Judith en Jessica

Punked

Superlid
Judith en Jessica

Het was zondagmiddag, Judith, kleedde zich om in haar kamer. Toen ze alleen in een slipje en BH voor de spiegel stond, bewonderde ze haar eigen lichaam: Ongeveer 1,75 lang, een mooi gevormde kont en ook over haar borsten was ze wel tevreden. Daarna zocht ze haar hardloopkleren bij elkaar en trok ze die aan. Ze had namelijk met een vriendin, Jessica, afgesproken om te gaan joggen. TRING! De bel ging. Judith deed open, het was Jessica. Zei was een echt goede vriendin van Judith. Ze mocht er ook best zijn, en was daarom net als Judith populair bij de jongens. ‘Hee, hoe is het, kom binnen’, zei Judith.”Ja goed”, zei Jessica. “Zullen we meteen doorlopen”? ‘Ja, ik trek even m’n schoenen aan en dan gaan we”, zei Judith. Jessica bedacht zich, zal ik nog even naar de wc gaan hier? Nee, dat doet ze later thuis wel. Ze moest namelijk een grote boodschap doen en dat deed ze liever thuis. Ze zou het wel ophouden.

Toen ze een tijdje onderweg waren, ging het bij allebei best lekker. Na een tijdje kreeg Jessica alleen een beetje last van haar buik, Judith merkte dat ze achter bleef. “Gaat het nog wel Jes”? ‘Ja, ik denk alleen dat ik naar de wc moet’, bekende ze. ‘Oh, kun je het ophouden of zullen we even een beschut plekje zoeken?” zei Judith lachend. ‘Eehm nee we gaan wel gewoon door, dan ga ik thuis wel. Trouwens, ik denk niet dat er hier in deze wijk zo makkelijk een beschut plekje te vinden is. Er zijn veel mensen op straat en er staan nergens echt dichte struiken”, zei Jessica. “Ochja, dan lopen we wel rustig door”, zei Judith. Even later zag Judith dat Jessica weer achter bleef en het nog moeilijk had. “Gaat het wel meis?”, vroeg ze aan Jessica. “Ik moet echt heel nodig”, zei Jessica met een rood gezicht. ‘Nog even volhouden’, zei Judith. ‘Eeh ja lukt wel denk ik’, zei Jessica.

Ze liepen nog een stuk door, ondertussen liep Jessica steeds meer met geknepen billen en ze had het duidelijk moeilijk. ‘Pfff ik houd het echt bijna niet meer’, zei Jessica. ‘Echt niet, je houd het gewoon vol’, zei Judith. “Jezus ik doe het echt bijna in m’n broek!’, zei Jessica in paniek. “Je gaat het toch niet echt in je broek doen?”, vroeg Judith met een rood gezicht van plaatsvervangende schaamte. Ze liepen nog even door, maar naar een paar minuten stopte Jessica ineens. Ze greep met haar hand naar haar billen en zei tegen Judith: “Sorry nu doe ik het echt in m’n broek”. Met een knisperend geluidje poepte ze heel haar broek vol. Judith stond ook als aan de grond genageld toe te kijken. Ze zei maar niets, ook omdat ze niet wist wat nu te zeggen. Even later stamelde ze: ‘Eeh het is nu dus echt gebeurd?”. ‘Ja, ik heb in m’n broek gepoept, als 18 jarig meisje”, zei Jessica half huilend”. ‘Wat doen we nu?”, vroeg Judith? ‘Ik ga wel zo snel mogelijk naar huis, en ik probeer maar ongezien mezelf te verschonen in de badkamer’.

Ze liepen dus verder richting Jessica’s huis. Jessica liep een beetje waggelend, als een kleuter met een volle broek. Er was aan haar sportbroekje ook wel te zien wat er aan de hand was. Vlakbij huis moest Judith de andere kant op dan Jessica. Voordat ze afscheid namen, probeerde Judith Jessica nog een hart onder de riem te steken: “Sterkte meid. Ik hoop dat niemand er thuis achter komt. Maar bedenk ook, dit kan iedereen gebeuren. We zijn nog net zulke goede vriendinnen’. “Bedankt voor je begrip”, zei Jessica.

De volgende dag spraken de meiden elkaar op msn. “Hee, hoe is het afgelopen?”, vroeg Judith. ‘Wel redelijk’, zei Jessica. “M’n ouders en broertje weten het niet, ik heb alles schoongemaakt in de badkamer en m’n onderbroek maar weg gegooid. Volgens mij weten ze niet. Het probleem was dat ik m’n buurmeisje tegen kwam net toen ik naar binnen wilde gaan. Ze zag me van de achterkant, dus ze moet het wel gezien hebben. Eerst begroette ze me gewoon vrolijk. Daarna zei ze ineens ‘Oh sorry’, en was ze weg. Dus ze zal het wel gezien hebben vrees ik”.’Ai, dat is minder leuk’, zei Judith. ‘Ja, ik schaam me ook dood’, zei Jessica. ‘Maarja, ik zeg het nog maar een keer Jes: Het kan iedereen gebeuren en je bent nog steeds een even goede vriendin”, zei Judith. ‘Dankje’, zei Jessica.

Wordt vervolgd.
 

Punked

Superlid
Een paar weken gingen voorbij. De zomervakantie begon net, toen Judith’s ouders een weekje weg gingen. Ze zou dus het rijk alleen hebben thuis! Ze vroeg of Jessica langs kwam om te logeren. Ook Jessica vond dit natuurlijk een goed plan, samen een paar dagen het rijk alleen en leuke dingen doen! Een paar dagen later was het zover. ‘Daag pap, dag mam, ik ben weg!’ Jessica nam afscheid van haar ouders. Ze had zeker zin in de komende paar dagen bij Judith.

De eerste dag gingen ze overdag naar de stad, een beetje shoppen en op het terras zitten. ’S avonds keken ze op de bank een film, die eigenlijk toch nergens over ging. Ze zaten een beetje te kletsen, toen Jessica’s ‘ongelukje’ weer ter sprake kwam. ‘Ben je al over je trauma heen?’, vroeg Judith. ‘Haha ja hoor, gelukkig wel’, zei Jessica. ‘Weetje’, zei ze, ‘ik moet wat bekennen’. ‘Oh, wat dan?’ vroeg Judith. ‘Nou, eigenlijk, achteraf vind ik het wel een spannend idee dat ik zomaar een ongelukje kreeg’. Judith keek een beetje raar, ze wist het niet echt te plaatsen. ‘Op dat moment was het echt heel erg kut, maar achteraf was het anders. Ik vind het stiekem wel prettig om me zo als een klein ondeugend meisje te voelen, gek he?’ ‘En het is wel vies, maar het is ook wel een beetje leuk om als een peuter met zo’n smeerboel in je broekje te moeten lopen, omdat je nog wel eens onzindelijk bent’. ‘Pff, nou vertel je me wel wat’, zei Judith. ‘Maar ik vroeg me daarna ook wel eens af hoe het zou zijn om het in je broek te doen, ik heb na mijn peutertijd eigenlijk nooit meer een ongelukje gehad’. ‘Zullen we het een keer expres doen!?’, floepte Jessica eruit. ‘Tja we hebben nu toch het rijk alleen’, zei Judith.

Ze besloten het dus expres in hun broek te gaan doen. Om het spannender te maken, besloten de meiden dat ze het ergens buiten zouden doen. Ze maakten een plannetje: De volgende ochtend zouden ze vroeg uit bed komen en ergens een rustig plekje opzoeken. Het zou op de zondagochtend zijn, dus er zou dan toch bijna niemand op straat zijn. Om half twaalf besloten ze maar te gaan slapen, omdat ze er vroeg uit zouden komen.

Om 7 uur ging de wekker. ‘Zo, tijd om op te staan voor deze kleine meiden’, zei Judith. Ze kleedden zich aan, maar niet met de kleding die ze normaal aan zouden trekken. Ze kozen allebei een wat oudere broek en onderbroek uit waarin het ook niet teveel zou opvallen. ‘Hihi, staat je schattig, dat onderbroekje’, zei Jessica tegen Judith. Het was ook wel zo, ze had namelijk een oud en een beetje kinderachtig onderbroekje aan getrokken. Nadat ze aangekleed waren, gingen ze eerst stevig ontbijten en dronken ze een paar koppen koffie. De aandrang begon nu wel te komen. Daarna poetsten ze nog even hun tanden, deden hun haar enzo. ‘Ok, let’s go’, zei Judith. Ze liepen een stukje richting een wat afgelegen stuk fietspad net buiten de bebouwing. ‘Hihi, ik ben wel een beetje zenuwachtig’, zei Jessica. ‘Anders ik ook wel’, zei Judith met een glimlach.

Ze waren ondertussen ver genoeg, er was niemand te zien in de omgeving. ‘Nouja eh, durven we het nog?’, vroeg Judith. ‘Ja hoor!’, zei Jessica gelijk. Ze keerde haar kont naar Judith, en er waren een paar scheten te horen. Met enig persen drukte Jessica heel haar onderbroekje vol. Judith kon natuurlijk niet achterblijven. Ze zette haar benen uit elkaar, boog een beetje door haar knieën en toen gebeurde het al. Ze kon het niet meer tegenhouden en poepte heel haar broek vol. ‘Mama ik heb in m’n broek gepoept!’ Zei Jessica tegen Judith, die een beetje ongemakkelijk lachte en ondertussen aan haar kont voelde. ‘Wouw, nu zijn we wel 2 ondeugende peutertjes’, zei Judith met een kinderachtig stemmetje. ‘Hihi, inderdaad’, zei Jessica. Ze besloten rustig weer naar huis te lopen. Ze kwamen nog iemand met een hond tegen. Ze liepen er zo gewoon mogelijk voorbij. Alleen als je er echt op lette kon je merken wat er aan de hand was! “Eigenlijk zouden wij nog een luier om onze bipsjes moeten hebben. Ik denk niet dat wij al zindelijk genoeg zijn voor een echt onderbroekje”, zei Jessica. ‘Hihi, een luier, het idee alleen al’, giechelde Judith.

Wordt vervolgd
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
super verhaal! ;D

Het begint meteen al goed, en het zijn tenminste niet
van die lange lappen tekst. Toch staat er genoeg in verwerkt

laatz,
luierfan_boy.
 

Punked

Superlid
“Zo, nu nog een beetje ongemerkt binnen zien te komen en dan zijn we veilig”, zei Judith. Het was nu toch wel redelijk merkbaar wat er aan de hand was. Er was een vlek te zien bij allebei op hun kont, en de lucht verraadde ook dat er wat aan de hand was. Gelukkig kwamen de meiden ongezien weer binnen!

‘Zo, wat doen we nou? Gelijk verschonen?’, zei Judith. “Nee, ik vind het eigenlijk wel spannend om nog even zo rond te lopen als een peuter met een volle poepbroek”, vond Jessica. Judith schaamde zich van binnen wel een beetje, dat ze zojuist als een opstandige peuter expres haar broekje vol had staan drukken. Maar aan de andere kant vond het ze ook maar wat spannend! Ze gingen nog even TV kijken. ‘Em, zullen we nu echt wel gaan zitten?’, vroeg Judith. “Ja”, zei Jessica. “Dat doen peuters ook!”. En zo zaten ze voor de TV naar een kinderserie te kijken. “Hihi, hopen dat onze mamies nu niet onze broekjes komen controleren”, giechelde Jessica.

Even later gingen ze toch maar douchen. Het was toch nogal een zooi geworden, dus het duurde even voordat ze klaar waren met verschonen. Na het douchen gingen de meiden zich weer aankleden. Judith pakte een string uit de kast. “Ho ho jongedame, wacht daar eens even mee”, zie Jessica. “Jij mag nog geen strings dragen zo lang je nog ongelukjes hebt.” ‘Ja mama’, speelde Judith mee. Ze trokken dus allebei een schattig onderbroekje aan en gingen weer naar beneden. Op het wasrekje hingen nog 2 onderbroekjes waar zich duidelijk een ongelukje in had afgespeeld. Je zou zo zeggen dat hier nog 2 onzindelijke meisjes in huis waren!

‘Gezien wij allebei in de broek gepoept hebben vanmorgen, lijkt het me toch beter dat we tijdelijk luiers gaan dragen’, zei Judith. ‘Hihi, dat is wel beter ja’, giechelde Jessica. ‘Bij een zorgwinkel ofzo kun je die toch wel halen?’ ‘Mooizo, dan gaan we vanmiddag gelijk even kijken bij een zorgwinkel in de stad’, zei Judith.

Wordt vervolgd
 

thebestwinner

Ik hou zoveel van luiers
Ben je al terug van vakantie.? Denk het wel na 2 jaar. Komt er een vervolg ....
Zeer goed verhaal trouwens. Mischien iets meer details..
 

nina15000

Superlid
hoi VeniVidiDaddy

komt er nog een vervolg op je verhaal
want het is een leuk verhaal om te lezen maar wil graag meer lezen.

groetjes nina
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
DL_Michel Judith J 1
M Jessica en Mandy (18- ML BL DR NL PL GL OL ) J 45
K Jessica J 8
Anomiem12575123672371651 Sara Jessica Parker en de geur van luiers AB/DL Filmpjes 5
Similar threads




Bovenaan