klein AB fantasietje

Durkon_77

Iddak
Met het bedrijf waarvoor ik werk hebben we een uitje in Den Bosch met een hotelovernachting.
Samen met een paar collega's heb ik 's avonds na het diner nog even een drankje gehaald aan de bar.
Voldaan loop ik naar mijn kamer. Daar besluit ik de luier aan te doen die ik voor dit doel had meegenomen.
Alleen in T-shirt en luier drink ik nog een glaasje van iets dat ik had meegenomen.
Dan, van uit het niets, wordt er aan de deur geklopt.
Snel schiet ik een broek aan en verberg mijn luiers in mijn tas.
Als ik open doe staat daar een collega waar ik al een tijdje een oogje op heb.
Ik nodig haar uit binnen te komen en bied haar een glaasje aan van hetgeen ik aan het drinken ben.
Gaandeweg de avond, en na verschillende glaasjes, wordt het steeds gezelliger.
Uiteindelijk neemt zijn het initiatief en kust me. Dit is een prettige ontwikkeling, maar ook wel een beetje eng. Want wat als ze meer wil? Dan kan ze er achter komen dat ik een luier aan heb.
Ik probeer onder haar uit te komen om naar het toilet te vluchten om mijn luier uit te doen.
Maar voor ik kan vluchten daalt haar hand af naar mijn kruis, na twee keer knijpen laat ze me los.
Ze kijkt me een beetje verbaasd aan en zegt "Het lijkt haast wel alsof je een luier aan hebt.".
Mijn hoofd wordt zo rood als een biet en ik begin te stotteren. Zij legt een vinger op mijn mond en zegt "Stil maar jongetje.".
Mijn broek wordt uitgetrokken en mijn luier komt tevoorschijn. Zij voelt met haar hand aan mijn luier en stelt vast dat deze een beetje vochtig is. "Heeft mijn kleine mannetje een plasje gedaan in zijn luiertje?" vraagt ze op een toon als of ze met een peuter praat. Beschaamt knik ik. "Dan zal ik mijn kleine mannetje maar snel even verschonen." zegt ze en vraagt of ik nog meer luiers heb. Ik pak mijn tas en open deze voor haar. Zij pakt er een verse luier uit en neemt mij aan mijn handje mee naar de badkamer, ze gebied me op de grand te gaan liggen en ontdoet me van mijn luier. Met een washandje wast ze mijn buik en mijn kruis en dept alles droog met een schone handdoek. Handig doet ze me een schone luier om en zet me weer overeind. Ze geeft me een klapje op mijn beluierde billetjes en zegt dat het nu toch echt bedtijd is voor haar kleine mannetje. Gedwee laat ik mij naar het bed geleiden en instoppen. Ze geeft me nog een kusje op mijn voorhoofd en zegt, "Mammie zal je morgen ochtend als je wakker bent wel even een schoon luiertje om doen." Dan doet ze het licht uit en trekt de deur van de hotelkamer achter zich dicht als ze naar buiten gaat.
In het donker bedenk ik me wat er nu precies gebeurd is. De kans op een relatie met mijn collega in de gewone zin van het woord, lijkt nu voor goed verkeken, maar ik lijk nu wel een mammie gevonden te hebben en dat vergoedt een boel.
Tevreden stop ik mijn duim in mijn mond en slaap ik in.
 

Casey

Gewaardeerd Lid
Hallo Matthijs,

Leuke fantasie.
Zou toch heerlijk zijn om dit eens in het echt te beleven, of niet soms? :)

Misschien had je het even bij 'Verhalen' moeten onderbrengen
En kunnen we nog een uitbreiding verwachten? Zou ik leuk vinden.
 

Durkon_77

Iddak
Hoi Casey,

Bedankt voor je reactie.
Destijds was ik nog niet heel bekend met de verschillende (sub)fora hier.
Dat is dan ook de reden dat ik dit verhaaltje hier heb geplaatst.
Dit is het echt beleven zou een klein wonder zijn en waarschijnlijk zeker de moeite waard. :)
Een vervolg zal er denk ik niet snel komen, een uitbreiding ook niet.
Helaas ben ik geen begenadigd verhalenverteller, veel meer dan af en toe een kort fantasietje kom ik niet.
 

slaaf.johannes

Superlid
Matthijs_77 zei:
Hoi Casey,

Bedankt voor je reactie.
Destijds was ik nog niet heel bekend met de verschillende (sub)fora hier.
Dat is dan ook de reden dat ik dit verhaaltje hier heb geplaatst.
Dit is het echt beleven zou een klein wonder zijn en waarschijnlijk zeker de moeite waard. :)
Een vervolg zal er denk ik niet snel komen, een uitbreiding ook niet.
Helaas ben ik geen begenadigd verhalenverteller, veel meer dan af en toe een kort fantasietje kom ik niet.
toch zal een vervolg hier op mooi zijn
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
P Luiers te groot of te klein Luiers 4
littlepit Zoek mama en klein collegas in Limburg / Braband Contact advertenties 2
cindy eerste keer outen/klein meisje Voorstellen 44
Lievelotje Klein meisje steld zich voor Voorstellen 32
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Timmy die weer klein wilt zijn gescheven door een AI (binnenkort kan het waarschijnlijk niet meer) T 4
M 'klein' meisje zoekt online Daddy... Contact advertenties 19
S Klein beetje laten lopen openbaar Broekplassers en Poepers 17
Pup Klein zijn.. met hond? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Senna ab Wat doen jullie om klein te lijken? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Winfield BetterDry Medium te klein, Large te groot Luiers 16
B Lief klein babyboy soms babygirly Voorstellen 15
Offline Samen klein zijn Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
duimelot Luiers te groot en... te klein, over Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
slo123 Wie wilt mij behandelen als een klein babytje 16+ Board 14
L Nieuwsgierig in klein zijn Voorstellen 18
J hoi ik zoek mama die me babysissification en zo opvoeding en klein maakt Voorstellen 3
Spreeuwtje Liedjes die je klein laten voelen! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Little Endy Speen te groot of mond juist te klein? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
M Papa zoekt klein meisje Voorstellen 2
nina15000 Nog niet klaar Jada wil weer een klein meisje zijn J 386
littledelete Manieren om je lekker klein te voelen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
DaddyZ Als DryNites te klein worden... Tiener Baby's / Luierliefhebbers 1
justaman pikachu kigurumi pak, wil verkopen (is mij te klein, maar 1 keer gedragen) (€20) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
alex-dl Krijgen meer mensen dit soort berichtjes van een lief klein adult baby meisje Pub 2
manon Van onhandelbare puber tot klein prinsesje V 12
N Klein geschapen; probleem? 16+ Board 21
DL_Michel Klein jochie, Grote baby K 1
Similar threads




























Bovenaan