Jasper-DL The cake is a lie... :'( 20 sep 2012 #21 Echt een super verhaal! Ik hoop dat het vervolg niet te lang zal duren. !1 En lfb, op het einde van het nieuwe deel staat nog: [/quote].
Echt een super verhaal! Ik hoop dat het vervolg niet te lang zal duren. !1 En lfb, op het einde van het nieuwe deel staat nog: [/quote].
scenekid Toplid 20 sep 2012 #22 haha je kan hem ook gewoon bewerken gozer je hoeft hem niet te quoten (zie onderaan je stuk ;#)
luierfan_boy Toplid 20 sep 2012 #23 Haha vergeten weg te halen inderdaad, thanks @Scenekid, ik weet. het was ook niet bedoeling om te quoten, maar het stond er alsnog toen ik op opslaan klikte.
Haha vergeten weg te halen inderdaad, thanks @Scenekid, ik weet. het was ook niet bedoeling om te quoten, maar het stond er alsnog toen ik op opslaan klikte.
luierfan_boy Toplid 4 mei 2015 #26 björn (XXIV) zei: Komt er nog een vervolg Klik om te vergroten... Nee, sorry... dit verhaal is ook al van heel lang geleden.
björn (XXIV) zei: Komt er nog een vervolg Klik om te vergroten... Nee, sorry... dit verhaal is ook al van heel lang geleden.
Abbjornnl Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen 4 mei 2015 #27 jammer dat een goed verhaal nooit afgemaakt wordt. dan bij deze de vraag aan de mods om een slot erop te gooien
jammer dat een goed verhaal nooit afgemaakt wordt. dan bij deze de vraag aan de mods om een slot erop te gooien