Heleen & Brenda - gloednieuwe delen!

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 20,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 1 20,0%
  • 10

    Stemmen: 3 60,0%

  • Totaal stemmers
    5
D

dldave

Guest
Hoi allemaal! :)

Tijden geleden ben ik begonnen aan een verhaal over de zusjes Heleen en Brenda. De eerste delen ervan staan hier: http://www.ab-dl-tb-club.nl/index.php/topic,4905.0.html

Ik zou zeggen: veel leesplezier!

Oh... maar dat verhaal kende je al? En je wilde iets nieuws? Is goed.... zie hieronder het eerste vervolgdeel. ;-) (en meer volgt binnenkort)


“Zou je eigenlijk niet als een baby behandeld willen worden?”, vraagt Brenda aan Heleen. De oudere van de twee is even stil, maar antwoordt dan van niet. “Daar heb ik wel eens over nagedacht”, zegt Heleen, “maar ik hoef helemaal geen baby te zijn. Ik krijg de kick vooral van het stiekem dragen van de luiers. Gewoon, omdat het eigenlijk niet mag, snap je?” Brenda knikt begrijpend, en voegt er brutaal aan toe: “En omdat je het lekker vindt om erin te plassen natuurlijk!” Heleen glimlacht. “Ja, dat is één van de opwindendste dingen die er is”, zegt ze, “jij weet ook wel hoe onbeschrijflijk het is als je het laat lopen. Het is als een warme gloed die bezit over je neemt, een magische kracht die alles in en rond je luier betovert. Als je nog niet opgewonden was ,dan word je het onmiddellijk; een orgasme is nooit ver weg. En als het niet gaat om geilheid, dan is het nog praktisch ook. Net als jij tijdens je toets had, laatst”, knipoogt Heleen naar haar zusje. Er verschijnt een brede grijns op Brenda’s gezicht.

“En jij dan? Wil jij wel weer een baby’tje zijn?”, vraagt Heleen. Brenda lijkt moeite te hebben om de juiste woorden te vinden, maar zegt dan voorzichtig: “Ik weet het niet. Eigenlijk lijkt het me wel wat, maar ik weet niet zo goed hoe dat dan gaat. Ik weet niet of ik echt een baby zou willen zijn; misschien een kleuter of peuter. En ik weet ook niet wie me dan moet verzorgen”. “Ik misschien?”, biedt Heleen aan. Brenda kijkt vertwijfelt. “Ik weet het niet, misschien wel, misschien niet”, zegt ze. “Ik hoop niet dat het lullig klinkt, maar ik zou liever een papa dan een mama willen. Daarnaast ben je toch al m’n grote zus en dat wil ik wel zo houden.” Heleen vat dat op als een heel lieve opmerking en geeft Brenda een dikke knuffel. “Je zal ook altijd m’n kleine zusje blijven, en ik ben blij dat ik je grote zus ben. Onthoud dat je altijd met me kan praten over luiers, en gewoon over alles, goed?”. Brenda knikt dankbaar en houdt Heleen stevig vast. Daarna sluit ze haar ogen.

Heel voorzichtig laat Brenda haar plas lopen in haar luier, die ze op school al had nat gemaakt. Het geluid dat Brenda’s warme vocht maakt als het tegen haar witte luier aanstroomt en spoedig wordt opgenomen, is zachtjes hoorbaar. Het gaat Heleen dan ook niet onopgemerkt voorbij dat haar zusje, terwijl ze elkaar innig vasthouden, haar goudgele vloeistof ongeremd een weg laat zoeken in haar zachte, vochtvragende luier. “Stiekemerd”, fluistert Heleen zachtjes in het oor van haar zusje, die ze nog iets steviger vasthoudt. Brenda zucht van verlichting, maar nog altijd komt er hete urine uit haar poesje. De luier doet zijn uiterste best om Brenda’s geheime operatie daadwerkelijk geheim te houden, en het lukt: de laatste druppels plas verlaten Brenda’s jonge lijfje, die met enige moeite worden opgevangen door de zware, hete en zeiknatte luier.

Langzaam begint Brenda vervolgens heen en weer te bewegen, en bij elke beweging komt er wat plas uit de luier vrij, zoals bij het knijpen in een natte spons. Brenda beweegt steeds iets sneller en begint zachtjes te kreunen. Nog steeds houdt ze Heleen vast, die niet goed weet wat ze met deze situatie moet doen, ondanks dat ze het stiekem erg geil vindt. Brenda beweegt steeds heftiger op en neer en is inmiddels hardop aan het kreunen. Brenda’s eigen plas, en nu ook de steeds groter wordende stroom kutsappen, soppen steeds sneller tegen haar kutje aan, om vervolgens weer tijdelijk in de luier te verdwijnen.

Het proces stuwt Brenda tot ongekend grote hoogte, maar plots stopt ze met bewegen. Ze wil niet klaarkomen waar haar zus bij is. Snel springt ze van Heleens bed af en rent naar de badkamer. Heleen blijft verbrouwereerd maar megageil achter. In de verte hoort ze haar zusje verder gaan met waar ze mee bezig was. Brenda’s gekreun maakt dat Heleen alle remmen loslaat, en met haar rechterhand onder haar broek en onder haar luier gaat. Ze gaat liggen op bed en is met haar hand op weg naar haar clitoris. Zachtjes begint ze ermee te spelen. Heleen voelt dat ze al goed nat is door het voorspel dat haar zusje haar gunde. Heleen begint steeds sneller te ademen en af en toe ontsnapt er een kreun. Het geluid van haar kreunende zusje in de verte maakt Heleen botergeil. Het is een uiterst perverse situatie, waar ze ironisch genoeg alleen maar heter van wordt.

Inmiddels heeft Heleen hetzelfde tempo en ritme als Brenda gevonden. Nagenoeg tegelijk kreunen ze er op los, Brenda harder dan haar grote zus. Terwijl Brenda niet ver meer verwijderd is van vermoedelijk haar lekkerste orgasme ooit, voelt Heleen dat ze moet plassen. Ze laat het expres niet lopen, maar houdt haar urine op, terwijl ze ondertussen, nog altijd synchroon met haar zus, verder gaat met vingeren. Brenda’s gekreun en gehijg wordt steeds heftiger en heftiger. Bovendien gaat ze steeds sneller en sneller. Heleen probeert het bij te houden, maar al spoedig gaat dat niet meer: Brenda hijgt en kreunt harder en sneller dan Heleen ooit voor mogelijk had gehouden voor zo’n klein meisje als haar zusje.

Op het laatst wordt Brenda’s geluid intenser en nog een stap harder. Heleen weet wat dat betekent: Brenda gaat klaarkomen. Nog een diepe zucht, een kei harde kreun. En dan is het zo ver. “Ik kom, ik kom!”, gilt Brenda. Daarna gaat ze helemaal los, begint ze te trillen en schreeuwt ze alles bij elkaar. Een immens groot, luid, hard en krachtig orgasme trekt door het lichaam van de kleine Brenda heen. Al haar spieren spannen zich samen en ontspannen tegelijk ook weer, en terwijl dat gebeurt, slaakt Brenda secondenlang op dezelfde toonhoogte de zelfde gil.

Heleen heeft alles gehoord en houdt het niet meer: in één klap opent ze de sluizen van haar blaas, waarna haar hete vocht met een enorme kracht de luier in spuit. Terwijl ze heerlijk hard plast, blijft ze op een geweldig tempo doorvingeren. Nooit eerder heeft Heleen zich zo snel gevingerd tijdens het plassen in een luier. Haar kutje wordt nat door allerlei soorten vocht door elkaar. Heleen denkt heel even dat ze iets bij haar been voelt, alsof er een straaltje plas uit de luier is ontsnapt, maar het kan haar niets schelen; ze pist stevig door en zet de luier aan het werk. De kletterende urine, de snel op en neer bewegende vingers op haar clitoris, de mix van allerlei sappen, het gevoel dat de luier haar flinke pisstraal niet kan bijhouden – het wordt haar teveel. Ze sluit haar ogen en als een raket schiet ze met haar volledig geile lijf door de geluidsbarrière, en met een aantal ferme, keiharde kreunen komt ze snoeihard klaar.

Haar orgasme is nauwelijks voorbij, en nog steeds komt er plas uit haar poesje. Heleen merkt nu dat ze gelijk heeft gehad: de enorme hoeveelheden plas die ze de hele dag heeft geproduceerd, kunnen niet meer opgevangen worden door de zwaar overgebruikte, hete luier. Heleens luier lekt en er verdwijnt urine haar bed in, maar het weerhoudt haar er niet van om door te gaan met plassen. De laatste post-orgastische urine stroomt haar kutje uit, langs de inmiddels nutteloze luier, zo het bed in.

Wanneer Heleen eindelijk is uitgeplast en heerlijk nageniet van haar orgasme, haar zeiknatte luier en het feit dat ze met haar volle verstand in bed gepist heeft, doet ze haar ogen open. Ze kijkt op en ziet Brenda in haar kamer staan, slechts gekleed in een topje en zware, natte, hangende luier. Brenda heeft alles gezien.
 

bigjim

Superlid
Re: Heleen en Brenda - gloednieuwe delen!

Je schrijft uitstekend! Ik ben benieuwd naar het vervolg...
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
DL_Michel Heleen & Brenda H 1
Similar threads

Bovenaan