Redder in nood

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 25,0%
  • 8

    Stemmen: 2 50,0%
  • 9

    Stemmen: 1 25,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    4

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Zon en Maan


Het was al redelijk laat toen ik eindelijk bij het station aankwam. Gelukkig was ik nog net op tijd voor de laatste trein richting huis. Ik was de hele avond uit geweest en gezien ik een week eerder met een natte broek uit de trein kwam, ik plas namelijk regelmatig in bed en was in de trein in slaap gevallen, was ik nu zo verstandig om een luier mee te nemen. Toen de trein vertrok ging ik naar de wc om me luier om te doen. Met een veilig gevoel liet ik me op een van de bankjes zakken en viel weldra in slaap.

Bijna was ik het stationnetje waar ik eruit moest voorbijgereden maar werd gelukkig net op tijd wakker. Het was koud buiten, het regende een beetje en gezien de tijd van de dag was er dan ook geen mens op straat. Ik zette mijn kraag omhoog en liep met grote stappen tegen de wind in richting huis. Plotseling hoorde ik een hoge gil en een plons. Ik rende naar het kanaal en zag nog net een vrouw in het water verdwijnen. Ik bedacht me geen moment, gooide mijn jas uit en dook in het water.

Al snel had ik haar te pakken en sleepte haar de kant op. Gelukkig was ze nog bij kennis. Het was een vrouw van een jaar of 35 die zich al bibberend voorstelde als Lotte. Ze woonde aan het kanaal en gingen dus snel naar haar huis toe. Ze liet me in haar badkamer omkleden terwijl ze zelf naar haar kamer ging. Langzaam stapte ik uit me natte goedje. M'n luier was een groot nat geval dat bijna op m'n knieën hing. Plotseling hoorde ik de stem van Lotte.

"Ik heb kleren voor je op de wasmachine gelegd hoor!" Met een handdoek om me middel liep ik de badkamer uit en zag inderdaad een stapeltje kleren op de wasmachine liggen. Onderop het stapeltje lag een luier en een strikslip. "Ze had dus m'n luier gezien." Bedacht ik verschrikt. In de badkamer deed ik de luier om, hij was iets te klein, en de kleren aan, wel mannenkleding maar juist weer te groot. Vervolgens stapte ik de woonkamer binnen waar Lotte me verwelkomde met een beker warme chocolademelk.

Ze begon te lachen. "Je kan zien dat die kleren je iets te groot zijn zeg!" Ze vertelde me dat het de kleren van haar ex-man waren van wie ze al een tijdje gescheiden leefde. Ze had een zoon en een dochter die beide bij haar in woonden. Het werd al redelijk laat en ik moest nog een flink eind lopen voor ik thuis was en was dus ook heel blij toen Lotte me aanbood dat ik in het logeerbed mocht slapen.

De volgende ochtend werd ik wakker doordat Lotte d'r hand op m'n voorhoofd legde. "Hoe is het met mijn redder?" Fluisterde ze. Haar hand bewoog zich langzaam naar beneden. "Ben je nog droog?" Verstijfd van schrik besefte ik me dat m'n luier allesbehalve droog was. Toen haar hand mijn kruis bereikte trok ze de deken naar beneden en maakte de knopen van de strikslip los. Ik schaamde me dood en lag als verlamd naar Lotte te kijken.

"Kont omhoog!" Zei ze en ze trok de luier onder me vandaan. Met een warm washandje ging ze langs mijn ballen. "Je hoeft je niet te schamen hoor." Zei ze. "Mijn zoon is elf en plast ook in bed." Door alle aandacht op m'n kruis begon langzaam maar zeker mijn lul zich te roeren en kwam omhoog zetten. Lotte keek even verbaasd maar pakte hem toen beet en begon er aan te trekken.

Nog geen drie minuten later kwam ik klaar. Met het washandje haalde Lotte de resten sperma van m'n buik af. Toen deed ze haar broek uit en kwam bovenop me zitten. Ik voelde haar schaamlippen voorzichtig de kop vam m'n lul aftasten en plotseling naar beneden schuiven. Als een wild dier bereed Lotte me. Ik wist niet wat me overkwam. Lotte leek wel onvermoeibaar.

Aan het eind van de middag hadden we waarschijnlijk wel bijna elk standje uitgeprobeerd. 's Avonds bracht Lotte me thuis. "Als je weer eens een schone luier nodig hebt, bel je me maar hoor schat!" Zei ze nog voor ze me afzette. Een dag te laat, maar voldaan, kwam ik thuis.
 
Similar threads






Bovenaan