daantjuh
heej ik ben daantje
Nu 2 jaar 24/7
hallo ik ben Henk,
Dit is niet mijn echte naam maar ik wil graag dit verhaal plaatsen.
Na 2 jaar 24/7 in de luiers te zitten is er veel veranderd in mijn leven ik neem je mee naar het begin.
Op een dag werd ik wakker in mijn normale leven en kreeg ik ineens heel erg het verlangen van iets wat ik al lang niet gehad heb.
Luiers! De laatste keer was
een paar jaar geleden ik had ik de laatste rompers en billendoekjes nog weg gegooid!
Ik werd de volgende ochtend heel vroeg wakker naast mijn vrouw en ik kreeg het niet uit mijn hoofd het was vlak voor oud en nieuw(en ik heb last vanwege de knallen vanwege ptss) en ineens bedacht ik het me ik voelde dat ik een volle blaas had en n liet het lopen..
heel het bed nat en ik dacht ik doe mijn ogen weer dicht.
Nog geen 10minuten later werd mijn vrouw wakker en schudde me aan mijn schouder en zei.
Henk volgens mij ehhhhh….
Heb je in bed geplast.
En samen maakte we het schoon en ruimde het op was verder geen big deal.
De volgende ochtend het zelfde verhaal!
ze zei het is beter als er mischien luiers bestellen want anders is het teveel wassen!
Ik ging nog in verzet vanwege schaamte maar ik had geen keus.
De volgende ochtend besloot ik het weer te doen en de luiers waren er nog niet want stiekem vond ik het spannend.
En ja hoor die dag kwamen ze binnen.
Die avond hielp ze me in de tena ultima en gingen we slapen.
‘s ochtends liet ik het lopen in de luier wat had ik dat gemist zeg! Als snel bedacht ik me ik wil dit altijd!
Na wat ochtenden te blijven doorgaan kwam ik op een unpotty programma uit.
ik dacht dit ga ik strikt volgen maar het moet beginnen met ongelukjes overdag!
Al snel werden de knallen meer december is aangekomen!
We liepen op straat de hond uit te laten en ik had een volle blaas.
Ik hoorde een knal en het liep er uit.
Herbeleving en onbewust liet ik het lopen.
Mijn vrouw zag dat en we gingen hier over in gesprek.
Al snel bedacht ik me dit moet ik vaker doen!
Dus vanaf toen heb ik t laten lopen.
geen weerstand meer en n het liep!
Inmiddels 2 jaar verder lukt het me niet meer om op te houden zelfs als ik het probeer.
Nu moet ik wel luiers!
Ik weet nog dat mijn luier vol zat en we van de stad op de fiets naar huis moesten! Ik had er in gepoept en moest op mijn zadel zitten en ik wou niet!
mijn vrouw zei gewoon zitten en het kwam overal oef buiten
Maar ze hielp me daarna gelukkig wel met verschonen
Vele momenten waren onzeker en spannend en met veel schaamte maar inmiddels heb ik me overal overheen gezet en het leven met luiers omarmt!
Ik moet wel en ik wil het ook!
ben benieuwd naar jullie verhalen!
groetjes,
Henk
hallo ik ben Henk,
Dit is niet mijn echte naam maar ik wil graag dit verhaal plaatsen.
Na 2 jaar 24/7 in de luiers te zitten is er veel veranderd in mijn leven ik neem je mee naar het begin.
Op een dag werd ik wakker in mijn normale leven en kreeg ik ineens heel erg het verlangen van iets wat ik al lang niet gehad heb.
Luiers! De laatste keer was
een paar jaar geleden ik had ik de laatste rompers en billendoekjes nog weg gegooid!
Ik werd de volgende ochtend heel vroeg wakker naast mijn vrouw en ik kreeg het niet uit mijn hoofd het was vlak voor oud en nieuw(en ik heb last vanwege de knallen vanwege ptss) en ineens bedacht ik het me ik voelde dat ik een volle blaas had en n liet het lopen..
heel het bed nat en ik dacht ik doe mijn ogen weer dicht.
Nog geen 10minuten later werd mijn vrouw wakker en schudde me aan mijn schouder en zei.
Henk volgens mij ehhhhh….
Heb je in bed geplast.
En samen maakte we het schoon en ruimde het op was verder geen big deal.
De volgende ochtend het zelfde verhaal!
ze zei het is beter als er mischien luiers bestellen want anders is het teveel wassen!
Ik ging nog in verzet vanwege schaamte maar ik had geen keus.
De volgende ochtend besloot ik het weer te doen en de luiers waren er nog niet want stiekem vond ik het spannend.
En ja hoor die dag kwamen ze binnen.
Die avond hielp ze me in de tena ultima en gingen we slapen.
‘s ochtends liet ik het lopen in de luier wat had ik dat gemist zeg! Als snel bedacht ik me ik wil dit altijd!
Na wat ochtenden te blijven doorgaan kwam ik op een unpotty programma uit.
ik dacht dit ga ik strikt volgen maar het moet beginnen met ongelukjes overdag!
Al snel werden de knallen meer december is aangekomen!
We liepen op straat de hond uit te laten en ik had een volle blaas.
Ik hoorde een knal en het liep er uit.
Herbeleving en onbewust liet ik het lopen.
Mijn vrouw zag dat en we gingen hier over in gesprek.
Al snel bedacht ik me dit moet ik vaker doen!
Dus vanaf toen heb ik t laten lopen.
geen weerstand meer en n het liep!
Inmiddels 2 jaar verder lukt het me niet meer om op te houden zelfs als ik het probeer.
Nu moet ik wel luiers!
Ik weet nog dat mijn luier vol zat en we van de stad op de fiets naar huis moesten! Ik had er in gepoept en moest op mijn zadel zitten en ik wou niet!
mijn vrouw zei gewoon zitten en het kwam overal oef buiten
Maar ze hielp me daarna gelukkig wel met verschonen
Vele momenten waren onzeker en spannend en met veel schaamte maar inmiddels heb ik me overal overheen gezet en het leven met luiers omarmt!
Ik moet wel en ik wil het ook!
ben benieuwd naar jullie verhalen!
groetjes,
Henk