luierstraf!

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Leuk apart verhaal.
Tja vervelende pubers die denken dat ze alles mogen!
Trouwens gaaf dat het verhaal na jaren toch verder gaat, hoop op nog meer.
Neem de tijd daarvoor.


:tmb:tmb:tmb:tmb
 

bcd94

Superlid
Het slaapmiddel doet goed zijn werk en Laura heeft de hele nacht doorgeslapen, rond 8 uur verschijnt Peter naast haar bedje en maakt haar rustig wakker door zachtjes door haar haar te wrijven, Laura schrikt en kijkt even verdwaasd ze is even in de war en vergeten waar ze is maar al snel herinnert ze zich alles weer.
Zo heb je lekker geslapen? Laura knikt ja en kijkt nog een beetje slaperig uit haar ogen.
Peter maakt haar los en tilt haar op hij gaat in de stoel zitten met Laura op schoot en trekt haar tegen zich aan hij wrijft over haar rug en Laura begint rustig wakker te worden.
Na een tijdje voelt Peter in Laura haar kruis aan de luier en zegt zachtjes zo jij hebt goed je best gedaan meisje.
Kom je mee? dan gaan we lekker ontbijten.
Laura schud nee en probeert tegelijkertijd of ze alweer kan praten tot haar blijdschap is de injectie uitgewerkt en functioneren haar stembanden weer.
Heb je geen honger?
Jawel maar ik ga altijd eerst douchen en aankleden als ik wakker ben.
Ooh maar hier gaat dat wel een beetje anders meisje, kom we gaan eerst ontbijten zegt Peter terwijl hij Laura van zijn schoot aftilt en voor zich neer zet. Laura voelt de dikke natte prop tussen haar benen en schrikt plotseling, ze heeft helemaal niet gemerkt dat ze vannacht in haar luier geplast heeft. Sowieso herinnert ze zich maar weinig van vannacht, maar ze voelt wel dat ze goed uitgerust is.
Peter pakt haar tuigje en doet deze bij haar om, terwijl hij hiermee bezig is zegt hij we gaan eerst ontbijten en daarna zullen we is naar jou luiertje gaan kijken. Sip staart Laura voor zich uit maar echt protesteren durft ze ook niet, ze voelt haar billen nog van de billenkoek die ze gisteren gehad heeft.
Peter pakt Laura bij de hand en neemt haar mee naar de eetruimte.
Daar zitten James,Lotte en simone al in een kinderstoel, terwijl Peter Laura in haar kinderstoel zet komt ook Max binnen gelopen aan de hand van Twan.
Als ze allemaal in de kinderstoel vast zitten en een slab voor hebben gaan ze beginnen met eten.
Peter smeert voor Laura een boterham met smeerworst en snijd hem in kleine stukjes, hij wilt Laura een stukje voeren maar Laura draait haar hoofd weg en zegt op luidde toon dat ze wel zelf kan eten!!
Nou nou niet zo n grote mond jij dame.
Ik help jou gewoon eventjes met eten als je wat groter bent mag je het zelf proberen.
Laura kijkt hem heel boos aan en schreeuwt dat ze groot is en helemaal geen hulp nodig heeft.
Peter is het beu en maakt haar los uit de stoel kom jij maar mee terug naar je kamer want kindjes die zo lelijk doen willen we hier niet aan tafel hebben, hij pakt haar onder haar boven arm en trekt haar mee naar haar kamer. Twan komt ze achterna om te helpen indien nodig.
Peter wilt Laura terug in bed vast leggen en ze spartelt flink tegen dus het is fijn dat Twan erbij is zodat hij een handje kan helpen.
Als ze vast ligt wordt er nog een grote speen met een riempje achter haar hoofd vast gemaakt zodat ze niet zoveel herrie kan maken.
Zo ga jij hier maar even nadenken dan gaan wij lekker eten.
Peter en Twan lopen de kamer uit en laten de boze Laura achter.
De andere kinderen kijken niet meer zo vreemd op als er zoiets gebeurt aan tafel, die hebben dit al zovaak meegemaakt en ook zelf van alles geprobeerd maar na verloop van tijd stopt dit gedrag wel aangezien de consequenties van zulk gedrag gewoon niet leuk zijn en goed gedrag leukere dingen en meer vrijheid oplevert.

Als de rest van de kinderen uitgegeten is en klaar gemaakt is voor de dag drinken Peter, Twan en Ada nog een kop koffie en hebben het even over Laura.
Laura ligt ondertussen nog steeds op bed en blijft proberen los te komen maar dit lukt echt niet, ze voelt ook echt de natte luier goed zitten tussen haar benen, het lijkt wel alsof hij nog dikker is dan dat hij gisteren was. Wat natuurlijk ook zo is aangezien hij flink opgezwollen is.

Als Peter zijn koffie op heeft gaat hij terug naar Laura s kamer, zo meisje denk je dat je het nog een keer kunt proberen vraagt hij terwijl hij naar Laura s bed loopt.
Laura wilt niet gevoerd worden maar ze wilt ook dat stomme bed uit ze wilt niet vast liggen en vooral niet met een dikke natte luier onder haar billen. Daarom knikt ze toch maar van ja.
Nou goed dan dan ga ik je los maken en dan gaan we het nog een keer proberen en waag het niet nog een keer zo n brutale mond op te zetten want dan weet je wat er gebeurt he dan zorg ik dat er voorlopig helemaal geen geluid meer uit komt.
Laura slaat haar ogen neer en besluit dat ze beter maar kan meewerken.
Peter maakt haar los en neemt haar weer mee, hij zet haar weer in de kinderstoel en maakt de riempjes vast, Ada heeft ondertussen de boterham met smeerworst weer tevoorschijn gehaald vanuit de koelkast en zet dit op tafel neer en gaat vervolgens verder met het inruimen van de vaatwasser.
Als Laura vast zit in de stoel maakt Peter het riempje van de speen los en haalt de speen uit Laura haar mond. De slab heeft ze nog om en hij begint haar stukjes brood te voeren, bang voor meer straf werkt Laura nu dan toch maar mee en eet braaf haar boterhammetje op, nu ze mee werkt is Peter ook gelijk een stuk liever tegen haar, hij vraagt of het lekker is en of ze nog meer wilt, dat wilt Laura wel ze heeft nog best wel trek en dus smeert Peter nog een broodje voor haar welke ze ook helemaal op eet.
Laura krijgt nog wat te drinken en dan maakt Peter haar los uit de stoel zo nu heb je goed gegeten meisje.
Kom dan zullen we is naar je luier gaan kijken en hij neemt Laura aan de hand mee terug naar haar kamer waar hij haar op de commode legt en haar pyjama uit doet en de knoopjes van de romper los trekt. Hij voelt even aan de luier en zegt dan zo die is wel aan vervanging toe en hij trekt de plakstrips los. Vervolgens maakt hij Laura schoon met billendoekjes.
Zo dan ben je weer lekker fris, hij pakt een schone luier van de stapel en vouwt deze uit en legt er twee inleggers in. Laura wilt helemaal geen nieuwe luier om, ze kan toch gewoon naar de wc gaan.
Peter wilt Laura s benen omhoog tillen om de luier onder haar te schuiven als Laura in protest gaat, ze durft niet te schreeuwen , bang dat Peter haar weer een injectie zal geven waardoor ze weer niet kan praten maar ze begint wel te praten maar wel op een normale toon dit keer.
Ik wil geen luier om klinkt het zachtjes, zachter dan dat ze zelf bedacht had.
Wat zeg je meisje?
Ik wil geen luier om herhaalt Laura dit keer iets harder. Peter glimlacht en zegt kleine meisjes hebben nog een luier nodig, als je groter bent mag je het zonder proberen en kan je op het potje proberen te gaan.
Maar ik kan nu toch gewoon op de wc gaan?
Nee de wc is alleen voor grote mensen Laura.
Maar ik ben groot!
Ja jij denkt dat je groot bent lacht Peter maar volgens mij heb ik net nog een natte luier onder je bips weggehaald.
Laura loopt een beetje rood aan en schaamt zich.
Peter ziet het en zegt dat geeft niks hoor meisje daar zijn luiertjes voor he.
Terwijl hij het zegt tilt hij haar benen omhoog en legt de schone luier onder haar neer hij gebruikt nog wat talkpoeder en vouwt de luier vervolgens dicht. Vervolgens sluit hij de knoopjes van de romper en helpt Laura overeind en zet haar naast de commode neer.
Laura voelt de dikke stugge prop tussen haar benen zitten en baalt dat ze niet gewoon naar de wc mag.

Zo ga je mee spelen? Peter pakt een krat duplo en zet hem op het kleedje neer en gaat er zelf ook bij zitten.
Maar ik heb nog geen kleren zegt Laura iets wat verbaasd.
Je mag lekker even in alleen je romper spelen het is warm genoeg.
Laura zou liever wat kleding aan hebben zodat de luier wat bedekt is en niet iedereen het kan zien, ze schaamt zich voor de luier ondanks dat alle andere kinderen er ook een dragen.
Laura is even stil en kijkt een beetje verlegen naar Peter die zegt kom maar op het kleedje en hij klopt met zijn hand naast zich op de grond. Voorzichtig schuifelt Laura wat dichterbij en ze voelt de dikke prop tussen haar benen echt goed zitten.
Ze gaat naast Peter zitten maar blijft een beetje beschaamd naar de grond kijken.
Wat is er aan de hand meisje vraagt Peter lief.
Laura zegt dat ze liever kleren aan wilt, Peter vraagt waarom ze dat wilt ondanks dat hij natuurlijk al lang de reden weet, de meeste kinderen willen in het begin de luier bedekken omdat ze zich schamen daarom laat hij ze juist express in alleen een romper rond lopen dan zijn ze daar zo aan gewend. En ze hoeven zich tenslotte ook helemaal nergens voor te schamen het is gewoon even wennen.

Omdat iedereen het anders kan zien zegt Laura zachtjes en met een rode blos op haar wangen. Wat kunnen zien?
Mijn mijn lui... lui. Zeg het maar meisje
Mijn luier. Goedzo meisje je hoeft je niet te schamen voor je luier. Kleine kindjes hebben gewoon een luier nodig en dat is helemaal niet erg.
Kom we gaan lekker spelen met de duplo, in het begin is het vooral Peter die fanatiek met de blokjes bezig is maar zoals Peter weer zien spelen doet spelen en uiteindelijk doet Laura gewoon lekker mee en gaat ze eigenlijk wel op in haar bouwwerk.

Ze is dan ook wat in gedachten verzonken als Peter zegt, ga je zo mee een broodje eten?
Laura kijkt op en zegt ik heb geen honger.
Nee dat snap ik, je hebt zo laat ontbeten maar we gaan toch eventjes wat eten dan eet je gewoon een klein beetje oké?
Laura knikt ja en staat op aan de hand van Peter loopt ze mee en in de kinderstoel word ze weer vast gezet met de vijfpunts gordel.
De andere kinderen zijn er nog niet maar zullen zo wel komen denkt Laura.
Wat wil jij op je boterham Laura?
Laura denkt even na en zegt dan chocopasta.
Laura is een echte zoete kauw en vooral dol op chocolade.
Nou dat is eigenlijk niet zo gezond maar vooruit omdat je zo lief gespeelt hebt.
In de keuken smeert hij voor Laura een broodje met pasta en snijd het in kleine stukjes. Voor zich zelf maakt hij ook 3 boterhammen klaar welke hij gewoon dubbel vouwt. Nog een flesje limonade en voor zich zelf een glas water en ze kunnen beginnen.
Hij begint Laura te voeren en dit keer gaat ze niet in protest en laat zich gewoon rustig voeren. Zelf eet Peter ondertussen ook zijn eigen brood op.
Na een paar hapjes vraagt Laura waar de andere zijn. Die zijn spelen bij het meertje dus die eten daar ook een broodje antwoord Peter.
Gaan wij ook daarheen? Nee. Nouhouu waarom niet? Dat is alleen voor kindjes die al heel goed luisteren dus als je je goed gedraagt mag jij daar over een tijdje ook lekker naartoe daar kan je fijn spelen.
Gaan ze dan ook zwemmen daar?
Nu is het nog te koud om te zwemmen maar als het nog wat warmer is kan je daar ook zwemmen, nu zijn ze in het zand aan het spelen en er is ook een speeltuin.
Maar ik wil ook naar buiten!
Ja misschien kunnen we dat vanmiddag wel eventjes doen maar naar het meertje gaan we pas als je hier wat langer bent en goed luistert, maar als je lief bent kunnen we vanmiddag na je slaapje wel even hier buiten op het pleintje en bij het speeltuintje spelen.
Slaapje!? Klinkt het verbaasd uit Laura s mond.
Peter lacht en zegt kleine meisjes moeten een middagdutje doen he.
Laura begint wat te jammeren wat Peter negeert en hij eet zijn brood verder op en stopt ook de laatste stukjes van Laura haar broodje in haar mond. Zo drink je je flesje nog even op?
Laura kijkt hem aan en zegt nog een keer ik wil niet slapen! En ze kijkt boos voor zich uit.
Peter negeert Laura en ruimt de tafel af, als hij klaar is met het afruimen van de tafel zit Laura nog steeds boos voor zich uit te staren. Ze is echt niet van plan naar bed te gaan!
Ze vraagt zich af of ze hier alleen met Peter is, zou de rest allemaal naar het meer zijn? Als ze alleen zijn zou ze dan kunnen ontsnappen?
Kom meisje even je flesje opdrinken zegt Peter en hij duwt de fles in Laura s handen, wat onwennig pakt ze de fles aan, ze heeft hier al een paar keer een flesje gehad maar nog geen een keer dat ze hem zelf vast had en het voelt een beetje gek en onwennig maar ze heeft best wel dorst dus ze neemt toch wat slokjes.
Peter is het getreuzel een beetje zat dus hij besluit Laura mee te nemen en in bed te fles verder te geven terwijl hij een verhaaltje gaat lezen.
Hij maakt Laura los uit de kinderstoel en helpt haar eruit, hij pakt de fles van tafel mee en zegt kom je mee? Terwijl hij zijn hand naar Laura uitsteekt. Laura pakt zijn hand niet en loopt voor Peter uit richting de gang.
Laura wacht jij is even. Laura kijkt even om maar is al bij de deur en besluit een kijkje te willen nemen aan de andere kant van de gang en loopt dus de gang op, niet naar haar kamer maar de andere kant op. Peter zet een stapje harder waardoor hij haar al binnen een paar passen bij haar arm grijpt, wat gaan wij doen jongedame? Hij pakt Laura bij haar kin en dwingt om hem aan te kijken, als ik zeg wachten dan wacht je gewoon begrepen?
Twan die in het kantoortje naast de keuken bezig is foto s naar de ouders te mailen hoort wat op de gang en neemt een kijkje, Laura schrikt een beetje als ze Twan zien, ze dacht dat iedereen bij het meertje zou zijn.
Gaat alles goed vraagt hij aan Peter?
Ja het gaat wel goed, Laura was net heel lief alleen nu is ze een beetje ondeugend en gaat de verkeerde kant op zegt Peter tegen Twan terwijl hij Laura s handje vast pakt. Kom want je moet naar bed!
Nee ik wil daar kijken! En Laura wijst de andere kant van de gang op.
Kom je gaat eerst een slaapje doen en dan kunnen we vanmiddag even daar kijken. Hij neemt Laura mee naar haar kamer en legt haar op bed, ze wordt weer vast gelegd en als ze vast ligt geeft Peter haar de fles, ondertussen leest hij een verhaaltje.
Als het flesje op is aait hij even door Laura s haar en geeft haar een kus op haar voorhoofd, slaap lekker meissie
 

bcd94

Superlid
Laura kan niet in slaap komen, ze is ook helemaal niet moe en dus ligt ze best wel een tijd wakker in bed wat om zich heen te kijken, natuurlijk heeft ze ook weer geprobeerd zich los te krijgen maar helaas geven de banden waarmee ze vast ligt totaal niet mee dus na een tijdje proberen geeft ze het op, ze verveelt zich en moet aan haar ouders denken, eigenlijk mist ze ze wel ondanks dat ze haar ouders de afgelopen tijd behoorlijk irritant gevonden heeft, altijd dat gezeik over optijd thuis komen en blablabla
uiteindelijk valt Laura toch nog eventjes in slaap.
Peter belt nadat hij Laura op bed gelegd heeft eerst Laura haar ouders en vertelt ze hoe het gaat en dat ze nu een middagdutje aan het doen is. Hij spreekt ook met Sara en Wim af dat ze over 2 dagen langs komen zodat zijn personeel ze kan trainen ter voorbereiding voor wanneer ze Laura zelf zullen gaan verzorgen, ze moeten dan natuurlijk wel dezelfde regels hanteren en de meeste kinderen gaan hun ouders in de begin periode behoorlijk uitproberen.
Nadat hij het gesprek met Laura haar ouders afgrond heeft gaat hij zelf ook even een momentje rust nemen, hij gaat lekker even buiten in het zonnetje zitten terwijl hij een boek leest.
Na een uurtje lezen besluit hij Laura zo weer uit bed te gaan halen, hij wilt straks even met haar naar buiten gaan op het omheinde speelplekje zodat ze even kan spelen en als ze zich gedraagt misschien ook nog even naar buiten om te wandelen , het is tenslotte heerlijk weer.
Laura is ondertussen alweer wakker geworden, ze was tot haar verbazing toch even in slaap gevallen.
Ze voelt aan haar blaas dat het niet lang zal duren voordat ze de luier zal moeten gebruiken.
Peter komt onderweg richting Laura s kamer Twan op de gang tegen en hij bespreekt zijn plannen met Twan, Twan zal over een uurtje ook naar buiten komen zodat ze eventueel kunnen gaan wandelen, buiten de omheinde speelplaats zullen ze dit in het begin voorlopig samen doen voor het geval dat Laura besluit niet mee te werken.

Laura besluit om haar blaas maar te legen, het ophouden begint echt een onaangenaam gevoel te veroorzaken en echt zin heeft het tenslotte niet, ze weet inmiddels dat ze toch niet naar de wc mag dus de luier zal ze vroeg of laat toch moeten gebruiken. Laura laat een diepe zucht en ontspant, ze voelt de luier warm worden, er lijkt geen einde aan te komen ze moest echt nodig.

Peter opent de deur van Laura s kamertje en ziet dat Laura wakker is, hey meisje was jij alweer wakker, heb je lekker geslapen? Vraagt hij terwijl hij naar het bed toe loopt. Laura schudt van nee. Ooh nee? waarom niet? Ik was niet moe zegt Laura een beetje geirriteerd.
Ooh ooh nou kleine kindjes hebben wel een middagslaapje nodig hoor zegt Peter terwijl hij de spijlen van het bedje omlaag laat zakken, hij voelt met zijn hand aan Laura haar luier en voelt dat de luier nog warm is. Zo gelukkig had je je luiertje om want ik voel wel een grote plas in jou luier zitten. JA OMDAT IK VAN JOU NIET NAAR DE WC MAG ZAL IK WEL MOETEN HE!! Zegt Laura boos.
Hou jij is even heel vlug die brutale mond dicht dame zo praten we hier niet! Kleine kindjes moeten gewoon hun luier gebruiken waarvoor hij bedoelt is.
IK BEN GEEN KLEIN KIND!! Schreeuwt Laura uit.
Dan is Peter het zat, hij maakt haar benen los van het bed en maakt vervolgens ook haar armen los van het bed en trekt Laura overeind, ze spartelt behoorlijk tegen maar Peter is erg sterk.
Twan is inmiddels ook in de kamer, hij is op het kabaal afgekomen maar houd wat afstand zodat Peter het zelf kan oplossen maar hij dichtbij is in het geval dat zijn hulp nodig is.
Peter gaat zitten en in een ruk trekt hij Laura over zijn schoot, hij klemt zijn been over Laura haar benen waardoor hij haar in bedwang kan houden, met een hand houd hij haar beide handen op haar rug vast, het kost hem wat moeite want Laura spartelt nog steeds flink tegen maar het lukt hem wel. Met zijn vrije hand trekt hij in een ruk de romper los gevolgd door de luier. NEEE NEEE NEEE gilt Laura het uit.
Pets Pets Pets met zijn vlakke hand haalt Peter uit op haar billen. AAAAUW Laura jammert en gilt het uit maar Peter gaat onverstoorbaar verder, Laura probeert ondertussen nog steeds los te komen wat te vergeefs is want Peter is te sterk voor haar. Pets Pets Pets gaat het nog een behoorlijke tijd door, Laura s billen doen zeer, ze branden en zijn vuurrood.
Twan heeft ondertussen wat foto s gemaakt en is nu begonnen aan het maken van een filmpje.
Pets Pets Pets, Laura probeert niet meer los te komen en begint te huilen, een mooi breekpunt, een teken dat ze zich over geeft, peter geeft nog 2 petsen en stopt dan even en wrijft wat over Laura haar billen. Zo dat gebeurt er hier met brutale meisjes zegt hij rustig. Laura snikt en stottert ik ben niet brutaal..
Pets Pets Pets Peter haalt uit op haar al vuurrode billen. Opnieuw gilt ze het uit en begint nog harder te huilen. Auuuww stop!
Peter gaat door, en haar billen staan nu echt in brand. Toch vind Peter het nog niet voldoende, hij weet altijd perfect aan te voelen op welk moment het voldoende is waardoor deze straf gelukkig niet zo heel vaak nodig is, de herinnering eraan is vaak voldoende om de kleintjes weer in het gareel te krijgen.
Hij slaat nog even door op Laura s billen tot er een punt komt waarop hij voelt dat hij 'gewonnen' heeft, Laura geeft zich over. Hij laat haar nog even in deze houding liggen en streelt wat over haar billen na nog wat kleine tikjes zegt hij zo kom maar overeind en hij helpt Laura overeind en zet haar voor zich neer. Zul je niet meer zo brutaal doen? Laura schudt nee. Wat zeg je? Nee ik zal niet meer brutaal doen zegt Laura terwijl ze naar de grond staart. Goed kom, Peter houd zijn armen wijd en geeft Laura een knuffel en trekt haar vervolgens op zijn schoot waar hij over haar rug wrijft. Na een tijdje zegt hij kom we gaan een luier aan doen, hij staat op en legt haar op de commode neer en inspecteert haar rode billen, hij pakt wat verkoelende gel en smeert dit op haar billen vervolgens pakt hij een luier en 2 inleggers en trekt haar benen weer omhoog zodat hij de luier onder haar kan schuiven, vervolgens laat hij de benen weer zakken en trekt de luier tussen haar benen door en maakt de plakstrips vast en vervolgens sluit hij de knoopjes van de romper. Hij pakt nog een korte broek welke hij haar aantrekt en helpt haar dan overeind, zittend op de commode krijgt Laura nog een knuffel van Peter en dan pakt hij het tuigje welke hij bij haar omdoet, eigenlijk wilt Laura dit niet maar ze durft nu echt niet te protesteren, ze voelt haar billen nog gloeien. Als het tuigje om is zegt hij kom dan gaan we even wat drinken en wat fruit eten en dan gaan we zo even naar buiten.
Twan stopt met het maken van het filmpje en loopt met Peter en Laura mee naar de keuken waar Laura een flesje limonade krijgt en een fruithapje, als dit op is gaat Peter met haar naar buiten naar het pleintje en hij spreekt met Twan af dat hij er ook zo aan komt.
Peter loopt met Laura aan het tuigje naar buiten en op het pleintje aangekomen maakt hij de riem van het tuigje los, het tuigje zelf laat hij wel om ondanks dat Laura hier geen kant op kan want het is helemaal omheind.
Laura begint het plein te ontdekken en probeert onopvallend te zoeken naar een plek waar ze hier uit kan komen maar al snel is ze er achter dat dat niet zal gaan lukken gezien het hoge hek wat er om het hele plein heen staat.
Peter zegt wat dingen tegen Laura en braaf doet ze wat hij zegt, ze durft echt niet tegen hem in te gaan bang voor meer straf.
Hij zegt dingen als ga maar van de glijbaan of kom maar even op de schommel dan zal ik je duwen. Braaf doet Laura wat Peter zegt en Peter maakt nog wat foto s van Laura.
Na een tijdje komt Twan naar buiten en hij en Peter praten samen wat terwijl Laura inmiddels in de zandbak zit. Peter heeft haar wat speelgoed gegeven, een emmertje schepje en wat figuurtjes waarmee ze een bouwwerk aan het maken is. Gek genoeg gaat Laura op in het spelen en heeft niet eens meer zo heel erg door wat er om haar heen gebeurd, ze genoot eigenlijk wel in de zandbak, vroeger speelde ze daar ook altijd al graag in. Peter en Twan hebben het over Laura haar straf en zeggen allebei dat Laura een pittige tante is, het duurde behoorlijk lang voordat ze tot een breekpunt kwam maar uiteindelijk krijgen ze iedereen daar.
Het heeft in ieder geval geholpen zegt Peter, kijk der maar is lief spelen.
hij maakt een kort filmpje van Laura in de zandbak, dat zullen haar ouders leuk vinden om te zien.
Als hij het filmpje gemaakt heeft loopt hij naar de zandbak toe en zegt zo wat ben jij lief aan het spelen zeg, ga je mee een stukje wandelen? Laura kijkt op en knikt van ja.
Nou kom maar dan, hij maakt de lijn vast aan het tuigje en zegt kom maar dan. Maar waarom moet ik vast?
Omdat we buiten het hek gaan en dan moeten kleine meisjes gewoon even vast dan kunnen ze niet kwijt raken.
Twan opent de poort en ze maken een wandelingetje in het bos, Laura gedraagt zich netjes in de hoop dat ze vaker naar buiten mag en ze heeft ook weinig andere keuze dan zich te gedragen vast zittend aan een tuigje en met 2 sterke mannen erbij.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Mooi deel weer.
Als Laura verstandig is luistert ze en, blijft rustig.
Vergroot de kans op meer (keuze)vrijheid maar, ja pubers

;):tmb:tmb:tmb;)
 

Daddy777

Pb zondermeer altijd welkom...
Laura kan niet in slaap komen, ze is ook helemaal niet moe en dus ligt ze best wel een tijd wakker in bed wat om zich heen te kijken, natuurlijk heeft ze ook weer geprobeerd zich los te krijgen maar helaas geven de banden waarmee ze vast ligt totaal niet mee dus na een tijdje proberen geeft ze het op, ze verveelt zich en moet aan haar ouders denken, eigenlijk mist ze ze wel ondanks dat ze haar ouders de afgelopen tijd behoorlijk irritant gevonden heeft, altijd dat gezeik over optijd thuis komen en blablabla
uiteindelijk valt Laura toch nog eventjes in slaap.
Peter belt nadat hij Laura op bed gelegd heeft eerst Laura haar ouders en vertelt ze hoe het gaat en dat ze nu een middagdutje aan het doen is. Hij spreekt ook met Sara en Wim af dat ze over 2 dagen langs komen zodat zijn personeel ze kan trainen ter voorbereiding voor wanneer ze Laura zelf zullen gaan verzorgen, ze moeten dan natuurlijk wel dezelfde regels hanteren en de meeste kinderen gaan hun ouders in de begin periode behoorlijk uitproberen.
Nadat hij het gesprek met Laura haar ouders afgrond heeft gaat hij zelf ook even een momentje rust nemen, hij gaat lekker even buiten in het zonnetje zitten terwijl hij een boek leest.
Na een uurtje lezen besluit hij Laura zo weer uit bed te gaan halen, hij wilt straks even met haar naar buiten gaan op het omheinde speelplekje zodat ze even kan spelen en als ze zich gedraagt misschien ook nog even naar buiten om te wandelen , het is tenslotte heerlijk weer.
Laura is ondertussen alweer wakker geworden, ze was tot haar verbazing toch even in slaap gevallen.
Ze voelt aan haar blaas dat het niet lang zal duren voordat ze de luier zal moeten gebruiken.
Peter komt onderweg richting Laura s kamer Twan op de gang tegen en hij bespreekt zijn plannen met Twan, Twan zal over een uurtje ook naar buiten komen zodat ze eventueel kunnen gaan wandelen, buiten de omheinde speelplaats zullen ze dit in het begin voorlopig samen doen voor het geval dat Laura besluit niet mee te werken.

Laura besluit om haar blaas maar te legen, het ophouden begint echt een onaangenaam gevoel te veroorzaken en echt zin heeft het tenslotte niet, ze weet inmiddels dat ze toch niet naar de wc mag dus de luier zal ze vroeg of laat toch moeten gebruiken. Laura laat een diepe zucht en ontspant, ze voelt de luier warm worden, er lijkt geen einde aan te komen ze moest echt nodig.

Peter opent de deur van Laura s kamertje en ziet dat Laura wakker is, hey meisje was jij alweer wakker, heb je lekker geslapen? Vraagt hij terwijl hij naar het bed toe loopt. Laura schudt van nee. Ooh nee? waarom niet? Ik was niet moe zegt Laura een beetje geirriteerd.
Ooh ooh nou kleine kindjes hebben wel een middagslaapje nodig hoor zegt Peter terwijl hij de spijlen van het bedje omlaag laat zakken, hij voelt met zijn hand aan Laura haar luier en voelt dat de luier nog warm is. Zo gelukkig had je je luiertje om want ik voel wel een grote plas in jou luier zitten. JA OMDAT IK VAN JOU NIET NAAR DE WC MAG ZAL IK WEL MOETEN HE!! Zegt Laura boos.
Hou jij is even heel vlug die brutale mond dicht dame zo praten we hier niet! Kleine kindjes moeten gewoon hun luier gebruiken waarvoor hij bedoelt is.
IK BEN GEEN KLEIN KIND!! Schreeuwt Laura uit.
Dan is Peter het zat, hij maakt haar benen los van het bed en maakt vervolgens ook haar armen los van het bed en trekt Laura overeind, ze spartelt behoorlijk tegen maar Peter is erg sterk.
Twan is inmiddels ook in de kamer, hij is op het kabaal afgekomen maar houd wat afstand zodat Peter het zelf kan oplossen maar hij dichtbij is in het geval dat zijn hulp nodig is.
Peter gaat zitten en in een ruk trekt hij Laura over zijn schoot, hij klemt zijn been over Laura haar benen waardoor hij haar in bedwang kan houden, met een hand houd hij haar beide handen op haar rug vast, het kost hem wat moeite want Laura spartelt nog steeds flink tegen maar het lukt hem wel. Met zijn vrije hand trekt hij in een ruk de romper los gevolgd door de luier. NEEE NEEE NEEE gilt Laura het uit.
Pets Pets Pets met zijn vlakke hand haalt Peter uit op haar billen. AAAAUW Laura jammert en gilt het uit maar Peter gaat onverstoorbaar verder, Laura probeert ondertussen nog steeds los te komen wat te vergeefs is want Peter is te sterk voor haar. Pets Pets Pets gaat het nog een behoorlijke tijd door, Laura s billen doen zeer, ze branden en zijn vuurrood.
Twan heeft ondertussen wat foto s gemaakt en is nu begonnen aan het maken van een filmpje.
Pets Pets Pets, Laura probeert niet meer los te komen en begint te huilen, een mooi breekpunt, een teken dat ze zich over geeft, peter geeft nog 2 petsen en stopt dan even en wrijft wat over Laura haar billen. Zo dat gebeurt er hier met brutale meisjes zegt hij rustig. Laura snikt en stottert ik ben niet brutaal..
Pets Pets Pets Peter haalt uit op haar al vuurrode billen. Opnieuw gilt ze het uit en begint nog harder te huilen. Auuuww stop!
Peter gaat door, en haar billen staan nu echt in brand. Toch vind Peter het nog niet voldoende, hij weet altijd perfect aan te voelen op welk moment het voldoende is waardoor deze straf gelukkig niet zo heel vaak nodig is, de herinnering eraan is vaak voldoende om de kleintjes weer in het gareel te krijgen.
Hij slaat nog even door op Laura s billen tot er een punt komt waarop hij voelt dat hij 'gewonnen' heeft, Laura geeft zich over. Hij laat haar nog even in deze houding liggen en streelt wat over haar billen na nog wat kleine tikjes zegt hij zo kom maar overeind en hij helpt Laura overeind en zet haar voor zich neer. Zul je niet meer zo brutaal doen? Laura schudt nee. Wat zeg je? Nee ik zal niet meer brutaal doen zegt Laura terwijl ze naar de grond staart. Goed kom, Peter houd zijn armen wijd en geeft Laura een knuffel en trekt haar vervolgens op zijn schoot waar hij over haar rug wrijft. Na een tijdje zegt hij kom we gaan een luier aan doen, hij staat op en legt haar op de commode neer en inspecteert haar rode billen, hij pakt wat verkoelende gel en smeert dit op haar billen vervolgens pakt hij een luier en 2 inleggers en trekt haar benen weer omhoog zodat hij de luier onder haar kan schuiven, vervolgens laat hij de benen weer zakken en trekt de luier tussen haar benen door en maakt de plakstrips vast en vervolgens sluit hij de knoopjes van de romper. Hij pakt nog een korte broek welke hij haar aantrekt en helpt haar dan overeind, zittend op de commode krijgt Laura nog een knuffel van Peter en dan pakt hij het tuigje welke hij bij haar omdoet, eigenlijk wilt Laura dit niet maar ze durft nu echt niet te protesteren, ze voelt haar billen nog gloeien. Als het tuigje om is zegt hij kom dan gaan we even wat drinken en wat fruit eten en dan gaan we zo even naar buiten.
Twan stopt met het maken van het filmpje en loopt met Peter en Laura mee naar de keuken waar Laura een flesje limonade krijgt en een fruithapje, als dit op is gaat Peter met haar naar buiten naar het pleintje en hij spreekt met Twan af dat hij er ook zo aan komt.
Peter loopt met Laura aan het tuigje naar buiten en op het pleintje aangekomen maakt hij de riem van het tuigje los, het tuigje zelf laat hij wel om ondanks dat Laura hier geen kant op kan want het is helemaal omheind.
Laura begint het plein te ontdekken en probeert onopvallend te zoeken naar een plek waar ze hier uit kan komen maar al snel is ze er achter dat dat niet zal gaan lukken gezien het hoge hek wat er om het hele plein heen staat.
Peter zegt wat dingen tegen Laura en braaf doet ze wat hij zegt, ze durft echt niet tegen hem in te gaan bang voor meer straf.
Hij zegt dingen als ga maar van de glijbaan of kom maar even op de schommel dan zal ik je duwen. Braaf doet Laura wat Peter zegt en Peter maakt nog wat foto s van Laura.
Na een tijdje komt Twan naar buiten en hij en Peter praten samen wat terwijl Laura inmiddels in de zandbak zit. Peter heeft haar wat speelgoed gegeven, een emmertje schepje en wat figuurtjes waarmee ze een bouwwerk aan het maken is. Gek genoeg gaat Laura op in het spelen en heeft niet eens meer zo heel erg door wat er om haar heen gebeurd, ze genoot eigenlijk wel in de zandbak, vroeger speelde ze daar ook altijd al graag in. Peter en Twan hebben het over Laura haar straf en zeggen allebei dat Laura een pittige tante is, het duurde behoorlijk lang voordat ze tot een breekpunt kwam maar uiteindelijk krijgen ze iedereen daar.
Het heeft in ieder geval geholpen zegt Peter, kijk der maar is lief spelen.
hij maakt een kort filmpje van Laura in de zandbak, dat zullen haar ouders leuk vinden om te zien.
Als hij het filmpje gemaakt heeft loopt hij naar de zandbak toe en zegt zo wat ben jij lief aan het spelen zeg, ga je mee een stukje wandelen? Laura kijkt op en knikt van ja.
Nou kom maar dan, hij maakt de lijn vast aan het tuigje en zegt kom maar dan. Maar waarom moet ik vast?
Omdat we buiten het hek gaan en dan moeten kleine meisjes gewoon even vast dan kunnen ze niet kwijt raken.
Twan opent de poort en ze maken een wandelingetje in het bos, Laura gedraagt zich netjes in de hoop dat ze vaker naar buiten mag en ze heeft ook weinig andere keuze dan zich te gedragen vast zittend aan een tuigje en met 2 sterke mannen erbij.
Ik denk dat ik voor meerdere onders spreek als ik vraag:

Waar blijft het vervolg?:p
Ik zit met spanning te wachten.

:grtjs
 

bcd94

Superlid
Als ze de poort uitgaan lopen ze eerst over een smal paadje maar al snel komen ze bij een breed half verhard pad uit, aan het pad zitten verschillende zijpaadjes zodat er verschillende rondjes gemaakt kunnen worden in het stuk bos. Lauraⁿ geniet buiten wel van het bos, ze houdt wel echt van de natuur maar dat verdomde tuigje en die stomme luier zou ze liever niet om hebben.
Tijdens de wandeling moet ze nog een paar keer aan haar ouders denken, vroeger gingen ze regelmatig het bos in met elkaar voor een lekkere wandeling, soms ook met een picknick onderweg dat was altijd gezellig, de laatste paar jaar hebben ze dat eigenlijk amper nog gedaan en als ze het al deden had Laura er eigenlijk helemaal geen zin in, ze ging liever met haar vrienden op stap, toch had ze de wandelingen ook wel weer gemist net zoals ze haar ouders nu toch ook wel een beetje miste nu ze hier een paar dagen zonder hun verbleef.
Twan en Peter kletste wat tijdens het wandelen en af en toe stelde ze ook een vraag aan Laura. Na een half uurtje gelopen te hebben liepen ze langs een hek en Peter vertelde dat hier achter het hek na nog een klein stukje door het bos te lopen je bij het meertje zou komen waar de andere kinderen geweest waren, Laura vroeg meteen of ze daarheen gingen, dat leek haar wel wat maar Peter zei dat ze terug gingen lopen omdat ze zo zouden gaan eten maar hij zei wel dat ze er een andere keer wel is naartoe kunnen gaan. Ze nemen een ander pad weer terug richting huis.
Na nog 5 minuten wandelen voelt Laura opeens wat lichte krampen in haar buik, ze probeert het eerst te negeren maar al snel worden de krampen heviger, soms verdwijnen ze weer even maar ze komen ook steeds heel snel weer terug. Twan ziet dat Laura een beetje langzamer begint mee te lopen en dat ze haar hand op haar buik houdt en vraagt aan Laura wat er aan de hand is, ik heb buikpijn zegt Laura. Mmm moet jij misschien een grote bah doen? Laura wordt een beetje rood, poepen in een luier vind ze echt heel gênant.
Je hoeft je niet schamen meisje, het is helemaal niet erg dat kleine kindjes hun luier nog gebruiken daarvoor. Even stoppen ze met lopen en dan beginnen de krampen erger te worden en met man en macht probeert Laura het op te houden maar tevergeefs , ze houd het echt niet en voelt de ontlasting in haar luier terecht komen, eerst een beetje maar vrijwel direct volgt er nog een flinke lading. Laura trekt een vies gezicht en walgt ervan, het voelt alsof er een hele bobbel aan de achterkant van haar luier zit en door haar romper word de luier en dus ook de ontlasting tegen haar billen geduwd.
Zo dat is beter he, dan heb je ook geen zere buik meer kom we gaan verder lopen want het eten is zo klaar.
Laura begint een beetje te miepen want bij elke stap voelt ze de drol natuurlijk zitten en dat vind ze ronduit smerig.
Kom hup niet zo miepen zegt Peter terwijl hij een zacht tikje tegen Laura haar billen geeft.
Noouhouu niet doen!
Doe is niet zo overdreven Laura.
IK DOE NIET OVERDREVEN zegt Laura boos.
Hou jij is heel snel die grote mond of wil je soms nog een keer over de knie?
Neeehee nee jammert Laura. Nou hop hop lopen dan en Peter geeft Laura nog een zachte tik tegen haar geluierde billen.
Laura kijkt heel boos maar loopt toch maar mee, ze heeft weinig andere keuze en ze voelt haar billen nog goed van de billenkoek die ze al gekregen heeft dus ze is ook wel een beetje bang dat Peter haar echt weer over zijn knie zou leggen.
Peter en Twan praten onderweg nog wat en negeren de nog boze Laura en na 20 minuten gelopen te hebben komen ze weer op het brede zandpad wat Laura herkent. Ze is blij bijna terug te zijn het lopen in een dikke luier vind ze sowieso nog een beetje gek aanvoelen, die dikke prop tussen der benen maar lopen in een volgepoepte luier vind ze helemaal smerig en vies aanvoelen, bij elke stap voelt ze die drol tegen haar billen geduwd worden. En de tik op haar volle luier vond ze helemaal erg ze voelde echt die poep bewegen en verspreiden.
Als ze het brede zandpad afgelopen zijn zegt Peter zo daar zijn we weer, dan kunnen we lekker gaan eten.
Maar wel eerst douchen? Vraagt Laura zachtjes, wetende dat ze niet zelf om een schone luier mag vragen probeert ze het op deze manier na een douche zal ze tenslotte ook een schone luier om krijgen.
Nee we gaan eerst eten kom maar mee.
Nee! Ik wil eerst douchen en deze uit doen zegt Laura terwijl ze wijst naar de luier.
Nee meisje het eten is klaar we gaan eerst eten, en jij beslist niet wanneer je verschoont word dame. Nou kom hup lopen jij, weer geeft Peter een tikje tegen Laura haar geluierde billen. Peter pakt Laura bij haar hand en trekt haar wat mee richting de ruimte waar ze altijd met elkaar eten. Laura stribbelt wat tegen aan aangekomen bij de stoel wilt ze er niet in.
Potverdorie Laura moet jij nou echt 2x op een dag over de knie?
Nee nee!
Nou heel snel zitten dan voordat ik me bedenk.
Laura wilt niet maar ze is ook wel geschrokken van Peter zijn reactie dus eigenlijk durft ze het ook niet aan om niet te luisteren, haar billen doen tenslotte nog behoorlijk zeer.
Laura besluit toch maar te gaan zitten in de stoel ze kijkt heel boos naar Peter en trekt een vies gezicht. Peter maakt de 5 punts sluiting van de kinderstoel vast, terwijl Peter Laura vast maakt zegt hij dat hij niks meer wilt horen over haar luier en dat ze zich nu kan gedragen. Je zit echt op het randje dame, je ligt zo weer over m'n knie hoor.
De poep is nu helemaal verspreid doordat Laura op haar billen zit bah.
Ze trekt een vies gezicht maar dat wordt door iedereen genegeerd.
Twan heeft ondertussen een slab gepakt en doet deze bij Laura om, vervolgens gaan ze eten en dit keer voert Twan Laura.
Als iedereen het eten op heeft krijgen ze nog een toetje, dat gaat er altijd wel in bij Laura.
Vervolgens worden alle andere kinderen door hun begeleider mee genomen om te gaan douchen.
Peter maakt Laura haar riempjes los en haalt haar uit de kinderstoel, zo kom nog maar even spelen dan gaan wij even de tafel opruimen. Hij legt een speelkleedje neer met een boekje en wat kleine speeltjes.
Hij duwt haar in de richting van het kleedje en zegt ga maar lekker zitten en even lief spelen dan kan je straks lekker onder de douche.
Nu douchen? Probeert Laura nog voorzichtig maar na nog een duwtje in de richting van het kleed besluit ze toch maar te luisteren.
Uiteindelijk waren Peter en Twan samen best wel snel klaar met opruimen en na een minuut of 10 mocht Laura opstaan van het kleedje en ruimde ze nog even samen de speeltjes op.
Zo meisje, Twan gaat jou onder de douche doen en daarna lekker een schone broek en de pyjama aan goed?
Laura vind het allang best als ze die vieze luier maar af mag.
Peter en Twan hadden juist besloten dat dit een goed moment zou zijn dat Twan de zorg even zou overnemen zodat Laura daar ook aan gaat wennen, aangezien ze nu vies is zal ze graag willen douchen en hoogstwaarschijnlijk daarom ook mee werken.
Bij de meeste kinderen is het zo dat als een ander iemand ze gaat verzorgen ze weer even wat gaan uitproberen, kijken hoe ver ze kunnen gaan. Express testen ze dit wat uit met af en toe even iemans anders iets laten doen zodat ze al een idee hebben hoe het desbetreffende kind zal reageren als de ouders het gaan overnemen vaak reageren ze dan wel een beetje hetzelfde als op een nieuwe verzorger.
Terwijl Twan Laura mee neemt naar de badkamer en haar kleding uit trekt en vervolgens de vieze luier welke hij in een zak doet en haar met billendoekjes wat schoon probeert te vegen wat nog best een klus is want de ontlasting is behoorlijk uitgesmeerd belt Peter met de ouders van Laura.
Hij is in de ruimte naast de badkamer gaan zitten zodat hij indien nodig kan bij springen. Hij verteld dat hij Laura behoorlijk gestraft heeft en ook dat het bij haar behoorlijk lang duurt voordat ze op geeft maar dat ze zich daarna voorbeeldig gedragen heeft en lekker gespeelt en dat ze ook gewandeld hebben.
Ook het voorval van de poepluier verteld hij natuurlijk uitgebreid.
Al met al zitten ze een half uur aan de telefoon als hij het gesprek afrond, hij heeft afgesproken het filmpje van de straf morgen aan ze te laten zien aangezien ze dan toch langs komen.
Onder tussen is Laura weer fris en fruitig en ook al afgedroogd, Twan heeft haar net meegenomen naar de commode waar hij haar op haar buik op heeft laten plaats nemen zodat hij haar rode billen eventjes goed kan insmeren, terwijl hij daarmee bezig is komt Peter binnen, zo kleine stinkerd ben je weer lekker schoon?
Laura knikt van ja en Twan gaat verder met de verzorging van Laura.
Ze twijfelt nog even of ze tegen zal stribbelen met het omdoen van de nieuwe luier maar besluit uiteindelijk om toch maar mee te werken, ze is bang dat ze anders alsnog over de knie gaat, Peter was best wel duidelijk toen hij zei dat ze echt op het randje zat.
Ze krijgt dus weer een dikke nacht luier om mee 2 inleggers erin, vervolgens een romper en uiteindelijk een dunne pyjama uit een stuk met voetjes eraan, de rits zit op de rug dus zelf uitdoen kan ze het niet.
Zo je mag nog heel even televisie kijken en dan gaan we zo lekker slapen.
Laura loopt aan de hand van Twan mee naar een grote woonkamer, hier is ze nog niet eerder geweest, als ze binnenkomen ziet ze Sesamstraat op staan op de tv en op de bank zitten ook Lotte en Simone te kijken.
Twan gaat op de bank zitten en trekt Laura tegen zich aan en wrijft wat over haar rug, hier word ze eigenlijk wel rustig en ontspannen van. Niet veel later komt Peter binnen met flesjes warme melk en geeft Lotte en Simone een flesje, het flesje van Laura geeft hij aan Twan, Twan legt Laura in een iets andere positie neer en laat haar het flesje leeg drinken.
Eigenlijk vind ze er weinig aan Sesamstraat is echt voor kleine kinderen maar bij gebrek aan iets anders staart ze toch naar de tv.
Als Sesamstraat afgelopen is en de flesjes leeg zijn worden de meisjes meegenomen naar hun eigen kamer.
Peter legt Laura in bed en steekt een speentje in haar mond, hij legt haar dit keer alleen aan een enkel vast zodat ze zeker het bedje niet uit kan komen haar armen laat hij los zodat ze wat meer bewegingsvrijheid heeft en ze ook op haar buik kan liggen.
De luier afdoen kan ze tenslotte niet met deze pyjama aan.
Zo meisje ga je lekker slapen? Even wrijft Peter door Laura haar haartjes en geeft haar dan een kus op haar voorhoofd.
Slaap lekker meisje.
 

bcd94

Superlid
De volgende ochtend ziet Peter op de babyfoon dat Laura al wakker is, het is pas kwart voor 7 , hij maakt een flesje warme melk en loopt naar Laura haar kamertje toe, hij opent de deur en zegt goedemorgen meisje, was jij alweer wakker? Laura knikt ja en wrijft de slaap uit haar oogjes.
Peter loopt naar het bedje toe en doet de spijlen van het grote ledikant naar beneden en maakt Laura haar enkel los van het bedje.
Terwijl hij dit doet vraagt hij heb je lekker geslapen? Laura knikt ja en Peter haalt haar uit het bed, hij gaat zitten en trekt Laura op zijn schoot, zo kijk is wat ik heb een lekker flesje voor jou!
Laura heeft best wel dorst en als Peter de speen van de fles in haar mond steekt begint Laura gelijk gulzig te drinken, niet te snel drinken he anders verslik je je straks nog. Peter heeft met zijn ene hand de fles vast en met zijn andere hand wrijft hij heen en weer over Laura haar buik, na een tijdje is de fles leeg dus Peter haalt de fles uit Laura haar mond en zet het flesje naast zich neer, nog even wrijft hij door over Laura haar buik en eigenlijk zit Laura er best wel ontspannen bij. dan voelt Peter aan de luier en zegt dat kan nog wel eventjes, ga je mee?
Hij duwt Laura zachtjes van zijn schoot af en pakt dan haar hand vast, samen lopen ze naar de ruimte waar ze altijd met elkaar eten, er is verder nog niemand. De andere kindjes slapen nog zegt hij.
Kom maar dan kan je even lekker spelen, hij begeleid Laura naar het kleed en legt wat speelgoed op het kleed neer.
Peter loopt naar het koffiezet apparaat en zet eerst een lekkere bak koffie voor zich zelf en gaat dan met de krant aan tafel zitten, hij leest wat in de krant en met een schuin oog houdt hij Laura in de gaten.
Na een tijdje begint Laura zich te vervelen en gaat van het kleedje af, ze denkt dat Peter het niet door heeft omdat hij in de krant kijkt maar Peter heeft het echt wel opgemerkt, Laura krijgt dan ook een standje van hem, blijf jij is gewoon lief op het kleedje spelen.
Laura schrikt een beetje ze dacht echt dat Peter niks door had, ze besluit maar te gehoorzamen en gaat weer op het kleed zitten.
Een minuut of 10 later vouwt Peter de krant dicht en staat op, hij loopt naar het kleedje toe en zegt tegen Laura zullen wij de tafel is gaan dekken?
Laura knikt ja en staat op van het kleed. Peter geeft haar dingen aan die ze op tafel mag zetten, ondertussen geeft hij Laura een paar keer een compliment dat ze het zo goed doet. Als ze met de laatste dingen neerzetten bezig zijn komt Twan de kamer binnen. Goedemorgen, zo wat zie ik nou ben jij zo goed aan het helpen zegt hij tegen Laura. Laura lacht en knikt van ja. Hij geeft haar een aai over haar bol en vraagt of Laura lekker geslapen heeft. Laura heeft geen tijd om te antwoorden druk bezig om de laatste spullen op tafel te zetten.
Peter geeft Laura een standje en zegt geef is netjes antwoord als iemand iets aan je vraagt.
Laura kleurt een beetje rood en kijkt naar Twan ze knikt van ja. Ooh dus je had het toch wel gehoord zegt hij en hij begint Laura te kietelen. Laura moet lachen want ze kan dus echt niet tegen kietelen, dan voelt Laura haar luier opeens warm worden, door het gekietel staat ze gewoon ongecontroleerd in haar luier te plassen, ze schrikt hier wel een beetje van, ze heeft gewoon echt minder controle dit zou haar eerder echt nooit overkomen zijn. Wat Laura niet weet is dat ze medicatie krijgt welke de sluitspieren verslapt dus het is logisch dat dit gebeurt, nog een weekje dan zal ze de controle helemaal kwijt zijn. De medicijnen worden opgelost in haar fles dus ze heeft dit zelf niet door.
Twan ziet Laura s geschrokken gezicht en vraagt wat is er? Ik.. Ik heb geplast zegt Laura zachtjes.
In zich zelf denkt hij de medicatie begint te werken maar dit zegt hij niet tegen Laura. Hij streelt haar door haar haar en zegt dan dat geeft toch niks daar is je luier voor. Maar.. Maar het komt omdat jij me ging kietelen zegt Laura een beetje stotterend.
Twan glimlacht en zegt jou plasjes moeten sowieso in je luier kleine meid. Kom we gaan lekker eten en hij geeft Laura een zetje in de richting van haar kinderstoel, hij maakt de 5 punts sluiting vast en pakt dan nog een slab welke hij omdoet.
Ondertussen zijn de andere kinderen ook binnen gekomen behalve Simone, die slaapt nog.
Twan maakt een broodje smeerworst voor Laura klaar en begint haar kleine stukjes te voeren. Als het broodje op is krijgt ze nog wat stukjes banaan en een flesje drinken. Als iedereen klaar is met eten gaan ze van tafel, Laura wordt door Twan meegenomen naar haar kamer, Peter heeft met Twan afgesproken dat hij vandaag een deel van de verzorging van Laura overneemt zodat ze kunnen kijken hoe het gaat als iemand anders haar verzorgt, natuurlijk staat hij wel stand by mocht het nodig zijn dan kan hij bij springen.
Peter zit in zijn kantoor en via de verborgen camera in Laura s kamer kan hij meekijken, als Laura het dan echt te bont maakt kan hij ingrijpen.
In Laura haar kamer aangekomen zegt Twan zo dan zullen we eerst is een schone broek doen he hij trekt Laura haar pyjama uit en helpt haar dan op de commode, hij opent de knoopjes van de romper en trekt de plakstrips los, hij haalt de luier onder haar billen vandaan en zegt zo die zit goed vol, hij veegt haar billen en kruis goed schoon met wat billendoekjes en als Laura weer fris is zegt hij ik zal eerst je billen nog maar is insmeren want die zijn nog wel wat rood, ga maar even op je buik liggen. Laura draait zich om en Twan begint haar billen in te smeren. Doen je billen nog zeer? Laura knikt van ja. Dan moet je goed luisteren he dan krijg je in ieder geval niet opnieuw zere billetjes.
Zo draai je maar weer om, Laura draait zich weer om en ziet dat Twan een dikke luier uitvouwt.
Nee geen luier!
Ja kom hup omhoog die billen. Neeeehee Twan pakt Laura haar enkels vast en trekt haar benen de lucht in met zijn andere hand schuift hij de luier onder haar kont. Laura probeert zich om te draaien en voelt dan een harde pets op haar bil. AUuuw roept ze en grijpt met haar hand naar haar bil. Twan draait haar terug op haar rug. Ga je nu stil liggen? Laura knikt ja en Twan legt opnieuw de luier goed onder haar neer, hij pakt nog 2 inleggers en legt deze in de luier, Laura protesteert, ze heeft natuurlijk allang door dat die dingen de luier dikker maken. Nee niet die! Twan gaat gewoon door en legt de inleggers goed in de luier. Nouhou ik heb geen luier nodig probeert Laura nog. Hou jij je mond is even dicht Laura je moet gewoon een luier om niet zo zeuren. Maar ik wil dat niet ik ben toch geen baby!
Nou volgens mij heb jij net nog in je luier staan plassen dus dan ben je gewoon een kleine meid die een luiertje moet dragen. Ondertussen trekt Twan de luier tussen Laura haar benen door en wilt beginnen met het vast maken van de plakstrips als Laura weer begint te miepen. Dat was jou schuld! Schreeuwt ze boos en ze komt overeind.
Twan is het zat en pakt Laura bij haar arm en trek haar mee, hij gaat zitten en trekt haar over zijn knie, hij legt zijn been over Laura haar benen zodat hij haar in de houdgreep kan houden en met een hand heeft hij haar armen vast met zijn vrije hand begint hij Laura een goede portie billenkoek te geven. Peter houd alles nou lettend in de gaten maar ziet dat Twan het wel alleen aan kan.
Laura komt dit keer wel sneller tot een breekpunt waarschijnlijk ook omdat haar billen nog zeer deden van de vorige keer.
Na de portie billenkoek legt Twan Laura weer op de commode neer en als een mak schaap laat ze zich nu luieren.
De knoopjes van de romper gaan nog dicht en daaroverheen krijgt Laura een tuinbroekje aan. Twan poetst Laura s tanden en kamt haar haren, hij maakt 2 schattige vlechtjes in haar haar.
Zo je bent klaar en hij geeft Laura een knuffel. Kom dan gaan we lekker spelen!
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Weer twee mooie hoofdstukken
Kleine tip, sla af en toe een regel over zodat er wat ruimte tussen zit.
Leest het verhaal nog makkelijker

:tmb:tmb:tmb
 

Daddy777

Pb zondermeer altijd welkom...
De volgende ochtend ziet Peter op de babyfoon dat Laura al wakker is, het is pas kwart voor 7 , hij maakt een flesje warme melk en loopt naar Laura haar kamertje toe, hij opent de deur en zegt goedemorgen meisje, was jij alweer wakker? Laura knikt ja en wrijft de slaap uit haar oogjes.
Peter loopt naar het bedje toe en doet de spijlen van het grote ledikant naar beneden en maakt Laura haar enkel los van het bedje.
Terwijl hij dit doet vraagt hij heb je lekker geslapen? Laura knikt ja en Peter haalt haar uit het bed, hij gaat zitten en trekt Laura op zijn schoot, zo kijk is wat ik heb een lekker flesje voor jou!
Laura heeft best wel dorst en als Peter de speen van de fles in haar mond steekt begint Laura gelijk gulzig te drinken, niet te snel drinken he anders verslik je je straks nog. Peter heeft met zijn ene hand de fles vast en met zijn andere hand wrijft hij heen en weer over Laura haar buik, na een tijdje is de fles leeg dus Peter haalt de fles uit Laura haar mond en zet het flesje naast zich neer, nog even wrijft hij door over Laura haar buik en eigenlijk zit Laura er best wel ontspannen bij. dan voelt Peter aan de luier en zegt dat kan nog wel eventjes, ga je mee?
Hij duwt Laura zachtjes van zijn schoot af en pakt dan haar hand vast, samen lopen ze naar de ruimte waar ze altijd met elkaar eten, er is verder nog niemand. De andere kindjes slapen nog zegt hij.
Kom maar dan kan je even lekker spelen, hij begeleid Laura naar het kleed en legt wat speelgoed op het kleed neer.
Peter loopt naar het koffiezet apparaat en zet eerst een lekkere bak koffie voor zich zelf en gaat dan met de krant aan tafel zitten, hij leest wat in de krant en met een schuin oog houdt hij Laura in de gaten.
Na een tijdje begint Laura zich te vervelen en gaat van het kleedje af, ze denkt dat Peter het niet door heeft omdat hij in de krant kijkt maar Peter heeft het echt wel opgemerkt, Laura krijgt dan ook een standje van hem, blijf jij is gewoon lief op het kleedje spelen.
Laura schrikt een beetje ze dacht echt dat Peter niks door had, ze besluit maar te gehoorzamen en gaat weer op het kleed zitten.
Een minuut of 10 later vouwt Peter de krant dicht en staat op, hij loopt naar het kleedje toe en zegt tegen Laura zullen wij de tafel is gaan dekken?
Laura knikt ja en staat op van het kleed. Peter geeft haar dingen aan die ze op tafel mag zetten, ondertussen geeft hij Laura een paar keer een compliment dat ze het zo goed doet. Als ze met de laatste dingen neerzetten bezig zijn komt Twan de kamer binnen. Goedemorgen, zo wat zie ik nou ben jij zo goed aan het helpen zegt hij tegen Laura. Laura lacht en knikt van ja. Hij geeft haar een aai over haar bol en vraagt of Laura lekker geslapen heeft. Laura heeft geen tijd om te antwoorden druk bezig om de laatste spullen op tafel te zetten.
Peter geeft Laura een standje en zegt geef is netjes antwoord als iemand iets aan je vraagt.
Laura kleurt een beetje rood en kijkt naar Twan ze knikt van ja. Ooh dus je had het toch wel gehoord zegt hij en hij begint Laura te kietelen. Laura moet lachen want ze kan dus echt niet tegen kietelen, dan voelt Laura haar luier opeens warm worden, door het gekietel staat ze gewoon ongecontroleerd in haar luier te plassen, ze schrikt hier wel een beetje van, ze heeft gewoon echt minder controle dit zou haar eerder echt nooit overkomen zijn. Wat Laura niet weet is dat ze medicatie krijgt welke de sluitspieren verslapt dus het is logisch dat dit gebeurt, nog een weekje dan zal ze de controle helemaal kwijt zijn. De medicijnen worden opgelost in haar fles dus ze heeft dit zelf niet door.
Twan ziet Laura s geschrokken gezicht en vraagt wat is er? Ik.. Ik heb geplast zegt Laura zachtjes.
In zich zelf denkt hij de medicatie begint te werken maar dit zegt hij niet tegen Laura. Hij streelt haar door haar haar en zegt dan dat geeft toch niks daar is je luier voor. Maar.. Maar het komt omdat jij me ging kietelen zegt Laura een beetje stotterend.
Twan glimlacht en zegt jou plasjes moeten sowieso in je luier kleine meid. Kom we gaan lekker eten en hij geeft Laura een zetje in de richting van haar kinderstoel, hij maakt de 5 punts sluiting vast en pakt dan nog een slab welke hij omdoet.
Ondertussen zijn de andere kinderen ook binnen gekomen behalve Simone, die slaapt nog.
Twan maakt een broodje smeerworst voor Laura klaar en begint haar kleine stukjes te voeren. Als het broodje op is krijgt ze nog wat stukjes banaan en een flesje drinken. Als iedereen klaar is met eten gaan ze van tafel, Laura wordt door Twan meegenomen naar haar kamer, Peter heeft met Twan afgesproken dat hij vandaag een deel van de verzorging van Laura overneemt zodat ze kunnen kijken hoe het gaat als iemand anders haar verzorgt, natuurlijk staat hij wel stand by mocht het nodig zijn dan kan hij bij springen.
Peter zit in zijn kantoor en via de verborgen camera in Laura s kamer kan hij meekijken, als Laura het dan echt te bont maakt kan hij ingrijpen.
In Laura haar kamer aangekomen zegt Twan zo dan zullen we eerst is een schone broek doen he hij trekt Laura haar pyjama uit en helpt haar dan op de commode, hij opent de knoopjes van de romper en trekt de plakstrips los, hij haalt de luier onder haar billen vandaan en zegt zo die zit goed vol, hij veegt haar billen en kruis goed schoon met wat billendoekjes en als Laura weer fris is zegt hij ik zal eerst je billen nog maar is insmeren want die zijn nog wel wat rood, ga maar even op je buik liggen. Laura draait zich om en Twan begint haar billen in te smeren. Doen je billen nog zeer? Laura knikt van ja. Dan moet je goed luisteren he dan krijg je in ieder geval niet opnieuw zere billetjes.
Zo draai je maar weer om, Laura draait zich weer om en ziet dat Twan een dikke luier uitvouwt.
Nee geen luier!
Ja kom hup omhoog die billen. Neeeehee Twan pakt Laura haar enkels vast en trekt haar benen de lucht in met zijn andere hand schuift hij de luier onder haar kont. Laura probeert zich om te draaien en voelt dan een harde pets op haar bil. AUuuw roept ze en grijpt met haar hand naar haar bil. Twan draait haar terug op haar rug. Ga je nu stil liggen? Laura knikt ja en Twan legt opnieuw de luier goed onder haar neer, hij pakt nog 2 inleggers en legt deze in de luier, Laura protesteert, ze heeft natuurlijk allang door dat die dingen de luier dikker maken. Nee niet die! Twan gaat gewoon door en legt de inleggers goed in de luier. Nouhou ik heb geen luier nodig probeert Laura nog. Hou jij je mond is even dicht Laura je moet gewoon een luier om niet zo zeuren. Maar ik wil dat niet ik ben toch geen baby!
Nou volgens mij heb jij net nog in je luier staan plassen dus dan ben je gewoon een kleine meid die een luiertje moet dragen. Ondertussen trekt Twan de luier tussen Laura haar benen door en wilt beginnen met het vast maken van de plakstrips als Laura weer begint te miepen. Dat was jou schuld! Schreeuwt ze boos en ze komt overeind.
Twan is het zat en pakt Laura bij haar arm en trek haar mee, hij gaat zitten en trekt haar over zijn knie, hij legt zijn been over Laura haar benen zodat hij haar in de houdgreep kan houden en met een hand heeft hij haar armen vast met zijn vrije hand begint hij Laura een goede portie billenkoek te geven. Peter houd alles nou lettend in de gaten maar ziet dat Twan het wel alleen aan kan.
Laura komt dit keer wel sneller tot een breekpunt waarschijnlijk ook omdat haar billen nog zeer deden van de vorige keer.
Na de portie billenkoek legt Twan Laura weer op de commode neer en als een mak schaap laat ze zich nu luieren.
De knoopjes van de romper gaan nog dicht en daaroverheen krijgt Laura een tuinbroekje aan. Twan poetst Laura s tanden en kamt haar haren, hij maakt 2 schattige vlechtjes in haar haar.
Zo je bent klaar en hij geeft Laura een knuffel. Kom dan gaan we lekker spelen!
Is het vervolg al in de maak??
Kanniewachten om te weten hoe het verder gaat. :peace
 
Similar threads











Bovenaan