Mariska

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 2 66,7%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 1 33,3%

  • Totaal stemmers
    3

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Raul


Mariska was een meisje wat bij mij in de klas zat, een stevige Hollandse meid, niet knap, maar wel lief. Ze droeg een vrij zware bril die haar wat grote ogen gaven en dus was ze geen populaire meid. Ik sprak regelmatig met haar over allerlei zaken en kon het eigenlijk wel goed met haar vinden, maar als vrijer zou het nooit wat worden, tot die ene avond...

We zouden op een zaterdag samen aan een schoolproject werken over een of ander sociaal onderwerp. Ik fietste dus die ochtend naar Niedorp, waar zij woonde, en samen waren we die dag aardig opgeschoten. Ik zou blijven eten bij haar en haar moeder en dan 's avonds weer terugfietsen.

Om 9 uur was het tijd om te gaan, met een uurtje fietsen in het verschiet en liepen we samen naar de schuur om mijn stalen ros te pakken. Ik bedankte haar voor de hulp, het eten enz. Ze gaf mij een zoen en wenste mij een goede rit.

Ik wilde weg lopen met de fiets, maar ontdekte een lekke band, en vroeg aan Mariska of ze wat plakspullen had om te repareren. Helaas dus. De bus dan maar en dan maar terugkomen om de band te plakken op de volgende of een andere dag. Intussen was haar moeder bij ons komen staan en zij gaf ons te kennen, dat er geen bussen meer gingen richting mijn woonplaats na 21.30 uur en zo miste ik dus ook nog de laatste bus.

"Blijf dan maar slapen, je kunt wel in de kamer van Mariska d'r broer, die zit in dienst", Opperde haar moeder. Mariska keek mij weifelend aan. Ik besloot het aanbod maar te accepteren. Alles beter dan lopen! Mariska liep voor mij naar boven en wees mij mijn kamer en de badkamer. Ze haalde een handdoek en zei mij dat ik haar tandenborstel wel kon gebruiken. Ze droeg een nachtpon en kwam even dicht tegen mij aanstaan om mij nog een zoen te geven. Ik voelde haar grote borsten tegen mij aandrukken toen ze zei:

"Ik slaap in de kamer naast je." Haar moeder stond echter op de overloop te wachten met een stapeltje goed in haar handen. "Kom Mariska, ik loop even met je mee om je klaar te maken voor de nacht". Ik kreeg de gedachte om Maris straks ook maar eens 'klaar te gaan maken'. Ik liep naar mijn kamer, ondertussen 'welterusten' roepend en ging wat lezen in een stripboek van Mariska's broer. Na ongeveer 10 minuten hoorde ik de deur van Mariska's kamer open en dichtgaan en haar moeder naar eigen kamer gaan.

Ik wachtte nog vijf minuten en liep naar de kamer van Mariska zonder al te veel geluid te maken met de deuren en sloop bij Mariska naar binnen. Ze schrok wel iets van mijn snelle binnenkomst, want ze zat net met haar dekbed omhoog en liet deze snel vallen op het bed.

"Ik had je zo snel niet verwacht," zei ze. "Mijn moeder slaapt vast nog niet, jij durft ook wel! Gelukkig is het niet gehorig hier!" Ik ging naast haar op het bed zitten en pakte haar handen. Ze zat nu recht overeind en er was voldoende maanlicht binnen, doordat de gordijnen open waren. We zoenden elkaar en ik streelde haar borsten door de nachtjapon. We praatte en vrijde wat en ik vroeg haar wat haar moeder hiervan zou denken.

"Mijn moeder is vrij tolerant, ze weet dat dit soort dingen gewoon gebeurt, maar onder haar dak vind ze pas goed als je een tijd verkering hebt. Je kan dus niet bij mij blijven slapen, en trouwens voordat eh... Ik moet je... Ik was eigenlijk net bezig met...".

"Met wat?", onderbrak ik haar en trok het dekbed omhoog om naast haar te gaan liggen. Met twee handen probeerde ze mij tegen te houden, en fluisterde hard om even te wachten buiten het bed. Ik zoende haar vol op de mond en legde mijn hand op haar billen. Ze verstijfde helemaal en legde haar hoofd tegen mijn hals. Mijn hand lag op iets van plastic met een dikke, zachte laag eronder. Ze fluisterde in mijn oor:

"Dat moest ik je dus vertellen. Alsjeblieft niet meteen weglopen, maar af en toe plas ik nog wel eens in mijn broek, 's nachts. Ik moet daarom een luier en plastic-luierbroek dragen van mijn moeder, omdat ze anders steeds het bed moet verschonen. Blijf bij me liggen, ik doe 'm meteen uit".

Ik kuste haar op de mond en wreef met 2 handen over haar beluierde billen. Het zachtschurende geluid van mijn handen over de plasticbroek maakte mij beregeil.

"Maris, ik vind dit wel opwindend, eigenlijk, met een grote baby in bed liggen seksen". Ze keek me aan en zei:

"Ik ben geen baby. Baby's moet je verschonen, voeren en ze huilen heel erg veel en kunnen niets. Dus noem me geen baby! Mijn moeder helpt me 's avonds even en 's morgens doe ik de luier en plasticbroek uit en doe ze in de wasmand. Ik kan er ook niets aan doen." Zei ze met een snik. Ik kuste haar en ging tegen haar rechterborst liggen.

"Dus je draagt ze elke nacht?",

"Bijna wel, je weet maar nooit. Mijn moeder wast regelmatig, maar ze heeft er wat op voorraad in mijn kast. M'n broer schijnt er ook nog wel eens last van te hebben. En ze vindt papieren luiers te duur!" Ik wreef weer over het plastic met vulling en fluisterde:

"Mag ik je zo in het licht zien?"

"Alleen als je niet gaat lachen!" Ik knipte het bedlampje aan en gooide het dekbed van mij af door op mijn knieen te gaan zitten. Ik sloeg de nachtjapon omhoog en kreeg een nog grotere erectie. Ze lag met haar benen iets uit elkaar, door de plasticbroek heen zag je de katoenen luier in een ouderwetse driehoek gevouwen en vastgespeld zitten. Ze trok haar japon uit en haar grote borsten maakten mijn ideaal-beeld compleet.

"Hoe komt je moeder aan deze attributen?" Vroeg ik.

"Jij wilt ook alles weten; de luier maakt ze uit vier luiers en de plasticbroeken kun je kopen. Dit is een XL, maar ze zijn er nog groter!" Dat laatste wist ik ook wel; ik reed mijzelf regelmatig klaar in een XXL, tussen de twee matrassen van mijn 2-persoonsbed, met een sexboekje en veel fantasie.

Ze pakte met twee handen het elastiek en wipte met haar billen omhoog om haar plastic broek uit te trekken, maar ik hield haar tegen. "Mariska, ik meen het... over dat ik dit opwindend vind, wat mij betreft..."

"Ik heb geen zin om met een luier aan met je te vrijen." Zei Mariska, "en morgen is hij misschien nat en dat is helemaal niet zo'n lekker gevoel, dus trek ik 'm uit. Help me even, wil je?" Ik pakte de broek, trok 'm over haar dijen naar haar enkels en legde 'm naast ons neer. Ik haalde de veiligheidsspelden los, trok de luier onder haar billen vandaan en besloot haar eerst maar zo lekker te verwennen. Morgen een nieuwe dag... met wie weet wat! Na een heerlijke vrijpartij kroop ik in het bed van d'r broer om lekker snel in te slapen.

Om een uur of negen werd ik wakker en liep naar beneden in de veronderstelling moeder en dochter daar aan te treffen, maar ik vond alleen een briefje met de mededeling, dat moeder op bezoek was en met de lunch thuis zou komen. Dat opende perspectieven!

Ik liep naar de kamer van Mariska en sloop naar binnen. Ze lag nog te slapen, met luier en plasticbroek aan, want die waren nergens te bekennen. Ik kroop onder haar dekbed en ging achter haar liggen, streek met de ene hand over haar gezicht en de ander schoof onder haar japon de plasticbroek in. De luier was drijfnat!

Ze begon wakker te worden en draaide zich om naar mij toe. Ik kuste haar wakker op neus en wangen, trok de japon omhoog en vertelde dat haar moeder weg was. Ze zat meteen recht overeind en trok haar japon uit, ondertussen vertellend hoe fijn ze het vond, die vorige avond.

Ze maakte aanstalte om naar de badkamer te gaan en de luier uit te trekken. Ik hield haar echter vast bij de heupen en vroeg haar waar haar moeder de andere plastic-luierbroeken voor haar bewaarde. Ze keek me onderzoekend aan en wees de kast aan. Ik liep naar de kast, trok deze open, pakte een plasticbroek, maat XL, eruit en toen viel mijn oog op een rubbber zeil, voor in bed als bescherming of een plek om baby's op te verschonen.

"Ik heb je toch gezegd dat ik niet als baby behandeld wil worden." Zei Mariska.

"Je moet dit niet alleen zien als een baby-leven." Zei ik, "Je kunt dit ook uitbuiten met positieve punten; je plast in je broek, nou en! Je draagt een luier, nou en! Heb je ooit wel eens bewust in je broek geplast? Zou je niet kunnen genieten van dit soort 'problemen'. Waarom nou negatief zien? Iedereen heeft wel wat, 't is maar hoe je ermee omgaat!". Ik trok de plasticbroek aan en liep met het zeil in de hand naar het bed. Ze stond op en ik legde het zeil op bed.

"Waarvoor is dit?", vroeg ze. "Ga je mij toch verschonen, waarom heb je die broek dan aan?"

"Ga nou gewoon liggen op het zeil en wacht af", zei ik. Ze ging liggen en ik ging naast haar liggen. Ik trok haar tegen mij aan en we begonnen te vrijen, terwijl ik ondertussen haar borsten masseerde en mezelf oprichtte om haar van boven naar beneden met mijn tong te gaan bewerken.

Terwijl ik haar lichaam afwerkte pakte zijn mijn lul in de plasticbroek vast en begon deze te masseren. Ik kreeg een steeds grotere erectie en dat had zij natuurlijk in de gaten.

"Jij raakt hier echt opgewonden van, he?", vroeg ze liefjes. Ik lachte naar haar en trok haar benen omhoog. De plasticbroek trok ik omhoog naar haar enkels en ik genoot van de pislucht die er aanhing. Ze deed haar benen wat wijder terwijl ik de spelden van haar luier losmaakte en sloot haar ogen. De drijfnatte luier haalde ik van haar kruis af en liet deze op het zeil vallen. Met mijn tong bewerkte ik haar kutje heel uitgebreid en zij genoot stilletjes terwijl de spieren in haar onderlichaam zich voorbereidde op een orgasme, dat al vrij snel volgde.

Tevreden draaide zij zich om, legde mij op mijn rug op de natte luier en trok mijn plasticbroek uit en legde die op mijn buik. Ze ging over mij heen zitten en al vrijende kwam ook ik tot een enorm orgasme.

Wij stonden samen onder de douche toe wij de deur van de badkamer open hoorde gaan en haar moeder binnenkwam met de natte luier, 2 plasticbroeken en het zeiltje en deze in de wasmand deponeerde. Ze lachte alleen maar even en zei dat het ontbijt bijna klaar was.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
H Stefan en Mariska S 9
Similar threads

Bovenaan