Het beste baantje ooit [dl-ml-jl-tl-wl-dr-nl-pl-ol]

Wat is je favorite deel


  • Totaal stemmers
    10

qawsedrf

Toplid
Re: [dl-ml-jl-tl-wl-dr-nl-pl-ol] Het beste baantje ooit

Ik zeg verder schrijven;)
Ik les wel maar ik reageer niet op alles wat ik lees! Anders kreeg ik het welheel druk
 

Robeintje

Ik sta open voor contact! Misschien een opdracht?
Re: [dl-ml-jl-tl-wl-dr-nl-pl-ol] Het beste baantje ooit

Ik zeg doorschrijven, super goed verhaal!
 

Martinus

Toplid
Re: [dl-ml-jl-tl-wl-dr-nl-pl-ol] Het beste baantje ooit

bedankt allemaal ik ga verder maar school begint ook weer te komen dus iets minder
 

Paddy

Superlid
Re: [dl-ml-jl-tl-wl-dr-nl-pl-ol] Het beste baantje ooit

Ik zou nog graag een klacht willen indienen.
Gisteren even snel voor het slapen gaan begonnen aan je verhaal. En nu de hele dag al moe omdat ik veel te laat ging slapen en er wel gewoon vroeg uit moest.
!1

Goed verhaal man. Zeker doorgaan. Maar Let op, school gaat altijd voor. Erg belangrijk !1
 

Martinus

Toplid
Re: [dl-ml-jl-tl-wl-dr-nl-pl-ol] Het beste baantje ooit

paddy123 zei:
Ik zou nog graag een klacht willen indienen.
Gisteren even snel voor het slapen gaan begonnen aan je verhaal. En nu de hele dag al moe omdat ik veel te laat ging slapen en er wel gewoon vroeg uit moest.
!1

Goed verhaal man. Zeker doorgaan. Maar Let op, school gaat altijd voor. Erg belangrijk !1
komt goed haha
 

Martinus

Toplid
Re: [dl-ml-jl-tl-wl-dr-nl-pl-ol] Het beste baantje ooit

Hoi allemaal,

Omdat school weer was begonnen heb ik weinig tijd en zin gehad om te schrijven. Nu heb ik één weekje vakantie en ga proberen in deze vakantie het verhaal uit te schrijven. Nu komt er weer een klein deel.

fictie verhaal:
Het beste baantje ooit deel X

"Dames en heren wilt u uw riemen vast maken we gaan ons klaar maken om te landen" riep een mevrouw door de microfoon. Cladia, Martijn en Estelle zaten naast elkaar en deden hun gordels om. In de middelste rij waar 4 plekken waren zaten hun ouders en die deden het zelfde. De reis was goed voorlopen.

Nadat Estelle terug kwam van de toiletten durfde ook zij te vertellen dat ze in bedplaste af en toe en omdat ze klein was voor haar leeftijd droeg ze nog kinderluiers. Nadat hadden ze nog even gekletst over hun vakantieplannen en over luiers. Na 10 minuten konden ze het vliegtuig in en na 2,5 uur vliegen waren ze op het moment om te landen.

Claudia kroop iets meer richting Martijn omdat ze het toch nog wel spannend vond en dat was aan haar gezicht ook wel te zien. Martijn die had Fleur wel eens gezien samen met Claudia en Fleur die was erg bleek, nog bleker dan Martijn en die was al zo bleek, zo leek Claudia nu ook wel.

Het vliegtuig ging langzaam wat naar voren leunen en hoe meer het vliegtuig ging dalen hoe meer Claudia in Martijns armen kneep. En net voor het vliegtuig om de grond kwam, kwam ook alles van die ochtend uit Claudia's maag. Gelukkig wel in het zakje.

"Dames en heren wij zijn veilig geland in Italië we hopen dat iedereen en confortable vlucht heeft gehad" zei de zelfde vrouw toen ze helemal stil stonden. Martijn moest er zachtjes om lachen en hielp Claudia voorzichtig uit haar stoel. Claudia was nog een beetje draaierig en kon niet helemaal goed lopem. Ze deden het zakje in een prullenbak en liep voorzichtig het vleigtuig uit. Estelle liep ook mee aan de rechter zijde daar achter liepen hun ouders. "Gaat het weer een beetje Claudia?" vroeg Martijn die op zijn knieëm voor haar zat. "Ja het gaat weer" zei Claudia opgelucht en ze begon weer kleur te krijgen.


Nadat ze uit het vliegveld waren gelopen namen ze voor even afscheid omdat ze niet met z'n allen in één auto pasten. Dus zaten Monique, Rob, CLaudia en Martijn weer samen in de auto. "Was je een beetje misselijk geworden Claudia?" vroeg monique bezorgd. "Ja een beetje veel" zei Claudia. "Dan zullen we maar gaan of niet?" zei Rob entausiast en Claudia en Martijn zeiden ook entausiast "Ja!". "Zo daar zijn we dan" zei monique en stapte uit de auto. Claudia, Rob en Martijn deden het zelfde. Estelle en haar ouders zaten een huisje naast hun en waren ook al aangekomen.

Het spijt me zeer maar verder weet ik niks meer wat ze deze vakantie konden doen, behalve dan alles wat andere kinderen doen alleen dragen Martijn en Claudia luiers en Estelle ook s'nachts.

Verder hebben ze 2 weken een top vakantie gehad

EINDE.....

Iedereen heel erg bedankt voor het lezen en tips geven van mijn verhaal. Dit is het 10e deel en daarom heb ik de poll aangepast en kan je stemmen op je favoritie deel. Dit deel zal ik dan deels meenmen in mijn volgende verhaal.

Groetjes,
Martinus (Martijn)
 

bosma22

I love good stories, writing and music
Just finished rereading this story after not having read it for years and it’s still a great story I liked how you’ve written all your characters and the plot of the story was fun to read
 
Re: [dl-ml-jl-tl-wl-dr-nl-pl-ol] Het beste baantje ooit

Hallo iedereen,

Hierbij alweer deel IX van het verhaal. Hierna zullen nog 2/3 delen komen en zal het verhaal ten einde vallen. Maar niet getreurd we zijn er nog langer niet want helaas eindigt mijn vakantie over 2 weken en moet ik heel hard werken om dit keer wel makkelijk over te kunnen naar de 3e. Maar nu ga ik snel beginnen met deel IX van het:

Fictie verhaal:
Het beste baantje ooit deel IX

"Zijn we er allemaal klaar voor" zei Rob en keek in de achterspiegel van de auto die nog op de oprit stond. Martijn en Claudia reageerde enthousiast en gaven elkaar een hi5.

Snel startte Rob de auto en reed aan. De auto zat goed vol met 4 koffers en wat handbagage. Martijn en Claudia zaten op de achterbank met tussen hun een klein tafeltje waar ze hun Cola fles hadden neergezet in de bekerhouders. Ook droegen ze beiden een dikke luier die goed zichtbaar was. Dit vonden ze beiden spannend want op Schiphol is het altijd wel druk maar toch vonden het lekker samen. Claudia die droomde na 5 minuten naar buiten te hebben gekeken in slaap. Martijn die was klaar wakker want die in het algemeen toch maar weinig nodig.

Na 30 minuten moest Martijn toch wel plassen en liet dit met enige moeite -omdat hij zit- lopen. Monique hoorde dat en keek even in de zijspiegel naar Martijn maar die zag haar niet omdat het veel te druk bezig was met het genieten. Ook Claudia was weer aan het slaapplassen zoals ze dat bij hun altijd zeggen. Omdat Claudia nog zo moe was had ze haar pyjama aangehouden en dat vond Martijn echt schattig. Claudia die sliep gewoon verder terwijl Martijn toch naar het mooie landschap te hebben gekeken zijn telefoon opzocht. Zolang het kon zette hij zijn 3g aan om de laatste nieuwtjes te zien van hun reis en het algemene nieuws. "Ik zie hier dat onze vlucht 20 minuten vertraging heeft" zei Martijn tegen Monique en gaf haar zijn telefoon. Ook zij zag nu dat het klopte en gaf de telefoon terug. Ook keek hij nog even op het forum. Hij zag dat zijn "virtuele" vriend Matthy12 online was. Elke keer als hij de naam Matthy zag deed het hem denken aan zijn echte vriend Matthijs die bij hem in de straat woont. Maar hij wiste die samenstelling snel uit zijn hoofd omdat het toch nooit waar kan zijn aangezien hij bijna nooit iets met luiers doet bij zijn zusje van 2 jaar.

Dus hij ging maar even chatten met hem. Het begon natuurlijk met begroeten en vragen hoe het is. Martijn begon eigenlijk over waarom hij nu nog online was want het was immers pas half 5 in de nacht. Hij zei dat hij niet kon slapen maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten dus vroeg hij waarom hij nu online was. Hij maakte ff snel een foto van de schattige Claudia en zette eronder met mijn vriendinnetje naar het vliegveld gaan om te vertrekken naar Italië. Waarop hij antwoordde: "Je bent toch 13? en je hebt een vriendin van een jaar of 4/5?". Martijn moest erom lachen en type terug dat ze 12 was en er gewoon schattig bij lag met op de foto duidelijk een luier te zien was. Hij reageerde verbaasd terug en vroeg aan Martijn of zij ook DL was. Martijn reageerde terug dat ze eigenlijk inco. is maar het gewoon ook wel fijn vind zo'n luier. Hij vond het erg leuk en zei dat hij weer eens ging proberen te slapen. Martijn zei hem gedag en sloot de site af en ging zich weer verdiepen in een verslavend spel.

Claudia werd wakker maar Martijn merkte er niks van omdat hij zo in zijn spelletje zat, het leek alsof hij met zijn hele gezicht erin zat omdat hij zo erg op zijn scherm gedrukt zat. Claudia rekte zich uit richting hem en gaf hem een kusje op zijn wang. Martijn werd rood en keek om en zag dat het Claudia was. "Goede morgen schatje" zei Martijn en gaf haar een kusje terug.

Na 1 uur rijden waren ze eindelijk aangekomen op Schiphol. Martijn deed zijn gordel af en stapte uit. Het eerste wat hij deed was zich zelf uitrekken want zo lang in een auto zitten vond zijn rug niet zo leuk. Ook Claudia stapte uit maar die had er minder moeite mee om zo lang te rijden. Martijn maakte de kofferbak open en pakte zijn en Claudia's koffer eruit met het de handbagage. Ook Monique en Rob stapte uit en pakte ook hun koffers eruit.

Rob deed de auto op slot en ze liepen met z'n allen de grootte vertrek hal in. Martijn en Claudia liepen hand in hand Claudia's ouders achterna. Samen keken ze elkaar aan en Martijn gaf haar een kus en zei dat dit een echte top vakantie wordt. Claudia stemde hier ook mee in.

"Dames en heren, de gate voor vlucht 1095xh is geopend" klonk het door het gebouw. Dit betekende dat ze naar hun gate mochten. Ze stonden op en verlieten het koffie tentje waar ze wat hadden gedronken en gegeten want dat hadden ze ook nog niet gedaan.

Toen ze bij hun gate kwamen stonden er al een handje vol mensen te wachten. Ook een meisje ongeveer even groot als Claudia stond te wachten. Claudia ging bij hun zitten en Martijn ging weer naast Claudia zitten. Zo raakte ze in gesprek over waar hun naar toe gingen en dat was het zelfde verblijf als waar Martijn, Claudia, Monique en Rob naar toe gaan. Ook merkte het meisje op wat trouwens Estelle heette op dat Claudia nog haar pyjama aan had en ze verbaasd vroeg waarom. "Ik had gewoon geen zin in om te kleden midden in de nachten" zei Claudia nuchter. En je plast ook in bed zei Estelle een beetje brutaal. Claudia werd een beetje rood maar antwoordde toch maar eerlijk dat ze inco was en daarom luiers droeg. na nog een tijdje te hebben gekletst over de leukste dingen merkte Claudia op dat de broek van Estelle iets omlaag was verschoven omdat ze ging zitten. "Je broek zakt een beetje af" zie Claudia tegen haar en werd zo rood als een boei het leek net alsof ze van vakantie kwam en flink was verbrand. Snel trekte Estelle haar broek op. Maar Claudia wist wel wat er onder haar broek zat. Dat was niet een normale onderbroek nee het leek wel alsof ze ook een luier droog maar dan een kinderlijke luier. "Estelle kom even dan kan ik je even helpen met je luier afdoen" zei haar moeder die 2 minuten na de 'ontdekking' van de luier Tegenover haar stond. Nu Wist Claudia het zeker: ze droeg een nacht luier. Martijn zag wel dat ze voor Claudia niet meer schaamde maar ze zag ook dat Martijn er nog steeds was daar werd ze toch een beetje rood van, maar Martijn kon haar wel gerust stellen en tikte haar op de schouders en schoof een klein beetje van zijn broek naar beneden zodat je net de band en een klein stukje van de luier zag. Snel liep ze verder met haar moeder mee. "Zo die is ook weer gerust gesteld" zei Martijn toen hij weer naast Claudia ging zitten. Claudia moest er even om lachen en ze leunde voorzichtig tegen de linker schouder aan van Martijn. Martijn streek voorzichtig door haar haren.


Zo dit was weer een deel
Volgend deel zullen ze aankomen bij hun bestemming met nog steeds Estelle als vakantie gezelschap wat er verder nog gaat gebeuren is:[geblokkeerd door gebruiker]. :) is een geintje maar dat ga ik nog even niet zeggen dus tot de volgende keer.

groetjes,
Martinus (Martijn) oja, als je wilt weten wat wel en niet echt is gebeurt op mijn vakantie dan zal ik dat het volgende deel wel toe voegen.
Mooi verhaal lees later verder hoor
 

vino

Toplid
Ik vraag mij nu toch af, ga je nog verder met dit verhaal? Want vind het nog steeds een van de leukere verhalen op dit forum.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
LuierN De beste luiers om lang en veel in te plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 27
durkje Beste winkel online voor adult baby rompers? Kleding 6
E Beste manieren om te onharen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Floris24 Hoe kan je het beste je ouders vertellen dat je graag luiers draagt? 16+ Board 26
DL013 Beste plastic luier voor iemand van 47kg Vragen & Info Shop 8
Berth Beste en slechtste Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
S Beste serie/film om te kijken als ab/dl Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
D Mijn beste vriendin verteld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
satin daiper lover Beste dunne pampertjes met pvc buitenlaag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Redheaddiaper Wat is de beste manier? 16+ Board 6
Alice Wat beste te doen na ongewenst prive bericht Forum en Chatregels 146
sissy_Mady Beste wensen voor 2022 Pub 30
Diaperthijs Beste manier voor volle poepluier. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
K Beste luier om in te poepen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
LuierN Beste luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
Luiermaarschalk964 Beste luier Prijs/ kwaliteit Luiers 5
little baby boy Beste verstoplek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 35
AB / DL25 Beste Mods, graag lezen! moderator talk 5
AB / DL25 Beste mod's, graag jullie mening hier over moderator talk 4
B De beste wensen voor 2021 Algemeen 7
Luier Terrorist Beste Baby luier Polls 6
Babyukkie Beste mannen en (vrouwen) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 91
Derper Beste luier voor poep Broekplassers en Poepers 11
N Beste pants Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
pampervuller Wat is het mooiste/beste pretpark waar je ooit geweest bent Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
rover2020 Welke winkel kun je de beste en goedkoopste luiers voor volwassene hallen online is geen optie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
Poobottom Beste manier om bips schoon te krijgen na het poepen (in luier of wc) Polls 51
A Het was mijn beste vriendin... W 46
A Favoriete / beste Pants! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
N De beste katoenen luier Product & Winkel Testverslagen 16
Robbie_DL beste luier-verberg-broeken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
Luiersersen Beste hangluier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
S Hoe kun je het beste je luier benutten? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Little Endy Verschillende merken speentjes, welke vind jij de beste? Polls (T) 0
mtluierjongen Beste luier voor p00p Broekplassers en Poepers 17
justanotherAB Beste luier voor een Adult Baby Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
D Beste vrienden. (23-10-2016) Deel 1 B 0
anoniemaccount Beste broekplas filmpjes op twitter! Broekplassers en Poepers 7
mtluierjongen Beste lekvrije plasticbroek? Broekplassers en Poepers 6
L Hoe kan je het beste in contact komen met mensen die dit ook willen? Broekplassers en Poepers 13
Luierluke De beste wensen voor 2016 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
LBV De beste wensen! moderator talk 4
Martinus De beste wensen, wensen Pub 1
A Beste incontinentie luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
B Beste Wensen Pub 2
matthiasje Beste luiers op het werk Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
X Beste babyluier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 130
Melonie Welke Luier is het beste? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 10
gommu hoe mijn vriend mijn beste vriend werd H 64
Similar threads


















































Bovenaan