Nog niet klaar Doorlekken?

Hondje met luier

Gewaardeerd Lid
Niet lullig bedoeld hoor, maar ik zie veel overeenkomsten met twee eerdere verhalen die je schreef, vooral met “50 uur terug in de luiers”. Mijn bekruipt het gevoel dat ik al weet hoe dit verhaal gaat eindigen.

Heb je nagedacht over wat je met dit verhaal wellicht anders gaat doen dan in voorgaande verhalen?

LuierJoch

Superlid
Niet lullig bedoeld hoor, maar ik zie veel overeenkomsten met twee eerdere verhalen die je schreef, vooral met “50 uur terug in de luiers”. Mijn bekruipt het gevoel dat ik al weet hoe dit verhaal gaat eindigen.

Heb je nagedacht over wat je met dit verhaal wellicht anders gaat doen dan in voorgaande verhalen?
Beste hondje met luier,
Ik wil je bedanken voor het zeer zorgvuldig lezen van de verhalen, die ik tot nu toe geschreven heb. Ik steek er veel tijd in (vele uren), want ik schrijf het allemaal zelf, en dan is het bijzonder om te lezen dat er zelfs mensen zijn die de tijd nemen om de verhalen met elkaar te vergelijken. Naast dit verhaal, heb ik alleen '50 uur terug in de luiers' geschreven. Ik hoor graag welk verhaal jij denkt dat ik nog meer geschreven zou hebben. Ik zou dat verhaal dan graag eens lezen.

Verder heb je eerder op dit verhaal gereageerd, dat ik je opmerking toen niet als kritiek moest opvatten en nu schrijf je dat het niet lullig bedoeld is. Ik wil je bij deze laten weten, dat het in beide gevallen niet gelukt is om het op die manier op mij over te laten komen. Beide opmerkingen vind ik niet leuk en ze doen mij zeer.

Ik zou dan ook willen afsluiten met een verzoek. Als je inderdaad al weet hoe dit verhaal gaat eindigen... zou je het dan gewoon niet willen lezen? Ik heb zelf nog niet nagedacht over hoe dit verhaal verder gaat. Zoals ik al schreef, kost het schrijven veel tijd. Die tijd wil ik niet alleen maar aan het schrijven van verhalen besteden. Ik wil ook nog andere dingen doen in mijn leven. Door jouw opmerkingen kost het moeite om er over na te denken. Dat vind ik jammer.
Ik ga toch mijn best doen om er weer een mooi vervolg op te verzinnen.
Groeten,
Luierjoch

Hondje met luier

Gewaardeerd Lid
Hmm, dan verwar ik een verhaal dat ik recent heb gelezen waarschijnlijk als een uit jouw pen.

Mijn oorspronkelijke punt is dat ik een aantal kenmerken uit je vorige verhaal hier in terug zie komen, en ik eerst dacht dat ik een soort prequel aan het lezen was.

LuierJoch

Superlid
Beste hondje met luier,

Jammer, ik vind mijn eigen verhalen best leuk om terug te lezen.
En tja, overeenkomstige kenmerken... zelfde auteur...
Maar ik herhaal, je leest het vrijwillig. Vrijwel alle verhalen hier gaan over luiers. Overeenkomsten tussen die verhalen zijn dus vrij makkelijk te vinden.

Mijn oorspronkelijke punt is dat je opmerkingen me zeer doen.
Groeten,

Luierjoch

LuierJoch

Superlid
Fleur kijkt me aan. Ze kijkt op haar horloge en is even stil. "Wat denk je?", zegt ze rustig. "Ik denk dat ik maar eens naar de badkamer ga en mezelf ga schoonmaken. Ik heb nog meer dan genoeg te doen vanmiddag", zeg ik met wat teleurstelling in mijn stem. "Dat lijkt me inderdaad het beste. Het spijt me..." Ze is even stil. "Ik probeerde het net even, maar ik kan dit niet. Die luier maakt je voor mij gewoon ècht niet sexy. Maar je hebt iemand gevonden waar je dat dan kunt dragen, dus laat dat dan het mooie zijn van vandaag." Ik knik en sta op. Ik geef Fleur nog een kus en ga naar de badkamer. Een gevoel van teleurstelling overvalt me. 'Wat had ik ook verwacht?', vraag ik mezelf af. Maar ja, zo gek is het nou ook weer niet om altijd te blijven hopen.

Ik pak mijn onderbroek en een kleine vuilniszak, ga naar de badkamer en doe de deur achter me op slot. Ik kleed me uit en sta nog even in alleen mijn volle natte luier voor de spiegel. Bijna al mijn luiers eindigen met dat ik er in klaarkom, maar ondanks dat ik me zojuist bij Fleur op de knieën nog opgewonden voelde, is dat nu helemaal weg. Ik probeer niet te oordelen tegen mijn spiegelbeeld, maar met alles wat er gebeurd is vandaag, is dat nog best lastig. Ik blijf mezelf in mijn ogen kijken, terwijl ik met een schuin oog naar mijn natte iets doorzakkende luier kijk om mijn billen. Ik draai me even om. 'Ik heb deze luier echt wel goed gebruikt', denk ik met een lichte glimlach op mijn lippen. Het was een bijzondere dag en over drie weken heb ik weer met Ilse afgesproken. De volgende dag dat ik een of twee luiers zal dragen, is al gepland. 'Dit komt wel goed' en met Fleur moet ik gewoon een andere weg op om de sleur weer een beetje uit onze relatie te krijgen.

Ik maak de plakkers los, rol mijn luier op en stop hem in de vuilniszak. Ik laat de douche warm worden en was me vlot onder de douche. Ik douche niet altijd na een luier, even wassen kan ook, maar ik wil ook dat Fleur hoort dat ik mezelf ook weer goed schoonmaak. Anders blijf ik misschien vies in haar ogen en dat wil ik niet. Na het afdrogen en het aankleden, ga ik mijn luier in de kliko buiten in de tuin weggooien. Fleur is weer aan het werk achter haar bureau. Ik loop nog even langs voor een kus en vraag of ze nog zin heeft in bepaald eten deze week. "Nee", zegt ze, "jij kookt altijd wel lekker, dus dat maakt niet zo veel uit. De kinderen houden altijd wel van pasta met rooie saus, dus dat is misschien wel wat voor ergens deze week." Ik knik, geef haar nog een kus en ga beneden een lijstje maken voor de boodschappen. De rest van de middag richt ik me op mijn huishoudelijke taken. De kinderen hoeven geen enkele uitleg dat hun moeder op eens vandaag ook thuis is. Kinderen accepteren heel makkelijk hoe een situatie is. Daar kan ik nog steeds wat van leren.

Twee en een halve week en af en toe wat contact met Ilse later herinner ik me dat mijn voorraad luiers niet zo heel groot meer is. Ik moet er weer eens over nadenken wat voor pak luiers ik deze keer erbij haal. Nu ik dan de komende tijd bij Ilse luiers ga dragen, is dik maar discreet wel prettig. Dan blijf ik toch bij mijn twee favoriete merken hangen, de tena maxi medium of de abena slip m4. Voor mijn gevoel is een droge abena wat dunner. Een volle heeft eigenlijk geen verschil. Ik ga de bestelling bij abena in orde maken en geef bij de bestelling aan dat ik die graag op dinsdag in de week erna ontvang. Bij de bevestiging geven ze aan dat ze dat in orde zullen maken. Op dinsdag wordt inderdaad de bestelling discreet afgeleverd en stop ik het pak snel bij mijn andere luiers op de geheime opbergplek. De komende maanden kan ik weer even vooruit. Ik pak de tena ultima, een tena maxi en een abena en leg die klaar om morgen mee te nemen naar Ilse. Niet veel later is het tijd om de kinderen van school op te gaan halen. De routine van de week en deze dag neemt mijn gedachten weer over.

In de avond ga ik vast mijn werktas pakken en staat het tasje met de drie luiers goed opgeborgen ernaast. Ik denk ze niet alle drie nodig te hebben, maar ik weet gewoon ook niet hoe het gaat lopen, dus liever een te veel dan een te weinig. Als ik weer naast Fleur op de bank ga zitten, kijk ik haar even aan. "Wat is er?", zegt ze. "Ik weet niet", zeg ik. "Het ritme waarin we leven bepaald alles wel erg strak. Er is weinig tijd voor even wat geks ofzo. Gewoon... even niet de dingen van alle dag, maar even uit die sleur en het gevoel krijgen dat je leeft. Dat mis ik denk ik een beetje. En ik mis jou soms ook wel... je lijf mis ik vooral." Fleur knikt en is stil. "De intimiteit is wel wat minder geworden, he", zegt ze meer als constatering dan als vraag. Ik knik en zeg: "Ik weet ook niet zo goed hoe we dat moeten doorbreken, maar ik weet wel dat ik het nu gewoon mis." We lossen het niet op vanavond, maar ik ben blij dat ik het gezegd heb. Terwijl Fleur tegen me aankruipt, zetten we de televisie aan en zappen we langs wat programma's. 's Avonds in bed liggen we ook nog even tegen elkaar aan. We zijn allebei moe, maar elkaars lijf even voelen is fijn. We geven elkaar een kus en gaan slapen.