Verhaal over een adult baby Ethan

tirinty89

Als jij lief bent ben ik dat ook.
Eens, in een drukke stad genaamd Rotterdam , werd een schattig gezinnetje van drie gelukkig. Michael en Sarah waren trotse papa en mama van hun ondeugende, maar oh-zo-lieve adult babyjongen, Ethan.

Ethan was een schattige baby met sprankelende ogen en een brede glimlach. Maar achter die onschuldige uitstraling zat een stoute kant. Vanaf een jonge leeftijd begon Ethan de wereld om hem heen te ontdekken op manieren die zijn ouders vaak verbaasden.

Het begon met kleine dingen. Ethan kon zichzelf uit zijn wieg bevrijden, zelfs toen zijn ouders dachten dat het veilig was. Ze zouden de kamer binnenkomen en hem vinden, lachend en triomfantelijk op de vloer. Ze verstevigden de beveiliging, maar Ethan bleek een ware Houdini te zijn en vond altijd wel een manier om te ontsnappen.

Naarmate Ethan groeide, werden zijn streken meer uitdagend. Hij vond er plezier in om aan de gordijnen te trekken, de knopjes van de afstandsbediening te verstoppen en allerlei voorwerpen in het toilet te gooien. Zijn ouders waren voortdurend bezig met het opruimen van zijn sporen en het voorkomen van kleine rampen.

Op een dag, toen Ethan net kon lopen, besloot hij dat het tijd was om zijn territorium uit te breiden naar de keuken. Terwijl zijn moeder druk bezig was met het bereiden van het avondeten, sloop Ethan stilletjes de keuken binnen. Hij greep een doos met meel en begon er wild mee te gooien, waardoor het hele aanrecht bedekt was met een witte wolk.

Toen Sarah de keuken binnenkwam, kon ze haar ogen niet geloven. Er was meel overal - op de vloer, op het plafond, zelfs in Ethan's haar. Ze kon haar lachen niet inhouden, ondanks de enorme puinhoop die haar te wachten stond. Ze besloot foto's te maken om dit kostbare moment vast te leggen.

Terwijl ze bezig was met het schoonmaken van de meelstorm, realiseerde Sarah zich dat Ethan's streken ook een teken waren van zijn nieuwsgierigheid en zijn verlangen om de wereld om hem heen te ontdekken. Ze besefte dat ze geduld moest hebben en hem moest begeleiden terwijl hij leerde wat wel en niet acceptabel was.

Naarmate de jaren verstreken, werd Ethan minder ondeugend en meer avontuurlijk. Zijn streken werden vervangen door het verkennen van nieuwe plaatsen, het stellen van vragen en het leren van nieuwe vaardigheden. Zijn ouders keken met trots toe terwijl hij opgroeide en zich ontwikkelde tot een nieuwsgierige en creatieve jongen.

Ethan's stoute streken als baby waren misschien vermoeiend en soms uitdagend, maar ze vormden ook een belangrijk deel van zijn persoonlijkheid en maakten deel uit van de bijzondere herinneringen die zijn ouders koesterden.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
J Luierknapen, een verhaal over feminisering 16+ Verhalen 11
friendly Vraag over nieuw verhaal: Yuki's Strawberry Heaven 16+ Verhalen 10
L luier drager huub over die verhaal Voorstellen 4
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 9
S verhaal 16+ Verhalen 16
E Kan iemand mij helpen een oud(18+) verhaal te vinden? 16+ Board 1
D Dare to Love (AI verhaal) 16+ Verhalen 2
Taeh Wat voor belangrijk ding is er recent gebeurd in je leven? Pub 19
N Kim haar verhaal K 33
TBDL4life ABDL Verhaal Schrijven VVV 12
A Het verhaal van maria H 13
D Voorstellen met mijn verhaal Voorstellen 11
Easy-Ryder verhaal van Luiermeisje69 16+ Verhalen 1
diaper willie Ben opzoek naar een verhaal. VVV 4
B Vervolg van mijn verhaal. I 0
Pup Samen een ABDL verhaal schrijven Spelletjes 6
Blanco Nog niet klaar Selena's Verhaal, van populair naar kleine meid S 45
MaxxToddlerLife Mijn ABDL verhaal (waargebeurd) M 7
J Mijn verhaal (waargebeurd) M 5
Y De liefde ontdekken (verhaal deel 1) 16+ Verhalen 5
Little Simba Het schoolreisje H 32
Y Inspiratie voor een verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Grappig verhaal 16+ Board 5
Babydre Luierstraf voor Peter L 3
C Verhaal toen ik 12 was V 11
Wannabee babyboy wat voor verhaal? VVV 5
A Waargebeurd luier verhaal bij tante W 19
Luierikl Logeren bij Oma L 132
friendly Kruidenthee (verhaal klaar) K 28
DLY85 De openbaring 18+ - mijn eerste 'vluggertje' verhaal hier 16+ Verhalen 8
db93 Amber en Roy 16+ Verhalen 58
Dutch_TeenBaby Luier verhaal!! L 28
toet Verhaal Klaar Tobias (vervolg) T 60
L Verzoek verhaal Aanbevolen 8
Luierslaaf989 Het andere verhaal van Nils Holgersson H 0
Cyril Archambault Cyril Archambault - Het 'waargebeurde' verhaal C 13
Marmotje Kleine jongens worden groot 16+ Verhalen 16
L verhaal kwijt Pub 3
K verhaal, hier op het forum, maar ik weet niet meer hoe het noemde...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
K Tweede mening voor Harry Potter ABDL verhaal die ik aan het schrijven ben Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
E Willekeurig verhaal & verandering 'topic geupdate' in verhalenforum Ideeën Bus 6
Little Endy tips of zo voor het bedenken van een passende titel voor een verhaal? Pub 3
P Marije's verhaal M 222
L De wasstraat (maak je eigen keuze verhaal) 16+ Verhalen 13
A Emma's Verhaal E 104
Miffy 1ste keer winkelen - Geen luier verhaal Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
slaaf.johannes het verhaal van radiotijger V 10
sissy_Mady verhaal Anja's Probleem VVV 0
A Nova's verhaal N 12
Similar threads


















































Bovenaan