Ja ik weet het dat er veel taalfouten in zitten maar zoals ik al aangaf in mijn vorig verhaal heb ik daar een hoop moeite mee.Best een aardig verhaal hoor. Maar...
Er zitten ook veel taalfouten in.
Ik denk altijd,: "Waarom laat de schrijver het niet heel even, aan iemand anders lezen"?
Het komt zo veel beter over, als de tekst netjes in het nederlands is.
Ja ik weet het dat er veel taalfouten in zitten maar zoals ik al aangaf in mijn vorig verhaal heb ik daar een hoop moeite mee.
Ik heb ook niet zo even iemand die de fouten er uit kan halen. Als ik me druk moet maken om elke fout dan ben ik 3 weken bezig met 1 hoofdstuk.
Ik blijf ook zeker wel door gaan niet iedereen is perfect!Je doet gwn je best Diaper52 ga zo door en laat je niet afmaken door die paar spelfouten je bent immers maar een mens en geen robot zeg ik maar.
Groetjes,
Renéeabdl
Ik gebruik wel Word maar heb geen Nederlandse versie ik probeer wel als ik het nieuwe hoofdstuk hier er in zet om de fouten er uit te halen.Ja, er zitten fouten in, maar aan de meeste stoor ik me niet zo heel erg en het leest allemaal lekker door, dus ik vind het wel meevallen.
Ik weet niet of je een tekstverwerking programma gebruikt, maar de meest hebben wel een vorm van spellingscontrole mogelijkheid (bijvoorbeeld MSWord via functietoets F7) en anders kun je hier je tekst plakken en laten controleren.
Thread starter | Similar threads | Forum | Replies | Date |
---|---|---|---|---|
![]() |
Ageplay date deze zomervakantie gezocht | Contact advertenties | 1 | |
I | Nog niet klaar Chloe's Zomervakantie | C | 12 | |
P | zomervakantie | Volwassen Baby's / Luierliefhebbers | 15 |