Maud (ML,TL,WL,DR,NL,PL,GL,OL)

wat voor cijfer zou je dit verhaal geven

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 9,1%
  • 8

    Stemmen: 4 36,4%
  • 9

    Stemmen: 4 36,4%
  • 10

    Stemmen: 2 18,2%

  • Totaal stemmers
    11

Paddy

Superlid
Real Madrid zei:
Wel van die kleine 5 minuten posts allemaal.
Ook schort er nog wat aan de Gramatica.
Gramatica maakt mij niks uit, verhaal wordt er voor mij niet minder van.
Wel jammer dat het steeds kleine stukjes zijn. maar beter iets dan niets !1
en wie het kleine niet eert :p
 

martijn83

Beginneling
inderdaad is gramatica niet mijn sterkste punt.

en wat betreft de korte stukjes dat komt omdat ik het verhaal hoofdstuuken wilde geven in plaats van 1 lang verhaal.

ik zie dit als positief commentaar en zal er in het vervolg op proberen te letten.

Dit verhaal is al klaar en ik mis nog wat inspiratie voor andere verhalen

wel vind ik dat er weinig verhalen geschreven worden de laatste tijd of ligt dat aan mij.





7.Boodschappen doen

Na het middag eten is Maud aardig gewend aan haar nieuwe kleding en wil tante ook even boodschappen gaan doen. Linda wil mee en dus moet van tante ook Maud mee die er een beetje tegenop ziet om in deze kleren naar buiten te gaan.

Tante zegt dat ze toch niemand kent hier in de buurt en dat mensen die naar haar kijken denken dat ze 11 is en dan is die kleding helemaal zo gek nog niet. Na het maken van een boodschappenlijstje gaan ze op pad ze gaan lopen omdat het lekker weer is en het maar 10 minuten lopen is. Tante wil dat Maud haar of Linda een hand geeft zodat ze niet ver weg kan lopen in een vreemde stad en mensen toch denken dat ze 11 is en dat dan zo hoort.

Buiten loopt ze hand in hand met Linda voorruit en ze praten over van alles en nog wat. Even vergeet Maud zelfs dat ze in de kleding van haar zusje loopt en het valt dan ook niemand op en niemand die raar kijkt. Ze gaan eerst even de supermarkt in voor de wekelijkse boodschappen en na verloop van een half uur zijn ze klaar. Tante loopt als laatste het pad met luiers in om te zoeken naar drynites. Maud heeft het pas in de gaten als ze er al staan en wordt gelijk rood waarop Linda zegt dat als ze rood wordt iedereen gelijk weet dat het voor haar is maar Maud kan er niets aan doen.

Tot overmaat van ramp heeft de supermarkt geen drynites maar alleen luiers. Dat maakt niet uit zegt tante dan gaan we gewoon nog even kijken bij de drogisterij daar hebben ze vast wel drynites voor je. En ze gaan naar de kassa om af te rekenen. Inmiddels moet Maud plassen maar kan het nog wel ophouden denkt ze en besluit dan ook niets te zeggen.

Tante pakt alles in de tassen en ze lopen gezamenlijk naar de Kruidvat. Maar daar hebben ze ook geen drynites en tante besluit het te vragen aan een medewerkster. Maud kan wel door de grond zakken van schaamte maar de verkoopster zegt dat het heel normaal is voor een meisje van 11 om in bed te plassen. Maar ik ben 15 wil Maud zeggen maar Linda kan haar nog net op tijd een por geven waardoor Maud haar aankijkt en Linda laat merken dat ze haar mond moet houden.

De verkoopster weet dat ze geen drynites verkopen omdat ze slecht liepen maar misschien heeft ze nog wel wat in het magazijn en ze gaat even kijken. Even later komt ze terug en zegt dat ze geen pak meer heeft en dat ze ook niet kan bestellen omdat het dan per 16 pakken gaat en ze die nooit kwijtraakt. En wat nu vraagt moeder en de verkoopster vraagt hoe ze het vannacht gedaan heeft. Tante antwoord dat ze een Pampers maat 7 omgehad heeft vannacht maar dat ze er nu nog maar 1 heeft voor vannacht. Die heb ik wel zegt de verkoopster en loopt naar het luierschap en pakt er een pak uit. Kijk hier heb ik ze met plaatjes van sesamstraat erop zegt ze tegen Maud. Linda moet lachen om het feit dat de verkoopster echt denkt dat ze 11 is. Tante besluit het pak te kopen omdat ze toch iets moet waardoor Maud zachtjes begint te huilen. Ze rekenen af en pas dan ziet tante dat het een voordeel pak is met 96 luiers erin.

Linda draagt de luiers en een boodschappentas en tante de andere tas en houd Maud aan haar hand die nog steeds zachtjes snikt dat ze vannacht weer een luier om moet.

Dan komen ze Rick tegen met Ilse en hun moeder. Rick komt naar Maud en Linda toe en begint een praatje en ziet dan het pak luiers. De moeder van Rick vraagt aan tante of de luiers voor de kleine meid zijn. Tante legt het verhaal uit en zegt dat ze nog 2 luiers krijgt van haar. O ja dat heb ik gehoord van Suzanne maar dat meisje was toch ouder. Dat klopt antwoord tante en verteld het verhaal van de koffer en de drynites. Nadat alle verhalen gedeeld zijn gaat ieder weer zijn eigen weg.

Maud vind het maar niks dat Rick de luiers heeft gezien en ook Ilse had een opmerking gemaakt dat zij geen luiers meer droeg en een grote meid was. En net als Maud denkt dat de schaamte niet erger kan worden bedenkt ze zich eigen dat ze nog moest plassen.
 

martijn83

Beginneling
en omdat jullie het te korte stukjes vinden vandaag 2 hoofdstukken



8. Een natte broek

Als ze naar de uitgang lopen merkt tante dat Maud een beetje achterblijft en niet echt door wil lopen. Maud heeft steeds meer moeite om het op te houden en vraagt aan tante waar de toiletten zijn als tante vraagt waarom ziet ze aan de houding van Maud dat ze nodig moet. Had je dat niet eerder kunnen zeggen de toiletten zijn aan de andere kant van het winkelcentrum waar we net vandaan komen en ze draait zich om en loopt die kant op.

Linda die achter hun loopt ziet dat Maud het steeds moeilijker krijgt en op een gegeven moment ziet ze dat de broek van Maud nat wordt. O mijn god denkt Linda ze plast in haar broek. Ook tante heeft in de gaten dat er wat mis is omdat Maud stilstaat en haar hand heeft losgerukt uit de hare en ze hoort Maud zacht snikken.

Als ze omkijkt, ziet ze wat de oorzaak is. Maud staat met beide handen in haar kruis gedrukt met haar benen gekruist in haar broek te plassen. Haar kruis is zichtbaar nat en het loopt langs haar benen naar beneden en vormt een klein plasje op de grond. Maud huilt nu volluit en Linda lacht volluit. Tante trekt Maud mee en ze lopen snel door naar de toiletten nagekeken door een hoop mensen.

Bij de toiletten aangekomen gaan ze naar binnen en zijn de 2 hokjes bezet. Tante zet de tassen neer en vraagt aan Maud hoe het komt dat ze een ongelukje had. Waarop Maud antwoord dat ze geen toilet zag en het niet meer op kon houden. Dan komt er een hokje vrij en een meisje van 13 stapt eruit en kijkt naar de natte broek van Maud.

Tante trekt de broek van Maud naar beneden en ook haar onderbroek en zet haar op de wc. Maud die nog steeds huilt, zegt dat ze niet meer hoeft maar tante wil dat het toch probeert. Terwijl Maud op de wc zit trekt tante haar broek en onderbroek uit zodat ze nu alleen haar T-shirt aanheeft. Linda komt de wc in lopen en geeft tante een pak luier doekjes. Kijk dat heb je goed bedacht zegt tante ja nu kan je haar even opfrissen antwoord Linda.

Nadat Maud toch nog een plas heeft gedaan laat tante haar opstaan zodat er een ander meisje op de wc kan. En dan veegt ze haar billen af met de billendoekjes en wast haar tussen haar benen. Het meisje van 13 vraagt of ze een ongelukje heeft gehad. Ja, zegt tante ze kon het niet meer ophouden terwijl ze boos naar Maud kijkt. Ze wast niet bepaald zacht Maud schoon en het meisje blijft kijken omdat haar zusje nu op de wc zit.

Een moeder die binnen komt lopen heeft gelijk in de gaten wat er aan de hand is en zegt tegen haar dochter kijk jij bent wel op tijd bij de wc anders had je net als dat meisje een natte broek gehad. Tante inspecteert de broek van Maud en vind dat ze die nu niet meer aan kan. Wat nu denkt ze hardop waar het meisje op antwoordt eigenlijk zou ze nog een luier om moeten.

Das niet eens zo’n gek idee zegt moeder en loopt naar buiten naar Linda om een luier te halen. Ondertussen staat Maud alleen met de 2 meisjes en de moeder in de wc met in haar handen haar natte broek nog steeds zacht snikkend. Jij krijgt lekker een luier om zegt het meisje en begint haar uit te lachen. Het meisje vertrekt en de moeder en haar dochter gaan het wc hokje in om te plassen.

Dan gaat de deur open en komt er nog een meisje naar binnen maar dit meisje kent Maud wel het is Brenda uit haar klas. Als Brenda Maud ziet staan heeft ze als snel in de gaten wat er aan de hand is en vraagt of het kleutertje in haar broekje heeft geplast. Maud kan niets anders doen dan blijven staan en het gepest aan horen. In haar achterhoofd weet ze dat als ze over 2 weken weer op school komt iedereen het weet.
 

martijn83

Beginneling
paar daagjes weg geweest

maar hier nog 2



9.Luier om

Dan komt tante het toilet weer binnen lopen met in haar hand een luier eerst heeft Brenda het niet in de gaten maar als de verschoontafel omlaag gaat weet ze al wat er gaat gebeuren. Bij Maud komen er weer tranen in haar ooghoeken als tante haar op de verschoontafel tilt. Maar tante heeft ook in de gaten dat Maud Brenda kent en stuurt haar naar buiten.

Dan draait ze zich naar Maud en zegt dat ze geen andere keus heeft omdat ze geen schone kleren bij zich heeft en in die natte broek over straat kan ook niet. Dan pakt ze de broek en onderbroek aan van Maud die ze nog steeds vast hield en legt ze op de wasbak. Net als tante de benen van Maud omhoog doet komt het meisje met haar moeder uit de wc en zegt tegen haar dochter, kijk dat krijg je als je een natte broek heb dan ga je weer terug naar de luiers.

Maud schaamt zich en draait haar hoofd naar de muur zodat ze niet de gezichten van de moeder en haar dochter hoeft te zien. Dan schuift tante de luier onder haar billen en laat haar billen zakken. Maud voelt veel te vaak de zachte binnenkant van een luier vindt ze. Dan trekt tante de luier tussen haar benen door en plakt hem vakkundig dicht. Ze trekt het T-shirt naar beneden en zet Maud weer op de grond.

Het T-shirt bedekt de luier niet echt omdat hij maar net tot onder haar middel komt. Je ziet het plaatje van Pino niet meer maar het is wel duidelijk dat ze een pamper om heeft. Tante pakt haar broek van de wasbak en geeft Maud een hand en wil naar buiten lopen. Krijg ik geen broek aan jammert Maud. Nee, sorry die heb ik niet antwoordt tante je moet maar even zo naar huis lopen. Maud wil dit natuurlijk niet maar tante maakt duidelijk dat ze ook niet wilde dat ze in haar broek plaste en dat dit een gevolg daarvan is.

Als ze naar buiten lopen staat Linda met de moeder van Rick te praten met Ilse aan haar hand. Rick zelf is even naar de wc waar hij nu net uit komt lopen. De moeder van Rick kijkt naar Maud en vraagt wat er gebeurd is en tante laat haar de natte broek zien. Ik begrijp het zegt de moeder, nou het is gelukkig maar een klein stukje naar huis.

Shit denkt Maud ik moet zo natuurlijk ook zo over straat, dit is niet echt iets waar ze naar uit ziet. Tante loopt met Maud in 1 hand het open pak luiers in de ander gevolgd door Linda met de 2 boodschappen tassen naar de uitgang.



10.Eindelijk thuis

Buiten aangekomen wordt Maud nagekeken door een hoop mensen omdat het voor een meisje van 11 niet normaal is een luier om te hebben. Laat staan in alleen een luier en een T-shirt buiten te lopen. Gelukkig weten ze niet dat je in het echt 15 bent zegt moeder anders was het nog erger geweest. Onderweg roepen kinderen allemaal dingen naar Maud zoals baby en kleuter.

Na 10 lange minuten zijn ze weer thuis en vlucht Maud snel naar binnen en botst haast tegen oom op die al thuis is. Als hij Maud ziet vraagt hij wat er gebeurd is waarop ook oom de natte broek te zien krijgt. Terwijl tante uitlegt wat er gebeurd is en waarom ze een luier om heeft rent Maud naar boven. Onder aan de trap roept tante haar na dat ze de luier niet af mag doen omdat dat zonde van de luier is.

Maud begrijpt dit niet maar Linda wel en ze verteld dat Maud de luier pas af mag als ze hem gebruikt heeft. Ze trekt een schone broek aan en rent snel naar beneden en vraagt aan tante af dat waar is waarop tante antwoordt ja anders is het zonde van de luier. Maud gaat boos voor de televisie zitten en voelt dat ze binnenkort moet poepen.

Ik zal tante krijgen denkt ze en ze zet wat kracht. Het wil er nog niet uit maar het zal niet lang meer duren denkt ze. Op het moment dat tante roept dat het eten klaar is voelt ze aandrang en als ze naar de tafel loopt poept ze in haar luier. Linda merkt het als eerste als Maud dichterbij komt ruikt het naar de poep en ze weet wat er gebeurd is en roept haar moeder. Mam Maud heeft een poepbroek, Maud gaat snel zitten wat de poep uitspreid over haar hele luier. Maud voelt de poep van achter tot de voorkant zich uitspreiden door het zitten. Ze voelt zelfs poep tussen haar schaamlippen zitten iets wat ze echt vies vind.

Eigenlijk heeft Maud gelijk spijt nadat ze het gedaan heeft, ze heeft zich nog nooit zo vies gevoeld. Als tante de keuken uit komt met de pannen gevolgd door oom heeft tante in de gaten dat Maud expres gepoept heeft. Nou dan zal ik na het eten haar wel even verschonen dan kan ze gelijk douchen en ze gaat aan tafel zitten en begint op te scheppen. Als Maud vraagt of ze echt niet nu haar luier af mag antwoord tante na het eten. Zelfs als Maud aangeeft dat ze ook moet plassen zegt tante dat ze dat ook maar in haar luier moet doen omdat die nu toch al vies is. Tijdens het eten plast Maud in haar luier wat gelukkig niemand opvalt.
 

martijn83

Beginneling
sorry ff een vakantie tussendoor


11.Verschonen

Na het eten neemt tante Maud mee naar boven stuurt haar naar haar kamer, tante gaat nog wat pakken. Maud staat in de kamer te wachten en hoopt snel van de luier af te zijn. Na een paar minuten komen tante en Linda de kamer in met allemaal spullen in hun hand. Tante met een oude verschoonmat van Linda van vroeger en Linda met het pak luiers en de billendoekjes.

Tante legt de verschoonmat op bed en zegt tegen Maud dat ze erop moet gaan liggen. Terwijl Maud haar positie in neemt verteld dat Linda ook gestraft wordt omdat ze jou gepest heeft. Maud heeft eerst niet in de gaten wat haar straf is totdat Linda op haar afloopt met de billendoekjes. Vanaf nu is Linda verantwoordelijk voor jouw luiers. Dus Linda doet ze s’avonds bij je om en s’ochtends af en indien nodig verschoont ze je zoals nu.

Linda legt de billendoekjes neer naast het hoofd van Maud en begint onder toezicht van haar moeder aan de vieze klus. Ze maakt de plakkers los en maakt de luier open. Dan pas ziet Maud hoever de poep zich verspreid heeft heel haar voorkant zit onder. Linda veegt met de luier de meeste poep weg en begint dan met verschillende doekjes Maud weer schoon te krijgen. Het hoeft niet helemaal schoon hoor zegt tante de rest doe ik wel onder de douche en ze loopt weg om de douche alvast aan te zetten.

Het spijt me zegt Linda terwijl ze het zoveelste doekje over het kruis van Maud haalt. Ze laat expres haar schaamlippen voor wat het is om Maud niet onnodig te vernederen. Dan trekt ze de benen van Maud omhoog en begint aan haar billen. Na een paar minuten en 7 doekjes later is ze redelijk schoon en haalt Linda de luier onder Maud vandaan. Dan laat ze haar naar tante lopen om te douchen.

Maud loopt in haar blote kont naar tante die al op haar staat te wachten. Als Maud even onder de douche heeft gestaan pakt tante een washandje en begint met haar te wassen. Maud protesteert maar tante wil er niets van weten zegt haar dat ze na die poepluier even goed gewassen moet worden. Ze begint met het wassen van haar boven lichaam en daarna haar benen. Als tante daar mee klaar is wast ze Maud haar kruis schoon en als laatste haar billen. Als tante Maud afgedroogd heeft stuurt ze haar weer naar Linda.

Linda staat al klaar en zegt Maud weer op de verschoonmat te gaan liggen. Als Maud vraagt waarom zegt tante die inmiddels ook binnen komt lopen omdat je over 2 uur naar bed gaat en ik niet een onderbroek vies ga maken voor 2 uur en je hem vandaag ook niet verdiend hebt. Maud begint weer te snikken en dat is de druppel voor tante die haar een paar tikken voor haar billen geeft en haar op de verschoonmat legt.

Linda tilt de benen van Maud op en schuift een schone luier onder haar billen. Dan vouwt ze hem tussen haar benen door dicht en plakt hem dicht. Maud die blijft snikken wordt opgetild door Linda en tante doet haar een pyjama aan. Net alsof we weer een kleutertje in huis hebben zegt tante tegen Linda en beiden moeten hier om lachen. Als Maud haar pyjama aan heeft neemt Linda haar nog steeds op haar heup mee naar beneden.

Tijdens het kijken van de film valt Maud in slaap en Linda laat haar lekker slapen. Voordat de meiden gaan slapen laat moeder Linda Maud nog even controleren of ze nat is. Linda legt Maud op de verschoonmat terwijl ze blijft slapen en doet haar pyjamabroek uit. Ja , die is nat denkt Linda en ze maakt de plakkers los en maakt met de billendoekjes Maud weer schoon. Dan schuift ze een schone luier onder haar en pakt hem dicht en legt Maud in bed. Zelf gaat ze ook slapen.

12.Zwemmen

De volgende morgen wordt Maud droog wakker en wil naar beneden. Als ze uit bed stapt merkt ze dat ze gaan pyjamabroek aanheeft en ziet hem op de verschoonmat liggen in de mand erna wat dienst doet als haar luieremmer liggen 3 luiers. Maud wordt rood bij de gedachte dat ze in haar slaap verschoond is door Linda en ze dit niet eens gemerkt heeft. Ze trekt snel de pyjamabroek aan en gaat naar beneden.

Beneden zit tante aan tafel aan het ontbijt met oom en Linda. Zo eindelijk wakker vraagt oom en smeert een boterham voor Maud. Tante verteld dat ze in slaap was gevallen tijdens de film en dat Linda haar nog heeft verschoont voor het slapen gaan omdat ze een natte luier had.

Wat gaan we vandaag doen vraagt ze, en Linda antwoordt we gaan zwemmen. O leuk zegt Maud maar ik weet niet of ik zwemkleding heb en rent naar boven om te kijken. In de koffer vind ze een bikini van de kleine zeemeermin roze natuurlijk. Ze gaat naar beneden en verteld haar ontdekking. Mooi dus we kunnen zwemmen antwoordt Linda.

Ik moet plassen zegt Maud en tante antwoordt dat ze geen luier wil verspillen en dat ze de luier maar moet gebruiken. Maud weet inmiddels beter en laat haar ochtendplas lopen. Na het eten gaat ze met Linda naar boven en gaat op haar verschoonkussen liggen. Linda complimenteert haar hiermee en maakt haar luier los en veegt haar schoon met de doekjes. Dan pakt ze uit de koffer een onderbroek en hemdje en doet die Maud aan. Maud kijkt wat ze aanheeft en ziet dat het een onderbroek van Barbie is met hemdje.

Ze trekt zelf een paarse broek aan met een wit t shirt en pakt de bikini uit de koffer. Tante heeft een tas klaargemaakt met handdoeken en Linda komt ook naar beneden met haar bikini en met z’n 4en gaan ze op weg naar het zwembad.

In het zwembad gaan oom en Linda allebei een eigen kleedhokje in en tante neemt Maud mee in die van haar. Maud begint zich uit te kleden en tante helpt haar in haar bikini en kleed daarna zichzelf om. Je ziet er lief uit zo zegt Linda als ze Maud ziet in haar kleine zeemeermin bikini zelf heeft ze een stoer zwarte bikini aan.

Oom en tante zoeken een plekje en Maud en Linda gaan zwemmen. Na een uur of 2 roept tante de meiden naar de kant om even te eten. Als ze aan komen lopen neemt tante Maud mee naar de toiletten. Bij de toiletten aangekomen is er 1 hokje vrij en tante duwt Maud naar voren om erin te gaan. Als ze de deur dicht wil doen houd tante hem tegen en draait ze Maud om. Voordat Maud het doorheeft heeft tante haar broekje omlaag getrokken en duwt haar op de wc. Maud doet een plas en tante staat al klaar met een wc papiertje en Maud weet wat dat betekend.

Ze gaat staan en tante vraagt of ze iets door haar knieën wil gaan en veegt haar af. Zolang je bij ons bent helpen wij je bij het plassen zegt tante en ze trekt haar broekje weer op. Dan laat ze Maud naar buiten en laat haar buiten even wachten zodat ze zelf ook even kan plassen. Zo lang als Maud staat te wachten kijken verschillende mensen naar haar omdat ze toch het idee hebben dat ze iets te oud is voor haar kleding.

Als ook tante klaar is gaan ze weer terug naar hun plekje en eten ze een frietje wat Linda en oom hebben gehaald in de tussentijd. Als ze dit op hebben gaan ze weer snel zwemmen en tante roept hun na dat ze om 3 uur weggaan. Oom gaat weer verder in zijn boek en tante gaat het bubbelbad in.
 

martijn83

Beginneling
13. Mc Donalds

Om 3 uur komen Maud en Linda naar de kant en komen het bad uit. Oom heeft alle spullen al verzameld en tante staat al klaar met de handdoeken. Ze lopen naar de kleedhokjes en tante neemt Maud mee haar hokje in en begint haar uit te kleden en af te drogen. Dan trekt ze Maud haar onderbroek aan en mag ze zelf de rest doen. Nadat ook tante is omgekleed lopen ze naar buiten om oom en Linda te vinden.

Als ze in de auto stappen rijd oom weg maar niet richting huis en als de meiden zien waar dan wel heen beginnen ze gelijk te juichen. Oom parkeert en iedereen stapt uit, ze gaan naar binnen en zoeken een plekje. Terwijl oom gaat bestellen vraagt tante of Maud naar de wc moet waarop ze ja knikt. Linda houd het plekje bezet en tante en Maud lopen naar de toiletten.

Bij de wc aangekomen is het bezet en moeten ze even wachten. Na een paar minuutjes gaat het hokje open en komt er een mevrouw uit. Maud gaat naar binnen en draait zich om. Tante maakt haar broek los en doet hem naar beneden dan doet ze haar onderbroek naar beneden en laat haar op de wc zitten. Omdat de deur gelijk in de winkel uitkomt doet tante de deur dicht en zegt dat Maud maar moet roepen als ze klaar is. Maud doet een plas en poept ook gelijk maar en bedenkt dan dat ze als een kleuter moet roepen om haar billen af te laten vegen.

Ik ben klaar roept ze met tegenzin en tante opent de deur. Maud ziet dat er een meisje van 15 staat te wachten tot ze naar de wc kan en wordt direct rood. Je hebt gepoept zie ik zegt tante en ze trekt Maud van de wc. Zodoende staat Maud nu buiten de wc met haar gezicht naar haar leeftijdsgenoot en haar tante naast haar. Tante pakt wat wc papier en veegt haar billen schoon den vraagt ze haar even iets te bukken zodat ze goed tussen haar billen kan. Als laatste veegt ze haar kruis schoon en trekt door. Ga maar hoor zegt tante tegen het meisje dat met grote ogen staat te kijken naar wat er net voor haar gebeurd.

Als het meisje de wc instapt trekt tante haar onderbroek en broek weer op en maakt haar broek weer vast. Maud ziet nu dat er een hoop mensen naar haar hebben staan kijken. En de kinderen staan te lachen als ze langs loopt. Ze gaat aan tafel zitten en eet rustig haar hamburger en patat op.

14.Slapen

Als ze weer thuis zijn zet oom het monopolie weer klaar en gaat tante wat drinken inschenken. Ga je nog even plassen voordat we beginnen zegt oom en Maud gaat naar de wc. Mag ik alleen zegt Maud blij kom maar even hier zegt oom en gaat achter haar staan hij maakt de broek van Maud los en trekt hem met haar onderbroek erin gelijk uit. Stap er maar uit en ga maar even plassen dan zie ik je zo wel weer hier zegt hij.

Maud gaat vlug naar de wc en doet een flinke plas ze trekt door en loopt terug de kamer in. Hier zitten tante Linda en Suzanne aan tafel. Suzanne doet ook gezellig mee zegt tante en oom roept Maud bij zich. Maud realiseert zich nu pas dat ze in haar blote kont in de kamer staat. Oom pakt een billendoekje en veegt Maud haar kruis schoon en trekt haar onderbroek aan.

Laat die broek maar uit zegt hij dat is makkelijker en hij vouwt hem op en legt hem op de trap. Maud gaat ook aan tafel zitten en ze beginnen het spel. Halverwege moet Maud nog een keer plassen en helpt Suzanne haar omdat ze zelf ook moet. Als ze de kamer in loopt zegt tante dat ze even met Linda mee moet om haar klaar te maken voor de nacht.

Onder protest loopt Maud mee met Linda en begint zich uit te kleden en gaat liggen op het verschoonkussen. Linda doet haar de luier om en geeft haar pyjama aan. Als ze weer aangekleed is lopen ze naar beneden en maken het spelletje af. Als Suzanne naar huis gaat gaan de meiden naar boven en zegt Maud dat ze moet plassen. Plas maar dan zal ik je zo verschonen zegt Linda en terwijl Linda zich omkleed komt oom binnen om goedenacht te wensen en als oom weg is plast ze in haar luier. Opeens gaat de deur open en stapt Suzanne binnen, ik blijf slapen zegt ze en ze kleed zich om in haar pyjama. Maud die inmiddels een natte luier heeft vraagt waarom ze dan eerst naar huis ging. Om mijn spullen te halen en toestemming te vragen van mijn ouders en die vonden het goed dus hier ben ik. Leuk zegt Linda die zich inmiddels haar slaapshirt aan heeft. Nou zal ik je dan even verschonen vraagt ze aan Maud, ja graag zegt Maud met een rood hoofd.

Mag ik het doen vraagt Suzanne en Linda vind het goed naar de mening van Maud wordt niet gevraagd en ze gaat dus maar op de verschoonmat liggen. Suzanne trekt haar pyjama broek naar beneden terwijl Linda een schone luier pakt. Dan maakt ze de plakkers los vouwt hem open en maakt haar schoon met de doekjes dan tilt ze haar benen omhoog en maakt ook haar billen schoon en haalt de natte luier onder haar vandaan en schuift er een schone onder en plakt hem dicht. Dan blaast ze op de buik van Maud zoals ze ook bij de andere kleuters doet en net als de kleuters moet ook Maud hier om lachen. Dan doet ze Maud haar pyjama broek weer aan. En stappen ze in bed om te gaan slapen omdat het morgen een lange dag wordt.
 

martijn83

Beginneling
15.Verjaardag

De meiden worden wakker gemaakt door oom en tante met een ontbijt op bed omdat Linda vandaag jarig is. Lekkere broodjes, thee en andere lekkere dingen worden uitgestald op bed. Iedereen gaat op bed zitten en beginnen aan hun ontbijt. Na het ontbijt ruimen ze de rommel op en gaan de meiden douchen. Terwijl Linda en Suzanne achter elkaar gaan douchen doet tante Maud haar luier af en veegt haar even snel schoon omdat ze nat was. Tante laat haar even in haar blote kont lopen omdat ze toch zo moet douchen.

Als Maud staat te douchen legt tante wat kleding klaar voor haar. Zie kiest voor een leuke roze broek met een plaatje vanK3 op haar linker bovenbeen . Als T shirt een licht roze T-shirt ook met K3 op de voorkant ze heeft niet veel keuze wat kleur betreft omdat bijna alles roze is. Verder legt ze een onderbroek en hemdje van K3 klaar en geen sokken vanwege de temperatuur binnen.

Als Maud klaar is met douchen droogt ze zich af en kijkt uit naar het feit dat ze morgen weer haar eigen kleren aan kan maar ziet op tegen de verjaardag omdat haar hele familie haar in de kleding van haar zus ziet. Ze loopt gewikkeld in een handdoek naar haar kamer waar ze haar kleding ziet liggen. Ze zucht een keer en begint zich dan aan te kleden, nog 1 dag denkt ze.

Beneden helpt ze nog even met opruimen en het voorbereiden voor de verjaardag. Maud moet nog even plassen van tante voordat de visite komt en Linda loopt met haar mee. Linda doet haar broek naar beneden en zet haar op de wc, ik ben blij als ik daar vanaf ben zegt Maud. Linda gaat terug naar de kamer om nog wat dingen te doen. Maud doet een plas en roept dat ze klaar is, Linda komt na verloop van tijd en trekt haar broek op zonder af te vegen als Maud dit zegt antwoord ze, o sorry vergeten ik dacht dat je dat al als een grote meid had gedaan maar dat maakt nu ook niet meer uit en maakt haar broek vast.

Niet veel later komt de eerste visite de buren met hun dochter van 9 en zoon van 14. Leuk dat Lisanne is komen logeren zegt de buurvrouw tegen tante, nee dit is Maud zegt tante. O ik dacht dat die al 14 was of zo, dat klopt ze is 15 en tante verteld haar van de koffers. En terwijl de volwassene naar de kamer gaan vertrekken de buurkinderen naar boven naar de kamer van Linda waar ze altijd mogen spelen. Wat Maud alleen vergeet is dat haar koffer wel al ingepakt staat maar dat daar boven op het pak luiers ligt en haar verschoon spullen ook nog op de kamer liggen met haar luiermand.

Maud is net te laat boven en als ze de kamer binnen stapt staat het buurmeisje net met het pak luiers in haar hand. Jij bent toch Maud zegt Ruben de buurjongen, ja dat klopt antwoordt Maud. Ik dacht dat je even oud was als ik maar volgens mij ben je jonger zijn die luiers voor jou. Nee, natuurlijk niet zegt Maud en het klopt ik ben ouder dan jou ik ben 15 maar ik ben klein en heb per ongeluk de koffer van mijn zusje meegenomen vandaar deze kleding.

Ik geloof je niet zegt Ruben ik denk dat die luiers wel voor jou zijn want Linda en Suzanne dragen ze niet want dat past niet en ik zie geen ander meisje hier in huis. en ze liggen op jouw koffer. Nou ze zijn niet van mij zegt Maud, bewijs het maar zegt Ruben laat maar zien dat je geen broekplasser bent. Maud maakt haar broek los en laat haar onderbroek zien, Ruben begint haar uit te lachen omdat zijn zusje van 9 dezelfde onderbroek aanheeft en laat het zien door haar jurkje op te tillen. En dat je ze nu niet aanhebt dat zegt niets want dat betekend alleen maar dat je geen broekplasser bent maar dan een bedplasser. Waarop zijn zusje zegt dat ze niet meer in bed plast. Ik bedoel ook niet jou zegt Ruben maar Maud plast nog in bed.

Op dat moment ziet Ruben de luiermand en kijkt er in en zo te ruiken plas je er niet alleen in zegt hij. Maud wordt rood en gaat naar beneden. Daar is inmiddels meer visite binnengekomen en tante legt nog 1 keer het verhaal van de koffer uit en laat Maud iedereen netjes een hand geven. Van verschillende ooms en tantes en opa en oma’s krijgt ze een tikje op haar billen en zeggen ze dat ze er leuk uitziet.

16.Poepen

Na verloop van tijd als iedereen bijna binnen is sturen de moeders hun jonge kinderen van onder de 10 een voor een naar de wc voordat ze gaan eten omdat je tijdens het eten niet van tafel mag. Als alle kinderen zijn geweest neemt tante Maud mee naar de wc en Ruben begint al te lachen, moet het kindje ook even een plasje doen.

Bij de wc is een vriendin van tante bezig met haar dochter van 4 die een plas zit te doen en tante wacht op haar beurt. Als het meisje klaar is alvast de broek van Maud los en doet hem alvast met haar onderbroek naar beneden. De moeder ziet dit en haalt haar dochter van de wc en zet haar in de gang om af te vegen en Maud gaat zitten. Ik ga nog even bij het eten kijken als je klaar bent moet je maar roepen, o ik help haar wel even als ze klaar is zegt de moeder en ze stuurt haar dochter weer naar binnen. Kun je niet zelf afvegen zegt de moeder jawel maar dat mag ik niet van tante. Maud moet poepen en de moeder zegt daar niet op te wachten en dat ze wel hoort als ze klaar is. Daar zit ze dan weer een meisje van 15 K3 kleren aan op de wc om als ze klaar is afgeveegd te worden als een kleuter.

Na een tijdje is Maud klaar en roept ik ben klaar wat iedereen in de kamer hoort omdat ze al zitten te eten. Tante komt naar de wc toe lopen en zegt je hebt er de tijd voor genomen we zitten al te eten. Dan ziet ze dat Maud gepoept heeft. Als de deurbel gaat roept ze dat Linda even open moet doen omdat ze even met Maud bezig is. Terwijl Linda de deur opendoet staat Maud op en stapt uit de wc met tante naast haar. Stapt haar moeder het huis in en kijkt recht in het rode gezicht van Maud.
 

martijn83

Beginneling
en dan hier toch het laatste deel


Nu is het de beurt aa anderen om een verhaal t schrijven


ben wel bezig met een ander verhaal weet alleen nog niet of ik hem plaats.......


17.Moeder

Wat is hier aan de hand vraagt moeder terwijl nu ook vader en Lisanne binnen stappen en Maud in de bekende houding zien staan van kleine kinderen die hun billen afgeveegd worden. Terwijl tante onverstoord verder gaat met het afvegen van haar billen vertelt ze van de koffer. Ja, dat wist ik al zegt moeder maar dat verklaart nog niet waarom mijn dochter van 15 als een kleuter haar billen laat afvegen. Inmiddels is tante klaar en trekt haar onderbroek en daarna haar broek weer om hoog en maakt hem vast en stuurt Maud naar binnen. Moeder stuurt Lisanne ook naar binnen zodat zij en tante even kunnen praten.

Tante doet haar verhaal en verteld over de koffer dat er geen drynites waren en dat Maud expres gepoept had. Ook vertelt ze over het ongelukje in het winkelcentrum en dat de regel in huis is dat als je een ongelukje hebt je een week lang geholpen wordt op de wc ongeacht hoe oud het kind is. Na dit alles gehoord te hebben begrijpt moeder het en vind dat tante haar straf mag voortzetten in haar huis maar zodra ze thuis zijn gaat Maud weer gewoon alleen naar de wc.

Binnen in de kamer wordt Maud bij de kleinen kinderen gezet omdat er geen andere plek meer is en zit dus als 15 jarige tussen 10 jarige. Al haar leeftijd genootjes zitten wel tussen de volwassenen, tijdens het eten wordt ze door de oudere kinderen gepest. Als je niet beter zou weten zou je denken dat Maud er gewoon tussen hoort.

Als moeder binnenkomt gaat ze bij haar dochters zitten en verteld Maud dat zolang ze hier in huis ze de regels van tante moet volgen maar omdat tante wel een beetje gelijk heeft. Als ze weer thuis zijn en haar eigen kleren aanheeft is ze weer een grote meid. Dit is niet echt maar Maud op gehoopt had maar in ieder geval in moeder niet boos.

Na het eten helpt Maud met afruimen en daarna stuurt haar moeder haar met haar zus en andere kinderen naar buiten om lekker buiten te spelen. Alle kinderen van 12 en ouder gaan naar boven om op de kamer van Linda achter de pc en Xbox te gaan. Hierdoor wordt weer duidelijk gemaakt dat Maud vandaag nog niet tot de grote kinderen wordt gerekend.

Even later ziet ze dat vader haar koffer en het pak luiers in de auto zet, boven hoort ze de kinderen lachen en ze weet precies waarom ze lachen. Na verloop van een uurtje komt er een moeder naar buiten en roept de kinderen naar binnen om even te plassen. Er springen gelijk een aantal kinderen op die naar de wc lopen en door een moeder geholpen worden. Als ook Maud opstaat om naar de wc wordt een 2e groep kinderen waaronder zij naar de keuken gestuurd waar de moeder van Maud klaar staat.

Omdat er veel kinderen in 1 keer gaan plassen gaan er ook een paar op het potje zegt moeder. O ja dat is waar denkt Maud tante heeft maar 1 wc en ze heeft dit op verschillende verjaardagen zien gebeuren ze heeft zelf ook wel eens geholpen. Ze heeft nu ook pas in de gaten waarom de wat oudere kinderen ineens naar binnen renden. Ze stond nu tussen de 4 tot 7 jarigen en als je niet snel genoeg was als 9 jarige moest je ook op het potje zelf heeft Maud ook wel eens een meisje van 7 op het potje gezet omdat ze te laat was.

Terwijl moeder de kinderen op het potje zet trekt de andere moeder alvast de broeken naar beneden van de kinderen die zo aan de beurt zijn zodat ze snel klaar zijn. Als laatste is Maud aan de beurt dit hebben de moeders expres gedaan omdat ze dan niet tussen de kleine kinderen op het potje hoeft en nu de kinderen weer naar buiten zijn. Omdat de wc nog niet vrij is doet de moeder Maud haar broek naar beneden en nadat haar nichtje van 5 weer aangekleed is en moeder het potje voor de zoveelste keer geleegd heeft gaat Maud op het potje. Als ze net zit komen haar zusje en Ruben de keuken inlopen om wat te drinken te pakken.

Maud wordt rood en houd haar plas op maar Ruben en haar zusje treuzelen zolang dat ze wel moet plassen. Als snel hoor je in de keuken de plas in het potje kletteren en gelijk beginnen Lisanne en Ruben te lachen. Grote meid zegt Ruben netjes op het potje geplast, dan stuurt moeder Ruben en Lisanne weg en laat ze Maud staan. Ze pakt een billendoekje en Maud gaat iets door haar benen zodat moeder er goed bijkan net als vroeger zegt moeder en daarna trekt moeder haar broek weer op en geeft haar een tik op de billen en stuurt haar naar buiten.

18.Douchen

Om 11 uur worden alle kleine kinderen weer verzameld het zijn er nu nog maar een stuk of 6 in de leeftijd van 3 tot 7 en Maud en natuurlijk de oudere kinderen. De kleintjes moeten gaan douchen en Maud hoort daar ook bij. Ze worden naar boven gestuurd en in de kamer van tante en oom beginnen een paar moeders met het uitkleden van hun kinderen. Eerst gaan de jongens en de meiden houden nog even hun onderbroek en hemdje aan en worden weer naar beneden gestuurd tot ze worden geroepen. Ook Maud staat nu beneden in haar K3 onderbroek naast het buurmeisje met dezelfde en gaat naar de keuken waar tante hun even helpt met tanden poetsen dit mag Maud wel alleen gelukkig.

Terwijl ze nog wat te drinken krijgen komen de oudere kinderen naar beneden en zien Maud staan in haar K3 ondergoed en omdat Linda vanmiddag niet heeft afgeveegd ruikt ze iets naar de plas net als kleine kinderen wel vaker doen en zie je een gele waas over de voorkant van haar onderbroek ook niet vreemd bij kleuters. De oudere kinderen lachen Maud uit en Maud begint zacht te snikken.

O Maud is vanmorgen al onder de douche geweest zegt tante maar haar moeder wijst naar de onderbroek van Maud en zegt dat ze toch wil dat ze even douchet. Na een half uur is de 2e groep aan de beurt om te douchen. Ze lopen naar boven en worden een voor een uitgekleed en gewassen door een moeder. Ook Maud wordt gewassen door de buurvrouw als ze de onderbroek van Maud ziet vraagt ze aan haar moeder of ze een schone bij haar heeft. Nee, niet bij me maar misschien in de koffer en ze loopt naar de auto.

Even later komt moeder terug met een onderbroek en een T-shirt beide van Barbie. Dit was de laatste schone en ze legt hem op de wasbak. Dan droogt ze Maud af en trekt haar onderbroek aan en geeft haar het T-shirt om aan te trekken. Als moeder haar weer naar beneden stuurt zonder broek vraagt Maud om een broek. Je had geen schone meer en deze is ook niet schoon meer zegt moeder we gaan zo weg dus je moet maar even zo lopen. Met tegenzin gaat Maud naar beneden alle andere kinderen worden op bed gelegd.

Tante vraagt waarom Maud nog niet klaar is voor bed waarop moeder zegt dat ze nog even mag opblijven en neemt Maud mee de kamer in. In de kamer geeft ze Maud nog wat te drinken en laat haar met haar leeftijdsgenoten spelen. Een voor een gaan de mensen weg en om 12 uur vinden ook vader en moeder het genoeg. Ze halen Lisanne en Maud naar beneden en vader loopt naar de auto. Als ze beneden zijn zien de meiden er moe uit.

19.luier

Iedereen zit beneden de kinderen en de ouders er zijn nog een 10 tal ouders en 8 kinderen van de leeftijd van Lisanne en Maud. Iedereen maakt zich op om weg te gaan. Vader komt de kamer in lopen met in zijn hand een drynites en een pamper. Ruben ziet het als eerste, ah de kindjes krijgen een luier om plaagt hij.

Nu zien ook Lisanne en Maud het en willen protesteren maar moeder is hun voor. Jullie zijn allebei moe en waarschijnlijk slapen jullie al voor we thuis zijn en jullie weten wat er gebeurd als jullie slapen. We hebben maar 1 drynites meegenomen zegt vader omdat we dachten dat jij nog had hier. Moeder doet onder het jurkje van Lisanne haar onderbroek uit en geeft hem aan vader die moeder de drynites geeft. Terwijl beide meiden staan te huilen van schaamte schuift moeder de drynites omhoog bij Lisanne. Lisanne die niemand durft aan te kijken loopt snel de gang in zodat ze uit het zicht van iedereen is.
Een paar jonge kinderen krijgen van hun moeder een zelfde behandeling en de aller jongste krijgen een luier om. Als alle kinderen zijn geweest is Maud aan de beurt moeder vraagt of ze de bank ook even mag gebruiken en laat Maud erop liggen. Dan trekt ze haar onderbroek uit en schuift de luier onder haar billen. Ze haalt hem tussen haar benen door en plakt hem dicht. Daar lig je dan als 15 jarige in een luier op de bank op een verjaardag. Het T-shirt bedekt de luier niet en je ziet het plaatje van het koekjes monster op de voorkant duidelijk. De andere kinderen beginnen te lachen omdat misschien wel het oudste kind in huis zojuist door haar moeder een luier om is gedaan.

Moeder loopt met Maud aan haar hand naar de auto nagelachen door de kinderen en laat Maud snel instappen. Dan volgt Vader met Lisanne en in zijn hand de onderbroeken van zijn dochters. Bij Lisanne zie je er niet veel van maar bij Maud is het door het ontbreken van een broek duidelijk dat ze een pamper om heeft. Als iedereen in de auto zit rijden ze weg. De meiden snikken nog steeds maar vallen al snel in slaap.

Thuis aan gekomen dragen vader en moeder de meiden naar binnen om ze niet wakker te hoeven maken. Boven op hun kamer kleed Vader Lisanne uit en doet haar Pyjama aan, haar drynites is nog droog dus ze hoeft geen nieuwe. Maud wordt wakker als moeder haar op bed legt en haar luier controleert deze is nat en moeder vraagt of vader de luiers even wil pakken uit de auto.

Mag ik geen drynites aan vraagt Maud nee dat is zonde van de luiers die tante gekocht heeft die maak je eerst op en dan mag je weer drynites aan. Waarschijnlijk ben je tegen die tijd de enige omdat Lisanne al de hele week niet in bed heeft geplast. Ondertussen maakt ze de luier open en komt vader binnen met de luiers en de doekjes. Net als vroeger zegt hij tegen moeder en moeder veegt Maud schoon en doet een nieuwe luier om.

Dan ben ik de enige in huis die nog in bed plast in huis denkt Maud maar gelukkig mag ik morgen weer gewoon mijn eigen onderbroeken aan. Als moeder klaar is met haar verschonen dekt ze Maud toe en krijgt ze van vader en moeder een nachtzoen.

De volgende morgen zijn allebei de meiden droog en mogen allebei een sticker plakken op hun plas kalender. Maud ziet dat hij vol is en moeder hangt 1 nieuwe op. Als Maud vraagt waarom antwoordt moeder dat Lisanne 10 dagen achter elkaar droog is en dus geen drynites meer aan hoeft naar bed. Zodoende is de enige plaskalender die er op de koelkast hangt van die van Maud is. ……
 
Bovenaan