Hier hoofdstuk 2 van Hermeliens fout.
[Ps, dit deel is niet vertaald met Google translate, ik heb het helemaal zelf gedaan, wanneer er iets onduidelijk of krom vertaald is mag je het me altijd laten weten
]
-----------------------------------------------------
Hoofdstuk 2: Bijna op
-----------------------------------------------------
Hermelien deed haar ogen open en keek door het raam. Toen ze uit het raam keek, zag ze hoe licht het al was buiten.
“Wat is het licht deze morgen” bedacht ze zichzelf, terwijl ze niet besefte dat het al middag was.
Ze wreef in haar ogen toen ze voelde dat er iets in haar mond zat. Ze trok de speen uit haar mond en vroeg zich af waar deze vandaan kwam en ze verstopte de speen samen met de luiers onder haar bed. Wanneer ze rechtop zat voelde ze iets vreemd, het leek net alsof ze op iets nat zat. Ze voelde rond haar of ze daar iets kon vinden, maar ze vond niets tot ze met haar hand over de luier ging. Daar voelde ze een bobbel en ze vroeg zich af wat deze bobbel kon veroorzaken, datzelfde moment rook ze een vieze lucht. Haar hersenen maakte de optelsom en ze stond op het punt om te braken.
Het ik in mijn luier gepoept terwijl ik sliep?! Zei ze terwijl ze in tranen uitbarstte.
Wanneer ze een beetje was bekomen herinnerde ze weer wat ze de vorige avond gedaan had. Ze wist dat ze zich duizelig voelde tijdens de les en dat ze daarna, zonder enige reden, naar de ontmoetingsruimte was gegaan. Ook wist ze weer dat ze haar luier niet kon verschonen terwijl ze als een baby’tje rondkroop. Toen herinnerde ze zich dat ze naar een vieze lucht zocht, toen bedacht ze dat ze toen waarschijnlijk haar luier had gevuld.
“Ik was niet aan het slapen, ik was klaarwakker en ik wist niet eens wat ik aan het doen was!” Huilde Hermelien.
Terwijl ze de tranen van haar wangen veegde verbande ze de luier van haar lichaam, ze had geen zin om hem los te maken. Ze trok een grimas toen ze de vieze troep zag die aan haar blote kont hing. Ze nam een paar babydoekjes en daarmee maakte ze zichzelf schoon. Dit deed ze erg grondig, maar ze was nog steeds niet tevreden over het resultaat en besloot dan maar om een douche te nemen. Hermelien begon na te denken over haar infantiel gedrag van eerder en terwijl ze dit deed begon ze oncontroleerbaar te plassen. Ze kon het plassen zelfs niet vertragen terwijl ze haar schaamstreek waste. Ze stapte uit de douche met alleen maar een handdoek om haar middel.
Ze nam een luier van onder haar bed en bedacht dat ze vanavond naar Mevrouw plijster moest om nieuwe.
Weer herhaalde zich het hele luierproces terwijl ze genoeg talkpoeder op haar – nog steeds geiriteerde – huid . Ze pakte wat kleding samen en deed ze aan, toen besefte ze dat ze over een aantal minuten les had. De dutjes had ze vandaag al 2 lessen gekost en ze wilde niet nog meer lessen missen.
Ze pakte haar boken en nam ze mee voor de les.
De les verliep verder normal, behalve voor het feit dat ze weer had geplast zonder dat ze het merkte. Eigenlijk ging de rest van de dag wel goed. Hermelien at haar avondeten zonder problemen opat
Na het eten herrinnerde Hermelien zich dat ze nog nieuwe luiers moest halen bij Mevrouw Plijster. Terwijl ze opweg was merkte ze dat ze zich licht in haar hoofd voelde, maar het was lang niet zo erg als eerder op de dag. Ze klopte op de deur van Mevrouw Plijster en ze wachtte totdat de deur een paar seconden later werd geopend.
“Hallo, schat” zei mevrouw Plijster. “wat heb je nodig?”
“Ik heb extra..uhm… bescherming nodig” antwoordde Hermelien.
“Hello, dear” Madam Pomfrey said. “What do you need?”
“Dat is snel” Zei mevrouw Pleister “Het is nog maar een paar dagen geleden, en er waren flink wat luiers in dat pak. Als je er maar 1 per nacht hebt gebruikt zouden ze nog een aantal weken meegaan.”
“Ik weet het, maar ik gebruik ze niet meer alleen ‘s nachts”. Zei Hermelien terwijl ze bloosde.
“Oke”, antwoordde Mevrouw Plijster, terwijl ze in gedachten verzonken was. “Kan je het overdag ook niet meer ophouden?”
“Ja”, antwoordde Hermelien, terwijl ze zich weer licht in haar hoofd voelde. “Ik begon ook overdag in mijn broek te plassen en toen besloot ik om ook overdag luiers te dragen uit voorzorg, maar nu heb ik helemaal geen controle meer.”
“Ok, dan haal ik even een nieuw pak voor je”, zei mevrouw plijster.
Hermelien keek terwijl Mevrouw Plijster opnieuw op haar ladder klom totdat ze uit het zicht was verdwenen. Een paar minuten laten daalde Mevrouw Plijster weer af van haar ladder met in haar hand een pak luiers. Dit pak zag er anders uit, maar Hermelien kon zich niet bedenken wat er anders aan was.
Mevrouw Plijster gaf haar het pak.
“Luister, Hermelien” , zei mevrouw pleister “Ik heb je probleempje nu geheim gehouden, maar als je incontinentie aan blijft houden zal ik medische hulp moeten inschakelen. Meer dan dat ik je op dit moment kan bieden”.
“Ik begrijp het”, antwoordde Hermelien, terwijl ze bezorgd keek bij het idee dat straks meer mensen van haar probleem zouden afweten.
“Ook zijn de luiers die ik je heb gegeven iets dikker, dan kan er meer in”, zei Mevrouw Plijster.
“Ok”, antwoordde Hermelien.
“Is je luier nu nat?” Zei mevrouw plijster.”Je luier lijkt dikker dan normal”
“Ja dat klopt” antwoordde Hermelien, terwijl ze de natte luier in haar kruis voelde. Hermelien bloosde bij de gedachte dat iemand de dikte van haar luier kon zien.
“Dus”, zei Mevrouw plijster, terwijl ze het pak openscheurde en er een luier uittrok. “Ik geef je een luier zodat je jezelf kan vershonen”. Hierna verliet ze het kantoor en gaf ze de luier aan Hermelien
Toen ze de dikke luier aanpakte, voelde ze dat de duizeligheid terugkwam. Toen Mevrouw Plijster het kantoortje had verlaten deed Hermelien haar luier uit om haar luier uit te trekken. Om er dan achter te komen dat ze vergeten was hoe ze zichzelf moest verschonen. Ze keek een beetje nerveus terwijl ze op haar luier klopte, alsof dat ooit zou werken…. Een paar minuten – en een paar hopeloze pogingen later – klopte Mevrouw Plijster op de deur van het kantoor.
“Hermelien, lukt het een beetje schat? Je bent al een tijdje bezig”, zei Mevrouw Plijster.
“Ik krijg mijn luier niet af”, antwoordde Hermelien, terwijl ze schrok van haar eerlijkheid.
Hermeliens ogen gingen open van verbazing terwijl Mevrouw Plijster de deur opende en naar binnen wandelde.
“Kom laat mij je helpen”, zei mevrouw plijster. “Deze plakkertjes kunnen soms vastzitten.”
Hermelien kon niet nee zeggen, dus knikte ze zwakjes ja.
Mevrouw Plijster vertelde Hermelien om zichzelf neer te leggen. Daarna deed ze de plakkertjes los van Hermeliens luier en trok deze vanonder haar kont. Hermelien bloosde terwijl ze voelde dat ze vanaf haar middel naakt was.Mevrouw Plijster toverde een paar babydoekjes tevoorschijn en maakte het kruis van hermelien schoon.
Daarna poederde ze Hermelien rijkelijk met babypoeder. Daarna pakte ze de enkels van Hermelien vast en tilde haar benen in de lucht. Daarna deed ze wat babypoeder op haar kont en nam ze de dikke luier. Ze deed deze onder Hermelien, ze deed haar benen waar naar beneden en trok de voorkant van haar luier over haar kruit heen en plakte de zijkanten van de luier vast.
Daarna gaf mevrouw plijster een klopje op de voorkant van Hermeliens luier en hielp haar overeind.
Hermelien bedankte Mevrouw plijster en deed weer haar broek aan.
“Geen dank, schat”, zei mevrouw plijster. “als ik je nogmaals moet verschonen kom je maar gewoon langs”
“Ok” antwoordde Hermelien hierop, terwijl ze niet van plan was om dit nogmaals te doen.
Hermelien verliet het kantoortje van Mevrouw Plijster. en met het pak luiers in haar hand vertrok ze weer naar de ontmoetingsruimte.