Jiska in de luiers

Joonoes

Diaper lover
Jiska

Hey Ik ben Jiska ik ben 17 jaar en ik ben een meisje, mijn ouders zijn gescheiden, ik woon bij mijn moeder en ik heb geen broertjes of zusjes. Soms als mijn ouders niet thuis zijn dan denk ik veel aan luiers. Ik heb ze alleen nog nooit durven te kopen.

Maar aankomende week is het zover want dan heb ik vakantie en mijn moeder is dan niet thuis,ze is dan 1 week in België mijn moeder werkt namelijk in de politiek. Ik heb luiers besteld op het internet en een pak van 20 en ze komen maandag binnen,ik hoop een beetje vroeg want mijn moeder gaat maandag ochtend weg om 5:00 weg.

Die zondag avond was ik heel zenuwachtig mijn week was dan bijna aangebroken. Mijn moeder en ik hebben nog 1 keer gegeten en daarna heb ik nog wat tv gekeken en ben ik naar bed gegaan. De volgende ochtend werd ik wakker van de bel ik deed open en daar was mijn pakket al mijn moeder had een briefje op tafel achtergelaten met daarop dat ze elke avond zou bellen.
Ik gooide het briefje weg en liep met mijn pak luiers naar boven en toen ik er 1 in mijn hand had vond ik ze wel heel erg dik. Maar nu had ik de tijd dus ik probeerde er 1 aan te trekken "dat ging moeilijker dan ik dacht" maar uiteindelijk was het dan gelukt....

En daar zat ik dan in mijn mijn luier wat voelt dat toch heerlijk veilig. Ik trok het één en ander aan en ik liep naar beneden voor het ontbijt,ik had een lekker gebakken eitje en 2 flinke glazen melk.

Na het ontbijt ben ik weer naar boven gegaan en ik heb toen bijna tot 12 uur de Sims 4 zitten spelen want dat vind ik toch het leukste spelletje. Toen het 12 uur was heb ik de Sims maar uitgezet en ben ik wat gaan lezen en heb ik nog maar een glas water genomen. En uiteindelijk was daar het gevoel ik moest plassen en dat deed ik natuurlijk in mijn luier.. wat was dat een lekker gevoel zeg.
 

dark oebn

Beginneling
het zou leuk zijn als ze iets verkeerds zou eten en daar hele erge diarree van zou kijgen verder goed begin
 

Joonoes

Diaper lover
Deel 2,

Ik ben na dat ik heb geplast maar een broodje gaan smeren met Pathé maar ik had niet gezien dat de Pathé een beetje overdatum is. Ik had het broodje helemaal opgegeten want het smaakte gewoon normaal. Bij de lunch had ik ook nog een glas thee want koffie vind ik niet lekker.

Nadat ik had geluncht heb ik mij even anders aangekleed door een kort broekje aan te trekken en een tank topje, want het was warm buiten en dan kan je net zo goed even lekker achter thuis zonnen. Ik had mijn boek mee genomen maar tijdens het lezen viel ik al snel in slaap op de stoel in de zon.

Toen ik wakker werd merkte ik dat ik heel nodig naar de wc moest maar ik had geen tijd meer om op te staan en zo stroomde mijn hele luier vol met diarree en nog meer plas. Mijn luier was ondertussen dus ook al aardig vol.

Toen ik naar binnen liep keek ik even op de tijd, het was 16:00 uur en dat betekende dat ik zo even naar de winkel moest.
Dus ik stapte zelf nog snel even onder de douche en trok even snel wat gewone kleren aan want met een luier om naar de winkel gaan vond ik nog een beetje te spannend.

Bij de winkel aangekomen heb ik wat groenten gekocht: een komkommer een paprika en wat snoep tomaatjes.
Ik liep ook nog langs de baby afdeling en ik nam ook wat talkpoeder en wat babydoekjes mee want ik had gelezen dat talkpoeder helpt tegen luieruitslag.

Nadat ik bij de supermarkt was geweest was het ondertussen 18:00 uur en heb ik bij de snackbar een frietje gehaald en een kaassoufflé en ik heb alles meegenomen naar huis.

Na dit heerlijke maal heb ik alles even opgeruimd en heb ik een luier aangetrokken. Toen ik mijn luier aan had heb ik alle deuren op slot gedaan en heb ik boven nog wat gesimst en ben ik gaan slapen.
 

dark oebn

Beginneling
ik heb nog een idee wat als ze in een poepluier krijcht in een winkel door haar diarree
en dat het er echt uit de luier komt
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
C Japans bedrijf maakt alleen nog luiers voor ouderen wegens gebrek aan baby's Algemeen 2
K Luiers Voorstellen 9
Waggelaar Japanse luierproducent stapt volledig over op volwassen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
T Vriendin gaat luiers dragen (tips) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
A Luiers halen in Kroatie Luiers 4
friendly Wat is de definitie van 24/7 luiers dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 27
L Mijn vader heeft mijn luiers ontdekt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
R Luiers kopen 's avonds Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
toet verslaving en luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
LuierN De beste luiers om lang en veel in te plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
LuierN Inleggers voor luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
tijn2022 wie kent er luiers die niet in eu verkrijgbaar zijn maar wel graag zal willen kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Wanheda97 Welke kiezen jullie? Slip, Pants of Flex? Polls 41
plassertje Luiers in de psychiaterie Pub 7
V tykables nieuwe luiers Vragen & Info Shop 4
A Siempre luiers Luiers 2
S Luiers Contact advertenties 9
friendly Luiers tantrisch micro-doseren... of zoiets. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
T Tips discreet luiers buiten Polls 13
X Babs in de luiers B 1
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 27
M Luiers ruilen amstelveen Contact advertenties 7
T Luiers Zuid-Holland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Pamperslove aankleedkussen Contact advertenties 10
D Luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
PremiumProtection Luiers weggooien tijdens oud en nieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Berth Luiers in 2024. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Ablief Nieuwe instagram :3 Contact advertenties 0
V 1 week lang luiers dragen (advies??) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
rvv13 Luiers bestellen Contact advertenties 6
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
D Luiers over Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
DLY85 Wie heeft er nog dc amor luiers? Pub 2
AB88 Ervaring met pocket luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
L zoek Maat S/m luiers & andere dingetjes - Amersfoort Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
André Adult Baby Noodoproep Opslag voor 10 pakken luiers Contact advertenties 18
B Aandacht voor luiers in de margriet. Plastic broekjes liefhebbers 1
DaddyDave 24/7 Geluierd oktober door Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Bram19 Moeite met mn verlangen naar luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
D ABDL Luierverhalen podcast 16+ Board 18
emar007 Sm relatie met luiers Contact advertenties 12
K Luiers geven af. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
U Stress en luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
DiaperLuw Dromen na "vergeten van luiers" Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
B Op eens ging het over luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
I Kies maximaal 10 gratis samples luiers, inleggers etc. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 52
Similar threads


















































Bovenaan