Nog niet klaar Mark vind een mommy (AI)

Beste forumleden en bezoekers, ben even bezig geweest met AI en daar kwam een nogal uitgebreid verhaal uit, laten jullie maar even weten wat jullie ervan vinden.
Veel leesplezier grts Pampi

"Tijgerstrepen en zachte dagen"
Mark was 25 jaar oud, maar de leeftijd op zijn ID-kaart zei niets over wie hij werkelijk was — en al helemaal niet over wat hij nodig had om zich goed te voelen. Waar anderen hun identiteit vonden in carrière, uiterlijk of prestaties, vond Mark die in eenvoud, in regelmaat, in verzorging. En bovenal, in de rustige aanwezigheid van Lizzy — zijn Mommy.

Lizzy was zijn veilige haven. Ze was iets ouder, volwassen, stabiel, zorgzaam tot in haar vezels. Ze wist precies hoe ze met Mark moest omgaan: liefdevol, zonder oordeel, maar met duidelijke grenzen. Mark vertrouwde haar volledig. In haar aanwezigheid hoefde hij zich nergens voor te schamen. Niet voor zijn luiers, niet voor zijn inleggers, niet voor de zachte, met tijgerprint versierde onesie die hij zo graag droeg.

Sterker nog — Lizzy had die onesie zelf uitgekozen.

“Deze past bij jou,” had ze gezegd, terwijl ze hem liefdevol aankeek. “Sterk van buiten, zacht van binnen.”

Dat was precies wat Mark nodig had. In de buitenwereld droeg hij zijn hoodie eroverheen, hield hij zijn hoofd laag, sprak hij weinig. Maar thuis, in hun veilige bubbel, mocht hij gewoon zijn. Zijn onesie had stevige drukknopen tussen de benen, zodat Lizzy makkelijk kon helpen met verschonen wanneer dat nodig was. En die momenten waren nooit ongemakkelijk. Ze waren gevuld met zachtheid, rust, en bovenal: zorg.

Iedere ochtend begon hetzelfde. Lizzy hielp hem overeind in bed, checkte zijn luier, en als het nodig was, begeleidde ze hem naar het aankleedkussen in de hoek van de kamer. Daar lag hij dan, op zijn rug, kijkend naar haar zachte gezicht terwijl ze zonder haast haar taak uitvoerde. Geen gêne, geen haast — alleen zorg, aandacht, en een warme hand op zijn buik als ze klaar was.

“Goed gedaan, tijgertje,” zei ze dan altijd. En Mark glimlachte dan, stil maar vol.

Na het ontbijt – altijd aan tafel met een drinkbeker en gesneden fruit – mocht hij in zijn knusse leeshoekje zitten, met zijn favoriete knuffel en kleurboek. De tijgerprint van zijn onesie leek op zulke momenten bijna symbolisch. Niet kinderachtig, maar speels en dapper. Lizzy las soms zachtjes voor, terwijl hij met zijn hoofd op haar schoot lag.

Hoewel Mark volwassen was, voelde hij zich in deze rol – in deze dynamiek – meer zichzelf dan ooit. Het was niet teruggaan naar een kindertijd, maar vooruit bewegen naar een plek waar hij zich veilig en geaccepteerd voelde. Waar geen masker nodig was.

Lizzy hield hem in balans. Ze bepaalde structuur, hielp bij alles van maaltijden tot rustmomenten, maar altijd met zijn comfort als uitgangspunt. Ze was zijn verzorger, zijn begeleider, maar bovenal: zijn Mommy. En dat woord was voor hen gevuld met betekenis — met warmte, toewijding en een diepe wederzijdse band die gebaseerd was op vertrouwen.

Soms gingen ze samen naar buiten, wandelen in het park. Mark in zijn onesie onder een lange jas, hand in hand met Lizzy. Niemand hoefde te weten wat hun wereld precies inhield. Het was hún wereld — vol tijgerstrepen, zachte dekens, en het eenvoudige gevoel van: ik ben veilig hier.

"Veilig Onder de Sterren"
De avond viel langzaam over het huis, als een zachte deken die alles tot rust bracht. Buiten kleurde de lucht oranjegrijs, en de eerste lichten in de straat sprongen aan. Binnen was het warm, stil en vertrouwd. Mark zat op het kleed in de woonkamer, zijn tijgerprint onesie netjes dichtgeknoopt, de benen lichtjes opgetrokken onder zich. In zijn handen een zacht knuffeldoekje, en op de achtergrond speelde zachte pianomuziek.

Lizzy liep langzaam rond met een beker warme melk. Alles aan haar bewegingen was kalm. Ze wist precies wat hij nodig had — niet omdat hij het altijd zei, maar omdat ze hem inmiddels zo goed kende. Ze gaf hem de beker aan en streek een pluk haar uit zijn gezicht.

“Bijna bedtijd, tijgertje,” zei ze zacht.

Mark knikte langzaam. Bedtijd betekende meer dan alleen slapen. Het was hun moment van overgang naar stilte, vertraging. En het betekende dat hij straks weer veilig zou liggen in zijn bed — stevig, zacht en beschermd in zijn Sigufix, net zoals elke avond.

Voor Mark was het geen beperking, maar juist vrijheid. De fixatiebanden hielden hem op zijn plek, precies zoals hij zich prettig voelde: ingebakerd, zonder de angst om te draaien, vallen of zijn eigen onrust te volgen. De zachte, katoenen banden van het systeem maakten geen pijn, deden niets zonder zijn toestemming. Hij had het zelf gevraagd, ooit voorzichtig, en Lizzy had het zonder aarzeling begrepen.

“Als jij je daar beter door voelt, dan zorgen we dat het goed gebeurt,” had ze gezegd.

En dat deden ze — iedere avond, zorgvuldig en liefdevol.

Lizzy liep voor hem uit naar de slaapkamer, waar het bed al klaarstond. De dekens opengeslagen, het Sigufix-systeem rustig uitgespreid over het matras. Mark kroop er zonder woorden in. Lizzy hielp hem zijn knuffel goed vast te houden, zijn benen licht gebogen neer te leggen, zijn armen op de juiste plek.

“Alles oké?” vroeg ze zacht, terwijl ze begon de banden te sluiten.

“Ja, Mommy,” antwoordde hij kalm.

De banden gingen dicht: niet strak, maar stevig. Eén over zijn borst, één bij de heupen, en zachte lussen voor zijn polsen — precies zoals hij het fijn vond. Het gaf hem niet het gevoel van opgesloten zijn, maar van gedragen worden. Zoals een zwaartedeken troost kan bieden aan wie niet in slaap komt, gaf dit hem stilte in zijn hoofd.

Lizzy legde een hand op zijn borst, voelde zijn ademhaling vertragen.

“Je bent veilig nu. Geen haast, geen zorgen. Ik ben hier.”

Mark glimlachte flauwtjes, zijn ogen al half dicht.

De kamer werd langzaam donkerder, alleen het zachte licht van de nachtlamp in de hoek bleef branden. Lizzy ging nog even zitten, keek naar hem zoals alleen een echte verzorger dat kon: met rust, met aanwezigheid, met diepe toewijding.

“Slaap lekker, mijn kleine tijger,” fluisterde ze.

“Slaap lekker, Mommy,” kwam het slaperige antwoord.

En terwijl buiten de nacht viel en de wereld stil werd, lag Mark daar — stevig vast, volledig ontspannen, geborgen in zijn wereld. Een wereld die maar weinig mensen zouden begrijpen, maar voor hem precies was wat hij nodig had. En in die rust, onder de sterren, viel hij langzaam in een diepe, rustige slaap.

"Ochtendzon en Kleine Ongelukjes"
De eerste zonnestralen piepten zachtjes door het gordijn van de slaapkamer. De lucht was nog koel, het huis stil. Enkel het zachte geluid van vogels en het ritme van een ademhaling vulden de kamer.

Mark lag nog in zijn Sigufix, precies zoals hij in slaap was gevallen — op zijn rug, armen rustig langs zijn lichaam, knuffel nog half onder zijn kin. De tijgerprint onesie was wat opgeschoven aan de bovenkant, en er was een kleine, donkere vlek zichtbaar op het laken onder zijn heup.

Lizzy was al even wakker. Ze zat in haar ochtendjas in de stoel naast het bed, een boek op schoot, haar voeten op een zacht kussen. Ze hield Mark altijd graag even in het oog als hij wakker werd — niet omdat ze hem wantrouwde, maar omdat het haar gewoon rust gaf om hem daar te zien liggen. Veilig, ontspannen, in zijn eigen wereldje.

Toen Mark langzaam zijn ogen opende, zag hij haar meteen.

“Goedemorgen, tijgertje,” zei Lizzy zacht, terwijl ze haar boek dichtklapte.

Mark knipperde slaperig, zijn mond een klein beetje open.

“M-morgen…”
Hij voelde het al meteen. Een beetje nattigheid bij zijn zij en een goed gevulde luier. Zijn wangen kleurden licht. “Eh… ik denk dat het een beetje is doorgelekt…”

Lizzy glimlachte geruststellend.

“Dat kan gebeuren. Jij hoeft je daar niet druk om te maken. Daar zijn Mommy’s voor, toch?”

Ze stond op en streelde zacht over zijn haar.

“Wil je dat ik je eerst losmaak, of nog even blijven liggen?”

Mark aarzelde even, dan knikte hij.

“Losmaken… alsjeblieft.”

Met rustige, geoefende handen begon Lizzy de banden van de Sigufix los te maken. Ze deed het altijd op dezelfde manier: eerst borst, dan heupen, dan de zachte lusjes bij zijn polsen. Geen haast, geen spanning. Enkel aandacht.

Toen hij los was, hielp ze hem rechtop zitten en gaf hem een warme knuffel. De natte plek voelde koud op zijn rug, en hij rilde een beetje. Lizzy voelde het en zei meteen:

“We gaan je eerst helemaal schoon en droog maken, oké? Daarna schone kleren, en dan ontbijten. Je hebt niets verkeerd gedaan.”

In de badkamer legde ze een grote, dikke handdoek op het aankleedkussen. Mark ging liggen terwijl zij zijn onesie voorzichtig opende. De luier had inderdaad flink gelekt — één van de inleggers was verzadigd en de stof van zijn onesie was vochtig aan de zijkanten. Maar Lizzy fronste niet, zuchtte niet. Ze glimlachte alleen.

“Tijgers hebben soms natte pootjes. Dat hoort erbij.”

Ze maakte hem grondig schoon met warme doekjes, droogde hem zorgvuldig af en gaf hem een frisse, nieuwe luier — deze keer met een andere combinatie van inleggers die ze samen hadden getest.

Na een rustige dag met tekenen en spelen met duplo was het al snel tijd om de te gaan avondeten mar had geluk Lizzy had voor hem lekkere spaghetti gemaakt met bolognaise saus.

Mark had gemorst op zijn onesie dus Lizzy ging hem gelijk in de wasmachine steken, mark bleef aan tafel zitten in zijn luier.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
P Hallo ik ben Mark. Voorstellen 16
Ydcudocduvjxycjcjcgswhh Voorstellen M.G. (Mark) - DL Voorstellen 19
M Mark uit Leiden is nieuw Voorstellen 11
G Verhaal Klaar Bedplasser Mark B 9
G Verhaal Klaar Mark en Ilse M 0
DL_Michel Verhaal Klaar Het Avontuur van Mark (18- AB,JL,VL,KL,PB,OB,NL,GL,VN,OL) A 7
AnnaPamper Wat vind jij het mooiste aan een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 57
Dream Prinses Welke luier vind je het meeste geluid maken? ( kreuken) Polls 9
B ik vind hier wat van moderator talk 12
Dirtydiaperboy Vind het gewoon lekker Voorstellen 15
Luierliefhebber Brent wat vind jij zo opwindend en fijn aan een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Lovelife dl Wat vind je het leukst aan het poepen in je luier of broek ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
Tim80 Vind je het vervelend als... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
slaaf.johannes wat vind jij echt een straf? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
mitch Wat vind je het mooiste? Voor- of achterkant? Polls 26
Gelder.diaperlover Ben nieuw maar vind soms lastig om te praten Voorstellen 35
Ares Een relatie waarbinnen abdl geaccepteerd wordt, waar vind je die? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Jonatan "Vind ik leuk" knop Ideeën Bus 7
luiertje1965 Incontinent maar vind mijn luiers ook fijn Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
nijntje AB en/of DL wat vind je partner daar van Polls 41
E Wat als je tegen je pyschiater zegt dat je luiers dol leuk vind Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
pyjama Nog enkele fotootjes bijgevoegd. Wat vind je ervan? (Nu met linkje) AB/DL Fotos 7
W Waar vind ik zwarte body zonder mouwen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
K Welke speen vind je fijn? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
ar luiers testen!......vind ik leuk! Product & Winkel Testverslagen 24
pollepel Welk haarkleur type vrouw vind jij het leukste ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
B Dit vind ik nou een heerlijk filmpje AB/DL Filmpjes 10
anoniemaccount Wat vind je leuker: zelf in luiers of iemand anders in luiers zien? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 31
diaperdrenthe wat ik vind van ab-dl-tb-club.nl Pub 6
1 geloof je en zo ja wat vind je er van dat je AB DL TB bend Pub 17
L Wat vind jij het meest briljante dier? Pub 28
L Wat vind jij wel/niet leuk tijdens leeftijdspel? Pub 232
beerti Wat vind je het leukst? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 64
skenter Blij met mijn verlangen om een luier te dragen, of niet... ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 29
B Zoek een strenge papa in de omgeving alkmaar Contact advertenties 4
pietje precies Instagram filmpje van een jongen die een ongeluk heeft gehad die een luier en jurkje draagt dat zijn niet de dingen die je graag of film hebt AB/DL Filmpjes 19
elle Nog niet klaar 6 : stukje uit het dagboek van elle : Een wandelweekendje in de Ardennen 16+ Verhalen 1
Henkvader Samen luieren liefst een vrouw( omgeving Den Haag) Contact advertenties 0
K 24 / 7 een luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Luierliefhebber Brent Volgende maand is het plan dat ik gedurende een week 24uur 7 dagen lang luiers draag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
marquis Op zoek naar een filmpje van Freek de Jonge mbt luiers AB/DL Filmpjes 0
A ik zoek een abdl verhaal.... VVV 4
Luierluke Met het warme weer alleen een luier aan. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
D Op zoek naar een lieve prinses Eindhoven/België Contact advertenties 4
marquis Schrijf een haiku over ervaringen met luiers Spelletjes 9
D Een weekend aan zee Contact advertenties 24
mitch een ervaring rijker Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
D Een dag samen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
SoftBabyBeestje Een Onverwacht Tease-Ongelukje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
SoftBabyBeestje Ik ben een zachte sissy, geen speeltje — op zoek naar handen die dat verschil begrijpen Contact advertenties 5