Nog niet klaar Jada Wil Weer Een Klein Meisje Zijn

Hoe goed is dit verhaal?

• 1

Stemmen: 0 0,0%
  • 2

• 3

• 4

• 5

• 6

• 7

Stemmen: 1 50,0%
  • 8

• 9

• 10

Stemmen: 1 50,0%

• Totaal stemmers
    2

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

Nadat ze bij de auto aan gekomen zijn stappen ze in .
Maar moeder moet nog boodschappen doen, dus ze rijden naar de grote Albert Heijn .
Uit eindelijk komen ze aan bij de ah en gaan ze boodschappen doen.
Daar pakken ze een kar met een autootje voorop .
En moeder laait wat boodschappen in .

Dan komen ze bij de baby spullen uit .daar neemt moeder de luiers voor Jada uit het rek.
En nog wat ander baby spullen .
Daarna lopen ze naar de kassa en rekenen ze alle boodschappen af .
Ze zetten alle boodschappen in de auto .
En gaan dan nog effen kleren halen voor Jada wat korte broeken en wat t shirts .
Want die heeft Jada niet zo veel .

Maar dan ziet moeder dat het bij de c&a opruiming is dus ze gaan daar maar even kijken .
Bij het binnen komen ziet Jada al meteen wat en vraagt welke maat heb ik en moeder kijkt en pakt de maat voor Jada .
Dan pakt moeder nog een ander met de zelf maat en Jada gaat alvast passen en moeder kijkt effen verder .
En vindt nog 5 stuks leuke dingen en loopt er mee naar Jada die net 1 aan heeft en moeder kijkt staat je leuk Jada.

Dan doet Jada de ander 6 aan en die staan ook leuk dan moet ik er nog 1 vinden dan klopt het helemaal dus Jada kleedt zich weer aan en dan ziet Jada iets leuk een jurk met het plaatje van de speelgoeddokter en pakt die moeder komt dan Ineens kijken ''o wat staat die leuk'' Jada zegt moeder .
En dan hebben ze 8 dingen en gaan betalen .
Na dat ze hebben betaalt gaan ze weer terug naar huis .
En als ze thuis komen kijkt moeder na de klok , ''moet jij een boterham '' vraagt moeder aan Jada .

Um ''ja is goed doe er maar een met kaas'' zegt Jada .
Moeder geeft de boterham met kaas aan Jada en na dat moeder de boterham heeft gegeven voelt moeder nog even aan de luier van Jada en moeder voelt dat die nat is die verschoon ik zo wel .
Nadat Jada haar boterham op heeft gaat Jada al liggen en moeder begint met het verschonen van Jada en smeert de zalf er op bij Jada en geeft Jada het medicijn .

Dan pakt moeder zo nieuwe kort broekje en t-shirt en doet die aan bij Jada .
En Jada gaat lekker op de bank hangen en tv kijken .
Maar moeder ziet dat het niet lekker zit bij Jada .
''Schatje moet ik je kussen pakken en op de bank leggen '' vraagt moeder aan Jada .
''Ja graag zegt ''Jada.

Moeder loopt naar slaapkamer en pakt het kussen en legt die onder het hoofdje van Jada .
Maar na een half uurtje vraagt Jada ineens aan moeder .
''mam mag ik weer uit je borst drinken '' .
'' ja hoor ik kom er zo aan'' zegt moeder.
En dan komt moeder zitten en legt Jada goed en doet haar bh los en Dan legt ze Jada aan haar borst .
Dan begint Jada ineens te drinken uit moeders borst .
Uit eindelijk na 30 minuten is de borst leeg en is Jada klaar met drinken.

En gaat Jada gewoon tegen moeder liggen en gaan ze leuk een film op tv kijken .
Maar moeder is onder de film lekker over Jada rugje aan het wrijven wat Jada heerlijk vindt .

nina15000

Superlid

Maar na dat de film is afgelopen vraagt moeder aan Jada ''wat wil je eten schatje '' .
''Nou mam gewoon friet ''zegt Jada .
Oke dan doen ik je zo effen verschonen en dan gaan we .
Hu zegt Jada ''we kunnen toch ook hier friet eten'' .
''Ja kan maar wil je niet naar de mc Donalds dan '' vraagt moeder aan Jada.
Is goed zegt Jada .

Maar moeder lacht en weet dat Jada niet weet dat er in een happy meal speeltjes van de speelgoeddokter zitten.
En als moeder Jada haar pilletje heeft gegeven en haar luier heeft verschoont gaan ze naar mc Donalds.
Dan stappen ze in de auto en rijden er na toe .
Uit eindelijk komen er aan bij de mc Donalds en bestellen ze 2 happy meals moeder heeft niet zo heel erger honger .
En dan doet de mevrouw aan de kassa 2 verschillende dingen in de doos en Jada zag wat er in de vitrine zat .
Als de mevrouw uit eindelijk klaar is met de bestelling van Jada en haar moeder gaan ze zitten .

Maar dan wil Jada de 2 poppetje zien die er in zitten .
Maar dan komt er 2 meisjes langs en zien dat Jada de poppetjes leuk vinden en zeggen tegen hun moeder wacht even .
hey meisje zeggen ze tegen Jada zou je onze poppetjes ook willen wij doen er toch niks mee Ja graag .
dank je zegt Jada tegen de meisjes , en de meisjes lopen door .
Maar wat die meisjes net deden ziet ook aan de over kant daar is ook een meisje die hem ook niet hoeft te hebben en geeft hem ook aan Jada . ''dank je'' zegt Jada

Maar eentje heeft ze al die kun je ruilen zegt moeder dan heb je die ook ja en heb je alles compleet.
Dus Jada loopt naar die vrouw en vraagt of ze die kan ruilen welke moet je nog um goeie vraag .
zal ik even mee lopen zegt de mevrouw tegen Jada dan weten we het zeker .
Uit eindelijk komen ze bij de tafel aan . en de mevrouw ziet welke poppetje Jada nog niet heeft en ruilt hem er mee maar Dan komt ze er nog 1 tekort want er zijn er 7 en ze heeft er 6 nou meisje hier is de 7 de poppetje nu heb je ze compleet

Dank je wel zegt Jada tegen die mevrouw .
En ze gaan verder met het eten smakelijk eten zegt de mevrouw en ze gaat weer aan het werk.
Uit eindelijk hebben ze het eten op en gaan ze weer naar huis toe en neemt Jada alle 7 poppetjes mee waar ze heel blij mee is naar huis.
Als ze thuis aan komen zet Jada alle poppetjes netjes neer bij haar speelgoed .
En gaan ze op de bank liggen maar moeder wil eerst Jada luier verschonen .

Dus moeder doet alles uit bij Jada en verschoont Jada luier die beste nat was zag moeder.
Dus moeder legt er een nieuwe luier onder Jada billetjes.
Als moeder klaar is gaan ze weer verder kijken en pakt Jada nog een baby toetje .
Maar na 9 uur begint Jada al best wel moe te worden dus moeder zegt tegen Jada '' mama zal jou eens naar bed brengen '' .
Is goed mam , dus moeder maakt Jada klaar om te gaan slapen dus nacht luier aan en pyjama aan .

En als moeder klaar is met Jada legt ze Jada in bed en haar meisje valt beste snel in slaap.
Moeder gaat beneden alles een beetje opruimen .
En als het 10 uur is gaat moeder ook maar naar bed .
Maar moeder heeft ook niet lang nodig om in slaap te vallen.

nina15000

Superlid

Maar dan wordt moeder ineens wakker ,ze hoort ineens Jada huilen .
Wat blijkt ze heeft een nacht merry gehad, Dus moeder pakt Jada en haar kussen op en legt haar naast haar in bed .
''Doe maar rustig het is niks'' zegt moeder tegen Jada doe maar rustig verder slapen zegt ze .
En Jada gaat weer rustig verder slapen maar 20 minuten later begint Jada weer te huilen en moeder droost Jada opnieuw.
Maar moeder legt Jada nu tegen haar aan stop maar met huilen meisje is niks stop maar met slecht dromen en gaan maar goed dromen .

Maar nu gaat het wel goed en slapen ze weer lekker verder .
De volgende morgen wordt Jada wakker en moeder ook en ze knuffelen nog wat in bed met elkaar .
Maar Jada vraagt wat doe ik hier en niet in mijn eigen bed .
''Weet je dat dan niet je had een nacht merry'''zegt moeder ''nee'' zegt Jada .
Maar ze gaan uit bed moeder verschoont Jada maar meteen en ziet dat dat het een hele volle plas luier is .
Dus die wordt maar meteen verschoont.

En ze gaan naar beneden en daar moet Jada meteen haar medicijn in nemen van moeder.
moeder dekt de tafel en ze gaan samen lekker eten .
moeder ziet dat Jada lekker aan het eten is .
Na dat ze klaar zijn met eten ruimt moeder de tafel af.
En moeder vraagt ''wat wil je vandaag doen'' .

Nou mam ik zou eerst met je willen praten .
''nou mam ik weet niet hoe het komt maar toen gisteren zo ziek was en daarna uit je borst dronk voelden ik me veel beter''.
''Dat had mama ook gezien ''zegt moeder.
'' maar mam we zijn nu al 3 weken bezig vindt je het nog leuk om te doen of zeg je er mee stoppen ''.
'' Nou eerlijk geniet er echt van dat je klein bent , ik zou eigenlijk altijd willen dat je klein blijft''

''Dan is het goed zegt Jada ''
Maar dan vraagt moeder aan Jada '' vindt jij het nog leuk om klein te zijn''.
''Ja mam dat zeker ik geniet er echt van dat ik gewoon klein kan zijn ik wil altijd je kleine meisje zijn ''

En moeder en Jada geven elkaar een knuffel .
Dan vraagt Jada of ''ze zo weer kunnen gaan zwemmen '', maar Jada begint weer wit te worden .
Is goed alleen misschien wil je eerst de borst je begint weer wit te worden Oke is goed zegt Jada en Jada gaat bij moeders borst liggen en gaat er aan drinken.

Na een half uur is Jada al weer klaar met drinken en heeft Jada al weer kleur terug gekregen.
Maar ondertussen dat moeder alle zwemspullen pakt is Jada aan het plassen in haar luier .
Nadat ze daar mee klaar is kleedt Jada haar zelf alvast uit tot haar luier .
Dan komt moeder naar beneden en ziet dat Jada alleen een luier aan heeft ''oow je hebt je al uitgekleed ''zegt Moeder.

Dus Jada gaat alvast liggen op de verschoon kussen en moeder doet de luier los en ziet dat de borst voeding ze werk al heeft gedaan .
En ze haalt de luier onder Jada verdaan en maakt alles schoon en smeert het nog wat in .
Dan doet moeder Jada een zwemluier aan , en dan doet moeder het zwempak bij Jada aan .
Dan doet ze ook haar eigen zwempak aan . en gaan ze lekker in de tuin zwemmen .

nina15000

Superlid

Maar na 1 ,1/2 uur begint moeder en Jada dorst en honger te krijgen dus moeder pakt drinken en doet haar beker vol en doet de fles van Jada vol , daarna pakt ze een babykoekje voor Jada en pakt ook een koek voor haar eigen .
Als ze hun koek en gedronken hebben gaan ze weer het water in .
En moeder en Jada zijn lief aan het spelen in het zwembad maar na 1 uur gaat moeder er uit .
Moet ik er ook uit mam nee hoor jij mag gewoon blijven spelen in het zwembad ik moet nog werk doen .
Dus moeder pakt haar laptop en ziet dat het best goed gaat met het bedrijf wat van haar is .
Maar wat dingen doen en moeder kijkt soms wel eens naar Jada in het zwembad .
Maar gelukkig ziet moeder dat Jada het naar haar zin heeft in het zwembad .
Dan na 1 later komt Jada ineens naar moeder toe en gaat wat drinken .

Ook vraagt Jada ''kom je nog zwemmen of dat niet meer ''.
''misschien wel ben bijna klaar'' zegt moeder .
Maar dan vraagt moeder'' kom eens even '' en moeder voelt in Jada luier die is nat ik zal even een nieuwe pakken .
''Is goed mam'' zegt Jada , maar daar komt moeder al aan met een nieuwe en Jada gaat voor moeder staan en moeder maakt ,
de natten los en schuift de nieuwe omhoog.
Maar moeder ziet ook dat Jada weer wit begint te worden dus legt haar ook maar meteen aan de borst en Jada drinkt daar nog wat uit .
En dan kan Jada weer verder zwemmen .
Maar uit eindelijk is moeder ook weer klaar met haar werk en komt er ook nog even in .
Dan kijkt moeder op de klok half 5 al weer wat gaat de tijd snel zeg en vraagt aan Jada of ze er uit gaan .
Ja is goed mam en moeder gaat er uit en tilt dan Jada uit het zwembad .
Eerst droogt ze zich en kleedt zich aan dan pakt ze alles voor Jada .
Dan doet ze de zwempak van Jada uit en dan de zwemluier uit .
dan droogt ze Jada helemaal af en doet niks aan'' moet ik geen kleren aan'' zegt Jada .
''Nee'' zegt moeder kom maar naar de bank en Jada gaat liggen en dan begint moeder met het masseren van Jada.
Dus eerst haar rug billetjes beentjes mag ze om draaien en doet moeder haar buik en benen en bij haar plasgaatje doet ze ook dat had moeder gelezen dat het bij je schaamlipjes ook goed is om die ook tot rust te laten komen met een massage .
Maar naar dat moeder klaar is doet moeder Jada wel een luier aan en kleedt ze Jada ook aan .
Als moeder aan het eten begint gaat Jada lekker tv kijken .
Maar na half uur is het eten dan ook klaar en heeft moeder de tafel gedekt en moeder pakt Jada op en zet haar in haar baby stoel en gaan eten .

nina15000

Superlid

Maar als ze klaar zijn pakt moeder de toetjes en die eten ze ook op.
Als ze klaar zijn met eten haalt moeder Jada weer uit haar baby stoel.
En laat Jada nog wat spelen dan kan moeder de tafel op ruimen .
Na dat de tafel is afgedaan gaat moeder in de bank zitten en vraagt Jada of ''ze nog even uit moeders borst komt drinken''.
''Ja is goed'' zegt Jada .

dus Jada gaat bij moeder zitten en gaat weer uit de borst drinken van moeder.
Maar Jada is na 30 minuten klaar met drinken uit moeders borst .
Dan gaat Jada maar met haar baby Born spelen En moeder kijkt zelf nog wat tv .
Maar als moeder Naar Jada kijkt ziet ze een schattig lief klein meisje spelen met haar poppen .
Zo schattig vind moeder het .
Maar dan ziet moeder ook dat de luier van Jada nat is .
''Jada kom je even we gaan je luier verschonen'' zegt moeder .

En als Jada op de commode ligt doet moeder de luier uit en maakt alles schoon.
Dan pakt ze een luierbroekje en doet die bij Jada aan .
En doet Jada's pyjama ook maar alvast aan bij Jada .
En als moeder klaar is mag Jada weer verder spelen.

Maar Dan begint gtst en die kijken moeder en Jada samen .
Uit eindelijk is gtst ook afgelopen en gaat Jada weer verder spelen.
Maar lang duurt het niet voor dat Moeder ziet dat Jada toch moe begint te worden .
Dus moeder zegt ineens tegen Jada ''zullen we maar eens gaan slapen ''.

Oke mam maar mag lisa dan ook bij mij slapen .
''Wie'' vraagt moeder , ''mijn baby Born'' zegt Jada
oow die lisa ''Ja hoor'' zegt moeder .
En moeder brengt Jada en haar pop lisa naar bed .
''welterusten Jada en lisa'' zegt moeder.
Maar als moeder beneden komt denkt moeder dat er misschien te veel herinneringen zijn aan dit huis .

Dus ze gaat kijken naar een ander huis voor haar en Jada .
En moeder kijkt naar wat huizen op internet en vindt er wel een paar en schrijft die op en kan ze morgen met Jada over hebben .
Maar na 2 uur huizen te hebben gekeken gaat moeder ook maar naar bed toe .
Moeder ligt niet lang wakker en valt snel in slaap .

nina15000

Superlid

De volgende morgen wordt Jada lekker uitgeslapen wakker en geen 2 minuten later wordt ook moeder wakker .
Goeie morgen schat zegt moeder goeie morgen mam .
En moeder haalt Jada uit bed en verschoont Jada luier maar meteen .
Na dat ze dat hebben gedaan gaan ze lekker ontbijten .
Maar na het ontbijten wil Jada weer gaan spelen , maar moeder wil het idee wat ze gisteren had met Jada over hebben .
''Kom eens bij mama'' zegt moeder.

Mama had het idee om te gaan verhuizen naar een ander huis omdat hier misschien teveel herinneringen zijn van je vader .
Maar mam dan mag ik zeker in het ander huis geen baby meer zijn .
Jawel Jada maar mama heeft hier niet meer naar haar zin .
Maar mama heeft een paar huizen gezien waar we misschien kunnen gaan wonen .
En moeder laat alle huizen zien aan Jada .
Zeg maar wat je er van vindt .
huis 1 punt 5
huis 2 punt 8
huis 3 punt 4
huis 4 punt 7
huis 5 punt 10 die vind ik mooi zegt Jada die is lekker groot en daar heeft al een baby gewoond

Zullen we daar vandaag gaan kijken het is open dag daar .
''Ja is goed'' zegt Jada .
Dus moeder schrijft alles op en pakt de auto en gaat met Jada er naar toe .
En ze kijken in alle kamers en Jada vindt het wel heel mooi .
Maar moeder begint het ook mooi te vinden .

En moeder neemt een boekje met informatie mee van het huis en gaan naar huis toe .
Als ze dan thuis aan komen gaan ze nog eens kijken in het boekje .
Het was een mooi huis he mam , ''klopt'' zegt moeder
En moeder kijkt op een web-site of ze de hypotheek kan betalen .

En de website zegt van wel Jada zullen we het doen dan .
Oké mam zegt Jada .
en Moeder belt de makelaar en doet een bod , oké zegt de makelaar ik zal ze zo snel mogelijk bellen met u bod en dan hoort u van mij .
maar na 30 minuten belt de makelaar en zegt gefeliciteerd met u nieuwe huis .
Yes zegt Jada we hebben een nieuwe huis en er hoeft niks aan gedaan te worden .

U kunt er maandag al in zegt de makelaar .
Maandag gaan de mensen al naar hun ander huis toe .
Maar dan moeten we zo wel even de papieren tekenen.
''oké is goed dan zie ik u zo'' zegt moeder .
En als moeder even gaat tekenen gaat Jada weer lekker spelen.
Maar dan ziet Jada dat moeder terug komt .
En als moeder binnen komt vraagt Jada meteen ben jij maandag de eigenaar van het huis .

Nee zegt moeder .
Oow hoe komt het ,
Nou Jada dat zijn we nu al ik heb de sleutels al ze zijn gisteren al over gegaan .

nina15000

Superlid

Dus Jada zeg maar waar neer je naar daar wilt gaan om te gaan wonnen .
''het liefst vandaag nog ''zegt Jada
Oke is goed zegt moeder maar dan ben je voor een dag grote Jada .
''Is goed mam'' zegt Jada.
Maar moeder heeft nog veel verhuis dozen .
Oke zo gaan we het doen mama gaat heen en weer rijden dus we gaan kamer voor kamer doen .
Oke is goed doen eerst alle meubels van de huiskamer in de grote bus.
Kun jij de keuken helemaal leeg maken . oké mam .
EN moeder rijdt aan en Jada is klaar met de keuken dus ze begint maar alvast aan de badkamer en die haalt ze ook leeg en zet met een stift waar het moet .
maar moeder komt ook weer aan en ziet dat Jada al boven bezig is je gaat snel Jada .
en ze laaien ook maar meteen het bed van moeder in en de dozen van de keuken worden er in de bus gezet .
dan laait moeder ook alles van Jada haar baby spullen in de bus en gaat ze weer naar daar en Jada gaat weer verder en haalt de kleren kast ook helemaal leeg en haalt die uit elkaar en zet die ook beneden neer .
en dan komt moeder weer aan oké Jada even kijken wat we allemaal nog hebben zegt moeder .
moeder kijkt:
keuken leeg , huiskamer leeg , badkamer leeg , slaapkamer mama leeg , speelkamer leeg , garage is ook leeg , het bad wordt ook leeg gemaakt en mee in de bus gelegd.
dan moeten we alleen nog je baby kamer doen en ze doen alles in de bus de commode ,babybed ,box , baby stoel , en baby kleren kasten .
alles is nu leeg mam oké is goed dan rijden we nu naar daar .
En als Jada daar aan komt staat alles nog in dozen .
oké mam nu alles op zijn plek zetten en dan wonen we er echt.
en alles wordt neergezet van huiskamer tot keuken tot baby kamer van Jada tot moeder kamer tot speelkamer .
moeder heeft de huiskamer allemaal al neergezet.
en ziet dat Jada al bezig is met de keuken .
Ik begin alvast aan de slaapkamer .
En als Jada klaar is met de keuken doet ze de badkamer ook maar in ruimen.
En na 13 uur bezig zijn geweest met de over huis gaan ze op de bank zitten .
Maar moeder had meteen ook de energie ,gas en licht over gezet en had ook Ziggo over gezet dus ze konden al tv kijken .
Moeder vroeg toen ze klaar waren wil je weer klein worden Ja is goed mam .
Dus moeder deed Jada maar alvast een nacht luier aan en haar pyjama en meteen naar gtst gingen ze maar na bed .
En zo als verwacht sliepen Jada en moeder heel snel.

friendly

Superlid
Re: jada terug in de luiers

Whoa, heb je een marathonschrijfsessie gehad?
Lekker veel om te lezen!
Ga zo door, nina!

nina15000

Superlid

Na de volgende morgen werden Jada en moeder wakker in het nieuwe huis.
'' goeie morgen schatje'' zei moeder aan het baby bedje van Jada , ''goeie morgen mam'' zei Jada .
En moeder pakten Jada uit bed en legden Jada meteen op de commode en verschoonde de luier van Jada .
Na dat moeder Jada had verschoond gingen ze eerst eten .
Toen ze klaar waren met eten ruimden moeder de tafel af en ging Jada nog wat spelen .
Maar moeder moest nog boodschappen doen want er was veel op .
Toen moeder naar Jada keek begon ze weer wit te worden kom je even Jada kom even borstmelk drinken.
en Jada ging bij moeder liggen en dronk uit de borst van moeder .
Maar na half uur was Jada klaar met drinken .
Maar Jada ging weer verder spelen .
Ineens keek moeder naar Jada en zag dat Jada aan het plassen was in haar luier .
''zullen we zo boodschappen doen Jada'' zei moeder '' is goed mam '' zei Jada .
Maar ik zal eerst je spuit luier is verschonen en moeder verschoonden Jada op de bank .
''Mam kun je mij iets aan doen dat niemand het ziet ''zei Jada ,''is goed Jada ''zei moeder
Toen stapten ze in de auto en gingen ze naar de winkel wat boodschappen doen.
Maar moeder pakten een kar en deed daar alvast wat eten in voor vanavond en brood .
Maar toen moest Jada ineens plassen ''mam ik moet plassen ''zei ze zacht tegen moeder.
Pak de kar maar en ga met je benen een beetje uit elkaar staan en laat het dan zachtjes lopen dan ziet niemand het .
En toen moeder een product in de kar wou leggen zag moeder dat Jada al aan het plassen was.
toen liep Jada weer verder ''is het gelukt'' vroeg moeder , ''ja het is gelukt '' zei Jada .
En bijna alle gangen gehad behalve een baby gang en moeder pakten daar wat baby toetjes en wat luiers voor overdag en nacht luier .
Maar toen moeder en Jada in de non food gang kwamen zagen moeder en Jada een auto verhoging van de speelgoeddokter .
Die nam moeder ook mee want er is een nieuwe wet dat kinderen van minder dan 1.30 op een verhoging moeten .
dus moeder en Jada gingen afreken en gingen terug naar de auto .
''mam mag ik er al op gaan zitten '', ''ja hoor ''zegt moeder en geeft hem .
En ze rijden naar huis .

nina15000

Superlid
Jada wil weer een klein meisje zijn

Uit eindelijk komen ze thuis en moeder verschoont Jada haar luier maar meteen .
Dus moeder doet de luier open en maakt even alles schoon bij Jada .
En ze smeert alles even in en geeft Jada haar medicijn .
''Mam mag ik zo weer uit je borst drinken ''vraagt Jada .
''Ja hoor ''zegt moeder , en na dat moeder Jada luier heeft verschoond neemt ze Jada mee op de bank .

En als moeder op de bank zit mag Jada uit moeder borst drinken .
Moeder vind het alleen maar leuk kleine Jada weer uit borst drinkt.
Maar na 30 minuten heeft Jada weer genoeg gedronken en gaat Jada naar de speelkamer en gaat daar lief spelen met haar poppen.
En moeder gaat wat werk doen .
Maar 1 uur later loopt moeder om te kijken bij Jada en ziet dat Jada als kleine speelgoeddokter bezig is .

''hey Jada wil je een koekje '' vraagt moeder aan Jada .
''Ja lekker mam '' zegt Jada .
En moeder pakt de koekjes en geeft die aan Jada en moeder heeft ook meteen haar fles gevuld met sinaasappelsap en geeft die ook aan Jada.
En moeder gaat weer aan haar werk .
Maar moeder heeft wel de deur open gelaten van de speelkamer en onder het bezig zijn met werk hoort ze Jada lief spelen.

Uit eindelijk is moeder klaar met haar werk te doen. loopt ze even naar de speelkamer toe en ziet dat Jada er echt een dokter kamer van heeft gemaakt Maar dan hoort moeder een klap op de mat van de voordeur en Jada kijkt en het speelgoed boek is er .
En Jada en moeder kijken in het sinterklaas boek en Helaas gelooft Jada daar niet meer in .
Maar moeder en Jada vinden het nog wel leuk om er in te kijken .

En moeder vond het heel leuk hoe Jada als speelgoeddokter bezig met spelen .
Maar toen kwam ze op een pagina met meisjes speelgoed .
En moeder zei je mag dingetjes uit kiezen voor sinterklaas .
Maar moeder had al gezien dat ze paar dingetjes misten in haar kamer wat de speelgoeddokter wel had maar moeder zei niks.
Nou mam ik zou dingetjes willen voor mij dokter kamer .

Daar gingen ze ook op zoek.
interactieve medische laptop, dokter bed ,de jas van de speelgoeddokter,2 speelgoed stoelen ,
1 tafeltje , .
Oke Jada dan ga ik die morgen halen als jij hier gewoon weer lief gaat spelen .

is goed mam .
maar Moeder had het eten al klaar en ze gingen eten .
Na het eten ging Jada nog wat tv kijken
Maar Jada was al best moe geworden dus moeder bracht haar al naar bed .

Dus moeder verschoont Jada luier en legt Jada in bed
maar een vriendin kwam even oppassen op Jada zonder dat Jada dat wist .
Want Moeder ging de spullen al halen dus ze reet naar de speelgoedwinkel en kocht de dingetjes en ging de daarna huis.
Ze zetten alles in de kamer en bedankt haar vriendin die daarna naar huis ging .

En moeder ging ook maar slapen .
Maar de volgende morgen werd Jada wakker en moeder ook .
Dus moeder haalt Jada uit bed en legt haar op de commode en verschoont Jada luier.
Als moeder klaar zit mag Jada nog wat gaat spelen .

Maar als Jada de speelgoedkamer binnen komt staan daar dingetjes in gepakt ,
''mam kom eens waarom staat dit hier ''vraagt Jada.
''Nou Jada dat zijn jou sinterklaas cadeaus '' zegt moeder .
''Maar omdat je er niet meer in gelooft dacht ik bij me zelf ik geef het vandaag al ''
En ik zag je gisteren zo lief spelen met alles dat ik dacht dan is het misschien leuker .

''Maar waar neer heb je alles dan gehaald ''vroeg Jada .
"gisteren meisje toen je sliep wat Sandra hier even op je aan het passen'' .
En Jada begon met uit pakken en alles wat ze had gevraag stond er maar er stond ook nog wat ander dingetjes die ze nog moest open .
en daar kwam nog wat uit knuffels die ook bij de speelgoed dokter waren .
en Jada vloog moeder meteen om de nek en zei ''dank je mam'' .
alstublieft Jada zei moeder.

Maar Jada wou er zo graag mee spelen dat ze eigenlijk niet wou eten zal ik een boterham maken en naar hier brengen zei moeder .
Ja graag mam .
Dus moeder kwam met haar boterhammen aan die voor Jada waren .
Maar toen moeder in de kamer was had Jada alles al naar haar zin neergezet nu was het echt een dokters kamer .
en moeder zat te genieten hoe Jada aan het spelen was .

nina15000

Superlid

Maar Jada was niet meer van haar speelkamer af te krijgen .
Maar moeder moest Jada luier toch ook een keer verschonen .
Daar had Jada echt geen zin in dus moeder pakten Jada gewoon op en legden haar op de commode en verschoonden de luier van Jada .
Als we klaar zijn met je te verschonen mag je weer verder spelen en dat vond Jada wel goed .
Maar uit eindelijk was moeder klaar met Jada haar luier te verschonen .
Dus kon Jada weer lekker verder spelen.
Maar moeder was al aan het eten begonnen want het begon al 6 uur te worden .
''Jada kom je eten''riep moeder ''Ja ik kom mam ''zei Jada .
Maar Jada begon al wat moe te worden en dat zag moeder ook aan het gezichtje van Jada .
En na het eten ruimt moeder eerst de tafel af en vraagt dan aan Jada of ze borstmelk wil.
Ja is goed mam en daar na wil ik eigenlijk gaan slapen .
Dat is goed hoor meisje zei moeder.
Dus Jada ging bij moeder liggen om uit de borst te gaan drinken .
Maar na 30 minuten was Jada klaar met drinken uit moeders borst .
Toen moeder Jada naar bed wou brengen begon gtst net oow mam zullen we dat ook nog even kijken .
Dus moeder en Jada gingen gezellig gtst kijken dus Jada ging lekker tegen moeder aan liggen op de bank.
Maar toen het pauze werd bij gtst begon Jada lekker op haar speen te sabbelen .
Toen gtst weer begon keek moeder naar de luier van Jada die begon nat te worden .
Maar uit eindelijk was gtst dan ook afgelopen en bracht moeder Jada naar boven nog even je luier verschonen .
Dus moeder legt Jada op de commode en verschoont de luier van Jada.
Toen moeder klaar was met de luier van Jada te verschonen ,
Legden moeder Jada in haar baby bedje en zei toen ''slaap lekker schatje ''zei moeder tegen Jada .
''welterusten mam '' zei Jada ,
Maar lang duurden het niet voordat Jada in slaap valt.
Dus moeder ging beneden nog wat tv kijken.
Maar 2 uur later ging moeder ook maar naar bed , en viel ook best snel in slaap .

nina15000

Superlid

De volgende ochtend werd moeder wakker dus ze stapten voorzichtig naar het baby bedje van Jada .
En daar lag ze dan Kleine Jada in een baby houding met haar lekker kontje omhoog zo schattig vond moeder dat.
Maar lang duurden het niet voordat ook Jada wakker werd .
''Goeie morgen mam'' zei Jada tegen moeder .
Dus moeder haalt kleine Jada uit haar bedje en legt Jada op de commode en doet Jada pyjama broek omlaag en haar onderbroek ,omlaag daarna doet ze de luier van Jada los en die is al goed nat .
Dus die haalt moeder onder de billetjes van Jada vandaan en legt er een nieuwe onder bij Jada.
Ze pakt nog wat luiercrème en smeert die er ook op en nog wat crème van het ziekenhuis smeert moeder er op.
Daarna doet ze de luier weer dicht en doet Jada onderbroek en pyjama broek weer omhoog .
''mam kan ik gaan spelen of gaan we eerst eten '' vraagt Jada aan moeder.
''nou Jada we gaan eerst eten daarna mag je weer in je praktijk spelen '' zegt moeder .
Oke mam en ze gaan aan de tafel zitten die moeder snel even dekt .
En Jada eet 2 boterhammen met boterhamworst van de speelgoeddokter.

moeder pakt er met pindakaas en jam .
Nadat ze klaar zijn met eten mag Jada dan weer gaan spelen .
Dus Jada gaat naar haar speelgoedkamer en gaat haar cliënten helpen ,
Dus Jada wil de deur dicht doen maar dat wil moeder niet laat je wel de deur open kleine meid .
Oke mam zegt Jada tegen moeder .

Maar na dat moeder de tafel af heeft geruimd gaat moeder wat werk doen .
Dan hoort moeder ineens Jada roepen ,dus moeder loopt naar Jada en vraagt dan ''wat is er Jada '' ,
''Mag ik wat drinken ik heb dorst mam '' zegt Jada ''wil je appelsap of sinaasappelsap Jada '' vraagt moeder
''Doe maar appelsap ''zegt Jada .
Dus moeder doet appelsap in Jada baby fles en zet hem bij Jada neer ''alstublieft'' zegt moeder ,
''Dank je mam '' zegt Jada .
En moeder gaat weer verder met haar werk , en Jada gaat weer verder met spelen.
Maar soms kijkt moeder toch even de kamer in en ziet dan een lief klein meisje die aan het spelen is .
Maar uit eindelijk is moeder dan klaar met haar werk .
Dus gaat ze maar de was doen en gaat nog wat strijken .
Maar ondertussen loopt moeder even de speelkamer in en gaat even langs Jada zitten en vraagt dan aan Jada ,:
''Jada wil je een koekje '' vraagt moeder aan Jada en moeder kijkt ook even hoe het zit met de luier van Jada .
Die nat blijkt te zijn.
''Ja lekker mam '' zegt Jada .
''Maar we gaan eerst even je luier verschonen'' zegt moeder tegen Jada .
''Oke is goed'' zegt Jada tegen moeder,

Dus moeder pakt haar op en brengt haar naar de commode en doet de pyjama broek en onderbroek omlaag van Jada ,
Dan doet moeder de natten luier los bij Jada en legt er een nieuwe onder bij Jada .
maar dan wil moeder de onderbroek en pyjama broek omhoog doen maar Dat wil Jada niet ,
''Mam mag ik gewoon alleen een luier aan en dan geen pyjama broek en onderbroek ik heb het warm ''zegt Jada tegen moeder.
''O ja hoor dat mag wel ''zegt moeder tegen Jada .
Dus moeder doet de broek uit en onderbroek uit bij Jada dat het net een luier kontje is .
Maar als moeder klaar is gaat Jada weer verder spelen en pakt moeder een koekje voor Jada en pakt er meteen ook een voor haar eigen .
Dan geeft ze het koekje aan Jada.

Jada eet hem lekker op en gaat dan weer verder spelen.

nina15000

Superlid

Maar nadat moeder klaar is met de was en de strijk begint moeder aan het eten te maken.
Dus dekt moeder de tafel om te gaan eten .
Maar 20 minuten later is het eten klaar en loopt moeder naar de speelkamer en moeder,
Vraagt dan aan Jada ''kom je eten '', is goed mam en Jada kruipt achter moeder aan en moeder tilt dan Jada in haar stoel.
En dan kunnen moeder en Jada lekker gaan eten .
Maar als ze dan klaar zijn gaat Jada in de bank hangen en gaat nog wat tv kijken.
En ondertussen ruimt moeder de tafel af en komt daarna lekker bij Jada zitten .
Maar als moeder bij Jada komt zitten merkt moeder dat de luier van Jada al nat is .
Dus moeder pakt een luier en luierdoekjes en verschoont Jada op de bank .
En als ze daar klaar mee is gaan moeder en Jada een film kijken die op tv is .
Maar dan is de film afgelopen en dan zapt moeder naar RTL 4 want daar begint Gtst weer .
Dan uiteindelijk is gtst ook afgelopen en zegt moeder tegen Jada ''zal ik jou eens in bad doen '' .
''Ja is goed zegt Jada '' dus uit eindelijk doet moeder alles uit en staat Jada in haar blootje in de badkamer .
Dan zet moeder Jada in bad en maakt Jada een beetje schoon.
Maar Jada gaat lekker met de eendjes in het bad spelen .
Maar na 30 minuten begint het water een beetje koud te worden dus haalt moeder Jada uit bad ,
En moeder maakt Jada weer helemaal droog.
Dan uiteindelijk is Jada helemaal droog en dan kleedt moeder Jada weer aan eerst de luier aan en daarna haar onderbroek En pyjama broek aan en haar pyjama trui doet moeder bij Jada aan .
Als Jada helemaal aan gekleed is brengt moeder Jada naar bed .
En Jada slaapt best vlug en moeder doet alles beneden uit en gaat zelf ook maar slapen.

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer klein meisje zijn

De volgende ochtend is Jada al vroeg wakker en wil eigenlijk al gaan spelen .
Dus probeert ze moeder zachtjes wakker te maken .
Mam,mam ik ben wakker mag ik zachtjes gaan spelen ja zei moeder .
Dus moeder haalt Jada uit bed en zegt wel ''doe je wel even een ander nacht luier aan ''.
''Ja is goed mam'' zegt Jada .
Dus Jada kruipt naar de commode en pakt daar een nieuwe nacht luier en gaat zelf liggen en trekt eerst de volle uit en daarna trekt ze de ander weer aan .
Jada gooit de volle luier wel in de luieremmer.
En daarna gaat ze lief spelen in haar speelkamer .
Na 2.5 uur wordt moeder dan echt wakker en gaat even kijken in de speelkamer en kijkt of Jada gedaan heeft wat ze moest doen en ja ze had hem om gewisseld .
''Goeie morgen meisje zei moeder ''tegen Jada , ''goeie morgen mam '' zei Jada tegen moeder .
Daarna ging moeder een boterham maken voor haar en Jada .
Die ze daarna samen op gingen eten .
''Jada kom je eten ''riep moeder.
''Ja ik kom ''zei Jada .
En daar kwam Jada eerst eten ze hun boterham op en gaan dan naar het ziekenhuis voor de afspraak van Jada .
Uiteindelijk kom ze aan bij het ziekenhuis en Jada heeft geluk ze mag meteen mee lopen naar de kamer .
En Jada mag op de tafel gaan liggen dan zal de dokter eens kijken.
Dat ziet er allemaal goed uit zei de dokter .
''Heb je nog ergens last van Jada '' vroeg de dokter aan Jada .
Nee dokter nergens last meer van .
Oke dan zijn we klaar .
Dus moeder en Jada geven de dokter een hand en gaan naar de auto.
Eerst betalen ze voor het parkeren en lopen dan naar de auto .
En dan rijden ze naar huis.

nina15000

Superlid

Maar onderweg komen ze een grote speelgoedwinkel tegen .
''Mam kunnen we daar even naar binnen gaan ''vraagt Jada aan moeder.
''Ja hoor dat kan Jada '' zegt moeder.
Dus moeder parkeert haar auto en Jada en moeder lopen naar binnen.
En het is een hele groten speelgoedwinkel .
Ze pakken een kar en Jada gaat in de auto zitten die onder de kar zit .
Dan komen ze bij een aanbieding aan van speelgoedtegels dus Jada vraagt of het duur is .
Nee dat zeker niet heb je die nodig in mijn hoek en kan ik ziekenhuisbedden van maken .
En Jada pakt er 4 sets met 15 tegels er in maar moeder legt er nog 2 sets in want die zijn gratis .
Dan lopen ze nog verder in de winkel .
Maar dan ziet moeder dat Jada stil staat en moeder weet al wat Jada aan het doen is ze staat te plassen .
Maar ze vinden weinig alleen Jada wil nog kussentjes en dekentjes en
die zijn net bij de kassa ook in de aanbieding 8 kussens en 8 dekens die Jada ook pakt .
daarna lopen ze naar de kassa .
En betaalt Jada de spullen en moeder betaald de kussens en dekentjes .
Daarna rijden moeder en Jada naar huis.
Maar uit eindelijk komen ze dan weer thuis aan .
En brengt Moeder samen met Jada het speelgoed in de speelkamer en Jada gaat het meteen goed leggen .
Maar Jada moet eerst komen om haar luier te laten verschonen.
Daarna mag Jada alles neerleggen hoe Jada het wilt .
En daarna gaat ze lekker spelen met haar nieuwe speelgoed.

nina15000

Superlid

Maar moeder begint alvast met het avond eten te maken , en de tafel te dekken .
Na 1 uur is het eten ook klaar dus moeder loopt naar de speelgoedkamer en daar is Jada zo lief aan het spelen .
''Kom je even eten schatje daarna kun je weer verder spelen ''zegt moeder.
''is goed mam'' en Jada laat zich optillen door moeder en Moeder zet Jada in haar baby stoel.
En ze gaan lekker eten en Jada vind het eten heerlijk .
Maar uit eindelijk hebben moeder en Jada genoeg gegeten ,en ze eten nog een toetje.
En als ze die op hebben haalt moeder Jada uit haar baby stoel .
Jada gaat weer lekker verder spelen en moeder ruimt de tafel af .
Daarna gaat moeder even tv kijken maar wordt dan gebeld dat er iets nog niet gedaan is van het werk.
Chips zegt moeder dat klopt zal het nu meteen doen en moeder zet de tv af en gaat naar haar werk kamer en doet wat ze nog moest doen .
Daarna kijkt ze soms in de speelkamer en daar ziet ze dat Jada haar patiënten aan het verzorgen is zo lief vind moeder dat.
Maar uit eindelijk heeft moeder gedaan wat ze moest doen en loopt ze naar Jada toe en kijkt of haar luier nog droog is ,
Maar nee die is nat, dus moeder tilt Jada op en doet haar onderbroek uit en maakt de luier los en doet Jada meteen een nieuwe aan en vraagt aan Jada ''moet ik je onderbroek uit laten '' ,''ja graag''zegt Jada .
Dus moeder zet Jada weer op de grond met alleen een jurkje aan en een luier aan .
En moeder gaat wat tv kijken en laat Jada nog wat spelen.
Maar moeder kijkt soms nog wel bij Jada .
Maar de eerste 2 keer ziet moeder Jada nog spelen .
Als ze de 3 keer gaat kijken is Jada weg dus moeder kijkt en tussen haar patiënten ligt Jada te slapen.
Dus moeder pakt Jada voorzichtig op en legt Jada in haar baby bedje .
Maar moeder gaat de film nog af kijken en gaat daarna ook slapen.

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Re: Jada terug in de luiers

Leuk verhaal de gragrammatica foutjes lees je makkelijk overheen.
Heb de slaapzak nog niet terug gezien. Wordt die gebruikt

nina15000

Superlid

De volgende morgen worden Jada en moeder wakker .
Moeder haalt Jada uit bed en verschoont meteen Jada luier maar even .
Daarna gaan ze aan de tafel zitten om te gaan eten .
Maar na het eten wil Jada in haar stoel blijven zitten.
''Wat is er meisje'' vraagt moeder aan Jada .
''Nou ik heb vannacht gedroomd dat jij tegen je tegen je zin in dit doet'' .
''oow meisje ik vind het zelfs heel leuk om jou als klein meisje te hebben ik zou graag willen dat je nooit groot wordt ,
En dat je altijd mama's kleine meisje blijft'' .
''oké fijn om te horen en moeder geeft Jada een knuffel .
''maar vind je zelf ook nog leuk Jada '' vraagt moeder aan Jada .
''Ja zeker mam ik kan gewoon lekker klein blijven en zie dat jij elke keer als je me kamer in kijkt echt glimlacht '' .
Dan is het goed Jada wil je nog wat drinken vraagt moeder aan Jada.
Nou mam ik zou graag weer uit je borst willen drinken zegt Jada.
Oke is goed dus moeder pakt Jada op en gaat samen met Jada op de bank zitten en legt Jada aan moeder borst .
En Jada drinkt lekker uit moeders borst melk .
Na een half uur is Jada wel klaar met drinken en gaat Jada weer lekker spelen.
Maar dan wordt Jada toch best wel moe .
''mam kom eens ''roept Jada .
en moeder komt wat is er mag ik een middag dutje doen .
Ja hoor kom maar mee en moeder legt Jada in haar baby bedje maar chips moeder heeft net haar deken in de was gedaan ,
en dus pakt moeder de slaapzak maar even en Jada valt snel in slaap .

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
tijn2022 Hoe ziet jou perfecte baby kamer eruit? en als je al babykamer hebt wil je deze misschien met ons delen... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
H Wie wil met mij samen praten over Luier fetisj(liefst vrouw) Contact advertenties 18
berylliumoxide Wie wil samen klaarkomen? Contact advertenties 11
max79 Pappie wil graag zijn naam terug... moderator talk 3
B Wil graag baby/peuter zijn Contact advertenties 0
Bam-Bi Verhaal Klaar Ik doe toch niet wat jij wil 16+ Verhalen 7
peter020 Opzoek naar iemand die met mij wil luieren Contact advertenties 1
K (18+)Klijne statuten jongen wil annalen sex ervaren of een klysma moderator talk 6
T Wil graag eens peuter/kleuter zijn Contact advertenties 2
B Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Timluierboy betaalde mama die mij wil komen verzorgen in Nijmegen Contact advertenties 0
P Wie wil mij pamperen morgenochtend Contact advertenties 2
M Heerde 25 jaar oud en wil alles proberen! Contact advertenties 10
CdLisse Wil het wel proberen Plastic broekjes liefhebbers 3
C Ineminemutte, .........., aaaaaaaaaaaaaaah, ik kan niet kiezen, wil ze allemaal! Pub 16
luierdromer Wil ook wel foto's op de site plaatsen! Contact advertenties 10
R Ik wil me graag voorstellen Voorstellen 16
Dijkronald Wie wil mijn vrouw verleiden? 16+ Board 8
Mama Suus Nieuwe mama wil ervaring opdoen. Voorstellen 21
B Ik wil mij voorstellen, (broekplassertje) Voorstellen 28
Marc ik wil graag gebruikte luiers 16+ Board 29
Pamperslove Wie wil pampers uit Friesland Contact advertenties 14
K Wil graag gebruikte luier overnemen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
Artemis Wil jij mijn baby worden? (Een liefdesbrief) 16+ Verhalen 9
Bam-Bi Wie wil er een gratis romper ? Pub 52
A Wie wil mijn helpen als ab Contact advertenties 15
K Ik wil voor t eerst luiers dragen en verschoont worden wie wil daddy zijn Contact advertenties 12
A Mamma die me terug in luiers wil doen Contact advertenties 0
Luierkind_123 Wil iemand luiers ruilen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
J Jonge caregiver (27) wil graag ervaring op doen Contact advertenties 8
P Wie wil verschoont worden Contact advertenties 3
Luierliefhebber Brent Ik wil veel vakker dragen in het openbaar iemand tips? 16+ Board 4
Pamperslove wie wil pampers maat 8 om Contact advertenties 10
André Adult Baby Wie wil mij een keer verschonen, en zoek contact met luiervrienden. Contact advertenties 0
G Waar wil je uit voorgelezen worden? (ABDL werkend 2022) Polls 8
P Wie wil zondag Contact advertenties 1
B Wil graag als baby/peuter behandeld worden Contact advertenties 4
P Wie wil keertje samen dragen Contact advertenties 1
Donna Ik wil sissy peuter worden Voorstellen 3
Babygirlsara36 Babygirl wil zich voorstellen Voorstellen 34
Unicorn Ik wil graag in contact komen met meer lesbische vrouwen Voorstellen 10
Alicha Wat heb je nieuw gekocht? ... en wil je dolgraag tonen? AB/DL Fotos 8
AB / DL25 Voor wie wil, hier wat Adult baby hotels en nursery's Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Steve. Rex Ben nieuw en wil graag vrouwen beter leren kennen die het zelfde zijn als mij Voorstellen 17
Pamperslove wil een luier vriendje Contact advertenties 11
HomeHeart Ik wil me even voorstellen. Voorstellen 29
L Hi, ik hang hier al lang rond, maar wil me graag eens voorstellen Voorstellen 21
Pamperslove wie wil mee naar mama marja Contact advertenties 9
F Iemand die een online date wil aub Contact advertenties 4
Little_Rex Wil graag een spreader pants kopen iemand ervaring VVV 2