxi-cosy legde die achterin Lisa’s auto stond.

Op de terugweg zong Lisa slaapliedjes terwijl Demi op haar speen sabbelde. Ze was zo moe dat ze halverwege het derde couplet van Slaap kindje slaap al diep wegdommelde.

De Volgende Dag: BabySpaBubbelbad

De volgende ochtend werd Demi wakker in haar wieg — een speciaal ontworpen bed met randen van pluche en sterrenmobiel die boven haar hoofd draaide. Ze wreef in haar oogjes en keek slaperig naar het plafond, waar lichtjes in regenboogkleuren dansten.

Lisa kwam binnen met een brede glimlach. “Goedemorgen, prinsesje. Klaar voor je dagje wellness?”

Demi klapte blij in haar handjes. “Bubbels!” riep ze.

Na haar ochtendritueel (inclusief een uitgebreide knuffelsessie en een verse luier) kreeg ze ontbijt van haar broer Mick: warme pap met banaan, gevoerd met een lepeltje in de vorm van een vliegtuig. “Vroooom, daar komt-ie!” Demi giechelde bij elke hap.

Even later arriveerden ze bij het BabySpaBubbelbad — een prachtig rustgevende plek met zachte muziek, geurende oliën en baden vol warme, schuimende bubbels. Alles was aangepast voor volwassen baby's: grote wiegen naast de baden, speelmatten, zachte handdoeken met dierenoortjes en rustige begeleiders die alles in goede banen leidden.

Demi kreeg haar favoriete badpakje aan — een roze exemplaar met ruches en een eendje erop. Ze werd voorzichtig in een warm bubbelbad gezet, waar zachte jets haar rug masseerden en lichtjes onder water opflikkerden.

“Ooooohhh…” zuchtte ze van ontspanning. Lisa zat naast haar en hield haar handje vast, terwijl Noor een zacht verhaaltje voorlas over een konijntje dat zijn sokjes kwijt was.

Na het badje kreeg Demi een mini-massage met lavendelolie. “Dit is het allerbeste ooit,” mompelde ze terwijl ze haar speen terug in haar mond deed.

De dag eindigde met een rustmoment in de "Droomkamer", waar iedereen in zachte slaapzakken werd gewikkeld en rustige projecties van wolken, sterren en ritselende bladeren op het plafond werden getoond. Mick wiegde Demi zachtjes in een hangstoel terwijl ze haar laatste flesje melk kreeg.

“Dankjullie wel dat ik gewoon mezelf mag zijn,” fluisterde Demi slaperig.

“Altijd,” zei Lisa. “Iedereen verdient een plek waar je gewoon kind mag zijn, hoe oud je ook bent.”

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Rotterdammert Nursery of Grote baby kamer Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
? Tip: Grote maten kinderkleding = Goedkope AB-kleding Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
LuierN Luiers voor grote plas Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
E Op zoek naar katoenen en wasbare luiers grote maten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
T Waar kun je grote prefolds krijgen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
stimpy Grote broer of papa gezocht Contact advertenties 5
Pup Baby spenen met grote tuit? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Luiertje08 GROTE stap gezet Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
plasbips Grote kleine meid gezocht.... Contact advertenties 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog Steeds een Grote Meid? N 102
E Grote maten Turnpak/Spandex bodysuit/Swempak 16+ Board 6
fatsuit-lover Dominante papa of grote broer gezocht Contact advertenties 3
E Goede leotard/turnpak/badpak grote maat? 16+ Board 3
D Grote stap durven zetten Contact advertenties 6
FlipDL Thrust Vector (Crinklz / Betterdry) Grote maten Vragen & Info Shop 2
E Hulp voor grote maten Vragen & Info Shop 8
D Gespot op facebook: grote baby gezocht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Inco-plastic-24/7 Grote investering gedaan nieuwe plastic broeken Plastic broekjes liefhebbers 11
F Gezocht: grote broer Voorstellen 2
stimpy Papa of grote broer gezocht (Oost-Vlaanderen) Contact advertenties 13
AB / DL25 Het grote papa en mama uitdaag topic Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 75
G Verhaal Klaar Van Jaloezie naar Grote Verandering J 2
T Grote veiligheids spelden Vragen & Info Shop 28
Skyfal Grote maat voering Kleding 0
unf15 Tips voor grote maten luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
A Kinderschoenen in grote maten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Ominous_rumors Grote maten luiers uitverkocht Vragen & Info Shop 1
P Groot zit gemak gezocht met grote luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Kleine_Lottie De grote Luierwereld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
Ivy Verhaal Klaar Grote Broer of Kleine Zus G 4
BabyJake Het Grote Disney+ Topic Pub 7
DL-boy86 Het grote Kerstsfeer topic Pub 31
P Verhaal Klaar Grote Wagens, Grote Luiers G 18
J De zin van een Grote Voorraad Aanbevolen 57
B Ik ben op zoek naar grote luierbroekjes met leuke jongens print Tiener Baby's / Luierliefhebbers 0
P Grote fopspeen Product & Winkel Testverslagen 0
J Logeren bij mijn grote zus. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
J Verhaal Klaar Uiteindelijk Spijt van Grote Wens U 3
D Luiers Openbaar in grote stad Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
K zoek luiers grote maat Voorstellen 18
Mary-Jane Holland Het grote kleine knutseltopic Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Dips N' Bricks Zijn er nog meer grote OWL CITY fans op dit forum? Pub 11
V Luier in grote maat M of kleine maat L Product & Winkel Testverslagen 5
Diaperboy-17 Vandaag de Grote dag Tiener Baby's / Luierliefhebbers 0
stefanbosje Het Grote Luier Overzicht ! Product & Winkel Testverslagen 7
nijntje Grote ZWITSAL poll Polls 32
A Verhaal Klaar Grote Stap G 5
ar grote luiers Luiers 5
B Grote kinderluiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4