Mijn belevenis (A)

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 1 100,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    1

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
Geschreven door: ...


Even voorstellen. Een blinde computerprogrammeur. Woonachtig in een kleine 2 persoonsflat.

Het was kerstavond. Even na 21.00 uur. Ik had net mijn afhaaldiner afgewassen, en zat nu moe voldaan, op de bank mijn luier vol te plassen. Door de radio klonk wat zachte toch vreselijke kerstmuziek. De telefoon ging.

Enigszins wat geschrokken door deze plotselinge rustverstoring begaf ik me naar de telefoon en nam op. Aan de anderekant van de lijn klonk de stem van mijn net aan de haak geslagen vriendin, Martine. Of ze even kon langs komen. Ze had een verrassing voor me. Ik zei wat gespannen ja, en ze zou er binnen 20 minuten zijn.

Enigszins ontdaan ging ik wijnglazen op tafel zetten. En maakte mijn woonkamer wat netter. Leegde de asbak en zo.

De bel ging. Ik deed open. Daar was Martine dan. Ik moest van haar op de bank gaan zitten, zij zou mijn kerstcadeautje even in orde maken. Ik kreeg niets te horen. IK hoorde alleen wat gekraak, en iets vallen. Ondertussen praatte ze over van alles en nog wat, zodat ik vooral niets door zou hebben.

Toen zij ze: "Je cadeau is klaar. Ben je er klaar voor?" Dat beantwoorde ik gretig met ja. Op dat moment sprong ze op mijn schoot. Ik besefde dat ze geen kleding droeg. Was ze naakt? Nee. Ik voelde aan haar onderlichaam. Daar was een dikke luier bevestigd. DIe voelde koud, afstandelijk, nat en stijf. De luier was behoorlijk nat. Eerst zei ik lang niets.

Na een kwartier bracht ik haar naar de badkamer. Ik gooide een grote handoek op de grond en beval haar er op te gaan staan. Ik boog me voor over kuste haar op haar luier. Ik maakte de strips los. De luier viel open. Toen vroeg ik of ze niet wou zitten. Ondertussen had ik een handoek onder haar geschoven waar haar vieze achterwerk op zou belanden. Daarna trok ik de luier weg.

Ik begon haar met een washandje te wassen. Eerst over haar bovenbenen, en daarna haar kruis. Toen waren haar billen aan de beurt. Ik deed het langzaam en voorzichtig. Toen besloot ik me uit te kleden, en het verder in stijl te doen, dus ook bij mij ging de luier, die toch vies was, snel af.

Na dat gedaan te hebben begon ze met een vinger tussen mijn billen te wrijven zodat mijn lul begon te stijgeren. Even later begon ze er aan te zuigen. Ik wende me af en zij dat ze naar de slaapkamer moest, en met haar benen omhoog moest gaan liggen.

Ik ging bloot naast haar zitten. Ze kwam overeind. Ze zoog aan mijn lul, en ik begon haar borsten te bevoelen, haar heupen en even later tussen haar benen. Ik dwong haar nu wederom te gaan liggen. Kroop naast haar en begon haar te zoenen en te likken overal. Tot dat ik bij haar onderkant kwam. Ik bekeek haar vagina goed. Ik likte er eens aan. Ze werd steeds nater en nater.

Daarna vingerde ik haar. Eerst in haar vagina, en toen begon ik haar achterwerk te ontdekken. Ik vingerde haar anus. En zette mijn lippen er eens aan en zoog. Wat poep begon te ontsnappen. Toen ik verder ging met vingeren begon ze spontaan te poepen. Achteraf bleek dat een ongeluk te zijn.

Ik begon nu langzamerhand boven op haar te kruipen. Eerst draaide ik haar op haar buik om van haar pracht kontje te genieten. Daarna op haar rug om haar eens een flinke beurt te geven. Ik kwam iets na haar klaar. Kronkelend van genot lag ze onder me.

Toen lagen we nog zo'n 15 minuten zo. Daarna stond ik op. Maakte het bed schoon. Toen begon ze mij te wassen, net zoals ik dat deed bij haar. Langzaam maar zeker.

Pakte een schone luier en babypoeder. Ze poederde mijn billen, en deed me een genot volle schone luier om. Toen herhaalde ik routinematig dezelfde procedure.

Toen zei ze: "Zeg zullen we eens die wijnglazen gaan vullen, en leeg drinken natuurlijk, het is tenslotte kerstavond. Dan kunnen we onze luiers weer gaan bevochtigen."

We maakten er nog een lange nacht van.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
J Jordy's Belevenis - Luierverhaal J 5
DL_Michel Mijn belevenis (B) M 0
Similar threads


Bovenaan