Heerlijke ervaring

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 20,0%
  • 8

    Stemmen: 2 40,0%
  • 9

    Stemmen: 2 40,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    5

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Peter

DE EERSTE AFSPRAAK


Al heel lang ben ik helemaal gek van luiers, ik kan me niet anders herinneren dan dat dit een onderdeel van mijn leven is. Jammer genoeg en ik denk dat dit voor vele van ons geldt is het vinden van een gelijk gestemde partner erg moeilijk. Ik ben reeds lange tijd gelukkig getrouwd en houd ziels veel van mijn vrouw maar op het gebied van luiers hebben we elkaar nooit kunnen vinden. In het begin van onze relatie hebben we hier wel eens mee geëxperimenteerd maar mijn vrouw vond het maar niets. Diverse keren heb ik mijn luier en plasticbroeken voorraad weggegooid en me voorgenomen een ‘normaal’ leven te leiden maar elke keer opnieuw was er weer de drang om luiers ed. te kopen. Ik leid wat dat aangaat een soort dubbel leven. Mijn vrouw heeft mijn luier voorraad diverse keren gevonden wat telkens tot ruzie leidde. Nu gedoogd ze het maar wil ze er geen last van ondervinden. Ik beperk me dus tot het af en toe stiekem dragen van een luier. Maar ik wil meer vandaar dat ik de stap heb gezet om dit eens te proberen bij een meesteres. Het dragen van luiers in combinatie met spanking, bondage en vernedering spreekt mij erg aan. Ik heb e.e.a. eens aangezwengeld bij mijn vrouw en zij wilde hier eens over nadenken. Kort daarop, we hadden net lekker gevreeën, vertelde zij me dat ze hier toch wel een beetje moeite mee had maar ook wel begrip had voor mijn situatie. Ik wilde iets wat zij niet kon geven en daar voelde zij zich ook niet helemaal lekker bij. Daarbij is betaalde seks naar mijn mening iets anders dan vreemdgaan dus spraken we af dat ik dit maar eens moest proberen. Ik heb aangegeven dat het mij niet om het neuken ging maar om het spel erom heen.

Diverse malen heb ik met de telefoon in mijn handen gestaan om een meesteres te bellen maar met trillende handen heb ik telkens maar weer neergelegd. Op een gegeven moment heb ik al mijn moed bij elkaar geschraapt en de stoute schoenen aangetrokken. Ik heb een meesteres gebeld, haar mijn wensen kenbaar gemaakt en een afspraak gemaakt voor donderdagmiddag.

Ik zou donderdagmiddag om 14:00 gehuld in luier en plasticbroek voor haar deur staan waarna we de behandeling zouden doornemen. Om 14:00 stond ik met een hartslag van 180 en bevend als een rietje voor de deur, schraapte mijn keel en drukte op de bel. Een slanke dame van circa 40 jaar deed open, niet echt het type waar ik op val maar zeker geen onaantrekkelijke vrouw. Zij was gehuld en een zwarte strakke catsuite met daaroverheen een soort lang vest. Zij liet me binnen en probeerde mij op mijn gemak te stellen, ze stelde voor eerst een kopje koffie te drinken en de wensen te bespreken. Ze ging me voor naar de woonkamer en vroeg me te gaan zitten waarna zij de koffie ging halen. Met moeite lukte het mij de koffie niet uit het kopje te bibberen. Zij vroeg mij e.e.a. over mijn passie te vertellen en eens uit te leggen wat mij nou zo aan luiers trok. Tijdens dit gesprek kalmeerde ik behoorlijk en vertelde openhartig over mijn luier liefde. Het openlijk kunnen praten met iemand over dit onderwerp is al een hele verademing. Zij haalde het onderwerp van gesprek heel handig naar zich toe en vroeg me of ik gedaan heb wat zij had gevraagd en of ik een luier en plasticbroek aanhad. Met een rood hoofd zei ik ja waarop zij vroeg wat ik me van deze middag voorstelde. Ik vertelde dat ik graag in mijn luier gestraft en vastgebonden wilde worden en verder ook niet wist hoe zoiets zou verlopen. Zij stelde voor naar boven naar de studio te gaan.

Aangekomen in studio werd de toon van haar stem feller en zij gebood mij mij uit te kleden maar mijn luier en plasticbroek aan te houden. Wederom trillend als een rietje ontdeed ik mij van mijn kleding en stond even later in mij luier. Zij liep op mij af en vroeg of ik een stoute jongen was geweest en in mijn broek had geplast. Dit was het geval en ik schudde ja mijn hoofd. Pang dat was de eerste tik op mijn kont, streng deelde zij mede dat zij hierboven aangesproken wenste te worden al meesteres. Stotterend zei ik ‘ja meesteres’. Zij bevoelde de voorkant van mijn luier en begeleide mij naar een tafeltje waarop een grote kan water stond. Deze moest ik leeg drinken, ik denk dat dit zeker een liter was. Vervolgens werd ik aan de muur met een paar boeien vast gezet. Zij vertelde dat ze zich ging omkleden en dat ik maar een brave jongen moest zijn. Na 10 minuten kwam zij terug in een zwart leren body met mooie zwarte kousen. Deze aanblik en de opgebouwde spanning deden me al bijna klaarkomen. Zij liep op mij af haalde me van de boeien en liet mij naar een groot hoog bed lopen. Ik moest hier met gespreide armen en benen op gaan liggen waarna ik stevig werd vastgebonden. Dit was echt een heerlijk gevoel, stevig vastgebonden en volledig overgeleverd aan deze vrouw.

Zij knielde naast mij neer deed de drukkers van mijn plasticbroek los en wreef stevig over mijn stijve paal in mijn luier. Vervolgens maakte zij de luier los en zag dat deze goed nat was. De meesteres werd erg boos en tierde dat ik toch al een grote kerel was en dat dit echt niet normaal is. Zij liep naar de rij met zwepen en pakte een leren stroken zweep waarmee zij mijn jonge heer stevig onderhanden nam. Ik kronkelde en probeerde weg te draaien maar ik lag te stevig vast dus alle tikken moest ik ondergaan. Toen zij hiermee klaar was pakte ze een schone luier en gebod mij mijn slaven reet op te lichten zodat de luier er onder kon worden geschoven, behendig plakte ze de plakkers dicht. Vervolgens werd ik los gemaakt van het bed en meegenomen naar een bok, ik moest hier overheen buigen waarop mijn handen en voeten aan de ogen werden vastgemaakt. Wederom liep zij naar de zwepen toe en pakte een soort lange rij-zweep waarmee zij mijn geluierde kont goed onderhanden nam. De klappen op de luier gaven een mooie plof en in het begin ving de luier de klap goed op maar na verloop van tijd gingen mij billen goed gloeien. Ik werd losgemaakt en weer op het bed vastgebonden, tevens kreeg ik een blinddoek om en werd mij verteld dat ik even bij mocht komen en de boel vooral droog moest houden. Hetgeen gezien de hoeveelheid water die ik had gedronken natuurlijk onmogelijk was en even later ontspande ik mijn blaas en vulde mijn luier.

Na verloop van tijd hoorde ik de deur opengaan en kwam de meesteres weer binnen, zij vroeg mij wederom of ik een grote jongen was geweest waarop ik beschamend ‘nee meesteres’ moest antwoorden. Wederom werd zij erg boos en vroeg of ik soms nog niet genoeg gestraft was. Mijn voeten werden losgemaakt en vervolgens vastgemaakt aan de spreidstang die in de lucht hing. Mijn benen werden omhoog getakeld, dit stopte toen mijn kont circa 20 cm boven het bed hing. De meesteres boog haar hoofd naar mijn oor en beet mij toe dat ik deze natte luier de rest van de dag nog wel zal verwensen. Vervolgens hoorde gerommel en voelde ik hoe er een gat in de achterkant, ter hoogte van mijn anus, werd gemaakt. De meesteres knielde vervolgens neer op het bed en wreef mij poepertje in met glijmiddel. Al radend wat er ging gebeuren zei ik geschrokken dat ik dit niet wilde en dat ik dit nog nooit had gedaan. Zij kroop van het bed en vertelde dat zij met meesteres aangesproken wenste te worden en dat zij wel bepaalde wat er moet kerels gebeurde die niet in staat waren hun broek droog te houden. Vervolgens deed zij mij een mondbal in. Wel fluisterde ze in mijn oor dat ik me niet ongerust hoefde te maken en als ik wilde dat ze stopte ik maar met mijn vingers moest knippen. Ik knikte en liet haar verder gaan. Zenuwachting en bang voor de dingen die gingen komen hoorde ik hoe zij de voorbindpenis voorbond. Wederom knielde zij tussen mijn gespreide benen en bracht de kunstpik in positie en vertelde mij om volledig te ontspannen. Kort daarop voelde ik hoe het gevaarte mijn anus in gleed ik lag te hijgen als een renpaard en hoorde de meesteres vragen of het nog ging. Ik moest bekennen dat dit wel een heel apart gevoel was maar zeker niet onplezierig dus ik knikte ja. Zachtjes begon zijn te pompen en voerde langzaam het tempo op. Tot mijn grote verbazing vond ik het een erg geil gevoel en had binnen no-time een vreselijk dikke paal in mijn luier. Onder het pompen door wreef de meesteres met een hand over de luier en masseerde mijn stijve pik. Hevig kronkelend en kreunend kwam ik klaar waarop de meesteres zich uit mijn reet terugtrok en mij even liet bijkomen.

Na verloop van tijd werd mijn blinddoek afgedaan en de mondbal verwijderd. Zij vroeg of ik weer een schone luier om wilde of dat ik deze wilde omhouden. Ik vroeg haar mij te verschonen want deze luier was behoorlijk nat en plakkerig. Mijn benen werden losgemaakt waarna zij de kamer uitliep en terugkwam met een bakje water en een washandje. Zij waste de boel lekker schoon en deed mij vervolgens weer een schone luier aan. Ook mijn armen werden nu losgemaakt en zij vroeg mij of de behandeling naar wens was verlopen. Ik vertelde dat dit beslist het geval was maar ik wel een heel branderig gevoel in mijn anus had, zij vertelde dat dit de straf was die jongetjes verdienen die nog in hun luier plassen. Verder vertelde ze dat dit in de loop van de dag wel zou weggaan en vroeg mij me weer aan te kleden en naar beneden te komen.

Fris geluierd en aangekleed kwam ik beneden waar we nog wat dronken en nog wat napraten over de sessie en het onderwerp luiers. Zij vertelde dat ze niet zo heel veel klanten had die deze passie hadden maar dat het wel geregeld voorkwam. We spraken af dat ik binnenkort weer een afspraak zou maken en ik vroeg haar of dit eventueel ook buiten haar studio kon beginnen. Dit behoorde wel tot de mogelijkheden maar daarover zouden we het verder nog wel hebben.
DE TWEEDE AFSPRAAK

Het is nu bijna vier weken geleden dat ik een bezoek heb gebracht aan de meesteres en stilletjes aan begint het weer te kriebelen. Wat minder nerveus als de eerste keer maar toch nog wel met de nodige spanning in het lijf belde ik de meesteres. Jammer genoeg kreeg ik het antwoordapparaat die meedeelde dat ze niet aanwezig was. Gelukkig had ik de volgende dag meer geluk en kreeg de meesteres aan de telefoon. Ik stelde me voor en vroeg haar of ik een nieuwe afspraak kon maken, dit kon voor volgende week woensdagmiddag. Ik vroeg haar of we buiten haar studio konden afspreken omdat ik het begin van de sessie graag eens buiten wilde proberen. Ook dit was geen probleem en we spraken af om elkaar woensdagmiddag om 14:00 uur in het restaurant van de Bijenkorf in Rotterdam te ontmoeten. Zij deelde mede dat ik wederom voorzien van een luier op de afspraak moest verschijnen.

De tussenliggende twee nachten heb ik erg onrustig geslapen maar om 13:15 uur op woensdag parkeerde ik mijn auto in de buurt van de Bijenkorf en liep geluierd door de Koopgoot de Bijenkorf in. Op de roltrap liet ik mijn luier een beetje vollopen en ik slenterde vervolgens wat over de boeken afdeling om de tussenliggende tijd door te brengen. Om tien voor twee begaf ik mij richting het restaurant waar ik om vijf voor twee binnen liep. Ik zag de meesteres al aan een tafeltje bij het raam zitten en liep op haar af. We begroeten elkaar en ik vroeg of ze iets wilde drinken. Even later zaten we aan een kop thee en vroeg ze wat ik van deze middag verwachte. Ik vertelde dat ik dat aan haar overliet maar dat ik graag openbaar een beetje vernederd wilde worden over het feit dat ik een luier droeg. Zij dacht even na en zei me haar vervolgens te volgen. Op de roltrap naar beneden vertelde ze mij mijn luier goed nat te maken en ik het zou bezuren als dit niet voldoende het geval was.

We liepen de Bijenkorf uit en liepen de winkel van John Edward binnen. We keken wat rond en toen een verkoper ons benaderde en vroeg of hij ons kon helpen vertelde zij dat ik een nieuw pak zocht. Haastig vertelde ik dat het een grijs pak moest worden maar dat er wel een werkje of streepje in mocht zitten. De verkoper liet ons diverse modellen zien waarna de meesteres er een uit pakte en mij zei deze te passen. Niet wetend wat er ging komen liep ik naar het pashokje en trok mijn kleding uit en trok de broek en het jasje aan. Mede door de dikke natte luier zat de broek zat een beetje strak in het kruis en nerveus stapte ik het hokje uit. De meesteres en de verkoper stonden te wachten en de verkoper vroeg hoe ik het pak vond zitten. Lekker zei ik om er maar zo snel mogelijk van af te zijn. De meesteres liep op mij af, tilde het jasje op en zei richting de verkoper dat die broek toch veel te strak zat. De verkoper deed een pas stappen in mijn richting en voelde aan de broek. Hij trok inderdaad. De meesteres zie zo even terloops 'Peter, heb je soms een erg natte luier aan ?’. De verkoper keek haar vreemd aan en met een rood hoofd zij ik dat hij wel een beetje nat was. Meteen daarop zei de meesteres dat dit niet zo handig was en ik beter eerst even een droge luier aan kon doen. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was liep zij naar haar tas en pakte een schone luier en een pakje met lotiondoekjes. Met een vuurrode kop en trillend van de zenuwen pakte ik dit aan en liep weer richting het pashokje, de verkoper verbijsterd achterlatend. Ik liet de broek zakken deed de luier uit en plaatste de schone luier tussen de muur en mijn billen. Het krakende geluid van de luier en plakstrips leken wel oorverdovend en toen ik de luier om bijna om had werd het gordijn opengetrokken en vroeg de meesteres of het allemaal lukte. Daar stond ik dan met de broek op mijn knieën en in een luier te koop voor de verkoper en overige klanten. Ik trok de broek weer aan en liep het pashokje weer uit. De verkoper wist ook niet goed wat hij met ons aanmoest en begon maar een beetje aan het jasje te trekken. Ik paste vervolgens nog een ander pak waarop de meesteres zei dat we nog even verder zouden kijken waarop ik mij weer omklede. Met een rode boei gaf ik het pak terug aan de verkoper en wilde weg lopen toen de meesteres hardop zie ‘Peter, je hebt je vieze luier nog in het hokje laten liggen, pak hem even dat kun je toch niet laten liggen’. Mijn kop werd nog roder en ik liep terug naar het pashokje en raapte de luier op. Toen we even later langs de toonbank liepen vroeg de meesteres aan een andere verkoopster of er soms een prullenbak was waar dit, wijzend naar mijn luier, in gegooid kon worden. Zij wees mij een bak achter de toonbank en ik bukte om de natte luier daar in te gooien waarna we de zaak uitliepen.

Buiten vroeg de meesteres wat ik van deze actie vond, ik vertelde dat ik me kapot schaamde maar het ook vreselijk geil vond. Aangemoedigd door mijn reactie gingen we verder. Met de tram gingen we richting de Zaag Molendrift voor een bezoek aan de Massad Shop (helaas bestaat deze niet meer). Aangekomen bij de Massad Shop liepen we door de stripwinkel richting de SM winkel en vroegen aan de verkoopster of we even mochten kijken. We liepen richting de luiers, plasticbroekjes en babykleding en de meesteres zocht wat dingen voor mij uit die ik maar even moest passen. O.a. een plasticbroek met slot, een roze plasticbroek met kant op de achterkant en een romper. Zij vroeg aan de verkoper of ik dit even mocht passen hetgeen geen probleem was. Zij vertelde mij me helemaal uit te kleden en alleen mijn luier aan te houden. Als eerste moest ik de roze plasticbroek aan trekken en moest ik naar buiten komen om deze even te laten zien. Zenuwachtig stapte ik achter het gordijn vandaan en liet me bekijken door de meesteres. De verkoopster van de winkel kwam ook even kijken en sloeg dit tafereel glimlachend gaande. De meesteres voelde en keurde de plasticbroek en vond hem mij erg mooi staan. Staat leuk dat roze om je dikke luier kontje zei ze tegen mij. Kom trek even dat andere broekje met dat slotje aan, ook deze moest ik komen showen en werd grondig geïnspecteerd door de meesteres. Zij vroeg mee even mee te lopen naar de hoek met de plasticbroeken ed. en zocht even tussen de stapel en haalde er een broek uit met Disney figuren en drukkers. Of ik deze ook maar even wilde passen. Ook deze moest ik buiten het hokje showen en toen de meesteres mij aan het inspecteren was kwam en net een jongen en een meisje de winkel binnen. Het meisje zag mij het eerst en stootte haar vriend aan, moet je die zien hoorde ik haar zeggen. En lachend liepen ze naar het rek met lederen kleding.

Ook de romper moest ik showen waarna de meesteres de hulp van het stel en de verkoopster inriep om een keuze te maken uit de broekjes. Draagt hij echt een luier was het eerste wat het meisje vroeg, ja ja zei de meesteres en gebod mij de romper van onderen te openen en omhoog te halen. Daar stond ik dan te kijk voor drie toeschouwers in mijn luier de romper ophoudend. Ze waren het er vrij snel over eens, het moest het broekje met Disney figuren worden, dat stond zo schattig, ze waren het er over eens dat het roze broekje meer voor meisjes was en dat was ik toch niet, beet de meesteres mij toe. Ik was een stoute jongen die zijn broek maar niet droog kon houden. Ik moest de Disney broek nog even aantrekken en iedereen was het er over eens dat deze het echt moest worden. Het stel ging weer verder en de meesteres zij mij even te wachten met aankleden en daar te blijven staan. Ze vroeg iets aan de verkoopster en liep richting de sex-speeltjes. Even later kwam ze terug met een in mijn ogen vreselijk dikke butplug. Deze moest ik maar even indoen. Ik probeerde te protesteren maar dat was zinloos. Ik werd het hoekje ingeduwd waarna de meesteres mijn plasticbroek naar beneden schoof en mijn luier opende. Zij haalde de butplug uit de verpakking en stak hem in mijn mond. Sabbel er goed op en maak hem lekker nat zei ze. Dat ding in mijn mond deed mij bijna kokhalzen maar zo goed en kwaad als het kon maakte in het gevaarte nat waarna de meesteres hem in mijn anus duwde. Toen het dikke deel door de sluitspier was zat hij stevig vast in mijn reet en ik dacht dat ik ontplofte. De meesteres deed mijn luier weer dicht, trok de plasticbroek weer omhoog en vertelde dat ik me moest aankleden. Kort daarop liepen we naar de kassa waar ik de plasticbroek en de butplug betaalde. Bij elke stap die ik zette voelde ik dat gevaarte in mijn reet en ik kon nou niet direct zeggen dat dit een lekker gevoel was. Ik probeerde de meesteres ervan te overtuigen dat niet echt plezierig was maar dat was tegen dovemans oren.

Terug in de tram wilde ik niet gaan zitten maar de meesteres gebod mij dit toch maar te doen en voorzichtig liet ik mij in het bankje zakken. Om mij een beetje te pesten zij ze dat ik de butplug wel mocht verwijderen maar dat dan wel in deze bijna volle tram te doen. Dat durfde ik echt niet en besloot het ding maar te laten zitten.

Weer aangekomen in het centrum stapte we uit en liepen we naar mijn auto. Ik dacht dat ik nu mijn portie wel had gehad en dat we naar de studio zouden gaan maar dat had ik mooi mis. Met pijn in mijn kont en inmiddels weer een goede natte luier reden we weg. De meesteres zij mij hoe te rijden en uiteindelijk moest ik de auto parkeren en haar volgen. We liepen door een straat en plots zag ik een bord van een winkel in verpleegartikelen. Ik kreeg gelijk weer een droge keel maar liep zonder te protesteren achter haar aan de winkel in. In de winkel kwam er een vriendelijke dame op ons af en vroeg ons wat ze voor ons kon doen. De meesteres keek mij aan en spoorde mij aan iets te zeggen. Met een rood hoofd vertelde ik hakkelend en stotterend dat ik af en toe in bed plaste, het is maar wat je af en toe noemt zij de meesteres. Ik verbeterde me en zei dat het eigenlijk wel heel regelmatig was en vroeg of zij hier iets voor hadden. Of ik al bij de dokter was geweest was de eerste vraag. Ik loog dat ik op het moment onder behandeling ben maar het allemaal nog niet veel effect heeft en zolang een oplossing zocht. Zonder blikken of blozen vertelde de vrouw dat je dan al snel op incontinentie materiaal uitkomt en vroeg me naar meer details over mijn bedplassen. Onder de goedkeurende blik van de meesteres vertelde ik dat ik bijna elke avond, soms wel twee keer in bed plaste en ik vaak te laat wakker werd om naar de WC te gaan. Oké dan moeten we het zoeken in de wat zwaardere verbanden zij de verkoopster, ze vroeg ons haar te volgen. We namen plaats aan een tafeltje en direct werd ik weer even herinnerd aan dat gevaarte in mijn kont maar probeerde zo gewoon mogelijk te gaan zitten. De dame liep naar achter en kwam terug met diverse mappen en proefmodellen. Ze liet ons diverse modellen zien en vroeg of ik voorkeur had. Ik vond de paarse wel geil en wees die aan waarop de meesteres zij nee joh dat is net een baby luier, het woord luier sprak ze heel duidelijk uit en ik voelde me erg klein worden. De verkoopster zei dat je dat zo niet moest zien en dat er verbanden in diverse kleuren waren e.e.a afhankelijk van maat en fabrikant. De meesteres pakte een van mijn favorieten, de Tena slip super en de eerder door mij aangewezen licht paarse. Zonder schroom vroeg de meesteres of ik deze even mocht passen wat geen probleem was. De verkoopster ging ons voor naar een pashokje. De meesteres fluisterde in mijn oor de butplug vooral te laten zitten. Ik deed mijn broek uit, trok vervolgens de plasticbroek uit en opende de plakstip van de luier zo zachtjes mogelijk waarna ik de luier dichtvouwde en hem in de prullenbak in het pashokje liet zakken.

Als eerste trok ik de paarse luier aan welke bijzonder dik was. De verkoopster vroeg of het lukte en of ik wist hoe e.e.a. werkte. Help hem maar even hoor hij is niet zo handig hoorde ik de meesteres zeggen en voor ik er erg in had trok de verkoopster het gordijn open. Gelukkig had ik net de onderste plakstrips dicht en was de butplug aan het zicht onttrokken. Zonder blikken of blozen pakte de verkoopster een van de bovenste plakstips en deed voor hoe ik de flap goed naar binnen moest vouwen en waar ik de plakstrip het beste kon plakken. Ook de laatste plakstrip plakte ze keurig op zijn plaats. Ze deed een stapje achteruit en bekeek nauwkeurig of de luier goed aansloot waarna ze aan de meesteres uitlegde dat met name de aansluiting bij de benen belangrijk is, ze voelde aan de elastieken bij de benen. Daar stond ik voor de derde keer publiekelijk in een luier. Gelukkig kon ik mij jonge heer in bedwang houden want in zo’n winkel met een stijve paal in een luier is toch niet gepast. Of ik de andere luier ook even wilde proberen en ik sloot het gordijn van het hokje. Gelukkig liet ze me deze luier verder alleen aantrekken waarna ik het gordijn opende en mij wederom liet bewonderen. De meesteres stond glimlachend toe te kijken en gaf me een dikke knipoog. De verkoopster vertelde dat beide verbanden keurig paste en dat het verschil wellicht in het gebruik naar voren zou komen. Ze adviseerde om van beide een paar mee te nemen om dit in de praktijk uit te testen. De meesteres zij dat dit een goed idee was en zei mij de paarse luier nog even aan te trekken omdat ze even wilde kijken of ik hierin niet op een baby leek. De meesteres bleef consequent het woord luier langzaam en duidelijk uit spreken om mij zo goed te kleineren. Wederom trok ik het gordijn dicht en wisselde van luier. Weer buiten het hokje vertelde ze dat het eigenlijk wel meeviel en het haar niet uitmaakte. Ze vertelde mij de paarse luier maar aan te houden, konden er geen ongelukjes gebeuren grapte ze. De verkoopster keek ons vreemd aan maar reageerde verder niet. Ik deed de Disney broek weer aan en met moeite kreeg ik mijn broek weer dicht. Deze luier was wel erg dik en het was goed zichtbaar dat ik een luier droeg. De verkoopster zei nog wel dat wanneer ik overdag ook verbanden zou moeten dragen ze daar wel dunnere voor hadden, dit was een extra zware uitvoering voor de nacht en was minder geschikt voor het dragen onder kleding. Zoals je ziet is deze wat moeilijker te camoufleren zei ze. Ik kon weinig anders dan dat beamen. We kregen van beide een stapeltje mee en spraken af volgende week nog even langs te komen.

Buiten aangekomen stelde de meesteres voor nog even een drankje te drinken en dan naar haar studio te vertrekken. We zochten een café op en dronken nog een drankje waarbij zij informeerde of ik het naar mijn zin had gehad. Ik vertelde haar dat ik ondanks alle beschamende momenten bijzonder heb genoten en erg geil geworden was. Mooi, zij ze en we liepen terug naar de auto.

Aangekomen bij haar huis liepen we direct door naar studio en veranderde ze weer in de strenge meesteres. Ze liet mij me weer uitkleden, de kan water leeg drinken en zette me vervolgens met mijn voeten aan de vloer vast. Om mijn polsen kreeg ik lederen boeien en deze werden aan de spreidstang vastgemaakt. De spreidstang werd vervolgens omhoog getakeld. Volledig uitgerekt moest ik zo mijn zonden maar even overdenken en vervolgens liep ze weg.

Het duurde zeker een kwartier voor ze terug kwam en intussen had in mijn luier al weer aardig vol geplast. Het eerste wat de meesteres vroeg was of ik een grote jongen was geweest, wat niet het geval was dus ‘nee, meesteres was het antwoord. Hierop volgende een stortvloed en tierde ze dat ik een grote vent was en geen baby meer. Ze liep op me af maakte de plasticbroek open en liet deze op de grond vallen en bevoelde vervolgens mijn natte luier. Het gewrijf over de luier liet mij niet koud en binnen de kortste keren had ik een gigantische paal in mijn luier. Nog een stijve pik ook, je schijnt het allemaal nog al lekker te vinden he. Wacht maar dat slaan we er wel even uit. Ze pakte een soort tennisracket en begon daarmee op mijn geluierde kont te slaan. De plug in mijn kont leek er bij elke klap dieper in te schieten en door de natte luier kwamen de klappen behoorlijk hard aan.

Ik werd los gemaakt en op het bed gelegd mijn luier werd opengemaakt. Vervolgens werden mijn benen weer aan de spreidstang vastgemaakt en werd ik een stukje opgetakeld. De butplug werd verwijderd en een zucht van verlichting ging door mijn lichaam wat schijnbaar niet onopgemerkt wat er werd mijn te verstaan gegeven dat poepertje van jongentjes die nog in een luier plassen gevuld dienen te zijn. Kort daarop werd er weer een plug in mijn reet gestoken maar dit keer eentje welke kon worden opgepompt en met een motortje. Mijn natte luier werd weer dichtgedaan en de plug werd opgepompt. Ik dacht echt dat mijn hele kont openscheurde maar de meesteres bleef maar pompen, zie zo dat is lekker gevuld zei ze waarna ze het motortje in werking zette. Ik moet zeggen dat dit getril niet onaangenaam was de meesteres had weer een of andere zweep gepakt waarmee ze me zachtjes over mijn lichaam begon te slaan. Ik probeerde de slagen met mijn handen op te vangen hetgeen schijnbaar niet de bedoeling was want al snel werden mijn armen wijd gespreid boven mijn hoofd vastgebonden. Het slaan ging nog even door maar werd verplaatst naar de voorkant van mijn luier. Bloedgeil van hetgeen vandaag allemaal was gebeurd en aangemoedigd door de tikken kwam ik bevend en trillend klaar. De meesters stopte het slaan en liet mijn benen op het bed zakken. Maakte me vervolgens los, deed de plug uit en liet hem leeglopen waarna ze op de rand van het bed ging zitten. Ik vroeg haar de butplug te verwijderen hetgeen ze ook direct deed. Wil het knulletje nog een schoon luiertje om werd mij gevraagd waarop alstublieft meesteres het antwoord was. Even later werden mijn billen en schaamstreek lekker gewassen en werd mij een schone Tena luier omgedaan. We praten nog wat na over de sessie en ik bedankte haar hartelijk voor deze onvergetelijke middag. Het was inmiddels al laat geworden dus ging ik gelijk op huis aan.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Tenaatje@ Die heerlijke warmte ff 16+ Board 2
Chantalle_sissy Heerlijke spulletjes AB/DL Fotos 10
K Het heerlijke gevoel van een plastic broekje. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
P Wie heeft waar al heerlijke sex gehad met pamper aan 16+ Board 9
B heerlijke verschoning AB/DL Fotos 3
mr_diaper Heerlijke Poepluier AB/DL Fotos 7
Luierboyy heerlijke bondage set... AB/DL Fotos 1
Sardonyx Wat gaan wij allemaal in deze heerlijke witte kerstvakantie doen? ;) Pub 8
Roofertje Heeft iemand ervaring met Ab-versand/BigKiddyfee? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Iemand ervaring met online aankopen op Adult-baby-shop.eu ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Berth Slechtste luier ervaring(en). Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
Benjamin Button iemand ervaring met paddedpaws.com? Winkels 2
BertDL De app DiapStash. Wie kent en heeft ervaring met deze App? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
Little_t Slechte ervaring Diaper-Minister Winkels 7
AB88 Ervaring met pocket luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
D Naaktstrand en sexcinema ervaring Contact advertenties 21
Bam-Bi Iemand ervaring met deze luiers ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
K Ervaring broekplassen & natte kleren Broekplassers en Poepers 17
Diaperman Ervaring met klittenband luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
Mama Suus Nieuwe mama wil ervaring opdoen. Voorstellen 21
I Wie heeft ervaring met een segufix luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
BadABDL Heeft iemand ervaring met deze luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
T Ervaring met wasbare luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
J Wie heeft ervaring met Haian plasticbroekjes Plastic broekjes liefhebbers 7
R ID slips ervaring Luiers 4
A Drynites en vraag, ervaring Luiers 23
Lovelife dl Iemand ervaring met zwemshort/ zwemluier ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
DLY85 Iemand ervaring met goede katoenen luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
cat375L Wie heeft er ook ervaring met de Sunkiss TrustPlus (Nachtluier)? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
pamperboy14 Heeft iemand ervaring met het maken van een groot babybedje? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
G Ervaring plastic broek Suprima 1205 Plastic broekjes liefhebbers 17
S Ervaring met luiers kopen in thuiszorgwinkel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Luierliefhebber Brent hoe is jullie ervaring met gebruik van talkpoeder tijdens het luieren Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Kleine_Lottie Waar hebben ze de ervaring vandaan? AB/DL Filmpjes 3
DiaperLuw Ervaring met kamergenote Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
J Jonge caregiver (27) wil graag ervaring op doen Contact advertenties 8
T Iemand ervaring met incomateriaal halen bij apotheek? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 53
Little_Mikey akelige eerste ervaring met chastity door terugkomend probleem 16+ Board 19
Luierliefhebber Brent Wie heeft er hier ervaring met gebruik van vochtige doekjes voor of na het dragen van luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
M Opzoek naar een spannende ervaring! Contact advertenties 3
H Iemand ervaring met deze pampers? Luiers 2
O Op zoek naar mijn eerste Ab ervaring :) Contact advertenties 19
Luierliefhebber Brent Wie heeft er hier ervaring met fopspenen voor volwassenen? Algemeen 26
Luierliefhebber Brent Wie van jullie heeft er hier ook ervaring met engelstalige luier fetisj erotische wepsites 16+ Board 0
Luierliefhebber Brent Wie heeft er hier ervaring met het dragen van luiers in het openbaar? Polls 43
Little_Rex Wil graag een spreader pants kopen iemand ervaring VVV 2
PietjeDLimburg Eerste keer echte luiers halen (waargebeurd eigen ervaring) E 6
Lioncubby Ervaring vraagje Algemeen 5
Luierman1983 Meesteres Petra was echt een fijne ervaring Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Similar threads


















































Bovenaan