nina15000
Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn
Nadat ze bij de auto aan gekomen zijn stappen ze in .
Maar moeder moet nog boodschappen doen, dus ze rijden naar de grote Albert Heijn .
Uit eindelijk komen ze aan bij de ah en gaan ze boodschappen doen.
Daar pakken ze een kar met een autootje voorop .
En moeder laait wat boodschappen in .
Dan komen ze bij de baby spullen uit .daar neemt moeder de luiers voor Jada uit het rek.
En nog wat ander baby spullen .
Daarna lopen ze naar de kassa en rekenen ze alle boodschappen af .
Ze zetten alle boodschappen in de auto .
En gaan dan nog effen kleren halen voor Jada wat korte broeken en wat t shirts .
Want die heeft Jada niet zo veel .
Maar dan ziet moeder dat het bij de c&a opruiming is dus ze gaan daar maar even kijken .
Bij het binnen komen ziet Jada al meteen wat en vraagt welke maat heb ik en moeder kijkt en pakt de maat voor Jada .
Dan pakt moeder nog een ander met de zelf maat en Jada gaat alvast passen en moeder kijkt effen verder .
En vindt nog 5 stuks leuke dingen en loopt er mee naar Jada die net 1 aan heeft en moeder kijkt staat je leuk Jada.
Dan doet Jada de ander 6 aan en die staan ook leuk dan moet ik er nog 1 vinden dan klopt het helemaal dus Jada kleedt zich weer aan en dan ziet Jada iets leuk een jurk met het plaatje van de speelgoeddokter en pakt die moeder komt dan Ineens kijken ''o wat staat die leuk'' Jada zegt moeder .
En dan hebben ze 8 dingen en gaan betalen .
Na dat ze hebben betaalt gaan ze weer terug naar huis .
En als ze thuis komen kijkt moeder na de klok , ''moet jij een boterham '' vraagt moeder aan Jada .
Um ''ja is goed doe er maar een met kaas'' zegt Jada .
Moeder geeft de boterham met kaas aan Jada en na dat moeder de boterham heeft gegeven voelt moeder nog even aan de luier van Jada en moeder voelt dat die nat is die verschoon ik zo wel .
Nadat Jada haar boterham op heeft gaat Jada al liggen en moeder begint met het verschonen van Jada en smeert de zalf er op bij Jada en geeft Jada het medicijn .
Dan pakt moeder zo nieuwe kort broekje en t-shirt en doet die aan bij Jada .
En Jada gaat lekker op de bank hangen en tv kijken .
Maar moeder ziet dat het niet lekker zit bij Jada .
''Schatje moet ik je kussen pakken en op de bank leggen '' vraagt moeder aan Jada .
''Ja graag zegt ''Jada.
Moeder loopt naar slaapkamer en pakt het kussen en legt die onder het hoofdje van Jada .
Maar na een half uurtje vraagt Jada ineens aan moeder .
''mam mag ik weer uit je borst drinken '' .
'' ja hoor ik kom er zo aan'' zegt moeder.
En dan komt moeder zitten en legt Jada goed en doet haar bh los en Dan legt ze Jada aan haar borst .
Dan begint Jada ineens te drinken uit moeders borst .
Uit eindelijk na 30 minuten is de borst leeg en is Jada klaar met drinken.
En gaat Jada gewoon tegen moeder liggen en gaan ze leuk een film op tv kijken .
Maar moeder is onder de film lekker over Jada rugje aan het wrijven wat Jada heerlijk vindt .
Nadat ze bij de auto aan gekomen zijn stappen ze in .
Maar moeder moet nog boodschappen doen, dus ze rijden naar de grote Albert Heijn .
Uit eindelijk komen ze aan bij de ah en gaan ze boodschappen doen.
Daar pakken ze een kar met een autootje voorop .
En moeder laait wat boodschappen in .
Dan komen ze bij de baby spullen uit .daar neemt moeder de luiers voor Jada uit het rek.
En nog wat ander baby spullen .
Daarna lopen ze naar de kassa en rekenen ze alle boodschappen af .
Ze zetten alle boodschappen in de auto .
En gaan dan nog effen kleren halen voor Jada wat korte broeken en wat t shirts .
Want die heeft Jada niet zo veel .
Maar dan ziet moeder dat het bij de c&a opruiming is dus ze gaan daar maar even kijken .
Bij het binnen komen ziet Jada al meteen wat en vraagt welke maat heb ik en moeder kijkt en pakt de maat voor Jada .
Dan pakt moeder nog een ander met de zelf maat en Jada gaat alvast passen en moeder kijkt effen verder .
En vindt nog 5 stuks leuke dingen en loopt er mee naar Jada die net 1 aan heeft en moeder kijkt staat je leuk Jada.
Dan doet Jada de ander 6 aan en die staan ook leuk dan moet ik er nog 1 vinden dan klopt het helemaal dus Jada kleedt zich weer aan en dan ziet Jada iets leuk een jurk met het plaatje van de speelgoeddokter en pakt die moeder komt dan Ineens kijken ''o wat staat die leuk'' Jada zegt moeder .
En dan hebben ze 8 dingen en gaan betalen .
Na dat ze hebben betaalt gaan ze weer terug naar huis .
En als ze thuis komen kijkt moeder na de klok , ''moet jij een boterham '' vraagt moeder aan Jada .
Um ''ja is goed doe er maar een met kaas'' zegt Jada .
Moeder geeft de boterham met kaas aan Jada en na dat moeder de boterham heeft gegeven voelt moeder nog even aan de luier van Jada en moeder voelt dat die nat is die verschoon ik zo wel .
Nadat Jada haar boterham op heeft gaat Jada al liggen en moeder begint met het verschonen van Jada en smeert de zalf er op bij Jada en geeft Jada het medicijn .
Dan pakt moeder zo nieuwe kort broekje en t-shirt en doet die aan bij Jada .
En Jada gaat lekker op de bank hangen en tv kijken .
Maar moeder ziet dat het niet lekker zit bij Jada .
''Schatje moet ik je kussen pakken en op de bank leggen '' vraagt moeder aan Jada .
''Ja graag zegt ''Jada.
Moeder loopt naar slaapkamer en pakt het kussen en legt die onder het hoofdje van Jada .
Maar na een half uurtje vraagt Jada ineens aan moeder .
''mam mag ik weer uit je borst drinken '' .
'' ja hoor ik kom er zo aan'' zegt moeder.
En dan komt moeder zitten en legt Jada goed en doet haar bh los en Dan legt ze Jada aan haar borst .
Dan begint Jada ineens te drinken uit moeders borst .
Uit eindelijk na 30 minuten is de borst leeg en is Jada klaar met drinken.
En gaat Jada gewoon tegen moeder liggen en gaan ze leuk een film op tv kijken .
Maar moeder is onder de film lekker over Jada rugje aan het wrijven wat Jada heerlijk vindt .