Re: [dl-ml-jl-tl-wl-dr-nl-pl-ol] Het beste baantje ooit
Hallo iedereen,
Vandaag heb ik vrij van school, ouders weg en het huis voor mij alleen. Nu heb ik alle tijd van de wereld om heerlijk verder te schrijven dit woord een groot deel dus veel lees plezier.
fictie verhaal:
Het beste baantje ooit deel VIII
"Ok jongens jullie hebben geen huiswerk want dit is toch de laatste week" Zei mevrouw Oomen toen het 1 minuut voor de bel van de middagpauze was. TRING!. Iedereen rende naar de aula om te gaan eten. "En Martijn plannen voor de vakantie" vroeg Matthijs die naast hem liep. Martijn wist dat Claudia iets in petto had maar vertelde dat maar niet. "Uhm, nee niet echt" zei Martijn en ze liepen verder.
Toen de pauze net 10 minuten bezig was kwam Claudia naar Martijn toe gelopen. Ze vroeg of hij even meekwam. Iedereen begon Martijn na te fluiten. Martijn keek om en gaf een knipoog. "Zijn gewoon jaloers dat ik een heel lief vriendinnetje heb" Zei Martijn en sloeg zijn arm om haar schouder. Ze liepen richting een lege hal. Martijns school had verschillende hallen met daar om heen lokalen. Martijn zag dat er nog een leraar iets aan het doen was op de computer, daarom waren de deuren nog open de van de hal. Ze liepen richting een klein hoekje.
"Ik heb het mijn ouders gehad over de vakantie" begon Claudia. "Ze zeiden dat ze een huisje hadden geboekt in Italië en deze was eigenlijk voor 6 personen en ze vinden het jammer als die plekken niet benut word." Zei Claudia met een brede glimlach. "Dus je wilt zeggen dat ik met jouw mee mag naar Italië? vroeg Martijn en Claudia knikte ja. Martijn pakte Claudia bij haar luierkontje en tilde haar op zodat hij haar een zoen kon geven.
Zo stonden ze daar wel even en terwijl hij haar zo vast had begon ze ook nog spontaan te plassen in haar luier. Martijn voelde dat haar kontje lekker warm werd en begon een beetje haar kont te masseren. Martijn kon merken dat ze het wel fijn vond. "Weten jouw klasgenoten dat je luiers draagt?" vroeg Martijn toen hij Claudia voorzichtig op de grond zette. "Nee, ik ben bang dat de jongens stom gaan doen en dan weet misschien dadelijk heel de school het wel" antwoordde Claudia hier op. "Maar hoe doe je dat dan met verschonen? Of tijdens gym?" Vroeg Martijn door en ze gingen beiden zitten tegenover elkaar. "Ja ok, een iemand weet het, ze heet Fleur en we kennen elkaar al best lang, haar vertrouw ik en die verschoond mij ook. Dit doen we op de invalide toiletten want daar zit ook een verschoon tafel. En met gym kleed ik me daar ook om. Niemand die dat ooit is opgevallen" Zei Claudia en toen ze net klaar was ging de bel van het 5e les uur. Ze gaven elkaar nog een zoen en gingen naar hun eigen klas.
Aan het einde van de dag vertelde Martijn over het plan van Claudia, zijn ouders vonden het ook goed. Gelijk appte Martijn dat naar Claudia die ook heel blij terug stuurde.
Het was 1 dag voordat Martijn op vakantie ging met zijn vriendinnetje Claudia. Hij was al klaar met zijn koffer inpakken. Er zaten wat kleren in, zijn pyjama, toilettas en zijn knuffel: Koe. Maar omdat Claudia nog niet klaar was stelde hij voor om te helpen inpakken. Zoiets kon gewoon makkelijk want het was via de achterdeur van hem, een weg oversteken en dan aanbellen. "Zo, lekker zomers" zei Martijn toen Claudia de deur open deed. Ze stond in een navel shirtje met daarop palmboompjes met daar onder een kort broekje waardoor je net haar luier zag. "Ik denk van ik kom vast in de stemming" zei Claudia lacherig. Ze liepen naar boven en gingen Claudia's spullen inpakken. Heel veel kleding, alle maal spulletje voor haar haren en huid en natuurlijk ook haar luiers. Een heel pak zelfs. "Kan jij ook misschien even genieten" zei Claudia en wees naar het grote pak. Martijn moest even lachen en ging daarna ook gelijk weer verder.
"Zo zijn jullie al bijna klaar?" Vroeg Monique toen ze de kamer van Claudia binnenkwam. "Ja mam, alleen nog wat rompertjes" zei Claudia hierop tegen haar moeder. Monique knikte ok en liep de kamer uit. "Draag jij nog rompertjes? nog nooit opgevallen toen ik jouw verschoonde" vroeg Martijn. "Oja natuurlijk, we zijn nog nooit bij elkaar wezen logeren, best raar, maar het zij zo" zei Claudia en Martijn moest er wel om lachen. "Maar als ik slaap beweeg ik best veel en als de luier verschuift zonder dat ik het merk kan hij lekken" voegde Claudia er aan toe. "Ok, staat je wel schattig hoor" Zei Martijn en gaf een ai over haar hoofd.
Toen Martijn en Claudia klaar waren met inpakken van Claudia's koffer gingen ze even gamen: GTA-5, dat vonden ze beiden een leuke game waar ze goed mee kunnen samenwerken. Terwijl ze aan het gamen waren liet Claudia een plasje lopen in haar luier. Martijn hoorde dat en zette het spel op pauze en keek naar Claudia. "Zou ik je even..?" zei Martijn en wees naar het verschoonkussen. "Nee, hoeft niet ik vind het niet zo erg, zo'n natte luier, zit wel lekker" zei Claudia met een lach. "Oh, ok ik vind het best, het lijkt net alsof jij ook de zelfde gevoelens heb als ik?" zei Martijn. "Ja ik denk het ook, het is zo lekker warm, zo kinderlijk" zei Claudia en wreef over haar luier. "Ik weet hoe het voelt Claudia, ik geniet er ook van" zei Martijn en gaf een kusje op haar wang. "Zou jij dan ook een luier om willen?" vroeg Claudia. "Eigenlijk wel, maar je ouders..." zei Martijn dit een beetje onzeker was. "Waarom denk je dat ik een slot op mijn deur heb zitten" zei Claudia en wees naar haar kamer deur". Martijn begon lachen en ging daarna van zitzak af om een luier te pakken. "Als jij nou je even omdraait Claudia en gaat gamen, kan ik even een luier om doen" zei Martijn. "Is goed" zei Claudia en draaide zich meteen om. Martijn had de luier in zijn handen en ging op bed liggen. Hij deed zijn broek en onderbroek uit en deed de luier met gemak om. Toen hij voelde dat de luier goed zat deed hij zijn broek weer aan en deed zijn onderbroek in zijn koffer. "Is het gelukt?" vroeg Claudia en draaide zich om naar Martijn. Martijn hief een klein beetje zijn t-shirt omhoog waardoor Claudia een wit randje van de luier zag en ze stak haar duim omhoog. Na een tijdje vond Martijn het steeds lekkerder vinden, zo'n luier. Na 10 minuten voelde hij dat hij moest plassen en liet dit gewoon lopen. Wat een genot, Martijn kreeg er zelfs kippenvel van, zo fijn. Claudia kon dit wel merken. Ook zij genoot van haar luier die tegen de tijd ook steeds voller werd.
Het was 5 uur en over een half uur gingen ze eten. Voor de zekerheid deed Martijn zijn luier af. Claudia wilde ook graag een nieuwe luier want deze was al weer afgekoeld en hij zit goed vol, dus mocht ze weer gaan plassen gaat hij lekken. Martijn doet zoals altijd de luier goed strak en dat vind Claudia fijn, zo voel je echt de luier zitten. Toen Martijn klaar was met het verschonen gingen ze naar beneden, eten. Tijdens het eten voelde Claudia dat ze moest poepen, maar tijdens het eten dat vragen mocht niet. Ze deed net alsof ze iets wilde pakken wat aan de andere kant van de tafel stond en terwijl ze dat deed poepte ze haar luier vol. Niemand merkte het behalve Martijn want die zag het aan haar gezichtsuitdrukkingen. Claudia knipoogde richting haar ouders en schudde voorzichtig “nee”. Martijn wist wat dit betekend, hij mocht het niet tegen Monique en Rob zeggen en dat dan ook niet. Gelukkig was de luier strak genoeg zodat er weinig lucht uit kon.
Na het eten gingen ze met z’n alle TV kijken. Monique kwam als laatste op de bank zitten en terwijl ze daar heen liep ging zag ze bij haar dochter een dikke luier. “Kom Claudia dan zal ik je even verschonen” vroeg Monique. Martijn boot het aan dat hij het wilde doen, maar Monique zei dat hij een keer het niet hoefde te doen. Wel op het verkeerde moment vond Claudia, want ze had in haar luier gepoept maar eigenlijk mag dat niet en toen Monique die luier van een paar weken geleden in de luier emmer vond werd ze ook al best boos. Claudia stond een beetje aarzelend op. Ze liepen samen naar boven.
Martijn wachtte in spanning af. “Hopelijk wordt Monique niet te boos” dacht Martijn. Ondertussen waren Monique en Claudia boven aangekomen en Claudia ligt al op bed met het zeiltje onder haar. Monique had alle spullen alle spullen klaargelegd en trok haar broekje al uit. “Je hebt flink je best gedaan liefje” zei Monique lief, maar toen ze haar luier open maakte betrok haar gezicht naar een beetje boos. “Claudia! Wat hadden we nou vorige week afgesproken?!” zei Monique boos. “s-s-sorry mam, maar ik moet je iets zeggen” zei Claudia met waterige ogen. “Nou oké dan, vertel maar” zei Monique. “i-ik heb sinds een tijdje iets ontdekt, e-en dat is d-dat ik het nooit e-echt vervelend vond dat ik l-luiers moest dragen e-en dat ik het juist fijn vond” zei Claudia en er liepen 2 tranen over haar wang. “Dus je vind het fijn om luiers te dragen en je behoefte erin te doen?” vroeg Monique voor de duidelijkheid. “ja, zo is het wel zo” zei Claudia. “Maar waarom heb je dat nooit gezegd?” vroeg Monique bezorgd. “Omdat ik er pas sinds een paar dagen heb ontdekt toen Martijn bij mij was” zei Claudia. “Nou ik vind het goed, maar wat vind Martijn ervan?” vroeg Monique. “Ik weet niet of ik het mag zeggen, maar hij heeft het ook” zei Claudia. “En hij draagt dus ook luiers” vroeg Monique verbaasd. “Ik geef hem soms ook een luier van mij” zei Claudia. “Dat is oké hoor, ik vind het alleen maar fijn dat je het durft te zeggen en dat er iemand is die het ook fijn vind” zegt Monique, geeft een ai door Claudia’s haar en gaat verder met verschonen.
Toen Claudia weer beneden kwam ging ze weer tussen Martijn en haar vader zitten. Martijn vroeg zachtjes hoe het was gegaan. Claudia gaf ik de zelfde toon antwoord dat ze het begreep en er genoegen mee had. Martijn gaf haar een kusje op d’r wang. Claudia moest er even van blozen maar ze gingen weer verder kijken naar de film.
Om 10 uur gingen ze beiden slapen omdat ze al om half 4 eruit moesten voor naar het vliegveld. “Zou ik dan je rompertje maar aandoen Claudia?” vroeg Martijn en pakte een rompertje. Claudia knikte van ja en Martijn deed haar rompertje aan. Het was er een roze met rode hartjes. Toen ze deze aan had deed ze zelf een daar nog een effen roze pyjama. Ze deed haar haren los en ging zo tanden poetsen. Martijn die ging ook mee, ook hij had een pyjama aan dit was er een met spreepjes. Toen hij bij Claudia kwam staan zag hij dat haar pyjamabroekje iets te laag zat en hij trok deze iets hoger. “Je zag nog net je luier” zei hij en gaf een tikje op haar luierkontje. Toen ze klaar waren met tandenpoetsen gingen ze slapen. Martijn sliep op een inklap bed en Claudia in haar normale bed. Ze kletsen nog even en om kwart voor elf was het helemaal stil.
Dit was het extreme lange deel ik ben er in totaal 2,5 dag mee bezig geweest omdat ik niet aan 1 stuk kon doorschrijven. Dit vond ik jammer want ik vind het kei leuk om jullie blij te maken met een verhaal en mijn hobby/passie erin te werken.
Tot de volgende keer
Martinus (Martijn)