Mijn afgelopen 5 jaar

baby_boydaan

Nieuw lid
Mijn schuil naam is Daan Hendricks en ik weet nu al 5 jaar dat ik een AB ofwel ‘adult baby’ ben. Ik kwam hier achter toen ik 13 jaar was en een tv-programma aan het kijken was op sbs6 samen met mijn beste vriend. Het programma is hetzelfde programma dat hedendaags nog steeds uitgezonden word dat heet ‘de top 25’.
Het thema van die bewuste aflevering was bijzondere mensen. Ergens in de top 10 kwamen adult baby’s ook in beeld voor en dit was voor mij ook wel mijn ‘trigger event’. Ik kwam recht op dat moment erachter wat ik was en hoe ik het moest noemen.
opdat moment was ik zo bezet met het feit dat er meer mensen waren zoals ik. Dat ik meteen op de computer ging zoeken. Het interesseerde me niks dat mijn beste vriend mee keek naar wat ik aan het doen was. ik moest meer weten over mijn eigen fetisj.
De weken die daar opvolgde was ik nog steeds geobsedeerd door de luier gemeenschap die voor mij open ging en werd meteen daarna een vaste bezoeker op de site Diaperdudes.nl.
Ik kan me herinneren dat ik een uur aan een stuk gefascineerd aan het kijken was naar een foto van een man die een Tena luier droeg.
Op dat moment wilde ik zo ontzettend graag een luier dragen dat als gevolg gaf dat elke droom die ik had met luiers te maken had.

4 weken daarna had ik de moed bij elkaar verzameld om een pak luiers te halen bij de locale C1000. Ik liep de winkel binnen en liep meteen af op het schap waar de luiers stonden, vervolgens pakte ik het grootste pak in de hoop dat deze zouden passen en liep naar de kassa.
Ik stond in de rij achter een vrouw die net haar boodschappen op de lopende band wou leggen en zodra ze mij zag liet ze mij eerst gaan. Of ze dit nou deed omdat ik daar stond te zweten met een knal rode kop of omdat ik maar een ding had om af te rekenen dat zal ik niet weten maar, ik wist wel dat ik zo snel mogelijk naar huis wou.
Eenmaal thuisgekomen sloot ik mezelf op in de badkamer en probeerde ik een van de luiers om te doen. Hoe jammer ik het ook vond ze pasten niet en ik ging improviseren door 4 luiers tegelijk in mijn onderbroek te stoppen en dit gaf tot bepaalde maten wel het gewenste baby effect.
Ook al gaf de constructie van 4 luiers een lekker effect het zou voor mijn gevoel nooit zo goed voelen als een goed vormende Tena luier waar ik altijd van droomde op het internet.

Het vervelende van mijn nieuwe obsessie was dat mijn vrienden zich er ook bewust van werden en vragen begonnen te stellen.
Waardoor ik in de verdediging schoot en dat ik tegen mijn vrienden zei dat adult baby’s vieze, zieke mensen waren die geen grip op de realiteit konden houden en dan maar zoiets belachelijks moesten doen.
De stap die ik vervolgens deed was stom en is iets waar ik nog steeds spijt van heb.
Ik deed mezelf samen met mijn vrienden voor als een vrouw die graag luiers droeg. Omdat er een enorme schaarste was in de luier gemeenschap aan vrouwen. Daarom reageerde mannen in grote aantallen op mijn berichten en voordat ik zelfs begonnen was met chatten had ik al 200 uitnodigingen op de nep MSN account.
Wat ik deed was het voor de gek houden van mannen dat ik een 30-jarige vrouw was die geïnteresseerd was in een mannelijke adult baby of diaper lover. De meeste die ik voor de gek hield kapte ik meteen af door te zeggen dat hij een gore sukkel was. Ik lachte hierom met mijn vrienden en de meer ik dit deed hoe verder ik van mijn eigen luier gevoel kwam te staan.
Het idee dat ik me meer van mijn eigen fetisj ging afzetten voelde enigszins goed.
Ik voelde me ‘normaal’ maar, aan de andere kant voelde het ook als verraad aan mezelf.
Op een bepaald punt leerde ik een mannelijke adult baby kennen die ik een week voor de gek wou houden zodat de impact van afwijzing groter zou zijn. Uiteindelijk werd deze week een maand en hadden hij en ik vaste tijden dat we samen deden chatten. Deze chat sessies deed ik uit het zicht van mijn vrienden omdat ik stiekem de gesprekken wel aangenaam vond.
Ik genoot ook van de gesprekken die we hadden en begon me goed te voelen dat ik met iemand kon praten die de zelfde gevoelens met me deelde.
Uiteindelijk kwam een van mijn vrienden erachter dat deze AB erg gehecht raakte aan mijn vals personage en dus stelde hij voor deze een flinke afwijzing te geven.
Om mezelf niet verdacht te maken deed ik mee en hadden we de man een flinke sessie gegeven doormiddel van uitschelden en uitlachen. Ik weet niet wat van de man terugrecht gekomen is maar ik hoop dat we niet een te harde slag gegeven hebben en dat hij nog steeds vertrouwen heeft in andere adult baby’s.
Maar, dit allemaal deed ik voor het sadistisch vermaak van mijn vrienden en zodat ik zelf nooit verdacht zou worden voor het liefhebben van luiers dragen.

Een jaar later waren mijn vrienden niet meer bezig met adult baby’s zodoende hoefde ik niet verder te gaan met de nep chat gesprekken en voelde ik mezelf vrij om een nieuwe msn account aan te maken.
Op deze nieuwe account hoefde ik niet te liegen over mijn: leeftijd, geslacht en geaardheid.
Zo kon ik mijn gevoelens voor luiers dragen beter plaatsen in mijn leven en vond ik ook een zekere rust.
Inmiddels had ik ook het ab-dl-tb forum leren kennen via het toen destijds nog bestaande luierverhalen.net. Op het forum stelde ik mezelf voor als een jongen van 14 jaar die graag gesprekken voerde met andere adult baby’s en diaper lovers.
Verschillende mensen waren geïnteresseerd en voegden me toe op MSN. Ik had gesprekken met jongens van mijn eigen leeftijd en ik kon verbanden leggen tussen mij en andere mensen.
hiermee leerde ik helaas ook de schaduw zeiden kennen van het online chatten met vreemden.
Ik werd toegevoegd door mannen van 40 tot 60 jaar die graag mijn luier wilde verschonen en seks met me wilde hebben. Op deze momenten was ik vatbaar en wanhopig en wilde heel graag eens een fatsoenlijke Tena luier om hebben.
Vaak wilde ik niks met deze mannen te maken hebben maar, soms was het aanbod van een dubbele dikke luier om te krijgen te verleidelijk en had ik moeite met het afkappen van de MSN gesprekken.
Gelukkig ben ik nooit verder gegaan met deze vies peuken dan een kort MSN gesprek.
Uiteindelijk leerde ik een man kennen van middelbare leeftijd waarvan ik eerst dacht: ‘Oh nee weer zo’n oude viespeuk. Maar na een kei gezellig en uitbundig gesprek van ongeveer 3 uur kwam ik toch tot de conclusie dat het een aardige man was waar ik mezelf op mijn gemak bij voelde.
Hij motiveerde me ook meer uit mezelf te halen wat ik uit mijn fetisj kon halen en zo leerde ik meer van mezelf kennen dan dat ik ooit gedacht had dat er zou zitten.
Dankzij hem probeerde ik het sissy baby thema uit en hielp hij me ook aan luiers en een jurkje.
Ik had toen des tijd een prachtig roze jurkje van PVC. Het jurkje bestond uit een verdikt onderstuk dat je over je luier trok. Het was net alsof je een enorm dikke luier aanhad en het was ook bijna onmogelijk je benen bij elkaar te drukken vanwege de dikke prop tussen je benen. Vervolgens stak je, je benen door de twee gaten in het verdikt onder stuk waardoor je blote beentjes had. Verder had je zogezegd twee roze bretels met een witte kartel rand die het jurkje zo mooi maakten.
Dit jurkje stond vooral mooi met een strak wit of roze shirtje. Ik weet nog de eerste keer dat ik het jurkje aandeed.
Ik had met de man (ook wel vanaf dat punt ‘daddy’ genoemd) afgesproken in de middag en kon van hem een nieuw pakket Tena luiers over kopen en het eerder genoemde jurkje dat ik zelf had uitgezocht op het internet.
We hadden die middag nog samen een gesprek gehad over van alles en hij zei dat ik een paar fotootjes moest maken van mezelf in mijn nieuwe jurkje. Iets wat ik heel graag wilde doen voor hem aangezien ik hem zo dankbaar was.
Die zelfde avond was niemand thuis en had dus genoeg ruimte voor mezelf om me helemaal uit te leven.
Ik kleedde mezelf uit tot ik naakt voor de spiegel stond, vervolgens smeerde ik mezelf helemaal in met babyzalf en poederde ik mijn kruis en billen.
Daarna vouwde ik de eerste luier open, plaatste mezelf goed op de luier en vouwde hem dicht. Dit deed ik vervolgens ook met een tweede luier om een dikke prop te creëren tussen mijn in gezalfde beentjes.
Na de luiers trok ik een sissy plastic broekje over de dubbele luier en controleerde ik of alles wel goed zat en of er geen gevaar van lekken bestond.
Vervolgens trok ik een strak wit shirtje aan en daarna het prachtige roze jurkje.
Toen ik eenmaal volledig opgemaakt voor de spiegel stond voelde ik mezelf mooi.
Niet knap… zoals ik soms naar me zelf keek voordat ik een afspraak had met mijn vriendin. Maar, echt mooi zoals een meisje haarzelf moet voelen als ze haar eigen schoonheid bekijkt na een flinke make-over.
Het geweldige gevoel dat ik had was… warmte.
Ik was mezelf opnieuw aan het ontdekken als een lieve, schattige Sissyboy.
Ik heb daar 2 uur voor de spiegel staan kijken omdat ik niet kon geloven dat ik er zo uitzag. Het was voor mij een van mijn meest magische momenten die ik ooit meegemaakt had in mijn leven.
Net alsof ik eindelijk mezelf was en dat ik nooit meer als iets anders hoefde voor te doen. Dat ik niets anders was dan een incontinente adult baby die liefde en aandacht nodig had.
Die zelfde avond had ik nog een beetje van alles geprobeerd en ben ik tot 6 uur in de ochtend doorgegaan in de hoop dat het nooit voorbij hoefde te gaan.
Voordat ik terug ging omkleden en mezelf uit mijn fantasie wereld moest sleuren stuurde ik nog een e-mail naar mijn Daddy.
Over hoe ik mezelf voelde om hem te laten weten wat hij voor me betekende en dat ik dit moois allemaal aan hem te danken had.
De weken die daar opvolgde had ik diepe gesprekken met mijn Daddy en dankzij hem kwam ik vrij snel tot de conclusie dat ik mannen aantrekkelijk vond en dat ik dus duidelijk een homo was.
Toen ik eenmaal alle feiten had verzameld kon het bijna ook niet anders en het was ook iets wat ik vrij snel accepteerde.
Dat jaar dat zich afspeelde tussen mijn 14de en mijn 15de was een jaar van ontdekking en van acceptatie.
Ik leerde mijn zachte, sissy kant een plaatsje te geven in mijn leven. dit was overigens ook een kant van mij die ik koesterde en liefhad.
Overdag op school en bij vrienden was ik: een jongen die het goed deed op school, iemand die gerespecteerd werd door vrienden en hier en daar gehaat door de mensen die ik niet mocht.
En op een doordeweekse avond op MSN en forums was ik een adult baby sissy boy die graag contact hield met zijn Daddy.
Iets wat mensen in mijn dagelijkse leven nooit van mij zouden verwachten of zouden accepteren.
Inmiddels had ik al een aardige collectie adult baby accessoires. Een plastic broekjes, 1 rompertje, 1 jurkje en meerdere luiers allemaal overgenomen van mijn Daddy.
Deze spulletje deed ik veilig opbergen in een kast die ik vergrendelde met een stevig slot. Tevens verborg ik deze kast ook in een grotere kast achter een stapel dozen op mijn kamer.
Op een bewuste zaterdag kwam ik thuis en zag ik een aanhangwagen geladen wat leek op mijn kast die normaal op mijn kamer had moeten staan.
Er werd al een tijdje gesproken bij mij thuis dat die oude kast vervangen werd maar, dat het in een keer zonder waarschuwing zou gebeuren daar had ik geen rekening mee gehouden.
Het eerste wat ik hoopte dat ze het slot niet geforceerd hadden van de kleinere kast.
Ik rende naar boven en bereide mezelf voor op het ergste. Toen ik eenmaal boven was zag ik de kleine kast in een hoek van mijn kamer staan met het slot nog steeds intact.
Het feit dat ik zag dat het slot nog heel was gaf me een kleine opluchting maar, ik wist zeker dat er vragen gesteld zouden worden waarom die kast zo stevig op slot staat.
Voordat ik mezelf fatsoenlijk kon voorbereiden op een antwoord liep mijn vader de kamer al binnen en vroeg direct wat er in die kast zat. Ik loog en vertelde hem dat ik die kast gebruikte voor het opbergen van geld.
Hij geloofde me niet maar speelde het spelletje toch mee en hij commandeerde gelijk dat ik de kast moest open maken zodat hij het geld kon zien.
Ik weigerde en voordat ik enige reactie kon geven trapte hij in een drift bui de houten kast kapot en hij vond gelijk de inhoud van de kast.
De verbazing die ik in de ogen zag van mijn vader veroorzaakte een schok door mijn hele lichaam waardoor ik figuurlijk vastvroor aan de grond.
De eerste twee vragen van mijn vader kwam snel en direct aan. ‘Wat is dit voor rommel!? En wat moet jij er in vredesnaam mee?’.
Op dat moment wist ik dat liegen geen optie meer was en vertelde ik in korte lijnen het hele verhaal. Dat ik een luier fetisj had, dat ik deze graag combineerde met jurkjes en dat ik alles gekregen had van een man van middelbare leeftijd.
Mijn vader werd gek van woede en ik kreeg een rechtse hoek tegen mijn kaak die er voor zorgde dat ik een muur raakte en op de grond belandde.
Er werd volop tegen me geschreeuwd: ‘Je bent gek!’, ‘Ik geloof veel! Maar, jij bent godverdomme geen homo!’, ‘Die man is een pedofiel! ‘, ‘Hij gebruikt je!’, ‘Hoe kun je godverdomme nou zo stom zijn?!. Enzovoorts en enzovoorts.

Uiteindelijk kwam het er op neer dat ik alles weggooide dat ik had aan adult baby spulletjes.
Zelfs mijn mooie jurkje heb ik open moeten snijden anders pasten die niet in de vuilniszak.
Ik had ook inmiddels aan mijn Daddy laten weten wat de situatie was en dat het beter was dat wij geen contact meer moesten houden.
Hij stelde nog voor om een gesprek te houden met mijn vader. Ook al was dat aardig aangeboden ik geloofde niet dat we iets bereikten tussen het aardige karakter van mijn Daddy en het agressieve temperament van mijn vader.
Dus was het beter dat ik het adult baby hoofdstuk van mijn leven afsloot en er beter nooit meer aan kon denken vanwege de problemen die het me opleverde.
Het jaar tussen mijn 15de en 16de was slecht begonnen en was ook zwaar voor mij.
Op een gegeven moment overtuigde ik mijn vader dat dit luier gedoe een stomme puberale actie van mij was en dat ik zei dat ik homo was als een slap excuusje om voor hem alles beter te begrijpen.
Het geen dat ik mijn vader vertelde probeerde ik mezelf ook te overtuigen wat een hoop misplaatste gevoelens met zich mee gaf.
Ik ging door met het dagelijks leven zoals het voorhoud was.
De relatie die ik met een meisje had bleef ik gewoon voortzetten en stopte daar ook meer tijd in.
Ook ging ik meer kickboxen in plaats van 1 keer in de week begon ik het 3 keer in de week te doen.
Het waren voor mij vooral de kleine dingen die drastisch gingen veranderen: Ik kwam in de ochtend moeilijker mijn bed uit, mijn punten op school gingen geleidelijk naar beneden en ik werd agressiever naar mensen die ik niet mocht wat vaak eindige met fysiek geweld.
Er waren twee punten die mij deden realiseren dat ik fout bezig was.

1. Ik had voor de eerste keer seks met mijn vriendin dat weer volgde op meerdere keren per week seks met haar.
Terwijl ik eigenlijk niks had met het vrouwelijk geslachtsdeel en dat ik liever een piemel in haar broek vond dan een iets anders.
2. In dezelfde maand had ik al 3 keer gevochten met verschillende mensen en bij de laatste werd ik zo agressief dat ik uit pure frustratie hem het ziekenhuis in heb geslagen.
Het was vrij duidelijk voor mij dat ik niet langer mezelf voor de gek kon houden.
Anders kon het misschien nog is slechter aflopen met mij of met iemand anders.
Ik nam weer contact op met mijn ex-daddy en ik vertelde hem dat ik het moeilijk vond om dingen weg te stoppen waar ik normaal zoveel vreugde en plezier van beleefde.
Hij stelde zichzelf eerst terugtrekkend op en dacht in het begin dat het beter was dat we geen contact meer moesten hebben maar, uiteindelijk kon ik hem overtuigen dat het niet goed was voor mijn gevoelens weg te stoppen die een eerlijke plaats verdienen in mijn leven.
Het contact dat ik vanaf dat punt had met mijn Daddy was alsof er een enorm gewicht van mijn schouders viel.
Ik kon af en toe weer is mijn hart luchten op MSN en we spraken soms hier en daar een keer af zodat hij mij een dikke luier om kon doen.
Uiteindelijk toen ik 17 jaar was vonden we het beiden tijd dat we een keer zouden afspreken met elkaar in een appartement van mijn Daddy waar, ik een hele dag zijn kleine sissy boy kon zijn.
We hadden de plannen een paar maanden van te voren gemaakt zodat we van alles konden regelen zoals bijvoorbeeld wat we graag zouden willen doen. En wat er allemaal meegenomen moest worden enzovoorts.
Uiteindelijk was de zomervakantie al 3 weken bezig en was ik een week weg geweest met mijn vriendin naar de Ardennen. Die vakantie samen met mijn vriendin was heerlijk en in die tijd werd ik helemaal overnieuw verliefd op mijn vriendin.
Toen ik terug kwam van de vakantie besefte ik mijn eigen dat ik mijn vriendin niet wou verraden door mezelf als een baby behandeld te laten worden door een oudere man.
Ik stuurde mijn Daddy nog een laatste smsje dat ging ongeveer zo:
‘sorry [naam], maar ik kan niet door gaan met wat we gepland hebben. Als ik over een paar jaar kinderen mocht hebben en een vrouw en ik moet terugdenken aan mijn 17de jaar dat ik als een baby in een vieze luier doorgebracht heb. Dan zou ik het moeilijk vinden mezelf aan te kijken. Hoe graag ik het ook wil en later sla ik mezelf waarschijnlijk tegen mijn eigen kop aan dat ik hier niet mee doorgegaan ben. Maar, ik moet toch van mezelf nee zeggen deze keer’.
Een maand later ging ik op stap met mijn vriendin.
Rond 3 uur fietsten we naar haar thuis om daar te blijven slapen. Ik was die avond een beetje aangeschoten en ik voelde een connectie met mijn vriendin dat ze op dat moment alles zou begrijpen wat ik haar zou vertellen.
Uiteindelijk toen we samen bij haar in bed lagen begon ik te praten.
Mijn verstand zei nee maar mijn mond bleef maar praten.
Ik vertelde haar alles: mijn liefde voor luiers, mijn Daddy die ik een tijd had, mijn gevoelens voor jongens.
Alles, bijna letterlijk alles wat ik de afgelopen jaren meegemaakt had en voelde had ik die avond met haar gedeeld.
(Natuurlijk bleven een paar te beschamende details wel bespaard zoals het dragen van het jurkje en hoe ik me daar bij voelde).
Op dat moment lag ik in haar armen. Ik begon emotioneel te worden en heb moeten huilen alsof ik me nergens meer voor schaamde.
Ik vertelde haar dat een echte man niet graag luiers hoort te dragen.
Dat ik misschien wel altijd mijn mannetje sta maar dat ik van binnen gewoon een mietje ben dat graag luiers draagt.
Ik had nog geen tot weinig reactie gekregen van mijn vriendin alleen maar dat ze me stevig vasthield. Uiteindelijk toen ik klaar was met jammeren en ik troost zocht in haar omhelzing zei ze het volgende dat ik vanaf dat moment niet meer vergeten ben:
‘Ik wist niet dat je hier mee zat [naam]. Had mij dit nou al die tijd eerder verteld dan had ik je kunnen helpen.’
Ze kusten me vervolgens stevig op mijn voorhoofd en ze ging verder:
‘En voor alle duidelijkheid [naam] jij zal dan misschien deze gevoelens hebben maar met jouw persoonlijkheid zal jij nooit een mietje zijn daar ben jij veel te koppig voor!’
Die avond waren we nog lang aan het praten over zowel gevoelens van mij als die van haar.
Ik vond rust in de gedachte dat mijn vriendin mij zelfs na al die gekke verhalen nog steeds een waardige vriend vond.
Uiteindelijk viel ik in haar armen in slaap en zei in de mijne.
Vandaag de dag ben ik 18 jaar en weet ik nog steeds niet wat ik met mijn gevoelens aan moet.
Waarschijnlijk ben ik bi sexueel met een flinke afwijking naar de homo kant.
Ondanks dat ik waarschijnlijk meer homo ben dan hetero vind ik het moeilijk om mezelf als een homo op te stellen het is iets waar mijn karakter geen ruimte voor wil maken.
Verder gaat het tussen mij en mijn vriendin goed.
Na die avond zijn we dichter naar elkaar gegroeid dan ooit daar voor. Ook al zal ik misschien in de toekomst met een man eindigen dat wil niet zeggen dat ik mijn huidige vriendin ga verwaarlozen. Zij heeft veel voor mij veel betekent en heeft een sterk karakter getoond toen ze mijn abnormale verhalen aanhoorde en ze accepteerde.
Verder vind mijn vriendin het niet erg als ik een beetje experimenteer op het luier gebied met andere mensen. Natuurlijk vind ze het niet helemaal prettig maar ze wou ook niet dat ik ongelukkig ben.

Mijn verhaal heb ik geschreven als een soort zelf therapie.
Ik wilde graag de afgelopen 5 jaar op papier hebben om alles een beetje goed op een rijtje te kunnen zetten.
Als je vragen hebt of wil graag een keer met me praten na het lezen van dit verhaal.
Dan kun je me bereiken op mijn MSN: [email protected]
Ik hoor graag wat je van mijn verhaal vind of wat je van mij vind.
 

luierbroekje-1993

Stuur gerust een PB.
Top Verhaal, goede schrijfstijl, heb niets aan te merken op je biografie. Het verbaast me wat je allemaal hebt meegemaakt afgelopen jaren en dat je moeilijke situaties hebt gehad waarin je steun hard nodig had. Ik vind dat je veel lef had om het te vertellen aan je vriendin, en gelukkigheeft ze het zeer positief opgevat.

Goed om te lezen dat het nu beter met je gaat!

Luierbroekje.
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Voor het eerst dit gelezen, en ik moet zeggen dat ik de reactie van je vader erg ontoepasselijk vond,

Ben wel nieuwschierig of heb er net over gelezen, maar waar was je moeder des tijds?

Netjes vertaald verder
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Had eerst niet in de gaten dat dit al zo oud was (2012). In één keer uitgelezen en ben onder de indruk van wat - en hoe - je het beschrijft en wat je beleefd hebt. Nu eigenlijk benieuwd hoe het je verder is vergaan....

In ieder geval alvast een heel gelukkig Nieuw Jaar gewenst!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Plasbibs Afgelopen week poepte ik spontaan in mijn nacht luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
verwijderd03 Afgelopen vrijdag een onverwacht little space momentje AB/DL Fotos 2
Drentse liefhebber Rearz alpaca getest afgelopen weekend AB/DL Fotos 9
W Mijn ex-vriendin afgelopen zomer Broekplassers en Poepers 1
B ervaring afgelopen dagen;) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
J Schattige baby boy 29 jaar oud zoekt een mommy of dame om iets leuks te gaan doen samen Contact advertenties 0
2 Daddy 22 jaar Eindhoven Voorstellen 2
L Na zo'n 14 jaar toch maar opnieuw voorstellen. Voorstellen 48
D 21 jaar limburg Voorstellen 8
Dryniteguy25 Luier afspraakje of chat 25 jaar Contact advertenties 1
M Heerde 25 jaar oud en wil alles proberen! Contact advertenties 10
Dl Stel Wie zijn er allemaal boven de 65 jaar Polls 50
pvcscout 43 jaar puur plastic broek Plastic broekjes liefhebbers 11
B Voorstellen jongen 22 jaar Voorstellen 14
V Hoe ziet een luierdate/afspraakje er uit (+\- 22 jaar) 16+ Board 17
A Vriendschappelijke abdl meeting (16-23 jaar) Contact advertenties 2
J Hoi ik ben Johnny 39 jaar Contact advertenties 20
luiersinbrabant Laatste dag van het jaar Contact advertenties 10
T Iemand iets te doen Morgen avond en zin om af te spreken?? van mijn leeftijd 19 tm 26 jaar Contact advertenties 7
Mr_insecurious Activiteitenclubje voor littles 20-30 jaar randstad regio Contact advertenties 24
Matthew123 volwassenbaby (21 jaar) is op zoek naar een luiervriendschap. Contact advertenties 13
J na 10 jaar me toch eens voorstellen Voorstellen 13
Niks54 Drynights 8-15 jaar Luiers 19
coen25 Coen 27 jaar opzoek Voorstellen 8
L Abdl personen onder de 25 jaar in omgeving zuid limburg Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
muizelien Hoi ik ben jongeman 38 jaar en zoek een strenge mama Contact advertenties 6
J leeftijdsgenoten? (rond 13 jaar) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Berth Na 45 jaar uitgesprint Pub 5
pvcscout 41 jaar in plastic onderbroek Plastic broekjes liefhebbers 10
Toby Als je na 9 jaar je account hebben nog steeds een "nieuw lid" bent wordt het toch maar eens tijd om je voor te stellen. Voorstellen 14
Het autistje 18 jaar en opnieuw voorstellen Voorstellen 9
I zijn er hier andere mensen met autisme? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 71
bambam Ouders online 22 jaar geleden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
geoff na een aantal jaar toch maar eens doen Voorstellen 18
DL_Michel Het forum bestaat 15 jaar Algemene info 57
T Pappa/little 23 jaar Voorstellen 15
broekie Veiligheids tip voor het jaar 2020 tegen oplichters,en andere kwaadwillenden. Pub 4
slo123 Gezocht iemand die van mij kleine baby wil maken ik ben 18 jaar geworden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
pvcscout 40 jaar in plastic broek Plastic broekjes liefhebbers 13
perasub is van 5 jaar terug !! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
diaperslave28 Ab 28 jaar limburg Hasselt Voorstellen 19
DL_Michel Forum migratie naar nieuwe software, hopelijk de laatste voor nog eens 13 jaar ! Algemene info 88
little_annabelle Hoi, ben Annabelle. net in Nederland na 20 jaar in de VS (introductie) Voorstellen 25
anoniemer Voorstellen na 8 jaar Voorstellen 16
K Opnieuw voorstellen na 5 jaar afwezig te zijn geweest Voorstellen 21
SNOOPY_ wat zijn jullie plannen met kerst dit jaar? Pub 17
D Na vijf jaar lid te zijn toch maar even voorstellen:-) Voorstellen 11
Little Endy Na een jaar mezelf alsnog even voorstellen ;) Voorstellen 12
wetboy1985 Een nieuw jaar, een nieuwe ronde. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Nog niet klaar Ik was toen ongeveer 8 jaar en zat in de derde leerjaar. I 4
Similar threads


















































Bovenaan