Hoge nood

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 6,7%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 2 13,3%
  • 8

    Stemmen: 4 26,7%
  • 9

    Stemmen: 4 26,7%
  • 10

    Stemmen: 4 26,7%

  • Totaal stemmers
    15

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Richy

Hoofdstuk 1


Het was zondagmorgen 10 uur en ik moest mij haasten om mijn vlucht te halen. Ik was natuurlijk weer veel te laat opgestaan en daarom had ik geen tijd om uitgebreid mijn ochtendritueel af te werken. Even snel mijn tanden poetsen maar voor de rest had ik geen tijd meer. Ik haaste mijzelf naar Schiphol, waar ik nog net op tijd aankwam om in te kunnen checken. Mijn grote koffer was gelukkig niet te zwaar, iets waar ik wel bang voor geweest was, want het zou een lange reis worden en ik had dus veel meegenomen.

Door al het rennen en vliegen had ik het wel warm gekregen en daarom liep ik naar de frisdrank automaat om een flesje water van een halve liter te kopen. Inmiddels was de rij voor de paspoort controle aardig lang geworden en nadat ik mijn water opgedronken had keek ik op mijn horloge. Nog maar een half uur om bij de gate te komen dacht ik. Ik werd al een beetje zenuwachtig. Hierdoor en door die halve liter water moest ik eigenlijk heel nodig plassen. Uit de rij gaan kon ik niet want dan moest ik weer achteraan sluiten en dan zou ik zeker mijn vlucht missen, dus ik besloot het maar op te houden.

Na een kwartier was ik eindelijk door de douane heen en ik rende naar de gate. Daar aangekomen stonden ze al op me te wachten, want iedereen was al aan boord en ik was dus de laatste. Ik zei dat ik nog even naar de wc moest, maar de stewardess zei dat ik dat maar aan boord moest doen, want ze moesten weg. Ik ging aan boord en moest meteen gaan zitten, want we gingen meteen weg. Om naar de wc te kunnen moest ik wachten todat de verlichting van stoelriemen vast was uitgegaan. Door het hobbelen van het vliegtuig werd de aandrang alleen maar erger. Ik stond echt op ploffen en had het gevoel dat bij een flinke hobbel er al een scheutje urine in mijn broek kwam.

Toen ik eindelijk op mocht staan en mijn riem los maakte, ontdekte ik tot mijn schrik dat de druppels redelijk doorgelekt waren en zij dus goed te zien waren in mijn lichte broek. Hierdoor zou iedereen in het vliegtuig kunnen zien wat er aan de hand was. Ik trok mijn trui zover mogelijk naar beneden om dit te verbergen en stond op van mijn stoel. Ik checkte nog even of er niets te zien was en ging daarna op zoek naar het toilet. Ik liep door het gangpad en daar was een stewardess bezig om iets zwaars in het bagagekastje te tillen. Toen dat niet lukte, bood ik haar spontaan aan om het voor haar te doen en tilde het spul omhoog. Wat ik me niet gerealiseerd had, was dat daardoor mijn trui omhoog geschoven was en de stewardess dus zicht had op de natte plek in mijn broek.

Ze kwam wat dichter naar mijn toe en fluisterde:"U moet zeker naar het toilet." Op dat moment realiseerde ik dat zij mijn natte broek kon zien en kreeg een rood hoofd. De stewardess zij:"Geeft niets hoor, er zijn nog veel meer mensen die hun plas niet goed op kunnen houden." Ik zei haar: "Het is niet wat u denkt, het is een ongelukje", maar uit haar gezichtuitdrukking kon ik zien dat ze mij niet helemaal geloofde. Ik zei:"ik ben op weg naar het toilet, weet u waar hij is?" Ze zei: "dat weet ik wel, maar daar schiet u niet veel mee op, want het toiletsysteem in deze vlucht is defect. Maar ik weet wel een oplossing voor uw probleempje. Loopt u maar even met mij mee."

Ik liep achter haar aan naar een prive gedeelte in het vliegtuig. Ze vertelde mij dat dit het gedeelte was waar de stewardessen konden rusten, in geval van lange vluchten, maar dat deze op deze vlucht niet gebruikt zou worden, omdat deze vlucht niet zo lang was. Ze zei:"Gaat u hier maar even zitten, ik moet even wat pakken." Toen ik daar zat kwam het vliegtuig in een luchtzak terecht, en door de enorme hobbel kwam er een flinke scheut urine in mijn broek. Deze begon nu al aardig nat te worden en ik kreeg weer een rood hoofd. Meteen schoot ook het lampje riemen-vast weer aan en ik deed mijn riem om.

Na een paar minuten kwam de stewardess terug met een pakje in haar hand en een toilettas. Ze duwde mijn stoel achterover en zei dat ik rustig moest blijven liggen. Ze deed mijn broek omlaag en ik wilde protesterend overeind komen. Dit lukte niet, omdat mijn riem vast zat en met een klap kwam ik terug in de stoel. "U moet wel even blijven zitten", zei ze, "anders kan ik u niet helpen. Het is helemaal niet erg wat er met u gebeurd is. Het gebeurd wel vaker en daarom hebben wij deze luiers ook aan boord."

"Luiers?", vroeg ik, "maar die heb ik helemaal niet nodig". "Dat ziet er anders niet zo uit", zei ze een beetje strenger. "Dat u uw probleem wilt ontkennen moet u zelf weten, maar we willen niet dat onze stoelen bevuild worden, dus u kunt kiezen of delen." Ik besloot haar maar te laten gaan en ze deed behendig mijn broek en onderbroek uit. "Zo", zei ze,"daar zit een behoorlijke bod schaamhaar. Dat moeten we even trimmen, anders gaat de luier misschien lekken." Ik dacht eraan om te protesteren, maar realiseerde dat dat toch geen zin zou hebben. Voor ik het wist had ze de spuitbus met scheerschuim al te pakken, en begon ze me helemaal kaal te scheren van onderen. Dit was eigenlijk wel een heel apart gevoel en ik gaf me aan haar over.

Toen ze klaar was, deed ze mij de luier om die ze meegenomen had en liep vervolgens met mijn broek en onderbroek weg. Ze zei: "Ik zal ze even in een tasje doen, je hebt ze nu toch even niet nodig." Ik zei dat ik niet zo in een luier terug naar mijn plaats kon en ze zei: "Dat hoeft ook niet blijf maar lekker even hier zitten. Ze bracht mij een drankje en zei: "Daar wordt je lekker rustig van." Ik dronk het op en merkte toen ineens weer dat ik heel erg nodig moest plassen, maar wilde het onder geen beding in die luier doen.

Twee uur later werd ik met een schok wakker. Ik herinnerde me in een keer weer wat er gebeurd was en dat ik zo nodig moest plassen, alleen ik merkte dat die aandrang helemaal weg was. Toen ik wilde verzitten merkte ik dat er een grote prop tussen mijn benen zat. Ik voelde even op mijn luier en realiseerde me dat ik mijn luier compleet volgeplast had. Op dat moment kwam de stewardess even kijken of ik al weer wakker was. Ze zei dat ze al gezien had, toen ik nog sliep, dat ik mijn luier had volgeplast, dus dat ik het niet meer hoefde te verbergen.

"Zie je wel", zei ze, "je hebt dus toch moeite om je plas op te houden. Geeft niets hoor, je bent echt niet de enige." Ze liep even weg en kwam terug met een schone luier. Ze begon mij te verschonen en ik liet het maar toe omdat er toch geen weg terug was. Ze zei dat als ze me niet zou verschonen ik dan waarschijnlijk zou gaan doorlekken en dan werden de stoelen alsnog vies. Vervolgens kwam ze nog met een schone joggingbroek. Ze zei: "Trek die maar aan, want we gaan bijna landen en wanneer je uitstapt kan niemand dan je probleempje zien." En ze knipoogde naar mij toen ze dat zei. Ik kreeg even een warm gevoel van binnen en dacht misschien is ze toch zo slecht nog niet.

Toen we eenmaal geland waren, liep ik bij het uitstappen aan haar voorbij. Ze lachte vriendelijk naar mij en zei me gedag, waarbij ik weer een knipoog van haar kreeg. Ze zei: "Misschien zie ik u de volgende keer wel weer aan boord. Ik stapte van boord en haalde mijn koffer op. Vervolgens ging ik naar de aankomst hal waar mijn collega me op zou staan wachten.
 

erik

Beginneling
Ik heb destijds dit verhaal geschreven (had toen een andere nickname). Ik ben op dit moment aan een vervolg bezig en zal die zo snel mogelijk posten.

Erik
 

erik

Beginneling
Hoofdstuk 2

Toen de deuren van de aankomsthal opengingen, kon ik mijn collega niet gelijk vinden. Ik liep twee keer op en neer in de aankomsthal, en toen zag ik een jongedame met een bordje staan met mijn naam erop. Ze was strak gekleed in een mantelpakje en ik schatte haar in zo rond de 25 jaar. Ze had mooie lange rode krullen. Ik liep naar haar toe en zij noemde mijn naam. Ik knikte en zij bekeek me van top tot teen en ik realiseerde dat ik nogal schril afstak met mijn joggingbroek om maar niet te spreken van wat ik daar onder aanhad. Ik zei haar snel dat er koffie over mijn broek heen gegaan was en dat ik daarom een joggingbroek aanhad en hoopte stilletjes dat zij de luier niet zou zien zitten. Misschien had ik toch beter even naar de wc kunnen gaan om de luier uit te doen, maar daar was het nu te laat voor.

Ze zei dat ze Julia heette en vertelde dat mijn collega Rick niet in de gelegenheid was om mij op te halen, maar dat hij haar gestuurd had om het te doen. Verder was ze weinig spraakzaam en liep meteen richting de parkeerplaats waar haar auto stond. Ik volgde haar maar merkte dat ik moeite had om haar bij te houden, vooral omdat ik het nodige tussen mijn benen had zitten. Ik hoopte maar dat zij mijn waggelen niet zou opmerken.

Toen we in de auto zaten vertelde ze me dat we niet naar mijn hotel zouden gaan. Deze week was er een belangrijke beurs en alle hotels zaten vol. Ze zei me dat het niet zo erg was omdat ik wel bij haar mocht overnachten. Ze had een appartement in de stad met een aparte logeerkamer, dus die mocht ik wel gebruiken. Ik schrok daar wel een beetje van want hoe zou ik nu ongemerkt van die luier afkomen. In een hotel was dat geen probleem, maar bij iemand in huis was dat moeilijker.

We reden naar haar huis, waar ik me zou omkleden zodat Rick me daar op kon pikken om te gaan eten. Daar aangekomen liet ze me de logeerkamer zien en liet ze me alleen om me op te kunnen frissen. Eindelijk kon ik weer normale kleren aan, alleen moest ik nog wel even van die luier af. Een prullenbak was geen goed idee, want dat kon makkelijk ontdekt worden, dus ik verstopte hem onder mijn bed. Weer schoon kwam ik mijn kamer uit en Rick stond al op me te wachten.

Na een korte begroeting gingen mijn collega en ik weg en Julia bleef alleen achter. Ik had eigenlijk verwacht dat zij wel mee zou gaan zodat ze in ieder geval mijn luier niet kon ontdekken. We gingen naar een eetcafé waar we wat aten aan de bar. Uiteraard hoorde daar de nodige bieren bij en al gauw was ik mijn luier al helemaal vergeten. Door de vermoeiende reis was ik al wat sneller aangeschoten en na een uur of twee in het café gingen we terug.

Toen we bij Julia aankwamen namen we snel afscheid en spraken af dat hij me de volgende ochtend om half 9 op kwam halen. Ik liep naar binnen en Julia kwam naar me toe en ik zei dat ik snel naar mijn kamer ging omdat ik heel moe was. Ze zei dat ze dat begreep en wenste me een goede nacht toe, waarbij ze wat onderzoekend keek. Toen in mijn kamer inging, zag ik dat ze mijn bed had opengeslagen. Ik schrok even en dacht: “ze zal toch niet……” en ik keek snel onder het bed. De luier was weg! Ik twijfelde nog even of ik hem niet toch ergens anders had verstopt en ik opende de kast. Daar stond een nieuw pak luiers met een briefje erop. Ze had geschreven dat ze gezien had dat ik een luier droeg en dat mijn tas wel erg klein was, zodat ik waarschijnlijk geen luiers bij me had. Ze begreep dat ik dat niet durfde te vragen, vandaar dat ze voor de zekerheid maar een pak gekocht had. Ze schreef ook nog dat ze het fijn zou vinden als ik ze gewoon zou dragen, aan gezien ze een redelijk nieuw logeerbed had.

Ik stond wel even te kijken van deze actie en plofte op het bed neer. Ik hoorde een beetje een krakend geluid, en ontdekte dat ze ook een bedzeil onder mijn laken had gelegd. Ik was toch echt niet van plan om een luier aan te doen. Ik liep naar de badkamer om mijn tanden te poetsen en kwam op de gang Julia tegen. Ze zei dat ze hoopte dat ik het niet erg vond dat ze de luiers had gekocht en vroeg me hoe lang ik ze al moest dragen. Ik zei dat ik alleen vandaag in het vliegtuig ze aan had gehad en dat ik ze verder nooit droeg. “Ik zou niet eens weten hoe ik ze om moet doen.” Ze zei dat het niet erg was, en dat ze me wel even zou helpen. Ze had toch een verpleegstersopleiding gedaan. Ik sputterde nog wat tegen, maar aangeschoten en moe, had ik niet heel veel puf meer om er tegenin te gaan.

Ze zei: ”ga maar vast op het bed liggen.” Ik ging liggen en was zo moe dat mijn ogen al bijna dichtvielen. Ik voelde dat ze mijn broek los deed, maar daarna moet ik in slaap gevallen zijn. Halverwege de nacht werd ik wakker en ik voelde de dikke luier zitten. “Hij zal toch niet weer vol zijn?”, dacht ik en ik deed mijn hand in mijn luier om het te checken. De luier was nog droog, maar ik merkte wel dat Julia mij ingesmeerd had met zalf of babyolie. Ik rook het ook wel. Ik was nog erg moe en maakte me er dus niet erg druk om.

Ik werd wakker toen er op de deur geklopt werd en meteen kwam Julia naar binnen. Ze vroeg me of ik het droog gehouden had en ik zei dat dat uiteraard zo was omdat ik nooit in mijn bed plaste. Ze zei me dat het al kwart voor 8 was en dat ik me dus verslapen had. Ik sprong snel uit bed en merkte toen dat ik helemaal niet meer droog was. Een dikke natte warme luier hing tussen mijn benen en ik zag dat Julia dat ook al gezien had. Blijkbaar had het bier zijn uitwerking niet gemist.

Ik wilde gelijk de badkamer induiken, maar Julia vroeg of ze de luier maar gelijk af moest doen, want dan kon ze hem gelijk weggooien. Voor ik het wist had ze de eerste plakkers al losgehaald en viel de luier tussen mijn benen op de grond. Ze had de vorige avond al gezien dat mijn schaamhaar weggeschoren was en zei dat ze het wel praktisch vond dat ik me daar geschoren had, met schoonmaken en insmeren en zo. Ze zei: “ga maar lekker even douchen, dan leg ik je spulletjes alvast klaar.” Ik wist niet precies wat ze daar mee bedoelde, maar ik kreeg een angstig vermoeden.

Toen ik klaar was met douchen, liep ik naar mijn slaapkamer. Ik was naakt, want was zonder boxershort naar de badkamer gelopen. In de slaapkamer stond Julia al klaar. Ik moest gaan liggen, zodat ze me even in kon smeren tegen uitslag. Ik zei nog tegen haar dat ik geen luier kon dragen overdag, want dat zou je zien. Maar Julia had daar al iets op gevonden, ze had een dunne broekluier in haar handen, die volgens haar niet opviel. Omdat hij zo dun was had ze er wel een plastic broek bij gekocht. Ik mocht natuurlijk niet doorlekken.

Helemaal aangekleed en zonder ontbijt, want daar was geen tijd meer voor, stapte ik in de auto van Rick. Toen we eenmaal wegreden, kreeg ik een berichtje op mijn telefoon en dat was van Julia. “Als je netjes je luier aanhoudt, zal ik hem vanavond controleren. Als je hebt bewezen dat je een grote jongen bent, mag je misschien wel zonder luier.”
Ik vond het apart dat ze zo met me sprak, maar ik vond het ook wel een beetje fijn.
 

erik

Beginneling
Ik ben blij met de positieve reacties. Zit nu te bedenken welke kant ik op zal gaan.

Erik
 

Galambok

Beginneling
Beste Erik,

Ik vind het een héél goed verhaal en goed te lezen.

Ik hou van deze verhalen en helemaal als (goed(stevig)) vastbinden er in voor komt!!!

Ik hoop, dat het verhaal verder gaat???

Ga zo door!!! !1
 

erik

Beginneling
Hoofdstuk 3

We moesten een eindje rijden voordat we bij de klant waren. En gedurende de rit bleef het berichtje van Julia in mijn hoofd rondzingen. “Luier aanhouden” en “controleren”, het klonk allemaal vrij streng. Ik was eigenlijk niet van plan om mijn luier aan te houden, maar toen ik daar zo over nadacht, besefte ik me dat ik geen boxer aanhad, alleen de luier en de plastic broek. Als ik dus de luier uit zou doen, zou ik dus zonder ondergoed in mijn broek moeten. Dat zit niet echt lekker, dus besloot ik maar om hem aan te houden. Ik had inmiddels toch al vastgesteld dat je hem niet door mijn broek heen zag.

We reden een heel eind en ik moest eigenlijk wel plassen. We waren alleen al een beetje laat, dus Rick vroeg me of ik het op kon houden tot we bij de klant waren, zodat we niet nog later zouden aankomen. Ik dacht dat dit geen probleem was, totdat we in een file terecht kwamen. Rick verontschuldigde zich nog hiervoor, maar hij zei dat deze file niet gemeld was op de radio, en hij het dus ook niet kon weten. De reis duurde hierdoor een kwartier langer en ik stond redelijk op knappen.

We kwamen eindelijk bij de klant aan, waar we ook nog eens ons moesten inschrijven, voordat we naar binnen mochten. Ik moest echt mijn best doen om mijn plas op te houden. Toen we binnenkwamen vroeg ik of ik van het toilet gebruik mocht maken en dat mocht. Het was nog wel een eindje lopen, maar toen ik eindelijk daar was voelde ik mij opgelucht. Wat ik altijd merk is als je nodig moet en je bent bijna bij de wc, dan wordt de druk snel erger. Zo ook nu. Ik wilde naar het urinoir lopen, maar realiseerde dat dit niet ging met de luier, dus stapte ik de gewone wc in.

Ik deed mijn broek open, maar uiteraard moest ik ook nog de plastic broek en de luier naar beneden doen. Toen ik mijn bukte met het naar beneden doen van mijn plastic broek, merkte ik dat dit net een handeling teveel was. Een flinke scheut urine verdween in mijn luier en gaf me een warm gevoel rondom mijn ballen. Het was geen onprettig gevoel, maar ik moest meteen weer aan het bericht van Julia denken en de controle die vanavond zou volgen. Ik deed snel mijn luier naar beneden en ging zitten op de wc. Het hele gebeuren had mij enige opwinding bezorgd en het naar beneden drukken van mijn piemel ging dan ook niet makkelijk. Ik boog voorover om het zo voor mekaar te krijgen en zat met mijn neus bijna in mijn luier die nog op mijn knieën hing. Ik zag de natte plek en een scheut nervositeit ging door mijn buik.

Toen ik eindelijk klaar was met plassen haalde ik de luier, de plastic broek en mijn broek weer omhoog. Ik voelde de natte plek rond mijn ballen, de natte plek die inmiddels koud geworden was. Gelukkig was er niks van te zien, als dit in mijn boxer was gebeurd……

Ik zat in de meeting met onze klant, maar kon mijn hoofd er niet echt bijhouden. De koude natte plek en her bericht van Julia hield me bezig. Ik zat wat weg te dromen toen ik mijn telefoon voelde trillen. Het was een bericht van Julia om te vragen of ik nog helemaal droog was. Ik schreef terug dat ik nog droog was, wat natuurlijk niet helemaal waar was, maar goed. Ik dacht ook, “waarom zou ik me eigenlijk laten controleren? Ik ben toch een volwassen man?” Die gedachten allemaal hielden mij die dag bezig, en ik had dus weinig aandacht voor het werk.

Ik was blij toen de dag weer over was en Rick me bij Julia afzette. Hij zei me dat hij geen tijd had om ’s avonds samen te gaan eten, maar dat Julia wel voor me zou zorgen.

Ik bel de aan en Julia deed open. Ik liep achter haar aan en ze vroeg: ”zal ik je even controleren?” Ik had me voorgenomen dat niet toe te laten, dus zei ik “nee, dat is niet nodig.” Ze zei dat ze wel verwacht had dat ik zou tegenstribbelen, maar dat ik in haar huis was en zij dus bepaalde wat er gebeuren moest. Als ik bij haar een slaapplaats wilde dan kon ik volgens Julia maar beter meewerken. Ik wilde nog steeds niet, met name omdat ze dan zou zien dat ik dus niet helemaal droog was. Ik wilde perse niet nog een nacht in een luier slapen. Ik liep naar mijn slaapkamer en zei ondertussen dat ik me even ging omkleden. Wat ik niet in de gaten had was dat Julia achter me aan liep. Ik kwam mijn slaapkamer binnen en zag, behalve dat alles netjes was opgeruimd, ook dat er handboeien aan mijn bed waren vastgemaakt. Ik draaide me om, om aan Julia te vragen wat hiervan de bedoeling was, toen ze al direct achter me stond. Voordat ik het wist gaf ze me een zetje en viel ik achterover op het bed en had ze de handboeien om mijn polsen gedaan. “Dat heeft ze vaker gedaan”, dacht ik. Ze trok de kettingen aan waardoor ik met mijn bovenlichaam geen kant meer op kon.

Julia zei: “ik zei toch dat ik al verwacht had dat je zou tegenstribbelen, dus had ik zo mijn maatregelen genomen.” Ik lag alles behalve rustig, want mijn benen lagen niet vast. “Zo kan ik je niet controleren, dus laat ik je even alleen om te kalmeren. Ik kom straks wel weer even kijken.” Nou daar lag ik dan, vastgebonden op bed, in het huis van Julia. Ik was benieuwd hoe lang het zou gaan duren. Ik hoorde de voordeur slaan en ik ging er vanuit dat ze weg was gegaan. Herrie maken had dus niet zo veel zin meer.

Toen ze na een uur nog niet terug was, begon ik hem wel wat te knijpen. Ik moest inmiddels wel weer plassen, en wist niet wanneer ik naar de wc kon. Ik deed mijn best om mijn plas op te houden.

Nog een half uur later was Julia nog niet terug. Het ophouden van mijn plas deed inmiddels behoorlijk pijn en ik dacht als ik nu een klein beetje laat gaan, dan is de druk eraf. Ik had toch al een natte plek in mijn luier. Zo gezegd, zo gedaan. Liggend plassen was nog niet eens makkelijk en om een klein beetje te laten gaan, moest ik toch wat druk zetten. Ik voelde een klein beetje gaan, maar tot mijn schrik kon ik niet meer stoppen. Mijn luier vulde zich snel met warme urine en ik kreeg best een aangenaam warm gevoel in mijn kruis. Ik bleef maar doorplassen, kon niet stoppen en realiseerde me toen dat dit een dunne broekluier was, die misschien niet veel kon hebben.

Ik voelde de warmte dan ook snel buiten mijn luier verspreiden, eerst in de plastic broek en later ook daarbuiten. Ik wist dat dit niet best was, maar vond het stiekem wel een heerlijk spannend gevoel.

Even later kwam Julia terug en ze kwam direct naar mijn slaapkamer toe. Terwijl ze de deur open deed vroeg ze: “is mijn jochie al een beetje rustig geworden?” Ik keek de andere kant op want schaamde me voor wat er gebeurd was. Ze zei dat ik het haar nu wel heel erg makkelijk gemaakt had, door zo overduidelijk in mijn broek geplast te hebben. Luier controleren hoefde nu niet meer, dat kon ze zo wel zien. “Gelukkig dat ik een zeiltje eronder had gelegd, ander was nu mijn nieuwe matras naar de knoppen.”

“Zal ik die natte kleren maar even uittrekken, of ga je dan weer zo tekeer?”, vroeg ze. Ik durfde haar nog steeds niet aan te kijken, maar bleef rustig liggen. “Ik beschouw dit maar als een ja”, zei ze en ze begon mijn schoenen uit te trekken en daarna mijn broek. “Die is goed nat”, zei ze “en die kan ik niet zelf wassen. Die moet naar de stomerij.” Nadat ze mijn luier ook had uitgetrokken, maakte ze mijn boeien los en zei dat ik me maar even moest gaan douchen. Ik was zo mak als een lammetje, met name van de schaamte. Julia ging mijn bed verschonen en zei me dat ik nu toch wel zou begrijpen dat ik vannacht niet zonder luier zou gaan slapen.
 

erik

Beginneling
Hoofdstuk 4

Ik stapte onder de douche en begon mezelf te wassen. Ik zette de sproeier op mijn kruis, een heerlijk gevoel. Het was lekker warm en ik voelde me weer een beetje schoon. Toen ik terugdacht wat er net gebeurd was, had ik een dubbel gevoel van verwardheid en schaamte. Verward omdat ik niet goed kon begrijpen dat ik het eigenlijk best een lekkere ervaring vond. Ook realiseerde ik me dat mijn enige nette broek nu helemaal nat geplast was en dat ik voor morgen dus geen nette broek had.

Ik stapte onder de douche vandaan en droogde me af. Ik sloeg de handdoek om mijn middel en liep naar mijn slaapkamer. Ik was zo naar de badkamer gelopen en had geen boxer meegenomen. Julia was in mijn slaapkamer nog de laatste hand aan het leggen aan het verschonen van mijn bed. Ook zag ik de schone luier al klaarliggen met nog wat extra soort luier erbij. Ze zei dat ik mijn handdoek wel kon laten vallen, want ze kende mij nu wel. Ik vroeg wat dit allemaal te betekenen had, en ze zei dat na de hele grote plas van net ze wat inleggers had gehaald om wat meer capaciteit aan mijn luier te geven. “Ga maar even liggen, dan doe ik hem om”, zei ze en ik wilde nog tegenstribbelen maar wist wat daar van zou komen. Ik zag ook mijn natte broek liggen en ze zei dat het mijn eigen schuld was, had ik maar niet moeten tegenstribbelen.

De luier met inleggers voelde veel dikker aan dan ik tot nu toe had gehad. Ze zei dat ik dan lekker lang kon doorslapen, want werken kon ik morgen toch niet zonder nette broek. Ze zou me wel ziek melden bij Rick, “iets verkeerds gegeten zeker”. Ze zei me dat ze me wel lekker zou verwennen morgen, als ik maar lief naar haar luisterde. Inmiddels was de luier dicht en die was strak en heerlijk zacht. Ik raakte er zelfs een beetje opgewonden van. Ze deed een krakende plastic broek erover en Julia had ook een romper meegenomen in mijn maat en zei dat mijn luier zo lekker op zijn plaats zou blijven. Ook had ze een pyjama uit één stuk meegenomen met een rits op mijn rug. Toen ik hem aanhad merkte ik dat ik niet bij de rits kon. Ik zei haar dat ik zo niet naar de wc kon en ze zei dat ik niet zo raar moest doen, want als er iets nu wel duidelijk was, had ik die wc helemaal niet nodig, “dat komt wel als je zindelijk bent”, zei ze. Ik zuchtte alleen maar en ze leek blij te zijn om te zien dat ik de strijd had opgegeven.

“Als je nog even mee naar beneden gaat, krijg je nog wat te drinken, dan kun je daarna naar bed.” Ik waggelde achter haar aan en merkte nu pas echt goed hoe dik het luierpakket was. Beneden aangekomen kreeg ik een groot glas met aanmaaklimonade te drinken. “Drink maar lekker op, dan kun je de nacht door. Ik dronk mijn glas leeg en na een tijdje werd ik toch wat slaperig. Julia vertelde me dat ik maar gauw naar boven moest gaan voor ik hier beneden in slaap viel. Als ik alvast in bed ging liggen, dan kwam ze zo nog even kijken. Ik liep slaperig naar boven en ging in mijn bed liggen.

Al snel hoorde ik Julia ook naar boven komen en ik voelde ineens een enorme aandrang om te plassen. Ik wilde het nog ophouden, maar of het nou kwam dat ik zo slaperig was of niet, ik kon het al snel niet meer ophouden. Een warm gevoel verspreidde zich in mijn luier en die werd zo mogelijk nog dikker. Op dat moment kwam Julia binnen en ze zag dat ik schrok. Ze vroeg me of er iets was en bijna tegelijkertijd ging ze met haar hand onder het dekbed en voelde aan mijn luier. Door de druk van haar hand werd de warmte nog beter voelbaar en ze zei dat ik al lekker aan het plassen was. “Mijn kleine jongen”, zei ze, “werkt het toch goed zo’n drankje”. “Hoe bedoel je?”, vroeg ik haar. Ze zei dat ze die dikke luier niet voor niks had omgedaan en dat ik dus lang moest slapen en uiteraard niet mijn plas moest ophouden, want dat was slecht voor mij.

Ik werd steeds slaperiger en had niet de puf om er nog tegen in te gaan. Terwijl ik nog niet uitgeplast was viel ik in slaap. Ik voelde nog net een kus op mijn voorhoofd van Julia, en voelde me heel rustig en veilig.
Toen ik de volgende ochtend wakker werd, was het al licht. Het duurde even voordat ik besefte wat er allemaal gebeurd was. Mijn luier was nu zo dik, dat mijn benen uit elkaar lagen. Ik kon ze echter ook niet te ver uit elkaar doen, want iets hield me tegen. Toen ik het dekbed wegsloeg, zag ik dat ik in een zak lag, een soort trappelzak. Ik kon dus niet opstaan en ging weer achterover liggen. Ik voelde dat ik weer moest plassen en normaal had ik geprobeerd het op te houden, maar nu liet ik het gewoon lopen. Ik kon er toch niks tegen doen en het was nog lekker warm ook. De urine verspreidde zich over de al volle luier en ik voelde het tot aan mijn billen. Stiekem lag ik er toch een beetje van te genieten.

Een half uurtje later kwam Julia naar boven. Ze zag dat ik al wakker was en zei me dat ze even naar de stomerij was gelopen om mijn broek weg te brengen. Ik dacht aan wat die mensen bij de stomerij wel niet gedacht moest hebben, toen ze die broek van mij zagen.
Julia zei dat ze de trappelzak had aangedaan zodat ik niet bloot kwam te liggen, ik lag zo diep in slaap en ze was bezorgd. Ze deed mijn trappelzak open en toen ze aan mijn luier voelde, zei ze dat hij erg vol zat. Zo vol had ze hem nog niet vaak gezien. Ik zal hem maar uitdoen terwijl je nog ligt, dat is makkelijker. Ze deed mijn pyjama uit en vervolgens mijn plastic broek. Ik kon het niet helpen dat ik daar een warm gevoel bij kreeg. Terwijl ze de luierstrips los trok, zei ze dat ik nu eindelijk wel eens toe mocht geven dat ik niet zonder luier kon slapen. Als ik dat deed, konden we samen kijken of ik overdag wel zindelijk was. Ik zei zachtjes dat ze gelijk had en dat gaf een heel raar fijn gevoel, alsof het een opluchting was.

Ik liep naar de badkamer en tot mijn verassing liep Julia mee. Ik stond er naakt en Julia pakte een washand en begon mij te wassen. Het was een heerlijk gevoel en het liet me niet koud. Vervolgens droogde Julia mij goed af en gaf me een strakke lichtgrijze legging die ik aan moest doen, zonder luier. Ik vroeg of ze geen normale broek had, maar ze zei dat ze zo extra goed in de gaten kon houden of ik wel droog bleef. We hoefden toch niet naar buiten, dus niemand zou het verder zien.

We liepen naar beneden waar ik een ontbijtje kreeg. Lekker eitje, warme broodjes en een lekker groot glas verse jus. Toen ik de glas jus op had, merkte ik al gauw dat het drankje van de avond ervoor nog niet uitgewerkt was. Ik kreeg plots een enorme aandrang en stond snel op om naar het toilet te gaan. Bij het opstaan voelde ik al dat er een drupje ontsnapte en dat was goed te zien ook.
Toen ik zo plots opstond draaide Julia zich naar me om en kon uiteraard het natte plekje in mijn legging zien. “Nou die is ook niet lang droog gebleven”, zei ze. Ze stond voor me zodat ik er niet snel langs kon en zei dat ik nu eindelijk eens op moest houden met deze poppenkast. Ik zei dat ik niet wist wat ze bedoelde maar dat ik er graag langs wilde om naar het toilet te gaan. Op het moment dat ik dat zei merkte ik dat het al te laat was. Het drankje had ervoor gezorgd dat ik mijn plas niet langer op kon houden en ik voelde de legging warm worden en een warme straal liep langs de binnenkant van mijn benen. Het enige wat ik kon zeggen is sorry.
 

janend

Toplid
Erik ga zo door
het plezier dat ik beleef door dit verhaal te lezen is enorm
hoop dat er meer hoofdstukken volgen.
 

erik

Beginneling
janend zei:
Erik ga zo door
het plezier dat ik beleef door dit verhaal te lezen is enorm
hoop dat er meer hoofdstukken volgen.
Ik ben zeker van plan meer te schrijven. Moet alleen weer even bedenken welke kant ik op wil. Geef me even wat tijd.
 
Bovenaan