Nog niet klaar Jada wil weer een klein meisje zijn

wat vind je van het verhaal ik hoor ook graag idee van jullie


  • Totaal stemmers
    73

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

De volgende morgen wordt Jada wakker en kijkt of moeder ook al wakker is.
Die net op dat moment ook wakker wordt dus Jada fluistert zachtjes mama ben je wakker.
Ja, net Jada wat is er ik wil er uit.
Dus moeder tilt Jada uit haar bedje en gaat naar de badkamer om Jada daar te gaan verschonen.
Maar als moeder Jada een nieuwe luier aan wil doen vraagt ze of ze eerst haar grote boodschap mag doen.

Ja, hoor zegt moeder en moeder zet haar op de wc en gaat even wat tv kijken.
Roep maar als je klaar bent zegt moeder tegen Jada.
En na 15 minuten roept Jada dat ze klaar is met poepen op de wc.
Dus moeder komt Alles schoon maken en doet Jada een nieuwe luier aan.
Je vindt het toch niet erg mam dat ik mijn grote boodschap op de wc doe en niet in mijn luier.
Nee, hoor schatje het is waar jij je fijn bij voelt zegt moeder tegen Jada.

Want plassen vindt ik niet erg om in een luier te doen maar mijn grote boodschap er in doen gaat mij te ver zegt Jada.
Maar moeder en Jada hadden nog geen honger dus ze gingen eerst wat tv kijken.
Maar mam ''hoe ziet onze dag er uit vandaag'' vroeg Jada aan moeder.
''Nou Jada ik had eerst gedacht om na het eten te gaan zwemmen en daarna nog een middagdutje te doen en daarna nog een beetje in het park te lopen en daarna het avond eten en daarna de lichtjes roeten te bekijken'' zegt moeder tegen Jada.
Maar na uur tv kijken krijgt Jada toch eigenlijk wel honger.

Dus gaan moeder en Jada lekker ontbijten.
Na dat ze klaar zijn met ontbijten pakt moeder de zwemspullen.
En ze lopen gezellig naar het zwembad toe.
Maar dan komen ze aan bij het zwembad en pakken ze een familie kleedkamer.
Eerst doet moeder haar zelf aan kleden en laat Jada alvast haar schoenen en sokken uit doen.
Dan doet moeder de trui en broek uit bij Jada en daarna de onderbroek van Jada.

Daarna mag Jada op het bankje komen liggen en doet moeder Jada luier uit die al wel een beetje nat is geworden.
En als Jada alles uit heeft doet moeder Jada een zwemluier aan en laat Jada in haar badpak stappen.
Dan gaan ze naar het water toe en moeder en Jada zien dat het helemaal niet druk is.
Ze zijn me nog een ander stel in het water maar die zijn aan de ander kant van het zwembad.
Dan gaan ze lekker zwemmen en gaan ze door de Mickey mousse baan.
En dan gaan ze van de Catrine Duck glijbaan af.

Maar dan gaan ze effen in de Goffie bubbelbad zitten.
En als ze daar uit komen gaan ze effen wat drinken.
Als ze het drinken op hebben gaan ze weer verder zwemmen.
En ze gaan nog een keer van de glijbaan af en dan gaan ze door Boris storm baan doorheen.
Als ze daar uit komen gaan ze nog wat spelen met de bal in het zwembad.

Maar na 4 uur te hebben gezwommen gaan ze uit het zwembad.
En ze vinden weer een familie kleedkamer.
Waar moeder alvast alles uit doet bij Jada tot aan haar zwemluier.
dan kan Jada zich zelf een beetje afdrogen en kan moeder haar eigen ook afdrogen en aankleden.
En als moeder klaar is helpt ze Jada met afdrogen en moeder doet de zwemluier bij Jada uit die een klein beetje nat is.

En legt Jada weer op het bankje en doet Jada een schone luier aan en kleedt Jada weer aan.
Als moeder en Jada alle twee weer zijn aangekleed gaan ze weer terug naar het huisje.
En als ze bij het huisje aan komen doet moeder Jada haar pyjama aan en laat Jada haar middagdutje doen.
Maar na 2 uurtjes geslapen te hebben maakt moeder Jada rustig wakker.
En verschoont Jada luier weer eens.
En ze eten nog een boterham voor dat ze weer even in het park gaan lopen.

Als ze hun boterham op hebben lopen ze weer naar het park en gaan kijken of ze nog wat figuren zien die ze nog niet hebben.
En het duurt niet lang voor dat Jada de eerst ziet want daar staan Catrine Duck al dus Daar wil Jada al een handtekening van hebben.
Dan lopen ze verder en ziet Jada dat het daar heel druk is en dus gaan ze daar kijken en daar staan er 7 figuren.
Want daar staan knabbel en babbel en belle en Dagobert Duck en kwik en kwek en kwak stonden daar dus die moest Jada ook hebben dus ze ging bij alle 7 langs om een handtekening te vragen.
Daarna gingen ze nog in de draaimolen en in de botsauto's.

Toen ze dat hadden gedaan gingen ze weer terug naar het huisje om te gaan eten want om 7 uur begint de licht roeten.
Toen ze uiteindelijk bij het huisje aan kwamen begon moeder aan het eten.
En ging Jada wat tv kijken en ze had geluk een film van de speelgoeddokter was op tv.
Toen moeder uit eindelijk klaar was met het eten te maken gingen ze lekker eten.
Toen ze klaar waren met eten ging moeder even de luier van Jada verschonen die nat was geworden.

Om daarna naar het park te gaan voor de lichtjes roeten.
En ze waren net op tijd in het park om het begin te zien van de lichtjes roeten.
En Jada vond het prachtig heel die 27 wagens met Disney figuren.
Maar moeder probeerden van elke wagen een foto te kunnen maken.

Maar toen Jada wagen nummer 18 zag was zeker blij want dat was de wagen van de speelgoeddokter.
Maar na 2 uur was te lichtjes parade helaas afgelopen.
Dus moeder en Jada liepen weer terug naar het huisje.
Maar onderweg vroeg moeder aan Jada ''wil je een ijsje’’, ''Ja lekker mam’ ‘zei Jada.

Toen ze uit eindelijk bij het huisje aan kwamen gingen ze dan nog wat praten of de dag en alles.
Maar lang hielt Jada het niet vol ze was moe geworden.
Dus moeder deed Jada een nacht luier aan en haar pyjama en stopten Jada lekker in bed.
Maar lang duurden het niet voordat ook moeder naar bed ging.
 

Winnie de Poep

klein zijn is fijn.
Re: Jada terug in de luiers

nina15000 zei:
hoi friendly & matdamper

ik zal Jada meer naar het grote wc laten gaan.
dan hoop ik dat hij nog leuker wordt

groetjes Nina
Ik denk dat dat niet is wat ze bedoelen... (op de wc) ;)
 

tenaboy

Toplid
Re: Jada terug in de luiers

Ik denk dat ze bedoelen dat jana nog meer op baby aangaat en dat zij veel vaker een poepbroek krijgt
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

oow Oke nu snap ik hem.
Ik zal Jada meer een poepbroek te geven.
Het zal alleen niet veel poepbroek zijn.
Want ik ben er niet zo van.
maar als ik er elke dag van Jada keer doe lijkt het mij wel genoeg.


groetjes nina
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

De volgende morgen is moeder al vroeg wakker.
Ze stapt uit bed en kijkt even bij haar klein meisje die schattig ligt te slapen.
Dus Moeder wrijft zachtjes over het gezichtje van Jada.
Die dan lekker wakker wordt ''goeie morgen mam'' zegt Jada tegen moeder.
''Goeie morgen meisje lekker geslapen meisje'' vroeg moeder aan Jada.
Dan neemt Moeder Jada uit bed en brengt haar naar de bank om haar nacht luier te verschonen.
En als moeder klaar is met Jada haar luier te verschonen gaan ze rustig eten.

Dan gaan ze nog even tv kijken tot het 10 uur is om naar het park te gaan.
En als het dan kwart voor 10 is pakt moeder haar luiertas en doet die in het karretje.
Dan lopen ze naar het park toe om weer figuren te zien die Jada nog niet heeft.

Als ze eenmaal in het park zijn ziet Jada al meteen Tiana die ze nog niet heeft.
Daar loopt ze naar toe en vraagt daar een handtekening van.
Dan lopen ze verder in het park en daar staan er twee.
Want daar staan rapunzel, Jasmine, staan daar en daar wil Jada ook een handtekening van hebben.
Dan gaan ze in een attractie en eenmaal als ze daar uit komen lopen ze weer verder in het park.
Daarna lopen ze weer naar de attractie van de speelgoeddokter en daar gaan ze in.

Maar als Jada samen met moeder uit de attractie komen zegt Jada tegen moeder dat ze in haar broek heeft geplast.
Oké, dan gaan we in het restaurant van de speelgoeddokter wat drinken dan kan ik daar je luier verschonen zegt moeder.
Ja, is goed mam zegt Jada.
Dus eerst bestelen ze drinken dan lopen ze naar de wc en daar verschoont moeder Jada luier.
Dan lopen ze weer naar hun plek en gaan van hun drinken genieten.
Maar toen moeder en Jada hun drinken op hadden wou moeder gaan betalen dus moeder betaald maar die mevrouw zei tegen Jada dat ze die beker mee
mag nemen van de speelgoeddokter.

En daar was Jada wel blij mee.
Daarna lopen ze nog wat door het park en kijken ze of ze nog wat figuren tegen komen die ze nog niet hadden.
Maar alleen Boris vinden ze nog dus Jada gaat daar heen handtekening aan vragen.
Dan lopen ze weer terug naar het huisje.
Maar onderweg moet Jada poepen maar helaas is er geen wc dicht bij.

Mam ik moet poepen, zegt Jada tegen moeder.
Ow zegt moeder ''nou kun je het nog op houden tot thuis’ ‘vraagt moeder aan Jada.
''Nou nee'' zegt Jada.
Doe het anders gewoon in je luier dan verschoon ik je wel als we in het huisje zijn.
Maar voor dat moeder klaar is met uitpraten is Jada al bezig met poepen in haar luier.

Dus Moeder en Jada lopen rustig door naar het huisje.
Maar als Jada klaar is vraagt ze aan moeder of je het niet ziet nee hoor zegt moeder.
En als ze bij het huisje aan komen gaat Jada al op de bank liggen dat moeder haar meteen kan verschonen.
Dus moeder pakt alles een schone luier en billendoekjes voor alles schoon te maken.
En als moeder alles gepakt heeft doet moeder de broek en de onderbroek omlaag en doet de luier open.
Die al beste vol zit dus ze maakt alles schoon en gooit hem weg.

En doet Jada een nieuwe luier aan.
Dan gaat Jada tv kijken dat ondertussen moeder het eten gaat maken.
En na 45 minuten is het eten klaar en gaan ze lekker eten.
Maar als Moeder en Jada het eten op hebben ruimen ze de tafel af en gaan ze nog wat tv kijken.
Maar dan vraagt Jada ineens aan moeder ''mam je bent toch niet boos dat ik in me luier heb gepoept'' vroeg ze aan moeder.
''Nee schatje kan gebeuren dus alles je de volgende keer weer naar het grote wc moet en er is geen wc kun je het ook in je luier doen he'' zei
moeder tegen Jada.
Oké, fijn zei Jada.
En moeder gaf Jada een kus op haar voorhoofd.
Maar na 1 uur wou Jada aan de borst dus ze vroeg dat aan moeder en moeder vond het goed.

Dus moeder legt Jada aan de borst Dat Jada er uit kon drinken.
En na een half uur heeft Jada wel genoeg gedronken.
En zegt moeder zullen we eens naar bed gaan meisje.
Ja, is goed zegt Jada dan.
Dus moeder verschoont nogmaals de luier van Jada en legt Jada in haar bedje en leest nog een verhaaltje voor en Jada slaapt al best vlug.
En als Jada slaapt ruimt moeder alles even op en gooit de vuilnis zak met de stink luier weg.
En als moeder dat gedaan heeft gaat ze ook maar slapen.

Maar moeder valt ook best snel in slaap.
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

Maar de volgende morgen worden Jada al vroeg wakker.
Dus ze klimt zachtjes uit haar bedje en gaat rustig met haar speelgoed spelen.
Maar bedenkt dan dat ze van moeder eerst een ander luier broekje aan moet doen dus dat doet Jada dan maar.
Als Jada haar luierbroekje heeft verwisseld gaat Jada lekker spelen.
En na 2 uur wordt ook moeder wakker.
Kon je niet meer slapen meisje zei moeder nee mam.
Kom je even dan doen we je nacht luier uit en doen we je een gewoon luier aan.

Dus ze gaan lekker ontbijten en daarna maar even kijken in het park
Maar na het eten gaat Jada weer tv kijken en ruimt moeder de tafel af.
Als Jada tv aan het kijken is vindt Jada het wel heel leuk wat er op tv is.
Maar als Jada naar de wc wil lopen om te gaan poepen is ze weer te laat en doet ze het weer in haar broek.
Mam roept ze ik heb weer in mijn broek gepoept ik was te laat zei ze tegen moeder.

Ow dan zullen we hem even verschonen die luier van je.
Dus moeder doet de luier weer uit en maakt alles weer schoon.
En smeert Jada nog even in met luiercrème en doet Jada een nieuwe luier aan.
Als Moeder klaar is met Jada haar luier lopen ze naar het park om weer een leuk dagje te hebben.

Maar eenmaal in het park lopen ze meteen door naar het midden want daar zijn altijd wel veel figuren.
Dus daar gingen moeder en Jada maar eens kijken.
En Jada had geluk want ze zag er een hoop.
Ze zag staan Doc, Sleepy, Happy, Grumpy, Sneezy, Dopey, Bloosje stonden daar dus daar wou Jada allemaal wel een handtekening van hebben.

Toen ze alle maal had gedaan liepen ze weer verder.
Daarna gingen ze in 3 attracties toen ze die alle drie in hadden geweest liepen ze weer verder.
Maar toen stopten Jada ineens en keek ze en zag daar ook weer figuren staan.
Want daar stonden Janneman Robinson, Knorretje, Teigetje, Kanga, Roe, Iejoor, Konijn en Uil en winni de pooh.
Daar moest Jada ook een handtekening van hebben.

Maar met het wachten had Jada al weer in haar luier geplast.
Dus ze gingen eerst wat drinken en daarna ging moeder Jada weer eens verschonen.
Toen ze hun drinken op hadden en betaald hadden liepen ze weer terug naar het huisje.
Want ze moesten op tijd eten om de voorstelling te kunnen zien die in het grote Mickey Mouse theater te zien is.
Maar toen ze bij het huisje aan kwamen was Jada eigenlijk wel uitgeput.
En dat had moeder gezien ''hey meisje waarom doe je niet even je ogen dicht op de bank'' zei moeder tegen Jada.
Ja, is misschien een goed plan zegt Jada dus moeder gaat samen met Jada in de bank zitten.

Maar als Jada tegen moeder aan komt hangen gaat moeder lekker wrijven over het rugje van Jada.
En moeder ziet dat Jada lekker aan het slapen is.
Dus Moeder legt Jada rustig neer op de bank om het eten te doen maar daar heeft moeder eigenlijk geen zin in.
Maar ziet dan dat je door een Disney figuur eten kunt laten brengen.
Dus moeder krijgt een goed idee waarom laat ik niet de speelgoeddokter het eten laten brengen.
Dus moeder bestel friet met een Disney menu voor Jada en besteld gewoon friet en een frikandel special voor haar eigen.
En zet neer om half 5 dan kan ik om 4 uur Jada wakker maken.
Dus moeder gaat nog wat werk doen dat later niet meer hoeft te doen.

Maar ineens kijkt moeder op de klok 10 over 4 chips even snel Jada wakker maken.
Hey schatje word je wakker.
En Jada wordt rustig wakker en moeder neemt meteen een schone luier mee om Jada te verschonen.
Maar dan kijkt Jada naar de tafel en fornuis en ziet niks staan.
Mam moet jij geen eten maken.
Nee, ik heb wat anders gedaan wat je straks gaat zien.

Oké, mag ik drinken vraagt Jada dan aan moeder.
Maar dan ziet Jada ineens iets raar voor het huisje komen.
En dan wordt er op het deur geklopt.
Doe maar open Jada is het eten dus Jada doet open en kijkt en kijkt nog eens.
En Jada staat ineens voor de speelgoeddokter jullie hadden eten besteld.
Ja, klopt zei moeder dus ze mevrouw gaf het eten aan moeder en kwam even bij Jada zitten.
En vroeg ook dingetjes aan Jada.
Wat Jada het leukste vond aan de speelgoeddokter.
En toen zei Jada ook dat ze thuis in haar speelkamer ook een kliniek heeft.
Dat vond de speelgoeddokter wel leuk en Jada kreeg ook iets van de speelgoeddokter.
Waar Jada heel blij mee is.
En Jada kreeg ook seizoen 1.2.3.4.5 van de speelgoeddokter.
Daar was Jada helemaal blij mee.
En moeder zetten Jada en de speelgoeddokter nog eens op de foto.

Maar toen moest de speelgoeddokter gaan dus Jada gaf de speelgoeddokter een knuffel en een kus en toen ging ze weer.
Toen gingen ze maar eten dat was leuk mama dat zij kwam zei Jada.
Maar toen ze het eten op hadden ruimen moeder eerst alles op en vroeg of Jada ondertussen een nieuwe luier en luier doekjes wou pakken voor dat ze gingen dat moeder de luier van Jada nog eens kon verschonen.
En Jada had alles neer gelegd dat moeder Jada kon verschonen.
Na dat moeder de luier van Jada heeft verschoon liepen ze naar het theater voor de voorstelling om die te gaan kijken
Toen ze daar aan kwamen werden ze naar hun plek gewezen waar ze mochten gaan zitten.

En toen iedereen zat begon de voorstelling.
Jada vond het prachtig de voorstelling.
En moeder vond hem ook mooi.
Maar na 1.5 uur was de voorstelling ook weer gedaan.
Dus moeder en Jada liepen weer terug naar het huisje.
Toen ze daar eindelijk aan kwamen liepen ze naar binnen.
En daar stond een pakketje voor Jada van de speelgoeddokter op tafel.
Met een kaart Dus moeder leest die voor aan Jada.
lieve Jada,
Ik ben blij dat je geniet van Disneyland Parijs.
En dat ik je grote voorbeeld bent.
Ik hoop als je straks groot bent je ook dokter wordt.
En in deze doos zitten je cadeaus die ik je belooft heb dus hier zijn ze.
En kijk met je moeder goed in de doos want er zit nog iets in.
veel plezier en er mee en veel kijk plezier.
Liefs de speelgoeddokter XXX
ps. je krijgt ook de groetjes van iedereen van mijn speelgoed.
En een dikke knuffel van Lammie.

En als Jada en moeder kijken zitten er een foto lijstje in met een foto van Jada en de speelgoeddokter en haar knuffels.
wat een mooie foto zegt moeder en Jada zegt dat is hij zeker.
Maar nu Begint Jada wel moe te worden Dus moeder doet Jada een nacht luier aan en legt Jada lekker in haar baby bedje.
en ze valt best snel in slaap.
Maar Moeder wacht ook niet lang en gaat ook maar slapen.
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

Maar om 7.25 wordt Jada ineens wakker en ze kan niet meer slapen.
Dus ze gaat stilletjes uit haar bed en gaat dan eerst haar nachtluier omwisselen.
En gaat dan maar wat tv kijken tot moeder wakker is.
Maar om 8.45 krijgt Jada dorst maar gelukkig kan Jada bij haar drinkbeker.
Die ze vult met ranja en doet de beker dan goed dicht en gaat weer op de bank zitten.

Dan hoort Jada dat moeder ook wakker wordt.
''Goeie morgen mam'' zegt ze tegen moeder ''goeie morgen meisje'' zegt moeder.
En moeder maakt gewoon een boterham en doet daar wat op en ze eten het op de bank op.
En dan wil Jada een gesprek met moeder.
Mam ik zou eigenlijk willen weten of je het nog leuk vindt dat ik een klein meisje ben.
Ja, ik vindt het nog steeds leuk dat je klein bent.
Eerlijk gezegd vond ik het jammer dat je zindelijk werd, toen was je baby/peuter af,
En dat vond ik eigenlijk wel jammer eerlijk gezegd zei moeder tegen Jada.

Dan is het goed mam ik wou niet dat je het met tegenzin dit doet.
Maar Jada vind jij het zelf ook nog leuk om een baby/peuter te zijn vraagt moeder aan Jada.
Ja, zeker mam ik vind het alleen maar leuk dat ik gewoon je kleine meisje kan blijven.
Ik wil niet groot worden ik wil altijd je kleine meisje blijven.
Dat vind ik fijn om te horen zegt moeder.
En ze geven elkaar een dikke knuffel.
Dan vraagt moeder wat Jada vandaag wil gaan doen.

Nou mam we kunnen ook nog even 1 a 2 uurtjes gaan zwemmen en daarna middag eten.
Daarna nog even het park in gaan.
Ja, is goed zegt moeder dus moeder pakt alle zwemspullen.
Maar door het gesprek met moeder is Jada ineens te laat bij de wc om te gaan poepen dus ze heeft het in haar luier gedaan.
Mam zou je mij eerst willen verschonen.
Ja, is goed zegt moeder dus ze pakt een schone luier en verschoont Jada eerst en dan lopen ze naar het zwembad.
Maar als ze bij het zwembad aan komen blijkt dat ze de alleen zijn bij het zwembad.

Dus ze pakken een familie kleedkamer om zich om te kleden en Jada kleedt zich uit en moeder doet Jada luier uit en doet de zwemluier bij Jada aan.
Alleen maar leuk dat we het zwembad voor ons eigen hebben zegt Jada.
Daarna gaan ze eerst alle glijbanen doen en stroombaan gaan ze eerst in.
Dan gaan ze ook nog even gewoon zwemmen.
Maar na 1.5 uur begint Jada een beetje wit te worden dus ze gaan er even uit en gaan even zitten.
Is er iets Jada je wordt ineens heel wit zegt moeder.
Nee, hoor mam maar kreeg het koud denk ik.

Wil je nog wat drinken of zeg je terug naar het huisje.
Nou mam eigenlijk zou ik terug naar het huisje willen.
Is goed dan gaan we ons omkleden en dan gaan we terug naar het huisje.
Dus ze pakken hun spullen en zoeken een familie kleedkamer.
Daar doet moeder alles uit bij Jada tot haar zwemluier en laat Jada zich zelf afdrogen.
Data moeder haar zelf ook af kan drogen en aankleden.
En als moeder klaar is doet ze de zwemluier uit bij Jada en droogt het daar ook af en doet dan een nieuwe luier aan.

Als Jada een ander luier aan heeft kleedt moeder Jada verder aan.
Dan lopen ze terug naar het huisje maar moeder ziet dat Jada nog steeds niet beter worden.
Als ze eenmaal bij het huisje aan komen vraagt moeder of Jada even op de bank wil gaan liggen.
Dan kan ik kijken wat je temperatuur is zegt moeder.
Dus moeder pakt de thermometer en stopt die tussen de billetjes van Jada.
Die geeft 38.5 graden aan dus moeder pakt een zetpil en doet die voorzichtig bij Jada naar binnen.

Dan pakt moeder een kussen en een dekbed voor Jada dat Jada beter kan worden.
Dus Jada probeer maar even te slapen dan kijken we straks even of we nog naar het park gaan als je beter bent.
Maar Jada ging maar snel rusten om snel beter te worden.
Moeder keek of ze nog mails van haar werk had maar er stonden er niet veel.
Maar na 2 uur slapen maakt moeder Jada rustig waker en laat Jada meteen op haar buik liggen dat moeder de temperatuur kan meten van Jada en dus stopt moeder de thermometer tussen de billetjes van Jada en hij geeft nu aan 37.8 graden dus het is gezakt.
Dus ze gaan even in het park rond lopen.
Kijken of ze wat figuren vinden die ze nog niet hebben.

Als ze eindelijk in het park zijn komen ze al meteen iemand tegen Bambi en stampertje stonden daar dus daar wou Jada wel een handtekening van hebben.
Daarna gingen ze in 5 attractie en bij een attractie stond Tinkerbell die wou Jada ook wel hebben.
Daarna kwamen ze de speelgoeddokter nog tegen en die vroeg aan Jada of ze de cadeaus leuk vond zeker wel zei Jada.
Toen Jada en de speelgoeddokter afscheid hadden genomen gingen Jada en moeder weer terug naar het huisje.
Waar ze gewoon een soepje gingen eten met Disney figuren er in.
Dat vond Jada wel leuk dat ze bij elke hap keek welke ze had.

Daarna gingen moeder en Jada nog wat tv kijken.
Maar na 2 uur tv te hebben gekeken gingen ze maar slapen.
Dus moeder maakten Jada slaap klaar.
Daarna legden Moeder Jada lekker in haar baby bedje en ze sliep best vlug.
en moeder viel ook best snel in slaap.
 

tenaboy

Toplid
Re: Jada terug in de luiers

Weer een heel goed deel en dat jana nu al zijn behoeftes doet in de luier maakt het verhaal toch mooier om te lezen !1
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Re: Jada terug in de luiers

Mwa van mij hoeft het niet perse alles in de luier te doen. Maar als het er dan inzit in het verhaal dan lijkt het mij het prettigst om het in de nacht tijdens het slapen te laten doen.
Voor de rest. Prima verhaal 1 klein struikelblok blijvende namen van de figuren.
En voor zover ik weet is de gelaarsde kat geen Disney figuur maar van de concurrentie dreamworks.
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

björn (XXV) zei:
Mwa van mij hoeft het niet perse alles in de luier te doen. Maar als het er dan inzit in het verhaal dan lijkt het mij het prettigst om het in de nacht tijdens het slapen te laten doen.
Voor de rest. Prima verhaal 1 klein struikelblok blijvende namen van de figuren.
En voor zover ik weet is de gelaarsde kat geen Disney figuur maar van de concurrentie dreamworks.
beste Björn (XXV)

hoe bedoel je blijvende namen van figuren.
van de gelaarsde kat dacht ik dat van Disney was maar heb even goed na gekeken en je hebt gelijk.
Dus die is er al uit gehaald .

groetjes nina
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

De volgende morgen wordt Jada lekker rustig wakker.
Maar als ze in het bed kijkt van haar moeder is het leeg.
Dus ze roept haar moeder die er dan aan komt en vraagt wat is er Jada.
Ik wil er uit zegt Jada ow oké zegt moeder en moeder pakt Jada uit bed en legt Jada op de bank om haar luier te verschonen.
Als moeder klaar is krijgt ze een boterham met hagelslag en een met vlokken die ze dan kan eten onder het tv kijken.
Ow Jada mama gaat de auto al een beetje in laaien.
Oké, is goed mam ow mam mag ik in de auto onderweg naar huis die dvd's van de speelgoeddokter kijken.
ja, is goed hoor ik zal de auto dvd-speler op hangen en dan zal ik ze er de dvd's blij leggen.
Dank je mam zegt Jada.
En moeder gaat weer verder met inruimen van de auto.
Maar als Jada alles op heeft moet ze eigenlijk naar het grote wc maar is nog best lui dus ze loopt heel traag naar de wc en oeps weer te laat.
Maar als moeder bijna klaar is ziet ze dat Jada niet fijn zit heb je in je luier gepoept vroeg moeder.
Ja, mam ik was te laat bij de wc.
Kom maar dan verschoon ik hem wel even.
Dus moeder verschoont de luier van Jada nog eens.
En als alles klaar is drinken ze nog even de pak sinaasappelsap op.
Dan vraagt moeder of Jada even wil komen Ga maar even liggen op de bank dan verschoon ik je nog eens en doe je een nacht luier aan.
En dan zet moeder Jada in haar autostoel en moeder vraagt welke er eerst in moet die zegt Jada.
Dan rijden ze aan naar huis.
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

Maar onderweg stoppen moeder en Jada even voor een pauze.
Waar ze even wat gaan drinken en even lunchen.
Daar kan ik eerst je luier even verschonen zegt moeder.
Dus ze doet meteen Jada een nieuwe luier aan en daarna gaan ze lekker verder eten en drinken.
Als ze alles op hebben rijden ze weer verder.
Moeder doet meteen een ander dvd er in dat Jada die kan kijken.
Dan rijden ze weer verder richting huis.
Maar na 1.5 uur heeft Jada deze dvd helemaal gezien.
Dus ze vraagt aan moeder om een ander er in te doen.

Op de zij kant duwen dan die ander er in doen zegt moeder dus dat dat doet Jada dan maar.
En gelukkig lukt het Jada om hem er in te doen.
Maar na weer 3 uur rijden stoppen moeder en Jada nog eens om de benen te strekken.
En moeder kijkt ook nog eens in de luier van Jada of die nog droog is.
Maar helaas die is nat maakt niet uit zegt moeder die verschoon ik wel even.
Waar vraagt Jada hier er is toch niemand.
Oké, als je het snel doet is het goed zegt Jada.
Dus moeder pakt een luier uit de luiertas en verschoont Jada haar luier.
Als moeder klaar is met de luier van Jada rijden ze weer verder.
''Mam hoe lang is het nog voordat we thuis zijn'' vraagt Jada aan moeder.

''Nou nog 2 uurtjes rijden en dan zijn we thuis'' zegt moeder.
Oké, zegt Jada dan kijk ik nog een dvd.
En als net de dvd af is gelopen komen ze net in hun straat aan.
Moeder doet de garage deur open en zet de auto binnen.
En ze kunnen alles op gaan ruimen.
Als ze dan alles op hebben geruimd begint moeder aan het bakken van frietjes.
En moeder dekt de tafel met voor Jada haar vork, mes, bord van de speelgoeddokter.
Als ze dan eindelijk kunnen gaan eten vindt Jada het heel leuk dat moeder haar bord en bestek neer legt van de speelgoeddokter.
En als ze eenmaal hun eten op hebben gaan ze nog wat tv kijken en waar Jada nog even aan de borst van moeder gaat.

Na een halfuur is Jada wel klaar met drinken uit moeder borst Maar Jada is eigenlijk heel moe.
Wat moeder zag dat Jada moe werd wil je naar bedje schatje, eigenlijk wel mam zegt Jada.
Oké, is goed dus moeder tilt Jada op en doet Jada een nachtluier aan en legt haar dan in haar babybedje.
En moeder kijkt op een website en ziet daar een goeie baby peuter massage voor Jada omdat ze soms veel last heeft van haar rugje.
dus moeder maakt een afspraak.
Daarna gaat moeder ook maar slapen dus als ze net in bed ligt begint Jada ineens te huilen.
Dus moeder loopt naar het baby bedje van Jada en probeert Jada te troosten maar dat lukt niet zo vlug.
Dus moeder vraagt dan aan Jada wil je bij mama liggen dan Ja graag zegt Jada.
Maar Jada gaat heel dicht tegen moeder aan liggen en ze vallen alle twee snel in slaap.
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

Hallo

Ik hoop dat jullie het een leuke verhaal vinden .
Als jullie tips hebben zijn die van harte welkom .
En als jullie foute zien kun je dat ook laten weten
Zet er dan wel een voorbeeld bij dat maakt het iets makkelijker .
Of hebben jullie een idee voor het verhaal die zijn van harte welkom

Groetjes nina
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

De volgende morgen wordt Jada wakker maar ze ziet dat moeder nog slaapt dus gaat ze stilletjes naar haar speelkamer.
Maar eerst doet ze een schone luier aan.
En dan gaat ze lekker lief spelen met haar speelgoed.
En om half 10 wordt moeder ook wakker en ziet dat Jada niet meer bij haar in bed ligt.
Dus moeder loopt naar de speelkamer en ziet daar Jada spelen met haar poppen.
Dan loopt moeder door naar de keuken en maakt gewoon een boterham met boterhamworst voor Jada.
En dan brengt ze die naar Jada toe.
Jada hier is je ontbijt zegt moeder en Jada eet die boterham helemaal op en gaat dan weer verder spelen.
Maar we moeten zo wel even weg he meisje zegt moeder oké mam zegt Jada.
Kom je even dan kan ik je verschonen voordat we gaan.
Maar als moeder de luier op doet heeft Jada ook gepoept.
Dat maken we ook even schoon zegt moeder en ze legt er een nieuwe luier onder de billetjes van Jada en doet hem dicht.
Dan vertrekken ze naar de massage studio.
En als ze eenmaal aan komen lopen ze meteen naar binnen.
En mag Jada op de tafel gaan liggen en gaat moeder op de ander liggen.
Jada krijgt echt een baby massage wat Jada heerlijk vindt.
En Na 2 uur is het alweer voorbij wat Jada jammer vindt want ze vind het heerlijk.
Dus moeder en Jada gaan weer maar moeder moet nog boodschappen doen.
Dus dat doen ze ook maar even.
En eenmaal bij de winkel aan gekomen pakken ze een kar met een prinses wagen er onder.
Ze pakken toetjes en melk en boterhammen en dan lopen ze naar de baby gang en pakken ze luiers en luierbroekjes.
Dan als ze alles hebben lopen ze naar de kassa en rekenen ze af.
En als moeder af heeft gerekend lopen ze naar de auto en laaien ze alles in en rijden ze naar huis.
 

Winnie de Poep

klein zijn is fijn.
Re: Jada terug in de luiers

Volgens mij schrijf je het heel haastig allemaal, want ik zie je foutjes maken waarvan je best weet dat ze fout zijn, als je de zin zou nalezen. Mijn tip over aanhalingstekens pas je soms wel en soms niet toe, dus dit bijvoorbeeld:
"Maar we moeten zo wel even weg he meisje zegt moeder oké mam zegt Jada. "
wordt daardoor onleesbaar.

Maar het gaat al beter dan in het begin hoor. :)

Nog twee tips : Veel van jouw zinnen beginnen met 'Maar...' , 'Dus...', 'En...'... Je kunt dat vaak gewoon weglaten. Weglaten geldt ook voor twee keer hetzelfde woord in een zin, of in twee opeenvolgende zinnen...Dan krijg je :

De volgende morgen wordt Jada wakker en ziet dat moeder nog slaapt, dus gaat ze stilletjes naar haar speelkamer.
Eerst doet ze zichzelf een schone luier aan, dan gaat ze lekker lief spelen met haar speelgoed.
Om half 10 wordt moeder ook wakker en ziet dat Jada niet meer bij haar in bed ligt.
Moeder loopt naar de speelkamer en ziet daar Jada spelen met haar poppen.
Dan loopt ze door naar de keuken en maakt gewoon een boterham met boterhamworst voor Jada en brengt ze die naar haar toe.
"Jada, hier is je ontbijt", zegt moeder. Jada eet die boterham helemaal op en gaat dan weer verder spelen.
"We moeten zo wel even weg, hè meisje...", zegt moeder. "Oké mam", antwoordt Jada.
"Kom je even? Dan kan ik je verschonen voordat we gaan."
Als moeder de luier opendoet heeft Jada ook gepoept.
"Dat maken we ook even schoon", zegt moeder en ze legt een nieuwe luier onder de billetjes van Jada en doet hem dicht.
Dan vertrekken ze naar de massagestudio.
Als ze eenmaal aankomen lopen ze meteen naar binnen,mag Jada op de tafel gaan liggen en gaat moeder op de ander liggen.
Ze krijgt echt een baby massage,die ze heerlijk vindt. Na 2 uur is het alweer voorbij wat Jada jammer vindt, want ze vond het heerlijk.
Moeder en Jada gaan weer, ze moeten nog boodschappen doen dus dat doen ze ook maar even.
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

Eenmaal thuis ruimt moeder alle boodschappen op en begint alvast aan het eten.
Jada gaat weer lekker spelen met haar speelgoed tot moeder klaar is met het eten te maken.
Het eten eenmaal klaar is loopt moeder naar de speelkamer om te zeggen of Jada komt eten.
Jada kruipt meteen achter moeder aan om te gaan eten.
Als Jada bij haar stoel is zet moeder Jada daar in en kunnen ze beginnen met eten.
Na het eten gaat Jada op de bank hangen en kijkt naar de tv.
Moeder pakt alvast een schone luier en verschoont Jada maar even.
Maar als moeder net alles heeft opgeruimd vraagt Jada aan moeder of "ze even uit de borst mag drinken".
"Ja hoor" zegt moeder en ze legt Jada aan de borst.
30 minuten later is Jada klaar met drinken en gaat weer lekker verder spelen.
Als moeder Jada wil gaan halen om gtst te komen kijken ziet ze dat Jada al in slaap is gevallen.
Ze tilt Jada op legt haar op de commode en doet Jada haar nachtluier aan.
Moeder legt Jada daarna lekker in haar baby bedje.
Daarna gaat moeder gewoon lekker tv kijken,
Om 10 uur wordt moeder eigenlijk ook wel moe dus moeder gaat ook maar naar bed.
Voor dat moeder in bed gaat liggen kijkt ze eventjes bij Jada maar die slaapt lekker door.
Ze gaat daarna zelf ook maar lekker slapen.
 

nina15000

Superlid
Re: Jada wil weer een klein meisje zijn

Winnie de po zei:
Volgens mij schrijf je het heel haastig allemaal, want ik zie je foutjes maken waarvan je best weet dat ze fout zijn, als je de zin zou nalezen. Mijn tip over aanhalingstekens pas je soms wel en soms niet toe, dus dit bijvoorbeeld:
"Maar we moeten zo wel even weg he meisje zegt moeder oké mam zegt Jada. "
wordt daardoor onleesbaar.

Maar het gaat al beter dan in het begin hoor. :)

Nog twee tips : Veel van jouw zinnen beginnen met 'Maar...' , 'Dus...', 'En...'... Je kunt dat vaak gewoon weglaten. Weglaten geldt ook voor twee keer hetzelfde woord in een zin, of in twee opeenvolgende zinnen...Dan krijg je :

De volgende morgen wordt Jada wakker en ziet dat moeder nog slaapt, dus gaat ze stilletjes naar haar speelkamer.
Eerst doet ze zichzelf een schone luier aan, dan gaat ze lekker lief spelen met haar speelgoed.
Om half 10 wordt moeder ook wakker en ziet dat Jada niet meer bij haar in bed ligt.
Moeder loopt naar de speelkamer en ziet daar Jada spelen met haar poppen.
Dan loopt ze door naar de keuken en maakt gewoon een boterham met boterhamworst voor Jada en brengt ze die naar haar toe.
"Jada, hier is je ontbijt", zegt moeder. Jada eet die boterham helemaal op en gaat dan weer verder spelen.
"We moeten zo wel even weg, hè meisje...", zegt moeder. "Oké mam", antwoordt Jada.
"Kom je even? Dan kan ik je verschonen voordat we gaan."
Als moeder de luier opendoet heeft Jada ook gepoept.
"Dat maken we ook even schoon", zegt moeder en ze legt een nieuwe luier onder de billetjes van Jada en doet hem dicht.
Dan vertrekken ze naar de massagestudio.
Als ze eenmaal aankomen lopen ze meteen naar binnen,mag Jada op de tafel gaan liggen en gaat moeder op de ander liggen.
Ze krijgt echt een baby massage,die ze heerlijk vindt. Na 2 uur is het alweer voorbij wat Jada jammer vindt, want ze vond het heerlijk.
Moeder en Jada gaan weer, ze moeten nog boodschappen doen dus dat doen ze ook maar even.
hoi Winnie de po

dank je voor deze tips .
ik ben er blij mee hier kan ik iets mee .

groetjes nina
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Wil graag eens peuter/kleuter zijn Contact advertenties 0
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Timluierboy betaalde mama die mij wil komen verzorgen in Nijmegen Contact advertenties 0
Love4Luiers Wie wil en kan mij verschonen en verwennen? Ben biseksueel dus allen welkom Contact advertenties (T) 0
P Wie wil mij pamperen morgenochtend Contact advertenties 2
M Heerde 25 jaar oud en wil alles proberen! Contact advertenties 10
CdLisse Wil het wel proberen Plastic broekjes liefhebbers 3
C Ineminemutte, .........., aaaaaaaaaaaaaaah, ik kan niet kiezen, wil ze allemaal! Pub 16
luierdromer Wil ook wel foto's op de site plaatsen! Contact advertenties 10
R Ik wil me graag voorstellen Voorstellen 16
Dijkronald Wie wil mijn vrouw verleiden? 16+ Board 9
Mama Suus Nieuwe mama wil ervaring opdoen. Voorstellen 21
B Ik wil mij voorstellen, (broekplassertje) Voorstellen 28
Marc ik wil graag gebruikte luiers 16+ Board 27
Pamperslove Wie wil pampers uit Friesland Contact advertenties 14
K Wil graag gebruikte luier overnemen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
Artemis Wil jij mijn baby worden? (Een liefdesbrief) 16+ Verhalen 9
Bam-Bi Wie wil er een gratis romper ? Pub 52
A Wie wil mijn helpen als ab Contact advertenties 15
K Ik wil voor t eerst luiers dragen en verschoont worden wie wil daddy zijn Contact advertenties 12
A Mamma die me terug in luiers wil doen Contact advertenties 0
Luierkind_123 Wil iemand luiers ruilen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
J Jonge caregiver (27) wil graag ervaring op doen Contact advertenties 8
P Wie wil verschoont worden Contact advertenties 3
Luierliefhebber Brent Ik wil veel vakker dragen in het openbaar iemand tips? 16+ Board 4
Pamperslove wie wil pampers maat 8 om Contact advertenties 10
André Adult Baby Wie wil mij een keer verschonen, en zoek contact met luiervrienden. Contact advertenties 0
G Waar wil je uit voorgelezen worden? (ABDL werkend 2022) Polls 8
P Wie wil zondag Contact advertenties 1
B Wil graag als baby/peuter behandeld worden Contact advertenties 4
P Wie wil keertje samen dragen Contact advertenties 1
Donna Ik wil sissy peuter worden Voorstellen 3
Babygirlsara36 Babygirl wil zich voorstellen Voorstellen 34
Unicorn Ik wil graag in contact komen met meer lesbische vrouwen Voorstellen 10
Alicha Wat heb je nieuw gekocht? ... en wil je dolgraag tonen? AB/DL Fotos 8
AB / DL25 Voor wie wil, hier wat Adult baby hotels en nursery's Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
Steve. Rex Ben nieuw en wil graag vrouwen beter leren kennen die het zelfde zijn als mij Voorstellen 17
Pamperslove wil een luier vriendje Contact advertenties 11
HomeHeart Ik wil me even voorstellen. Voorstellen 29
L Hi, ik hang hier al lang rond, maar wil me graag eens voorstellen Voorstellen 21
Pamperslove wie wil mee naar mama marja Contact advertenties 9
T Iemand die een online date wil aub Contact advertenties 4
Little_Rex Wil graag een spreader pants kopen iemand ervaring VVV 2
muizelien Hoi hoi papa mama wie wil me als baby maken Voorstellen 2
G Wie is hier tbdl en wil chatten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
M Ik wil Oppasser worden. Voorstellen 22
Kalkie Wie wil aankomende week afspreken omgeving Doetinchem Contact advertenties 8
max79 Lid Willy 010 wil zijn account verwijderd hebben moderator talk 0
spruitje77 Iemand die mijn voorraad wil overkopen? Pub 5
TedWheel Mijn vriendin wil ook een plastic broek aan. 16+ Verhalen 2
Similar threads


















































Bovenaan