Mijn aanraking met luiers

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 16,7%
  • 7

    Stemmen: 3 50,0%
  • 8

    Stemmen: 1 16,7%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 1 16,7%

  • Totaal stemmers
    6

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: Trala1



Ik ben al jaren een dl liefhebber en wil nu mijn beginverhaal met jullie delen

Het begon ooit toen ik oppaste op mijn nichtjes van 6-10 lindsy-marian (fictieve namen) op dat moment.

Ik was zelf 19 toen ik oppaste op mijn nichtjes.

Marian plaste nog in bed destijds en haar ouders hadden daar al van alles aan geprobeerd. Niets hielp tot haar 14e. toen was ze zindelijk geworden. Maar in die tijd dat ik oppaste zo’n 3 jaar heb ik vanalles meegemaakt, en ben ik ook me jongere ik tegengekomen.

De eerste keer dat ik ging oppassen vonden ze het wel een beetje eng, ik ook natuurlijk oppassen op je nichtjes en wetende dat ik marian een luier om moest gaan doen. Toen het zover kwam ging lindsy meteen slapen.

Maar marian die zat zachtjes te huilen op haar bed van schaamte. Ik had haar gerust gesteld en pakte een luier uit een laatje. Toen ik die vast pakte kreeg ik een heel apart gevoel. Een gevoel van warmte en opwinding.

Ik gaf er geen aandacht aan want ik stond stijf van zenuwe om me nichje een luier om te doen.

Het is me gelukt na wat gestuntel en wat ongemakken, maar uiteindelijk zei ze dat het goed was en dat ik naar benden kon gaan.

Na een jaar of 2 zo door zijn gegaan kwam er op een druimerige herfst avond een andere vreemde wending aan me leven. 1 waar ik nu nog trots op ben dat ik het gedaan heb.

Ik had de kinderen op bed gedaan nu 8 en 12. Ik had me weer geïnstalleerd voor de tv met een lange actie film(braveheart). Ik had em al wel is eerder gezien en vond hem toen kai en kai spannend.

Eenmaal helemaal klaar om op play te drukken voelde ik dat ik naar de wc moest. Ik dacht nog effe snel naar de wc en dan mooi die film kijken. Eenmaal op de wc aangekomen kwam het spanende idee om een luier om te doen. Want dan hoef ik niet meer naar de wc en op stop drukken tijdens de film.

Ik kreef nog altijd een apart gevoel als ik een luier pakte voor me nichje, en had al wel is eerder het idee om er 1 om te doen. Dat idee kreeg ik pas altijd als ik trg naar huis fietste.

Maar nu was ik er nog en de luiers waren in bereik. Ik dacht nu doe ik het en kijk wel.

Zo gedacht zo gedaan. Daar zat ik dan met een luier aan op de bank. Ik had de film maar aangezet en ben gaan kijken. Ik heb uiteindelijk weinig van de film gezien omdat ik het veel te spannend vond een luier om.

Ik heb uiteindelijk er nix meegedaan omdat ik bang was dat me tante en oom het door zouden krijgen.

Dus ik had em weer trg gelegd bij de rest van de stapel.

Na weer een paar weken verstreken

Ik was er weer om op te passen. En was nog zo onder de boven van de vorige keren met me luiers om. Dat ik deze keer besloot om er gewoon in te plassen.

Daar zat ik weer op de bank met me luier om tv te kijken. Ik was er ondertussen behoorlijk aan gewend om een luier te dragen. Dus ik kon gewoon goed tv kijken. Ik was zo erg in de tv gezonken dat ik niet eens me tante en oom horden binnen komen.

Ik schrok me kats kapot. Gelukkig draagde ik eraltijd nog me broek erover heen, vond ik ook een fijner gevoel geven.

Na me netjes en normaal gedag gezegt te hebben , zat ik op me fiets trg naar huis te denken of ze het door hadden. Na op drie kwart van me fietsrit voelde ik dat ik onwijs moest plassen. Ik dacht dat haal ik nooit.

Ik trapte maar sneller en sneller. Iedere keer dat ik steeds harde aanzetten voelde of ik steeds harder moest plassen. Tot ik het niet meer hield. Ik zat toen op me fiets en in eerste instantie schaamte ik me kapot.

Een jonge dame van 21 op haar fiets in der broek geplast. Maar toen kwam al snel het genot van de warmte en het gevoel. Ik kon de rest van de tocht er moeilijk vanaf blijven die natte luier.

Eenmaal thuis gekomen en op bed te liggen zag ik het resultaat. Het was raar om te zien de eerste keer maar het gaf me een heerlijk gevoel. Ik kreeg het stoute idee om er nog een keer in te plassen en te kijken hoe het eruit ziet. Dus ik ging maar gewoon slapen met me luier om en als ik voelde dat ik moest plassen ging ik snel op me bed zitten en …..

Het zag er onwijs gaaf uit. Ik kon er wederom niet vanaf blijven en heb me zelf heerlijk verwend.

Na een paar jaar nog opgepast te hebben en me nieuwe ik te hebben leren kennen.

Ben ik gestopt met oppassen.

Ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vinden.

Groetjes en kusjes laura
 

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
1 Re: mijn aanraking met luiers* by marinatje
hoi hoi,

en hoe is verder met je luiers afgelopen, en je kleine ikke

groetjes


2 Re: mijn aanraking met luiers* by jhonny11
hoi,

he een vraagje woonde je toen nog bij je ouders of op kamers?
en heb je er later ook nog aan gedacht om zelf luiers te kopen?

groetjes, Jhonny


3 Re: mijn aanraking met luiers* by DiaperFan78
heerlijk verhaal schoonheid. Ga zo door, met je verhalen.

greeds Fannetje
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
luiergek1 Mijn eerste aanraking met luiers! M 4
PietjeDLimburg Nieuwe Littleforbig luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
vincp40 "Deze week in de reclame" over luiers :-) Pub 0
ikbenlieverinluiers Liever in luiers Voorstellen 18
A Incontentie luiers Lidl Luiers 22
B weet niet bij welke winkel ii luiers moet halen Luiers 3
GB84 Strenge mommy, daddy, oom of tante ? Contact advertenties 0
B Tips voor het luiers dragen in de zomer. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
E Luiers, seksuele gevoelens en Fetishen 16+ Board 21
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Op zoek naar lieve dominante dame om onderdanige kant te leren kennen op vlak van luiers en meer. Contact advertenties 0
T Verhaal Klaar Joost mag het niet weten J 11
Dirtydiaperboy Vind het gewoon lekker Voorstellen 15
Derper Eerste luiers en ondergoed met babyprint Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
K Luiers Voorstellen 11
Waggelaar Japanse luierproducent stapt volledig over op volwassen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
T Vriendin gaat luiers dragen (tips) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 56
A Luiers halen in Kroatie Luiers 5
friendly Wat is de definitie van 24/7 luiers dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 52
L Mijn vader heeft mijn luiers ontdekt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 29
R Luiers kopen 's avonds Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
toet verslaving en luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
LuierN De beste luiers om lang en veel in te plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
LuierN Inleggers voor luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
tijn2022 wie kent er luiers die niet in eu verkrijgbaar zijn maar wel graag zal willen kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Wanheda97 Welke kiezen jullie? Slip, Pants of Flex? Polls 45
plassertje Luiers in de psychiaterie Pub 7
V tykables nieuwe luiers Vragen & Info Shop 4
A Siempre luiers Luiers 2
S Luiers Contact advertenties 9
friendly Luiers tantrisch micro-doseren... of zoiets. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
T Tips discreet luiers buiten Polls 13
X Babs in de luiers B 1
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 28
M Luiers ruilen amstelveen Contact advertenties 7
T Luiers Zuid-Holland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Pamperslove aankleedkussen Contact advertenties 10
D Luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
PremiumProtection Luiers weggooien tijdens oud en nieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Berth Luiers in 2024. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Ablief Nieuwe instagram :3 Contact advertenties 0
V 1 week lang luiers dragen (advies??) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
rvv13 Luiers bestellen Contact advertenties 6
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
D Luiers over Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
DLY85 Wie heeft er nog dc amor luiers? Pub 2
Similar threads


















































Bovenaan