Dita en de zevende hemel

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 1 100,0%

  • Totaal stemmers
    1

werni

Gewaardeerd Lid
WAAR GEBEURD! dance

Zoals bij de lezers van mijn verhalen misschien bekend is bezoek ik zo nu en dan Dita.
Dita is wat je noemt een lifestyle Domina.
Van jongst af aan heb ik fantasieën om door vrouwen gekleineerd en gedomineerd te worden.
Heb in mijn leven dan ook al diverse sessies gevolgd bij verschillende Meesteressen.
In het begin was het zoeken en waren de ervaringen heel afwisselend.
Maar naar gelang de ervaring toe nam kreeg ik beter in de gaten voor wat voor een soort Meesteres ik moest kiezen.
De intrede van de computer heeft daar zeker een positieve bijdrage in geleverd.
Kon daar door sfeerproeven op de websites en contact maken per mail.

Ondanks dat er vele gepassioneerde Meesteressen zijn, wil dat niet automatisch zeggen dat iedere Meesteres geschikt is. Voorkeuren en karakters verschillen nu eenmaal. (Geeft trouwens ook aan dat mijn fantasie en de praktijk twee verschillende zaken zijn.)
Achteraf kan ik een lijn ontdekken in de rollenspelen die ik in de loop der jaren heb gespeeld.
In het begin speelde ik alleen om spanningen te ontladen. In de loop van de tijd ervaar ik steeds meer dat mijn wensen een diepere boodschap hebben.
Elke Meesteres die ik heb ontmoet heeft zo haar rol gespeeld in die ontwikkeling. Op een enkeling na ben ik hun daarvoor ook zeer dankbaar. Het is fijn om mensen te ontmoeten die meer dan alleen begrip opbrengen.
Bij Dita komen voor mij vele dingen samen en ik heb het gevoel dat het contact met haar een bekroning is.

Mijn laatste bezoek aan Dita was heel bijzonder.
Voor het eerst verdween tijdens het verloop van het spel de uiterlijkheden.
Ik bedoel hiermee het spelthema maar ook de rollen van Dita en mij.
Ik werd zo dicht naar de kern van mijzelf gevoerd dat het rollenspel slechts het middel werd.
Een fantastische ervaring die ik graag met jullie wil delen.
Ik weet bij voorbaat al dat ik zelf niet tevreden zal zijn over het verslag. Om de dood eenvoudige reden dat woorden te kort schieten. Maar toch een poging:

Verslag van de sessie.

“Fijn dat je er bent!” Dita’s stem klinkt als gebruikelijk fris en opgewekt. Na elkaar omarmd te hebben nodigt Dita mij uit naar de speelkamer te gaan. Ik ga zitten en even later neemt Dita ook plaats. We wisselen wat algemeenheden met elkaar uit en ik overhandig haar een presentje.
Dita pakt het uit en is er zichtbaar blij mee. Maar dan komt ze ter zake.
“Je mailtjes heb ik met plezier gelezen en ik heb het gevoel dat we ons spel anders kunnen gaan spelen!” Ik kijk haar nieuwsgierig aan. Dita gaat onverstoorbaar door: “Zonder ons spel van te voren in te vullen en de ideetjes die ik heb met je te delen, lijkt het me dat we het over een andere boeg kunnen gooien! De spelen tot nu toe waren in het begin gericht op kleineren en straffen en aan het einde werd je uiteindelijk beloond. Ik heb het gevoel dat we de kern hierdoor net niet raken. In je fantasie ben ik je kinky buurmeisje waar je eigenlijk verliefd op bent. Eigenlijk wil je die liefde op een bepaalde manier beantwoord krijgen. Ik stel voor dat we in het spel meer dat deel tot uiting laten komen!” Ze kijkt me vragend aan. Ik voel de kriebels in mijn lijf toenemen. Wat een prachtig mens is ze toch. Ze verwoord het perfect. Ik kan dan ook niet anders dan haar gevoel bevestigen. “Mooi ik stel voor om door te borduren op het vorige bezoek van je aan mij. Ook nu zijn onze moeders een paar dagen weg en logeer je weer bij mij.”
“Je gaat je zo douchen en nadat je afgedroogd bent trek je een onderbroek aan. Ik kom naar de badkamer toe en dan begint ons spel.”
Zo gezegd zo gedaan.

“Goedemorgen Werni, lekker geslapen!” Ik kijk op en zie Dita in de deuropening van de badkamer staan. “Ja hoor en jij dan!” Ook Dita heeft goed geslapen en kijkt me lachend aan.
Onze moeders waren vanochtend al vroeg vertrokken reden voor Dita om op te merken:
“Zo lekker de ruimte voor ons alleen! Kom je mee?” Het is een vraag maar de manier waarop Dita die stelt is meer een commando. Ik volg haar in mijn onderbroek naar de kamer. We gaan zitten en Dita’s blik glijdt minzaam over mijn lichaam. “Ik vind het fijn om weer samen met jou te zijn. Heb wel weer zin om samen te spelen! Trek die onderbroek maar eens uit!”
Haar opmerking brengt me in verlegenheid. “Vond je het de vorige keer dan niet leuk?” vraagt Dita mij wanneer mij reactie uitblijft.
“Ja en nee. Als ik er over nadenk vind ik het maar gek. Alleen…” Ik stop en voel me kleuren. Had dat niet moeten zeggen. Dita kijkt me aan “Alleen wat?” vraagt ze me nadrukkelijk.
Ik hakkel en stotter en weet niet uit mijn woorden te komen. Toch begrijpt Dita wat ik probeer te zeggen. “Je geilt erop en trekt je af bij de gedachten om zo door mij behandeld te worden!”
Met glanzende ogen kijkt ze me aan. “Natuurlijk, dat weet ik toch. Je verstand vindt het maar gek. Maar iets in jou zou niets anders willen. Ik ken dat gevoel. Heb ik ook gehad en soms nog wel. Ik vind het leuk om met jou te spelen en ik dacht dat jij het ook leuk vindt.” Ze kijkt me vragend aan.
Opgelucht door haar openhartigheid knik ik van ‘ja’. “Mooi zo, stop dan met je te schamen en geniet er van!”

Het is even stil. Dan klinkt haar stem weer. “En nu uit die onderbroek!”
Ik sta op en laat de onderbroek langs mijn benen op de grond glijden. Pak hem op en leg het op de stoel.
Dita is gaan staan en loopt om me heen. Ze aait mijn borstkast. Masseert zacht mijn tepels en kijkt me ondeugend aan. “Je snapt wel dat je weigering niet ongestraft kan blijven! De vorige keer heb je een trainingsbroekje aan gekregen. Nu heb ik echte luiers voor je in huis gehaald. Hoe vind je dat?”
Ik protesteer”Ik ben geen baby. Ik wil geen luier om!” Dita staakt het masseren van mijn tepels en begint er in te knijpen. Eerst zacht maar steeds meer de druk opvoerend. Ze kijkt me strak aan. “Als ik zeg dat jij mijn baby bent, ben je dat begrepen!” “Au, au ja, ja”
Dita lacht me uit en knijpt onverminderd voort: “Vooruit zeg het dat je mijn baby bent!” Dit zeggende knijpt ze nog harder. “Au, au ja, jaaa, ik ben Dita’s baby!”
Tevreden laat Dita mijn tepels los en gaat zitten. “Maar eerst je straf. Kom over mijn knie liggen!”
Gehoorzaam ga ik liggen. Dita neemt alle tijd. Haar hand glijdt zacht over mijn billen. Dan volgen de eerste tikken. Lijdzaam onderga ik mijn straf. Maar Dita stopt zonder dat ik nog een krimp heb gegeven.

“Ga op de grond liggen spartelen als een baby. Ga er mee door ook als ik niet in de kamer ben!” Gehoorzaam ga ik liggen. Dita bekijkt het tafereel en loopt dan tevreden weg om even later met een grote luier terug te komen. Vakkundig doet ze me de luier om. “Dat doe je handig, pas je vaak op of zo?” kan ik niet laten te vragen. Dita glimlacht alleen maar. Ik moet gaan staan en tevreden controleert ze haar werk. “Kruip maar eens rond. Laat mij maar eens genieten van je luier kontje!” Dita gaat zitten en laat mij een tijdje rond kruipen. Dan gaat ze weg en komt terug met een groot glas water en een rietje. Als een kleinkind dwingt ze me het glas leeg te zuigen terwijl zij het voor me houdt. Het drinken voegt weinig toe. Ik moet n.l. al plassen en vraag, tegen beter weten in, of ik naar de wc mag. “Je hebt niet voor niets een luier om. Plas er maar in hoor baby, Dita verschoont je wel weer!”
Dita pakt een paar leren polsboeien en doet die mij om. Daarna moet ik knielen en maakt ze de polsboeien vast aan twee haken aan de muur.
Ze geeft me een paar stevige tikken voor mijn kont. De plasticlaag met de vulling zorgen er voor dat het kletsen van de klappen worden gesmoord. Dita is daar niet tevreden over. Ze heeft me niet horen kermen en om genade vragen. Dat zint haar niet. Ze zoekt haar heil bij een hulpmiddel.
Ik voel hoe er nu met een leren plak op mijn kont wordt geslagen. Ook nu doet de luier zijn beschermende werk. “Je schijnt er vandaag goed tegen te kunnen!” klinkt het.
Ik haal mijn schouders op. “Ga op deze manier luiers waarderen!” laat ik me ontvallen.
Een domme en naïeve opmerking. Dita zegt niets. Ik voel hoe ze de pijpjes van de luier verschuift. Een deel van mijn billen worden nu zichtbaar. Dita streelt ze zachtjes. Maar ik kan er niet van genieten. Besef me maar al te goed dat dit slechts het voorspel is.
Niet lang daarna worden mijn angstige gedachten bewaarheid. Zonder pardon kletst het leer op de zijkant van mijn billen. Algauw draai ik om de slagen te ontwijken en kan ik pijnkreten niet onderdrukken. Juist op het moment dat ik om genade wil vragen stopt Dita.
Tevreden geeft ze me een paar klapjes op mijn luier nadat ze de hem weer glad gestreken heeft over mijn kont. “Lief zijn, Ik kom zo terug!”

Ze laat me een tijd zo alleen achter. De druk op mijn blaas neemt toe. Omdat het geen zin heeft om het langer op te houden laat ik het maar lopen. Voel hoe de luier zich vult. De weldadige warmte en de zwaarte van de luier winden me op. Dita komt binnen en vindt het tijd worden voor mijn fruithapje. Ze voert me kiwi terwijl ik op handen en knieën voor haar zit.
Na afloop betast ze me tussen de benen en constateert tevreden dat mijn luier nat is.
Ze laat me weer alleen. Ook nu duurt het weer een tijdje voor ze terug komt. Ze dwingt me weer een beker water met behulp van een rietje leeg te drinken. Daarna maakt ze me los en moet ik voor haar op de grond gaan zitten terwijl Dita in de stoel plaats neemt.
Ze heeft haar schoenen uitgedaan. Speels glijdt haar rechter voet over mijn borst, buik en luier.
Dan houdt ze haar voet voor mijn gezicht. Ik geniet van haar mooie benen. “Verwen mijn voeten!”
Aarzelend kus ik haar tenen en voet. Eerst wat onhandig maar algauw geniet ik er van en laat haar tenen in mijn mond verdwijnen. Ik zuig er zacht op. Dan kus ik haar voet en haar onderbeen. Ik twijfel, wil verder naar boven gaan. Heb echter niet het lef en zet haar voet voorzichtig op de grond om de ceremonie met haar andere voet en been te herhalen.
Wanneer ik die voet ook weer op de grond heb gezet kijk ik haar aan. Ze glimlacht en haar ogen glinsteren. “Wat ben je een schatje!” Het is even stil dan gebied ze me weer om terug te kruipen.

Ik moet op mijn rug gaan liggen. Ze maakt mijn luier los en verwijdert die. Ze praat op lieve toon tegen me. Alsof het de normaalste zaak is dat ik zo door haar wordt behandeld.
Dita schuift een schone luier onder me. Voor dat ze die dicht plakt. Masseert ze mijn buik en geilt ze me op. Op het moment dat ik een orgasme dreig te krijgen stopt Dita en plakt de luier dicht.
Ik moet weer de stand op handen en knieën innemen en Dita zet me weer vast.
Ze gaat achter me staan. Wrijft over mijn billen. “Ik ben net lief voor jou geweest nu wil je wel lief voor mij zijn hè?” Niet wetend wat me te wachten staat zeg ik aarzelend ‘ja’. Algauw laat ze me merken wat ze van plan is. De luier wordt weer wat op geschoven zodat mijn billen weer beter bereikbaar worden.

“Nu moet je een grote jongen zijn en je kont niet bewegen. Ik wil je ook niet horen!”
Gelijk begint het leer mijn billen te teisteren. Het kost mij moeite om niet te bewegen, laat staan om geen geluid te maken. Ik verleg duidelijk mijn grenzen. Iets wat Dita zichtbaar waardeert.
Tevreden aait ze me over mijn hoofd. Dan loopt ze weg en komt terug met een glas water.
Ze laat me die opdrinken en kijkt me met fonkelende ogen aan. “Ik ben zo terug!”
Ook nu laat ze me weer een tijdje alleen. Als ze terug komt heeft ze weer een glas water in haar hand. En natuurlijk moet ik die opdrinken. Ze pakt een zijden sjaal die ze voor mijn ogen bindt.
Dan maakt ze me los. “Laat eens zien hoe je in je luier plast. Door al dat water kost het geen moeite deze opdracht uit te voeren. Dita wrijft een tijd over mijn luier. Dan moet ik mijn armen langs mijn hoofd naar boven leggen. De polsen worden weer vast gemaakt.. Door de blinddoek ben ik de controle nog meer kwijt geraakt. Kan nu helemaal niet meer inschatten wat Dita gaat doen.
Ik voel hoe ze na eerst over de luier gewreven te hebben deze opent en weg gooit.
Ook nu schuift ze een schone onder me. Ik voel hoe ze me weer teder masseert en liefdevol tegen me praat. Het is duidelijk dat ze geniet van ons spel en mij net zoveel waardeert dan dat ik haar doe.
Ook nu stopt ze weer voor dat ik het hoogtepunt bereik. Ze gaat staan. Ik voel hoe ze haar voeten aan weerszijden naast me zet. Dan voel ik spatten in mijn kruis. Spatten die algauw over gaan in een vaste straal. Ze staat op mij te plassen. Als ze klaar is plakte ze de luier dicht.
Wrijft er over. Mijn lichaam begint te trillen en te schudden. Ik hoor hoe Dita de kamer verlaat en mij in opperste verrukking achter laat. Heerlijke energie stromen doen mijn lichaam schudden.
Ik weet niet hoe lang deze situatie heeft geduurd maar na verloop van tijd neemt het schudden af.
Dita komt weer binnen en gaat tussen mijn benen zitten. Ze maakt de luier los en wast me.
Haar aanraking doet meteen de stromen energie in mijn lijf weer ontwaken. Ze streelt me.
Ik ben me niet meer bewust van de situatie. Voel alleen die niet aflatende golven energie door mijn lichaam stromen. Het is of de kamer, Dita en ik zelf verdwijn. Er is slechts één energieveld. Ik verkeer in een voor mij ongekende sfeer. Heftig schokkend kom ik klaar. Minuten duurt het voordat de energie golven tot rust komen. Langzaam word ik me weer bewust van de verscheidenheid. Dita, de kamer, ik.
Dita komt naast me zitten en maakt me los en verwijdert de blinddoek.
Ik kijk haar aan. Ze straalt. Er valt niets te zeggen. Ze streelt mijn hoofd. Het is stil absoluut STIL.
 

John_mod

Incontinent, en luierliefhebber .
Werni wat een mooie belevenis.
Fijn dat je dit kan en mag mee maken.
Ik neem aan dat jij en dita nog wel vaker dit spel zullen spelen, het is wat te tam voor mij.
Maar je schrijft luk en netjes.
Ga vooral door


john
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
W Dita en haar vriendinnen D 1
W Thuiskomen bij Dita T 11
Similar threads


Bovenaan