help!!! verhaal

luiergek1

Beginneling
HELP!!!
Tringggg ah nee he de wekker gaat weer af joepie school totaal geen zin in ik kom langzaam uit bed en ga naar de douche ik was mijn gezicht en ga naar ga terug naar mn kamer om me aan te kleden daarna ga ik naar beneden om te eten pfff me moeder alweer niet thuis die is er ook echt nooit nouja jammer dan.

Ik smeer mijn brood en stop het in m’n tas ik pak me fiets uit de schuur en fiets naar school ik zie meteen me vriendinnen sascha en britt, hey Rosa we zitten maar tot 10 uur vandaag ow okee lekker, we lopen met ze drieen naar school en gaan de les in, gelukkig me lievelings vak wiskunde.

die 2 uurtjes op school vlogen voorbij en voordat ik het wist gingen we alweer naar huis ik zei tegen me vriendinnen zie jullie morgen he doeg!
Ik fietste langzaam naar de stad om nog even daar te kijken voor nieuwe kleding ik liep bij de New Yorker naar binnen om daar eventjes te kijken ik vond al snel een leuk jurkje en een shirt + een lingerie setje en liep terug naar de parkeergarage waar ik mijn fiets neer had gezet.

ik pakte me fiets en fietste naar huis, wat ik aleen niet in de gaten had is dat ik langzaam gevolgt werd door een auto want had de muziek lekker hard aanstaan op mijn ipod, de auto kwam langzaam dichterbij en haalde me in met een hooge snelheid verderop slipte en stopte die haaks voor me ik remde keihard met me fiets oom de auto te ontwijken, ik stopte en 2 vrouwen met bievakmutsen stapte uit en duwde een doek op mijn mond waarna ik in slaap viel ze gooide me fiets van de weg af en me tassen in de auto ik werd vastgebonden aan me armen en benen en op de achterbank neergelegt.

vervolg zo snel als ik schrijven kan
 

Luiertje_om

Life's all about feeling the groove.
Spannend begin ! !1

Maaruh, kun je alsjeblieft wat meer punten en komma's gebruiken in je zinnen ?
Leest het wat fijner ;)
 

scenekid

Toplid
Luiertje_om zei:
Spannend begin ! !1

Maaruh, kun je alsjeblieft wat meer punten en komma's gebruiken in je zinnen ?
Leest het wat fijner ;)
Zeker, het is niet echt te volgen op deze manier. Ik ben na een paar zinnen (eigenlijk 1 zin; dat is het probleem) afgehaakt, maar het leek wel veelbelovend. Alleen niet te lezen.
 

Teenerbaby

Een dikke luier is een fijne luier!
als je meer tijd neemt om verhalen te schrijven met punten en komma's kun aardig ver komen,

succes!! !1
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Teenerbaby zei:
als je meer tijd neemt om verhalen te schrijven met punten en komma's kun aardig ver komen,

succes!! !1
Daar sluit ik me bij aan!

En gewoon een nieuw vervolg in hetzelfde topic staat ook wat netter. Stel je verhaal is al wat ouder, dan vraag je je af waar dat 2e
deel nou aankomt, omdat je hem niet automatisch meer ziet bij "toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek."

het is maar een tip :p

~ LB.
 

luiergek1

Beginneling
Help!!! deel 2

HELP!!!

Ik werd langzaam wakker op de achterbank van de auto en zag de 2 vrouwen voorin zitten ik wilde meteen om me heen gaan slaan maar ik zat vastgebonden ik schreeuwde maak me los nu, ah ons kleine meisje is wakker, he wat hoe bedoel je jullie kleine meisje? Nou wij zagen je fietsen op straat en dachten dat is ons mooie kleine meisje leuk toch? Nee hoe bedoel je ik wil hier weg laat me gaan schreeuwde ik maar het had geen zin ik kreeg een ballgag in en we reden verder.

We kwamen even later aan bij een grrot huis en ze stopte de auto ik werd van de achterbank afgetild en mee naar binnen genomen ze bragde me naar een kamer en legde me daar op bed neer een tel of 5 later kwamen ze terug met een dikke luier en een plastic broekje ik keek hun en en wou NEEEE zeggen maar dat ging niet, ze vroegen aan mij zal je lief zijn en naar ons luisteren? Ik knikte van nee en werd omgedraaid op het bed en kreeg een flink pak slaag, oke ik vraag het nog 1x zul je lief zijn en naar ons luisteren? Ik huilde een klein beetje en knikte ja, okee das mooi de andere vrouw maakte me los en ze bevolen me om te gaan staan en ik ging staan ze maakte me broek los en trokken hem uit en mn shirt en me slipje ook.

Ik werd op het bed neergelegd en er werd een luier onder me geschoven en dicht geplakt ik moest weer gaan staan en kreeg het plastic broekje erover heen aan zow dat zit goed he ik knikte van nee en de vrouwen begonnen te lachen de ene vrouw pakte een speentje van het nachtkastje en duwde dat in mijn mond waarna ik mee moest lopen naar een andere kamer om daar kleding uit te zoeken er werd een jurkje met bloemetjes voor me uitgezocht en ze trokken dat bij me aan nou dan is het nu tijd voor een middag dutje, wat middagdutje? Vroeg ik jaa een midaag dutje maar daar ben ik veel te oud voor, nee hoor wou bepalen wat er gebeurt begrepen jaa, wat jaa vroegen ze ik vroeg meteen hoebedoel je wat ja? Wij willen dat je ons mammie noemt okee maar jullie zijn mijn mammie niet luister nu en noem ons mammie okee mammie sorry.

Ik werd naar bedje gebracht en toen ik erin lag werd ik vast gelegd met Segufix ik vroeg waarom nogal mompelend? Waarop ze atwoorde we willen niet dat ej uit je bedje valt en ze liepen weg.
Vervolg zo snel als ik kan schrijven :D
 

luiergek1

Beginneling
HELP!!! Deel 3

He kleintje wakker worden hoorde ik zachtjes en de vrouwen stonden naast me bed, ik keek ze aan en vroeg of ik los mocht ze zeiden eerst even je luier controleren, ik liet me luier controleren en die was dus nat onee he, nou dat word dus een verschoning, de andere dame maakte me los en ik werd meegenomen naar de andere kamer daar werd ik weer op het bed neergelegt en de vrouwen kwamen weer aanlopen met een bus babypoeder en een heele dikke luier + inlegger de eene dame maakte me viese luier los en de andere pakte ondertussen de babydoekjes om me weer helemaal clean te maken, ik werd schoongemaakt en kreeg de nieuwe luier+inlegger onder me geschoven de luier werd dichtgeplakt en ik werd mee genomen naar de kledingkast, nou wat zullen we vandaag ons kleine meisje is aan doen? Mmm misschien iets straks wat net over haar luier valt jaa goed idee, ze pakte een strakke broek en een kinderachtig shirt uit de kast, ik kreeg het shirt aan waar winnie de pooh op stond, even later de strakke broek ook die egt maar net over me luier heen viel, nou dat gaat dus goed zij de eene dame inderdaad.

De stad in.

Nadat we uitgebrijd wat hadden gedronken stelde ze voor om naar de stad te gaan, ik zij meteen maar maar dat kan iedereen mij in mijn luier zien dat wil ik niet waarna ik meteen over de knie werd genomen en nog een pak slaag kreeg van beide, gellukkig voelde ik daar niet veel van want ik had een heele dikke luier aan, wij gaan naar de stad en jij gaat gewoon mee of je nou wilt of niet, ik begon te huilen en zij dat ik dit niet meer wilde, de eene dame begon me te trosten en ik kalmerde al snel door de lieve woordjes die ze tegen me sprak, okee nou schoentjes aan en jasje aan want het is koud buiten, de dames trokken me schoentjes aan en me jasje ook, ik moest naar de auto lopen en werd vastgezet in een kinderstoel precies op mijn maat, de vrouwen stapte ook en en vroegen of ik goed zat im antwoorde ja en we begonnen te rijden.


Eenmaal aangekomen in de stad zochten we een parkeerplek in de garage we hadden er 1 gevonden en de dames stapte uit, ze maakte mij los en werd uit de auto getild, ze deden de auto opslot en ik moest meelopen naar de stad, het was zo’n minuutje lopen en daar waren we dan de stad van amsterdam, nou schatje waar wil je eerst heen? Ehm weet ik niet okee zij de dame eerst dan eerst maar naar de speelgoedwinkel dan zoeken we een mooie knuffel voor je uit okee en liep mee naar de speelgoedwinkel, wat daar gebeurde horen jullie in het volgende deel.

Volgende deel zo snel als ik schrijven kan. :D
ik hoop dat dit deel wel goed is gegaan met de komma’s laat maar horen dankje. :)
 

JustYouri

Toplid
misschien een kleine tip: gebruik iets meer punten en komma's. Ook kun je misschien iets aan je spelling doen.

als je aan die dingen iets doet kun je nog erg succesvol worden op dit forum.

groetjes,
luierjongenyouri
 

luiergek1

Beginneling
luierjongenyouri danke voor de tips ja sorry soms ben ik zo lekker bezig met me verhaal te schrijven en zit ik er helemaal in dus sorry voor sommige foutjes:)
 

Luiertje_om

Life's all about feeling the groove.
Maar is al beter hoor.
En wordt er niet minder spannend om..

Ben benieuwd wat voor knuffel ze krijgt !
 

JustYouri

Toplid
luiergek1 zei:
luierjongenyouri danke voor de tips ja sorry soms ben ik zo lekker bezig met me verhaal te schrijven en zit ik er helemaal in dus sorry voor sommige foutjes:)
als ik je trouwens ergens mee moet helpen, moet je maar ff PM sturen
 

luiergek1

Beginneling
help!!! deel 4

HELP!!! Deel 4

In de stad.

We liepen een beetje snel naar de speelgoedwinkel om een knuffel uit te zoeken, we stapten naar binnen en het was best wel druk, we liepen door naar achteren naar de elektronica en speelgoed enzzz, ik mocht een mooie knuffel gaan uitzoeken ondertussen waren mijn twee “moeders” naar voren gelopen om een plekje in de rij te vinden, ik was best lang bezig met zoeken maar had uiteindelijk toch maar gekozen voor de teddybeer met die mooie rode strik om ze nek, ik liep ook naar voren en ging in de rij staan bij mijn twee “moeders”, ze vroegen heej leuke knuffel uitgezocht liefje? Waarop ik antwoorde ja mamma, opdat moment kwamen er 2 jongens binnen lopen die meteen mij aankeken niet alleen omdat ik niet echt bepaald lelijk was maar blijkbaar om iets anders, ze liepen naar me toe en zeiden tegen me hey wat heb jij voor een lekker kontje ik begon langzaam rood te worden en de andere sloeg op me “lekkere kontje” ik zij meteen hou op en de andere sloeg er ook nog een keer op, hey dit is niet haar echte kontje ze draagt gewoon een hele dikke LUIER hoorde je door de hele winkel, shit nee he me twee moeder stonden nog steeds te wachten maar ze vingen wel alles op wat de jongens zeiden, ik zei tegen hun hou op en donder op man ga lekker iemand anders lastig vallen, waarop de jongens gewoon lekker verder gingen opdat moment greep 1 van mijn moeders in en zij tegen ze stelletje klierbakken zouden jullie asjeblieft even weg kunnen gaan? Waarop ze meteen antwoorde: ja mevrouw en holde snel de winkel uit.

Hehe we waren eindelijk aan de beurt in de rij van de kassa er stond een meisje achter de kassa net zo oud als ik denk ik, ze vroeg of het een cadeautje was aan mij waarop ik antwoorde nee, okee asjeblieft dan en ze gaf de teddybeer aan mij waarop we de winkel uitliepen.
Mamma kunnen we asjeblieft naar huis toe gaan me luier moet echt verschoond worden nu , ahhh heeft ons kleine meisje er een plasje in gedaan waarop ik antwoorde nouja plasJE, okee we zullen dan maar naar huis gaan he, we liepen weer terug naar de parkeergarage en stapten in de auto ik werd weer vastgezet in de kinderstoel op de achtebank, en hoe vond je dit nou liefie? Wel leuk opzich op die jongen na.

Er komt nog een 5de deel komt ook zo snel mogelijk.
 

luiergek1

Beginneling
Update deel 5!!!

Als eerst sorry dat dit deel een beetje heel laat komt komt door stage en school en me luiers zijn inmiddels ook al 3x gevonden en allemaal gezeik mee gehad dus vandaar dat ik de laatste tijd wat minder actief was maar geen zorgen ik blijf verhalen schrijven en kom meer online!

Volgend deel morgen!!!
 

luiergek1

Beginneling
help!!! deel 5

Help deel 5!!!

Ik ontwaak langzaam uit mijn middag slaapje en heb enorme buikpijn, ik roep snel mammieeeee kom snel. En mama komt aan snel aangehold ja wat is er schatje? Ik heb buikpijn ahhhh, nou dat zijn maagkrampjes denk ik liefie gaat vanzelf weer over ja maar heb er zo’n last van, ja kan er niks aan doen schatje ga dan nog maar even liggen dan zal het strakjes wel over zijn, en ga nog even lekker liggen en val al snel weer in slaap, na een uurtje of 2 word ik weer wakker en voel dat me hele luier helemaal vol zit en begin te huilen mamma hoorde dat blijkbaar en ze kwam aangehold, wat is er nou liefie nog niet over? Jawel antwoord ik maar me luier zit heel vol, aha dat dacht ik al een poepluier dat is niet zo netjes he sorrry mama ja want wie moet dat nu weer schoonmaken? Jij antwoord ik met een beschamend gezicht, ja inderdaad ik ja, nou loop maar mee vieze baby , en ik loop achter mama aan naar de commode ga maar liggen dan zal ik je is verschonen en een extra dikke luier om doen, ik ga liggen en mama trekt me luier uit en maakt me schoon, mama pakt een dikke luier + 2 inleggen en legt die onder me en plakt deze dicht, ik klim van de commode af en word weer terug in me pyjama gehesen en moet meelopen naar de kamer nouja lopen het was meer waggelen een pinguin was er niks bij, we gingen zitten op de bank en mamma zij tegen me zo nou het word maar tijd dat je terug gaat naar huis he? Ik kijk mamma met bedroefde ogen aan en zeg ja inderdaad, ah niet huilen liefie je mag zo vaak langskomen als je wilt dat weet je toch? Ja is goed mamma ik zal zeker nog heel vaak langskomen, mamma gaf me een hele dikke knuffff en we vielen na een uurtje of 2 samen in slaap op de bank.

Lief Dagboek,

Uiteindelijk heb ik mijn oude leventje weer opgepakt maar speel nog wel steeds met de gedachte in mijn hoofd en ga nog vaak langs bij mijn mamma’s dus maar ga nu lekker slapen doeg xxx Rosa.

ik weet hij is wat kort maar er komen nog genoeg verhalen van mij.

groet en dikke knuf lieve teenerbaby
 

Baby14

life is beautiful
Het begin van dit verhaal lijkt wel heel
Erg op mijn verhaal 'ontvoerd' vind je ook
Niet?
 

Snakebite

Superlid
Forumleiding
Best een aardig verhaal. :)

Het lijkt echter wel behoorlijk op 'Ontvoerd', maar dit zal toeval zijn. Toch raad ik je aan dat verhaal te lezen. Het zit goed in elkaar, is vrij realistisch en schreeuwt om een vervolg. (Hint aan Baby14 ;) )

Succes met je nieuwe verhalen!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
thomboy Help! Welke luier nu? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 27
KleintjeMartijntje Help... ik heb in mn broek gepoept op de fiets Broekplassers en Poepers 6
L Help help Vragen & Info Shop 23
P Help een ongelukje wat nu? AB/DL Filmpjes 9
MessydiaperLover Help Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
LuierN Beste luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
DLjDLj23 Help! Voorstellen 18
Berth Goodnites XL "help" Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
S Help Post NL heeft vertraging Pub 28
Luiersersen Discreet Algemeen 14
Ivy Help Algemeen 11
D Help Algemeen 18
L Forum leiding help Forum en Chatregels 2
A help Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Tristan en leroy Help. Algemeen 5
GAYPAMPERBOY HELP! Betrapt... tips voor uitvluchten? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
T (Help)Eerste keer luiers kopen Tiener Baby's / Luierliefhebbers 5
Luierman1983 Help Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
B Help mij met mijn luierkeuze Luiers 8
L HELP LUIERS BESTELLEN GRONINGEN STAD Voorstellen 2
Fun-luier help hoe aan mijn moeder uit te leggen wat dl is en wat het inhoud VVV 29
L HELP, MEERDERE ACCOUNTS MELDING?? moderator talk 9
D Zoek een luier? Help Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
AB / DL25 HELP VROUW VERMIST !!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
HiddenWishes Eerste keer. HELP Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
bas hoe nu verder ? help Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
M Pls help me met info luier VVV 7
Robbie_DL Ongewenst bedplassen.. help? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
luier lover jorg HELP MIJ: Molicare super plus of tena flex maxi?! Polls (T) 0
JustYouri HELP woordkunstenaars Pub 7
unknown1 HELP Daft Punk - Get Lucky bass Pub 4
T help: morton online familly Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
T help Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Tuutje24 Help! Een Nuk 5 via Ebay, hoe? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
mark Help ! Product & Winkel Testverslagen 1
luiergek1 Help me even kiezen? 16+ Board 5
D Help Tiener board 8
B help me Tiener Baby's / Luierliefhebbers 3
R HELP VVV 6
J Hotel Sensation word lid en help mij aan een vakantie Pub 2
C help! iemand? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 4
JANNEKE help met de chat Pub 9
S Help me! Tiener Baby's / Luierliefhebbers 11
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 11
friendly Vraag over nieuw verhaal: Yuki's Strawberry Heaven 16+ Verhalen 10
S verhaal 16+ Verhalen 16
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
E Kan iemand mij helpen een oud(18+) verhaal te vinden? 16+ Board 1
D Dare to Love (AI verhaal) 16+ Verhalen 2
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
Similar threads


















































Bovenaan