Nog niet klaar Een bijzondere ontmoeting

beertje_123

Nieuw lid
Hoofdstuk 1: Hulp gevraagd
Het is een zonnige ochtend in juli. Ik heb twee weken vakantie genomen van m'n werk en besluit om vandaag kleren te gaan kopen in het nabijgelegen winkelcentrum. Ik eet m'n ontbijtje rustig op en ga daarna even lekker in het zonnetje buiten zitten in de achtertuin. Als het ongeveer 11 uur is, sluit ik m'n appartementje af en fiets richting het centrum. Na een kwartiertje fietsen, zet ik mijn fiets op slot aan de rand van het winkelcentrum. Ik loop een paar winkels in en uit en pas hier en daar wat korte broeken en t-shirts.

Tijdens het passen in een winkel voel ik een lichte aandrang om te plassen opkomen. Ik bedenk me dat het niet zo handig was om zonder te plassen van huis te vertrekken, maar ik wist dat er een toiletgroep in het winkelcentrum aanwezig was. Nadat ik de kleding afgerekend heb, loop ik richting de toiletten.

Terwijl ik richting de herentoiletten loop, komt er een meisje van een jaar of 20 naar me toe. Ze benaderd me voorzichtig en gespannen en vraagt: 'Zou je mij misschien even ergens mee kunnen helpen?'. Ik kijk haar aan en zeg 'eh ... wat is er dan? Ik moet nu eerst even naar het toilet.' 'Kun je alsjeblieft even met me meekomen?' vraagt ze smekend. Ik zucht zachtjes maar besluit om op haar verzoek in te gaan. Ik volg het meisje en ze opent het toilet voor invalide mensen en babyverschoningen en loopt naar binnen. 'Waar ga je naartoe?' vraag ik. 'Kom, kom' zegt ze wuivend met haar hand in de hoop dat niemand anders haar naar binnen ziet gaan. Ik loop het toilet in en het meisje doet de deur achter me dicht en op slot. Ik kijk haar vragend aan. 'Vertel, wat is er aan de hand? Waarmee moet je ik helpen?' Het meisje wordt rood en ze kijkt me beschaamd aan. 'Ik ..., ik heb in m'n broek geplast', stamelt ze. Ik kijk naar haar broek, maar zie niets wat er op duidt dat ze in haar broek geplast heeft. 'Maar je broek is helemaal niet nat, toch?'. Het meisje knikt en doet ondertussen haar knoop en rits van haar broek los. 'Ik ..., ik draag nog een luier omdat ik dat fijn vind', zegt ze voorzichtig. 'Wil jij me misschien verschonen?'. Ik kijk haar verbaasd aan. 'Draag je luiers omdat je dat prettig vind?!' Het meisje knikt en loopt dicht naar me toe. 'De verschoonspullen zitten in m'n tas', zegt ze.

Met een vertwijfeling besluit ik dan toch maar mee te werken. Ik pak het meisje onder haar oksels op en til haar op de verschoontafel. Ik pak haar benen en draai haar zo dat ze op de tafel ligt. Vervolgens loop ik naar haar tas om te kijken wat er in zit. Ik haal uit haar tas een schone luier met kinderlijke printjes, een romper met beertjes, talkpoeder en babydoekjes. Ook zit er een speen in. 'Wil je een speen in hebben?' Het meisje knikt. 'Wil je als een baby behandelt worden?' vraag ik door. Het meisje knikt weer en zegt voordat ik de speen in haar mond doe op kinderlijke wijze: 'Ik moe poepie doen'. 'Moet jij een poepie doen?' vraag ik op een kinderlijke toon om mee te spelen. Het meisje knikt en kijkt me vragend aan voor toestemming. 'Vooruit dan maar, kleine baby'tjes poepen nog in hun luiertje'. Terwijl het meisje op de verschoontafel ligt, zie ik dat ze druk uitoefent op haar billen. Na een paar kleine scheetjes, hoor en ruik ik hoe de zacht knarsende poep zich een weg baant door haar luier. 'Zo, poepie klaar?', vraag ik haar terwijl ik nog een zacht geritsel hoor van de urine die ook door haar luier loopt. Ze knikt en ik trek voorzichtig haar broek naar beneden tot aan haar enkels. Daarna leg ik haar shirt wat omhoog, zodat de luier volledig in zicht ligt.

Ik maak voorzichtig de plakkertjes van de luier open en haal de voorkant van de luier tussen haar benen door. 'Zo, zo, mijn baby'tje heeft goed d'r best gedaan. Dat is een flinke volle luier geworden', zeg ik plagend. Ik haal de vieze luier onder haar billen weg. Daarna pak ik de billendoekjes en begin haar billen schoon te maken. Het meisje heeft mooie strakke billen en ik vraag haar wat haar naam is. 'Femke' zegt ze half verstaanbaar door de speen in de mond.

Als ik haar billen schoon gemaakt heb, strooi ik wat talk poeder over haar schaamstreek en smeer het een beetje uit. Daarna pak ik de schone luier en laat haar de luier zien. 'Dat is een mooie luier, hè. Kijk, er staan allemaal diertjes op met vrolijke kleurtjes'. Femke begint een te giegelen als een klein kind. Ik vouw de luier open en leg haar billen er bovenop. Ik haal de luier tussen de benen door en doe de plakkertjes dicht. Ik check of de luier goed zit en pak daarna het rompertje. 'Zal ik je rompertje ook bij je aandoen?'. Ze knikt. Ik pak t-shirt en trek hem uit. 'Zo, doe je handjes maar omhoog, dan kan papa je rompertje bij je aandoen.' Ik doe het rompertje bij Femke aan en druk de knoopjes aan de onderkant vast in haar kruis. 'Ahw wat zie je er toch schattig uit zo!'. Femke giegelt. Ik trek snel haar broek weer omhoog en doe haar shirt aan. 'Zo jij bent weer helemaal klaar. Nu moet papa ook wel nodig naar de wc hoor.'

Ik loop naar het invalidentoilet en wil m'n broek uittrekken, maar Femke staat ineens naast me. 'Wacht', zegt Femke. 'Wil jij niet ook een luier proberen?' Ik kijk haar vertwijfeld aan. Die hele verschoning bij Femke zag er wel schattig uit en die luiers lonken ook stiekem wel een beetje. Ik schiet in de lach en zeg 'Vooruit, ik wil het wel proberen'. Femke pakt m'n handen vast en zegt dat ik op de verschoontafel moet gaan liggen. Ik ga liggen en Femke begint meteen mijn broek open te maken en trekt m'n broek handig haar beneden. Daarna trekt ze m'n shirt over m'n hoofd en trekt tot slot m'n onderbroek omlaag. 'Zo, nog even ophouden hoor', zegt Femke plagerig. Wat ik niet weet is dat Femke haar poepluier weer open gevouwen heeft. 'Billetjes omhoog' zegt Femke, terwijl ze haar poepluier onder m'n billen legt. Ik voel de warme brei aan m'n billen, terwijl Femke snel de flap tussen m'n benen haalt en de plakkers dicht doet. 'Hey, wat is dit?', vraag ik benauwd.

'Zo voel je meteen hoe het is om een poepluier te hebben', zegt Femke met een grimas op haar gezicht. 'Laat je plasje maar lekker lopen', zegt ze terwijl ze met haar de luier masseert en de poep nog extra door de luier verspreid. Stiekem vind ik het eigenlijk een best lekker gevoel, die warme poep van Femke in m'n luier.

Langzaam lukt het me om te ontspannen en m'n blaas eindelijk te legen. 'Oh ohw, is mijn kleine jongen in z'n luier aan het plassen?', vraagt Femke plagerig. Ik geniet ondertussen van het zalige gevoel van de warme urine die door de luier opgenomen wordt en zich vermengd met de bruine brei van Femke.

'Ik moet je helaas wel teleurstellen, ik heb geen schone luier meer voor je bij. En het lijkt me geen goed idee dat jij zonder luier gaat lopen, want dan krijgen we ongelukjes', zegt ze als een moederfiguur. Ze pakt een rompertje uit de tas en doet die bij me aan. Het is een blauwe romper van een lekkere zachtje stof. Ze drukt de knoopjes van de romper tussen m'n benen vast. 'Zo, dan blijft die poepluier goed op z'n plek'.

Ze raapt m'n kleren bijeen en stopt ze in haar tas. Ze doet de tas over haar schouder heen en pakt me vervolgens op als een klein kind alsof het niets is. 'Sorry lieverd, maar ik neem je mee naar huis om voor je te zorgen.' Ik kan het amper verwerken, maar laat het gebeuren. Ze doet de verschoonruimte van het slot en loopt met me naar buiten toe naar haar auto.

'Zo liefie, ik heb alles al voor je voorbereid'. Ze opent het portier van de auto en ik zie een kinderstoeltje op de achterbank staan. Ze zet me in het stoeltje neer en pakt het riempje tussen m'n benen en zet me goed vast. Ik voel hoe de luier tegen me aan wordt gedrukt en ik besef me op dat moment dat haar verschoning een toneelstukje was om mij in de luiers te krijgen. Femke gaat aan het stuur zitten en vraagt hoe ik heet. 'Tim', zeg ik. 'Oké, Tim. Vanaf nu ben ik mama voor jou en ben jij mijn baby'tje. Dat betekent dat je niet meer kunt lopen en praten en je je moet gedragen als een baby'tje. Ik zal dan goed voor je zorgen!'.

beertje_123

Nieuw lid
Hoofdstuk 2: Bij Femke thuis
Na 20 minuten rijden, rijdt Femke de oprit op van een groot vrijstaand huis. 'Zo, we zijn er lieverd', zegt Femke. Ze stapt de auto uit en opent mijn deur. 'Volgens mij ben jij wel toe aan een schone luier', giegelt Femke. Ze maakt de riempjes los en tilt me uit het kinderzitje. Met mij in haar handen loopt ze haar huis binnen. Femke loopt naar de grote box die midden in de kamer staat en zet me er in. 'Ga hier maar even lief spelen. Ik ga even de auto leeghalen en dan gaat mama je straks even verschonen'.

Femke loopt weg en ik kijk de grote kamer rond. In de kamer zie ik een heleboel kinderspeelgoed liggen, zoals duplo, verschillende knuffels en een grote speelmat met auto's. In een andere hoek zie ik een eettafel met een grote kinderstoel. Alles lijkt al voorbereid te zijn voor mijn komst. Koortsachtig begin ik te denken of ik hier wel aan mee wil doen. Ik heb een heleboel vragen over hoelang ik dit spelletje mee moet spelen en wat ze allemaal met me van plan is. Maar aan de andere kant gaf die luier me gek genoeg een fijn gevoel. Ik besluit om het nog even aan te kijken. Zolang zal ze me hier vast niet houden en anders zal ik wel vermist gaan worden door m'n vrienden en familie en een poging doen om hier weg te komen.

Na zo'n 15 minuten komt Femke naar me toe lopen. 'Heb je lekker gespeeld?' vraagt ze terwijl ze me onder de oksels uit de box tilt. Ik knik en houd met m'n armen haar om haar nek vast, terwijl ze met me naar mijn nieuwe kamer loopt. 'Kijk eens Timmie, dit is jouw stoere kamer, mooi hè!' Ik kijk de kamer in en zie een groot babybedje, een mega grote commode met verschoonkussen met daaronder een heleboel luiers en een heleboel knuffels in m'n kamer staan. Femke legt me op het verschoonkussen neer en stopt een speentje in m'n mond. 'Kleine baby'tjes trappelen een beetje met hun beentjes als ze verschoont worden, dat mag jij ook doen', zegt Femke met een knipoog tegen mij. Ik begin een beetje te trappelen, terwijl Femke de knoopjes van m'n rompertje los maakt. 'Wat ben je toch een schatje!' Femke trekt het rompertje helemaal uit, zodat ik alleen in een luier op de commode lig.

Femke maakt de plakkers van de luier open en haalt de flap tussen de benen door. Daarna tilt ze m'n benen omhoog en begint ze m'n billen met de billendoekjes schoon te maken. Als ik helemaal schoon ben, pakt ze een scheermesje. 'Kleine baby'tjes hebben nog geen haartjes, dus die ga ik even weghalen.' Als Femke klaar is, aait ze over m'n billen. 'Nu heb je lieve zachte babybilletjes', glimlacht Femke. Daarna vouwt Femke de poepluier dicht en gooit hem in de luieremmer.

Terwijl ik naakt op de commode lig, loopt Femke even naar een andere kamer. Ik hoor een heleboel water lopen en na 2 minuten komt Femke terug en zegt ze terwijl ze me oppakt 'Kom Timmie, ik ga je even lekker in bad stoppen zodat je weer helemaal fris bent.'

Femke loopt met mij de badkamer in en ik ruik meteen een sterke Zwitsal geur. In het midden van de badkamer staat een groot babybadje waar Femke me voorzichtig in laat zakken. 'Kijk is wat ik hier heb voor jou, dat is een mooi eendje hé. En wat zegt een eendje?' Ik reageer speels en zeg vol overtuiging 'kwak kwak'. 'Heel goed van jou! Hier, ga er maar lekker mee spelen, terwijl ik jou even ga wassen', zegt Femke terwijl ze me het eendje geeft. Ik pak het eendje aan en laat het door het schuim van het bad zwemmen. Ondertussen pakt Femke een Zwitsal shampoo en begint m'n haar er mee in soppen. Ik vind het een lekkere geur die me na al die jaren weer bekend en vertrouwt voorkomt.

Als Femke klaar is met m'n haren, pakt ze een washandje en begint de rest van m'n lichaam te wassen onder water. Als Femke me helemaal heeft gewassen, pakt ze uit een hoek van de badkamer een speciaal verschoonkussen die tegen water kan, zoals je die ook in een zwembad hebt. Ze legt er een handdoek overheen. Daarna tilt ze me uit bad en legt me op de handdoek neer. Met een andere handdoek begint ze me af te drogen. Ik geniet er intens van hoe ik verzorgd wordt. Als ik helemaal droog ben, tilt ze op en neemt me weer mee naar mijn eigen kamer.

Femke legt me weer neer op het verschoonkussen en pakt uit een kastje een doosje met zetpillen, ze stopt er 2 in m'n kont en smeert daarna met luiercreme mijn billen in. Daarna pakt ze de bus talkpoeder en strooit het over m'n billen uit. 'Ik ga je even een lekkere dikke luier aandoen, want het is tijd voor je middagslaapje', zegt Femke. Ze laat me een grote luier zien met pandabeertjes die ook een luier om hebben. 'Dan krijg je net als die beertjes een veilige luier om', zegt Femke. Ik giegel een beetje. Femke vouwt de luier op en legt hem onder m'n billen neer. Daarna doet ze de flap dicht en plakt ze de plakkertjes vast. Ze tilt m'n benen nog een keertje op en controleert of de luier goed zit. Daarna pakt ze een schone romper en doet die bij me om. Ze drukt de knoopjes vast en ik voel hoe groot de prop tussen m'n benen nu is met de dikke luier om. Tot slot pakt Femke uit een lade nog een onesie met voetjes eraan en trekt die bij me aan. Ze sluit het pakje en doet het mutsje met berenoortjes over m'n hoofd. 'Ahw, wat zie je er toch super schattig uit en je ruikt ook helemaal naar een schoon baby'tje. Mama gaat nog even een flesje melk aan je geven en daarna ga je lekker een slaapje doen.'

Mama tilt me van het verschoonkussen af en loopt met me naar de woonkamer. Ze pakt het al voorbereide flesje van tafel en gaat op de bank zitten met mij liggend op haar schoot. Wat ik niet weet, is dat Femke in het flesje melk ook wat laxerende en spierverslappende middelen heeft gedaan, zodat ik straks nauwelijks op benen zou kunnen staan en m'n luier goed ging gebruiken. Terwijl Femke met één arm m'n hoofd ondersteunt, stopt ze met haar andere hand het flesje in m'n mond. 'Toe maar, drink maar lekker op. Dat is goed voor je'.

Ik drink het flesje gulzig leeg en daarna legt Femke me in m'n bedje en geeft me een kusje op m'n voorhoofd. 'Slaap lekker schatje'. Femke laat nog een slaapliedje afspelen en loopt dan de kamer uit. Ik laat me gaan en val snel in slaap, niet wetende wat er me daarna te wachten staat.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
HiddenPerson Een nieuw woord geleerd: Kidult! Pub 5
D Een goede luier om op evenementen te werken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
Sharonnie11 27F op zoek naar een papa van 20-30 jaar!❤️ Contact advertenties 17
G Hi! Ik (21F) ben op zoek naar een mama of papa Contact advertenties 17
A Uitjes om te doen alleen in een luier Pub 11
K In het ziekenhuis een luier aan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
J Iemand voor een eerste keer graag afspreken? Contact advertenties 1
A Leuk contact Belgisch Limburg liefst een daddy type gezocht Contact advertenties 5
J Wie vanavond afspreken en een lekker luier avondje houden in de regio Grave/Nijmegen Contact advertenties 1
Cloë_dapie_Queen hey een vraagje over een probleem met plastic broekje Plastic broekjes liefhebbers 12
Pappie_ Zichtbaarheid van een ban. Forum en Chatregels 18
Bam-Bi Waarom willen wij zo graag in een “hokje”passen ?! Pub 18
Luierman1983 Ben ik nu een officiële bedplasser?? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
tranny-abdl Op zoek naar een lieve mama Voorstellen 2
M een geheim uit de doeken 16+ Verhalen 8
P Met een luier om naar de bioscoop VVV 32
L Wie van jullie draagt ook graag een panty samen met een luier ?? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 27
L Nog niet klaar Een kast met vreemde dingen K 4
P Herkennen van een ABDL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
AnnaPamper Wat vind jij het mooiste aan een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 49
nina150000 Nog niet klaar De goeie band van een tweeling ella en Lies G 21
TransBabyPrinsesje Klein trans meisje opzoek naar een mommy of daddy. Graag alleen reageren als je serieus bent. Contact advertenties 19
M Wie vanavond zin in een luierdate Contact advertenties 0
Bedplasser91 Verhaal Klaar De Bedplasser. Een bijna helemaal waar gebeurd verhaaltje. B 2
Cyril Archambault Nog niet klaar Op reis in een luier 16+ Verhalen 4
Bam-Bi Wat is nu een typische Mommy outfit ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
bobbroes1 hey allemaal weet er iemand of er een site is voor abdl luier waarbij je ook met ideal kan betallen Winkels 16
B Ik zoek een luier vriend in de omgeving van Alkmaar Contact advertenties 0
Bjarki Misschien een DL uit Duitsland aanwezig? Contact advertenties 2
Kleine_Lottie Fijne kerstdagen en een gelukkig geluierd 2025 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
liever in de luiers Aangeboden: oppas voor een dag / avond regio Amsterdam Contact advertenties 3
Plasbibs Broekplassen tijdens een wandeling Broekplassers en Poepers 4
Gaymer79 Hai ik zoek een Luiermaatje. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Luierliefhebber Brent Ik wil een ball gag proberen 16+ Board 5
G Hoe verschoon je een poepluier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 73
J OMG ik ben zo blij dat er een NLs forum is! Voorstellen 17
E ik heb een vraag Ideeën Bus 2
K Wie zit er momenteel ook in een volgeplaste luier? 16+ Board 159
Rotterdammert Wanneer is er een meeting? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
B Opzoek naar een mana in Twente Contact advertenties 0
slaaf.johannes een poging wagen Contact advertenties 3
Pamperbarr Op zoek naar een zorgzame maar strenge “mommy” Contact advertenties 4
J Heeft er iemand ervaring met een langdurige klink opnamen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Space Little Kitten Kleintje zoekt een speelmaatje en mommy of daddy Voorstellen 10
Daandinges Verhaal Klaar Wat heb ik nou toch met een fopspeen? W 9
Luierliefhebber Brent Ik heb een glijmidel gekocht, enkel om te gruiken tijdens het masturberen 16+ Board 11
Princesspeach Sporten met een luier om 16+ Verhalen 2
Suardian Single en oprechte Daddy / Meester uit Antwerpen zoekt jongere vrouw voor een spannende en kleurrijke Ageplay relatie Contact advertenties 5
M Verhaal Klaar Coen is een held. En wordt wordt beloond met een luierervaring. C 36
BabyJake Wat een schattigheid! Pub 0