nina15000
Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn
De volgende morgen wordt Jada wakker en kijkt of moeder ook al wakker is.
Die net op dat moment ook wakker wordt dus Jada fluistert zachtjes mama ben je wakker.
Ja, net Jada wat is er ik wil er uit.
Dus moeder tilt Jada uit haar bedje en gaat naar de badkamer om Jada daar te gaan verschonen.
Maar als moeder Jada een nieuwe luier aan wil doen vraagt ze of ze eerst haar grote boodschap mag doen.
Ja, hoor zegt moeder en moeder zet haar op de wc en gaat even wat tv kijken.
Roep maar als je klaar bent zegt moeder tegen Jada.
En na 15 minuten roept Jada dat ze klaar is met poepen op de wc.
Dus moeder komt Alles schoon maken en doet Jada een nieuwe luier aan.
Je vindt het toch niet erg mam dat ik mijn grote boodschap op de wc doe en niet in mijn luier.
Nee, hoor schatje het is waar jij je fijn bij voelt zegt moeder tegen Jada.
Want plassen vindt ik niet erg om in een luier te doen maar mijn grote boodschap er in doen gaat mij te ver zegt Jada.
Maar moeder en Jada hadden nog geen honger dus ze gingen eerst wat tv kijken.
Maar mam ''hoe ziet onze dag er uit vandaag'' vroeg Jada aan moeder.
''Nou Jada ik had eerst gedacht om na het eten te gaan zwemmen en daarna nog een middagdutje te doen en daarna nog een beetje in het park te lopen en daarna het avond eten en daarna de lichtjes roeten te bekijken'' zegt moeder tegen Jada.
Maar na uur tv kijken krijgt Jada toch eigenlijk wel honger.
Dus gaan moeder en Jada lekker ontbijten.
Na dat ze klaar zijn met ontbijten pakt moeder de zwemspullen.
En ze lopen gezellig naar het zwembad toe.
Maar dan komen ze aan bij het zwembad en pakken ze een familie kleedkamer.
Eerst doet moeder haar zelf aan kleden en laat Jada alvast haar schoenen en sokken uit doen.
Dan doet moeder de trui en broek uit bij Jada en daarna de onderbroek van Jada.
Daarna mag Jada op het bankje komen liggen en doet moeder Jada luier uit die al wel een beetje nat is geworden.
En als Jada alles uit heeft doet moeder Jada een zwemluier aan en laat Jada in haar badpak stappen.
Dan gaan ze naar het water toe en moeder en Jada zien dat het helemaal niet druk is.
Ze zijn me nog een ander stel in het water maar die zijn aan de ander kant van het zwembad.
Dan gaan ze lekker zwemmen en gaan ze door de Mickey mousse baan.
En dan gaan ze van de Catrine Duck glijbaan af.
Maar dan gaan ze effen in de Goffie bubbelbad zitten.
En als ze daar uit komen gaan ze effen wat drinken.
Als ze het drinken op hebben gaan ze weer verder zwemmen.
En ze gaan nog een keer van de glijbaan af en dan gaan ze door Boris storm baan doorheen.
Als ze daar uit komen gaan ze nog wat spelen met de bal in het zwembad.
Maar na 4 uur te hebben gezwommen gaan ze uit het zwembad.
En ze vinden weer een familie kleedkamer.
Waar moeder alvast alles uit doet bij Jada tot aan haar zwemluier.
dan kan Jada zich zelf een beetje afdrogen en kan moeder haar eigen ook afdrogen en aankleden.
En als moeder klaar is helpt ze Jada met afdrogen en moeder doet de zwemluier bij Jada uit die een klein beetje nat is.
En legt Jada weer op het bankje en doet Jada een schone luier aan en kleedt Jada weer aan.
Als moeder en Jada alle twee weer zijn aangekleed gaan ze weer terug naar het huisje.
En als ze bij het huisje aan komen doet moeder Jada haar pyjama aan en laat Jada haar middagdutje doen.
Maar na 2 uurtjes geslapen te hebben maakt moeder Jada rustig wakker.
En verschoont Jada luier weer eens.
En ze eten nog een boterham voor dat ze weer even in het park gaan lopen.
Als ze hun boterham op hebben lopen ze weer naar het park en gaan kijken of ze nog wat figuren zien die ze nog niet hebben.
En het duurt niet lang voor dat Jada de eerst ziet want daar staan Catrine Duck al dus Daar wil Jada al een handtekening van hebben.
Dan lopen ze verder en ziet Jada dat het daar heel druk is en dus gaan ze daar kijken en daar staan er 7 figuren.
Want daar staan knabbel en babbel en belle en Dagobert Duck en kwik en kwek en kwak stonden daar dus die moest Jada ook hebben dus ze ging bij alle 7 langs om een handtekening te vragen.
Daarna gingen ze nog in de draaimolen en in de botsauto's.
Toen ze dat hadden gedaan gingen ze weer terug naar het huisje om te gaan eten want om 7 uur begint de licht roeten.
Toen ze uiteindelijk bij het huisje aan kwamen begon moeder aan het eten.
En ging Jada wat tv kijken en ze had geluk een film van de speelgoeddokter was op tv.
Toen moeder uit eindelijk klaar was met het eten te maken gingen ze lekker eten.
Toen ze klaar waren met eten ging moeder even de luier van Jada verschonen die nat was geworden.
Om daarna naar het park te gaan voor de lichtjes roeten.
En ze waren net op tijd in het park om het begin te zien van de lichtjes roeten.
En Jada vond het prachtig heel die 27 wagens met Disney figuren.
Maar moeder probeerden van elke wagen een foto te kunnen maken.
Maar toen Jada wagen nummer 18 zag was zeker blij want dat was de wagen van de speelgoeddokter.
Maar na 2 uur was te lichtjes parade helaas afgelopen.
Dus moeder en Jada liepen weer terug naar het huisje.
Maar onderweg vroeg moeder aan Jada ''wil je een ijsje’’, ''Ja lekker mam’ ‘zei Jada.
Toen ze uit eindelijk bij het huisje aan kwamen gingen ze dan nog wat praten of de dag en alles.
Maar lang hielt Jada het niet vol ze was moe geworden.
Dus moeder deed Jada een nacht luier aan en haar pyjama en stopten Jada lekker in bed.
Maar lang duurden het niet voordat ook moeder naar bed ging.
De volgende morgen wordt Jada wakker en kijkt of moeder ook al wakker is.
Die net op dat moment ook wakker wordt dus Jada fluistert zachtjes mama ben je wakker.
Ja, net Jada wat is er ik wil er uit.
Dus moeder tilt Jada uit haar bedje en gaat naar de badkamer om Jada daar te gaan verschonen.
Maar als moeder Jada een nieuwe luier aan wil doen vraagt ze of ze eerst haar grote boodschap mag doen.
Ja, hoor zegt moeder en moeder zet haar op de wc en gaat even wat tv kijken.
Roep maar als je klaar bent zegt moeder tegen Jada.
En na 15 minuten roept Jada dat ze klaar is met poepen op de wc.
Dus moeder komt Alles schoon maken en doet Jada een nieuwe luier aan.
Je vindt het toch niet erg mam dat ik mijn grote boodschap op de wc doe en niet in mijn luier.
Nee, hoor schatje het is waar jij je fijn bij voelt zegt moeder tegen Jada.
Want plassen vindt ik niet erg om in een luier te doen maar mijn grote boodschap er in doen gaat mij te ver zegt Jada.
Maar moeder en Jada hadden nog geen honger dus ze gingen eerst wat tv kijken.
Maar mam ''hoe ziet onze dag er uit vandaag'' vroeg Jada aan moeder.
''Nou Jada ik had eerst gedacht om na het eten te gaan zwemmen en daarna nog een middagdutje te doen en daarna nog een beetje in het park te lopen en daarna het avond eten en daarna de lichtjes roeten te bekijken'' zegt moeder tegen Jada.
Maar na uur tv kijken krijgt Jada toch eigenlijk wel honger.
Dus gaan moeder en Jada lekker ontbijten.
Na dat ze klaar zijn met ontbijten pakt moeder de zwemspullen.
En ze lopen gezellig naar het zwembad toe.
Maar dan komen ze aan bij het zwembad en pakken ze een familie kleedkamer.
Eerst doet moeder haar zelf aan kleden en laat Jada alvast haar schoenen en sokken uit doen.
Dan doet moeder de trui en broek uit bij Jada en daarna de onderbroek van Jada.
Daarna mag Jada op het bankje komen liggen en doet moeder Jada luier uit die al wel een beetje nat is geworden.
En als Jada alles uit heeft doet moeder Jada een zwemluier aan en laat Jada in haar badpak stappen.
Dan gaan ze naar het water toe en moeder en Jada zien dat het helemaal niet druk is.
Ze zijn me nog een ander stel in het water maar die zijn aan de ander kant van het zwembad.
Dan gaan ze lekker zwemmen en gaan ze door de Mickey mousse baan.
En dan gaan ze van de Catrine Duck glijbaan af.
Maar dan gaan ze effen in de Goffie bubbelbad zitten.
En als ze daar uit komen gaan ze effen wat drinken.
Als ze het drinken op hebben gaan ze weer verder zwemmen.
En ze gaan nog een keer van de glijbaan af en dan gaan ze door Boris storm baan doorheen.
Als ze daar uit komen gaan ze nog wat spelen met de bal in het zwembad.
Maar na 4 uur te hebben gezwommen gaan ze uit het zwembad.
En ze vinden weer een familie kleedkamer.
Waar moeder alvast alles uit doet bij Jada tot aan haar zwemluier.
dan kan Jada zich zelf een beetje afdrogen en kan moeder haar eigen ook afdrogen en aankleden.
En als moeder klaar is helpt ze Jada met afdrogen en moeder doet de zwemluier bij Jada uit die een klein beetje nat is.
En legt Jada weer op het bankje en doet Jada een schone luier aan en kleedt Jada weer aan.
Als moeder en Jada alle twee weer zijn aangekleed gaan ze weer terug naar het huisje.
En als ze bij het huisje aan komen doet moeder Jada haar pyjama aan en laat Jada haar middagdutje doen.
Maar na 2 uurtjes geslapen te hebben maakt moeder Jada rustig wakker.
En verschoont Jada luier weer eens.
En ze eten nog een boterham voor dat ze weer even in het park gaan lopen.
Als ze hun boterham op hebben lopen ze weer naar het park en gaan kijken of ze nog wat figuren zien die ze nog niet hebben.
En het duurt niet lang voor dat Jada de eerst ziet want daar staan Catrine Duck al dus Daar wil Jada al een handtekening van hebben.
Dan lopen ze verder en ziet Jada dat het daar heel druk is en dus gaan ze daar kijken en daar staan er 7 figuren.
Want daar staan knabbel en babbel en belle en Dagobert Duck en kwik en kwek en kwak stonden daar dus die moest Jada ook hebben dus ze ging bij alle 7 langs om een handtekening te vragen.
Daarna gingen ze nog in de draaimolen en in de botsauto's.
Toen ze dat hadden gedaan gingen ze weer terug naar het huisje om te gaan eten want om 7 uur begint de licht roeten.
Toen ze uiteindelijk bij het huisje aan kwamen begon moeder aan het eten.
En ging Jada wat tv kijken en ze had geluk een film van de speelgoeddokter was op tv.
Toen moeder uit eindelijk klaar was met het eten te maken gingen ze lekker eten.
Toen ze klaar waren met eten ging moeder even de luier van Jada verschonen die nat was geworden.
Om daarna naar het park te gaan voor de lichtjes roeten.
En ze waren net op tijd in het park om het begin te zien van de lichtjes roeten.
En Jada vond het prachtig heel die 27 wagens met Disney figuren.
Maar moeder probeerden van elke wagen een foto te kunnen maken.
Maar toen Jada wagen nummer 18 zag was zeker blij want dat was de wagen van de speelgoeddokter.
Maar na 2 uur was te lichtjes parade helaas afgelopen.
Dus moeder en Jada liepen weer terug naar het huisje.
Maar onderweg vroeg moeder aan Jada ''wil je een ijsje’’, ''Ja lekker mam’ ‘zei Jada.
Toen ze uit eindelijk bij het huisje aan kwamen gingen ze dan nog wat praten of de dag en alles.
Maar lang hielt Jada het niet vol ze was moe geworden.
Dus moeder deed Jada een nacht luier aan en haar pyjama en stopten Jada lekker in bed.
Maar lang duurden het niet voordat ook moeder naar bed ging.