Sanne a Diaper Friends Prequel

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Super druk met werk maar toch nog een beetje tijd gevonden om dit hoofdstuk af te maken.

Laat vooral een reactie achter en veel leesplezier!

Enjoy!!!

Hoofdstuk 9.

Kim en Sanne lopen naar de slaapkamer vsn Kim en als ze de kamer binnen gaan ziet Sanne al gelijk wat er boven de opgevouwen pyjama van haar vriendin ligt: een DryNites luierbroekje. Kim zegt: "Ik draag deze broekjes 's nachts omdat ik ook nog wel eens een ongelukje heb." Sanne omhelst haar vriendin en zegt: "Aw wat vervelend Kim." Kim vraagt: "Gebruik jij ook deze broekjes Sanne?" Sanne zegt: "Helaas lekken deze broekjes bij mij en ik moet echte luiers dragen met een inlegluier." Kim is nu toch wel benieuwd en ze vraagt: "Mag ik zien wat voor luiers je draagt?" Een beetje beschaamd pakt Sanne een luier uit haar rugtas en geeft hem aan Kim. Kim kijkt aandachtig naar de luier en voelt aan de stof van de luier ze zegt: "Best bijzonder hoe deze luiers aanvoelen. Die van mij voelen gewoon als katoen aan ik voel wel eens een beetje plastic zoals jouw luiers 's ochtends aan de randjes van mijn luiers als dat vlies laagje los laat maar ik heb het nog nooit gevoeld over de hele luier." Sanne vind het best fijn dat Kim zo openlijk durft te praten over de luiers en Sanne voelt zich wat minder ongemakkelijk. Kim onderzoekt nog steeds de luier en ze vouwt hem open ze vraagt: "Hoe draag je zo'n ding ik heb gewoon een broekje… Mag ik jouw luier zien Sanne? Ik ben best benieuwd hoe het eruit ziet als je er eentje om hebt." Sanne schrikt en zegt: "Euhm… ik vind dat een beetje spannend Kim… ik wil het best laten zien maar ik wil nu niet dat je me gaat uitlachen ofzo." Kim zegt: "Kom nou Sanne je bent mijn beste vriendin ik ga je echt niet uitlachen." Een beetje onzeker maakt Sanne haar broek los en ze hoopt maar dat Kim niet doorkrijgt dat ze niet meer droog is. Sanne laat haar broek zakken tot haar knieën en aandachtig kijkt Kim naar het bijzondere ondergoed van haar vriendin. Kim zegt: "Vind je het niet onprettig zitten Sanne? Hij ziet er erg dik uit." Sanne trekt haar broek weer omhoog en zegt: "Tja het is wel dikker dan normaal ondergoed maar ik heb het echt nodig." Kim zegt: "Zullen we binnenkort eens bij elkaar logeren? Ik ging liever niet uit logeren vanwege mijn bedplassen maar als jij toch ook luiers draagt hoef ik niks te verbergen of stiekem te doen. Lijkt het jou ook leuk?" Sanne vind het fijn dat Kim niet raar reageert op haar luiers en eigenlijk vind ze een logeeravondje wel gezellig klinken. Sanne zegt: "Ja leuk!" Ondertussen kijkt Sanne op de klok en zegt: "We appen nog wel even over hoe en wat Kim maar ik moet nu naar huis." Sanne groet Kim en ze rent naar de bushalte omdat ze de bus al aan ziet komen in de verte. Als Kim weer terug loopt naar haar slaapkamer ziet ze dat Sanne haar luier is vergeten mee te nemen…


Sanne komt thuis en ziet dat Lisa nog bezig is met haar huiswerk. Sanne komt binnen en ze gaat bij Lisa zitten. "Moeite met je huiswerk Liz?" vraagt Sanne. Lisa antwoordt: "Nee ik was even bij Destiny en ben pas net thuis gekomen. Hoe is het gegaan op school?" Sanne zegt opgewekt: "Echt verrassend goed! Alle meiden waren super begripvol. Ik had het voor de les al tegen Kim vertelt omdat zij mijn beste vriendin is. Ook zij reageerde er erg goed op. Na de les heeft zij mij verteld dat zij ook nog in bed plast en luiers draagt." Lisa zegt: "Wat super fijn Sanne! Zie je wel je bent echt niet de enige van jouw leeftijd die nog in bed plast."Sanne gaat naar haar kamer en gaat met haar Lego spelen. Tijdens het spelen zuigt ze op haar speen. En voelt zich super fijn.


Als het bijna avond is komt Lisa de kamer van Sanne in en zegt: "Wil je even op bed gaan liggen Sanne, dan doe ik je een schone luier om." Sanne vraagt: "Waar is mama?" Lisa antwoordt: "Mama belde dat zij en papa vandaag langer doorwerken en ze vroeg of ik even oppas wilde zijn voor jou. Ik heb zelf ook een schone luier nodig dus ik denk ik verschoon die van jouw ook gelijk. Lisa pakt een schone luier, billendoekjes en poeder en ondertussen gaat Sanne op het bed liggen. Lisa maakt de broek van Sanne los en stroopt deze af tot haar enkels. Ze ziet de blauwe streep op de luier van haar zusje en maakt de plakstrips een voor een los. Sanne vind het fijn hoe haar grote zus haar verzorgd. Lisa vouwt de luier open en begint Sanne te wassen met billendoekjes. Sanne zuigt ondertussen fijn op haar speen en met haar knuffelbeer in haar handen kijkt ze hoe Lisa haar verzorgd. Hoewel haar moeder het nooit doet tilt Lisa Sanne op bij haar enkels om de luier onder haar billen vandaan te halen. Sanne was dit niet gewend maar vond het wel een fijn gevoel snel is Sanne schoon en Lisa plakt de plakstrips van de schone luier dicht. Sanne komt van het bed af en trekt haar broek omhoog ze omhelst Lisa en zegt blij: "Bedankt dat je me wilde verschonen grote zus!" Sanne wil weer verder gaan bouwen maar Lisa vraagt een beetje onzeker: "Sanne zou jij misschien…mij willen verschonen?" Sanne is verrast dat haar zus dit aan haar vraagt maar ze zegt: "Dat is goed hoor Liz zal ik jou even fijn een schoon luiertje omdoen?" Lisa moet er aan wennen dat ze zo wordt toegesproken maar realiseert zich dat Sanne ook dagelijks zo wordt toegesproken door haar moeder.


Lisa is het eigenlijk niet gewend dat haar zusje haar een schone luier om zou doen. Ook had ze nooit gedacht dat het zou gebeuren. Ondertussen heeft Sanne de broek van Lisa losgemaakt en ze stroopt deze af tot haar enkels en Sanne ziet het natte luierbroekje van haar grote zus. Sanne zegt: "Zo jouw DryNite is niet meer zo dry of wel kleine Liz?" Lisa vind het best wel een grappige opmerking en begint een beetje te giechelen. Sanne scheurt het broekje open en liefdevol begint ze haar grote zus schoon te maken. Lisa is vewondert dat Sanne het al erg goed kan en ze geniet van haar verzorging. Snel heeft Lisa een schone luier om en Sanne helpt haar zus weer omhoog en om de verschoning af te sluiten omhelst ze haar zus en zegt: "Zo Liz jij kan er weer even tegenaan." Lisa voelde zich zo fijn tijdens de verschoning en ze blijft even lekker knuffelen met haar kleine zusje. "Bedankt dat je me wilde verschonen Sanne."


Omdat de ouders van Lisa en Sanne langer doorwerken vandaag mochten de meiden altijd een pizza bestellen. Via een app op de telefoon zoeken beide meiden een lekkere en terwijl ze wachten tot deze bezorgd wordt kijken de meiden even televisie. Sanne zuigt op haar speen en speelt met haar knuffelbeer Lisa was een beetje jaloers op Sanne en besloot even later om haar favoriete knuffeldier Aapje erbij te pakken. Na een kwartiertje wachten wordt er aangebeld en Lisa loopt naar de deur en neemt de pizza's aan van de pizzabezorger. Lisa loopt terug de kamer in en voordat de meiden gaan eten doet Lisa Sanne eerst nog wel haar slab om. Beide meiden genieten van hun lekkere pizza en al snel zijn ze op. Lisa neemt wat te drinken en ze maakt een flesje appelsap voor haar zusje klaar. Lisa had al vaker gezien hoe haar zusje de fles gevoerd kreeg als ze bij haar moeder op schoot zat en besluit om Sanne vanavond ook zo te voeren. Lisa loopt met het flesje naar de bank toe en ze vraagt: "Kom je lekker bij je grote zus zitten San ik heb een lekker sapje voor je klaargemaakt." Sanne is het al gewend om gevoerd te worden en ze gaat lekker op schoot zitten bij haar grote zus. Lisa beweegt langzaam de fles naar de mond van Sanne en zachtjes begint Sanne aan de speen van de fles te zuigen. Lisa kijkt toe hoe haar kleine zusje met haar ogen dicht geniet van haar flesje appelsap. Lisa vindt het fijn dat Sanne zo geniet maar wat zou zij dit toch ook graag een keer willen ervaren. Redelijk snel heeft Sanne haar flesje op en de meiden kunnen weer lekker verder gaan spelen.


Ondertussen is het avond papa en mama zijn thuis gekomen en ze zitten fijn TV te kijken met hun dochters die beide niet veel meer dragen dan hun dikke nachtluiers en een kort T-shirt. Lisa vond het fijn om er 's avonds zo bij te lopen en omdat haar grote zus het deed ging Sanne zich 's avonds ook zo kleden. Het is bijna tien uur en het was tijd om naar bed gaan en moeder loopt nog even met Sanne mee naar haar slaapkamer.


In de slaapkamer vraagt moeder: "Hoe ging het op school Sanne? Heb je aan de klas uit kunnen leggen waarom je nu luiers draagt?" Sanne zegt opgewekt: "Ja ik was echt blij verrast hoe mijn klasgenoten er mee omgingen ze waren echt erg begripvol. Oja… en ik was vanmiddag nog even naar Kim geweest en zijn vertelde mij dat zij 's nachts ook nog wel eens een ongelukje heeft en zij draagt ook nog luierbroekjes 's nachts. Zij had ook het idee om binnenkort eens te logeren zou dat mogen mama?" Moeder is blij te horen dat het goed ging op school en ook het idee dat er een vriendinnetje van Sanne langskomt om te logeren vind moeder leuk en ze zegt dat ze morgen met Kim mag overleggen wanneer ze willen afspreken. Sanne is super blij en omhelst haar moeder. Even later wordt Sanne toegedekt en nadat even heeft geknuffeld met haar favoriete beer valt ze vredig in slaap.
 
Laatst bewerkt:

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Lang geleden dat ik wat heb geschreven dus ik moet er weer even inkomen sorry voor het lange wachten maar ik heb eigenlijk weinig tijd om te schrijven.

Veel leesplezier

Hoofdstuk 10.

Sanne ligt lekker te knuffelen met haar beer en ze wordt wakker het is nog donker in huis en Sanne kijkt op haar telefoon en ziet dat het nog maar twee uur is. Sanne voelt haar maag een beetje borrelen Sanne voelt aan haar luier en merkt dat deze al nat is Sanne voelt de druk op haar darmen opbouwen en Sanne zet een beetje extra kracht een erg zachte brei poep zoekt zich een weg in de luier. Sanne merkt wel dat haar ontlasting wel erg dun en waterig was. Het was diarree… eigenlijk had Sanne geen probleem met een poepluier maar diarree in haar luier vond ze toch wel erg vervelend. Ze wilde verschoond worden en roept haar moeder. "Mama… mama!" Rustig komt moeder de slaapkamer van Sanne binnen en zegt: "Rustig maar meisje wat is er aan de hand?" Moeder loopt naar Sanne en omhelst haar. Tijdens de omhelzing ruikt ze de poepgeur en ze zegt: "Heb jij een grote bah gedaan kleine meid?" Schuldbewust buigt Sanne haar hoofd en vraagt zachtjes: "U mij schone mama?" Moeder pakt een verschoningsmatje en schuift deze onder de billen van haar dochter. Moeder opent de luier van Sanne en ziet de "explosie" die heeft plaatsgevonden in de luier van haar dochter. Moeder zegt: "O Sanne toch wat heb jij er weer een bende van gemaakt." Rustig begint moeder Sanne te wassen en na meerdere billendoekjes zijn de schaamstreek en de billen van haar dochter weer schoon. Moeder pakt weer een schone nachtluier en inlegger. Even later houdt Sanne haar billen omhoog en moeder ligt de luier onder haar neer. Snel heeft moeder de luier weer dichtgeplakt en ze zegt: "Ga maar weer lekker slapen kleine meid morgen gaat weer vroeg de wekker." Sanne omhelst haar moeder en knuffelt haar. Even later wordt ze weer lekker toegestopt en Sanne vind het fijn dat ze weer lekker schoon is ze ruikt de zachte geur van Zwitsal babypoeder en tevreden valt ze weer in slaap.


Het is weer ochtend en zoals gewoonlijk loopt moeder de kamer weer in en helpt Sanne uit bed. Sanne wordt door moeder ontdaan van haar natte nachtluier en moeder wast haar dochter goed met billendoekjes. Sanne is al behoorlijk gewend aan deze situatie en vind het altijd fijn als ze 's ochtends weer lekker wordt opgefrist. Snel heeft Sanne een schone luier om en wordt netjes door haar moeder aangekleed. Als Sanne is aangekleed zoekt Sanne haar schoolspullen bij elkaar ze bekijkt even haar rooster van vandaag het is maar een halve dag Wiskunde, Nederlands, CKV, en als laatste lesuur LO.

O nee denkt Sanne aan het einde van de ochtend moet ik sporten. Sanne pakt alles in wat ze vandaag nodig heeft en ze stopt ook een paar extra luiers in haar schooltas. Als Sanne alles heeft ingepakt gaat ze naar de keuken om te ontbijten zoals gewoonlijk krijgt ze weer haar slab om en haar drinken uit een babyfles. Snel is het ontbijt op en Sanne loopt samen met Lisa richting de bushalte.


Terwijl de meiden naar de bushalte lopen vraagt Sanne: "Liz… vandaag moet ik sporten dus zullen alle meiden voor het eerst mij ook zien in mijn luier. Ik ben best bang dat ze mij hierom gaan uitlachen." Lisa zegt: "Dat zal toch wel niet Sanne. Ik en Destiny vonden het de eerste keer op deze school ook spannend omdat wij natuurlijk ook een luierbroekje dragen maar na een paar keer kijken je klasgenoten er niet meer vreemd van op. En zeker nadat jullie het er gisteren in de klas het erover hebben gehad zullen je klasgenoten je heus niet pesten." Sanne hoopt dat Lisa gelijk heeft. Het duurt niet lang en snel zijn de meiden aangekomen bij de bushalte waar Destiny al stond te wachten.


Onderweg kletsen de meiden gezellig met elkaar en snel komen ze al aan bij school. De meiden wensen elkaar een leuke dag en gaan ieder naar hun eigen vrienden. Sanne ziet Kim staan en rent naar haar toe. "Hey Kim!" zegt Sanne blij. "Ik heb het aan mijn moeder gevraagd en ze vind het goed als wij een keer gaan logeren bij elkaar." Kim zegt: "Oh tof! Ik had er gisteren ook over met mijn moeder en zij vind het ook goed." De meiden zijn erg blij en gelijk proberen ze al plannen te maken wanneer ze een logeeravondje kunnen houden. Terwijl de meiden overleggen gaat de bel en de meiden lopen richting de klas.


De schooldag gaat snel en het lesuur waar Sanne erg tegenop keek is aangebroken. Sanne is er gespannen want na de hele ochtend haar luier te hebben gedragen is deze al redelijk nat geworden. Gespannen loopt Sanne met haar klasgenoten naar de gymzaal en des te dichterbij ze komen des te nerveuzer wordt Sanne. Iedereen mag de kleedkamers in en Sanne weet dat het nu gaat gebeuren haar klasgenoten zullen haar zien in haar luier. Kim ziet dat Sanne erg gespannen is en ze gaat naast haar staan en zegt: "Maak je geen zorgen Sanne ik denk dat veel meiden het niet veel kan schelen dat je een luier draagt." Sanne weet dat haar vriendin het goed bedoelt maar toch voelt ze zich behoorlijk bekeken door haar klasgenoten. Het is bijna tijd voor de les en Sanne begint met omkleden als ze haar shirt uittrekt is meteen al een rand vsn haar luier zichtbaar die boven haar broek uitsteekt. Sanne haalt rustig adem en met een diepe zucht trekt ze haar broek uit waardoor iedereen haar luier kan zien. En met schaamte wacht Sanne de reactie van haar klasgenoten af… In plaats van de spot die Sanne verwachtte ziet ze dat haar klasgenoten eerder bezorgd kijken of Sanne zich wel op haar gemak voelt. Veel meiden vinden het een ongemakkelijk situatie en proberen er verder geen aandacht aan te schenken gisteren waren ze al ingelicht over het "ondergoed" van hun klasgenootje en nu ze het in het echt gezien hebben zag het er wel erg medisch uit. Sanne vind het eigenlijk weg fijn dat haar klasgenoten er niet op reageren en is blij als ze van een paar meiden hoort dat ze het super knap vinden dat Sanne gewoon naar school durft te komen met een luier om. Hoewel Sanne de liefdevolle opmerkingen van haar klasgenoten fijn schaamt ze zich nog steeds en snel trek ze haar sportbroek aan en hoopt dat niemand tijdens de les opmerkt dat haar billen toch wat dikker lijken onder deze broek.


De sportles is voorbij en Sanne is blij dat niemand tijdens de les iets heeft opgemerkt dat ze een luier om had. Omdat haar klasgenoten daarnet niet vreemd reageerden heeft Sanne nu minder moeite met het uit trekken van haar sportkleding. Als ze haar broek heeft uitgetrokken kijkt ze naar haar luier eigenlijk had ze het al gevoeld maar de volledig vervaagde urine-indicator geeft toch wel aan dat Sanne haar luier moet verschonen. Ook dit vind Sanne erg spannend want een erg natte luier uitrekken en dat haar klasgenoten dat kunnen zien… Het moet toch gebeuren en een voor een trekt Sanne de plakstrips van haar luier los. Sanne vouwt de luier snel dicht en gooit deze weg in de vuilnisemmer in de kleedkamer. En na een fijne douche is Sanne weer lekker schoon.

Sanne loopt terug naar haar tas en pakt er een schone luier uit. Ze vouwt deze open en gaat tegen een muur aan staan ze haalt de luier tussen haar benen door en een voor en plakt ze de plakkers van haar schone luier weer vast. De klasgenoten vonden het wel bijzonder om te zien dat Sanne het zo deed. Kim zegt: "Zo het is eigenlijk best makkelijk om je luier om te doen. Ik dacht dat je echt zou moeten liggen maar het kan ook gewoon staand." Sanne zegt: "Ja dit is het makkelijkst." Sanne is blij dat haar klasgenoten niet vervelend hebben gereageerd op haar luiers en ze weet dat haar klasgenoten ook niks zullen doorvertellen.
 

vino

Toplid
Het was inderdaad een beetje vervelend dat we moesten wachten, maar het was het wel waard. Super leuk hoofdstuk weer. Ik hoop wel dat het volgende hoofdstuk wat minder lang op zich laat wachten.
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Het was inderdaad een beetje vervelend dat we moesten wachten, maar het was het wel waard. Super leuk hoofdstuk weer. Ik hoop wel dat het volgende hoofdstuk wat minder lang op zich laat wachten.
Ik hoop door te kunnen schrijven maar ik heb het erg druk. Ik probeer in weekenden te blijven schrijven maar ik weet nog niet wanneer ik het volgende hoofdstuk plaats

Wel fijn om te horen dat jullie het een leuk hoofdstuk vonden.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
D sanne sanne toch S 8
DL_Michel Verhaal Klaar Bedplasser Sanne B 5
G diaper minister gls Winkels 12
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 22
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
Little_t Slechte ervaring Diaper-Minister Winkels 7
W Fun (diaper) facts about yourself Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
Basic Neon Geluierd sporten Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
MaxxToddlerLife Kleintje 22 zoekt caregiver Contact advertenties 23
P Gay diaper Date Gent Contact advertenties 4
rose1985 Diaper wetting hot lesbian 3 girls wetting games AB/DL Filmpjes 1
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
DiaperLuw VAT number bij diaper minister Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
ekuoB Behoefte aan vrouwelijk (ab)dl contact Contact advertenties 2
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
A Dames of femboys in Noord-Brabant? (Online/Irl) Contact advertenties 4
E DL geboren of geworden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
B Diaper Heroes Winkels 12
giampixb ABDL Sissy Alejandra Contact advertenties 2
saxhabdl Little boy a la recherche d ' une mommy Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Sjaakiebillie Oh wat fijn! Broekplassers en Poepers 5
Brett010 Diaper meet-up? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
luiersinbrabant Diaper friends Contact advertenties 6
Z Bestelling Diaper Minister delen Contact advertenties 7
D Vrienden 16+ Verhalen 15
Maussie One Night Diaper Stand Contact advertenties 6
S Diaper zoekt Female Contact advertenties 1
Pup Goede broeken gezocht! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
H Friends with diaper benefits Contact advertenties 11
M Oproep voor dat in de buurt van Heerde Contact advertenties 2
Limbonees Diaper meeting Club78 Kalender 29
LuierD Opzoek naar mensen in Limburg Contact advertenties 4
JakeDL Eerste real-life contact Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
H Sexy adult diaper Algemeen 6
M Op zoek naar Diaper Lovers in de buurt van Overijssel rond mijn leeftijd (18-25) Contact advertenties 4
ikkemezelf Een beetje reclame 16+ Board 0
Waggelaar Diaper memes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
M Diaper lover m/DL,30 Voorstellen 13
slushpuppy diaper dates Contact advertenties 7
V Manga/Hentai diaper filmpjes. Algemeen 9
Pauldipe Voorstel rondje Voorstellen 18
M Hallo, ik ben MattieMarvin Voorstellen 23
BananaMan95 Anti diaper removal pants VVV 8
luierjong Tess haar eerste keer (deel 4 (DL 18+) 16+ Board 6
S Creatieve en seksuele ideeën met luiers in bdsm context AB/DL/TB Links 5
-little-cub- Daily diaper snaps! Wat heb jij voor iets moois aan vandaag? AB/DL Fotos 6129
D oof poof diaper, kent iemand deze? Product & Winkel Testverslagen 12
Similar threads


















































Bovenaan