Sanne a Diaper Friends Prequel

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Dit verhaal speelt zich nog af voor Diaper Friends in dit verhaal heb ik beschreven hoe Sanne in de luiers is terecht gekomen en hoe ze daar mee omgaat. Ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vinden ik wilde eigenlijk een post ervan maken maar tijdens het schrijven kwam ik er achter dat het toch wel een erg grote lap tekst werd waardoor ik heb besloten het verhaal toch op te gaan delen in meerdere hoofdstukken

Veel leesplezier en laat vooral weten wat je van het verhaal vind.

Enjoy!

Sanne a Diaper Friends prequel


Hoofdstuk 1.


Sanne zit fijn met haar Lego te spelen deze avond als haar moeder haar kamer binnenkomt en zegt: "Wil je even je Lego opruimen Sanne het is tijd om naar bed te gaan." Sanne schuift haar Lego aan de kant en ze gaat naar de badkamer om haar tanden te poetsen. Als Sanne aankomt in de badkamer is Lisa haar oudere zus al haar tanden aan het poetsen zij was al volledig omgekleed naar haar nachtoutfit wat uit niks anders bestond dan een dikke nachtluier en een kort T-shirt. Lisa was al jaren incontinent vanwege een aanrijding toen ze vier jaar oud was. Sanne had haar zus al veel vaker in deze outfit gezien en reageerde hier nooit vreemd op. Sanne poetst ondertussen haar tanden en nadat ze gebruik heeft gemaakt van het toilet gaan de meiden naar hun slaapkamer.


Sanne loopt nog even met haar grote zus mee naar haar slaapkamer de meiden hadden een goede band met elkaar en vonden het fijn om aan het einde van de dag nog even met elkaar door te brengen. De meiden hebben het gezellig samen maar na een half uurtje kletsen is het toch echt tijd om naar bed te gaan. Sanne omhelst haar zus en geeft haar een liefdevol klopje op haar geluierde bips Lisa vond dit nooit erg en eigenlijk wel lief. De meiden wensen elkaar een goede nacht en Sanne gaat naar haar eigen slaapkamer.


Sanne kruipt in haar bed wat nog altijd vol ligt met knuffels ondanks dat ze al 13 jaar oud was. Ze trekt haar favoriete beer uit haar stapel knuffels en kruipt hiermee onder de wol. Als Sanne in bed ligt komt moeder de kamer nog even binnen: "Ben je nog even naar de WC geweest Sanne? Want ik hoop niet dat je weer een ongelukje hebt." Sanne schaamt zich diep en zegt met een rood hoofd: "Ja mama ik heb goed uitgeplast ik hoef echt niet meer te plassen." Moeder geeft Sanne en kus op haar voorhoofd en zegt: "Goed zo meid ga maar lekker slapen welterusten." Sanne antwoordt: "Welterusten mama." Moeder verlaat de kamer en Sanne knuffelt even met haar beer en niet veel later valt ze vredig in slaap.


De volgende morgen ontwaakt Sanne als haar moeder de kamer in loopt en zegt: "Opstaan Sanne het is tijd om naar school te gaan." Sanne wil zich nog eens omdraaien maar is ineens klaarwakker als ze de natte plek onder haar deken voelt Sanne slaat het dekbed van haar af en kijkt naar de grote natte plek op haar onderlaken. En Sanne barst in tranen uit. Moeder zag ook de grote natte plek en ze troost Sanne zachtjes: "Oh Sanne schatje toch… Ga maar even lekker douchen Sanne dan haal ik het bed af en stop ik het in de wasmachine. Zachtjes snikkend loopt Sanne naar de badkamer terwijl moeder het bed afhaalt. Moeder pakt in de badkamer ook de natte pyjama van Sanne mee en stopt deze samen met het natte beddengoed in de wasmachine.


Sanne kalmeert door de warme waterstraal van de douche en wast haarzelf. Als ze weer helemaal fris ruikt voelt ze zich een stuk beter en ze loopt terug naar haar slaapkamer waar moeder al schone kleren voor school heeft klaargelegd op haar bureau. Sanne kleed zich snel aan en gaat naar de keuken om te ontbijten.


Sanne zit even later samen met haar zus en moeder aan tafel. Vader had de vorige dag tot laat gewerkt en hij ligt nog op bed. Moeder zegt: "Lisa zometeen moet je zonder Sanne naar de bus. Want ik moet met Sanne even langs de huisarts." Lisa vraagt bezorgd: "Oei het is toch niet ernstig hoop ik?" Moeder zegt: "Nee ik denk het niet maar Sanne had vannacht al weer een ongelukje gehad en ik maak me toch wel een beetje zorgen… Dus ik hoop dat de huisarts een oplossing weet." Lisa eet snel haar ontbijt op en groet haar moeder en wenst haar zusje succes bij de huisarts en ze verlaat niet veel later het huis. Moeder belt ondertussen even met school om te melden dat Sanne wat later komt en rond acht uur vertrekken moeder en dochter richting het inloopspreekuur bij de huisarts.


Moeder en Sanne zitten in de wachtkamer en moeder zag een brochure liggen over bedplassen en las deze. Sanne voelde zich erg ongemakkelijk ze was altijd een beetje bang voor dokters en nu moest ze ook nog vertellen over een erg genant probleem. Na een paar minuten in de wachtkamer zitten mogen Sanne en moeder naar binnen bij het kantoor van de dokter. "Goedemorgen dames waar kan ik jullie mee helpen?" Start de dokter vriendelijk het gesprek moeder kijkt Sanne aan en Sanne schud met haar hoofd. Moeder zegt: "Sanne heeft de laatste tijd steeds vaker ongelukjes 's nachts en ik maak me daar wel een beetje zorgen om." Sanne schaamt zich dood en ze kan wel door de grond zakken. De huisarts stelt een paar vragen aan Sanne waardoor ze zich wat meer op haar gemak voelt en tegelijkertijd let de dokter ook goed op of ze uit de antwoorden kan opmaken of Sanne spanning ervaart. Uit de antwoorden die Sanne geeft kan de dokter niets ontdekken wat op stress duide en ze zegt het volgende: "Ik snap dat u zich zorgen maakt over dit probleem maar er zijn meer meisjes van Sanne's leeftijd die precies hetzelfde probleem hebben. De oorzaak kan verschillen. Ik zie dat Sanne al flink groeit en zelfs dit kan de oorzaak zijn soms groeit het lichaam en kan de blaas het nog niet helemaal bijbenen waardoor deze ongelukjes 's nachts kunnen gebeuren maar dit gaat meestal vanzelf over." Moeder vraagt: "Ik heb wel eens op het internet gelezen over pilletjes die eventueel kunnen zorgen dat het bedplassen niet gebeurd." De dokter zegt: "Dit bestaat inderdaad maar deze pilletjes zijn misschien handig voor de korte periode zoals een slaapfeestje of misschien vakantie of kamp maar op de langere termijn hebben deze pilletjes eigenlijk geen zin. Ik kan ze voor u voorschrijven maar ik beveel het zelf niet aan. Het is een lastig probleem maar vaak gaat dit vanzelf over." Het gesprek is afgelopen en moeder en dochter mogen de spreekkamer verlaten.


In de auto zegt moeder: "Oké Sanne de dokter zei dat het vanzelf over gaat maar ze wist niet wanneer ik denk dat het dan toch beter is dat je de komende tijd een luierbroekje gaat dragen 's nachts dan blijft het bed droog en schoon." Sanne schrikt en zegt: "Maar mama dat wil ik niet! Alstublieft kunnen we het nog niet heel even aankijken of het niet vanzelf stopt. Alstublieft ik wil echt geen luier dragen naar bed." Moeder zegt: "Sanne ik snap dat je het niet leuk vindt maar denk je niet dat dit een beter idee is dan elke ochtend een nat bed? En je hoeft je helemaal niet te schamen je gaat gewoon van die DryNites broekjes die Lisa overdag gebruikt dragen die lijken op gewone onderbroekjes maar beschermen toch goed tegen nachtelijke ongelukjes. Zullen we het niet gewoon proberen?" Sanne ziet het nog steeds niet zitten maar met tegenzin stemt ze toch in met het voorstel van haar moeder.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Bedankt voor de reacties hier is hoofdstuk 2!

Veel leesplezier en laat vooral een reactie achter.

Enjoy!!!

Hoofdstuk 2.

Moeder zet Sanne op school af en rijd daarna door naar de drogist om een een paar pakken DryNites te kopen voor haar dochter. Als moeder thuis komt is het beddengoed van Sanne schoon en moeder schud het bed van haar dochter op voor de zekerheid plakt ze ook nog een onderlegger vast onder het laken voor als de broekjes misschien niet genoeg zouden opnemen. Moeder hoopt niet dat de broekjes lekken maar uit de ervaring weet ze dat bij deze broekjes soms nog wel eens kan gebeuren. Moeder maak in de onbroeken la van haar dochter ook plaats voor de luierbroekjes. Moeder hoopt niet dat Sanne hier te heftig op reageert maar ze denkt dat Sanne toch ook wel inziet dat dit de beste oplossing is voor nu.


Op school kan Sanne zich niet zo goed concentreren ze blijft maar denken aan de nachtelijke ongelukjes die ze de laatste tijd heeft en dat ze vanaf vanavond een luier zal moeten dragen. Ze keek hier erg tegenop ze wilde absoluut geen luier om ze was toch geen baby meer? Na meerdere uren les heeft ze haar gedachten redelijk weten te verzetten en rond kwart over drie zit de schooldag voor haar erop. Sanne loopt naar de bushalte en na een klein halfuurtje is ze weer thuis.


Lisa was al eerder uit van school en ze zat aan de keukentafel haar huiswerk te maken. Het was voor de meiden de gewoonte om eerst hun huiswerk te maken voordat ze iets voor zichzelf gingen doen. Als Sanne aan tafel zit vraagt Lisa: "Hoe was het bij de huisarts vanochtend?" Sanne antwoordt: "De huisarts weet niet waardoor het komt dat ik nog steeds in bed plas maar het blijkt niet heel ongebruikelijk te zijn op mijn leeftijd. Ze zei dat ik er vanzelf over heen groei maar ze kan niet zeggen hoe lang het gaat duren." Lisa vraagt heb je nog iets gekregen van medicijnen of iets?" Sanne zegt: "Er bestaan wel pilletjes maar de dokter rade deze af omdat ze eigenlijk meer een tijdelijke oplossing zijn en op langere termijn zouden ze niet meer werken. Maar om natte bedden te beperken zei mama dat ik het beter is als ik 's avonds een luier ga dragen…" Lisa zegt: "O dat is wel een goede oplossing dan kan je wel weer gewoon lekker wakker worden in een droog bed. Ga jij ook de Tena luiers gebruiken die ik ook 's nachts draag?" Sanne zegt: "Nee mama zei dat ik die broekjes mag gebruiken die jij overdag draagt." Lisa zegt: "O dat is fijn deze zijn een stuk dunner dan de Tena luiers en het zijn gewoon broekjes dus ook makkelijk zelf aan te trekken. Ik vind ze zelf ook wel fijn zitten en ze kunnen ook nog wel een redelijke plas opvangen." Sanne zegt: "Ik kan me niet voorstellen dat luierbroekjes lekker zitten ik wil ze eigenlijk helemaal niet dragen ik ben toch geen baby meer?" Lisa zegt: "Nee natuurlijk ben je geen baby meer maar ik draag ze toch ook? En je bent geen baby als je ze moet dragen mama wil gewoon graag dat jij wakker kan worden in een droog bed in plaats van elke ochtend tussen de natte lakens. Als je alleen een natte luier hebt is het gewoon eventjes 's ochtends je schaamstreek wassen en je gebruikte luier weggooien no big deal toch?" Sanne wil er liever niet meer over praten en ze begint aan haar huiswerk. Het is snel avond en vader en moeder komen thuis.


Het is 21:00u en moeder vraagt aan de meiden of ze zich gaan klaarmaken voor de nacht. Moeder zegt: "Kom je even mee naar je slaapkamer Sanne?" In de slaapkamer loopt moeder na de onderboeken la in de kamer en ze trekt deze open. Sanne ziet de luierbroekjes liggen en ze schrikt er wel een beetje van. Moeder zegt: Hier heb ik je luierbroekjes neergelegd gewoon naast je onderbroekjes in de la. Dit is een makkelijke plek en opzich ziet het er niet vreemd uit omdat deze luiers best veel op normaal ondergoed lijken." Moeder pakt een luierbroekje uit de la en ze vraagt Sanne om zich uit te kleden Sanne trekt haar nachtjapon aan en een beetje angstig trekt ze haar broek uit. Haar onderbroek durft ze niet uit te trekken maar moeder zegt: "Ik snap dat je het liever niet wilt Sanne maar hup ook die onderbroek uit." Met veel tegenzin trekt Sanne ook haar onderbroek uit en moeder vouwt ondertussen het broekje open. Als Sanne haar onderbroek uit heeft houd moeder het broekje open en ze zegt: "Stap maar in Sanne dan kunnen we gelijk kijken of de maat goed is." Sanne stapt in het broekje en moeder trekt hem omhoog. Sanne moet even haar nachtjapon omhoog houden en moeder kijkt hoe de luier zit. Het broekje past perfect en sluit goed af. Hoewel Sanne het broekje liever niet wilde dragen moest ze wel zeggen dat ze het wel een lekker zacht gevoel vindt. Moeder geeft haar dochter een tik op haar geluierde bips en zegt: "Ga maar even tandenpoetsen lieverd dan kan je zometeen nog even met je zus praten op haar kamer."


Lisa was al klaar met tandenpoetsen en Sanne is alleen in de badkamer ze moet nog een beetje wennen aan het gevoel van de luier ze kijkt naar haarzelf in de spiegel en ze houdt haar nachtjapon een beetje omhoog en ze ziet het luierbroekje wat er toch wel erg schattig en girly uitziet. Opzich was het gevoel dat ze een luier moest dragen was al wat minder maar Sanne keek wel op naar de nacht. Als Sanne haar tanden heeft gepoetst plast ze nog even op het toilet en gaat zoals elke avond nog even bij Lisa zitten.


Sanne loopt bij Lisa de kamer op en Lisa ligt haar boek weg waar ze in zat te lezen. Lisa vraagt: "Is het gelukt?" Een beetje beschaamd knikt Sanne. Lisa vraagt: "En hoe vind je ze zitten? Ik vind ze altijd wel fijn zitten overdag. Ik vind het eigenlijk jammer dat ik ze 's nachts niet kan dragen." Sanne zegt: "Ik moet zeggen ze zijn wel lekker zacht en het ziet er leuk en girly uit." Lisa zegt: "Ja ik vind ze ook super leuk. Jij hebt geluk dat je die broekjes 's nachts mag dragen sinds kort moet ik inlegluiers gebruiken in het weekend omdat ik anders soms doorlek. Heeft mama nog een onderlegger op je bed gelegd?" Sanne zegt: "Ik heb niks gezien maar ik hoorde wel een zacht gekraak." Lisa drukt op haar matras en Sanne hoorde hetzelfde gekraak als bij haar eigen bed. Sanne zegt: "Ik denk idd dat mama een extra maatregel heeft getroffen." De meiden kletsen nog even gezellig met elkaar en even later omhelzen de meiden elkaar en nu Sanne ook een luier draagt kan Lisa het eigenlijk niet laten om haar zus nu een paar liefdevolle klopjes te geven op haar luierbips. Sanne snapte wel waarom Lisa dit deed en moest er om lachen. De meiden wensen elkaar een goede nacht en Sanne verlaat de slaapkamer van haar zus. Ze duikt haar bed in daarna pakt ze haar favoriete knuffel en snel ligt ze vredig te slapen.


De volgende morgen komt moeder iet vroeger dan normaal de slaapkamer van Sanne binnen en maakt haar zachtjes wakker. "Goedemorgen Sanne. Ik wil eventjes je luier controleren mooie meid." Sanne opent haar benen een beetje en moeder voelt aan de luier. Ze zegt: "Ga maar even bij Lisa in bad zitten Sanne zij was ook nat vannacht en dan kunnen jullie je even opfrissen voordat jullie naar school gaan." Lichtelijk teleurgesteld komt Sanne uit bed en ze voelt ook aan haar luier. De luier voelt dikker aan dan de voorgaande avond en als Sanne in de badkamer haar broekje uittrekt was duidelijk te zien dat ze geplast had.


Lisa die al in bad zat zag dat Sanne teleurgesteld was dat ze nat was en ze zegt: "Kom lekker bij mij in bad zitten San dan kunnen we lekker wassen en zijn we snel weer opgefrist voor de dag." Sanne vind het fijn hoe Lisa tegen haar praat en gaat bij haar in bad zitten. En terwijl ze zich in het warme water laat zakken voelt ze zich gelijk al een stukje beter." Sanne genoot en vond het best fijn dat haar zus geen nare opmerkingen maakte over haar natte luierbroekje. Hoewel de meiden erg close waren had Sanne haar zus nog nooit volledig naakt gezien en het viel haar op dat Lisa geen haar op haar schaamstreek had. "Heb jij je schaamhaar afgeschoren Liz?" Lisa zegt een beetje beschaamd: "Ja mama vind het beter als ik dat deed daardoor is alles beter schoon te houden. Zou het voor jouw ook niet een goed idee zijn om het af te scheren nu jij ook luiers draagt…" Sanne dacht na eigenlijk was ze best trots op haar beginnend schaamhaar het was toch een teken dat ze een grote meid werd maar Lisa had natuurlijk wel gelijk aan kale schaamstreek was beter schoon te maken dan een schaamstreek met haar. Sanne dacht er nog even over na maar besloot haar schaamstreek niet te scheren. Als de meiden schoon zijn gaan uit bad en Sanne loopt terug naar haar slaapkamer.


Sanne loopt haar slaapkamer terug in en ziet dat haar moeder de lakens van haar bed afhaalt. Verbaasd vraag Sanne: " Waarom haalt u de lakens af mama?" Moeder zegt: "Ik controleerde even je laken Sanne en kwam tot de ontdekking dat er toch een klein nat plek op je laken zat. Ik denk dat je misschien toch een beetje gelekt hebt vannacht Sanne." Sanne schrikt en barst meteen in tranen uit "S-sorry ma-mama ik wilde echt niet lekken sorry." Moeder kalmeert haar dochter en zegt: "Het geeft niet lieverd ik had nog een speciaal matje onder je laken gelegd gisteren voor de zekerheid en ik hoef alleen maar even je laken te wassen. No big deal. Maak je maar niet druk we proberen het vannacht gewoon weer opnieuw." Moeder omhelst haar dochter en geeft haar een kus. "Kleed je maar snel aan Sanne het is bijna tijd voor school."
 
Laatst bewerkt:

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 3.
Veel leesplezier en laat vooral een reactie achter.

Enjoy!!!

Hoofdstuk 3.

De schooldag verloopt soepel en het laatste lesuur van de dag viel uit waardoor Sanne wat eerder naar huis kon vertrekken. Thuis ging ze zoals gewoonlijk eerst aan haar huiswerk en al snel was ze hiermee klaar. Net als Sanne haar schoolspullen heeft opgeruimd krijgt ze een appje van haar moeder: Sanne zou jij de was uit de wasdroger willen halen? Dan kan je eigen bed weer opschudden vergeet niet een onderlegger onder je laken te leggen deze liggen in de kast van Lisa. Sanne loopt naar de wasruimte en haalt haar onderlaken uit de wasdroger. Voordat ze terugloopt naar haar slaapkamer loopt ze de kamer van Lisa in en opent een van de kasten. Sanne keek goed in de kast ze zag veel verschillende luiers in de kast liggen de voor haar bekende DryNites maar ook de Tena luiers die Lisa 's nachts en in het weekend gebruikte. Sanne zoekt nog even in de kast en even later heeft ze het pak DryNites Bed Mats gevonden en ze pakt er een uit. In haar kamer heeft Sanne snel haar bed opgemaakt en ze gaat met de Lego spelen.


De dag verloopt snel en het is bedtijd. Moeder loopt met Sanne mee naar haar slaapkamer. Sanne vind het nog steeds niet fijn dat ze de DryNites broekjes moet dragen en ze zegt: "Mama mag ik het alstublieft vanavond zonder luierbroekje aan gaan slapen. Ik heb toch een onderlegger onder mijn laken?" Moeder zegt: "Sanne… we hebben afgesproken zolang je nog ongelukjes hebt is het beter als je deze broekjes draagt." Moeder vouwt een broekje open en zegt:"Kom stap maar in mooie meid." Met tegenzin stapt Sanne in het broekje en moeder kijkt of het broekje goed aansluit want ze hoopt dat Sanne niet weer doorlekt. Sanne is aangekleed en ze gaat haar tandenpoetsen als Sanne de badkamer binnenloopt is ze verbaasd te zien dat Lisa nog niet haar nachtluier om heeft maar nog steeds haar DryNites draagt. De meiden hebben snel hun tanden gepoetst en Sanne volgt Lisa naar haar slaapkamer Lisa pakt een Tena luier en inlegger uit de kast en trekt haar natte DryNites uit. Lisa pakt een paar billendoekjes en frist haar schaamstreek op. Lisa vouwt de luier open plaatst de inlegger erin en gaat er op liggen. Ze strooit nog een beetje talkpoeder over haar schaamstreek en sluit de luier. Sanne zag het en kreeg een vreemd gevoel in haar buik. Lisa vraagt lachend: "Heb je genoten van de show. Je vond het wel heel interessant om te kijken hoe ik mijn luier omdeed of niet." Sanne zegt met een rood hoofd: "Euh…Euhm nee hoor …ik" Lisa onderbreekt haar en zegt lachend: "Haha ik maar maar een grapje San. Sanne en Lisa praten nog even gezellig met elkaar en snel is het weer tijd om het bed in te duiken de meiden geven elkaar een knuffel en Sanne kruipt haar eigen bed weer in.


Sanne ligt al een tijdje in bed maar het lukt haar niet om in slaap te vallen. Ze vindt de luier niet echt fijn zitten en eigenlijk wilde ze hem liever helemaal niet aan. Sanne wordt een beetje boos dat ze nog steeds deze broekjes moet dragen en ze denkt: Ik ben toch geen stomme baby meer die het nog in haar broek doet! Sanne denkt ineens als papa en mama mij behandelen als een baby dan ga ik mij ook zo gedragen Sanne begint zachtjes te drukken en ze voelt een zachte substantie zich ophopen achter in haar luier. Sanne is tevreden en ze trekt het deken strak om haar heen om de poepgeur niet te ruiken Sanne pakt haar favoriete beer en nadat ze hier even mee knuffelt valt ze alsnog in slaap.


De volgende ochtend komt moeder de kamer binnen en ze zegt: "Wat hangt hier voor een vieze lucht?" Moeder slaat het dekbed weg om het luierbroekje van Sanne te controleren en ze zag de bruine randen bij de beenelastieken zitten. Moeder vraagt verbaasd: "Heb jij vannacht in je luier gepoept Sanne!? Kom op zeg Sanne dat je in bed plast oké maar je poep voel jij toch zeker wel aankomen. Hup uit bed en ga je wassen!" Sanne stapt uit bed en loopt richting de badkamer ondertussen controleert moeder of het laken van Sanne nog droog en schoon is dit was wel het geval dus het broekje heeft het vannacht wel gehouden. Moeder zet een raam open zodat de vieze geur uit de kamer trekt. Als Sanne zich heeft gewassen heeft haar moeder nog wel een hartig woordje met haar te spreken als ze terug komt in haar slaapkamer.


Streng vraagt moeder: "Sanne waarom heb je vannacht in je luier gepoept?" Sanne haalt haar schouders op en zegt: "Ik droeg toch een luier?" Moeder zegt: "Sanne je draagt die luiers omdat je af en toe een ongelukje hebt en dat je niet wakker hoeft te worden tussen de natte lakens. Je kon makkelijk op WC poepen Sanne! Ik wil niet meer hebben dat je dat doet Sanne. Heb je dat begrepen?" Een beetje ongeïnteresseerd zegt Sanne: "Ja." Streng vraagt moeder: "Ja wat?" Sanne schrikt hier toch wel een beetje van en zegt: "Ja mama." Moeder zegt: "Kleed je nu snel aan Sanne je moet de bus naar school halen."


Hoewel moeder Sanne streng had toegesproken bleek het niet veel verschil te maken de volgende nacht had Sanne weer in haar luier gepoept. Moeder was erg boos geworden op Sanne en legde haar over de knie. Dit had toch wel enig effect een paar dagen op rij had Sanne alleen een natte luier. Tot het bijna weekend was… op vrijdag ochtend werd Sanne weer wakker met een poepluier en haar luier had weer gelekt. Moeder was erg teleurgesteld in haar jongste dochter.Moeder liet duidelijk haar irritatie zien aan Sanne maar sprak niet veel met haar deze ochtend.


Terwijl de meiden op school zijn besloot moeder dat het niet langer zo door kon gaan. Als Sanne besluit zich te gedragen als een baby dan ga ik haar ook zo behandelen. In de ladekast bij Sanne haalde ze al de onderbroekjes weg ook de luierbroekjes verdwenen en moeder vulde de la met Tena luiers.
 

Luier 86

Toplid
leuk hoor om het Sanne perspectief te lezen en benieuwd naar haar gevoel met de echte pamper als de zusjes dezelfde bouw hadden had ze er een kunnen proberen
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 4 veel leesplezier!
Ik hoor graag jullie reacties.

Enjoy!!!

Hoofdstuk 4.

De middag verloopt niet heel anders dan andere middagen en Sanne en Lisa hebben een fijne middag nadat ze thuis waren gekomen en hun huiswerk hadden gemaakt gingen ze samen spelen op de Nintendo en ze besproken al plannen voor het aanstaande weekend.

De avond valt al snel en rond negen uur vraagt moeder de meiden zich klaar te maken voor de nacht.


Moeder loopt met Sanne de kamer in en ze zegt: "Sanne kom even hier naast mij op het bed zitten? Sanne ik heb het een beetje gehad met je gedrag van de afgelopen dagen. Dat je in bed plast oké maar dat poepen in je luiers!? Je gedraagt je als een baby Sanne! Ik heb je de afgelopen dagen al vaker gewaarschuwd dat je je gedrag moet aanpassen maar dit wil maar niet doordringen daarom heb in besloten dat ik je de en komende tijd maar ga behandelen zoals je je gedraagt: als een baby dus!" Sanne kijkt haar moeder vol ongeloof aan. Moeder staat op loopt naar de ladekast toe en pakt een luier en een inlegluier uit de la. "Sanne ik heb geen zin meer in lekkende luiers en daarom ga je nu 's nachts deze luiers dragen en ik zal je ook verschonen als dat nodig is.," Sanne vraagt: "Hoe bedoeld u verschonen?" Moeder zegt: "Sanne ik heb je al verteld dat ik je ga behandelen als een kleine baby omdat je ook zo gedraagt. Dus dat betekent dat je vanaf morgen ook overdag een luier gaat dragen. En niet van die broekjes zoals je zus nee overdag krijg je ook een luier met plakstrips om want je hebt al laten zien dat je nog niet oud genoeg bent om die broekjes te dragen." Sanne kan haar oren niet geloven gaan haar ouders haar nu echt behandelen als een kleine baby!? Sanne schrikt erg van deze gedachte en ze begint hevig te huilen. Moeder heeft hier geen boodschap aan en kleed Sanne uit die nog redelijk tegenstribbeld. Terwijl moeder een schone luier openvouwt en deze onder de billen schuift verzet Sanne zich hevig ze probeert tegen te houden dat haar moeder de luier dichtplakt maar Sanne kan zich niet verzetten tegen haar moeder en behoorlijk snel heeft ze de dikke Tena luier om. Sanne haar handen reiken gelijk de plakstrips en moeder pakt haar handen vast en spreekt haar streng toe: "Sanne waag het niet om je luiers zelf uit te trekken. Je hebt dit zelf veroorzaakt ik had je gewaarschuwd dat je niet meer mocht poepen in je luiers en toch besloot je dit te blijven doen. Als jij je blijft gedragen als een klein kind dan gaan we je ook zo behandelen Sanne totdat jij ons kan bewijzen dat je een grote meid kan zijn."


Sanne shrok erg van de strenge toon van haar moeder en als moeder de handen van haar dochter loslaat laat Sanne haar handen naast haar zij hangen ze beseft dat ze nu beter maar kan luisteren naar haar moeder zodat ze niet nog verder in de problemen komt. Moeder helpt Sanne zich verder aan te kleden en terwijl moeder haar aankleed huilt Sanne nog steeds zachtjes. Als Sanne haar nachtkleding aan heeft neemt moeder Sanne op schoot en wiegt haar een beetje hoewel Sanne dit erg kinderachtig vond kalmeerde het haar wel. Als Sanne is uitgehuild vraagt moeder op een zachte toon: "Kom je nog even gezellig bij pape en mama op de bank zitten beneden? Lisa ging ook nog even naar beneden en dan kan je nog even gezellig bij je grote zus zitten." Sanne is nog steeds een beetje van streek en om haar toch wat meer op haar gemak te stellen geeft moeder Sanne haar favoriete beer en zegt: "Hier neem Teddy ook fijn mee dan kan je ook nog lekker met hem knuffelen." Moeder en een verslagen Sanne lopen terug naar de woonkamer waar Lisa toch wel raar opkijkt als ze ziet dat Sanne ook een dikke Tena nachtluier om heeft. Maar Lisa durft hier eigenlijk niks over te zeggen ook ziet ze dat Sanne ook niet in de stemming is er over te praten. Terwijl er nog steeds tranen over Sanne haar wangen stromen zoekt ze troost door te knuffelen met haar beer.


Ondertussen is het tien uur en de meiden moeten naar bed. Moeder loopt met Sanne mee naar haar slaapkamer en stopt haar in moeder zegt: "Sanne, ik snap dat je het niet leuk vind maar accepteer nu maar even dat we dit gaan doen. Als jij kan laten zien dat je jezelf kan gedragen als een grote meid dan vertrouwen wij je weer en mag je weer normaal ondergoed gaan dragen en behandelen wij je ook weer naar je leeftijd. Ga nu maar lekker slapen Sanne morgen mag je ook lekker uitslapen deze luier kan dat makkelijk aan." Moeder geeft Sanne een kus en ze verlaat de slaapkamer.


Sanne ligt in bed te knuffelen met haar beer en ondertussen heeft ze geaccepteerd dat ze de komende tijd echt luiers moet gaan dragen en dat ze zal worden behandeld als een baby. Bij deze gedachte is Sanne toch wel bang voor wat er gaat gebeuren. Sanne voelt aan de dikte van haar "nieuwe" luier en ze voelt het zachte plastic wat ze vreemd maar ook wel prettig vindt aanvoelen. De binnenkant van de luier vind Sanne ook lekker zacht en het geeft haar wel een erg beschermd gevoel. Sanne knuffelt nog even stevig met haar beer en niet veel later slaapt ze vredig in.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Hier is hoofdstuk 5

Bedankt voor de lieve reacties deze motiveren mij echt om meer te schrijven ondanks dat ik het best druk heb. Maar ik probeer elke week een hoofdstuk te plaatsen.

Veel leesplezier

Enjoy!!!

Hoofdstuk 5.

Sanne ligt vredig te slapen als ze rustig wakker wordt gemaakt door haar moeder. "Kom je uit bed Sanne het is tijd voor mama om je luiertje te verschonen." Sanne wordt rustig wakker en moest gelijk denken wat haar moeder gisteravond had gezegd. Nu ging het toch echt gebeuren ze zal vandaag ook overdag een luier om krijgen en deze zal ook meerdere keren verschoond moeten worden. Moeder slaat het dekbed van Sanne weg ze tilt de nachtjapon van Sanne een stukje omhoog en met haar andere hand voelt ze aan de luier. Eigenlijk had ze het aan de vochtindicator al wel gezien maar als ze de gel-achtige luier voelt is het voor haar duidelijk Sanne had vannacht weer in haar luier geplast.

Vriendelijk vraagt moeder: "Kom je eruit Sanne dan kan mama je eerst nog eventjes lekker in bad stoppen." Sanne komt rustig uit bed en loopt aan de hand van haar moeder mee naar de badkamer.


Tijdens het lopen voelt Sanne dikte van haar luier goed tussen haar benen. Ze heeft toch wel wat moeite om normaal te kunnen lopen. In de badkamer laat moeder water in het bad lopen en ondertussen kleed ze Sanne uit. Als moeder Sanne haar luier uitdoet ziet ze de beginnende schaamharen bij haar dochter al verschijnen Sanne was erg trots om de haren rond haar schaamstreek het was voor haar ook de bevestiging dat ze een volwassen jonge vrouw werd. Moeder laat Sanne in bad stappen en moeder begint Sanne te wassen. Tijdens het wassen schaamt Sanne zich wel erg en als laatste wast moeder de schaamstreek van haar dochter. Moeder zegt: "Sanne nu jij de komende tijd luiers gaat dragen is het beter als we al deze haartjes hier weghalen. Ik weet dat je er erg trots op bent maar het is erg lastig schoon te houden. Zou je even stil willen staan dan kan ik ze afscheren." Sanne is erg verdrietig als ze ziet hoe de haren van haar schaamstreek verdwijnen. Als alle haren verdwenen zijn rollen er een paar tranen over Sanne haar wangen. Moeder spoelt Sanne nog goed af en ze mag uit bad stappen.


Met een fijne zachte handdoek wordt Sanne afgedroogd en samen met haar moeder loopt ze weer terug naar haar slaapkamer. Sanne moet op het bed gaan liggen en ondertussen pakt moeder een schone luier en poeder uit de la. Angstig kijkt Sanne naar de luier terwijl moeder hem al openvouwt. "Sanne zou je even je billen omhoog willen houden?" Sanne kan er niet meer tegen en zegt: "Nee alstublieft mama ik wil echt geen luier om overdag! Ik heb mijn lesje nu wel geleerd alstublieft mag ik alstublieft een gewone onderbroek dragen mama?" Sanne heeft tranen in haar ogen Moeder zegt: "Sanne je hebt de kans eerder gehad om je gedrag aan te passen en je besloot dat toen niet te doen. Nu kom op billen omhoog anders pak ik je bij je enkels op en wordt je verschoond als een echte baby." Sanne beseft dat moeder niet van haar plan zal afwijken en terwijl ze haar billen omhoog houdt begint ze zachtjes te huilen. Moeder schuift de luier onder de billen van haar dochter. Als de luier goed ligt strooit moeder wat talkpoeder over de schaamstreek van Sanne en ze sluit de luier. Moeder kijkt tevreden naar het resultaat en ze trekt Sanne nog een kort T-shirt aan en moeder neemt Sanne mee naar de eetkamer want het is tijd om te ontbijten.


Moeder en Sanne lopen de eetkamer in waar vader en Lisa al aan tafel zitten. Vader zegt: "Ah daar zijn jullie nu kunnen we lekker met z'n allen eten." Lisa zit te eten en ziet dat voor Sanne het brood in kleine stukjes wordt gesneden. Lisa kijkt een beetje gek op maar besluit niks te vragen. Iedereen heeft snel zijn ontbijt op en na het eten blijven vader en moeder nog even met Sanne aan de tafel zitten terwijl Lisa in bad gaat.


Moeder zegt: "Sanne zoals je merkt ik en papa gaan jou de aankomende tijd als een kleine baby behandelen. Je zal 24/7 een luier dragen en deze mag jezelf niet verschonen. Als je nat bent of gepoept hebt en verschoond wil worden moet je dat aan mij, papa of Lisa vragen om verschoond te worden. Lisa weet nog niet van jouw behandeling maar dit zal ik haar zometeen uitleggen. Als je op school bent mag je wel je luier verschonen dus we gaan dit weekend ook even oefenen met het zelf omdoen van de luiers zodat je dat zelf op school kan doen. Ook zal je gevoerd worden uit een fles of tuitbeker en tijdens het eten ga je ook een slab dragen frisdrank is voor jouw verleden tijd kleine meisjes mogen dat nog niet dus jij mag appelsap of andere fruitdrank drinken. Verder verwachten wij dat je goed naar mij, papa en Lisa luistert en als jij kan laten zien dat je een grote meid bent dan zullen papa en ik overwegen of je je lesje hebt geleerd." Sanne zit erg te huilen. Ze kan het niet geloven ze zal als baby behandeld worden en ook moet ze luiers naar school dragen. Wat zullen de meiden uit haar klas wel niet denken? Vader en moeder laten Sanne even bedaren en als Sanne is uitgehuild zegt moeder kom je mee naar boven Sanne dan gaan we je even verder aankleden want we gaan even boodschappen doen. Sanne loopt met moeder mee en ze wordt op haar slaapkamer verder aangekleed door haar moeder.


In de winkel moet Sanne van moeder de kar vast blijven houden zodat ze niet wegloopt en dat moeder haar in de gaten kan houden. Moeder zoekt alle boodschappen op en als laatste loopt ze het schap in met de luiers dit was niet ongewoon want moeder kocht altijd een aantal pakken DryNites voor Lisa. Ook koopt moeder nog wat Zwitsal babypoeder en zinkzalf. Moeder zegt: "Sanne kom eens kijken." Moeder staat bij het schap met fopspenen en vraagt: "Welke speen vind jij leuk Sanne? Want nu je weer klein bent kan je soms wat luidruchtig worden en dan vind ik het toch fijn als je wat rustiger wordt door op je speentje te zuigen." Sanne kijkt moeder ongeloofwaardig aan en zegt: "Echt mama dit ook?" Moeder zegt: "Kies maar een mooie uit Sanne." Sanne gehoorzaamd haar moeder en na even zoeken had ze een speen gevonden waar een beertje op stond en eigenlijk vond ze deze er wel erg schattig uitzien. Lichtelijk beschaamd geeft ze de speen aan moeder. Moeder bekijkt de speen en zegt: "Dat is een hele mooie speen Sanne laten we hem zometeen gelijk uittesten thuis. Moeder pakt nog een paar babyflessen en even later rekent moeder de boodschappen af bij de kassa. Als de boodschappen zijn afgerekend lopen moeder en Sanne de winkel uit. Moeder ligt de boodschappen achter in de auto daarna laat moeder Sanne op de achterbank zitten en maakt haar gordel vast als moeder het winkelwagentje heeft teruggezet stapt ze ook in en rijden ze weer naar huis.


Sanne moest al een hele tijd erg nodig plassen en eigenlijk wilde ze dit niet in haar luier doen. Haar ouders hadden wel laten merken dat ze verwachten dat Sanne gebruik zou maken van de luiers. Dus naar toilet vragen durfde ze niet. Sanne gaat steeds anders zitten tot ze het uiteindelijk niet meer kan ophouden en ze voelt een grote stroom urine haar luier inlopen. Sanne probeert het te stoppen maar ze kan het niet tegenhouden. Ze voelt haar hele luier warm worden maar omdat ze zich erg schaamt durft ze niks tegen haar moeder te zeggen. De rit naar huis duurt niet lang en na een kleine tien minuten rijden draait moeder het pad voor het huis op.


Moeder opent het achterportier van de auto en laat Sanne uitstappen. Sanne draagt ook een boodschappen tas mee naar binnen en helpt met het opruimen van de boodschappen. Terwijl Sanne de tassen uitruimt zet moeder een pannetje water op het vuur en kookt hier de spenen van de flessen en de fopspeen in uit.

Als alle boodschappen zijn opgeruimd zegt moeder: "Sanne kom je even hier ik wil even je luier controleren." Sanne was bang voor de reactie die haar moeder zou geven op haar natte luier maar durfde niet tegen haar in te gaan. Lichtelijk beschaamd loopt ze naar haar moeder die Sanne haar broek losmaakt en daarna aan de luier voelt. Moeder zegt: "Oh je hebt een klein ongelukje gehad. Maar je kan je luier nog wel even omhouden." Moeder schenkt er verder geen aandacht aan en even later krijgt Sanne de speen van haar moeder. Om geen commentaar te krijgen pakt Sanne de speen aan en begint erop te zuigen. Sanne schaamde haarzelf en om wat afleiding te krijgen ging ze met haar Lego spelen wat haar altijd erg gelukkig maakte.


Sanne speelt met de Lego terwijl ze op haar speen zuigt. Sanne vermaakte zich erg goed en had eigenlijk helemaal geen last meer van het feit dat ze een speen in had. Ze zoog er ook nog echt op terwijl ze lekker aan het spelen was. Sanne vond de luier ondanks dat deze nat was niet onprettig zitten en hetzelfde beschermde gevoel wat ze gisteravond voelde voelde ze nu weer opnieuw. Tijdens het spelen voelt Sanne dat ze weer moet plassen. Sanne heeft geen zin meer om zich te verzetten en met niet al teveel moeite laat Sanne nog een plas in haar luier lopen. Sanne speelt fijn verder tot moeder vraagt of ze haar Lego aan de kant wil schuiven want het is tijd om te lunchen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
D sanne sanne toch S 8
DL_Michel Verhaal Klaar Bedplasser Sanne B 5
G diaper minister gls Winkels 12
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 22
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
Little_t Slechte ervaring Diaper-Minister Winkels 7
W Fun (diaper) facts about yourself Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Basic Neon Geluierd sporten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
MaxxToddlerLife Kleintje 22 zoekt caregiver Contact advertenties 23
P Gay diaper Date Gent Contact advertenties 4
rose1985 Diaper wetting hot lesbian 3 girls wetting games AB/DL Filmpjes 1
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
DiaperLuw VAT number bij diaper minister Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
ekuoB Behoefte aan vrouwelijk (ab)dl contact Contact advertenties 2
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
A Dames of femboys in Noord-Brabant? (Online/Irl) Contact advertenties 4
E DL geboren of geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
B Diaper Heroes Winkels 12
giampixb ABDL Sissy Alejandra Contact advertenties 2
saxhabdl Little boy a la recherche d ' une mommy Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Sjaakiebillie Oh wat fijn! Broekplassers en Poepers 5
Brett010 Diaper meet-up? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
luiersinbrabant Diaper friends Contact advertenties 6
Z Bestelling Diaper Minister delen Contact advertenties 7
D Vrienden 16+ Verhalen 15
Maussie One Night Diaper Stand Contact advertenties 6
S Diaper zoekt Female Contact advertenties 1
Pup Goede broeken gezocht! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
H Friends with diaper benefits Contact advertenties 11
M Oproep voor dat in de buurt van Heerde Contact advertenties 2
Limbonees Diaper meeting Club78 Kalender 29
LuierD Opzoek naar mensen in Limburg Contact advertenties 4
JakeDL Eerste real-life contact Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
H Sexy adult diaper Algemeen 6
M Op zoek naar Diaper Lovers in de buurt van Overijssel rond mijn leeftijd (18-25) Contact advertenties 4
ikkemezelf Een beetje reclame 16+ Board 0
Waggelaar Diaper memes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
M Diaper lover m/DL,30 Voorstellen 13
slushpuppy diaper dates Contact advertenties 7
V Manga/Hentai diaper filmpjes. Algemeen 9
Pauldipe Voorstel rondje Voorstellen 18
M Hallo, ik ben MattieMarvin Voorstellen 23
BananaMan95 Anti diaper removal pants VVV 8
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
S Creatieve en seksuele ideeën met luiers in bdsm context AB/DL/TB Links 5
-little-cub- Daily diaper snaps! Wat heb jij voor iets moois aan vandaag? AB/DL Fotos 6090
D oof poof diaper, kent iemand deze? Product & Winkel Testverslagen 12
Similar threads


















































Bovenaan