Luierslaaf Henk

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 2 33,3%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 2 33,3%
  • 10

    Stemmen: 2 33,3%

  • Totaal stemmers
    6

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Henk


Al vanaf mijn 23ste jaar tot nu op mijn 42ste loop ik dagelijks in een luier: een wegwerpluier met plakstrips aan de zijkant, een stevige goed absorberende inlegluier erin en daaroverheen een strak groen plastic broekje met drukknopen aan de zijkant. Ik ben er toe gedwongen door mijn vrouw Edith, die op mijn 23ste mijn luiervoorraad in mijn slaapkamer ontdekte: twee pakken luiers, inlegluiers en een plastic broekje. We woonden toen nog niet samen, maar alles zou snel veranderen. Zij nam vanaf dat moment definitief het heft in handen en sindsdien ben ik haar luierslaafje.

Mijn vrouw is twee jonger dan mij. Edith is knap, slank en heeft stevige borsten, cup 85C. We wonen in Groningen. Ze is een aantrekkelijke verschijning, maar daarnaast laat ze zich de wet bepaald niet voorschrijven. In het begin van onze relatie merkte ik dat al. Ze vond het prettig om op haar wenken bediend te worden en ze liet al gauw blijken dat zij degene was, die bepaalde wanneer we sex zouden hebben. Aangezien ze erg knap was en is, en ik het fijn vind om een zelfbewuste partner te hebben, vond ik het allemaal prima.

Maar alles kwam in een stroomversnelling, toen ze mijn geheim ontdekte. Voor mijn 23ste droeg ik af en toe luiers. Ik vind het opbollende gevoel tussen mijn benen zo heerlijk. Een luier, lekker stevig ingepakt, gaf me een zalig gevoel. We waren toen nog niet getrouwd en mijn vriendin schrok er heel even van, maar ze had de situatie snel onder controle. Edith glimlachte en vond het juist hoogst interessant. Ze ging naar haar eigen huis en de volgende ochtend, zaterdag, moest ik me om 10.00 uur bij haar melden. Met een compleet ingepakte luier aan. Ik kon meteen haar huissleutel inleveren en moest voortaan maar aanbellen.

Toen ik de volgende morgen precies op tijd aanbelde, deed ze in haar meest sexy outfit de deur open. Ik moest me bij de voordeur meteen uitkleden en mijn luier aanhouden. Aan de ene kant was ik blij dat ze me niet verliet, aan de andere kant bekroop me de angst van wat me te wachten zou staan. In de kamer moest ik op mijn knieën voor haar gaan zitten, terwijl die heerlijke Edith zelf comfortabel in een fauteuil ging zitten. Maar sex was er voor mij niet bij.

Alles werd me snel duidelijk. Mevrouw nam meteen enkele foto's en deelde me mee dat ik voortaan precies moest doen wat zij wilde. Ze zei me doodleuk dat ik vanaf nu haar slaafje zou zijn en 24 uur per dag moest doen wat zij wilde. Zij commandeerde en ik moest haar totaal gehoorzamen. Ik stemde er meteen mee in, omdat ik allang blij was dat ze de relatie niet verbrak. Later bleek dat ik eigenlijk altijd al onderdanig was. Ik moest meteen de huur opzeggen en bij haar komen wonen. Haar huis was toch al groter dan dat van mij.

Vanaf de eerste dag werd me duidelijk wat me te wachten stond. Naast mijn vaste baan moest ik ook de complete huishouding doen. Edith maakte een weeklijst, waarop ze meldde op welke dag ik welke taken moest doen. Stofzuigen, de was doen, strijken, de plinten schoonmaken, ontbijt maken, tafel afruimen, afwassen, dweilen, de badkamer en het toilet schoonmaken en alle andere voorkomende werkzaamheden.

Mevrouw kickte enorm op haar dominante positie en vond het vermakelijk om mij in luiers te zien. Meteen voerde ze ook een nieuwe regel in: thuis mocht ik alleen nog maar in een luier met inlegger rondlopen, vastgehouden door het plastic broekje. Ze buitte haar positie helemaal uit. Ik moest mijn bankpasje met pincode inleveren en het geld van mijn spaarrekening op de hare storten. Want ik had daar immers geen omkijken meer naar, liet ze me fijntjes weten. Voortaan kreeg ik wel zakgeld van haar en moest ik kassabonnetjes overleggen om al mijn (minimale) uitgaven te verantwoorden.

Tot die tijd praatte ze weinig over mijn luiers, maar dat zou snel veranderen. Op mijn verjaardag zag ik dat ze vele cadeautjes voor me had gekocht. Ik moest ze één voor één uitpakken en vol schaamte zag ik wat ik gekregen had: spenen, slabbetjes, een babypakje in een maat voor volwassenen met kinderachtige poppetjes erop, een voorleesboekje voor peuters, een rammelaar, een blokkendoos, nieuwe pakken luiers en een box, waar ik naar haar zeggen voortaan zoet ik kon spelen. Ik was er erg blij mee en bedankte haar op een erg onderdanige toon. Ze slaakte babytaal naar me uit, vernederde me tot op het bot en ik voelde me op dat moment meer dan ooit tevoren haar 24-uurs-slaaf.

De volgende verrassing presenteerde ze me op een doordeweekse avond om acht uur. Ze had zich supersexy gekleed en even later begreep ik waarom. Mevrouw had altijd al een beter betaalde baan dan ik, maar wat ik niet wist was dat ze zich regelmatig liet neuken door haar baas. Zonder blikken of blozen vertelde ze me dat. En ze deed dat al vanaf haar achttiende, toen ze bij hem in dienst kwam. Vandaar ook dat ze meer verdiende dan ik, vermoedde ik. En ze was ook helemaal niet van plan om daarmee te stoppen. Het was een behoorlijke schok voor me, maar ik stond immers geheel in dienst van haar. Ze zag dat ik er van schrok en zei me dat ik niet zo kinderachtig moest doen, omdat haar genot en geluk immers centraal in mijn leven waren. Bovendien was hij veel groter geschapen dan ik, dus ik moest niet zeuren.

Tot nu toe had ze steeds sex met hem op het werk of bij hem thuis gehad, maar dat ging nu ook veranderen. Ze zei dat ze zich in het vervolg ook bij ons thuis door hem liet neuken. Ik was uiteraard alleen gekleed in mijn luiertje en plastic broekje en moest in de box spelen met een speentje in mijn mond en een rammelaar in mijn hand, toen om negen uur de bel ging. Haar baas! Hij bleek allang op de hoogte te zijn van mijn situatie, omdat Edith hem dat in geuren en kleuren had verteld. Hij wilde dat maar al te graag eens van dichtbij zien en vond het evenals Edith kostelijk om mij ook te vernederen. Meteen kreeg ik enkele kinderachtige opmerkingen van hem naar mijn hoofd ("Ach Edith, is het babytje lief aan het spelen?"), waarna ze met hem naar de slaapkamer ging. Iets later hoorde ik haar heftig kreunen, ze genoot met volle teugen van zijn wapen. En ik speelde ondertussen in de box in de babykamer, die naast de slaapkamer lag.

Haar baas kwam nu ongeveer twee keer per week langs om Edith in bed gelukkig te maken. Bij de volgende keer moest ik mee naar de slaapkamer in mijn luiertje en moest op mijn knieën voor het bed gaan zitten. Edith bond mijn handen achter mijn rug vast met handboeien, waarna ze haar baas uitkleedde. Ze had alleen een behaatje aan, een zeer sexy slipje en haar schoentjes met hoge naaldhakken. Ik moest met lede ogen toezien, hoe ze haar baas begon te pijpen, waarna ze op haar rug op bed ging liggen en haar benen voor hem opende. Ik moet toegeven dat de paal van haar baas veel groter was dan de mijne en langzaam zag ik het gevaarte in Edith verdwijnen. Edith zuchtte en steunde, totdat ze krijsend klaarkwam. Het feit dat ik in mijn luiertje moest toekijken, had haar enorm opgewonden.

Het aantal keren, dat ikzelf sex met haar mocht hebben, was enorm afgenomen. Wel moest ik haar vaak likken, maar neuken mocht alleen nog als ik honderd taken in de huishouding in mijn luiertje had gedaan. Ze had kaarten met honderd nummers gemaakt en telkens als ze een door mij uitgevoerde taak had goedgekeurd, zette ze in dat hokje een paraaf, waarna ze de kaart weer veilig opborg. Om mij nog veel meer te vernederen, zei ze dat ik haar ook mocht neuken tegen een vergoeding van 500 gulden, dat is nu 250 euro geworden (duurder dus dan in guldens). Maar omdat ik weinig zakgeld kreeg, moest ik dan maar een baantje nemen. Naast mijn eigen baan en een drukke huishouding, ging ik op één doordeweekse avond een paar uur bijverdienen. Omdat ik weinig verdiende, duurde het soms bijna drie maanden voordat ik 500 gulden bij elkaar had. Ik mocht dan een kwartier van haar genieten en wel met condoom. Haar baas deed het zonder.

Tot op de dag van vandaag heeft ze me al die jaren gecommandeerd, vernederd en volop van het leven genoten. Met haar baas heeft ze alleen een sexrelatie. Ze laat geen kans onbenut om mij op mijn nederige positie te wijzen. Ze verschoont me 's avonds voor het slapen gaan en als we in bed liggen, mag ik haar vaak wel tongzoenen en met haar borsten spelen. Ik raak daar dan enorm opgewonden van, maar als ik mevrouw klaar heb moeten likken, gaan we slapen. Ook moet ik af en toe de auto van haar baas wassen, terwijl hij met haar in bed lag.

We hebben een enerverend en avontuurlijk privé-leven, waarin van alles gebeurt om het mevrouw naar haar zin te maken. Het gaat al jaren zo en zo zal het altijd wel verder blijven gaan. Ze heeft me ontwikkeld tot een op en top onderdanige partner, die altijd voor haar klaar dient te staan. En mocht dat een keer naar haar smaak niet snel genoeg gebeuren, dan ben ik nog niet jarig. Dus is het maar beter om meteen te doen wat zij zegt. Ik ben er blij mee en heb me al vele jaren geleden geschikt in mijn rol.
 
Similar threads










Bovenaan