Nog niet klaar Jada wil weer een klein meisje zijn

wat vind je van het verhaal ik hoor ook graag idee van jullie


  • Totaal stemmers
    73

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

Maar dan vraagt moeder ineens aan Jada 'wat wil je eten vandaag ' nou mam gewoon een hamburger met aardappelen is al genoeg.
Ik zal zo eerst jou eerst verschonen is goed mam en Jada gaat alvast liggen op bed je ligt al klaar kleine meid .
Moeder begint er al aan om Jada te verschonen en ziet dat het rood van onder begint te worden en smeert het in met, luiercrème .
Toen moeder klaar was met het verschonen van Jada ging Jada wat tv kijken en ging moeder maar wat koken .
En daar lag ze hoor kleine Jada met een luier en speen in haar mond en moeder zag dat ze haar pop niet had wil je die schatje ja graag zei ze

tegen haar moeder .
en moeder pakten hem en gaf hem aan Jada .
Jada hoe wil je het vanavond doen met het bowling wil je gewoon je luier aan houden of gewoon geen luier aan ,
Nou een pamperbroekje aan doe ziet niemand het oké is goed zei moeder en Jada ging weer verder met kijken .

En na 30 minuten is het eten klaar en pakt moeder Jada op en zet haar in haar babystoel .
En gaan eten lekker mam zegt Jada .
Dan ruimen Jada en moeder de tafel af en gaan ze nog effen in de bank zitten .
Mam mag ik je wat vragen zegt Jada in eens 'wat vind je er allemaal van dat ik kleine Jada wil zijn '

Nou Jada eerst dacht ik dit is niet goed maar toen ik jou zo zag vindt ik het alleen maar leuker en eigenlijk vindt ik het zelf ook wel fijn om een klein meisje te hebben ik heb ook het liefst dat je altijd mams kleine meisje blijft en dat doet me goed en dat ik zie dat je zelf veel
blijer bent en veel beter in je vel zit .
Oke mam want anders waren we er mee gestopt ik wil niet dat omdat ik het graag doe dat jij je verplicht voelt om mee te doen zei Jada .
En ik vind het ook leuk om je Kleine meisje te zijn en dat zal ik altijd voor je zijn mam en ik kan me geen beter moeder Voor stellen zegt Jada tegen moeder en geeft haar moeder een knuffel .

Lief gezegd zegt moeder tegen Jada .
En dan zegt moeder zullen we gaan bowlen oké mam dan doe ik snel nog een pamper broekje aan oké kom maar die heb ik hier liggen en midden in de kamer doet moeder haar broek,en onderbroek uit en doet de plakstrips er af van de luier en gooit hem weg en laat Jada in een pamperbroekje stappen en moeder ziet dat het de laatste is dan moeten we opschieten en nog effen naar het winkeltje om bij te halen zegt ze oké mam en ze

gaan naar het winkeltje en daar staat nog een pak blijf jij buiten wachten dan ziet niemand het dat ik ze voor je haal en zo gezegd zo gedaan heeft moeder ze gepakt en betaald en ze lopen naar het huisje leggen die binnen neer en gaan naar de bowlingbaan.
En de schoenen doen ze aan baan 1 mevrouw en ze zien dat er niemand is gelukkig zegt Jada en ze gaan bowlen
Jada 8-8-7-5-20-10-5-8-9-9 89
moeder 7-7-7-7-20-10-2-6-10-4 88

gefeliciteerd Jada goed gespeeld zegt moeder
en doen een nieuwe potje
Jada 9-9-4-3-8-20-10-5-3-15 86
moeder 10-5-10-4-2-20-10-5-5-15 86

Je speelt goed Jada we staan gelijk met punten ja grappig he hebben we alle 2 goed gedaan.
en ze doen er nog een is de laatste denk ik Jada tijd is bijna om
Jada 8-4-4-8-4-6-8-10-0-25 77
moeder 10-0-20-0-8-8-9-9-9-14 87
en bij de dat was zei moeder .
gefeliciteerd mam goed gespeeld deze ronden ging het niet zo goed met me maar ik vond het wel leuk zei ze.
en ze laten de punten uit printen om mee te nemen en moeder betaald het drinken nog effen en lopen dan terug naar het huisje .

en daar zijn ze op en gaan ze nog een beetje tv kijken en gaan dan na 2 uur tv hebben gekeken
Gaat moeder nog een schonen luier aan doen en gaan ze slapen want ze zijn alle twee bek en bek af slaap lekker zegt moeder tegen Jada en ze vallen beste snel in slaap .
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

Volgende morgen word Jada wakker en 5 minuten later is moeder wakker geworden .
Maar hoort dan iemand praten en kijkt bij Jada en ziet dat het Jada is die tegen haar pop praat en glimlacht naar Jada ,
en aait een beetje door Jada haar .
'Zullen we er uit gaan kleine meid' zei moeder 'ja is goed mam' zei Jada.
En moeder pakt Jada uit haar baby bad en voelt dat de luier flink nat is .
Dus moeder legt Jada maar op de bank om haar luier te verschonen .
Dan doet ze haar onderbroek uit en dan de luier los en zegt dan tegen Jada 'dat is een flink plas kleine meid' .
Ja klopt mammie zegt Jada .

Dan doet moeder Jada een schone luier aan .en trekt Jada haar onderbroek en pyjama broek omhoog .
En Moeder zet effen de tv op voor Jada dat ze effen tv kan kijken als moeder de tafel dekt.
Als moeder klaar is met de tafel dekken gaat loopt ze naar Jada en zet Jada in haar babystoel, en gaan eten .
En moeder vraagt 'wil je drinken' Jada ja is goed zegt Jada uit mijn babyfles graag als dat mag .
Ja hoor zegt moeder, 'melk er in doen ' vraagt moeder .
'Ja is goed' zegt Jada.
En moeder geeft de fles melk aan Jada en Jada drinkt er meteen uit .
En na dat ze klaar zijn met eten gaat Jada weer terug op de bank zitten en gaat tv kijken en moeder ruimt de tafel af en gaat naast Jada zitten in de bank .
Waar neer wil je weer gaan zwemmen en kijkt naar de klok en ziet dat het 8.45 is.
Om 9.30 uur gaan zwemmen of is dat te vroeg 'nee is goed' zegt moeder.
Oke dan ga ik alvast alles pakken en in de zwem tas doen en laait in .
zwemluiers ,gewoon luier als we klaar zijn, onderbroek voor mij ,handdoeken ,en onderbroek voor Jada .

En dan vraagt moeder aan Jada waar doen we je badpak aan doe maar in het zwembad want we moeten ook een zwemluier aan doen.
Oke zegt moeder dan doe ik die van mij zo even aan en dan lopen we naar het zwembad oké mam roept Jada .
En dan heeft moeder haar badpak aan gedaan en zegt tegen Jada dan kunnen we gaan .
Oke ik kom en moeder doet haar schoenen aan en Jada vraagt heb je de zwemkaartjes goed dat je het zegt die had ik nog niet .
En dan lopen ze naar het zwembad toe .
En dan komen ze aan bij het zwembad en pakken de kaartjes en gaan naar binnen.
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

En als ze binnen zijn zoeken Jada en moeder naar een familie paskamer .
Hier mam hier is er een vrij en moeder en Jada gaan er in en doen de paskamer deurtjes dicht .
En moeder begint met Jada uit te kleden tot Jada alleen maar in haar luier staat .
Moeder pakt de verschoon mat en en legt die op het houten bankje en zegt ga maar even liggen Jada dan doe ik je luier uit en doe ik je zwemluier aan oké is goed mam en gaat liggen en moeder doet de gewoon luier uit en doet de zwemluier aan .
En dan doet ze bij Jada haar zwempak aan en vouwt de kleren van haar en Jada op en doet ze in de ander tas en zet die in de kluisje en lopen naar het water toe maar Jada wil er al in en moeder zegt tegen Jada eerst een plekje uitzoeken oja klopt mam en gaan een plekje zoeken.
En ze zien dan een plekje en leggen daar de handdoeken neer en de tas en leggen daar ook een handdoek over heen .

En gaan dan het water in en ze gaan van de glijbaan af .
Dan gaan ze in de versnelling baan af .
En nog gewoon in het golfbad nog wat zwemmen .
Maar Jada begint ineens dorst te krijgen en zegt het dan tegen moeder 'mam ik begin dorst te krijgen kunnen we niet iets gaan drinken ' .
Ja hoor gaan we even wat drinken zegt moeder.

en ze lopen naar het kluisje en ineens loopt Jada zegt tegen moeder dat ze geplast heeft oow zegt moeder dan pakken we meteen een schonen zwemluier voor je .
En lopen met de zwemluier in handdoek van Jada naar het wc .
Dan doet moeder hem af bij Jada en doet een nieuwe bij Jada aan en gooit hem in de prullen bak in de wc.
Dan lopen ze naar het restaurant om wat drinken te halen en moeder vraagt aan Jada wat wil je drinken ,

Doe maar sinaasappelsap oké is goed zegt moeder .
Besteld het dan bij het restaurant een sinaasappelsap en een cola graag .
Oke dat is dan 4 euro alstublieft zegt de kassajuf tegen moeder.
En moeder geeft 4 euro en gaan naar hun tafeltje.
Als ze bij hun tafel aan komen gaan ze even zitten en drinken even van hun drinken .
Dan zegt Jada ineens 'wat gaat de vakantie snel he ' tegen haar moeder .

Ja klopt zegt moeder maar vindt het wel leuk zegt moeder tegen Jada 'zeker zegt Jada'.
moeder kijkt ineens hoe laat het is en ziet dat het 11:00 is en vraagt hoe lag Jada nog wil gaan zwemmen en Jada zegt nog een uurtje mam en dan denk ik wil genoeg gezwommen te hebben is goed want we moeten vandaag ook nog met die familie fiets weg he en misschien wil je nog een middagdutje doen want ik zie je best veel gapen klopt zegt Jada.
Daarom had ik in gedachten om nog een half uurtje te gaan zwemmen en dan er uit te gaan dat jij nog een middag dutje kunt gaan doen als je dat wil . misschien wel een goed plan en drinken hun drinken op en gaan weer zwemmen .
En gaan nog een keer in de buiten baan en dan in de bubbeltje bad ,

Dan lopen ze weer naar hun tafeltje en nemen hun tas mee en handdoeken en lopen naar het kluisje en Jada zoekt een familie paskamertje en vind die vlak bij het kluisje en moeder geeft de tas en schoen aan Jada er Jada zet ze in het paskamertje .
Dan is alles het paskamertje en doet Jada haar badpak uit en vraagt of moeder haar zwemluier af kan doen dat niemand het hoort.
dan doet moeder hem af en ziet dat hij weer nat is die gooien we in he huisje wel weer weg en Jada droogt haar eigen weer af ,en moeder haar eigen .
En als moeder klaar is met afdrogen en aankleden legt ze de verschoon mat weer op het bankje en Jada gaat er weer op liggen en moeder doet bij Jada haar luier weer aan en doet haar onderbroek weer aan en dan haar kleren weer aan

Dan pakt moeder haar handdoek met haar zwempak en dan die van Jada met haar zwempak en legt die in de tas en daar tussen legt ze dan die natten zwemluier van Jada .
dan kamt moeder nog wat door Jada haren en lopen terug naar het huisje .
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

Bij het huisje aangekomen gaat Jada op de bank liggen en wil gaan tv kijken .
Maar Jada wil je niet even een middagdutje doen het gaat vanmiddag en vanavond best zwaar worden .
Misschien wel een goed plan mam en moeder komt naar Jada en gaan naar de verschoon kamer en geeft Jada een nieuwe luier aan, en doet de pyjama bij Jada aan en tilt Jada op en legt haar in haar babybedje.
En geen 5 minuten laten kan ze niet slapen en begint Jada met huilen .


Dus moeder hoort dat en loopt naar Jada toe en vraagt wat er is 'ik kan niet slapen 'zegt Jada.
Dus moeder tilt Jada op en legt haar op haar plek en gaat lekker op haar rugje kriebelen,
zo ging je vroeger altijd slapen ,
en ja hoor geen 5 minuten laten sliep ze dus moeder pakt haar op en legt haar in haar bed je en geeft Jada een kus en legt het dekentje over Jada heen en gaat naar de huiskamer .

En moeder ging even alles van het zwemmen opruimen dus moeder pakten de wasrek en hing daar de handdoek van Jada en haar eigen neer en de badpak van Jada en van haar eigen hing ze neer .
EN ging op de bank zitten en ging even tv kijken .
Ze had de wekker gezet waar neer Jada wakker moest worden .

was toch goed want moeder was zelf ook in slaap gevallen op de bank .
Maar toen ging de wekker af en maakte voor Jada een warme fles melk klaar en ging Jada rustig wakker maken.
Hey schatje word je wakker het is tijd je hebt toch nog 2 uurtjes geslapen en moeder tilt Jada uit het baby bedje .
Ze zet ze op de bank en pakt de warme fles melk voor Jada .

Die Jada lekker aan het opdrinken is wil je nog wat eten schatje vraagt moeder .
Nee zegt Jada ik heb geen honger oké is goed.
Ow Jada hoe wil je zo mee gaan fietsen , doe maar een pamperbroekje aan zegt ze tegen haar moeder .
oké dan zal ik die zo eens bij je aan gaan doen .

En Jada voelt aan haar luier deze moest toch verschoond worden ik heb toen ik heb geslapen er in geplast zegt ze .
Oke dan zullen we dat zo is gaan doen en ze lopen naar de verschoonkamer en daar gaat Jada liggen en moeder doet de luier af en die echt nat is een flinke plas meid zegt moeder .

en maakt alles schoon bij Jada en moeder doet een pamperbroekje bij Jada aan en doet haar kleren weer aan .
Zullen we dan maar eens gaan lopen naar het familiefiets is goed zegt ze .
En daar gaan ze dan onderweg naar de fietsverhuur plaats .

Maar onderweg zegt moeder ik ben wat vergeten, 'is toch niet erg' zegt Jada dan gaan we zo met de fiets naar het huisje oja dat kan ook zegt moeder dat doen we wel .
EN dan zijn ze aangekomen bij het fietsenverhuur en zien daar iemand lopen we hadden een fiets gehuurd oké ik zal eens kijken daar ziet hij

staan is kijken ik denk dat ik die niet heb er is er vanochtend 1 kapot gegaan.
oow en ze lopen naar de fiets, ja sorry die is kapot oow zeggen ze,maar u mag van mij ook 2 fietsen mee nemen voor een dag dat u die morgen terug brengt.
Ja dat kan ook ik zal eens kijken wat ik voor jou heb meisje , maar Jada heeft er al een gezien Maar de meneer zag het al waar Jada naar toe

keek een fiets met een vlag van de speelgoeddokter er aan wil je die meisje Ja zegt Jada heel graag en pakt de fiets oow ik pak de sleutel wel even zegt de meneer en geeft hem aan Jada en maakt u open yes en u fiets mevrouw staat daar hier is de sleutel een sorry voor het ongemak van de kapotte fiets .
Ja u kunt er ook niks aan doen dat hij vandaag kapot is gegaan maar bedankt voor deze fietsen .

Veel plezier met de fietsen en breng ze maar om 12 uur terug is goed zegt moeder .
En ze gaan fietsen en fietsen eerst terug naar het huisje om wat spullen te halen .
Ze zetten de fiets van moeder buiten op slot en die van Jada in de gang .
EN gaan even aan de tafel zitten 'waar zullen we eens nar toe fietsen' zegt moeder tegen Jada.

Goeie vraag we kunnen even naar het dorpje fietsen is goed zegt Jada tegen moeder .
en moeder pakt de spullen even en steekt die in haar tas voor als er iets gebeurd .
En daar ging ze dan op de fiets naar het dorpje.
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

Maar onderweg waren moeder en Jada flink aan het praten .
Over ditjes en datjes dat ze het beste leuk hadden dat ze zelfs de weg waar ze in moesten voorbij reden.
oow zegt moeder 'we hadden daar in gemoeten', dus draaien Jada en moeder zich om
Nu Pakten ze wel de goeie weg en dan eindelijk kwamen ze aan in het dorpje .
En er was een markt dus daar gingen Jada en moeder maar even over heen lopen .
Maar bij 1 kraampje zag moeder wel iets leuk een spel van de speelgoeddokter dus die nam moeder maar mee.

Toen kwam moeder bij een kraampje aan waar ze slingers en ballonnen van speelgoeddokter hadden .
En dacht bij haar eigen misschien wel leuk voor morgen voor haar verjaardag in het huisje te versieren .
Maar Jada had Lammie van de speelgoeddokter gezien die hoort bij mijn pop.
Maar die kocht ze zelf van het geld wat ze van opa en oma had gehad .
Nu Jada had betaald kreeg Jada toch wel dorst en vroeg moeder om ergens te gaan drinken.
'Ja is goed' zei moeder dus gingen ze ergens wat drinken .
Jada een yogi en moeder een koffie .

Toen ze die op hadden vroeg moeder of Jada even mee wou lopen .
Dus Jada loopt mee en bij de wc's die best groot zijn gaan ze met hun twee in en moeder kijkt of er niemand is ,
nee er is niemand en ze doet de deur dicht van de wc en vraagt aan Jada is je broek nog droog en moeder stak haar hand in de luier en nee
helaas nat gelukkig heb ik er een mee genomen .
Dus haalde moeder die natten luier los en laten Jada een nieuwe aan doen .
Na dat ze alles op de wc hebben gedaan betaald moeder het drinken en ging weer verder.

Uit eindelijk hebben ze de hele markt gehad en zijn er nog winkels waar ze naar binnen gaan .
Maar vinden weinig en gaan naar de fietsen .
Ze pakken de fietsen en fietsen weer terug naar het market home om daar te gaan eten .
En daar gingen moeder en dochter lekker eten .
en een toetje eten.
toen het toetje op was heeft moeder betaald en zijn ze terug naar het huisje gegaan.

Toen ze uit eindelijk aan komen bij het huisje ,
Zetten ze de fietsen binnen in de gang .
Maar moeder zag dat Jada al best moe was en vroeg het ook aan Jada ,

'Ja mam ik ben ook heel moe 'zegt Jada.
'zou je dan naar bed willen' vraagt moeder ,ja graag zegt Jada
Oke kom maar dan maak ik je klaar om te gaan slapen .
En verschoont Jada nog een keer en pakt de pyjama van Jada en doet die bij Jada aan .

Maar onder het verschonen viel Jada al in slaap .
Dus moeder tilden Jada op en legden Jada in haar babybed met haar pop en Lammie.
Nu kon moeder beginnen met versieren van het huisje voor Jada haar 7 de verjaardag.
Uit eindelijk had moeder het hele huisje versiert.

Maar moeder was eigenlijk ook wel moe dus ze ging ook maar slapen .
Om 2.30 begon Jada in eens te huilen wat blijkt ze had een nacht merrie gehad dus moeder stapte uit bed en gaf Jada haar speen en wrijven even over haar hoofd en haren heen en zei 'doe maar rustig je had een nacht merrie ga maar weer lekker slapen', en Jada ging weer slapen en moeder gelukkig ook weer .
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

De volgende morgen werd Jada om 08.27 wakker en riep moeder heel zachtjes,
moeder werd ook wakker wat is er vroeg moeder aan Jada ik wil er uit dus moeder tilt Jada er uit en maakte de deur open voor Jada en ging zelf weer liggen expres zei ze niks tegen Jada .
Wat Jada wel raar vond is mama mijn verjaardag vergeten misschien als ze zo wakker is en Jada met haar 2 knuffels kruipt ze naar de huiskamer en daar zag ze het het hele huisje was versierd met ballonnen en slingers maar moeder was niet terug gaan slapen maar Haar kleren weer aan gaan doen.

En moeder pakten het cadeau voor Jada en kwam de huiskamer binnen .
Ze liep meteen naar Jada en zei 'van harte gefeliciteerd kleine meid met je verjaardag' dank je mam .
Waar neer heb je dit allemaal gedaan vroeg Jada gister avond toen jij in bed lag .
dank je mam ik ben er echt blij mee .
Toen gaf moeder haar cadeau en Jada pakten het uit en toen ......

Het spel van de speelgoeddokter dank je mam zei Jada .
Moeder kon echt zien dat Jada er echt blij mee was en met de versiering van het huisje.
maar Jada vroeg wel of moeder haar kon verschonen ze had flink wat geplast dat zelfs haar matrasbeschermer nat was dus die haalde moeder er maar meteen af en deed die meteen in een sopje .
Maar toen moeder het bed had gedaan ging ze Jada verschonen .
Moeder zei al tegen Jada je heb in je nachtmerrie geplast denk ik misschien wel ja zei Jada.

Toen moeder klaar was met Jada haar luier te verschonen gingen ze eten .
Chips zei Jada de fietsen moeten zo terug gebracht worden klopt dat zullen we zo eerst doen zei moeder .
Dus moeder ging zich aan kleden en Moeder kleden Jada aan .
Toen ze klaar waren gingen ze de fietsen terug brengen .

Net 10 minuten te laat , maar daar stond de meneer al te wachten op de fietsen.
Moeder zei al meteen sorry we zijn te laat maakt niet uit het is niet zo erg het is maar 10 minuten te laat ,
Dus maak u maar geen zorgen.
Maar Jada vond het jammer dat ze de fiets in moest leveren en begon een beetje te huilen .
De meneer hoorde dat en liep naar moeder en Jada toe en vroeg wat er was .

Toen zei Jada'ik vind die vlag mooi op die fiets dus ik wou die fiets niet inleveren '
Maar toen bedacht de meneer zich iets wacht even .
Dus moeder en Jada wachten en kwam de meneer met een cadeau aan .
Die hij gaf aan Jada maar Moeder en Jada keken de meneer raar aan .

Toen zei die het klopt toch dat je jarige bent , ja klopt maar hoe weet u dat ,ja zei hij .
Nou ik liep vanmorgen jullie huisje voor bij en zag het nummer en wist dat jij daar verbleef .
En ja ik weet dat je niet mag huilen op je verjaardag dus dit cadeau is van mij aan jou .
Wat lief van die meneer maar Jada wist nog niet wat het was dus ze maakten het open en zag het vlag van de fiets was .

hartelijk bedankt meneer zei Jada tegen die meneer .
Maar ik moet verder wees je er zuinig op vroeg de meneer , ja zeker ik ga hem thuis meteen op me fiets doen
oké veel plezier er mee doei zei de meneer ,doei meneer zie Jada .

En moeder en Jada liepen weer terug naar het huisje .
wat lief van die meneer zei Jada tegen moeder .
Dat is het zeker zei moeder en kwamen weer bij het huisje aan .
............
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

Toen ze in het huisje terug kwamen legden Jada haar vlag netjes bij de ander dingen .
Maar Jada wou graag dat spel spelen wat ze had gekregen dus ze vroeg aan moeder of ze dat konden gaan spelen .
Ja hoor zei moeder en ze pakten het spel .
Maar voor dat ze het gingen spelen ging moeder Jada eerst een schonen broek geven die was al nat geworden .
van al dat blij zijn .

dus moeder pakten de luier en billendoekjes en verschoon de Jada .
Na dat ze Jada had verschoon vroeg moeder aan Jada 'wil je wat drinken ja graag doe maar iets en moeder pakten de appelsap '
Ik zal hem in je fles doen zei moeder is goed hoor .
Toen moeder al bij drinken had gedaan konden ze beginnen met het spel spelen .

En het was zelfs een leuk spel zei moeder .
Want ze hadden veel plezier moeder lachende ,Jada lachende .
Maar na dat het spel af was gelopen gingen moeder en Jada nog wat tv kijken.
en moeder zetten de tv aan en gingen naar wat kinderprogramma's kijken .
Maar Jada zag dat moeder er van ge nooit van dat ze kleine Jada was .
Toen vroeg moeder hoe ze het gingen doen als ze weer thuis waren gaan we dan door of stoppen we dan Jada .

Um het liefst wil ik door gaan zegt Jada .
Als jij dat goed vindt zegt ze er nog wel bij .
Ja ik vind het goed zegt moeder .
Maar hoe vind je het baby bed om in te slapen ? vroeg moeder aan Jada
Wel fijn en ik kan er goed in slapen .

Maar ja die hebben we niet toch mam of wel .
Nee sorry die hebben we niet maar een oud collega heeft nog wel baby spullen waren ze van af wil.
Wat heeft ze dan allemaal vraagt Jada .
ik zal eens kijken op Facebook zei moeder.

oow hier een baby stoel ,baby bed,baby box,nog luiers maat 5 en maat 6 , 2.baby bordje, baby mes ,baby vork ,baby lepel,
luieremmer,flesverwarmeer,slaapzak peuter, en speelgoed voor meisjes baby Born pop en baby Born bedje en ander spullen wat te maken heeft met baby Born .
zou je echt thuis ook verder willen gaan .

Ik wil het wel zeker weten niet dat ik volgende week woensdag te horen krijg dat je wil stoppen ,
Nee mam zeker deze week vond ik het echt fijn om als kleine Jada te mogen zijn geen zorgen aan me hoofd.
Oke dan is het goed zal ik het vragen dan .
Ja graag ik verzin wel iets .'

En belt haar oud collega op he Sanne heb jij die baby spullen allemaal nog die op Facebook staan .
Ja hoe zo heb jij ze nodig nee een vriendin heeft het nodig van mij .
Als ze het wil mag ze het komen halen.
kan ze het morgen op komen halen .

Nee sorry zei is nog een week weg maar anders haal ik het wel op bij je is het weg bij jou .
Is ook goed hoeveel wil je er voor doe maar 20 euro is goed dan kom ik het morgen halen .
Oke tot morgen .
Tot morgen Sanne.

En moeder hangt op bedankt mam ik ben er echt blij mee dan gebruiken we de ouden werk kamer van je vader wel als baby kamer. is goed maar dan gaan morgen eerst alles opruimen thuis en dan ga je als grote Jada mee dan zei niks ziet en dan zetten we het thuis in me kaar .
is goed mam.
Mam zullen we zo gaan eten ik heb honger ,is goed ik begin ook honger te krijgen zegt moeder.

En moeder begint aan het eten is zo klaar .
en ze gaan eten en dan gaat Jada nog effen op de bank zitten, Jada vraagt moeder wil je vanavond nog naar de bingo ,
of zeg je liever hier blijven .
Nou ik hoef niet perse naar de bingo .

Oke is goed is toch weinig te winnen zegt moeder.
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

Maar wat wil je deze avond dan nog gaan doen gewoon een film kijken denk ik .
Vind het goed hoor zal ik voor je een film op zetten.
Dan pak ik alvast al wat in want morgen gaan we al naar huis .
Toen zei Jada 'wat gaat dat snel zeg zo week 'wat moeder dan zegt 'ja he maar het was wel leuk ' .
dus moeder pakten een film en zetten die op voor Jada .
En ging zelf al een beetje inpakken voor morgen.
Maar na de helft te hebben ingepakt ging moeder bij Jada zitten en ging samen die film af kijken .

Maar na dat de film afgelopen is gaan ze nog wat praten over de vakantie .
En over Jada haar baby gedrag en alles .
Maar toen Moeder zag dat Jada aan het gapen was vroeg ze 'wil je naar bed toe'.
Misschien wel zei Jada Oke is goed kom maar even liggen dan maak ik je slaap klaar zei moeder.
Dus Jada ging klaar liggen dat moeder haar luier kon verschonen .

En na dat klaar was legden moeder Jada in haar babybedje , slaap lekker zei ze tegen Jada .
Maar moeder dacht ik ga zelf ook maar slapen en deed alle lichten uit en ging ook slapen.
de volgende ochtend ging de wekker af ze moesten vandaag naar huis.
Dus moeder maakten Jada wakker en legden Jada op het bed en gaf Jada een nieuwe luier aan .
En toen moeder klaar was gingen ze gezellig eten .

Na het eten gingen ze het hele huis weer in gewoon staat zetten ,
Dus het baby bedje terug op de ander kamer babystoel daar na toe .
Moeder had een grote tas waar alle baby spullen in gingen en zetten die bij de ander spullen in de gang .
Jada zei tegen moeder waarom haal je de auto niet ,dan zet ik even alles hier en als je er bent kom ik met alle spullen naar buiten en zetten we
alles in de auto is goed zei moeder.
Dus moeder ging de auto pakken en zetten die voor het huisje neer .
Dus Jada kwam met alle tassen aan en moeder zetten die in de auto .

Na dat klaar was was het 09.30 zal ik je nog een nachtbroekje aan doen zei ze die had moeder nog 1 liggen voor dat ze vertrokken ,is goed mam en deed haar luier uit en deed het broekje aan .
Moeder deed de luier in de vuilniszak en gooiden die weg .
en Jada en moeder keken nog of ze alles hadden alle kasjes en laatjes en onder de bank onder de bedden lag gelukkig niks meer dus ze konden
terug naar huis toe .

en vertrokken naar huis maar bij de uitgang stonden allemaal poppen van Disney dus Jada keek of haar held er ook stond nee Jada zag haar niet maar toen uit de verten kwam een Lammie en draak aan dus moeder zetten de auto aan de kant .
Dus ze liepen naar Lammie en draak toe en Jada vroeg waar is speelgoeddokter .
Maar Lammie zei ik heb au ik zoek Speelgoeddokter ook roep haar eens en Jada reep en daar kwam ze de speelgoeddokter dus ,moeder vroeg wil je op de foto met hun oke is goed zei ze een foto met draak, een foto met Lammie een foto met speelgoeddokter ,en een foto met ze alle drie .bedankt

en gaf Lammie een knuffel daar houd ik van zei Lammie .
doei zei Jada tegen de mensen .
en ze gingen naar huis toe .
Uit eindelijk kwamen ze weer thuis aan doe jij de garage port open is goed mam .

En Jada deed hem open en ze gingen de auto opruimen .
Na dat klaar was moesten ze de baby kamer alvast klaar maken dis de kamer moest leeg zijn.
Toen dat klaar was konden ze even rusten .en dan zo de babyspullen halen van Sanne .
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

Dus moeder en Jada rijden naar Sanne toe om alles te halen.
Effen kijken hier is het ergens zei moeder ,welke nummer mam 120 zei moeder die is hier zegt Jada .
Dus ze stoppen en daar lopen ze naar binnen en doet de man open hey ik kwam voor de baby spullen halen zei ze .
oow oja neem maar mee en ze leggen het allemaal is beste een grote auto en zetten er ook nog in de aanhanger doen ze ook nog dingen .
Is kijken of we alles hebben en ze kijken het na :
een baby stoel (check) ,baby bed+ matras ,baby box (check) ,nog luiers maat 5 en maat 6 (check), 2.baby bordje, baby mes ,baby vork ,baby lepel,(check)
luieremmer (check),flesverwarmeer(check) ,slaapzak peuter(check),en speelgoed voor meisjes baby Born pop en baby Born bedje en ander spullen wat te maken heeft met baby Born (check).
hebben we nu alles en de man kijkt oow het baby bed niet en haalt de stukken en matras er bij en legt die ook in de aanhanger .

Dan geeft moeder het geld is goed ja het klopt zo en ze gaan weer naar huis.
Eerst ruimen ze de aanhanger leeg en dan de auto en ze zetten alles in me kaar .
En ineens staat er een baby kamer in me kaar en Moeder ziet dat Jada er blij mee is .
Jada wou er meteen aan beginnen en moeder vond het goed een ze was al meteen aan het spelen met speelgoed en moeder hoorden haar niet meer .
Dus moeder keek in de huiskamer daar zag ze kleine Jada lief spelen met haar speelgoed .
Maar moeder vroeg aan Jada moet ik je luier even verschonen ja is goed mam .

Dus moeder legden Jada op de commode en verschoonde Jada haar luier .
En moeder begon met de dag meer en meer van te genieten van zo leuke tijd met Jada .
Toen was het eten klaar en riep moeder Jada en moeder zetten Jada in haar stoel en gingen eten.
Na het eten ging moeder samen met Jada even de wat praten op de bank .

Dus moeder vroeg aan Jada 'wat vind je er allemaal van ',
Leuk mam zegt Jada ik ben er ook blij dat jij nu ook veel blij bent .
Ook met alle baby spullen nou kunnen we gewoon verder gaan wat we in de vakantie huisje deden .
Klopt zegt moeder de echte baby tijd van jou was niet zo leuk dus van mij mag je lang baby blijven.

Maar Jada was klaar met spelen en was al wel een beetje moe .
Dus Jada ging haar speelgoed op ruimen en ging bij moeder liggen.
Die over Jada rugje een ging wrijven wat Jada heerlijk vond.
Bijna zo lekker dat Jada er bijna in van inslaap viel.

Maar moeder moest nog boodschappen doen ,maar dat doen we morgen nog wel .
Maar ze waren alle bij wel moe dus vroeg 'zullen we gaan slapen Jada' vroeg moeder aan Jada .
ja is goed dus moeder deed Jada luier nog verschonen en legden Jada in haar baby bed maar moeder had die op de ander kamer staan mag die niet bij jou staan net als in het huisje ja hoor dus ze zetten het babybedje in moeder kamer .
Dus Moeder legden Jada in de babybedje en ging zelf ook in bed liggen en ze vielen best vlug in slaap.
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

De volgende morgen werden ze wakker en Moeder liep naar het baby bedje van Jada en zag dat Jada net pas wakker was .
hey schatje lekker geslapen ja mam zegt Jada .
dus moeder haalde Jada uit bed en nam haar meteen naar de commode om Jada te verschonen .
schoon luier aan zei moeder en het was rood bij Jada dus moeder ook maar wat luiercrème om gesmeerd .
Toen moeder klaar was met Jada haar luier gingen ze naar de huiskamer.
We moeten zo wel boodschappen doen he Jada is goed mam .

Maar eerst eten dus moeder dekt de tafel en zet Jada in haar stoel .
En gaan eten en drinken kreeg Jada de fles.
Na het eten gingen ze de tafel afruimen, na dat moeder de tafel af had geruimd ,
Gingen ze een boodschappen lijstje maken voor wat ze allemaal nodig hadden .
drinken, brood , luierdoekjes,luiercrème, avond eten baby toetjes voor Jada ,koeken, baby snoepjes,
Ze gingen naar de winkel en pakken de boodschappen die ze nodig hebben .

Naar dat ze alle producten hebben gevonden en in de kar hebben gelegd gaan ze naar de kassa .
En rekenen ze alles af en lopen naar de auto en zetten de boodschappen er in.
Zullen we nog even door de winkelcentrum lopen is goed mam .
Daar gaan ze bij Bart Smit naar binnen en kijken daar een beetje rond en Jada ziet daar nog iets voor baby Born .
En neemt dat mee en Dan valt Jada oog op iets wat ze zeker wil de ziekenhuis tas van speelgoeddokter. die neemt ze ook mee.

Dan lopen ze een kleren winkel binnen en Jada past daar een paar kleren en moeder neemt die mee
2 rokken panty's broeken truitjes.
Als ze klaar zijn in de winkelcentrum gaan ze naar huis .
en thuis aangekomen gaan ze eerst alles op ruimen .
Van wat ze allemaal gekocht hebben in het winkelcentrum.
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

Na dat ze alle spullen hebben opgeruimd gaat Jada in de bank tv kijken.
Maar moeder begint meteen aan het eten te koken.
Maar na een half uur is het eten klaar en Moeder Jada kom je aan tafel,
Ja mam en Jada komt kruipend aan bij haar stoel en gaat zitten dat moeder haar in haar stoel moet zetten.
Dus moeder zet Jada in haar stoel en gaan eten .

Na het eten zet moeder Jada weer uit haar stoel en Jada kruipt weer na de bank ,
Maar moeder ziet dat de luier vies is van Jada die gaan we zo effen verschonen .
Toen moeder klaar was met de tafel afruimen ging ze naar Jada en pakten Jada op en ging naar de commode .
Moeder legden Jada op de commode en deed haar rokje omlaag en haar onderbroek toen de luier los .
Een flink plas kleine meid zei moeder, en Jada knikten ja .

Dus moeder maakten alles schoon en deed Jada weer een nieuwe luier aan .
Jada ging weer tv kijken maar moeder maakten alvast de warme fles melk voor Jada .
Na dat de fles melk klaar was gaf ze hem aan Jada.
En moeder ging mee tv kijken met Jada maar moeder zag dat Jada toch best wel moe aan het worden is .
Zullen we zo is gaan slapen zegt moeder tegen Jada want je kunt je ogen al moeilijk open houden .
Ja klopt mam en moeder kijkt naar de klok en zegt tegen Jada 'na gtst ga je naar bed toe schatje ' oké zegt Jada .

En het journaal is net afgelopen dus begint gtst.
En dan komt de pauze bij gtst wil je nog wat voor dat je zo gaat slapen Jada .
Um nee zegt Jada ik heb me drinken net op en honger heb ik niet .
Maar toen kwam moeder met het idee wil je geen baby toetje ?
Oja die hebben we ja doe er maar een en moeder pakten die een baby toetje met babylepel .
Dus Jada was die aan het opeten en na dat ze die op had ging gtst weer verder en ging ze met haar speen tegen haar moeder hangen .
en na 15 minuten later was gtst ook afgelopen en nam moeder Jada op en bracht haar naar haar slaapkamer en verschoonden Jada nog een keer en legden Jada in bed slaap lekker kleine meid zei moeder .

En Jada viel als een roos in slaap .
Dus moeder ging nog alles opruimen en ging nog een beetje tv kijken .
En pakten de laptop en ging kijken wat kunnen we morgen doen .
Naar plopsa-indoor-Hasselt ,ik denk dat ze dat wel leuk vind .
Maar moeder was zelf ook wel moe geworden en ging zelf ook maar slapen.
Maar moeder viel zelf ook snel in slaap.
 

nina15000

Superlid
Jada wil weer een klein meisje zijn

De volgende ochtend werd Jada om 07:45 wakker en keek of moeder ook wakker was maar nee die sliep nog.
Maar Jada wou met haar nieuwe spullen spelen en ging zachtjes uit bed en ging naar haar speelkamer .
Dus ze ging maar met haar poppen en knuffels spelen heel zachtjes dat haar moeder het niet hoorden.
Maar na 45 minuten werd ook moeder wakker en zag dat Jada niet meer in haar bedje lag .
Dus ze ging kijken in de speelkamer en daar zag ze kleine Jada spelen als de speelgoeddokter .

Maar Jada had moeder gezien en zei goeie morgen mam en moeder vond het wel lief hoe Jada aan het spelen was .
Moeder vroeg wel aan Jada zal ik nu eerst je luier even verschonen dan kun je daarna verder spelen is goed mam .
Dus moeder legt Jada op de commode en verschoont Jada luier .
En daarna kon Jada verder spelen als speelgoeddokter.
Maar moeder had de speelgoed kamer deur open gelaten dat moeder alles in de gaten kon houden .

Maar moeder moest lachen hoe Jada haar fantasie was met haar poppen en knuffels .
En toen het 9 uur was liep moeder even naar de Jada toe en vroeg 'zullen we zo eerst even eten '
Ja is goed mam zei Jada en Jada werd door moeder in haar baby stoel gezet.
Moeder en Jada gingen eten en moeder vroeg toen of ze morgen naar plopsa land wil gaan .
Ja leuk mam zei Jada .

Dan gaan we daar morgen naar toe zei moeder .
En na het eten ging Jada weer verder met spelen en had ze ander cliënten.
Moeder ging maar even wat werk doen want moeder mocht alles thuis doen van haar werk ze is eigenlijk eigen baas .
Dus toen Jada lief aan het spelen was ging moeder maar even wat werk weg werken.

Maar om 11 uur vroeg ze aan Jada wil je een koekje, ja lekker mam en moeder ging naar de speelkamer en klopt op de deur En zei even wachten mensen de speelgoeddokter gaat even pauze houden en Jada moest lachen .
Dus Jada ging even pauze houden een fles melk en een koek en na dat ze die op had wou ze weer verder gaan ,

Maar moeder zei hoe is je luier en moeder voelde nou die is nat zullen we die eerst even verschonen.
Ja misschien wel een goed plan mam dus moeder ging Jada verschonen.
En toe mocht Jada wel verder spelen .
Maar na 2 uur vond Jada het wel genoeg om te spelen dus ze vroeg aan haar moeder of ze een film mocht kijken,
Dus moeder kwam om de film aan te zetten maar toen moeder naar Jada keek was ze wel een beetje wit.

Jada voel je wel lekker vroeg moeder dus moeder meteen de hand tegen Jada voorhoofd wel warm .
Nou niet helemaal dus moeder pakten de thermometer en legden Jada op haar buikje en deed de luier een stukje los ,
En toen de thermometer tussen de billen van Jada en die gaf aan 38.7 graden .
Je hebt een beetje koorts zei moeder dus pakten moeder uit de medicijnen la zetpil en deed die bij Jada er in .
Zal ik je kussen pakken en je deken dat je lekker een film kan kijken is goed mam ,

Dan pak ik me knuffels wel ,nee zei moeder die pak ik wel en daar kwam Moeder al aan met kussen en deken ,
Welke knuffel wil je mij 2 knuffels zei ze en moeder pakten die en gaf die aan Jada .
Dank je mam zei Jada .
Maar als er iets is roep mama dan en dan kom ik zei ze .
en moeder zetten de film aan maar Jada wou haar speen ,

Mam mag ik mijn speen van je, is goed kleine meid en moeder gaf hem aan Jada .
En Daar lag ze dan zieke kleine Jada ,
gewoon een film aan het kijken .
Maar na een uur ging moeder maar even kijken hoe het met de kleine Jada ging .
Die lag effen lekker te slapen dus moeder zetten de film op pauze en zetten het geluid zachter .
En ging weer verder met haar werk.
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

Maar na 2 uurtjes later werd Jada weer wakker en toevallig kwam moeder ook weer kijken.
Hoe gaat het meisje vroeg ze aan Jada , het gaat mam .
Zou ik het bad vol laten lopen dat je misschien een beetje afkoelt .
Ja doe maar mam en moeder laat het bad vol lopen ,
Moeder gaat Jada halen doet alles uit tot de luier en dan legt ze Jada op de grond en haalt de luier los .

En zet Jada in bad en moeder pakt haar laptop en gaat in de badkamer verder aan het werk .
Ze hoeft nog paar dingen te doen en dan is ze klaar .
Maar moeder voelt aan Jada hoofd en het is al aan het zakken .
zal ik je zo weer eens masseren Jada Ja lekker mam .
Dus moeder gaat alles klaar leggen op de bank .
maar als ze terug komt bij Jada is Jada aan het rillen brrrr zegt Jada.

Dus moeder haalt Jada er snel uit en laat Jada krom staan en doet de thermometer er nog is in en kijkt 38.1 is al minder aan het worden .
En laat Jada in een handdoek naar de kamer lopen en daar is het al wat warmer .
Jada gaat liggen en moeder begint met haar rug ,dan haar billen ,benen.
En daarna moet Jada haar omdraaien en masseert moeder haar buiken en voor kant van haar benen ook nog .
lekker mam zegt Jada.

Na dat moeder klaar is pakt ze een luier en doet hem bij Jada aan en doet de pyjama bij Jada ook weer aan,
Ga maar weer lekker onder je deken liggen zegt moeder.
En Jada gaat er weer onder haar dekbed liggen.
Moeder gaat maar even wat opruimen van de massage van Jada en gaat zelf ook maar even douchen.
Na dat moeder uit de douch komt gaat ze lekker bij Jada zitten in een stoel,

Maar Jada wil dat niet.
Mam wil je hier komen zitten dat ik bij jou kan hangen .
Is goed zal bij jou komen zitten.
Dus het kussen er uit en moeder gaat zitten maar Jada wil ook haar deken er af gooien .

Nee dat doen we niet Je deken blijft gewoon liggen oké mam .
En moeder wrijft lekker over Jada ruggetje .
Ze gaan lekker de film afkijken waarbij Jada in slaap is gevallen.
Dan vraagt moeder ineens wil je wat drinken doe maar mam wat melk zegt ze .

Dus moeder maakt de fles melk klaar voor Jada en pakt drinken voor haar eigen.
En gaan weer verder kijken met de film.
Maar avonds gaat begint Jada weer niet lekker te worden .
Moeder belt de dokter op en vraagt om een afspraak .
Deze dokter zal je als peuter onderzoeken zegt moeder .

om half 9 staat u er in oké zegt moeder tot morgen.
Dus moeder legt Jada op de commode en verschoont Jada voor het slapen gaan .
daarna legt ze Jada in bed en gaat zelf ook maar slapen .
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

De volgende morgen om 7 uur gaat de wekker .
Dan geeft moeder Jada nog een fles melk en kleed Jada aan en zich zelf om .
En om 8 uur vertrekken ze naar het dokter toe .
Moeder neemt nog het speentje en knuffeltje mee van Jada.
En dan stappen ze in de auto om naar de dokter te gaan.

Onderweg begint Jada zich een beetje bang te voelen ze is altijd bang voor de dokter.
Hij doet je geen pijn kleine meid hij gaat je alleen onderzoeken wat er met je is .
en uit eindelijk komen ze er aan .
En melden zich aan .
Ze hoefden niet lang te wachten voor dat ze geroepen worden.

En eerst vraagt de dokter nog wat vragen .
En dan mag Jada haar uitkleden tot haar luier.
Eerst luistert de dokter met een speciaal apparaatje (stethoscoop) naar het
hart van Jada.

Dan voelt hij aan haar buik.
Hij drukt haar buik een paar keer in.
Met een lampje kijkt de dokter in de oren van Jada.
En met een lampje en een houten spatel kijkt hij in de keel van Jada. Ze moet
‘Aaaa’ zeggen.

Dan doet de dokter haar luier uit en kijkt ook even daar en ziet dat het heel rood is bij Jada.
Maar de dokter vraagt ook aan de moeder waar heeft ze het meeste last van .
van Haar buik .
Gaan we effen een foto maken.

En na de foto komen ze weer terug in het kamertje en bekijkt de dokter wat er is .
En de dokter wil een plasonderzoek laten doen .
Dus de dokter kijkt of er vandaag al plaats is en ja nu dus ze zet Jada daar alvast neer.

En lopen naar daar om meteen te gaan beginnen .
Eerst wordt bij Jada haar plasgaatje goed schoon gemaakt met een nat gaasje.
Daarna brengt de dokter het dunne slangetje (katheter) in bij Jada haar plasgaatje.
Na het inbrengen van de katheter mag Jada haar onderbroek weer aandoen

Daarna gaat Jada samen met haar moeder en de dokter naar de röntgenafdeling,
waar het onderzoek plaats vindt.
Daarna doet de dokter de onderbroek uit van Jada .
Als Jada klaar ligt op de onderzoekstafel, wordt er een infuusslang aangesloten op de katheter die in Jada haar plasgaatje zit .

Maar Jada haar blaas begint bijna vol te raken , dus Jada krijgt het gevoel dat ze moet plassen.
Het is belangrijk voor Jada dat ze haar plas ophoudt totdat de dokter zegt dat ze mag plassen.
Op het moment dat Jada plast worden de foto’s gemaakt, daarom mag je ook pas plassen als ik het zeg zegt de dokter tegen Jada.
Tijdens het plassen trekt de dokter het slangetje er weer uit bij Jada, omdat Jada aan het plassen is , merkt Jada hier niet veel van.
Als de foto’s zijn gelukt, maakt de dokter alles weer schoon en gaat Jada samen met mama en de dokter weer terug naar de kamer .

Dan mag Jada haar weer aankleden en doet moeder haar maar meteen een nieuwe luier aan .
En als Jada helemaal is aangekleed kan de dokter zeggen wat er aan de hand is bij Jada.
Jada haar schaamlipjes kleven te veel aan elkaar en dat zorgt er voor dat je niet al je plas kwijt kunt en dat het zeer gaat doen en dat je buikpijn krijgt dus ik schrijf wat voor wat je moeder dan op je schaamlipjes moet smeren als je luier verschoont .
Oke dokter zegt Jada .

bedankt dokter zegt moeder.
Maar ik zou jullie volgende week maandag weer terug willen zien om te kijken hoe het dan gaat.
''Is goed zegt moeder''
En ze lopen eerst naar de apotheek om de zalf op te halen .

Daarna gaan ze lekker na huis toe .
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

Thuis aangekomen gaat moeder maar meteen Jada luier verschonen .
Dus moeder legt Jada op de commode en doet de rok naar beneden en dan haar onderbroek naar beneden ,
Daarna maakt moeder de luier van Jada open en haalt hem bij Jada onder haar billetjes vandaan.
Moeder pakt dan een schone luier en legt die bij Jada onder haar billen,
Dan pakt moeder de zalf die moeder er op moet smeren bij Jada.
dan doet moeder bij Jada haar pyjama aan en gaan naar de huiskamer en moeder gaat zitten en denkt ineens de fles melk en moeder wil die gaan pakken maar dat wil Jada niet.
''Mam ''zegt Jada ''geef jij nog borstmelk '' vraagt Jada ineens aan moeder .

Dat weet ik niet dat zullen we moeten kijken en moeder gaat weer zitten en kijkt of ze nog kan geven en Jada heeft geluk.
''Ja Jada het kan nog ''zegt moeder
Dus Jada gaat liggen om uit haar moeder haar borst te gaan drinken als een echte baby .
Wat moeder ook wel leuk vind ziet Jada .
Dus moeder legt de tepel in het mondje van Jada en Jada zuigt aan de borst en daar komt dan de borstmelk .
Ondertussen dat Jada aan moeder borst drinkt wrijft moeder door de haren van Jada .
Maar na 15 minuten is Jada klaar met drinken en gaat Jada weer tegen moeder aan liggen .
Na een uur begint Jada te knikken bollen en Jada vraagt aan moeder ''of ze naar bed mag'' .
''Ja hoor kom maar dan gaan we naar bed ''zegt moeder tegen Jada .

Dus moeder legt Jada op de commode en verschoont de luier van Jada .
Maar moeder ziet bij het openmaken van de luier dat de borstmelk haar werk ook heeft gedaan in de luier een spuit luier.
En Moeder geeft Jada een nieuwe luier aan , daarna legt ze Jada in haar baby bed en Jada valt snel in slaap.
Na dat moeder Jada in bed heeft gelegd ruimt moeder even alles op en gaat ook naar bed .
Maar als moeder de kamer in komt ziet ze dat Jada wakker is geworden .
En moeder legt Jada even naast haar in bed en haalt de speen uit Jada mond .
''Even een vraagje Jada '' wat vond je er van om uit mama borst te drinken.
'' leuk mam '' en jij vraagt Jada ?.
Ik vind het wel fijn eigenlijk heb ik je nog dichter bij dan .
Dus je zou morgen weer willen dan .
''ja'' zegt Jada .
Als ze klaar met praten zijn legt moeder Jada weer terug in haar baby bed .
En gaan ze allebei slapen.
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

De volgende ochtend word moeder wakker om 8.45 en loopt stilletjes naar de bedje van Jada en moeder ziet dat Jada nog slaapt in een baby houding.
Maar om 9 uur word ook Jada wakker ''goeie morgen'' zegt moeder tegen Jada ''goeie morgen mam ''zegt Jada .
moeder pakt Jada op en verschoont Jada even en daarna gaan ze naar de huiskamer .
Na een uur vraagt moeder ''wil je weer aan de borst Jada'' Ja is goed mam en Jada gaat weer goed liggen om uit moeders borst te gaan drinken .
En ze kijken tv en na een half uur is Jada weer klaar met drinken en moeder klopt op haar rugje en daar komt een boertje .
Ondertussen Gaat moeder te tafel dekken en gaat Jada lekker op de bank liggen .
Na dat moeder klaar is met de tafel dekken gaan ze eten .

Maar na het eten moet Jada weer in bad maar Jada zou wel in het zwembad willen en als stond er nog de party tent .
Dus mam kunnen we daar geen zwembad onder zetten ja hoor dat kan en moeder zet het grote zwembad op en legt de water slang er in en doet de kraan open .
Ondertussen dat het water er in stroomt pakt moeder een zwemluier,zwempak van Jada en pakt haar eigen bikini .
Na dat moeder alles had gepakt Legt moeder Jada op de bank en kleedt Jada helemaal uit tot haar luier .
Dan doet moeder die uit smeert Jada nog eens in bij haar schaamlipjes en doet bij Jada een zwemluier aan .

Daarna doet moeder haar eigen kleren uit en moeder doet haar zwempak aan .
Toen gingen ze maar kijken of het bad al een beetje vol begint te raken.
en dat was en moeder had nog zwemspullen in de garage liggen en pakten die .
Nadat alles was gedaan gingen ze in het zwembad in en Jada ging lekker met haar speelgoed spelen in het water .
En moeder ging gewoon genieten van het lekker water .
Maar na 1 uur kwam Jada een beetje tegen moeder aan liggen .
En Moeder vroeg ''wat er was aan Jada ''.
''Nou mam het doet een beetje zeer hier ''.

En moeder zag ook Dat Jada een beetje moe begon te worden en had het camping bedje ook onder de party tent gezet .
Moeder vroeg wil je even liggen Jada Ja misschien wel goed mam en moeder ging in de stoel zitten en deed haar borst bloot en legden Jada daar aan en Jada dronk maar na 15 minuten was Jada in slaap gevallen .dus moeder legden Jada in het camping bedje en liet haar even slapen .
en moeder ging wat drinken en ging even wat werk doen .
Maar naar 2 uur werd Jada weer wakker en ging ze weer wat zwemmen .
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

Maar na 4 uur te hebben gezwommen ging moeder er al uit en droogden haar zelf af.
na dat moeder haar een beetje aan had gekleed pakt moeder alles voor Jada .
Toen moeder alles had gepakt pakten ze Jada uit het zwembad en droogden haar af .
Toen Jada droog was gingen ze naar binnen waar Jada weer een schone luier aan kreeg en haar pyjama weer aan.
Maar toen moeder de luier aan deed bij Jada keek moeder bij Jada schaamlipjes en die was zeer geïrriteerd .
Dus moeder smeerden het in en deed de luier dicht .
En gingen Jada ging een beetje spelen met haar speelgoed .
En moeder begon aan het avondeten te maken .
Na dat het eten klaar was liep moeder naar Jada en zei '' we gaan eten dus ik zet je in je stoel om te gaan eten ''.
''Is goed mam'' zegt Jada.
En daar zat Jada dan samen met haar moeder aan het eten.
Na het eten ging Jada weer verder spelen ''wil je een baby toetje Jada ''.
''Ja is goed zei Jada '' dus moeder gaf het toetje aan Jada en ze eten het baby toetje helemaal op .
Maar daar na gingen moeder en Jada weer tv kijken. Maar Jada had dorst en zei drinken oké Jada zei moeder .
Dus Moeder legden Jada aan haar borst en Jada kon drinken aan moeder borst .
''Jada je weet dat we morgen weer naar de dokter moeten'' .
''Ja weet ik ik hoop dat het minder is'' zegt Jada.
''Dus we gaan niet laat naar bed'' zegt moeder.
En na gtst gaat Jada alvast een schone luier en daarna wordt ze in bed gelegd door haar moeder.
Maar ook moeder gaat er maar vroeg in .
Moeder zet de wekker om 07.00 en gaat slapen.
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

Om 7 uur gaat de wekker en moeder wrijft even over het gezichtje van haar kleine meid ,
''he meisje word je wakker'' zegt moeder .
En moeder haalt Jada voorzichtig uit haar bedje en legt haar op de commode en doet Jada een nieuwe luier aan .
En ze smeert alles bij Jada schaamlipjes nog wat in en kleedt Jada aan .
Dan gaat Jada een beetje moe op de bank liggen en kijkt tv.
Dan krijgt Jada van moeder een boterham met vlokken en pasta om even te eten voor dat ze naar de dokter gaan.
Dan doen ze hun schoenen aan en gaan ze naar de dokter.

Uit eindelijk komen ze aan bij het ziekenhuis en melden Jada aan .
Maar lang hoeven ze niet te wachten want daar is de dokter al ''kom je Jada ''.
Dan lopen Jada en moeder achter de dokter aan .
EN dan vraagt de dokter aan Jada :
''hoe gaat het met de pijn ?''

Nou zegt ''moeder het wordt volgens mij niet beter bij Jada ''.
En ze klaagt er best wel veel over dat het ineens pijn begint te doen .
En zeker ochtends is het erg rood bij Jada .
''oow zullen we dan even kijken kom maar op de tafel liggen'' zegt de dokter
En Jada gaat op de tafel liggen met haar rok en onderbroek uit en alleen luier ligt ze op de tafel .

Die doet de dokter ook los en kijkt even bij de schaamlipjes van Jada en ziet dat het met het kleven wel mee valt .
Maar dat het heel geïrriteerd is bij Jada .
Dus wil de dokter een paar vragen stellen aan Jada of aan haar moeder
Hoe gaat het plassen bij je ?
''Gaat redelijk goeie luiers''zegt moeder.

Hoeveel keer heb je geplast op een dag ?
''7 keer per dag'' zegt moeder
Heb je wel eens bloed bij je plas zitten ?
''nee zegt moeder''.
Hoe is het nachts met de pijn?
''gaat redelijk ze wordt er soms wel wakker van'' .
komt er vuil uit bij Jada haar plasgaatje ?
''ja soms zegt moeder tegen de dokter''
we gaan jou effen op de plascomputer zetten ,
Eerst brengt de dokter een dun slangetje (katheter) door de urinebuis in de blaas van Jada.

De dokter hangt een zak water op en het water uit de zak loopt langzaam in de blaas van Jada . ''Dat doet helemaal geen pijn ''zegt de dokter tegen Jada. Als je voelt dat je moet plassen, kun je dat gewoon zeggen ja Jada. Als je echt nodig moet, plas Jada op een wc met een computer.
Alle gegevens worden in een computer opgeslagen en berekend. Zo krijgt de dokter informatie over hoeveel er in de blaas van Jada kan, over de druk op de blaas van Jada, de druk van de plasbuis van Jada , de snelheid waarmee de urine door de plasbuis loopt en over de kracht van de bekkenbodemspieren. Ook kan de dokter zien of Jada plas verliest en wat de oorzaak ervan is.
Na dat Jada alles heeft gedaan lopen ze weer terug naar het kamertje van de dokter.

dan gaan ze zitten en krijgt Jada haar uitslag .
''denk dat je een ontsteking aan je plasgaatje hebt'' zegt de dokter
Dus blijf nog wel smeren van de crème en je krijgt een medicijn die moet je ochtends, middags,avonds innemen.
Daarmee moet het mee overgaan .
Ik zou je graag over 2 week weer terug willen zien .

Is goed dokter zegt moeder en Jada
En moeder en Jada lopen terug naar de auto.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Wil graag eens peuter/kleuter zijn Contact advertenties 0
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Timluierboy betaalde mama die mij wil komen verzorgen in Nijmegen Contact advertenties 0
Love4Luiers Wie wil en kan mij verschonen en verwennen? Ben biseksueel dus allen welkom Contact advertenties (T) 0
P Wie wil mij pamperen morgenochtend Contact advertenties 2
M Heerde 25 jaar oud en wil alles proberen! Contact advertenties 10
CdLisse Wil het wel proberen Plastic broekjes liefhebbers 3
C Ineminemutte, .........., aaaaaaaaaaaaaaah, ik kan niet kiezen, wil ze allemaal! Pub 16
luierdromer Wil ook wel foto's op de site plaatsen! Contact advertenties 10
R Ik wil me graag voorstellen Voorstellen 16
Dijkronald Wie wil mijn vrouw verleiden? 16+ Board 9
Mama Suus Nieuwe mama wil ervaring opdoen. Voorstellen 21
B Ik wil mij voorstellen, (broekplassertje) Voorstellen 28
Marc ik wil graag gebruikte luiers 16+ Board 25
Pamperslove Wie wil pampers uit Friesland Contact advertenties 14
K Wil graag gebruikte luier overnemen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
Artemis Wil jij mijn baby worden? (Een liefdesbrief) 16+ Verhalen 9
Bam-Bi Wie wil er een gratis romper ? Pub 52
A Wie wil mijn helpen als ab Contact advertenties 15
K Ik wil voor t eerst luiers dragen en verschoont worden wie wil daddy zijn Contact advertenties 12
A Mamma die me terug in luiers wil doen Contact advertenties 0
Luierkind_123 Wil iemand luiers ruilen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
J Jonge caregiver (27) wil graag ervaring op doen Contact advertenties 8
P Wie wil verschoont worden Contact advertenties 3
Luierliefhebber Brent Ik wil veel vakker dragen in het openbaar iemand tips? 16+ Board 4
Pamperslove wie wil pampers maat 8 om Contact advertenties 10
André Adult Baby Wie wil mij een keer verschonen, en zoek contact met luiervrienden. Contact advertenties 0
G Waar wil je uit voorgelezen worden? (ABDL werkend 2022) Polls 8
P Wie wil zondag Contact advertenties 1
B Wil graag als baby/peuter behandeld worden Contact advertenties 4
P Wie wil keertje samen dragen Contact advertenties 1
Donna Ik wil sissy peuter worden Voorstellen 3
Babygirlsara36 Babygirl wil zich voorstellen Voorstellen 34
Unicorn Ik wil graag in contact komen met meer lesbische vrouwen Voorstellen 10
Alicha Wat heb je nieuw gekocht? ... en wil je dolgraag tonen? AB/DL Fotos 8
AB / DL25 Voor wie wil, hier wat Adult baby hotels en nursery's Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
Steve. Rex Ben nieuw en wil graag vrouwen beter leren kennen die het zelfde zijn als mij Voorstellen 17
Pamperslove wil een luier vriendje Contact advertenties 11
HomeHeart Ik wil me even voorstellen. Voorstellen 29
L Hi, ik hang hier al lang rond, maar wil me graag eens voorstellen Voorstellen 21
Pamperslove wie wil mee naar mama marja Contact advertenties 9
T Iemand die een online date wil aub Contact advertenties 4
Little_Rex Wil graag een spreader pants kopen iemand ervaring VVV 2
muizelien Hoi hoi papa mama wie wil me als baby maken Voorstellen 2
G Wie is hier tbdl en wil chatten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
M Ik wil Oppasser worden. Voorstellen 22
Kalkie Wie wil aankomende week afspreken omgeving Doetinchem Contact advertenties 8
max79 Lid Willy 010 wil zijn account verwijderd hebben moderator talk 0
spruitje77 Iemand die mijn voorraad wil overkopen? Pub 5
TedWheel Mijn vriendin wil ook een plastic broek aan. 16+ Verhalen 2
Similar threads


















































Bovenaan