Nog niet klaar Doorlekken?

Hondje met luier

Gewaardeerd Lid
Niet lullig bedoeld hoor, maar ik zie veel overeenkomsten met twee eerdere verhalen die je schreef, vooral met “50 uur terug in de luiers”. Mijn bekruipt het gevoel dat ik al weet hoe dit verhaal gaat eindigen.

Heb je nagedacht over wat je met dit verhaal wellicht anders gaat doen dan in voorgaande verhalen?

LuierJoch

Superlid
Niet lullig bedoeld hoor, maar ik zie veel overeenkomsten met twee eerdere verhalen die je schreef, vooral met “50 uur terug in de luiers”. Mijn bekruipt het gevoel dat ik al weet hoe dit verhaal gaat eindigen.

Heb je nagedacht over wat je met dit verhaal wellicht anders gaat doen dan in voorgaande verhalen?
Beste hondje met luier,
Ik wil je bedanken voor het zeer zorgvuldig lezen van de verhalen, die ik tot nu toe geschreven heb. Ik steek er veel tijd in (vele uren), want ik schrijf het allemaal zelf, en dan is het bijzonder om te lezen dat er zelfs mensen zijn die de tijd nemen om de verhalen met elkaar te vergelijken. Naast dit verhaal, heb ik alleen '50 uur terug in de luiers' geschreven. Ik hoor graag welk verhaal jij denkt dat ik nog meer geschreven zou hebben. Ik zou dat verhaal dan graag eens lezen.

Verder heb je eerder op dit verhaal gereageerd, dat ik je opmerking toen niet als kritiek moest opvatten en nu schrijf je dat het niet lullig bedoeld is. Ik wil je bij deze laten weten, dat het in beide gevallen niet gelukt is om het op die manier op mij over te laten komen. Beide opmerkingen vind ik niet leuk en ze doen mij zeer.

Ik zou dan ook willen afsluiten met een verzoek. Als je inderdaad al weet hoe dit verhaal gaat eindigen... zou je het dan gewoon niet willen lezen? Ik heb zelf nog niet nagedacht over hoe dit verhaal verder gaat. Zoals ik al schreef, kost het schrijven veel tijd. Die tijd wil ik niet alleen maar aan het schrijven van verhalen besteden. Ik wil ook nog andere dingen doen in mijn leven. Door jouw opmerkingen kost het moeite om er over na te denken. Dat vind ik jammer.
Ik ga toch mijn best doen om er weer een mooi vervolg op te verzinnen.
Groeten,
Luierjoch

Hondje met luier

Gewaardeerd Lid
Hmm, dan verwar ik een verhaal dat ik recent heb gelezen waarschijnlijk als een uit jouw pen.

Mijn oorspronkelijke punt is dat ik een aantal kenmerken uit je vorige verhaal hier in terug zie komen, en ik eerst dacht dat ik een soort prequel aan het lezen was.

LuierJoch

Superlid
Beste hondje met luier,

Jammer, ik vind mijn eigen verhalen best leuk om terug te lezen.
En tja, overeenkomstige kenmerken... zelfde auteur...
Maar ik herhaal, je leest het vrijwillig. Vrijwel alle verhalen hier gaan over luiers. Overeenkomsten tussen die verhalen zijn dus vrij makkelijk te vinden.

Mijn oorspronkelijke punt is dat je opmerkingen me zeer doen.
Groeten,

Luierjoch