Een wens die in vervulling gaat

Hier is-t-ie dan. Iets langzamer opgebouwd dan ik van plan was. Ik hoop dat jullie dit deel ook kunnen waarderen.

Deel 4: genieten

De volgende ochtend werd Taco laat wakker. Zijn luier was nog helemaal droog! Rob kwam de logeerkamer binnen. "Goeiemorgen Taco, ben je eindelijk wakker? We zijn de tafel al aan het dekken, dus je zult pas na het ontbijt onder de douche kunnen." Taco deed een kamerjas aan en ging naar beneden. Tijdens het ontbijt moest hij ineens nodig plassen, maar dacht dat hij dat wel tot na het ontbijt op kon houden. Dat bleek veel moeilijker te zijn en hij besloot het toch maar in zijn luier te doen. Heel langzaam liet hij alles lopen, in de hoop dat niemand aan tafel het zou merken. Wat vond hij dit lekker.

Na het ontbijt ging Taco naar boven, kleedde zich uit en stapte onder de douche. Terug in de logeerkamer zag hij Yvonne op zijn bed zitten, met de natte luier in haar handen. "Kleed je eerst maar aan, en kom dan even naast me zitten," zei ze. Taco gehoorzaamde, met een kloppend hart. "Ik ben nergens boos over en ik vind niets gek," ging Yvonne verder, "maar je moet nu even eerlijk tegen mij zijn. Deze luier lijkt wel vers volgeplast. Heb je tijdens het ontbijt expres in je luier geplast?" "J-ja," antwoordde Taco schuchter. "Mag ik vragen waarom je dat hebt gedaan?" Taco legde uit dat hij op dat moment heel erg nodig moest en het wel makkelijk vond met een luier. "Ik dacht al zoiets. Je leek eerst een beetje gespannen, en dat verdween op een gegeven moment," zei Yvonne. Taco keek een beetje schuldig uit zijn ogen, om maar verborgen te houden hoe leuk en hoe lekker hij het allemaal vond. "Schaam je nou maar niet, je hebt je luier gewoon gebruikt waar hij voor is gemaakt," zei Yvonne.

De rest van de dag werden geen woorden meer vuil gemaakt aan het luier gebeuren. 's Middags besloot Taco bij de buren aan te bellen en Tessa deed open. "Kom binnen," zei ze enthousiast. Femke was met een paar vriendinnen gaan winkelen en Tessa had niet zo'n zin om met drie oudere meiden op stap te gaan. Taco kwam dan ook als geroepen. Die middag hadden ze de grootste lol met z'n tweeën. Het eindigde in een kietelpartijtje, waarbij Tessa weer moest plassen van het lachen. Deze keer kwam ze niet op tijd bij de WC. "Volgens mij heb je echt een luier nodig," zei Taco, die zich de grap bij hem thuis nog goed herinnerde. Tessa moest nog harder lachen en haar broek werd nat tot aan haar enkels. Meteen trok ze een ernstig gezicht. "Haal mijn moeder maar even van beneden," zei ze. In de huiskamer aangekomen vertelde Taco aan Tessa's moeder wat er was gebeurd. "Gelukkig ben ik in een vrolijke bui," zei ze, "en ik ga toch vanavond de wasmachine aan zetten." Ze voegde er aan toe dat ze de volgende keer wat beter op moesten letten. "Straks overkomt het jou en dan hebben we geen droge kleding voor je. Maar goed, het loopt al tegen etenstijd, dus je kunt beter teruggaan naar Rob en Yvonne."

Na het eten ging alles weer als altijd. Willeke werd naar bed gebracht, en toen was Martijn aan de beurt. Taco ging zich als laatste van de kinderen wassen. Na het douchen en tandenpoetsen moest hij nodig plassen, wat hij ook maar meteen ging doen. Wachten tot hij een luier om kreeg en het daar in doen durfde hij niet aan, dat zou teveel opvallen. Hij liep naar de logeerkamer, waar hij Yvonne aantrof. "Zal ik je nu alvast een luier aandoen? Dan hoeft dat straks niet," zei ze. Taco stemde in. Hij was zo blij met dit onverwachte aanbod dat hij vergat toneel te spelen. Met volle teugen genoot hij hoe de luier onder zijn billen werd geschoven en tussen zijn benen omhoog getrokken werd. Een kleine golf van genot ging er door zijn lijf toen het zachte materiaal met zijn huid in contact kwam.

"Dit vind je lekker hè," zei Yvonne een beetje enthousiast. "Jaaah," zei Taco zonder aarzeling. "Waarom heb je me dat niet eerder gezegd," antwoordde Yvonne, "je weet toch dat je je tegenover mij nergens voor hoeft te schamen?" Ze vertelde dat zijn belangstelling voor luiers haar al snel was opgevallen. Hij verzette zich ook nauwelijks tegen het dragen van een luier, iets wat de meeste andere kinderen wel zouden doen. Ze dacht aan zijn gezicht al te zien dat hij ervan genoot. Toen hij die ochtend expres in zijn luier had geplast wist ze bijna zeker dat hij dat lekker vond, en besloot toen om 's avonds met deze verrassing te komen. "Hoe kwam het sowieso in je op dat ik dit leuk kon vinden?" vroeg Taco. "Nou, ik lees wel eens wat op het internet. Er zijn veel mensen die dit leuk vinden, zowel kinderen als volwassenen. Geniet er dus maar van." In het uur voor het slapen gaan genoot Taco van alles. Een heerlijk glas thee, iets leuks op de tv, en een heerlijke luier om zijn kont. Vooral dat laatste, omdat hij zijn geheim nu met iemand deelde. Hij nam zich voor om een keer aan Yvonne te vragen of hij een hele middag in een luier mocht rondlopen. Dat zou toch wel mogen?

Eenmaal in bed viel hij in een diepe slaap. Hij sliep de hele nacht door. Op een gegeven moment kreeg hij een droom. In die droom stond hij voor een WC en voelde een enorme aandrang om te plassen. Steeds als hij zijn sluitspier wilde ontspannen spande hij hem meteen weer aan. Daar begreep hij niets van, hij kon toch gewoon plassen? 'Niet moeilijk doen, gewoon laten lopen,' dacht hij. De straal kwam keurig in de WC terecht, maar het maakte geen geluid. Tijdens het plassen werd hij wakker, en schrok even toen hij merkte dat hij ook echt aan het plassen was. Hij bedacht al snel dat hij een luier omhad en ging gewoon door. Deze keer was het echt nodig geweest om een luier om te hebben.

Taco dommelde daarna nog wat in, maar kon toen hij weer wakker werd de slaap niet meer vatten. Yvonne kwam de logeerkamer binnen. "Kom je eruit? Dan kun je jezelf nog wassen en aankleden voordat we gaan ontbijten," zei ze. "Hoe is het met je luier?" Taco vertelde dat hij deze keer met een natte luier wakker was geworden. Zijn bed was nu in elk geval droog. "Gelukkig maar," zei Yvonne, "want ik zou nu geen volle wasmachine hebben." Ze zei tegen hem dat hij zijn speciale geheim wel voor zich moest houden. De meeste mensen zouden het raar vinden, want heel bekend was het verschijnsel niet.

Na het ontbijt ging Taco met Martijn een bordspelletje spelen. De tijd vloog om en het was al weer lunchtijd. Na de lunch gingen ze naar buiten en kwamen op de speelplaats wat kinderen uit de buurt tegen en Taco had er weer wat vrienden bij. Martijn en hij gingen al snel hun eigen gang. Halverwege de middag kwam Rob ineens naar buiten. Hij zei dat Taco's vader had gebeld en dat ze op de terugweg uit Wenen waren. Rond vijf uur zouden ze weer thuis zijn. "Dan wil ik vanavond ook weer thuis eten," zei Taco. "Dat begrijp ik," zei Rob, "een van ons brengt je dan wel even met de auto." Dat werd Yvonne. Tijdens de rit had Taco genoeg moed verzameld om zijn liefste wens uit te spreken. "Ik wil heel graag eens een hele middag in een luier rondlopen," zei Taco, "zou dat een keer mogen?" "Reken maar," zei Yvonne.
Heel mooi verhala lees later even verder moet nu weer aan het werk
 
La Grande Finale.

Deel 7: een geluierd uitstapje

Taco en Tessa lieten elkaar los. Ze keken allebei naar de bank, ze keken elkaar weer aan en glimlachten wat. Zonder verder iets tegen elkaar te zeggen lieten ze zichzelf op de bank neerploffen en draaiden wat met hun heupen. "O, wat lekker is dit toch," zei Taco. "Ik moet jullie toch even storen," zei Yvonne, "want ik wil ook niet te lang wachten tot we gaan. Ga maar even douchen, dan krijgen jullie daarna een schone luier om." "Ik ga wel eerst," zei Taco. "Nee, joh," zei Tessa, "we gaan lekker samen onder de douche." Yvonne zei enkel "kookwekkertje op 5 minuten" toen Tessa en Taco de trap op liepen. Ondertussen ging ze Willeke alvast verschonen. Tijdens het douchen hielden de kinderen om beurten de douchekop in de richting van elkanders schaamstreek en billen. Ze waren schoon toen de wekker ging. Toen ze zich stonden af te drongen bekeek Taco Tessa eens goed. Hij had nooit eerder een meisje naakt gezien. Aan Tessa's blik te zien leek het voor haar ook wel of ze nooit een jongen naakt had gezien.

Ze gingen na het afdrogen naar de logeerkamer, waar Yvonne al op ze zat te wachten. De luiers gingen om en er ging deze keer een plastic broekje overheen tegen het lekken. Ze kleedden zich aan. "Bekijk hem eens van een paar passen afstand," zei Yvonne tegen Tessa. "Ik kan niet zien dat hij een luier om heeft," zei ze, "en ik weet het. Laat staan dat iemand het opvalt die er geen erg in heeft." Voor haarzelf maakte het niet uit, ze had een wijde rok aan tot haar knieën. "Goed, dan kunnen we nu in de auto stappen," zei Yvonne, "want we gaan vandaag naar de dierentuin." "Dan is een luier nog handig ook," zei Taco, "zo hoeven we tenminste niet de hele rondtocht over een WC-bezoek na te denken."

Het was hooguit een kwartiertje rijden toen ze in de buurt van de dierentuin kwamen. Daarna moesten ze nog wel een eind lopen vanaf de parkeerplek. Yvonne had voor Willeke een buggy meegenomen, die Tessa voortduwde. Later nam Yvonne het van haar over. Willeke keek haar ogen uit. Ze vond het allemaal prachtig. Taco moest op een gegeven moment plassen, en kreeg een ideetje. Hij fluisterde in Tessa's oor. "Heb jij al geplast," zei hij. "Nee," fluisterde ze terug, "maar ik moet wel een beetje." "Zie je die vent daar," ging Taco verder, "laten we naast hem gaan staan en dan in onze luier plassen." "Goed idee," zei Tessa. De onbekende meneer keek alleen even glimlachend hun richting uit en ging toen verder waar hij mee bezig was. Er kwam een meisje op hem af. "Pap, kom eens, ik wil je iets laten zien," zei het meisje, en de meneer ging met haar mee. "Hij had echt niks door," zei Tessa even later.

Inmiddels was het lunchtijd en ze zochten de eetgelegenheid op. "Kijk alvast maar even op de kaart wat jullie hebben willen," zei Yvonne, "dan ga ik met Willeke naar de verschoonruimte. En ik ga zelf even de WC opzoeken." Taco was nog niet aan een verschoning toe. Hij vroeg aan Tessa of zij al een schone luier nodig had. "Nee, maar als ik een flinke plas doe wel," zei ze. Na de lunch gingen ze verder en gingen een gebouwtje in waar bepaalde reptielen werden getoond. Er was niemand anders en het was er muisstil. Yvonne deed een paar passen en het leek wel of Taco een licht gekraak hoorde. Hij wist het niet zeker, en besteedde er verder geen aandacht aan. Hij had meer aandacht voor zijn blaas, die hij maar weer eens leeg liet lopen; het gesijpel was goed hoorbaar in de stille ruimte. Toen het klaar was bleek zijn luier heel erg nat te zijn. Ineens hoorde hij vanuit Tessa's richting hetzelfde geluid. "Ik volg je voorbeeld," zei ze glimlachend. "Yvonne," ging ze verder, "ik ben nu toch wel aan een schone luier toe. De mijne is kletsnat." Taco zei ook dat hij verschoond wilde worden.

"We hebben een probleempje bedenk ik me nu," zei Yvonne, "want hier in de dierentuin is helemaal geen plek waar ik jullie makkelijk kan verschonen zonder dat iedereen het ziet." Taco stelde voor om dan maar terug naar de auto te gaan. "Maar het is nog veel te vroeg," zei Tessa, "ik heb nog lang geen zin om weer terug naar huis te gaan." Taco zei dat ze ook nog niet bij Tessa's neefjes geweest waren. Tessa kneep hem vervolgens venijnig in zijn arm en zei "Apekop!" "Geen ruzie gaan zitten maken zeg," zei Yvonne op een beetje strenge toon, "anders gaan we nu meteen huiswaarts en doe ik jullie luiers daar pas af." "Laten we toch maar teruggaan naar de auto," zei Taco, "dan gaan we daarna wel iets anders doen." Toen ze weer bij de auto in de buurt waren zei Tessa "Ik wil nog wel vaker in een luier op stap. Mogen we een andere keer nog eens mee?" "Natuurlijk," zei Yvonne. "Okee, leuk," zei Tessa, "maarehh... ik heb nu eigenlijk niet zo'n zin meer in die luier." "Dan moet je toch nog even doorzetten," antwoordde Yvonne, "want jullie krijgen zo meteen gewoon weer een schone luier om. Jullie hebben allebei zelf gezegd dat jullie een hele dag in de luiers wilden rondlopen. Dan moet je dat ook volhouden."

Er was geen andere plaats mogelijk om verschoond te worden dan de achterbank. Tessa keek zichtbaar ontevreden toen haar droge luier weer werd omgedaan. Taco genoot er nog net zo van. Toen het allemaal klaar was reed Yvonne naar een groot veld aan een meertje, waar ook een aantal picknicktafels stonden. "Ik heb nog wat fruit in mijn tas zitten, dat was ik helemaal vergeten. Hebben jullie trek in iets?" Dat was niet tegen dovemansoren gezegd. Toen ze het op hadden maakten ze nog een wandelingetje, maar toen was het echt tijd om naar huis te gaan.

Op de terugrit kregen Taco en Tessa ineens zin in een kietelpartijtje. Ze wisten dat ze zich nu niet in hoefden te houden en genoten er dan ook met volle teugen van. "Zo ken ik jullie weer," zei Yvonne, "maar doe dat de volgende keer even ergens anders. Als ik nu de bocht om ga dan kunnen jullie je nog bezeren. Maar, Tessa, je bent vast blij dat ik je toch een luier heb omgedaan." Ze zei dat dat inderdaad zo was en dat ze het nooit eerder zo lekker had gevonden om in een luier te plassen.

Toen ze thuis waren aangekomen en naar binnen stapten zat Rob al in de huiskamer. Taco schrok hier toch een beetje van. "Hoi schat," zei hij tegen Yvonne, "heb je het leuk gehad?" "En jullie," zei hij tegen Taco en Tessa, "hoe was het voor jullie om een hele dag in een luier rond te lopen?" De kinderen trokken hun wenkbrauwen op en kregen ogen zo groot als soepborden. "Hoe weet jij dat?" vroeg Taco. "Jongen, Yvonne en ik hebben geen geheimen voor elkaar. Ze heeft het me gewoon verteld," antwoordde hij. Het verbaasde hem dat ze het de kinderen niet verteld had. "Tsja, het is me helemaal ontschoten," zei ze. "Vind je ons dan niet raar," vroeg Tessa, "want ik schaam me dood dat ik dit leuk vind. Als mijn moeder, of kinderen op school hier achter komen dan ben ik meteen al mijn vriendinnetjes kwijt." "Wanneer ik dit raar zou vinden was ik nooit met Yvonne getrouwd," antwoordde hij. Hier begreep Tessa niets van.

Yvonne nam het over. "Ik hou ook van luiers," zei ze, "en ik heb er vandaag ook de hele tijd een om gehad. Toch wel mooi dat jullie dat niet door hadden." "Ik dacht in het reptielenhuis dat ik een beetje gekraak hoorde," zei Taco, "maar ik wist het niet zeker." "Dat heb je dan goed gehoord," antwoordde Yvonne. "Hoe kan het nou dat je het niet raar vindt," zei Taco tegen Rob. "Yvonne wist dat ze het nooit geheim kon houden," antwoordde hij, "toen we elkaar net kenden heeft ze me met de grootste moeite verteld dat ze vanaf haar kleutertijd naar de luiers terug verlangde." "Rob was zo verliefd op me dat hij helemaal niet bij me weg wilde," vulde Yvonne aan, "hij ging zelfs met me mee toen ik met een psychiater ging praten." "Wat is dat nou weer?" vroeg Tessa. "Dat is een dokter die mensen behandelt die ziek zijn in hun hoofd," legde Rob uit, "en dat is geen geintje. Sommige mensen moeten hun hele leven medicijnen slikken om een normaal leven te kunnen leiden." "Er mankeerde volgens die meneer niets aan me," ging Yvonne verder, "dus we moesten het maar accepteren."

Yvonne vertelde dat ze sindsdien altijd luiers voor zichzelf in huis had gehad en er een omdeed wanneer ze daar zin in had. Dat was heel wisselend, soms wekenlang helemaal niet, dan weer dagen achtereen. "Ik sta alleen niet toe dat ze er in slaapt," zei Rob, "want ik heb er zelf niks mee. In bed wil ik die dingen niet zien. Maar voor de rest mag ze van mij haar gang gaan." Ze vertelden dat ze het wel strikt geheim hielden, want niet iedereen zou er evenveel begrip voor hebben.

Taco en Tessa begrepen nu wat beter waarom Yvonne hun verlangens zo goed begreep en waarom ze zo makkelijk een luier om kregen. Ze gunde natuurlijk ieder kind wat naar luiers terug verlangde het plezier dat ze zelf had moeten missen. Taco droomde een beetje weg. 'Wat heerlijk toch,' dacht hij, 'ik heb een maatje die hetzelfde wil, en een buurvrouw die ons helpt.'

Hij genoot alvast van alle mooie momenten die nog gingen komen.


Einde
Zo wat een goed einde!!! @lezer77 Komt er ooit nog een vervolg met de zelfde karakters gewoon een deel 2 !!! als die er is zet even de link hier in en ook in de nieuwe natuurlijk!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Wrigglesss Even voorstellen: een DL met AB wens(?) Voorstellen 19
Diapergirly94 Wie heeft een ticket voor ABDL social over? Pub 2
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B Nog niet klaar Bezoek aan een abdl friendly prostituee 16+ Verhalen 22
Maxicouche Uit de kast - een normaal luierleven (deel 1) 16+ Verhalen 8
S Oprechte liefde voor een lief en ondeugend meisje (regio Antwerpen en Breda) Contact advertenties 0
M Droge luier na een nacht, wat nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 2
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 93
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 12
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 31
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 22
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 7
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Wants to be in Diapers Een slaafgeborene van het neoliberalisme S 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
AmberLuiertje Discussie met een vriendin Algemeen 50
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
M Heb jij een maatje Large maar niet veel centjes om te luieren ? Contact advertenties 5
Bart Wie in de omgeving Zuidwest-Brabant heeft een dikke luier over Contact advertenties 0
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
T Keer in een dwangbuis Contact advertenties 8
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Pup Tip van Flip: een douche gel met Zwitsal geur Aanbevolen 2
M wie draag er graag een pyjama? Polls 38
B Moeite met plassen in een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
G Waarom een spel als CoD? Pub 8
T Wat doet het dragen van een romper voor je? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
baby metalhead 666 Op zoek naar een date Contact advertenties 4
Similar threads


















































Bovenaan