Joep's Zomervakantie

Little Simba

Superlid
Is het misschien iets als Joep zelf merkt dat hij plast. Nu is Joep iets aan het doen en komt terug en zijn luier wordt verschoond. Maar je weet niet of Joep zelf plast of het gewoon gebeurt of hij het merkt.
Van mij zelf heb ik vaak gehad dat we zaten te game en denkt chips plassen even afmaken en te laat of soms helemaal niet voelen dat en broek nat en pas merken omdat iemand dat zei.
Of vaak bij buitenspelen nat thuis komen snel naar binnen en naar boven, maar dan terug bij mama en die gaat voelen. Met hoe kan dit, waarom nat? Dan later bedenken ik kom pas thuis als me broek droog is.
vind ik goed idee ik benoem eigenlijk niet of die het merkt ja of nee ik zal het mee nemen. thx
 

jjcvdk

Gewaardeerd Lid
Beste diaper52 dit verhaal van u is een super mooi vervolg verhaal van uw eerste verhaal en leest erg prettig weg mvg
 

Little Simba

Superlid
Zoals jullie wel kunnen zien is er al een tijdje geen nieuw hoofdstuk meer geweest ik ben wel met nieuwe bezig maar neem wat meer tijd per hoofdstuk. Ik moet zelf achter een hoofdstuk staan.
 

Little Simba

Superlid
Daar was ik met een nieuw hoofdstuk ik hoop de komende weken wat meer hoofdstukken te kunnen plaatsen. De komende hoofdstukken staan in het teken van de vakantie. Als mensen suggesties hebben hoor ik dat graag.

Hoofdstuk 7 – Parijs

Joep had mega veel zin in de vakantie Maandag zouden ze om 10 uur vertrekken naar Parijs. Ze zouden eerst met zijn 3e gaan dit waren Joep, Veronique en Esther. Esther had er eigenlijk niet zo veel zin in ze wou liever dat Mark mee ging maar ze kende elkaar maar zo kort. Esther keek op haar telefoon en ze had een berichtje van Mark “Vanaf volgende week ben ik er een aantal weken niet dan ga ik op vakantie. We kunnen anders daarna wel weer af spreken”. Esther was ook vergeten te zeggen tegen hem dat ze er zelf ook niet was. Snel stuurde ze terug “Oh ja ik ben er ook niet ik ga 2 weken met Veronique en Joep naar Parijs. De eerste week naar Disneyland en de 2e week Parijs in”. Ze drukte op verzenden en pakte nog even wat drinken. Veronique en Joep waren buiten spelen dit deden ze eigenlijk elke Zaterdag middag met de oude klasgenoten. Esther voelde haar telefoon trillen het was Mark.

Mark was weer blij om haar stem te horen hij vertelde dat hun ook naar Disneyland ging samen met zijn zoontje. Ze gingen maar 1 week want hij wou wel 2 weken gaan maar hij ging nog met zijn moeder weg. Esther stond te springen van geluk zal die hem vragen of ze samen gingen. Eigenlijk durfde ze het niet. Mark wou het wel vragen maar ook die durft niet. “Hoe ga je naar Parijs dan?” vroeg ze toch maar. “Ik ga met mijn busje ik heb ook nog een leuk Volkswagen busje die had ik vroeger van mijn vader gekregen” Mark was een echte auto fanaat hij had nog een oude Volkswagen T1 die een aantal jaren geleden gerestaureerd was. Er lag gelukkig inmiddels wel een betere motor in zodat ze die niet zo langzaam rijdt.

“Wij gaan ook met de auto ik vind het wel jammer dat we niet samen kunnen”. Mark begon te lachen “Dat kan zeker wel de eerste week ben ik samen met mijn zoontje en de 2e week komt de moeder hem ophalen dan rijden ze door naar Zuid Frankrijk”. Weer begon Esther te juichen “Oh echt wat geweldig wil je dat dan” vroeg Ether. “Ja hoor dat lijkt me super leuk. Wij vertrekken Maandag ochtend zou ik jullie dan komen ophalen”. Esther vertelde Mark hoe blij ze was dat die mee ze wenste hem nog een fijn weekend en toen hing ze op.

Toen de kinderen klaar waren met buiten spelen gingen ze naar huis. Onderweg naar huis moest Joep heel nodig plassen hij begon steeds sneller te fietsen. Gelukkig moest die het laatste stukje alleen fietsen. Snel zette hij zijn fiets in de schuur en rende naar binnen. Hij liep naar boven maar de wc was bezet “Schiet op!” schreeuwde hij. “Ik ben bijna klaar schat” het was zijn moeder. Niet veel later kwam ze moeder naar buiten. Snel rende Joep naar binnen in zijn poging om zo snel mogelijk bij de wc te komen stootte hij zijn kleine teen. Dit was nou precies wat die niet nodig had. Op dat moment ontspande zijn lichaam. Daardoor ontspande ook zijn blaas en plaste hij in zijn broek.

“Wil het lukken schat?” vroeg zijn moeder. Het enigste wat Joep kon doen is eigenlijk door de grond zakken. “uhm ja hoor gaat prima” wat moest die nu doen snel deed hij zijn kleren uit en deed de spullen in de wasmand. Hij luisterde aan de deur of die niemand hoorde op dat moment hoorde hij zijn moeder naar beneden lopen. Zijn vader en zus waren er gelukkig niet. Hij deed de deur langzaam open en liep naar zijn kamer. Hij pakte een droge boxer en broek en deed deze aan. Hij was de rest van de dag alleen met zijn moeder dat vond die ook wel is leuk. Toen die beneden kwam zat zijn moeder tv te kijken. “Wil je wat drinken? Ik zal zo morgen zorgen dat alles van je uitgewast is voor Maandag”. Joep knikte en zette de tv op een andere zender.

Zijn moeder was in de keuken wat drinken aan het klaar maken voor Joep en voor haar zelf een kopje thee. Ze liep met het dienblad terug naar woonkamer “Zo kijk is aan wat drinken en een koekje er bij. Ga jij nog maar even tv kijken dan zet ik de wasmachine nog even aan”. Joep zat niet op te letten en keek verder naar zijn favoriete programma How Its Made. Patricia liep naar de douche waar de wasmand en wasmachine staat. Boven op lag was van Joep. Ze zette de wasmand bij de wasmachine en begon de was te sorteren. Al snel viel het op dat een boxer van Joep nat was die lag boven op. Toen bedacht ze zich dat die toen die thuis kwam snel naar de wc moest. Zal die dan toch te laat zijn dacht Patricia de was van gister avond lag er onder. Ze stopte het in de wasmachine met nog wat andere was en zette de wasmachine aan. Snel vouwde ze nog even de droge was op en legde het terug in de kast. Voor dat ze naar beneden ging stofzuigde ze nog even de gang. Was moest ze hier nou mee ze moest ze iets tegen Joep zeggen. Ze wou het graag goed doen. Ze pakte de boven telefoon en belde Esther. Die nam al snel op “Oh Hoi, met Patricia”. Het was even stil aan de andere kant. “Hoi Patricia, wat een verassing dat je belt. Ik was even afgeleid. Wat kan ik voor je doen”. Patricia ging verder “Nou uhm Joep heeft vanmiddag een ongelukje gehad toen die thuis kwam en ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er mee moet”. Esther dacht even na “Ik snap je, het is lastig om hier goed op te reageren. Je moet gewoon doen wat jouw het beste lijkt”. Ja dat was dus het probleem dacht Patricia “Ja dat is dus het punt ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan”. Esther was nog steeds een beetje afgeleid “Jaaaa ga gewoon bij Joep zitten leg je hand op hem en vraag wat er gebeurt is. Breng het niet als iets groots alsof hij iets fout gedaan heeft”. Patricia bedankt Esther voor het antwoord en hing snel op.

Toen Esther ophing was ze nog steeds aan het bij komen van wat er gebeurt was voor het telefoongesprek. Mark had namelijk gebeld en het leek hem handig dat die Zondagavond langs kwam om goed kennis te maken met Veronique. En aangezien die er dan toch al was vond die het een goed idee om te blijven slapen. Mark was inmiddels een stap verder en probeerde toch nog even een zet te zetten voor dat ze op vakantie gingen. Esther dacht ach waarom niet dus ze had ja gezegd. Dat moest ze alleen nog tegen Veronique eten. Die was met haar lego aan het spelen. Esther keek op de klok half 5 alweer ze moest maar is aan het eten beginnen. Mark deed inmiddels ook een dansje in de woonkamer. Hij moest om 6 uur Richard ophalen en daarna gingen ze naar Esther.

Inmiddels was Patricia naar beneden gelopen en naast Joep gaan zitten. Samen keken ze even tv Patricia hoefde geen eten te koken omdat Anton eten mee nam die was samen met Lisette een dagje weg. Toen de aflevering was afgelopen legt Patricia haar hand op de knie van Joep. Ze wou het gesprek zo luchtig mogelijk maken “Joep, heb je vanmiddag een ongelukje gehad. Als dat zo is geeft dat niet hoor”. Joep keek haar aan en Patricia zag hoe een traan over zijn wang rolde. “Ja ik was te laat omdat JIJ op de wc. Ik kon het gewoon niet meer houden”. Patricia gaf hem een knuffel en vertelde hem dat die het niet meer op konden houden. Samen praatte ze nog een beetje er over door en of die lekker buiten had gespeeld. Ze kon het hem ook niet kwalijk nemen dacht Patricia bij haar zelf. Niet veel later kwam Lisette thuis met Anton. “Ik heb patat, kroketten en frikandellen meegenomen. Wie heeft er honger!” Joep schreeuwde het uit van plezier. Samen genoten ze van het eten Joep vooral van de frikandellen.

Ondertussen waren ook Veronique en Esther aan het eten. Esther had een hartige taart gemaakt. Het favoriete eten van Veronique. “Schat ik moet nog wat vertellen”. Veronique keek haar aan met een vragende blik. “Morgenavond komen Mark en zijn zoontje Richard hier op bezoek en ze gaan samen een week mee naar Disneyland” Veronique was minder enthousiast dan haar moeder. “Oké leuk” antwoorde Veronique. Esther keek op “Vind je dat niet leuk?” Veronique haalde haar schouders op. “Als je het niet leuk vind mag je het gewoon zeggen hoor” Esther bracht de borden naar de keuken. “Nou mam ik vind het wel leuk maar je kent Mark nog niet zo lang en we zouden met Joep gaan”. Esther zette de borden inde vaatwasser en liep terug. “Ja dat weet ik maar ik heb zo goede klik met hem. Mag ik ook een beetje lol hebben in de vakantie”. “Ja tuurlijk wel mam. Als jij dat dan graag wilt vind ik het ook goed. Het is alleen even wennen” Veronique gaf haar moeder een kus en samen liepen ze naar de woonkamer. “Het zou ook wel is goed zijn als er een man in het huis is. Dan hoef ik al die klusjes niet te doen haha”. Esther begon ook te lachen en samen plofte ze op de bank.

Niet veel later bedacht Esther zich dat ze Veronique nog niet had verschoont sinds dat ze thuis was. Snel sprong ze op en nam ze Veronique mee aan de hand naar boven “Ik moet je nog even verschonen”. Een maal boven legde Veronique op de commode en deed haar broek uit. Haar onderbroek was inmiddels al nat geworden. “Ga je maar eerst even douchen dan hebben we dat alvast gehad”. Veronique klom van de commode en liep naar de douche. Esther pakte ondertussen een onderbroek voor haar en legde alles klaar. Esther gooide nog snel even de was in de droger “Blijf je er niet te lang onder staan mop”. Veronique mopperde wat en spoelde nog even haar haar uit.

Ze stapte uit de douche en begon zichzelf af te drogen. Ze liep terug naar de slaapkamer en deed nog even haar t shirt aan. “Ga maar liggen schat” Veronique gehoorzaamde zoals altijd en ging klaar liggen. Esther poederde haar nog even in en vouwde de dikke nachtluier dicht. “Zo alweer klaar. Ik ga ook even douchen ga maar vast naar beneden”. Esther tilde Veronique van de commode en liep naar haar slaapkamer. Ze pakte even spullen en ging deze keer voor het bad. Veronique had beneden de tv weer aangezet en genoot nog even van een herhaling van GTST. Dat ging ze volgende week wel missen. Maar gelukkig kon ze alles terug kijken.

Niet veel later kwam Esther beneden “Dat duurde lang! Lag je in bad ofzo”. Esther knikte en ging naast haar zitten “Wat kijken we?” Veronique keek haar recht in de ogen aan “Serieus! Je zit tegen mij te mekkeren dat ik niet te lang er onder moet staan. Vervolgens neem jij een mega lang bad!”. “Nou dan ga jij morgen toch in bad het is niet verboden hoor”. “We kijken GTST van gister” snauwde Veronique. De rest van de avond verliep rustig zowel Veronique als Joep hadden allebei een film gekeken. Veronique keek naar een oude liefdes film en Joep naar Back to The Future.

De volgende dag verliep rustig Mark zou rond 7 uur komen. Esther had nog wat was gedaan en had al een gedeelte van de koffers inpakt. Ze moest al een extra koffer inpakken voor Veronique. Genoeg luiers, poeder en andere spullen voor 2 weken. Ze had Patricia nog even een berichtje gestuurd met alle dingen die ze niet moest vergeten. Voordat ze het wist was het al 7 uur ze hoorde de bel gaan en liep naar de deur. Daar stond die dan haar witte paard samen met Richard. Wat Esther gelijk al opviel was dat die heel veel lijkt op Esther wat een geluk was want zij ex moest niet bepaald de knapste zijn. “Hoi kom binnen! Gezellig dat jullie er zijn. Veronique zit al op jullie te wachten”. Mark deed bij Richard de jas uit en hing hem aan de kapstok. “Wat een schatje” zei Esther tegen Mark. “Ja gelukkig wel haha” Mark gaf Esther een kus en samen liepen ze de woonkamer binnen. “Hoi ik ben Mark” Veronique knipoogde naar haar moeder. “Hoi ik ben Veronique leuk dat jullie er zijn”. Mark ging samen met Richard op de bank zitten “Hoi ik ben Richard”. Mark liep samen met Esther de keuken in “Ik help je wel even hoor Esther”. In de keuken praatte Esther met Mark over de week en dat Veronique nog moest wennen dus hij moest het wel even een beetje rustig aan doen. Mark snapte dit volledig hij had zich een soort van opgedwongen. De rest van de avond was Veronique heel erg stil ze was zeker zenuwachtig dacht Esther.

De volgende ochtend was het dan zo ver ze gingen eindelijk op vakantie. Esther had toen de kinderen in bed lagen nog even gezellig een wijntje gedronken met Mark. Ze had hem verteld dat ze waarschijnlijk onderweg wel moesten stoppen voor verschonen dit voor zowel Veronique als Joep. Ze zouden om 10 uur vertrekken en Joep ophalen. Esther had ook Patricia een bericht gestuurd dat die voor de zekerheid een luier om moest. Dit had ze dan ook maar gedaan. Om half 10 zat iedereen aan de tafel te eten. Esther had inmiddels Veronique al verschoont en Mark had Richard al verschoont. Ze had ook tegen Mark gezegd dat een jongen van zijn leeftijd wel inmiddels zindelijk zou moeten zijn. Mark snapte dat zeker Richard paste nog net Pampers maatje 6.Joep was inmiddels ook wakker en had al een dag luier aangekregen van zijn moeder. Hij vond het wel raar maar ze had het goed uitgelegd.

Om kwart over 10 was Esther er met de rest Joep stond inmiddels klaar. Wat Joep niet wist is dat Mark ook mee was. Ze maakte even kort kennis en ook met Richard. Iedereen had er zin in. De kinderen gingen achter in het busje zitten en de volwassen voor in. Gelukkig was het busje best groot dus ze hadden genoeg ruimte. Onderweg naar Parijs waren ze vooral elkaar aan het leren kennen. Na 2 uur rijden stopte ze voor een controle en om even de benen te strekken. Richard was de enigste die een verschoning nodig had. Veronique en Joep waren nog redelijk droog. Maar toen ze wat meer begonnen te drinken veranderde dat al snel. Daarom moest iedereen verschoont worden bij de 2e pauze. Dit was ook gelijk de laatste. Esther liep samen met Joep en Veronique naar de wc en Mark verschoonde Richard.

Toen iedereen weer klaar was kregen de kinderen een broodje en de volwassen namen een kopje koffie met een koekje. Niet veel laten vertrokken ze voor het laatste stuk rijden. Dit was voornamelijk het laatste stuk waar het meestal heel druk is. Dit was ook weer het geval waardoor de reis langer duurde dan verwacht. Aangekomen bij Disneyland was iedereen helemaal kapot van de reis 7 uur hadden ze er over gehad in plaats van 6. Snel namen ze de koffers mee en checkte in bij de receptie “Wil jij vast naar de kamer ik kom er zo aan”. Mark pakte Richard mee aan de hand met een schone pamper in zijn andere hand. Richard was dus doorgelekt.

Esther liep samen met de rest naar boven ze hadden een suite voor 8 personen Mark had de kamer laten upgraden. Zodat iedereen wat meer ruimte had. De suite had 2 badkamers en 4 slaapkamers. Mark was inmiddels Richard aan het verschonen hij had er een zooitje van gemaakt alles was nat. Richard was ook aan het huilen en Mark was vooral boos op zijn ex vooral omdat en de luiers gewoon te klein zijn en dat die nog niet zindelijk is. Nou hij moest het er maar mee doen. Toen Mark klaar was nam die Richard mee op zijn arm aangezien die alleen een luier om had want alles was doorweekt. Hij had gehoopt dat die het droog zou houden in de auto maar 3 uur was toch te lang. Eenmaal terug bij de kamer waren de rest al klaar met uitpakken. “Ik help Richard wel even pak jij de spullen maar even uit” Esther kreeg van Mark een schone broek en onderbroek en liep naar Richard. Ondertussen waren Joep en Veronique aan het genieten van het uitzicht op het balkon. Het was ook heerlijk weer.

Toen Esther klaar was met Richard en Mark klaar was met uitpakken gingen ze allemaal op het balkon zitten. “Wat gaan we eten papa?” vroeg Richard. Iedereen had toch wel aardig honger gekregen. “Laten we maar naar de McDonalds gaan die zit in de buurt. Samen liepen ze naar het busje en reden ze naar de mac dit was gelukkig maar 5 minuten rijden. De kinderen kozen voor een kindermenu. Hier zat een klein speeltje in het was een poppetje van Lego. Op de heen reis waren ze er achter gekomen dat Richard ook gek was op Lego.

“Is het lekker” vroeg Mark aan de kinderen iedereen knikte. De kinderen genoten van de kipnuggets want ze hadden ook echt mega honger. Als laatste kregen ze nog een McFlurry die mochten ze onderweg op eten. Weer aangekomen bij Disneyland waren de kinderen best moe. Het was dan ook inmiddels 10 uur. Voor Richard was het bed tijd. Iedereen wenste hem welterusten en Mark bracht Richard naar bed. Esther zat met Veronique en Joep op het balkon nog even na te genieten van de dag. Niet veel later gingen hun ook naar bed. Esther verschoonde ze nog even en stopte ze lekker in.

Esther liep terug naar het balkon Mark was inmiddels ook al klaar die had een fles wijn open gemaakt. “Daar had ik nou net zin in!” zei Esther. Mark keek haar aan en glimlachte “Nog bedankt voor de hulp” Mark gaf Esther een kus op haar voorhoofd. “Geen probleem” zei ze vriendelijk. De rest van de avond praatte ze nog een beetje na over de dag. “Ik denk toch wel dat je moet gaan kijken naar andere luiers. Of hij moet ineens zindelijk worden” Mark knikte “Ik zal mijn assistent vragen of ze dat wil regelen. Ik zal haar even een berichtje sturen”. Esther keek op “heb jij je assistent?” Mark knikte en pakte ze telefoon “Ja ze staat altijd voor me klaar ook buiten werk”. Mark stuurde haar een bericht of ze luiers wou zoeken voor Richard en of die bezorgt konden worden bij hun. Niet veel later kreeg die een berichtje terug dat ze dat zou regelen voor hem. Snel vroeg ze nog iets over werk. Daar antwoorde Mark maar op. Mark had nog even de ex een berichtje gestuurd dat ze goed aangekomen waren maar dat Richard nat was. Hier stuurde ze alleen oke op terug wat die wel verwacht had. Tegen 12 uur gingen ook Esther en Mark naar bed. Allebei in hun eigen slaapkamer.
 
Laatst bewerkt:

Little Simba

Superlid
Ik heb even een tijdje na gedacht over het verhaal en zie ook dat er in het laatste hoofdstuk een fout zit. Dit heb ik nu aangepast. Ik verwacht in de komende tijd meer hoofdstukken te maken. Stay tuned!
 

Little Simba

Superlid
Daar is die dan Hoofdstuk 8 ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Hoofdstuk 8 – het avontuur

De volgende ochtend waren de kinderen niet wakker te krijgen ze waren zo moe van de reis. Om 10 uur ging Esther zich opfrissen voor de dag. In de badkamer kwam ze Mark ook al snel tegen. “Goedemorgen Prinses” zei die met een knipoog. Esther begon gelijk te blozen “Goedemorgen Prins”. Esther was helemaal in haar nopjes ze had heel veel zin in de dag. “Wou je de kinderen zo wakker maken?” vroeg Mark aan Esther. “Laat ze nog maar even liggen dan kunnen wij alvast het ontbijt voorbereiden en zelf even een kopje koffie drinken”. Mark knikte en liep naar de keuken. Esther deed nog een beetje make-up op en liep naar het balkon. Ze genoot van uitzicht dit was over het park. Ze zaten best hoog dus kon ze goed over het park heen kijken. Het was ook heerlijk weer.

Mark had niet veel later 2 kopjes koffie gezet en bracht die naar het terras op het balkon. Samen genoten ze even heerlijk van het weer en de koffie. Esther genoot ook intens van de aanwezigheid van Mark. Die op zijn beurt ook genoot van Esther. Samen maakte ze een planning voor de dag dit deden ze aan de hand van het plattegrond van het park. Ze keken ook naar de shows die er gegeven worden. De eerste was om 12 uur inmiddels was het al half 11. “Laten we de kinderen zo maar wakker maken dan kunnen we ze klaar maken voor de dag. Joep en Veronique sliepen bij elkaar en Richard apart. Niet veel later hoorde Esther wat ze keek naar binnen het was Joep. “Hey Joep lekker geslapen” vroeg Esther. Met een nog slaperige kop knikte Joep. “Hallo en goedemorgen gaan we zo ontbijten?”. Joep was al even wakker maar wou Veronique niet wakker maken. Die huppelde inmiddels achter Joep aan. “Hoi Mark en Mam lekker geslapen?” Veronique was inmiddels beter wakker dan Joep. “Ja hoor schat jij ook zo te zien”. “Hebben jullie Richard al gehoord?” vroeg Mark aan de kids. Allebei schudde ze nee. “Ga jullie maar vast aan tafel zitten dan haal ik Richard even uit bed”.

Mark liep richting de kamer van Richard toen die wat hoorde. Hij opende deur en zag Richard op bed zitten hij zat te huilen. “Wat is er schat” Richard kroop tegen ze vader aan en wees naar het bed die was nat. “Ach jongen toch kom maar” Mark gaf Richard een dikke knuffel. “Ga maar naar de badkamer dan kom ik er aan”. Het bed was helemaal nat gelukkig was Mark hier op voorbereid en had het doorgegeven aan de hotel staf dat zijn zoon kan doorlekken. Ze hadden een plastic zeiltje onder het laken gelegd. Mark liep snel naar de badkamer onderweg naar de badkamer belde hij nog even de receptie om te vragen of ze als ze het park in gingen het bed wouden verschonen. Dat was geen enkel probleem. In de badkamer hielp Mark zijn zoon even met uitkleding. Snel nog even onder de douche en schone luier aan met een dikke laag poeder en zalf. Toen Richard weer aangekleed was liepen ze samen naar de tafel voor het ontbijt. “Goedemorgen” zij Richard heel zachtjes. Richard ging natuurlijk naast zijn vader zitten. Aan tafel genoot iedereen van het lekkere ontbijt met verse jus en eieren. De kinderen hadden heel veel zin in de dag en konden niet wachten om het park in te rennen.

Niet veel later was iedereen klaar voor de dag en stonden ze klaar bij de deur. “Gaan jullie maar alvast ik bel Esther zo als ik klaar ben ik moet nog even wat regelen”. Esther liep samen met de kinderen het park in die schreeuwde het uit van plezier en geluk. Ook Esther die voelde zich weer een klein meisje alleen deze keer liep zij met kinderen. Mark was nog even druk in het hotel want de assistent had een bericht gestuurd dat ze in de ochtend het pakketje zouden brengen rond half 12. Niet veel later klopte er ook iemand op de deur. Dit was de persoonlijke staff lid die Mark geregeld had zodat bij vragen die bij 1 persoon terecht kan. De persoon gaf een doosje en kaartje. In de doos zaten 2 pakken Tena Junior die zouden moeten passen. Op het kaartje stond het nummer van het staf lid. Mark zette de pakken in de slaapkamer en nam er een aantal mee het park in. Onderweg naar het park belde hij Esther. Die was inmiddels met de kinderen bij de show aangekomen die bijna begon. Gelukkig was de show vooraan dus Mark liep even snel door en was nog net op tijd binnen. “Hoi daar was ik weer ben ik nog op tijd”. Esther knikte. De show ging over Frozen zowel Richard en Veronique vonden het geweldig. Joep eigenlijk niet zo die moest eigenlijk heel nodig plassen. “Esther ik moet plassen”. Esther zuchtte een keer “Was nou maar voor de show gegaan, kun je het niet even ophouden”. Joep schudde stevig van nee “Nou hup loop maar mee”. Snel liepen ze naar de wc toe onderweg wedden ze verzocht te gaan zitten. Esther legde de man uit dan de jongen het niet langer kan ophouden. Als het een zootje zou worden mocht hij het opruimen. Toen deed de beveiliger de deur toch maar open. Bij de wc wachtte Esther even en kon ze gelijk even haar telefoon controleren. Ze had een appje van haar zus die ze even snel beantwoorde. Niet veel later kwam Joep gelukkig weer naar buiten. “Nou hup kom snel weer terug” lachte ze naar Joep. Toen ze terug in de zaal waren genoten Richard en Veronique nog steeds van de show.

Toen de show klaar was had het ook wel lang genoeg geduurd. Joep was inmiddels bijna in slaap gevallen. “Vond je het leuk” vroeg Joep aan Veronique. Ze knikte “Ja was echt super leuk en vond jij het ook leuk”. “Nee ik vond er niks aan maar gelukkig jij wel haha”. Samen liepen ze de zaal uit. “Laten we hier maar even wat gaan drinken dan neem ik Richard even mee. Mark nam Richard mee aan de hand richting de wc. Snel verschoonde mark Richard op de vloer aangezien er geen verschoonplekken zijn in de mannen wc’s. De pamper was inmiddels al weer aardig nat geworden. Snel deed hij de broek van Richard nog even aan en liep weer terug naar de rest. Esther had inmiddels Veronique verschoont en Joep stond een beetje op zijn telefoon te staren. “Nou zullen we maar verder gaan dan. “Ja goed idee we gaan nu naar de eerste attractie die zit hier achter. Lopen jullie voor op”. De kinderen knikte en samen liepen ze naar de attractie. “Was het gelukt met Richard?”. Markt knikte “Ja wat een gedoe ik heb nu gelukkig andere luiers voor hem Tena Junior is het geworden.” “Dat zijn goede luiers ik heb ze een tijdje ook voor Veronique gebruikt” vertelde Esther. Onderweg naar de attractie praatte Mark en Esther nog wat over Richard. Hoe het gekomen was dat hij nog niet zindelijk is en waarom die zo onzeker is. Mark vertelde omdat Richard vaak heeft meegemaakt dat ze ruzie hadden thuis. Dit is ook uit het onderzoek gekomen toen was het voor Mark genoeg en heeft die er een punt achter gezet. Dat was 1 van de beste dingen in zijn leven die hij gedaan heeft. Ook Esther vertelde over wat ze mee had gemaakt dat haar man was overleden aan de meest verschrikkelijke ziekte kanker. Heel even stopte ze en bij Esther rolde de tranen over de wangen. Ze besefte nu dat ze met Mark was dat de tijd niet stil gestaan heeft. Al snel had Veronique in de gaten wat er achter haar gebeurde en gaf haar moeder een dikke knuffel. Joep wist niet wat er met de vader gebeurt was hij stond vooral met een mond vol tanden. Mark probeerde ze gerust te stellen aangezien Veronique het er ook moeilijk mee had. “Dames ik ga er alles aan doen om jullie vakantie zo leuk mogelijk te maken!”. Al snel begonnen ze weer wat vrolijker te worden. Esther wou Mark een kus op de wang geven maar dat werd toch last minute een kus op de mond. “Laten we maar even met ze alle op het terras zitten. Dan kunnen we even bij komen”. Stelde Mark voor. Esther knikte.

Op het terras genoot iedereen van een heel koud glas Ice Tea. Veronique hielt de hand van haar moeder vast. “Ik hou van je mam!” ook Veronique had een traantje gelaten. Inmiddels was Joep tegen Veronique aan gekropen. Joep wou wel vragen wat er met haar vader gebeurt is maar dat durfde die niet en leek hem ook niet verstandig. Het komend uur genoten ze lekker op het terras even geen drukte en shows. Mark leek het ook het beste om eigenlijk maar terug te gaan naar het hotel. Ze hadden ook maar even geluncht op het terras. Mark regelde alles voor hun zodat ze even geen zorgen hadden. Dit vond Esther heerlijk even geen zorgen en altijd maar moeten denken of ze rond konden komen. Niet veel later hadden ze allemaal besloten om terug te gaan naar het hotel. Het hotel beschikte ook over een bioscoop hier had inmiddels Mark een plek gereserveerd zodat ze vanmiddag wat leuks konden gaan doen. Nog snel verschoonde Mark, Richard en Esther Veronique. Dit deden ze toch maar in de vrouwen wc’s.

Ze namen allemaal een bak popcorn mee en liepen de zaal in. De film die ze ging kijken was voor iedereen leuk aangezien Mark al had opgemerkt dat Joep Frozen niet leuk vond. Dus het werd de originele Lion King. Dat vond Joep geweldig hij had hem vroeg een keer gezien maar helaas daarna niet meer. Omdat zijn vader de dvd speler met dvd’s had verkocht. Iedereen genoot van de film vooral Joep hij moest er zelfs een traantje van laten. Toen de eerste gedeelte was afgelopen was er een pauze. Alleen Joep stond niet op. “Moet je niet naar de wc Joep? De pauze duurt niet zo lang hoor” vroeg Veronique. “Ja ik kom er aan” Joep besefte pas wat er gebeurt was toen hij moest opstaan. Hij had namelijk in zijn broek geplast. Gelukkig niet op de stoel. Esther liep als 1 van de laatste naar de uitgang. “Esther!” schreeuwde Joep. Ze keek om en liep terug. “Ik heb in me broek geplast”. “Loop maar mee naar boven”. Esther nam Joep snel mee naar boven. Onderweg naar de lift kwamen ze Mark tegen. “Joep heeft een ongelukje gehad dus ik neem hem even mee naar boven”. Mark knikte en nam Richard en Veronique mee naar de zaal. Mark dacht dat alleen Veronique inco was blijkbaar dus niet. “Hey Veronique, is Joep ook je weet wel?”. Veronique keek hem aan “Hij is deels inco vooral alleen s nachts”. Mark knikte en ze gingen weer zitten.

Eenmaal boven deed Joep zijn natte broek en boxer uit. “Nou ga maar liggen”. Vakkundig deed Esther de luier om. “Joep ik moet het toch vragen. Heb je er iets van gemerkt? Dit is puur een vraag om te kijken hoe het gaat”. “Ik heb er echt niks van gemerkt.” Esther knikte en deed hem een schone boxer en broek aan. “Laten we maar weer terug gaan anders missen we heel veel”. Terug bij de zaal hadden ze niks gemist want ze hadden gewacht op hun. Dat had natuurlijk Mark geregeld. “Wat ben je toch ook een top vent” zei Esther. Mark knipoogde. Niet veel later begon de film weer. Joep was toch wel aan het denken gezet door de vraag van Esther. Zal het dan echt slechter gaan. Snel stopte die met denken en genoot van de film.

Na dat de film was afgelopen en ze weer terug liepen naar de hotel kamer. Hier gingen ze gezellig met zijn alle op het terras zitten nog even na genieten van de film en dag. Het was inmiddels ook al 5 uur. Om 6 uur zou het eten opgediend worden. “Oh ja dames en heren, ik heb onze kamer laten upgraden. Dat betekend dat we zoals vanochtend elke ochtend ontbijt en s avonds avond eten krijgen op de hotel kamer. Dit is een optie voor vandaag laat ik het doorgaan. Dus we krijgen om 6 uur eten. Daarbij kunnen we ook gebruik maken van het zwembad en zoals vanmiddag al de bioscoop”. Esther begon te juichen van geluk “Omg echt bedankt Mark hoe kan ik je bedanken!” ook Veronique en Joep begonnen te juichen. De rest van de avond genoten ze nog van het uitzicht en van het lekkere eten. Er stond van alles op de tafel van verse kip tot biefstuk en hamburgers met patat. De hele avond zat Esther eigenlijk een beetje te denken over de middag. Was Mark dan echt haar prins op het witte paard waar ze al zo lang naar op zoek was. Ze heeft altijd gezegd tegen haar zelf dat ze niemand zou vinden. Want ja Roderick was natuurlijk haar liefde voor het leven in voor en tegenspoed. Ze kon ook niet wachten wat er nog allemaal op haar pad kwam met of zonder Mark.
 

Little Simba

Superlid
Daar is die dan hoofdstuk 9, planning was dat die eerder klaar zou zijn maar heb het laatste stuk opnieuw moeten schrijven omdat er een hoop fouten in zaten. Vanaf dit hoofdstuk ga ik proberen wat meer er tussen de schrijven zodat je wat meer interactie krijgt met de personen in het verhaal.

Hoofdstuk 9 – Als dit maar goed gaat.

De volgende ochtend waren de meeste al vroeg wakker behalve Joep deze keer. Die kreeg de woorden van Esther. Wat als het echt erger word hij had dan wel s nachts een luier om maar wat als die ook overdag een luier om moest. Alleen bij die gedachte gingen de rillingen al over zijn rug. In eens schok Joep wakker hij hoorde iets op de achtergrond. Het was Veronique die zat hem met een grootte lach aan te kijken. “Goedemorgen slaapkopje kom je er uit we gaan zo ontbijten. Mama komt je zo nog even helpen” ze knipoogde en liep weer weg. Wat gingen ze vandaag nou ook alweer doen dacht Joep. Esther had het nog gezegd gister avond. Hij wis het alweer ze gingen s ochtends even het park in en in de middag mochten de kinderen bepalen wat ze gingen doen. Zowel Joep en Veronique hadden hier wel ideeën over.

Enige tijd later kwam Esther de slaapkamer in Joep was weer een beetje in slaap gevallen. “Wakker worden slaapkop. Blijf maar even liggen dan verschoon ik je gelijk”. Esther pakte even een schone luier en wat andere spullen. Toen bedacht Joep zich verschonen? Overdag hoeft hij toch geen luier om. “Nou hup doe je pyjama broek maar even uit”. Zonder veel te zeggen gehoorzaamde Joep en deed zijn pyjama broek uit. “Nou grote vent dat zie er niet goed uit. Dat word wel een luier vandaag”. De nacht luier was al aardig verzadigd en stond op het randje van knappen. Esther schuift een zeiltje onder de billen van Joep en deed de luier open. Er kwam een niet lekkere lucht uit. Ze haalde de luier onder zijn billen vandaan en maakte alles schoon met wat doekjes. Ze legde de nieuwe luier open en schuift die onder de billen van Joep. Nog even wat poeder en ze vouwde hem dicht. Toen de plakkers dicht waren kwam er niet veel later een klein plekje op de luier. “Joep gaat alles goed?” Joep knikte hij was druk met zijn telefoon. Even ze moeder een berichtje terug sturen. “Joep heb je niet in de gaten dat je aan het plassen bent”. Joep schok zich kapot en keer naar benden. “Nee echt niet!” Joep kon het zelf ook niet geloven. “Je moet even proberen helemaal uit te plassen dan doe ik je weer een schone luier om. Ik blijf niet bezig” knipoogde ze. Na elke minuten was Joep dan klaar. In een snelle beweging deed Esther de luier uit en had die alweer een schone om. “Nou kom laten we maar gaan eten.

Joep deed zijn kleren aan en liep naar de badkamer nog even snel zijn tanden poetsen. Esther had inmiddels de vieze luiers opgeruimd. Richard en de rest zaten inmiddels ook aan tafel. “Hij had geen zin om uit bed te komen” lachte Esther. Niet veel later ging Joep ook aan tafel “Goedemorgen!”. Toen Joep ging zitten hoorde je duidelijk de luier. Veronique hoorde het ook maar deed net of ze niks hoorde. Het eten was heerlijk ook Richard smulde er van. Hij begon eindelijk wat meer te praten. Hij vertelde over de school waar de op zat en hoeveel vrienden hij wel niet had. Mark genoot er ook van. Richard had ook veel zin in Groep 5. Joep en Veronique vertelde dat ze naar het Watson College gingen.

De rest van de ochtend vonden ze het eigenlijk wel fijn om een beetje te kletsen aan tafel. Om 12 uur gingen ze dan eindelijk het park in de kinderen bepaalde dat ze eerst naar een aantal attracties gingen zoals de achtbaan en stamboom voordat ze weer naar een show gingen. Om 2 uur gingen ze dan na de show die duurde tot half 4. De show was een van de mooiste schaats shows die Joep gezien had. Ook Veronique was onder de indruk. Richard heeft de helft maar meegekregen want die sliep. Toen de show afgelopen was het tijd om te verschonen. Zowel Veronique als Joep waren goed nat. Mark had tegen Esther gezegd dat die terug ging naar de kamer om Richard in bed te leggen. “Ik spreek jullie later wel doegg” fluisterde Mark.

Toen Mark terug was in de hotel kamer lag die heel voorzichtig Richard op bed nog snel even een schone luier om. Esther en de kids waren inmiddels naar de volgende attractie dit was de wildwaterbaan geworden waar je in kan zitten. Ook hier was de rij weer aardig lang. Nu viel het Joep wel op dat mensen hun zaten aan te kijken. Snel gaf die Veronique maar een kus. Ze keek op. Joep fluisterde in haar oor “ze zitten ons aan te kijken”. Ze knikte “ja dat doen ze altijd wel ik ben



Mark was op het terras gaan zitten tot hij zijn telefoon voelde trillen het was zijn ex. Ze vroeg hoe het ging met Richard natuurlijk vroeg ze dit niet aan Mark. Hij vertelde dat het goed ging en dat die andere luiers voor hem had. Hij legde haar ook uit dat die wel klaar er mee was en dat het echt wel tijd word dat die zindelijk word. Hier gaf ze hem toch wel gelijk in. Tot dat ze weer over van alles en nog wat liep te zeuren. Toen hing Mark maar op hier had die niet veel zin in. Hij had ook nog een appje van zijn assistent dus hij richtte zich daar maar even op dat vond die iets belangrijker.

Toen Esther en de kids weer klaren waren bij de attractie was het al 5 uur ze hadden een half uur in de rij gestaan het was echt mega druk. “ Mam mogen we een ijsje?” Esther knikte en ze liepen samen naar een klein ijs winkeltje. Joep koos voor een ijsje met 2 bolletjes en Veronique ook. Ze hadden wel veel geluk het was echt heerlijk weer. Samen op het terras genoten ze van het heerlijke ijs. Esther had Mark nog even een berichtje gestuurd dat ze zo weer terug kwamen. Die stuurde niet veel later een bericht dat dit prima was. “Mam wat vind je nu eindelijk van Mark” vroeg Veronique. Dit wou ze al heel lang vragen maar ze waren nu eindelijk even zonder Mark. “ Nou ik.. ja het is een leuke man” zei Esther. “Mam ik zie het wel aan je bent helemaal gek op hem” lachte Veronique. “Ja daar heb je wel gelijk in ik weet alleen niet wat Mark van me vind”. Veronique begon te lachen “Heb je niet gezien hoe hij tegen je doet en naar je kijkt hij is smoorverliefd op je”. “ Denk je dat ja?” Veronique knikte “ Ja zeker weten!”. Nu wist Esther het zeker maar toch zag je een lichte twijfel in haar ogen. “Mammm ik snap dat het lastig voor je is maar geniet nou gewoon een keer. Laat die leuke man nou niet lopen!”. Toen stond Esther op “Je hebt helemaal gelijk! Laten we terug gaan”.

Op de terug weg naar het hotel begon Joep steeds zachter te lopen “Wat is er Joep?” vroeg Esther. “Nee niks heb gewoon last van me benen van het lopen”. Nog een klein stukje lopen zei Veronique. In de lift drukte Esther op de knop 2 etages dat viel nog mee. Bij de laatste etage rook Esther een rare lucht. Nou ja dacht ze het zal de zweet lucht van Joep wel zijn. Dat was het niet maar daar kwam ze nog wel achter. Ze waren boven ze stapte uit en liepen naar de kamer. Joep begon nog langzamer te lopen. “Joep kom is hier” Esther keek even achter de luier van Joep. Het was dus wel Joep alleen geen zweet. Joep had een ongelukje gehad. “Joep loop even mee hup”. Toen ze door de deur liepen groet ze snel Mark en liepen naar de badkamer. “Doe je broek maar even uit” Eshter hielp Joep even vakkundig met het verwijderen van de luier en zette hem onder de douche. “Ga je maar even douchen”. Ze ruimte de vieze luier even op en haalde Veronique even op. “Kom jongen dame ik verschoon jouw ook nog even” Veronique ging op het matje liggen en niet veel later had ze alweer een schone luier om. Esther was er soms wel klaar mee het verschonen van de luiers maar ja het moest iemand doen. Als ze later iets groter zijn doen ze het zelf maar dacht Esther lachtent.

Toen Esther klaar was gingen de kinderen tv kijken op de mega tv. “Nou kinders ga maar even lekker tv kijken dan ga ik even op het balkon een wijntje drinken. Het was voor Esther ook wel weer een lange dag geweest. Mark zat een krantje te lezen op het balkon hij had al zo vermoeden dat Esther zijn kant op kwam. Om 6 uur werd het eten opgediend het was inmiddels ook al half 6 en iedereen begon al wel trek te krijgen. “Mammmm ik heb honger” schreeuwde Veronique het uit. Esther knikte ze was met haar wijnglas op een missie. Stap 2 van “ik vind je wel leuk Mark”. Die missie kon niemand haar in de weg staan. Esther liep door de deur naar buiten Mark hoorde haar al maar deed net of die niks hoorde. Ze zette het glas op tafel en omhelsde Mark “Heey heb je me gemist” fluisterde ze in zijn oor. Mark stond op en de komende 3 minuten stond de tijd even stil. Esther is nog al niet in jaren met zo veel passie gekust en omhelst als door Mark met zijn sterke armen en zachte lippen.

Toen voor Esther de tijd weer doorging moest ze even bij komen. “wauw mark” was het enigste wat ze kon zeggen. De woorden die vervolgens uit de mond kwamen van Mark veranderde haar leven voor goed.
 
Laatst bewerkt:

vino

Toplid
Om 6 uur werd het eten opgediend het was inmiddels ook al half 6 en iedereen begon al wel trek te krijgen. “Mammmm ik heb honger” schreeuwde Esther het uit. Esther knikte ze was met haar wijnglas op een missie.
Moet dit niet Veronique zijn, die roept dat ze honger heeft??
Verder is het wel weer een leuk hoofdstuk.
 

Little Simba

Superlid
Daar was ik weer en nu met Hoofdstuk 10. Dit is een wat korter hoofdstuk zodat ik verder kan met het 2e gedeelte van de vakantie.
Dit hoofdstuk is ook wat sneller geschreven zonder te veel gebeurtenissen. Ik verwacht niet dat er nog veel hoofdstukken gaan komen aangezien in binnenkort met een nieuw verhaal ga komen wat niks met Joep te maken heeft.

Hoofdstuk 10 – het einde van de eerste week vakantie.

De rest van de avond verliep rustig de kinderen waren lekker tv aan het kijken en Mark en Esther genoten van een wijntje op het terras. Tegen 9 uur gingen de kinderen naar bed en tegen 12 uur Mark en Esther. Ze hadden de hele avond gepraat over wat hun liefde voor elkaar betekende. Esther gloeide de hele avond van geluk en Mark had zich in jaren niet meer zo goed gevoeld. Ze besloten ook om gelijk maar samen te slapen om te zien of het echt zo goed voelde. Ze wouden hun liefde voor elkaar niet langer weg stoppen.

De volgende ochtend werd Esther wakker ze draaide zich om en ze kon nog steeds niet geloven wat die avond daar voor gebeurt was. Ook Mark werd rustig wakker met een grootte glimlach keek die Esther aan “Goedemorgen schoonheid! Lekker geslapen”. Esther knikte en gaf hem een dikke zoen. Ze keek op de klok en het was inmiddels al 10 uur Esther wauw nog even genieten van de laatste dagen in het mooie Disney Land Parijs. Ze hadden nog 2 dagen dan gingen ze verder naar het volgende avontuur.

Niet veel later zat iedereen aan de keuken tafel. Esther en Mark hand in hand. Veronique had haar moeder nog nooit zo gelukkig gezien de laatste tijd. Richard zag ook dat zijn vader heel blij was. Joep zat vooral naar Veronique te kijken. Aan tafel genoot iedereen van het lekkere eten en van het mooie weer. Want vandaag zaten ze buiten op het terras te eten het was mooi weer en de zon schijnt.

Na het eten ging Joep nog even snel onder de douche terwijl Esther de tafel samen met Richard opruimt. Esther wist vooral niet wat die nu tegen Richard moest zeggen want Richard kon wel goed overweg met zijn moeder. Hij vond het zelf ook lastig omdat die papa vaak genoeg hoorde ruzie maken met mama. Alleen bij die gedachte liepen de tranen over zijn wangen. Hij wou niet dat ze ruzie maakte maar hij wou ook dat papa gelukkig is. Esther zag dit uiteraard en liep naar Richard toe. “Hee kereltje wat is er toch aan de hand” vroeg Esther. Richard snikte en zei met een zacht stemmetje “Ik…ik blij zijn dat papa gelukkig is. Als papa gelukkig is ben ik dat ook”. Esther gaf hem een kus op zijn voorhoofd “Ik hou van je vader maar ik snap dat het lastig voor je is. Je krijgt van mij ook alle liefde die je maar kan wensen”. Dit maakte Richard weer wat vrolijker.

Toen Joep klaar was gingen ze met zijn alle naar het park. Esther koos er toch maar niet voor om hand in hand te lopen met Mark aangezien dat te veel kan zijn voor Richard. De rest van de dag gingen ze van attractie naar attractie het was gelukkig wat rustig in het park. Bij het avond eten genoten de kinderen van de patatjes. Esther had aan Veronique gevraagd of ze een beetje Richard in de gaten wilde houden. Natuurlijk wilde ze dat voor Veronique was het ook veel veranderen in de afgelopen 24 uur maar dat vond ze niet erg. Het was een verandering die nodig was vooral voor mama.

Na het eten werd Veronique en Richard nog even verschoond. Hierna gingen ze terug naar het hotel. Joep had het vandaag zonder luier gedaan en dat ging gelukkig goed. Hij kon eindelijk een beetje ontspannen vandaag. Al dat gedoe aan ze hoofd van de laatste weken. Eerst het drama op kamp met school en nu weer deze vakantie. Het werd hem bijna te veel. Gelukkig had die veel steun van ze ouders gehad die hem elke dag wel minimaal 3x belde. Eenmaal terug bij het hotel vroeg Veronique aan Joep of die samen met haar op het terras wou komen zitten. Dat vond die uiteraard goed.

De rest van de avond verliep rustig op het ongelukje van Richard na genoot iedereen van de rust. “Het zou wel door ons komen” zei Esther tegen Mark. Mark knikte en sloeg een arm om Esther heen. Richard lag inmiddels al op. Niet veel later hoorde Esther de tussen deur naar het terras open gaan het was Veronique. “Mam en Mark ik ben echt super blij voor jullie” Mark voelde een traan over zijn wang rollen. Ook hij was gelukkig met hoe open hij ontvangen werd. “Maar uhmm mama ik denk dat Joep een ongelukje gehad heeft”. Esther liep naar buiten daar lag Joep te slapen op de bank en inderdaad zijn broek was een beetje nat geworden. Esther ging naar Joep zitten en fluisterde in zijn oor “Joep wakker worden je hebt een beetje in je broek geplast”. Joep schok wakker en stond gelijk op. De natte plek was ook aan de achterkant te zien. “Kom loop maar even mee”. Esther nam Joep mee naar de badkamer en deed zijn kleren uit en zetten hem onder de douche. Inmiddels had Mark de bank een beetje droog gemaakt. Na het douchen ging Joep op bed liggen Esther had inmiddels een dikke nachtluier klaar gelegd. Ze smeerde zijn schaamstreek in en vouwde de luier dicht. “Zo klaar voor de nacht grote vriend”. Niet veel later was het voor Veronique en Joep ook tijd om naar bed te gaan. Nog even snel verschoonde Esther Veronique en ze tilde haar in bed “Slaap lekker schat”. Veronique gaf haar moeder een dikke kus en viel al snel in slaap. Joep zat te staren naar het plafond hij was bang dat die nu nooit meer van de luiers af zou komen.

De volgende ochtend verliep rustig om 12 uur werd Richard op gehaald. Hierna gingen Mark en Esther beginnen met inpakken. Joep en Veronique genoten van hun ontbijt. Joep dacht nog steeds aan het ongelukje van gister het duurde niet lang voordat het duidelijk zou worden dat die nooit meer van luiers af zou komen.
 

jjcvdk

Gewaardeerd Lid
Weer een meesterwerk van een hoofdstuk is dit weer kijk nu al weer uit naar het volgende hoofdstuk van dit mooie verhaal mvg
 
Bovenaan