Leonie a Diaper Friends story

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Even een kleine update... ik heb het de laatste tijd zo druk dat ik geen tijd meer heb om te schrijven en de inspiratie is daarnaast ook erg gedaald dus helaas moet ik het verhaal stoppen met een open einde. Als iemand het verder af wil maken mag dat

Ik bedank iedereen die het verhaal heeft gelezen en mijn excuses als ik mensen hiermee teleurstel
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Ik zit al een tijdje met een prequel in gedachten over Sanne wat zich nog afspeelt voor mijn allereerste verhaal uit deze serie (Diaper Friends) ik heb het nog niet geschreven maar het verhaal zit al wel in grote lijnen in mijn hoofd. Het wordt niet zo groot als dit verhaal of als Diaper Friends The Adult Life. Zouden jullie het leuk vinden om dit verhaal te lezen? Dan ga ik het binnenkort wat verder uitwerken
 

vino

Toplid
Zou het zeker heel leuk vinden. Ben benieuwd wat er dan allemaal gebeurt.
Ook ben ik benieuwd wat er allemaal nog gebeurt met het broertje van Destiny.
Maak je daar ook nog een apart verhaal voor?
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Zou het zeker heel leuk vinden. Ben benieuwd wat er dan allemaal gebeurt.
Ook ben ik benieuwd wat er allemaal nog gebeurt met het broertje van Destiny.
Maak je daar ook nog een apart verhaal voor?
Ik heb hier nog niet over na gedacht dus zou hier niet snel een verhaal over verwachten. Maar wie weet in de toekomst misschien...
 

Little Luna

Nieuw lid
sorry had een beetje een writers block...

Please Like and Comment!!!

Hoofdstuk 16.
Leonie is het huis aan het schoonmaken want haar kleine meid komt een paar dagen logeren. Leonie's moeder gaat een paar dagen met vriendinnen weg en Sanne wilde tijdens deze dagen wel langskomen om Leonie gezelschap te houden. Hoewel Leonie ook gewoon nog aan het werk moet tussendoor vind Sanne het wel fijn dat ze een paar dagen bij Leonie mag blijven.

Aan het einde van de middag gaat de bel bij het huis van Leonie en haar moeder doet open. "Goedemiddag Sanne kom binnen. Leonie is nog even aan het opruimen wil je wat te drinken terwijl je op haar wacht?" Sanne antwoordt: "Graag Nienke. Mag ik een kopje thee?" Even later zitten Nienke en Sanne aan de thee en even later komt Leonie de kamer inlopen. Ook zij schenkt een glas thee voor haarzelf in en komt erbij zitten. De dames vinden het super gezellig en Nienke krijgt een appje dat haar vriendinnen voor de deur staan. Nienke groet haar dochter en Sanne en zegt: "Nou meiden fijn genieten samen deze aankomende dagen en ik zie jullie woensdag weer! Bye!" Beide meiden groeten Nienke en even later zitten Leonie en Sanne als enige nog in het huis.

Leonie zegt: "Nou Sanne kom je even met mama mee naar de slaapkamer? Dan ga ik je lekker een schone luier omdoen en je netjes aankleden want het leek mij leuk om vanavond samen uit eten te gaan. Niet al te gek we pakken de trein naar Rotterdam en gaan dan lekker eten bij Very Italian Pizza." Sanne zegt blij: "Ooh bedankt lieve mama wat een super leuke verrassing!" Snel is Sanne verschoond en aangekleed en voordat ze vertrekken pakt Leonie voor de zekerheid nog een luiertas in maar hoopt dat ze deze niet hoeft te gebruiken.

Even later zitten Leonie en Sanne samen in de trein en ze praten gezellig met elkaar. Leonie zegt: "Sanne morgen is het zondag en kan ik gezellig heel de dag met je doorbrengen maar maandag moet mama weer gaan werken kan ik je dan alleen achterlaten? Ik denk dat het misschien beter is als ik een oppas voor je regel. Zou je het fijn vinden als Vanessa een ochtend en een middag komt oppassen? Want ik moet maandagochtend en dinsdagmiddag werken en om een kleine meid alleen thuis laten kan natuurlijk niet." Sanne antwoordt: "Ja hoor mama ik zou het heel fijn vinden als Vanessa komt om op te passen." Leonie zegt: "Nou gelukkig dat wordt vast leuk als Vanessa langs komt." Sanne vraagt onzeker: "Mama… mag ik nu jou mama weg is thuis poepen in mijn luier? Je zei laatst dat je liever niet wilde dat ik het deed in het bijzijn van je ouders maar mag het nu wel?" Leonie moet even nadenken en zegt: "Euhm… ja dat is goed Sanne als we gaan stappen zoals vanavond wil ik liever niet hebben dat je poept maar thuis vind ik het geen probleem. Je weet ook ik vind het ook niet erg om je poepluiers te verschonen. Maar we houden dan wel gewoon de regels van thuis aan: Maximaal vier poepluiers per week en maximaal twee nachtelijke poepluiers. Vind je dat een eerlijke afspraak Sanne?" Sanne zegt: "Ja dat is goed mama." Sanne omhelst Leonie en ze knuffelen even met elkaar even later stopt de trein bij station Rotterdam Blaak en Leonie stapt op en steekt haar hand uit naar Sanne. Ze zegt: "Kom je mee Sanne? Houd mama's hand maar goed vast."

De meiden lopen met de trap omhoog en even verderop in de straat staat het restaurant. Leonie en Sanne gaan naar binnen en gaan aan een tafeltje zitten. Leonie vraagt: "Heb je veel honger kleine meid?" Sanne zegt zachtjes: "Euhm… Leonie moet ik je hier ook mama noemen?" Leonie zegt: "Sanne hoe noemde je me daarnet? Wij hebben niet met elkaar geknikkerd hè… vriendinnen mogen mij Leonie noemen maar jij moet mama zeggen." Sanne schrikt een beetje van de opmerking van Leonie en ze zegt: "Sorry…" Leonie kijkt Sanne streng aan en zegt: "Sorry wat?" Sanne zegt: "Sorry mama." Leonie kijkt weer lief naar Sanne en zegt: "Kijk dat is beter. Kijk maar even in het menu en kies maar welke pizza je lekker lijkt." Sanne bekijkt de kaart en zegt: "Mama mag ik de salami pizza?" Leonie zegt: "Ooh dat is een goede keuze euhm even kijken ik ga denk ik voor de quattro stagoni." Even later staat de serveerster bij hun tafel en vraagt vriendelijk: "Are you ready to order?" Leonie antwoordt: "Yes I would like a quattro stagoni pizza and for my little girlfriend a salami pizza please." De serveerster zegt: "Okay thank you for your order would you like a drink?" Leonie antwoordt: "Yes can I have a glass of Coke and for my girlfriend a glass of apple juice please." De serveerster zegt: "I will come back soon with your drinks." Leonie zegt: "Thank you." En niet veel later zitten de meiden te genieten van hun drankje. Leonie kijkt naar buiten en het is redelijk lekker weer. Ze zegt: "Hey Sanne na het eten wil ik nog even een stukje door de stad lopen. Het is lekker weer en even een stukje lopen zou goed voor ons zijn." Sanne zegt: "Dat lijkt mij ook fijn mama." De meiden genieten even later van hun pizza en als ze deze op hebben en hebben afgerekend gaan Leonie en Sanne nog even naar het toilet. In het toilet controleert Leonie Sanne's luier ze trekt Sanne haar broek een beetje naar beneden en voelt aan de luier en voelt dat deze nat is. Leonie zegt: "Oh je bent een beetje nat Sanne maar je hoeft nog niet verschoond te worden. Ik ga zelf even plassen en daarna gaan we even lekker een stukje lopen." Hoewel Leonie in het weekend ook gewoon een Tena Slip mocht dragen vond ze het fijner om als ze de mama rol had een luierbroekje te dragen. Zo voelde zij zich meer volwassen en beter als iemand met een verzorgende rol.

Leonie en Sanne zijn een behoorlijk stuk door de stad gelopen en komen uiteindelijk aan bij het Centraal Station. En Leonie besluit om vanaf hier de trein terug naar huis te nemen. Ze pakken de trein richting Dordrecht en daarna stappen ze over naar de trein richting Geldermalsen. De meiden stappen uit bij hun dorp en lopen naar het huis van Leonie toe. Als ze voor de deur staan bij Leonie gaat ineens de deur van de buren open en Sanne hoort een bekende stem haar naam zeggen. Sanne kijkt op en ziet Nikki de vriendin van Steven in de deuropening staan ze zegt: "Wat leuk dat ik je zie logeer je dit weekend bij Leonie?" Sanne denkt niet echt over een antwoord na en zegt: "Ja mama vond het leuk als ik weer eens langs kwam..." Toen Sanne dit gezegd had schrok ze… ze schaamde zich een beetje en wachtte gespannen de reactie van Nikki af. Nikki zegt: "Oh wat leuk je boft wel met zo'n lieve mama. Ik zou dit weekend eigenlijk ook naar papa gaan maar hij is helaas een beetje ziek geworden. Maar zou ik anders morgen even bij jullie langs mogen komen?" Leonie zegt: "Dat is goed hoor Nikki morgen gaan ik en Sanne 's ochtends nog wel even eerst naar de kerk maar om half 11 zijn we wel weer thuis kom je dan gezellig langs?" Nikki zegt: "Super leuk! Tot morgen dan maar en alvast welterusten!"

Leonie en Sanne stappen het huis binnen. Leonie zegt: "Ik vond het een erg gezellige avond Sanne. Maar laten we ons nu maar klaarmaken om naar bed te gaan want het is al behoorlijk laat geworden." Leonie en Sanne lopen naar Leonie's slaapkamer en de meiden kleden zich uit. Van Leonie mocht Sanne haar eigen kleren uittrekken behalve haar luier. Als beide meiden alleen nog hun luiers dragen verschoond Leonie eerst Sanne's luier. Leonie vind het verzorgen en verschonen van Sanne steeds leuker worden en schaamt zich ook niet zoveel meer als Sanne een dagje AB-luiers wilt dragen. Ook deze nacht draagt Sanne weer een dikke ABU Space luier met een inlegger. Leonie vind Sanne er erg aantrekkelijk uitzien in alleen haar luier. Hoewel Leonie het verzorgen geweldig vind heeft ze nog niet de juiste balans gevonden tussen Sanne als vriendin en Sanne als dochter. Op zulke momenten vind ze het zeker lastig want Leonie raakt opgewonden van de luier maar het is wel een babyluier. In dit geval betekent het dat Sanne zich een baby voelt en daar passen seksuele handelingen niet bij vindt Leonie. Maar ze voelt zich wel weer fijn dat ze Sanne "borstvoeding" kan geven voor het slapen gaan. Sanne krijgt boven haar luier een kort T-shirt aan en nadat Sanne is aangekleed is verkleed Leonie ook haarzelf en de meiden gaan samen tandenpoetsen.

Leonie en Sanne zitten even later samen bij Leonie op haar bed Leonie doet haar shirt omhoog en brengt haar borst richting de mond van Sanne en zachtjes begint Sanne te zuigen. Sanne voelt zich geweldig nu ze steeds vaker aan de borst mag liggen bij Leonie. Een paar weken geleden durfde ze bijna niet te vragen of Leonie haar mama wilde zijn en nu is het werkelijkheid geworden. Wat is ze gelukkig en als ze stopt met zuigen lopen de tranen van geluk over haar wangen. Leonie ziet dat Sanne zit te huilen en ze vraagt bezorgd: "Oh Sanne schatje wat is er aan de hand?" Sanne glimlacht en zegt: "Oh Leonie ik ben zo gelukkig je bent zo super lief als mijn mama en ik voel me echt heerlijk klein bij jou. Sorry dat je nu bij uw naam noem mama maar ik voel me een baby en vriendin tegelijk ik ben zo gelukkig." Sanne geeft Leonie een kus en valt haar in de armen. Leonie streelt Sanne rustig door haar haren en zegt: "Oh het is al goed lieve meid zullen we afspreken dat jij mij mama en Leonie mag noemen? Dan reageer ik als je mama of als je vriendin." Sanne zegt: "Dat lijkt me heel fijn Leonie. Ik snap dat je liever een vriendin hebt dan een baby en sorry dat ik zo vaak klein wil zijn maar ik voel me graag gewoon zo. Klein, geen zorgen het helpt mij te ontspannen. Maar als jij liever als vriendin een dag wilt hebben kunnen we dit toch altijd tegen elkaar zeggen. Ik hou van je Leonie en ik wil jou ook gelukkig zien!" Leonie is blij dat Sanne zo reageert en ze geeft Sanne een liefdevolle omhelzing wat is ze blij!

De meiden praten alles uit deze avond ze groeien dichter tot elkaar en de liefde maar elkaar wordt ook alleen maar groter. De meiden blijven tot laat op en besluiten morgen de kerkdienst vanuit huis te beluisteren omdat ze na deze intense avond erg vermoeid zijn. De meiden slapen de volgende ochtend lekker uit en tijdens het ontbijt luisteren ze via internet naar de kerkdienst. Als de preek is afgelopen zetten de meiden de uitzending uit en ze gaan verschonen snel zijn beide meisjes verschoond en aangekleed en als het net 11 uur is geweest gaat de bel. Nikki staat voor de deur.
Vraagje, kom je uit Geldermalsen of woon je in de buurt? Want het is niet heel bekend
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Vraagje, kom je uit Geldermalsen of woon je in de buurt? Want het is niet heel bekend
Ik woon niet in Geldermalsen maar pak af en toe de trein vanaf Dordrecht ri Geldermalsen. (Merewedelingenlijn) Ik woon zelf in Hardinxveld-Giessendam een dorp waar deze trein ook stopt.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
G diaper minister gls Winkels 12
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 22
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
Little_t Slechte ervaring Diaper-Minister Winkels 7
W Fun (diaper) facts about yourself Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Basic Neon Geluierd sporten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
MaxxToddlerLife Kleintje 22 zoekt caregiver Contact advertenties 23
P Gay diaper Date Gent Contact advertenties 4
rose1985 Diaper wetting hot lesbian 3 girls wetting games AB/DL Filmpjes 1
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
DiaperLuw VAT number bij diaper minister Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
ekuoB Behoefte aan vrouwelijk (ab)dl contact Contact advertenties 2
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
A Dames of femboys in Noord-Brabant? (Online/Irl) Contact advertenties 4
E DL geboren of geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
B Diaper Heroes Winkels 12
giampixb ABDL Sissy Alejandra Contact advertenties 2
saxhabdl Little boy a la recherche d ' une mommy Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Sjaakiebillie Oh wat fijn! Broekplassers en Poepers 5
Dips N' Bricks Sanne a Diaper Friends Prequel S 55
Brett010 Diaper meet-up? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
luiersinbrabant Diaper friends Contact advertenties 6
Z Bestelling Diaper Minister delen Contact advertenties 7
D Vrienden 16+ Verhalen 15
Maussie One Night Diaper Stand Contact advertenties 6
S Diaper zoekt Female Contact advertenties 1
Pup Goede broeken gezocht! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
H Friends with diaper benefits Contact advertenties 11
M Oproep voor dat in de buurt van Heerde Contact advertenties 2
Limbonees Diaper meeting Club78 Kalender 29
LuierD Opzoek naar mensen in Limburg Contact advertenties 4
JakeDL Eerste real-life contact Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
H Sexy adult diaper Algemeen 6
M Op zoek naar Diaper Lovers in de buurt van Overijssel rond mijn leeftijd (18-25) Contact advertenties 4
ikkemezelf Een beetje reclame 16+ Board 0
Waggelaar Diaper memes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
M Diaper lover m/DL,30 Voorstellen 13
slushpuppy diaper dates Contact advertenties 7
V Manga/Hentai diaper filmpjes. Algemeen 9
Pauldipe Voorstel rondje Voorstellen 18
M Hallo, ik ben MattieMarvin Voorstellen 23
BananaMan95 Anti diaper removal pants VVV 8
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
S Creatieve en seksuele ideeën met luiers in bdsm context AB/DL/TB Links 5
-little-cub- Daily diaper snaps! Wat heb jij voor iets moois aan vandaag? AB/DL Fotos 5972
D oof poof diaper, kent iemand deze? Product & Winkel Testverslagen 12
Pup Quality care youth incontinence diaper - ervaringen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Similar threads


















































Bovenaan